سرگرمی و آموزشی

اسباب بازی ساختنی، راهنمای خرید بهترین ساختنی بافرزندان ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اسباب بازی ساختنی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اسباب بازی ساختنی مناسب برای کودکان در هر سن و سلیقه، تجربه‌های بازی قدرتمند، تخیلی و خلاقانه را ایجاد می‌کنند. اسباب‌بازی‌های ساختمانی اسباب‌بازی‌های واقعی و غیر جنسیتی هستند، اگرچه سازندگان اسباب‌بازی اسباب‌بازی‌های ویژه‌ای را برای پسران و دختران ایجاد کرده‌اند. من اغلب از پسرم به عنوان “مهندس کوچک” خود یاد می‌کنم زیرا او عاشق ساختن، طراحی و حل مسئله است. اگر شما هم کوچولویی دارید که به نظر می رسد یک مهندس نوپا باشد، این اسباب بازی‌های ساختمانی برای کودکان ۳ ساله را دوست خواهید داشت. هر یک از این اسباب‌بازی‌های ساختمانی به‌طور خاص به دلیل مناسب بودن با سن و رتبه‌بندی بالا انتخاب شده‌اند و بسیاری از آنها در منزل من مورد بازدید قرار گرفته‌اند. اسباب بازی ساختنی یک انتخاب‌ هدیه فوق‌العاده است، زیرا کودک ۳ ساله شما را درگیر بازی‌های خلاقانه و آموزشی می‌کند.

اسباب بازی ساختنی همچنین سرمایه گذاری خوبی است، زیرا فرزند شما فراتر از سال‌های پیش دبستانی رشد خواهد کرد. مهارتی که در ساختن اشیاء وجود دارد ثابت می‌کند که در ساخت و ساز، فواید بیشتری نسبت به لذت خالص برای کودکان وجود دارد. بازی با بلوک‌ها و سایر اسباب بازی‌های ساختمانی واقعاً چیزی بیش از بازی نیست. کودکانی که در فعالیت‌هایی شرکت می‌کنند که در آن اسباب‌بازی‌ها را می‌توان ساخت، طرز فکرشان را تغییر می‌دهند، این بسیار قدرتمند است. پروژه‌های ساختمانی قطعاً خلاقیت را تحریک می‌کنند و مهارت‌های حیاتی را تقویت می‌کنند. اسباب بازی ساختنی محیط‌های بازی، کودکان را تشویق می‌کند تا بیرون از میدان فکر کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اسباب بازی ساختنی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اسباب بازی ساختنی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسباب بازی ساختنی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از اسباب بازی‌ ساختنی چیست؟

اسباب‌بازی‌های ساختمانی، اسباب‌بازی‌هایی هستند که معمولاً به صورت مجموعه‌ای عرضه می‌شوند و برای ساختن چیزهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌طور سنتی، اسباب‌بازی‌های ساختمانی شامل بلوک‌های ساختمانی ساده، بلوک‌های الفبا، لگو و مجموعه‌های نصب شونده هستند، اما اسباب‌بازی‌های ساختمانی مدرن در اشکال و اندازه‌های گوناگونی یافت می‌شوند و از مواد مختلف ساخته می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لگو

چرا برای کودک خود اسباب بازی ساختنی خریداری کنیم؟

در هر سنی، اسباب‌بازی‌های ساختمانی می‌توانند ساعت‌ها سرگرمی هیجان‌انگیز، قدیمی و بدون باتری را فراهم کنند که این مزایای اضافی را ارائه می‌دهد:

مزایای استفاده از اسباب بازی ساختنی:

  • اسباب بازی‌های ساختمانی برای طیف وسیعی از سنین جذاب هستند، بنابراین در طول زمان سرمایه گذاری خوبی انجام می دهند. بچه‌ها با آن‌ها بزرگ می‌شوند.
  • آن‌ها برای کودکان در سنین مختلف جذاب هستند. دختر ۱۱ ساله من همچنان از بازی با بلوک با برادر ۲ ساله‌اش لذت می‌برد.
  • آن‌ها برای پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها عالی هستند که برای نوه‌ها آماده باشند زیرا آن‌ها به سرعت از بین نخواهند رفت.
  • آن‌ها نیاز به دستکاری فیزیکی دارند.
  • بیشتر اسباب بازی‌های ساختمانی به باتری‌های گران قیمت نیاز ندارند.
  • آن‌ها از تخیل و مهارت‌های حل مسئله استفاده می‌کنند.
  • آن‌ها را می‌توان بارها و بارها استفاده کرد.
  • آن‌ها جنسیت خاصی ندارند.
  • آن‌ها را می‌توان در بازی‌های تخیلی استفاده کرد و به بازی با سایر مجموعه‌های اسباب بازی تبدیل شد. برای مثال، فرزندان من از بلوک‌ها برای ساختن خانه‌هایی برای کوچک‌ترین پت‌شاپ و آدم‌های کوچکشان استفاده می‌کنند.
  • می‌توانید مجموعه‌های متعددی را جمع‌آوری کنید یا یک مجموعه اولیه را خریداری کنید و سپس در طول سال‌ها به آن اضافه کنید. ما این کار را با ریل‌های چوبی قطار پسرم انجام داده ایم.
  • معمولاً سطوح پایین بسته‌بندی و جنبه‌های بلندمدت دوام این اسباب‌بازی‌ها، آن‌ها را به یک جایگزین مناسب برای محیط‌زیست برای اسباب‌بازی‌هایی تبدیل می‌کند که چند بار استفاده می‌شوند و با از بین رفتن باتری‌ها دور ریخته می‌شوند یا اهدا می‌شوند.

انواع اسباب بازی ساختنی موجود در بازار:

 

اسباب بازی‌های ساختی برای کودکان نوپا (سنین ۱ تا ۳ سال):

کودکان نوپا در حال کشف دنیای خود هستند. کودکان در این سن به سمت اسباب بازی‌های روشن و رنگارنگ در اندازه‌های بزرگتر کشیده می‌شوند که به راحتی قابل دست زدن هستند. ایمنی یک نگرانی برای کودکان نوپا است که اسباب‌بازی‌های کلاسیک کوچک‌تر لگو و سایر مجموعه‌های ساختمانی که برای کودکان بزرگ‌تر طراحی شده‌اند، خطر خفگی برای آن‌ها هستند. اسباب‌بازی‌های ساختمانی برای کودکان نوپا باید به راحتی روی هم چیده شوند یا به هم متصل شوند، زیرا برای کودکان نوپا غیرعادی است که مهارت‌های حرکتی پیچیده‌ای را تا بعد از سه سالگی ایجاد کنند.

بلوک‌های انباشته شده از فوم:

بلوک‌های انباشته فوم در اشکال و رنگ‌های مختلفی وجود دارند. بلوک‌های انباشته فوم در اندازه‌های بزرگ و فوق العاده هستند. آن‌ها سبک وزن و همه کاره هستند و حتی می‌توانند داخل حمام بروند. بازی فعال با بلوک‌های فوم، همان نگرانی‌های ایمنی بلوک‌های چوبی را ایجاد نمی‌کند. بلوک‌های فوم برای خواهر و برادرهای بزرگ‌تر که خواهر و برادر کوچک‌تر دارند، گزینه‌های عالی هستند. بلوک‌های فوم جامبو بزرگ را می‌توان برای ساخت قلعه‌ها استفاده کرد، همچنین می‌توان از آن‌ها در سایر بازی های تخیلی استفاده کرد.

بلوک‌های ساختنی طرح حروف الفبا:

اکثر بلوک‌های الفبایی هنوز با چوب ساخته می‌شوند و جایگزین جذابی برای اسباب‌بازی‌های موزیکال دکمه‌دار با باتری در بازار برای کودکان نوپا هستند. که در رنگ‌ها و الفبای مختلف فروخته می‌شود، می توانید بلوک‌های الفبا را با حروف کوچک و بزرگ خریداری کنید. بیشتر بلوک‌های الفبا نیز دارای تصاویر چاپ شده بر روی خود هستند. بلوک‌های الفبا به زبان‌های مختلف در دسترس می‌باشند. همچنین می‌توانید بلوک‌های الفبا را با حروف عبری، یونانی، اسپانیایی، آلمانی، روسی خریداری کنید. به دنبال بلوک‌هایی باشید که از رنگ غیر سمی استفاده می‌کنند، یا حتی بلوک‌هایی که رنگ نشده‌اند، اما در عوض حکاکی شده‌اند، اینها بسیار خاص هستند‌.

ساختنی‌های مگا بلوک:

مگا بلوک یک سیستم بلوک ساختمانی آجری با اندازه فوق العاده با قطعات به هم پیوسته است. مزیت این بلوک ها این است که اندازه آن‌ها تقریباً سه برابر لگوهای “معمولی” است، بنابراین کودکان نوپا با آن‌ها خفه نمی‌شوند. Megabloks در یک مجموعه کیف دوفله ۲۰۰ تکه مقرون به صرفه عرضه می‌شود که بسیار ارزان تر از سیستم Lego Duplo است. بنیانگذاران Mega Bloks از یک روش تولید پیشرفته استفاده می‌کنند که هزینه ساخت اسباب بازی‌ها را کاهش می‌دهد و این تولید کننده اسباب بازی تولید کمتر خود را به مشتری منتقل می‌کند. مگا بلوکس از آنجایی که به عنوان یک سازنده بی برند بلوک‌های لگو در نظر گرفته می شود به رقیب اصلی لگو تبدیل شده و دفتر مرکزی آن در کانادا است. همچنین دارای آجرهای ساختمانی با اندازه کوچکتر است که دقیقاً به شکل و اندازه لگوهای استاندارد می‌باشد.

ساختنی‌های لگو دوپلو:

آجرهای ساختمانی ساخته شده توسط شرکت لگو به ویژه برای کودکان نوپا تا سن ۵ سالگی با نام Lego Duplo به بازار عرضه می‌شوند. این آجرهای ساختمانی مناسب برای کودکان نوپا تقریباً سه برابر اندازه بلوک‌های لگو هستند که به افراد بالای ۶ سال فروخته می‌شود. لگو دوپلوها در سطل‌های بزرگ فروخته می‌شوند، اما از آنجایی که آجرهای اسباب بازی بزرگتر از بلوک‌های لگو معمولی هستند، سطل های فله دارای آجرهای کمتری هستند. Lego Duplo همچنین مجموعه‌های تخصصی را برای گروه‌های سنی مختلف ایجاد می‌کند، از جمله مجموعه‌هایی که برای سنین ۱۱/۲ تا ۵ سال مشخص شده‌اند و مجموعه‌هایی که برای سنین ۳ تا ۶ سال ایجاد شده‌اند. حتماً توصیه‌های سنی را در این مجموعه‌های تخصصی بررسی کنید تا از خطرات خفگی جلوگیری کنید.

اسباب بازی ساختنی برای کودکان پیش دبستانی (سنین ۳ تا ۵ سال):

کودکان پیش دبستانی به طور کلی از مرحله دهانی فراتر رفته‌اند، بنابراین خفگی آنقدرها هم خطرناک نیست. کودکان در این سن در حال توسعه مهارت های حرکتی سطح ظریف خود هستند و بازی آن‌ها شامل سایر کودکان و شامل یک عنصر تخیلی قوی است. بچه‌ها اغلب از اسباب بازی‌های ساخت و ساز خود به عنوان بخشی از یک طرح بازی خیالی استفاده می‌کنند که شامل مجسمه‌ها، ماشین‌های قوطی کبریت و حتی دایناسورهای پلاستیکی است.

بلوک‌های ساختمانی چوبی:

بلوک‌های ساختمانی اصلی در اشکال و اندازه‌های مختلف برای تقویت تخیل کودکان وجود دارند. در این سن، کودکان می‌توانند ساعت‌ها در ساختن قلعه و هر ساختمانی که تصور کنند، بازی کنند. بچه‌ها اغلب شهرها را برای ماشین‌های اسباب بازی می سازند. بلوک‌های ساختمانی چوبی در این سن بسیار کمتر تهدیدی برای ایمنی هستند، زیرا اکثر کودکان تا به حال از بلوک‌های پرتابی در مرحله کودکی خواهر و برادر بزرگتر شده‌اند. بلوک‌های ساختمانی در مجموعه‌ای اولیه از استوانه‌ها، مکعب‌ها و شکل‌های خاص هستند. شما می‌توانید بیش از ۱۰۰ مجموعه بزرگ بلوک‌های چوبی رنگ نشده غیر سمی را از KAPLA، HAPA، Melissa and Doug و دیگر تولیدکنندگان اسباب بازی خریداری کنید. می‌توانید بلوک‌های ساختمانی خود را با دستگیره‌های در چوبی و دیگر اشیاء چوبی جالب مانند قرقره‌های خیاطی چوبی تکمیل کنید. برای صرفه جویی در هزینه، به دنبال این اسباب بازی‌ها در مغازه‌های دستفروشی و فروش گاراژ بگردید.

مجموعه‌های تخصصی بلوک چوبی:

هنگامی که آماده اضافه کردن به یک مجموعه اولیه از بلوک‌های ساختمانی چوبی هستید، یک مجموعه معماری اضافه کنید. یک مجموعه معماری روسی یا خاورمیانه‌ای منحنی‌های برازنده‌ای را به خلاقیت های خیالی کودک شما اضافه می‌کند. این مجموعه‌ها معمولاً با ستون‌ها و گنبدهای منحنی، یا قطعات ویژه برای قلعه‌ها با مجسمه‌های بازی عرضه می‌شوند. انتظار داشته باشید برای این مجموعه های بهره ویژه کمی بیشتر بپردازید.

خرید اسباب بازی ساختنی برای کودکان نوپا:

  • به دنبال مجموعه‌های ساختمانی باشید که روشن و رنگارنگ هستند.
  • از قطعات کوچک و خطرات خفگی خودداری کنید.
  • به دنبال اندازه‌های بزرگ و اشکال مختلف باشید که به راحتی روی هم چیده شوند و به هم بچسبند.
  • کاوش بخش مهمی از بازی است. بلوک‌های فوم غول پیکر را می‌توان به عنوان بخشی از بازی والدین و کودک استفاده کرد. تصور کنید که
  • یک قلعه یا قلعه با بلوک‌هایی به بزرگی فرزند شما بسازید.
  • کودکان خردسال ممکن است مستعد پرتاب بلوک‌های چوبی باشند. اگر کودک نوپایی دارید که در مرحله عصبانیت است و خواهران و برادران تماشاگر بی گناه دارد، ممکن است بخواهید از بلوک‌های چوبی خودداری کنید.
  • مجموعه‌های اولیه‌ای را بخرید که بتوانید در طول زمان بسازید.
  • ست‌های ساختمانی برای کودکان نوپا را از مواد قابل شستشو خریداری کنید. به عنوان مثال، اسباب‌بازی‌های پلاستیکی Duplo را می‌توان در ماشین ظرفشویی شست و یا در سینک آب گرم و صابون که چند قطره سفیدکننده در آن وجود دارد، استریل کرد. این یک نکته مهم برای کودکان نوپا است که اغلب اسباب بازی‌ها را در دهان خود قرار می‌دهند.

راهنمای خرید اسباب بازی ساختنی:

بیشتر کودکان عاشق ساختن وسایل و چیزهای مختلف هستند. به کودک جعبه‌های مقوایی بدهید و ببینید که آن‌ها را روی هم چیده و اولین سازه مقوایی خود را می‌سازد. برای اکثر کودکان، این یک تجربه آرامش بخش است، زیرا آن‌ها آزادند چیزهایی را که می‌خواهند بسازند یا تصور کنند. اسباب‌بازی‌های ساختمانی ممکن است برای بزرگسالان ساده به نظر برسند، اما بچه‌ها آن‌ها را چیزی می‌دانند که می‌تواند به آن‌ها در ساختن ساختار رویایی‌شان کمک کند. این یکی از دلایلی است که اسباب‌بازی‌های ساختمانی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌های کودکان هستند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد اسباب بازی ساختمانی به دنبال آنها باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پازل

نکات مهم هنگام خرید اسباب بازی ساختنی:

  1. مناسب سن و ایمنی: خرید اسباب بازی‌های ساختمانی با خرید اسباب بازی های دیگر تفاوتی ندارد. ایمنی کودک شما باید در راس اولویت شما باشد و انجام تحقیقات شخصی قبل از خرید می‌تواند به شما کمک کند تصمیمی آگاهانه برای خرید اسباب بازی مورد علاقه بعدی کودک خود بگیرید. انتخاب یک مجموعه ساختمانی که مناسب سن کودک شما باشد. اسباب‌بازی‌هایی که برای بچه‌های بزرگ‌تر هدف قرار می‌گیرند، اغلب دارای قطعات و اجزای پیچیده‌ای هستند که می‌تواند بچه‌های کوچک‌تر را ناامید کند. علاوه بر این، این مجموعه‌ها ممکن است حاوی قطعات جداشدنی بسیار زیادی باشند که خطر خفگی بالقوه دارند. توضیحات محصول را به دقت بخوانید و مطمئن شوید که به قطعات یا اجزای موجود در مجموعه بازی ساخت و ساز که قصد خرید آن را برای کودک خود دارید، دقت کنید. همچنین خواندن نظرات سایر والدین یا خریداران برای دریافت ایده در مورد انتظارات از اسباب بازی کمک خواهد کرد.
  2. جنس مواد سازنده: مواد اسباب بازی ساخت و ساز گاهی اوقات به میزان ایمن بودن آن بستگی دارد. به عنوان مثال، اسباب بازی‌های ساختمانی که از پلاستیک سخت ساخته می شوند، اغلب حاوی مواد شیمیایی مضر مانند PVC یا پلی وینیل کلراید، فتالات، BPA یا بیسفنول-A، سرب و غیره هستند. انواع مختلفی از پلاستیک سخت در ساخت اسباب بازی استفاده می‌شود. بنابراین اگر نمی‌دانید از چه نوع پلاستیکی برای ساخت اسباب بازی ساختمانی استفاده می‌شود، بهتر است چیزهای سازگار با محیط زیست مانند اسباب بازی‌های ساختمانی ساخته شده از چوب را خریداری کنید. علاوه بر این، پلاستیک برای محیط زیست خوب نیست. از تولید تا دفع، پلاستیک بیش از حد از منابع سیاره ما استفاده می‌کند. ما قطعا به دلایل زیادی به دنبال اسباب بازی‌های ساختمانی چوبی توصیه می‌کنیم. آن‌ها از پلاستیک ایمن تر هستند و این اسباب بازی‌ها از مواد پایدار و تجدید پذیر ساخته شده‌اند. بازی با اسباب‌بازی‌های چوبی راه ساده‌ای برای تعیین مسیر کودکتان به سمت یک سبک زندگی پایدار است.
  3. دوام محصول: خرید اسباب‌بازی‌هایی که به راحتی می‌شکنند، واقعاً سرمایه‌گذاری مالی خوبی نیست، زیرا هزینه آن می‌تواند اضافه کار را افزایش دهد. علاوه بر این، قطعات شکسته یا اجزای جدا شده می توانند صدمات جدی ایجاد کنند. اسباب بازی‌های ساختمانی را از اسباب بازی سازان معتبر خریداری کنید. خواندن نظرات آنلاین از سایت‌های مختلف نیز به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که این اسباب‌بازی ساختمانی چقدر بادوام هستند.
  4. میزان بودجه: تنظیم بودجه نیز ایده خوبی است اگر از نظر مالی در تنگنا هستید یا فقط می‌خواهید از هزینه‌های غیرضروری خودداری کنید. می‌تواند به شما کمک کند لیست اسباب بازی‌های خود را محدود کنید و کل تجربه خرید اسباب بازی را آسان و بدون نگرانی انجام دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید اسباب بازی ساختنی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اسباب بازی ساختنی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ساختنی مدل بلوک سنگی خانه سازی جمله چین کد ۴۸p-B

ساختنی مدل بلوک سنگی خانه سازی جمله چین کد 48p-B

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x120x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۳۵ گرم
  • تعداد مینی فیگور
    دو
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    بزرگسال
  • تعداد قطعات
    ۴۸
  • اقلام همراه
    + قطعات سنگی (شش نوع آجرک واقعی):+ آجر مستطیلی x31+ نیمه آجر x7+ آجر آرک(طاقی) x2+ مجموعه پنل های سقف شیروانی ۶ قطعه مختلف+ پرسوناژ مرد (روح الله تقیلو) x1+ پرسوناژ سگ (شُبیر تُفلحیان) x1+ کمچه مینیاتوری بنایی فلزی یک تکه+ تک برگ راهنما و نفشه ساخت+ بسته پودر ملات ۱۶۰ گرمی (مناسب جهت ۳۰ بار ساخت سازه) (دارای جایگزین قابل تهیه آسان)+ قطعه تخته کار (ورق چوبی ۱۵×۱۲ سانتی‌متری)
  • سایر توضیحات
    قابلیت تغییر رنگ و یا اضافه کردن هایلایت و سایه با آبرنگتنوع قطعات سنگی در ۶ نوعقابل شست و شو و استفاده های مجددمتریال صددرصد طبیعی و بهداشتیسرگرم کننده و مناسب همه سنینرنگ کلیه ی قطعات سنگی در یک «تناژ» می باشند(در دیجی کالا رنگ کرم آجری عرضه شده است)امکان ساخت بعضی سازه های خلاقانه کوچک (بدون نقشه ی موجود در بسته) نظیر جاشمعی وارمر تنور و… با این پکیج میسر است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ساختنی مدل اسلحه

ساختنی مدل اسلحه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x180x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • رده سنی
    بزرگسال
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • تعداد قطعات
    ۱۷
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    دو صفحه چوبی نگهدارنده قطعات-چهار عدد کش ژله ای-راهنمای تمام رنگی ساخت ماکت
  • سایر توضیحات
    علاوه بر راهنمای تصویری همراه کالا، ویدیوی راهنمای ساخت نیز در آدرسهای اینترنتی سازنده، درج شده روی بسته بندی محصول، قرار گرفته استدر صورت تنگ بودن بیش از حد برخی قطعات، از سوهان و یا سمباده میتوانید استفاده نماییددر صورت نیاز به استحکام بیشتر و گشاد بودن برخی شیارها، از انواع چسب چوب یا مایع استفاده نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ساختنی مدل اتوبوس دو طبقه

ساختنی مدل اتوبوس دو طبقه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x180x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سری
    شهری
  • رده سنی
    بزرگسال
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • تعداد قطعات
    ۵۹
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    دو صفحه چوبی نگهدارنده قطعاتراهنمای تمام رنگی ساخت ماکت
  • سایر توضیحات
    علاوه بر راهنمای تصویری همراه کالا، ویدیوی راهنمای ساخت نیز در آدرسهای اینترنتی سازنده، درج شده روی بسته بندی محصول، قرار گرفته است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ساختنی مدل ماینکرافت کد ۱۰۱۷۸

ساختنی مدل ماینکرافت کد 10178

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸۰x70x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد قطعات
    ۶۳۲
  • اقلام همراه
    راهنمای ساخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ساختنی مدل بلوک سنگی خانه سازی جمله چین ۴۸p-A

ساختنی مدل بلوک سنگی خانه سازی جمله چین 48p-A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x120x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۳۰ گرم
  • تعداد مینی فیگور
    دو
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    بزرگسال
  • تعداد قطعات
    ۴۸
  • اقلام همراه
    قطعات سنگی (شش نوع آجرک سرامیکی واقعی)پرسوناژ خانم تقیلوپرسوناژ خوک تمیزکمچه مینیاتوری بناییتک برگ راهنما و نفشه ساختبسته پودر ملاتتخته کار چوبی ۱۵×۱۲ سانتی‌متری
  • سایر توضیحات
    قابلیت تغییر رنگ و یا اضافه کردن هایلایت و سایه با آبرنگتنوع قطعات سنگی در ۶ نوعقابل شست و شو و استفاده های مجددمتریال صددرصد طبیعی و بهداشتیمناسب همه سنینرنگ کلیه ی قطعات سنگی در یک «تناژ» می باشند(در دیجی کالا رنگ کرم آجری عرضه شده است)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ساختنی مدل هلیکوپتر

ساختنی مدل هلیکوپتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۷x213x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • سری
    هلیکوپتر
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۴۹
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۲x20x1
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰
  • اقلام همراه
    صفحه چوبی نگهدارنده قطعاتراهنمای تمام رنگی ساخت ماکت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ساختنی طرح مهندس کوچولو مدل ۹۳

ساختنی طرح مهندس کوچولو مدل 93

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳۰x70x220 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۹۳
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    ۹۳ تکه
  • سایر توضیحات
    ۹۳ تکه لگو ساختنی با قابلیت درست کردن ماشین و قابلیت تکان دادن و حرکت کردن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ساختنی مدل آشپزخانه

ساختنی مدل آشپزخانه

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x198x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    بزرگسال
  • تعداد قطعات
    ۴۱
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    یک صفحه چوبی نگهدارنده قطعاتراهنمای تمام رنگی ساخت ماکت
  • سایر توضیحات
    علاوه بر راهنمای تصویری همراه کالا، ویدیوی راهنمای ساخت نیز در آدرسهای اینترنتی سازنده، درج شده روی بسته بندی محصول، قرار گرفته استدر صورت تنگ بودن بیش از حد برخی قطعات، از سوهان و یا سمباده میتوانید استفاده نماییددر صورت نیاز به استحکام بیشتر، از انواع چسب مایع استفاده نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ساختنی مدل هلیکوپتر

ساختنی مدل هلیکوپتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۷x213x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • سری
    هلیکوپتر
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۴۹
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۲x20x1
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰
  • اقلام همراه
    صفحه چوبی نگهدارنده قطعاتراهنمای تمام رنگی ساخت ماکت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ساختنی مدل فراز کد ۱۱۸

ساختنی مدل فراز کد 118

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶۰x240x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۱۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • تعداد قطعات
    ۱۱۸
  • اقلام همراه
    ۱۱۸ آجر
  • سایر توضیحات
    – جنس بدنه لگوها( آجره ) از پلاستیک با کیفیت و مقاوم است که فاقد لبه های تیز و بُرنده می‌باشد.- لگوهای ساختنی مهندس کوچولو دارای چند رنگ می‎باشد که از شفافیت رنگ با کیفیتی برخوردار است.- ساختنی لگو مهندس یک بازی خلاق و ساده می‌باشد که دارای ۱۱۸ قطعه آجره می‌باشد.- محتویات درون بسته اسباب بازی لگو- ۷۸ عدد لگو پازلی- ۱۵ عدد لگو آچار- ۵ عدد لگو چرخ بزرگ ( جمعا ۲۵ قطعه )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ساختنی مدل دوچرخه جاینت

ساختنی مدل دوچرخه جاینت

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x180x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سری
    دوچرخه
  • رده سنی
    بزرگسال
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • تعداد قطعات
    ۱۳۰
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰
  • اقلام همراه
    یک صفحه چوبی نگهدارنده قطعاتراهنمای تمام رنگی ساخت ماکت
  • سایر توضیحات
    علاوه بر راهنمای تصویری همراه کالا، ویدیوی راهنمای ساخت نیز در آدرسهای اینترنتی سازنده، درج شده روی بسته بندی محصول، قرار گرفته است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ساختنی فانی بافت مدل چند رنگ

ساختنی فانی بافت مدل چند رنگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۱۰*۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رده سنی
    کودک
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ساختنی مدل مهندس فراز کد ۵۸

ساختنی مدل مهندس فراز کد 58

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x210x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • رده سنی
    تا ۱۲ سال
  • تعداد قطعات
    ۵۸
  • اقلام همراه
    ۵۸ قطعه ۳۶ عدد لگو پازلی۸ عدد لگو آچار۱ عدد لگو چرخ بزرگ ( جمعا ۵ قطعه )۳ عدد لگو چرخ کوچک ( جمعا ۹ قطعه)
  • سایر توضیحات
    دارای ۵۸ قطعه آجرجنس بدنه لگوها( آجره ) از پلاستیک با کیفیت و مقاوم است که فاقد لبه های تیز و بُرنده میباشد.ساختنی لگو مهندس کوچولو یک بازی خلاق و ساده می‌باشد که دارای ۵۸ قطعه آجره میباشد.ساختنی مهندس کوچولو دارای بسته بندی کیفی با کیفیت است که هم زیپ دار و هم دسته داراست که مناسب برای هدیه دادن است.آجره لگو مهندس کوچولو به دلیل جنس مرغوب و طراحی دقیق قطعات، لگوها ( آجره ) به همدیگر به راحتی و آسانی متصل و جدا می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ساختنی هوگر مدل برجینو

ساختنی هوگر مدل برجینو

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x150x120 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰ گرم
  • تعداد مینی فیگور
    ۱۵
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۱۵
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰‌×۱۵×۱۲
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۴۰
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    – پرورش مهارت ها: تفکر فضایی، افرایش خلاقیت، تقویت مهارت حرکتی- محتویات جعبه: ۱۵ قطعه رنگارنگ در سایزها و رنگ های مختلف- توضیح بازی: با این قطعات وخلاقیت خود بیش از ۳۰۰۰ طرح بسازید- زمان بازی: بی پایان- تعدادبازیکن: ۱-۲ بازیکن- سن مناسب: ۱۰-۳ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ساختنی مدل ماینکرافت کد ۳۵۰

ساختنی مدل ماینکرافت کد 350

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰x70x320 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۷۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد قطعات
    ۴۶۵
  • اقلام همراه
    راهنمای ساخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ساختنی مدل کامیون روسی کاماز

ساختنی مدل کامیون روسی کاماز

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x190x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سری
    ماشین
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۶۸
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۲x19x1
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰
  • اقلام همراه
    یک صفحه چوبی نگهدارنده قطعاتراهنمای تمام رنگی ساخت ماکت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ساختنی مدل خانه عروسک

ساختنی مدل خانه عروسک

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵۰x300x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    بزرگسال
  • تعداد قطعات
    ۱۰۰
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    هشت صفحه چوبی نگهدارنده قطعات و راهنمای تمام رنگی ساخت ماکت
  • سایر توضیحات
    علاوه بر راهنمای تصویری همراه کالا، ویدیوی راهنمای ساخت نیز در آدرسهای اینترنتی سازنده، درج شده روی بسته بندی محصول، قرار گرفته است. در صورت تنگ بودن بیش از حد برخی قطعات، از سوهان و یا سمباده میتوانید استفاده نمایید و در صورت نیاز به استحکام بیشتر، از انواع چسب چوب و مایع استفاده نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ساختنی هوپا مدل شیش پر بسته آسیاب بادی

ساختنی هوپا مدل شیش پر بسته آسیاب بادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد قطعات
    ۱۵۰
  • کشور مبدا برند و محصول
    ایران
  • اقلام همراه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ساختنی تاپ توی مدل گیربکس کد ۱۰۰

ساختنی تاپ توی مدل گیربکس کد 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x300x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵۰ گرم
  • سری
    ایده
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۱۰۰
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    چرخ دنده : ۴۸ عددستون مربع شکل : ۲۵ عددمحور شش جهته : ۲۰ عددکفی : ۶ عدددسته : ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ساختنی تاکت توی مدل پارک شادی کد TC-1077

ساختنی تاکت توی مدل پارک شادی کد TC-1077

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷۰x310x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۴۱ گرم
  • تعداد مینی فیگور
    دو
  • رده سنی
    خردسال
  • تعداد قطعات
    ۹۸
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    ۲۸ عدد لوله۲ عدد پله ۴ عدد نرده پله۲ عدد سرسره ساده ۱ عدد سرسره پیچ ۱۲ عدد دیواره ها ۱۳ عدد مغزی( اتصال)۱ عدد سقف ساده ۱ عدد سقف فرم دار۳ عدد کفی ساده ۳ عدد کفی طبقه ۲ عدد نرده ۲ عدد درخت ۲ عدد سبزه ۲ عدد پرچم ۱ عدد پل ۲ عدد نرده پل ۲ عدد پایه تاب ۲ عدد اتصال پایه تاب ۱ عدد رابط لوله تاب ۲ عدد کفی تاب ۴ عدد زنجیر تاب ۲ عدد سرسره تکی ۲ عدد نیمکت۲ عدد عروسک تارا و توکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ساختنی مدل هلیکوپتر جنگی کد KA-50

ساختنی مدل هلیکوپتر جنگی کد KA-50

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۷x180x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سری
    نظامی
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۶۴
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x18x1
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰
  • اقلام همراه
    دو صفحه چوبی نگهدارنده قطعاتراهنمای تمام رنگی ساخت ماکت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ساختنی آرتینا مدل اوسا بنا ۲ کد ۲۳۰۱۰۰۷

 ساختنی آرتینا مدل اوسا بنا 2 کد 2301007

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴۰x240x2500 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰۰ گرم
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۱۵۹
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۹۰۰
  • اقلام همراه
    آجر کامل ۱۰۰ عددآجر نیمه ۲۰ عددآجر هلال ۱۱ عددآجر چارکه ۱۱ عددآجر نازک ۶ عددملات بزرگ ۱ عددآدمک چوبی ۲ عدداستانبولی بنایی ۱ عددکمچه کوچک بنایی ۱ عددگواش شش رنگ ۱ عددقلمو نقاشی ۱ عددتخته زیر کار ۱ عدددفترچه راهنما ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ساختنی مدل آجر مینیاتوری کد p/220 بسته ۲۲۰ عددی

ساختنی مدل آجر مینیاتوری کد p/220 بسته 220 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x130x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۴۰ گرم
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    یک سال به بالا
  • تعداد قطعات
    ۲۲۰ عدد آجر مینیاتوری مکعب مستطیل
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    بروشور استفاده
  • سایر توضیحات
    از مصالح ساخت ماکت و سازه های خلاقانه آجر مینیاتوری است ، جهت ایجاد روحیه ای خلاق در تمامی سنین می توان از این آجر های مینیاتوری برای ساخت سازه های مختلف بهره برد، این آجر های واقعی ، به صورت بلوکه‌هایی در مقیاس کوچک ساخته شده اند و برای ساخت دیوارها و سایر بخش‌های سازه ، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آجر های برای شبیه سازی سازه های طبیعی و واقعی مناسب اند و مقاومت مناسبی نسبت به آب و حرارت دارند ، همچنین از چسب چوب ، ملات سیمان ، چسب کاشی و … برای چیدن و اتصال آجرها به یکدیگرمیتوان استفاده کرد .این آجر ها جهت خلق آثار متفاوت و زیبا در محیط کار و زندگی ،در تمام زمینه های هنری ، هنر های تجسمی(دستی و ترسیمی)نقاشی،طراحی،مجسمه سازی و تندیس گری،عکاسی و چاپ،شیشه گری خطاطی و…، معماری مینیاتوری و ماکت سازی،هنر آجر چینی، خط بنایی یا کوفی نگاری بصورت مینیاتوری ، دکوراسیون (داخلی و بیرونی)فضای آپارتمان،طراحی و اجرای بازی(ساده و خلاقانه) سرگرمی و تفریح،ساخت کاردستی ووسایل تزئینی، آموزش برای اهداف پرورشی (رسمی و آزاد) ،کاشی کاری و لعاب انواع (سنتی ،اسلیمی مدرن) قابل استفاده میباشند.ابعاد آجر ها ۲۵ در ۱۳ در ۸ میلیمتر میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ساختنی مدل ماشین

ساختنی مدل ماشین

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳۰x40x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • رده سنی
    بزرگسال
  • تعداد قطعات
    ۲۷۸
  • اقلام همراه
    کاتالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ساختنی سری خانه سازی کد ۲۰۰۵

ساختنی سری خانه سازی کد 2005

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۰×۲۱۰×۲۲۰ میلی‌متر
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۷۳
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۷۰
  • اقلام همراه
    قطعات پلاستیکی قابل شست شوفیگور درختان کاج
  • سایر توضیحات
    قطعات قابل شستشومناسب برای ۳ سال به بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ساختنی سلام بازی مدل میله هزار کاره کد ۵۰۰

ساختنی سلام بازی مدل میله هزار کاره کد 500

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x20x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • سری
    زندگی شهری
  • رده سنی
    کودک
  • سطح
    B
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۰۰
  • اقلام همراه
    ۵۰۰ قطعه رنگارنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ساختنی مدل بلوک خانه سازی ۷۲ قطعه

ساختنی مدل بلوک خانه سازی 72 قطعه

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷۰x310x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۷۲
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    ۷۲ قطعه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ساختنی مدل آجر مینیاتوری کد Cube 002 بسته ۱۲۰ عددی

ساختنی مدل آجر مینیاتوری کد Cube 002 بسته 120 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x130x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰ گرم
  • رده سنی
    ۶ سال به بالا
  • تعداد قطعات
    ۱۲۰ عدد آجر مکعبی سرامیکی.
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۶x9x14 سانتی متر
  • اقلام همراه
    بروشور محصول
  • سایر توضیحات
    گروه هنر سرای بانو با ۵ سال سابقه تولید تخصصی آجر های مینیاتوری جهت ماکت سازی تخصصی تحت نظر مهندسین مکانیک و متالوژی اقدام به تولید آجر های مینیاتوری نموده است . آجر های هنر سرای بانو تماما از مواد مخصوص ساخت کشور ترکیه و با استفاده از رنگ های آلمانی، با بهترین کیفیت در سایز استاندارد ماکت سازی ابعاد ۲۵ در ۱۲ در ۸ میلیمتر ساخته میشوند . که استحکام فوق العاده بالایی دارند. این آجر ها دارای جنس تمام سرامیکی هستند ، و دارای ویژگی هایی خاصی ، از قبیل : کاملا ضد آب بودن ، استحکام و دوام فوق العاده بالا، تحمل دما تا ۱۴۰۰ درجه سانتی گراد ، تنوع رنگ بالای تولید و همچنین شخصی سازی و قابلیت رنگ آمیزی با انواع رنگ ها روغنی و آکریلیک ، سهولت در اتصال آجر ها به یکدیگر با انواع مصالح ساختمانی گچ ، سیمان ، ملات ماسه و سیمان ، چسب کاشی و … انواع چسب ها معمولی و ضد آب ، چسب چوب چسب رازی ، دو قلو ، چسب سیرش ، چسب سنگ ، چسب پلی اورتان ، چسب آهن … و بدون گرد و غبار می باشند. این آجرها قابلیت شستشو دارند … میتوانید از ترکیب چوب و چمن های مصنوعی با سازه مینیاتوری مدل هایی خلاقانه بسازید . از این آجر های آموزنده و جذاب میتوان جهت طراحی داخلی دکور ، ساخت گلدان ، جاشمعی ، حوض آب ، دیوار کوب ، جا کلیدی ، استند موبایل ، تزیین دیوار ، ساخت خانه عروسک ، ساخت مدل مینیاتوری ، آبنما ، شبخواب ، شومینه مینیاتوری ، کوره مینیاتوری و سایر ایده های خلاقانه خود استفاده کنید و رویاهایتان را بسازید.۱۲۰ عدد آجر مینیاتوری سرامیکی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ساختنی اسباب بازی های پویا کد ۹۸۸۵

ساختنی اسباب بازی های پویا کد 9885

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x29x7 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • سری
    خانه سازی
  • رده سنی
    کودک
  • تعداد قطعات
    ۳۱۰
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    ۳۱۰ قطعه لگو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ساختنی ام مدل MY WORLD طرح ماینکرفت کد ۱۱۲۳-۲

ساختنی ام مدل MY WORLD طرح ماینکرفت کد 1123-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x30x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۷ گرم
  • ویژگی‌های ساختنی
    ضد حساسیت
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد مینی فیگور
    یک
  • سری
    ماینکرافت
  • رده سنی
    بزرگسال
  • تعداد قطعات
    ۴۶
  • سطح
    A
  • مخاطرات
    خطر بلعیدن
  • اقلام همراه
    ساختنی ماینکرافت کد ۱۱۲۳-۲ ،دفترچه راهنما ،
  • سایر توضیحات
    محصول وارداتی ، کیفیت ساخت بالا ، استفاده از عناصر دنیای ماینکرافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسباب بازی ساختنی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پایه خنک کننده لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا