کفش کودک و نوزاد

نیم بوت پسرانه، راهنمای خرید نیم بوت بچه گانه پسرانه زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید نیم بوت پسرانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

انتخاب نیم بوت پسرانه مناسب برای بچه‌ها مهم است. شما می‌خواهید پاهای کوچک آن‌ها گرم و خشک بماند، اما همچنین چکمه‌ای می‌خواهید که بیرون آوردن و پوشیدن آن چندان دشوار نباشد، به‌ویژه برای بچه‌های مدرسه‌ای که انتظار می‌رود خودشان بتوانند این کار را انجام دهند. به علاوه، ضرری ندارد که به دنبال نیم بوت پسرانه‌ای بگردید که بچه‌های شما واقعاً دوست دارند. قبل از اینکه زمستان امسال برای خرید نیم بوت پسرانه اقدام کنید، این راهنمای پیدا کردن چکمه‌های زمستانی مناسب برای بچه‌ها را بررسی کنید.

هوای سرد یا برف به این معنی است که زمان خرید نیم بوت پسرانه برای فرزندتان فرا رسیده است. این می‌تواند یک کار دلهره آور باشد. چگونه مطمئن شوم که چکمه‌ها درست هستند؟ آیا آن‌ها برای کل فصل‌ها مناسب خواهند بود؟ اینها همه سؤالاتی است که والدین از خود می پرسند و ما در سایت کیمیک پاسخ آن‌ها را داریم. چه به دنبال نیم بوت پسرانه و چه به دنبال چکمه‌های زمستانی کودک نوپا باشید، ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا چکمه‌هایی را انتخاب کنید که برای کل فصل مناسب باشد و پای کودک شما را گرم نگه دارد. بسیار مهم است که نیم بوت پسرانه برای راحتی، پوشیدن و گرما مناسب باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید نیم بوت پسرانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این کفش پسرانه ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع نیم بوت پسرانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید نیم بوت پسرانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش خواهیم داد.

نیم بوت پسرانه چیست؟

بوت یا همان چکمه نوعی کفش پسرانه است که نسبت به کفش از مچ پا محافظت بیشتری می‌کند. نیم بوت مقداری کوتاه‌تر از بوت است به همین علت یک گزینه مناسب برای پسر بچه‌هایی است که با پوشیدن چکمه مشکل دارند. نیم بوت بیشتر برای فصل سرد سال مثل پاییز و زمستان طراحی شده اما آن را در همه فصلی می‌توان پوشید. اما به دلیل گرم نگهداری کردن پاهای کودک شما پیشنهاد می‌شود، حتما در فصل‌های سرد سال از آن‌ها استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش راحتی پسرانه

انواع نیم بوت پسرانه بچگانه:

خوشبختانه اگر سری به بازار کفش بچه گانه زده باشید با انبوه زیادی از مدل‌ها مواجه خواهید شد، این موضوع باعث می‌شود که مدل‌های زیادی برای انتخاب در دسترس داشته باشید و شاید کار را برای خرید کمی دشوار کند، به همین علت ما تعدادی از مدل‌هایی را که ممکن است قصد خرید آن‌ها را داشته باشید به شما معرفی خواهیم کرد.

  • نیم‌بوت پسرانه برزنتی: همان طور که می‌دانید برزنت یک پارچه پشمی سبک و ضد آب است که قابلیت تنفس پذیری بالایی دارد. اگر به دنبال یک جفت چکمه سبک و ضد آب برای کودک خود هستید پیشنهاد می‌کنم، به مدل‌های برزنتی ضد آب موجود در فروشگاه ما حتما سری بزنید. خوشبختانه تنوع مدل و رنگ فوق العاده بالایی دارند که کار را برای ست کردن چکمه‌ها با لباس‌های کودک شما آسان می‌کند.
  • نیم‌بوت پسرانه چرم مصنوعی: چرم یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید چکمه پسرانه می‌باشد. یکی از مهمترین مزایای چرم طول عمر بالای آن و عدم ایجاد بوی نامطبوع درون کفش می‌باشد. متاسفانه قیمت چرم طبیعی بسیار بالا بوده که هر کسی توان خرید آن را ندارد به همین دلیل با ترکیب چند ماده شیمیایی ماده‌ای تولید می‌کنند که ویژگی‌ها و ظاهری شبیه چرم طبیعی دارد و قیمت آن نسبت به چرم طبیعی ارزان‌تر است، اما متاسفانه طول عمر آن به اندازه چرم طبیعی نیست.
  • نیم‌بوت پسرانه چرم طبیعی: یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های چکمه پسرانه نمونه تولید شده از چرم طبیعی است. چرم در واقع همان پوست طبیعی حیوانات می‌باشد که به وسیله دباغی و رنگرزی به چرم زیبا تبدیل می‌شود که سالیان سال برای کودک شما کار می‌کند. چرم نیاز به شستشو ندارد و با مقداری واکس مثل روز اول نرم، تازه و براق می‌شود. اگر به سلامت کودک خود اهمیت می‌دهید و از نظر مالی مشکلی ندارید، می‌توانید برای کودک خود چرم طبیعی را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب اولین نیم بوت پسرانه برای نوزاد و کودک نوپا:

  • بچه‌های بزرگتر می‌توانند به شما بگویند که آیا کفش برای آن‌ها راحت است یا خیر، اما انتخاب نیم بوت برای نوزادان می‌تواند کمی پیچیده تر باشد. آن‌ها نمی‌توانند به شما بگویند که خیلی کوچک هستند یا از پا نیشگون می‌گیرند. اما، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد: اولین چکمه‌های کودک اغلب کفش‌هایی به سبک چکمه‌ای نرم هستند که دارای تزئینات غربی هستند، بنابراین تناسب بیشتری را ارائه می‌کنند، پوشیدن و بیرون آوردن آن‌ها آسان‌تر است و برای راحتی بیشتر روی آن‌ها روکش می‌شوند. برای نوزادانی که برای راه رفتن خیلی کوچک هستند، به دنبال چکمه‌های نرم با قفل‌های قلاب‌دار باشید تا راحت‌تر روی پاها بنشینند، تا زمانی که روی پاهای خود ثابت نشوند، کف‌های سفت لازم نیست.
  • کودکان نوپا همیشه در حال حرکت هستند، این هیجان انگیزترین بخش کودکی است. از آنجایی که آن‌ها دائماً در حال راه رفتن، دویدن و بالا رفتن هستند، نیم بوت‌های پسرانه در سایزهای بچه گانه، کفی و زیره‌های حمایتی بیشتری را ارائه می‌دهند تا راحت باشند. چکمه‌های کابویی کودک نوپا با کفی انعطاف‌پذیر را انتخاب کنید تا به درستی از پاهای در حال رشد پشتیبانی کند و کشش مناسب را برای کمک به ثابت نگه داشتن آن‌ها بررسی کنید. زبانه‌های کششی محکم برای ایجاد کمی استقلال بهتر است تا بچه‌ها بتوانند به تنهایی چکمه‌های خود را بپوشند. برای آسان‌تر کردن چکمه‌ها برای کودکان نوپا یا پیش‌دبستانی‌هایی که در حال حرکت هستند، شفت‌هایی را انتخاب کنید که با زیپ یا بست‌های قلاب‌دار بسته می‌شوند، اتاق اضافه‌شده باعث می‌شود تا چکمه‌ها روی پاهای شریک کوچک شما قرار بگیرد.

تفاوت بین نیم بوت پسرانه بچه گانه و بزرگسال چیست؟

چکمه‌های کودکان و بزرگسالان بی‌شک شبیه‌تر از همیشه هستند، با فناوری برتر در بازی‌های حرفه‌ای که برای جوانان در روزهای مسابقه کاهش یافته است. اما چند تفاوت اساسی وجود دارد. چکمه‌های بچه‌گانه ممکن است با حجم بیشتری ساخته شوند تا محافظت بیشتری داشته باشند، در حالی که تنظیمات گل میخ آن‌ها ممکن است برای کاهش نیاز به نگهداری مداوم کمتر باشد. به دلیل سهولت در پوشیدن، گزینه‌های بدون بند به طور فزاینده‌ای در بین چکمه‌های کودکان رایج است. اگر می‌خواهید همه بهترین چکمه‌های بدون بند موجود در حال حاضر را ببینید. پیشنهاد می‌کنم به محصولات ما در انتهای همین صفحه نگاهی بیاندازید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش فوتبال پسرانه

نکات مهمی که هنگام خرید نیم بوت پسرانه باید در نظر بگیرید:

هنگامی که آماده یافتن یک جفت نیم بوت پسرانه جدی هستید که برای مقابله با بدترین شرایط زمستانی آماده است، مطمئن شوید که به دنبال چه چیزی هستید:

  1. ضد آب: بین کاملا ضد آب و نیمه ضد آب تفاوت وجود دارد. اولی چکمه‌های سبک‌تر را در نم نم باران یا بارش برف خفیف خشک نگه می‌دارد، اما برای گودال‌ها، بارش برف سنگین، و عبور از پیاده‌روهایی که آب درون آن‌ها جمع شده مناسب نیست. برای اطمینان از اینکه چکمه کودک شما کاملا ضد آب است، به دنبال درزهای محکم و آستر داخلی باشید که اجازه نمی‌دهد آب از توری‌ها یا سایر بسته‌ها وارد شود.
  2. قابلیت تنفس: در حالی که شما هرگز نمی‌خواهید رطوبت وارد کفش کودک شما شود و همیشه می‌خواهید رطوبت از آن خارج شود. در غیر این صورت، پاهای مرطوب و عرق کرده برای گرم نگه داشتن آن دشوار خواهد بود و چکمه‌های پسرانه شما تنها پس از چند بار پوشیدن شروع به تولید بوی نامطبوع می‌کنند.
  3. عایق انگشتان کوچک: پاها اولین ناحیه‌ای از بدن هستند که سرد می‌شوند و اولین ناحیه‌ای می‌باشند که پس از قرار گرفتن طولانی مدت در دمای سردتر دچار سرمازدگی می‌شوند. حتی اگر فقط به دنبال یک نیم بوت زمستانی برای پیاده روی سریع به مدرسه هستید، باز هم می‌خواهید چکمه‌ای را انتخاب کنید که به خوبی عایق گرما باشد.
  4. زیره ضد لغزش: چکمه‌های شلوغ و سنگین ممکن است جذاب‌ترین مدل در داخل خانه نباشند، اما آن‌ها دقیقاً همان چیزی هستند که در چکمه‌ای به دنبال آن هستید تا بچه‌ها را بدون لیز خوردن و افتادن حرکت دهند. به دنبال چکمه‌ای با کفی محکم و سنگین باشید که آماده نبرد با شرایط یخبندان باشد.
  5. ارتفاع مناسب نیم بوت: مچ پا ممکن است شایان ستایش باشند، اما برای دور نگه داشتن برف و آب از پاهای کوچک، عملاً بی فایده هستند. حداقل ارتفاع برای چکمه‌های برفی باید حدود نیمی از ساق پا باشد. به این ترتیب، بچه‌های شما می‌توانند از میان برف نسبتاً عمیق عبور کنند، بدون اینکه رطوبت از بالای آن سر بخورد و وارد چکمه شود.
  6. سایز بندی: برخلاف اکثر برندها، ما به جای یک راهنمای اندازه کلی که همه کفش‌ها را در یک محدوده در بر می‌گیرد، اندازه‌گیری‌های خاصی از یک نیم بوت جداگانه را ارائه می‌کنیم. از برچسب زدن انواع کفش‌هایی که سایز یکسانی دارند اجتناب می‌کنیم. به عنوان مثال اندازه یک چکمه بچه گانه سایز ۲۳ در مقایسه با صندل بچه گانه سایز ۲۳ متفاوت است. همه کفش‌های ما از اندازه استاندارد اروپایی هستند، اما اگر تناسب کوچک، معمولی یا پهن باشد، آن را هم در نظر می‌گیریم.

روش نگهداری از نیم بوت پسرانه:

برای اینکه هر وسیله‌ای بهترین عملکرد و طول عمر را داشته باشد، باید به خوبی از آن مراقبت و نگهداری کرد:

  • اگر نمونه چرم طبیعی یا مصنوعی را خریداری کرده‌اید، از شستشوی آن‌ها اجتناب نمائید، زیرا چرم خشک و شکننده می‌شود.
  • نیم‌بوت‌های چرمی را هر چند وقت یکبار به وسیله واکس مخصوص براق کنید، واکس علاوه بر تمیز کردن ظاهر باعث نرم شدن چرم شده که سبب افزایش طول عمر آن می‌شود.
  • قبل از شستشوی نیم بوت به وسیله ماشین لباسشویی دستورالعمل سازنده را که بر روی پشت برگه کفش آمده با دقت مطالعه کنید، در صورتی که سازنده شما را مجاز به استفاده از ماشین لباسشویی کرده باشد، می‌توانید این کار را انجام دهید.
  • از قرار دادن نیم بوت در مجاورت نور مستقیم خورشید خودداری فرمائید، اشعه‌ ماورای بنفش خورشید می‌تواند، سطح کفش شما را فرسوده کرده و باعث پوسیده شدن کفش شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید نیم‌بوت پسرانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه نیم بوت پسرانه ارزان، زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ نیم بوت پسرانه مدل آل استار سگ نگهبان

نیم بوت پسرانه مدل آل استار سگ نگهبان

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    چاپ
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • ارتفاع پاشنه
    تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ نیم بوت پسرانه داتیس مدل SDF.3532

نیم بوت پسرانه داتیس مدل SDF.3532

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    تکه‌دوزی
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۸ سانتی‌متر
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی
  • جزئیات
    رویه تهیه شده از چرم مرغوب صنعتیزیره سبک و مقاوم پلی اورتانکفی طبیامکان ثابت بستن بند و پوشیدن و درآوردن از پا با باز کردن چسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ نیم بوت پسرانه نسیم مدل اتریش فابیلاک کد NSM222 otrish

نیم بوت پسرانه نسیم مدل اتریش فابیلاک کد NSM222 otrish

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ نیم بوت پسرانه مدل VNC_B

نیم بوت پسرانه مدل VNC_B

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ نیم بوت پسرانه ملی مدل ۳۶۴۹۸۳۲۸

نیم بوت پسرانه ملی مدل 36498328

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ نیم بوت پسرانه مدل آراد طبی کد T.j رنگ طوسی

نیم بوت پسرانه مدل آراد طبی کد T.j رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    چاپ
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ نیم بوت پسرانه داتیس مدل GRY.BK.3532

نیم بوت پسرانه داتیس مدل GRY.BK.3532

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۸ سانتی‌متر
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی(آب سرد)دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید
  • جزئیات
    وزن مناسبطراحی متناسب با ارگونومی پای کودکانرویه تهیه شده از چرم مرغوب صنعتیزیره سبک و مقاوم پلی اورتانکفی طبیامکان ثابت بستن بند و پوشیدن و درآوردن از پا با باز کردن چسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ نیم بوت پسرانه نسیم مدل مادرید مینی کد ۲۰۲۳

نیم بوت پسرانه نسیم مدل مادرید مینی کد 2023

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ نیم بوت پسرانه نسیم مدل MRD کد ۷۸۸۵-۳

نیم بوت پسرانه نسیم مدل MRD کد 7885-3

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ نیم بوت پسرانه شیما مدل ۳۲۷۴۳۶۲۲۹

نیم بوت پسرانه شیما مدل 327436229

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ نیم بوت پسرانه نسیم مدل اتریش مینی کد ۲۰۲۴

نیم بوت پسرانه نسیم مدل اتریش مینی کد 2024

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ نیم بوت پسرانه جکس مدل کوهستان

نیم بوت پسرانه جکس مدل کوهستان

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ارتفاع پاشنه
    سه و نیم سانتی‌متر
  • نگهداری
    برای شسشتشو از پارچه نخی نم دار استفاده کنید یا در لباسشویی با دور متوسط قرار دهید. دور از نور خورشید و در در دمای تاق نگه داری گردد.
  • جزئیات
    ارتفاع لژ پاشنه به همراهی ارتفاع ساق هنگام باران بسیار کاربردی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ نیم بوت پسرانه داتیس مدل GRY.3532

نیم بوت پسرانه داتیس مدل GRY.3532

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۸ سانتی‌متر
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی(آب سرد)دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید
  • جزئیات
    وزن مناسبطراحی متناسب با ارگونومی پای کودکانرویه تهیه شده از چرم مرغوب صنعتیزیره سبک و مقاوم پلی اورتانکفی طبیامکان ثابت بستن بند و پوشیدن و درآوردن از پا با باز کردن چسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ نیم بوت پسرانه کارینو مدل B556

نیم بوت پسرانه کارینو مدل B556

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    – دارای رویه نرم و منعطف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ نیم بوت پسرانه لوپیلو دل ۱۷۳

نیم بوت  پسرانه لوپیلو دل 173

مشخصات

  • جنس
    برزنت
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۱۰ سانتی‌متر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • جزئیات
    نیم بوت بچگانه برند لوپیلو آلمان اسپرت هست ومناسب برای پسرانه ودخترانه هستباکیفیت وسبک وراحت هستبسیارعالی وشیک وبادوام هست اندازه سایز۲۱کف داخل حدودا ۱۳cmارتفاع ۱۱cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ نیم بوت پسرانه لوپیلو مدل GSH57

نیم بوت پسرانه لوپیلو مدل GSH57

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ نیم بوت پسرانه مدل VNC_jean

نیم بوت پسرانه مدل VNC_jean

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ نیم بوت پسرانه مدل ۱۰۵۷

نیم بوت پسرانه مدل 1057

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ نیم بوت پسرانه نسیم مدل لوگان پلاس کد NSM201bk

نیم بوت پسرانه نسیم مدل لوگان  پلاس کد NSM201bk

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ نیم بوت پسرانه شیما مدل ۳۲۷۴۳۰۶۲۹

نیم بوت پسرانه شیما مدل 327430629

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ نیم بوت پسرانه مدل toos

نیم بوت پسرانه مدل toos

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ نیم بوت پسرانه شیما مدل ۳۲۷۴۳۲۶۲۹

نیم بوت پسرانه شیما مدل 327432629

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • ارتفاع ساق
    ۷ سانتی‌متر
  • کد کالای محصول
    ۳۲۷۴۳۲۶۲۹
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ نیم بوت پسرانه داتیس مدل BK.WH.3532

نیم بوت پسرانه داتیس مدل BK.WH.3532

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • ارتفاع پاشنه
    سه سانتی‌متر
  • ارتفاع ساق
    ۸ سانتی‌متر
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی(آب سرد)دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید
  • جزئیات
    وزن مناسبطراحی متناسب با ارگونومی پای کودکانرویه تهیه شده از چرم مرغوب صنعتیزیره سبک و مقاوم پلی اورتانکفی طبیامکان ثابت بستن بند و پوشیدن و درآوردن از پا با باز کردن چسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ نیم بوت پسرانه مدل برلینز کد ۲۰۰

نیم بوت پسرانه مدل برلینز کد 200

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ نیم بوت پسرانه کارینو کد ۴۸۳۳

نیم بوت پسرانه کارینو کد 4833

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ نیم بوت پسرانه کد ۱۱۱

نیم بوت پسرانه کد 111

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ نیم بوت پسرانه نسیم مدل زاگرس کد zgrs008

نیم بوت پسرانه نسیم مدل زاگرس کد zgrs008

مشخصات

  • جنس
    EVA (اتیلن-وینیل استات)
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ نیم بوت پسرانه مدل برلیق مد ۳۳۳

نیم بوت پسرانه مدل برلیق مد 333

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ نیم بوت پسرانه جکس مدل کوهستان

نیم بوت پسرانه جکس مدل کوهستان

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    بندی
  • ارتفاع پاشنه
    سه و نیم سانتی‌متر
  • نگهداری
    برای شسشتشو از پارچه نخی نم دار استفاده کنید یا در لباسشویی با دور متوسط قرار دهید. دور از نور خورشید و در در دمای تاق نگه داری گردد.
  • جزئیات
    ارتفاع لژ پاشنه به همراهی ارتفاع ساق هنگام باران بسیار کاربردی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ نیم بوت پسرانه نسیم مدل لوگان کد ۲۳۱

نیم بوت پسرانه نسیم مدل لوگان کد 231

مشخصات

  • جنس
    PVC (پلی وینیل کلراید)
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید نیم‌بوت پسرانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا