کفش کودک و نوزاد

کفش نوزادی، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های کفش نوزادی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کفش نوزادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بدون شک یکی از لذت بخش‌ترین کارها برای پدر و مادری که قرار است به زودی یکی به اعضای خانواده آن‌ها اضافه شود، خرید لباس و کفش نوزادی است. به خصوص اگر به تازگی قرار باشد که پدر و مادر شوند، درست است که این حس در مورد بچه‌های دیگر هم صدق می‌کند، اما خرید برای بچه اول حس و حال دیگری دارد. خیلی از پدر و مادرها با انجام سونوگرافی تعیین جنسیت و اطمینان پیدا کردن از جنسیت نوزاد خود شروع به خرید کفش نوزادی می‌کنند. انتخاب لباس و کفش مناسب برای نوزاد کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به دانش و تجربه بالا در این زمینه دارد. کفش نوزادی سایز‌های مختلفی دارد و انتخاب یک سایز مشخص برای کودکی که هنوز متولد نشده کار ساده‌ای نیست. اما ما در این مقاله به شما راه کار آن را آموزش می‌دهیم.

کفش نوزادی یکی وسایلی است که حتما باید درون سیسمونی کودک خود داشته باشید. کمتر کسی پیدا می‌شود که برای نوزاد خود کفش تهیه نکند. درست است که نوزاد با کفش راه نمی‌رود، اما بیشتر از ناحیه پا دچار سرما خوردگی می‌شوند، بنابراین کفش نوزادی یک ابزار مهم برای گرم نگه داشتن پای نوزاد می‌باشد. تمام قسمت‌های بدن نوزاد را لباس پوشش می‌دهد اما برای پوشیده نگه داشتن پاها باید از کفش نوزادی مناسب استفاده کنید. کفش پوشیدن هم یک عادت است، بنابراین شما در همان روزهای اول زندگی باید کفش پوشیدن را به نوزاد خود آموزش دهید و او را به پوشیدن کفش نوزادی عادت دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کفش نوزادی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کفش نوزادی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کفش نوزادی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از کفش‌نوزادی چیست؟

پا افزاری است که به منظور محافظت از پای نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این وسیله پاهای نوزاد را در برابر سرما محافظت کرده و گرم نگهداری می‌کند. کفش باعث می‌شود، پای نوزاد زیباتر به نظر برسد و می‌توان آن را یک وسیله تزئینی دانست. در واقع پوشیدن کفش در این سن باعث می‌شود، پای کودک در همان روزهای ابتدایی زندگی به پوشیدن کفش عادت کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندل نوزادی

تاریخچه استفاده از کفش:

تقریبا چیزی حدود پنج هزار سال پیش مصریان از نوعی کفش استفاده می‌کردند که شباهت زیادی به صندل‌های امروزی داشت به مرور زمان تفکر مسیحیان به کفش منتقل شد، اعتقاد مسیحی‌ها بر این بود که کفش باید تمام قسمت‌های پا را پوشش دهد به همین دلیل بود که کفش‌ها از حالت صندل خارج شده و جلو بسته شدند. با گذشت زمان پارچه‌های مختلف مانند چرم طبیعی وارد صنعت کفش شد تا اینکه به شکل امروزی در آمدند. چیزی طول نکشید که کفش وارد صنعت مد و پوشاک بچگانه شد و به کفش نوزاد هم راه پیدا کرد.

انواع کفش نوزادی بر اساس جنس:

  1. کفش پارچه‌ای: یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوختن کفش‌نوزادی جنس جین و کتان است. کتان و جین به علت سبک و راحت بودن یک کفش ایده‌آل برای نوازد شما هستند. تنها ایرادی که به این کفش‌ها وارد می‌شود، این است که ضد آب نیستند، اما به راحتی می‌توان آن‌ها را شستشو داد.
  2. کفش چرم مصنوعی: چرم ماده‌ای است که از دباغی پوست حیوانات ساخته می‌شود. امروزه به دلیل گران بودن چرم طبیعی با مواد نفتی ماده‌ای ساخته می‌شود که از نظر ظاهری شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد که به آن چرم مصنوعی گفته می‌شود. چرم مصنوعی از چرم طبیعی خیلی ارزان‌تر است به همین دلیل کفش‌ها بیشتر از این جنس ساخته می‌شود.
  3. کفش چرم طبیعی: از زمان‌های گذشته تا به امروز چرم یک جنس معروف در ساخت کفش است. چرم در واقع همان پوست دباغی شده حیوانات می‌باشد. چرم طبیعی طول عمر زیادی دارد، پا درون آن بوی نامطبوع نمی‌گیرد. در واقع می‌توان گفت کفش چرمی از سایر کفش‌ها گران‌تر است، زیرا به دلیل طبیعی بودن حساسیت ایجاد نمی‌کند. به دلیل حساس بودن پای نوزاد بهتر است همیشه برای نوازد خود چرم طبیعی خریداری کنید.

انواع کفش نوزادی بر اساس شکل ظاهری:

  1. کفش کمربند‌دار: مکانیسم باز و بسته شدن این کفش‌ها به وسیله یک کمربند صورت می‌گیرد. یعنی روی این کفش‌ها یک کمربند چسبی وجود دارد که با باز و بسته کردن این کمربند می‌توان کفش را به راحتی پوشید و از پا جدا کرد.
  2. کفش بنددار: یکی از زیباترین مدل‌های کفش نوزادی نمونه بنددار است به دلیل کوچک بودن سایز این کفش‌ها بند آن‌ها را فانتزی می‌کند. البته فراموش نکنید که باز و بسته کردن بند کفش زمان بیشتری از وقت شما را تلف می‌کند و باز و بسته کردن کفش‌های بند‌دار نسبت به نمونه قبلی برای پدر و مادر مقداری سخت‌تر است.
  3. کفش کشدار: معمولا این مدل کفش را کالج هم نامگذاری می‌کنند، در قسمت‌های کناری این کفش‌ها کش دوخته می‌شود که این کار باعث شده تا کمربند و بند از کفش حذف شده و سرعت باز و بسته کردن کفش هم بیشتر شود و پدر و مادر بدون اتلاف وقت در کمترین زمان ممکن کفش را از پای کودک بیرون آورده و مجدد آن را برای نوزاد خود بپوشند.
  4. کفش تابستانی: در واقع این مدل همان صندل جلو بسته هستند یعنی قسمت جلویی این کفش‌ها پوشیده اما جنس آن با اشکال هندسی خاص سوراخ شده است که باعث می‌شود، هوا به راحتی درون این کفش‌ها جا‌به‌جا شود و برای فصل تابستان یک کفش ایده‌آل باشند. پا درون این مدل کمتر عرق می‌کند، در نتیجه پا درون این کفش‌ها بوی نامطبوع به خود نمی‌گیرد. قیمت این مدل از مدل‌های قبلی ارزان‌تر است.
  5. کفش عروسکی: برای نوزاد هیچ چیز به اندازه بازی کردن با عروسک لذت بخش نیست، به همین علت تولید کنندگان کفش‌نوزادی روی قسمت جلوی این کفش‌ها یک عروسک قرار می‌دهند که کودک با بالا آوردن پا و بازی با عروسک مدت زمانی را سرگرم شده و کمتر گریه می‌کند.
  6. کفش مجلسی: این کفش‌ها معمولا از پارچه براق به رنگ‌های طلایی و نقره‌ای دوخته می‌شوند که نمای کفش را بیشتر مجلسی جلوه دهد. همچنین در برخی مدل‌ها روی کفش نگین قرا داده می‌شود که در مقابل نور درخشش خاصی ایجاد کرده و به کار جلوه خیلی زیبایی می‌دهد. لازم به ذکر است که مدل‌های مجلسی در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود و می‌توان آن را با هر لباسی ست کرد.
  7. کفش اسپورت: درست است که نوزاد نمی‌تواند ورزش کند، اما برای پوشیدن لباس اسپورت شما نیاز به کفش اسپورت دارید. بنابراین اگر دوست دارید برای نوزاد خود لباس اسپورت بپوشید، پیشنهاد می‌کنم حتما از کفش‌های اسپورت استفاده کنید، زیرا جلوه زیباتری به کار شما می‌دهند.

بهترین مارک کفش نوزادی:

شما هیچ کس را پیدا نمی‌کنید که بتواند با قطعیت تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کفش‌نوزادی به شما معرفی کند. اگر شخصی این کار را انجام دهد، مطمئن باشید که این شخص تبلیغ یک محصول خاص را انجام می‌دهد و کارش معرفی محصول نیست و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای کفش‌نوزادی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  • کفش‌نوزادی پلکسون
  • کفش‌نوزادی لوپیلو
  • کفش‌نوزادی کیابی
  • کفش‌نوزادی آرا اسپورت
  • کفش‌نوزادی نایکی
  • کفش‌نوزادی کینک کیدز
  • کفش‌نوزادی ویکو
  • کفش‌نوزادی مادر کر
  • کفش‌نوزادی تادلر
  • کفش‌نوزادی کونیبو
  • کفش‌نوزادی فریشر
  • کفش‌نوزادی پامیلی

کفش نوزادی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید کفش نوزادی وجود دارد، اما دو روش از همه معروف‌تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند که در ادامه شما را با این دو روش آشنا می‌کنیم. انتخاب با شماست که دام روش را انتخاب کنید و هیچ قانون و قاعده‌ای در این مورد وجود ندارد.

  • روش حضوری: در این روش شما باید از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به نزدیکترین کفش بچگانه فروشی مراجعه کنید و از میان مدل‌های نوزادی موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. لازم به دکر است در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی: در این روش شما دیگر نیاز به خارج شدن از محل زندگی یا کار خود را ندارید. شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان انبوه زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش راحتی پسرانه

نکات مهم هنگام خرید کفش نوزادی:

  1. قیمت کفش: یکی از نکات مهم هنگام خرید کفش‌نوزادی قیمت آن است. قیمت مهم‌ترین نقش را در انتخاب شما ایفا می‌کند. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع کفش: همان طور که می‌دانید کفش‌نوزادی انواع مختلفی دارد که تفاوت تک تک مدل‌ها در شکل ظاهری آن‌ها می‌باشد. یک مدل دارای کمربند و یک مدل دارای کش در اطراف می‌باشد که پوشیدن آن بسیار راحت بوده و وقت زیادی از والدین را نمی‌گیرد. نمونه دیگر دارای بند می‌باشد و زیبایی فوق العاده زیادی به کفش می‌دهد، متاسفانه پوشیدن این مدل زمان‌بر بوده و پدر و مادر را اذیت می‌کند.
  3. جنس کفش: بیشتر مدل‌های کفش‌نوزادی از جنس پارچه جین و کتان ساخته می‌شوند. این جنس بسیار سبک و راحت است و به راحتی شسته می‌شود. جنس پرطرفدار دیگر برای دوختن کفش چرم مصنوعی است که از نظر ظاهری شباهت زیادی به چرم طبیعی دارند و قیمت آن‌ها ارزان‌تر است. بهترین جنس برای کفش چرم طبیعی بوده که حساسیت ایجاد نمی‌کند ولی قیمت آن از همه گران‌تر است.
  4. سایز کفش: مهم‌ترین نکته در مورد خرید کفش‌نوزاد سایز آن می‌باشد، خداوند سایز پای افراد را با یکدیگر متفاوت آفریده است. یک نوزاد دارای پای لاغر و کشیده و نوزاد دیگر دارای پای کوتاه و تپل می‌باشد که این اندازه کاملا به ژنتیک فرد مرتبط می‌شود. شما باید کفشی را خریداری کنید که دقیقا سایز پای نوزاد شما باشد. کفش‌نوزادی هم سایز بندی دارد و باید به سایز آن توجه کنید.
  5. قابلیت شستشو: همان طور که می‌دانید، پای نوزاد خیلی حساس است و کفش مخصوص نوزاد را باید هر چند روز یکبار شستشو داد به همیت دلیل باید به سراغ کفش‌هایی بروید که قابلیت شستشو دارند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را شستشو دهید، حتی با ماشین لباسشویی زیرا کفش‌های معمولی با شستشو خراب می‌شوند.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار بوده و از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که برندهای باکیفیت و شناخته شده بازار وجود دارند نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا تست نشده‌اند و تست کردن آن‌ها وقت و هزینه شما را هدر می‌دهد.

روش نگهداری از کفش نوزادی:

  • همیشه کفش نوزاد را در محل نگهداری کفش‌های خود نگهداری نکنید، زیرا پای نوزاد حساس است و قراردادن کفش نوزاد در کنار کفش‌های آلوده خود کار جالبی نیست.
  • هرگز برای خشک کردن کفش نوزاد خود از بخاری و وسایل گرمایشی دیگر استفاده نکنید. زیرا به قسمت‌های پلاستیکی کفش آسیب وارد می‌کند.
  • برای افزایش طول عمر کفش‌های چرمی هر چند وقت یکبار آن‌ها را واکس بزنید، واکس زدن کفش را نرم و راحت می‌کند.
  • فراموش نکنید که هیچ‌گاه کفش دلبندتان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چون هم دوام و کیفیت خود را از دست خواهند داد و هم اینکه رنگ آنها تغییر می‌یابد.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید کفش نوزادی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های کفش نوزادی زیبا، ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کفش نوزادی لاندنی مدل S-101

کفش نوزادی لاندنی مدل S-101

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفش نوزادی مدل P.K.3.1.6.8.17

کفش نوزادی مدل P.K.3.1.6.8.17

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پی وی سی دوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفش نوزادی مدل قورباغه کد C-8237

کفش نوزادی مدل قورباغه کد C-8237

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت چین.رویه بسیار با کیفیت با دوخت عالی.زیره خرسی.کفی طبی.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8181

کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8181

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    از نوع سوتی میباشد.ساخت چین و بسیار با کیفیت.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفش نوزادی مدل یاشار لمه پاییون مروارید برجسته کد PP.3.1.8.3

کفش نوزادی مدل یاشار لمه پاییون مروارید برجسته کد  PP.3.1.8.3

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    طراحی برجستهدوخت تمیزرنگ ثابت
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفش نوزادی مدل ۲۲

کفش نوزادی مدل 22

مشخصات

  • جنس رویه
    جیر
  • نحوه بسته شدن کفش
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفش نوزادی مدل سوتی طرح خرسی کد C-8314

کفش نوزادی مدل سوتی طرح خرسی کد C-8314

مشخصات

  • جنس رویه
    پارچه
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت کشور چین.رویه و زیره با کیفیت.قابل شستشو.کفش از نوع سوتی میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفش نوزادی مدل پاپیون کد K.L.B.S.3.1.7.3.2.6

کفش نوزادی مدل پاپیون کد K.L.B.S.3.1.7.3.2.6

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    کشی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پی وی سی دوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفش نوزادی گورهر گام کد N.C.F.3.3.6.9

کفش نوزادی گورهر گام کد N.C.F.3.3.6.9

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم طبیعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جزئیات
    صد در صد طبیتمامی قسمت های در تماس با پا در این کالا از چرم طبیعی گاوی تهیه شده است.تزریق مستقیم رویه به زیره که موجب استحکام فوق العاده زیاد در مرور زمان میگردد.
  • نگهداری
    قابلیت نظافت و نگهداری توسط واکس و مواد مراقبت از چرم طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفش نوزادی بی بی پلاس مدل DR1504

کفش نوزادی بی بی پلاس مدل DR1504

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8228

کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8228

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت چین.رویه بسیار با کیفیت با دوخت عالی.زیره خرسی.کفی طبی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفش نوزادی مدل W.H.3.1.6.8.20

کفش نوزادی مدل W.H.3.1.6.8.20

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پی وی سی دوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفش نوزادی مدل یاشار لمه پاییون مروارید برجسته کد CR.3.1.8.3

کفش نوزادی مدل یاشار لمه پاییون مروارید برجسته کد  CR.3.1.8.3

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    طراحی برجستهدوخت تمیزرنگ ثابت
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8173

کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8173

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    از نوع سوتی میباشد.ساخت چین و بسیار با کیفیت.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8227

کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8227

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت چین.رویه بسیار با کیفیت با دوخت عالی.زیره خرسی.کفی طبی.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفش نوزادی مدل اسپرت کد ۵۲۴

کفش نوزادی مدل اسپرت کد 524

مشخصات

  • جنس رویه
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفش نوزادی مدل مروارید کد B.K.3290

کفش نوزادی مدل مروارید کد B.K.3290

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفش نوزادی مدل V_ZEPS78

کفش نوزادی مدل V_ZEPS78

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفش نوزادی مدل N.C.F.3.4.0.5

کفش نوزادی مدل N.C.F.3.4.0.5

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفش نوزادی مدل قلب کد W.H.3292

کفش نوزادی مدل قلب کد W.H.3292

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفش نوزادی مدل قورباغه کد C-8236

کفش نوزادی مدل قورباغه کد C-8236

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت چین.رویه بسیار با کیفیت با دوخت عالی.زیره خرسی.کفی طبی.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفش نوزادی نکست مدل D39650

کفش نوزادی نکست مدل D39650

مشخصات

  • جنس رویه
    پارچه
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • کشور تولید کننده
    ویتنام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفش نوزادی مدل گلدار کد PK.3.1.8.2

کفش نوزادی مدل گلدار  کد PK.3.1.8.2

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    طراحی برجستهدوخت تمیزرنگ ثابت
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفش نوزادی مدل B.K.3.2.9.9

کفش نوزادی مدل B.K.3.2.9.9

مشخصات

  • جنس رویه
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    یکسره
  • جزئیات
    رویه ی چرم مرغوب صنعتی زیره ی مقاوم و سبک پلی اورتاندوخت تمیز
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفش نوزادی مدل DBL.3460

کفش نوزادی مدل DBL.3460

مشخصات

  • جنس رویه
    پارچه
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    رویه ی پارچه ایزیره ی مقاوم و سبک پلی اورتان
  • نگهداری
    قابلیت شست و شو به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8174

کفش نوزادی مدل سوتی کد C-8174

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    از نوع سوتی میباشد.ساخت چین و بسیار با کیفیت.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کفش نوزادی مدل سوتی طرح فانتزی کد C-8325

کفش نوزادی مدل سوتی طرح فانتزی کد C-8325

مشخصات

  • جنس رویه
    پارچه
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت کشور چین.رویه و زیره با کیفیت عالی.قابل شستشو.کفش از نوع سوتی میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کفش نوزادی مدل زنبورعسل کد C-8231

کفش نوزادی مدل زنبورعسل کد C-8231

مشخصات

  • جنس رویه
    کتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    چسبی
  • جزئیات
    ساخت چین.رویه بسیار با کیفیت با دوخت عالی.زیره خرسی.کفی طبی.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش نوزادی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید صندل دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا