سرگرمی و آموزشی

ابزار شعبده بازی، راهنمای خرید انواع ابزار شعبده بازی ارزان و حرفه‌ای

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ابزار شعبده بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از کارهای مورد علاقه مردم جهان تماشا و یا انجام تردستی یا همان شعبده بازی است. شما برای انجام این کار نیاز به ابزار شعبده بازی دارید. این حرفه به چشم‌بندی هم معروف است، زیرا شما باید جلوی چشم دیگران کاری را انجام دهید به طوری که چشم بیننده‌ها را به سمتی برده و با بستن چشم آن‌ها روی کار اصلی هدف خود را جلو ببرید. ابزار شعبده بازی به شما کمک می‌کنند تا این حرفه را به راحتی یاد بگیرید و حداقل چند ترفند را برای اطرافیان خود اجرا کنید. شما قبل از ورود به هر شاخه‌ای باید یک سری وسایل مربوط به آن رشته را تهیه کنید. شعبده بازی هم از این قاعده مستثنی نیست و برای ورود به این شاخه نیاز به یک سری ابزار شعبده بازی دارید.

یک شعبده باز حرفه‌ای برای اینکه در کار خود حرفه‌ای عمل کند، نیاز به ابزار شعبده بازی حرفه‌ای دارد. در واقع ابزار خوب است که یک شعبده باز را در رده آماتور، متوسط و حرفه‌ای قرار می‌دهد. البته منظور ما این نیست که تجربه و مهارت بی‌ اساس و بی پایه است ولی ابزار شعبده بازی هم در نقش آفرینی شما تاثیر به سزایی دارد به همین علت هنگام خرید این ابزار باید یک سری نکات توجه داشته باشید که در همین مقاله تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مهم‌ترین وسیله برای آموختن کار شعبده بازی ابزار کار آن است، شما به کمک ابزار شعبده بازی می‌توانید تکنیک‌های خود را به نمایش بگذارید و بدون داشتن این ابزار هیچ حرکتی را نمی‌توانید به نمایش بگذارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به نمایش شعبده بازی دارید و قصد دارید برای خود ابزار شعبده بازی را خریداری کنید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع ابزار شعبده بازی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ابزار شعبده بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از ابزار شعبده‌بازی چیست؟

در واقع شعبده بازی نوعی هنر محسوب می‌شود که شعبده باز به وسیله یک سری ابزار و وسایل که به آن‌ها ابزار شعبده بازی گفته می‌شود هنر خود را برای تماشاگران به نمایش می‌گذارد. در این رشته هنری سرعت دست و مهارت حرف اول را می‌زند یعنی فردی که این کار را انجام می‌دهد باید چنان سرعت بالایی داشته باشد که بتواند با حرکت سریع دست با ابزار خود طوری نمایش را انجام دهد که بیننده متوجه انجام حقه او نشود. این کار با ابزار مخصوص امکان پذیر است، یعنی بدون داشتن ابزار و مهارت نمی‌توان وارد این کار شد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پازل هزار تکه

چگونه شعبده‌بازی را بیاموزیم؟

اگر تازه قرار است وارد حرفه شعبده بازی شوید بهتر است سری به کتابخانه نزدیک محل سکونت خود بزنید و یک سری کتاب در رابطه با این رشته را امانت بگیرید. کتاب یک وسیله خوب برای یادگیری ترفندهای شعبده بازی است، شما به وسیله کتاب یک سری ترفندهای شعبده بازی را که با ابزار محل زندگی می‌توان انجام داد را بیاموزید. اما برای انجام حقه‌های حرفه‌ای تر شما نیاز به تهیه ابزار این کار دارید. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های اشتراک ویدئو کلیپ‌های مربوط به این رشته را نمایش داده و ان‌ها را یاد بگیرید. البته مراکزی هم وجود دارند که دوره آموزشی برگذار می‌کنند و شما با شرکت در این دوره‌ها می‌توانید این مهارت را کسب کنید.

انواع ابزار شعبده بازی(بهترین وسیله شعبده بازی):

 

  1. ابزار توپ و قندان سحر آمیز: یکی از ارزان‌ترین وسایل شعبده است. درون این قندان یک توپ قرار دارد که شما می‌توانید توپ درون آن را به شخص مورد نظر بدهید و قندان خالی را به او نمایش دهید. سپس با خواندن یک ورد می توانید توپ را درون قندان ظاهر کرده تا همه از کار شما لذت ببرند. البته شما می‌توانید مجدد توپ را غیب کنید و یا آن را به دوست خود بدهید و مجدد آن را ظاهر کنید این قندان دارای توپ نامحدود است.
  2. ابزار پاکت سیگار جادویی: در واقع شما چیزی را که به تماشاگران نشان می‌دهید یک پاکت پر از سیگار است، البته سیگارهای درون آن واقعی نیستند و ماکت هستند. شما وقتی پاکت سیگار را درون جعبه قرار می‌دهید و با انداختن یک پارچه روی پاکت و خواندن یک ورد جادویی تمام سیگارهای پاکت را غیب می‌کنید توجه همگان به طرف شما جلب می‌شود. توجه داشته باشید یک تردستی تا زمانی برای شما جذاب است که دیگران حقه شما را ندانند، پس مراقب اسرار کار خود باشید.
  3. ابزار عصای جادویی بالا رونده: شما با داشتن این وسیله می‌توانید جلوی چشم تماشاچی نمایش خود را اجرا کنید، برای اجرا کافی است، عصا را در دست گرفته و روی آن تمرکز کنید یا روی عصای خود یک ورد جادویی بخوانید، در این لحظه عصای شما بدون هیچ حقه‌ای برخلاف نیروی جاذبه زمین شروع به بالا رفتن می‌کند. اگر تماشاچی زیادی پاپیچ قضیه شد می‌توانید به او اجازه دهید تا از نزدیک کار را مشاهده کند و از وجود آهنربا و دیگر حقه‌ها اطمینان حاصل کند.
  4. ابزار تاس منفجر شونده: این تاس خاصیت جادویی دارد و شما می‌توانید آن را به تماشاچیان نشان دهید و با انجام یک حقه ساده آن را به تاس‌های کوچکتر تبدیل کنید. زیبایی این نمایش در آن است که شما می‌توانید تاس‌های کوچک را برای بررسی به دست تماشاگران بدهید. شما می‌توانید تاس بزرگ را غیب کرده و به جای آن یک تاس کوچک را در جیب یا پشت گوش یکی از تماشاگران ظاهر کنید. مطمئن باشید همه با دیدن این کار شگفت زده خواهند شد.
  5. جعبه ابزار وسایل شعبده: اگر به هر دلیل دوست ندارید که وسایل شعبده بازی را به صورت تکی خریداری کنید، برای شما عزیزان پک‌های آموزشی وجود دارد که با خرید این مجموعه‌ها شما می‌توانید کلی ترفند جالب را یاد گرفته و تک تک آن‌ها را به نمایش بگذارید. درون این مجموعه‌ها معمولا یک سی‌دی آموزشی وجود دارد که با تماشای فیلم‌های آموزشی می‌توانید بدون هیچ دوره‌ای به صورت غیر حضوری تمام تکنیک‌ها را پیاده کنید.

بهترین مارک ابزار شعبده بازی:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک وسایل شعبده بازی به شما معرفی کنیم شاید در حق سایر برندهای باکیفیت بازار مقدار کم لطفی کرده باشیم، زیرا برندهای زیاد هستند که در زمینه تولید وسایل باکیفیت فعالیت می‌کنند. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای وسایل شعبده‌بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • وسایل شعبده‌بازی اجی مجیک
  • وسایل شعبده‌بازی مایت اند مجیک
  • وسایل شعبده‌بازی دنیای سرگرمی‌های کمیاب
  • وسایل شعبده‌بازی وودو مجیک
  • وسایل شعبده‌بازی ژیاچو
  • وسایل شعبده‌بازی راما مجیک

حتما بخوانید: راهنمای خرید لگو

نکات مهم هنگام خرید ابزار شعبده بازی:

  1. قیمت محصول: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید وسایل شعبده‌بازی را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: محصولات تر دستی در دو نمونه تکی و گروهی تولید و عرضه می‌شوند. به عنوان مثال شما از نظر بودجه‌ای مشکل دارید به همین دلیل ممکن است، بخواهید به دلیل قیمت ارزان‌تر یک محصول خاص را خریداری کنید. شما هر بار با خرید یک محصول خاص می‌توانید یک ترفند از شعبده بازی را بیاموزید. اما هستند کسانی که از نظر مالی مشکلی ندارند و ترجیح می‌دهند که یک مجموعه را خریداری کرده و همزمان چند ترفند از شعبده را به صورت همزمان یاد بگیرند.
  3. سن متقاضی: شرکت‌های سازنده این وسایل با توجه به رده سنی مصرف کننده اقدام به تولید وسایل خود می‌کنند. اگر شما به رده سنی این ابزار توجه نکنید، ممکن است ابزاری که به دستتان می‌رسد خیلی ابتدایی و مزخرف به نظر برسد یا اینکه در مواردی دیده شده که ابزاری که خریداری می‌شود برای شخص استفاده کننده قابل درک نیست. پس حتما هنگام خرید این وسایل رده سنی آن‌ها را در نظر بگیرید.
  4. آموزش استفاده: برخی از ابزارها دارای یک دفترچه راهنما یا فیلم آموزشی هستند و شما در کنار خرید این محصولات آموزش هم می‌بینید. یعنی با خرید این محصولات فیلم دوره آموزشی را هم دریافت می‌کنید. اما محصولاتی هم وجود دارند که برای افراد حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند و فاقد هرگونه فیلم یا دفترچه آموزشی هستند. اگر شما تازه کار هستید و چیزی در مورد این فعالیت نمی‌دانید، بهتر است مدل‌های آموزش‌دار را خریداری کنید.
  5. کیفیت محصول: از خرید جنس‌های خیلی ارزان صرف نظر کنید. این محصولات معمولا بدون کیفیت هستند و تقریبا می توان گفت که یکبار مصرف می‌باشند. یعنی بعد از یک یا دو بار اجرا کردن با آن‌ها دیگر باید آن‌ها را دور بریزید. پس اگر شغل شما شعبده بازی است نمونه‌های قیمت متوسط رو به بالا را خریداری کنید تا حداقل چند اجرای بدون نقص با آن داشته باشید.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار هستند. این محصولات از قبل به وسیله اشخاص دیگر تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و سرمایه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از ابزار شعبده بازی:

  • همیشه بعد از انجام کار وسایل خود را در جای مخصوص خود قرار داده و در محل مناسب نگهداری کنید، گم شدن هر یک از وسایل ممکن است منجر به بی‌ارزش شدن کل مجموعه شود.
  • وسایل شعبده بازی را دور از دسترس اطفال نگهداری کنید، زیرا درون این وسایل اجسام خیلی کوچکی مانند تاس وجود دارد که می‌توانند به وسیله کودک بلعیده شوند.
  • وسایل شعبده‌بازی معمولا دارای تعدادی ظرف یا وسیله شکستنی هستند که شما باید آن‌ها را در جایی قرار دهید که امکان سقوط و شکستن آن‌ها وجود نداشته باشد.
  • با توجه به اینکه اکثر وسایل مربوط به شعبده پلاستیکی هستند نباید آن‌ها را در جای گرم مانند مقابل نور مستقیم خورشید قرار داد، زیرا گرما دشمن پلاستیک است و در مقابل گرما تغییر شکل و حالت می‌دهد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ابزار شعبده بازی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ابزار شعبده بازی پرفروش و ارزان موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح جعبه تغییر رنگ توپ مدل DSK2010

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح جعبه تغییر رنگ توپ مدل DSK2010

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x40x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    یک عدد سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ابزار شعبده بازی راما مجیک مدل F1

ابزار شعبده بازی راما مجیک مدل F1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x300x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    دی وی دی آموزشی، اسکناس، حلقه و زنجیر، لیوان، ریسمان، کارت اعتباری، پیچ و مهره و یک بطری
  • سایر توضیحات
    سن : ۳+ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح قلک غیب کننده مدل DSK790

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح قلک غیب کننده مدل DSK790

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    یک عدد سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ابزار شعبده بازی راما مجیک مدل D1

ابزار شعبده بازی راما مجیک مدل D1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x300x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۶۰ گرم
  • جنس
    مقوا
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    ابرهای جادوییتبدیل کاغذ به دلارقاشق جادوییعبور میله از بادکنکپیچ و مهره جادوییلیوان و ابر جادوییپرواز اسکناستشخیص سن افرادسه طناب جادوییکش جادوییتبدیل پول به کارت اعتباریزنجیر و حلقه جادوییهمراه با cd آموزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح پیچهای فرمانبر مدل DSK3250

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح پیچهای فرمانبر مدل DSK3250

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    یک عدد بطری شعبده و سه عدد پیچ و مهره و سه عدد کارت همراه به علاوه یک عدد سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ابزار شعبده بازی مدل کیسه کبوتر غیب کن DSK203

ابزار شعبده بازی مدل کیسه کبوتر غیب کن DSK203

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰*۲۰۰*۱۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    سی دی آموزشی دنیای سرگرمیهای کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح انگشتر سحرامیز کد DSK1700

 ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح انگشتر سحرامیز کد DSK1700

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح جعبه کارت غیب کن مدل DSK790

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح جعبه کارت غیب کن مدل DSK790

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    یک عدد سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل فلایور سحرامیز کد KRKG1

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل  فلایور سحرامیز کد KRKG1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰x200x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک و پارچه
  • مکانیزم
    دستی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    شیوه انجام این تردستی و آموزش کار با وسیله ،در راهنمایی تصویری همراه وسیله برای خریدار ارسال میشود.
  • سایر توضیحات
    فلایور سحرامیز ابزاری حرفه ایی که در کیف هر شعبده بازی یافت میشود و قادرید با آن چندین بازی جذاب و حرفه ایی را انجام دهید بازیهای ترکیبی فراوانی که فقط با آن قابل انجام است مثل غیب و ظاهر کردن خرگوش و کبوتر.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح لامپ جادویی کد DSK1710

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح لامپ جادویی کد DSK1710

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مکانیزم
    الکتریکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمیهای کمیاب طرح استوانه سحرامیزمدل dsk820

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمیهای کمیاب طرح استوانه سحرامیزمدل dsk820

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۳۰*۲۵۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    غافلگیری
  • اقلام همراه
    سی دی آموزشی تصویری فارسی دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح جادوی نور مدل DSK1792

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح جادوی نور مدل DSK1792

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مکانیزم
    الکتریکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    یک عدد سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل پنگواس سحرامیز کد OKAE1

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل پنگواس سحرامیز کد OKAE1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x10x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مکانیزم
    دستی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    شیوه انجام این تردستی و آموزش کار با وسیله ،در راهنمایی تصویری همراه وسیله برای خریدار ارسال میشود.
  • سایر توضیحات
    پنگواس سحرامیز ابزار حرفه ایی مورد استفاده همه شعبده بازان با قابلیت عبور از کاغذ و پارچه بدون گذاشتن اثری از پاره گی یا سوراخی در آن.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ابزار شعبده بازی مدل جعبه توپ

ابزار شعبده بازی مدل جعبه توپ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x50x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    به همراه محصول توضیحات کامل استفاده از محصول هم فرستاده می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ابزار شعبده بازی کد ۲۵۰۷

ابزار شعبده بازی کد 2507

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x50x180 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۳ گرم
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح عصای گل ظاهرکن مدل DSK1940

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح عصای گل ظاهرکن مدل DSK1940

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    یک عدد سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب راهنمای آموزشی تصویری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پک ابزار شعبده بازی کد ۲۶

پک ابزار شعبده بازی کد 26

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰x210x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    سایر
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    اسامی اقلام موجود در بسته داخل عکس ها هستند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ابزار شعبده بازی پارتی لند تهران طرح انگشت جادویی نورانی کد ۶۵۱۰ مجموعه دو عددی

ابزار شعبده بازی پارتی لند تهران طرح انگشت جادویی نورانی کد 6510 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    غافلگیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ابزار شعبده بازی مدل چاپگر جادویی کد HT700

ابزار شعبده بازی مدل چاپگر جادویی کد HT700

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x70x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • سایر توضیحات
    به همراه محصول توضیحات کامل استفاده از محصول هم فرستاده می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ابزار شعبده بازی مدل کیسه غیب کننده DS230

ابزار شعبده بازی مدل کیسه غیب کننده DS230

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰*۱۵۰*۱۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    غافلگیری
  • سایر توضیحات
    وزن کمقابل حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ابزار شعبده بازی کد ۲۵۰۹

ابزار شعبده بازی کد 2509

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x50x180 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۳ گرم
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ابزار شعبده بازی مدل انگشت های نورانی

ابزار شعبده بازی مدل انگشت های نورانی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x120x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵ گرم
  • مکانیزم
    الکتریکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • سایر توضیحات
    به همراه محصول توضیحات کامل استفاده از محصول هم فرستاده می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل پرینتر اسرارآمیز کد PCH1

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل پرینتر اسرارآمیز کد PCH1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مکانیزم
    دستی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    شیوه انجام این تردستی و آموزش کار با وسیله ،در راهنمایی تصویری همراه وسیله برای خریدار ارسال میشود.
  • سایر توضیحات
    برای خودتان با پول چاپ کن جادویی پول چاپ کنید..

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل مجیک لایتنر کد LMP1

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل مجیک لایتنر کد LMP1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مکانیزم
    الکتریکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    شیوه انجام این تردستی و آموزش کار با وسیله ،در راهنمایی تصویری همراه وسیله برای خریدار ارسال میشود.
  • سایر توضیحات
    مجیک لایتنر ,یک وسیله بسیار حرفه ای برای اجرایی شگفت انگیز و غیر ممکن روسن کردن لامپ با نیروی ذهن.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ابزار شعبده بازی مدل کیسه دسته دار کد EMC-704

ابزار شعبده بازی مدل کیسه دسته دار کد EMC-704

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x200x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    غافلگیری
  • اقلام همراه
    کیسه مخصوص فیلم آموزشی کامل به زبان فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ابزار شعبده بازی اجی مجیک کد AJ 002

ابزار شعبده بازی اجی مجیک کد AJ 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶۰x250x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    دی وی دی اختصاصی اجی مجیکآموزش تصویری ترفندها به صورت کامل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح چاپگر مدل DSK790

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب طرح چاپگر مدل DSK790

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    یک عدد سی دی آموزشی تصویری برند دنیای سرگرمی های کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ابزار شعبده بازی مدل اجی مجیک کد AJ MJ 008

ابزار شعبده بازی مدل اجی مجیک کد AJ MJ 008

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x18x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • مکانیزم
    مکانیکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    دیسک آموزش تصویری اختصاصی اجی مجیکهشت وسیله شعبده بازی کاربردی و جذاب
  • سایر توضیحات
    آموزش گام به گام تصویریشامل هشت ترفند برتر شعبده بازیبدون محدودیت سنیجذاب و سرگرم کنندهقابل استفاده برای تمامی سنین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل دستمال جادویی آفتاب پرست کد TRP1

ابزار شعبده بازی دنیای سرگرمی های کمیاب مدل دستمال جادویی آفتاب پرست کد TRP1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x100x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • مکانیزم
    دستی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    شیوه انجام این تردستی و آموزش کار با وسیله ،در راهنمایی تصویری همراه وسیله برای خریدار ارسال میشود.
  • سایر توضیحات
    دستمال آفتاب پرست ابزاری حرفه ایی برای تغییر رنگ پارچه.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ابزار شعبده بازی بازی با نور مدل DSK187

ابزار شعبده بازی بازی با نور مدل DSK187

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰*۱۲۰*۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مکانیزم
    الکتریکی
  • سبک اسباب بازی
    سرگرم‌کننده
  • اقلام همراه
    سی دی آموزشی دنیای سرگرمیهای کمیاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید وسایل شعبده بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پارک بازی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا