لوازم ورزشی

راهنمای خرید و معرفی انواع کفش فوتبال پسرانه ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کفش فوتبال پسرانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از ورزش‌های جذاب و دوست داشتنی برای پسر بچه‌ها ورزش فوتبال است. این ورزش هم مانند سایر رشته‌های ورزشی نیاز به یک سری امکانات و وسایل دارد. یکی از این لوازم کفش فوتبال پسرانه است که روی سرعت و نوع بازی شما تاثیر فراوانی می‌گذارد. اگر شما یک بازیکن حرفه‌ای می‌خواهید باید یک کفش مخصوص فوتبال حرفه‌ای در اختیار او قرار بدهید. شاید شما هم به این موضوع فکر کرده باشید که تا زمانی که فوتبال را به صورت حرفه‌ای یاد نگرفته‌اید نیازی به کفش فوتبال پسرانه حرفه‌ای نخواهید داشت. در واقع این یک تصور کاملا اشتباه است.

اگر شما به ورزش فوتبال علاقه دارید و می‌خواهید این ورزش را به صورت حرفه‌ای بیاموزید، بهتر است برای خود از همان روز اول یک کفش فوتبال پسرانه حرفه‌ای هم خریداری نمایید. همان طور که گفته شد بهترین بازیکنان فوتبال جهان هم بدون داشتن کفش مناسب بازی خوبی را ارائه نخواهد کرد. پس کفش فوتبال ارتباط مستقیمی با نوع بازی شما دارد. به همین جهت در انتخاب و خرید این وسیله مهم باید نهایت دقت را داشته باشید. لازمه پیشرفت در هر رشته ورزشی داشتن مهارت، پشتکار و داشتن لوازم ورزشی خوب و استاندارد است. این‌جاست که شما به اهمیت این وسیله ورزشی بیشتر از همیشه پی‌می‌برید.

اگر شما هم قصد خریداری کفش فوتبال پسرانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل ها و قیمت ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده اید، اصلاً نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کفش فوتبال پسرانه آشنا می کنیم و به شما یک سری نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کفش فوتبال پسرانه باید به آن ها توجه داشته باشید را آموزش می دهیم.

منظور از کفش‌فوتبال پسرانه چیست؟

نوعی کفش ورزشی سبک و راحت پسرانه که به منظور فوتبال روی چمن طبیعی و مصنوعی بدون کم کردن سرعت بازیکن و افزایش مهارت آن بدون خسته کردن فوتبالیست در زمین بازی به کار می رود. در واقع به عبارت دیگر نوعی کفش که به منظور فوتبال پسربچه‌ها در ورزشگاه چمن و سالن ورزشی به کار می رود. کفش فوتبال پسرانه انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک آنها می پردازیم.

تاریخچه ورزش فوتبال:

اولین ورزش گروهی که شباهت زیادی به فوتبال امروزی داشت با یک توپ سنگی در فرهنگ مایا مربوط به سه هزار سال پیش بود. در این فوتبال توپ را نماد خورشید می‌دانستند و کاپیتان تیم بازنده را قربانی خدایان خود می‌کردند. اولین نمونه فوتبالی که در آن شوت زدن وجود داست به دو و سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می‌گردد که در کشور چین به وجود آمد. در آن زمان توپ از جنس تکه‌های چرمی بود که داخل آن را با مو و پشم پر می‌کردند. بعدها فوتبال به ژاپن کشیده شد و ان را با آیین و مراسم خاصی انجام می‌دادند. در واقع حدود ۱۰۰ سال پیش اولین فوتبالی که به شکل امروزی و با توپ بادی انجام شد در کشور انگلستان بود.

حتما بخواهید: راهنمای خرید فوتبال دستی

انواع کفش فوتبال پسرانه:

  • کفش فوتبال استوک بلند: برای فوتبال کردن روی یک زمین چمن طبیعی که دارای گل نرم است برای اینکه فوتبالیست بتواند تعادل خود را روی زمین حفظ کند، نیاز است که استوک یا میخ‌های کف کفش بلند باشند. به منظور اینکه سرعت فوتبالیست کم نشود تعداد استوک‌ها را کاهش داده و به شش عدد رسانده‌اند. یعنی دو عدد در قسمت جلو و چهار عدد در قسمت عقب کفش قرار گرفته‌اند.
  • کفش فوتبال استوک‌ریز: این مدل از کفش فوتبال پسرانه برای فوتبال کردن روی چمن مصنوعی طراحی شده است. بر خلاف مدل قبلی تعداد استوک‌ها بیشتر می‌باشد که دلیل آن سفت بودن چمن مصنوعی نسبت به طبیعی است. چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی لغزنده تر بوده و دلیل افزایش استوک‌های کف کفش نیز همین موضوع است.
  • کفش‌های چنج استوک: کفش‌های فوتبالی هستند که برای آن‌ها دو نمونه استوک طراحی شده است. استوک کوتاه و استوک بلند، در حالت معمولی استوک کفش کوتاه بوده و مناسب استفاده در چمن مصنوعی می‌باشد. در صورت نیاز به استفاده در چمن طبیعی تعدادی استوک پیچی درون جعبه آن‌ها قرار دارد که به وسیله آچار مخصوص رو استوک‌های کوتاه پیچ شده و طول ان‌ها را افزایش می‌دهد.
  • کفش فوتبال سالنی: این نوع کفش فاقد هر گونه استوک در زیره کفش است. اما جنس زیره کفش از نوعی لاستیک می‌باشد که چسبندگی لازم برای جلوگیری از لیز خوردن بازیکن در زمین صاف سالن را محیا می‌کند. این کفش‌ها روی زمین مقداری سر و صدا می‌کنند و مقداری از سرعت بازیکن را به علت اصطکاک با سطح زمین کاهش می‌دهند.
  • کفش فوتبال خیابانی: خیلی از پسر بچه‌ها که امکان رفتن به ورزشگاه فوتبال یا استفاده از زمین چمن طبیعی و مصنوعی یا سالن ورزشی را ندارند در کوچه و خیابان به فوتبال مشغول هستند. نیاز به نوعی کفش فوتبال دارند که زیره آن‌ها دارای مقداری برجستگی با جهت‌های مختلف باشد.‌ این موضوع به حفظ تعادل فوتبالیست روی آسفالت کمک زیادی می‌کند.
  • کفش فوتبال کلاسیک: اولین نمونه کفش فوتبال که در ایران شناخته می‌شود. با اینکه وزن این کفش‌ها نسبت به کفش‌های دیگر مقداری بیشتر است. با این حال خیلی از افراد باز هم تمایل به پوشیدن این مدل از کفش فوتبال پسرانه دارند. این مدل کفش فاقد استوک است و بیشتر در مدرسه و دانشگاه به منظور ورزش کردن استفاده می شود.

قیمت کفش فوتبال پسرانه:

این موضوع بستگی به نوع کفش و سبک بازی شما دارد. اینکه شما در زمین چمن مصنوعی بازی می‌کنید یا زمین چمن طبیعی، همچنین بستگی به سبک بازی کردن شما دارد. ایا در خط حمله هستید یا میانه زمین، شاید آن را برای خط دفاعی می‌خواهید. در هر صورت تمام این مسائل در قیمت کفش فوتبال شما نقش ایفا می‌کنند. شما می‌توانید در زمان نوشتن این مطلب با قیمت ۱۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان برای خود یک کفش فوتبال تهیه نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساک ورزشی

هنگام خرید کفش فوتبال پسرانه به این نکات توجه کنید:

  • قیمت کفش فوتبال پسرانه: قیمت در انتخاب شما نقش مهمی دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کفش فوتبال را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع کفش فوتبال پسرانه: کفش فوتبال انواع مختلفی دارد این بستگی به نوع و جنس زمین فوتبال دارد که از چه کفشی استفاده کنید. برای چمن طبیعی و گل‌دار از کفش استوک بلند، برای زمین سفت و چمن مصنوعی کفش استوک ریز و برای زمین سالن از کفش بدون استوک استفاده می‌شود. برای فوتبال‌های کوچه و خیابان از کفش‌هایی با آج‌های چپ و راست و برای فوتبال در مدرسه و دانشگاه از کفش فوتبال کلاسیک استفاده می‌شود.
  • سایز کفش فوتبال پسرانه: بعد از انتخاب نوع کفش نوبت به انتخاب سایز کفش فوتبال می‌رسد. دقت داشته باشید که کفش فوتبال نسبت به کفش‌های معمولی کمتر جا باز می‌کند. بنابراین شما باید دقیقا سایز پای خود را انتخاب کنید. برای این کار بعدازظهر که پاها ورم کمتری دارند برای خرید اقدام نمایید و حتما قبل از شروع مسابقه کفش‌های خود را چند دقیقه درون آب گرم قرار داده و درون ان را با روزنامه پر کنید.
  • نوع استوک کفش: تفاوت عمده کفش‌های فوتبال نسبت به کفش‌های معمولی در نوع استوک آن‌ها می‌باشد. برخی از کفش‌های ورزشی دارای استوک بلند بوده و در چمن مصنوعی و زمین نرم استفاده می‌شوند و برخی دیگر استوک ریز و در زمین سفت و چمن مصنوعی به کار می‌روند. برخی از کفش‌های کلاسیک، سالنی و خیابانی نیز فاقد استوک در زیره خود می‌باشند.
  • جنس لایه میانی: جنس لایه میانی باید انعطاف پذیری لازم را داشته باشد. لایه میانی لایه‌ای است که ما بین زیره و کفی کفش قرار می‌گیرد. برای تست انعطاف پذیری لایه میانی کفش کفی است دو طرف کفش را گرفته و به هم نزدیک کنید اگر به راحتی خم شود، کفش مورد نظر شما انعطاف‌پذیری لازم را دارد.
  • جنس آستری کفش: داخل کفش ورزشی یعنی جایی که قسمت‌های کفش به هم دوخته شده‌اند با یک پارچه و ابری دوخته می‌شود. این قسمت بیشترین تماس را با پاهای شما دارد. برای کفش فوتبال که بیشتر پا درون کفش جا‌به‌جا می‌شود. باید جنس آستر رویه کفش نرم و لطیف باشد.
  • زبانه کفش: در واقع به علت اینکه برخورد پا با کفش سایر بازیکنان به دور از انتظار نیست، زبانه کفش شما باید حالت بالشی داشته باشد. تا از پای شما در برابر ضربه محافظت نماید. همچنین زمان شوت کردن توپ ضربه بیشتری به پای شما وارد می‌شود و در این شرایط زبانه کفش ضربه وارده را خنثی می‌کند.
  • کفی کفش: وظیفه اصلی کفی کفش پر کردن قسمت گودی پا می‌باشد. هنگام دویدن فوتبالیست اگر گودی کف پا خالی باشد فشار و ضربه زیادی به پای شما وارد می‌شود. بنابراین یک کفی مناسب علاوه بر داشتن حالت اسفنجی باید توانایی پر کردن قسمت گودی پای شما را هم داشته باشد.
  • جنس رویه: به جنس رویه کفش هم دقت کنید، این قسمت باید قابلیت چرخش هوا را داشته باشد. زیرا ورزش فوتبال یک ورزش سرعتی است و پاهای شما بیشتر از مقدار عادی عرق می‌کنند. اگر چرخش هوا به خوبی صورت نگیرد، پاهای شما عرق کرده و بوی نامطبوعی خواهند گرفت.

روش نگهداری از کفش فوتبال پسرانه:

  • همیشه بعد از انجام ورزش فوتبال بند آن‌ها را کاملا باز کرده و با دست از پای خود خارج نمایید. برای در آوردن کفش از قرار دادن پا پشت کفشی که بند آن باز نشده و فشار بی‌هوده خودداری کنید.
  • بعد از تمام شدن هر بازی بهتر است کفش‌های خود را با آب سرد و صابون شستشو دهید. این کار به بهداشت پاهای شما کمک می‌کند و باعث افزایش طول عمر کفش شما می‌شود.
  • برای تمیز کردن کفش‌های گل مالی شده از تراشیدن گل با اجسام تیز که به کفش آسیب می‌زند، اجتناب فرمایید. بهتر است این کار را به وسیله یک مسواک نرم انجام داده و با پارچه نم دار کاملا تمیز کنید.
  • از قرار دادن کفش فوتبال مقابل نور مستقیم خورشید خودداری کنید. زیرا باعث پوسیده شدن کفش‌های شما می‌شود. بهتر است کفش خود را درون جاکفشی و در سایه نگهداری نمایید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش فوتبال پسرانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کفش فوتبال پسرانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کفش فوتبال پسرانه مدل As.r505

کفش فوتبال پسرانه مدل As.r505

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک بلند N3000T

کفش فوتبال پسرانه مدل استوک بلند N3000T

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی As.b49

کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی As.b49

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک ریز NARZZ200

کفش فوتبال پسرانه مدل استوک ریز NARZZ200

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفش فوتبال پسرانه مدل KAST-105-AB

کفش فوتبال پسرانه مدل KAST-105-AB

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفش فوتبال پسرانه مدل چمنی ۰۰۱ رنگ مشکی

کفش فوتبال پسرانه مدل چمنی 001 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • جزئیات
    رنگ کفش مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفش فوتبال پسرانه مدل Acc.wbu7982

کفش فوتبال پسرانه مدل Acc.wbu7982

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفش فوتبال پسرانه مدل چمنی کد ۰۰۱ رنگ سبز فسفری

کفش فوتبال پسرانه مدل چمنی کد 001 رنگ سبز فسفری

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • جزئیات
    رنگ کفش سبز فسفریسایز ۴۰ تا ۴۵ با بند سبز فسفری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی As.og4129

کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی As.og4129

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک کد ۰۰۲۷

کفش فوتبال پسرانه مدل استوک کد 0027

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    فوم فشرده
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک ریز FOTT20

کفش فوتبال پسرانه مدل استوک ریز FOTT20

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی Magista.bu70

کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی Magista.bu70

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفش فوتبال پسرانه مدل Vapor.f15

کفش فوتبال پسرانه مدل Vapor.f15

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفش فوتبال پسرانه مدل KAST-104-ME

کفش فوتبال پسرانه مدل KAST-104-ME

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک adid027

کفش فوتبال پسرانه مدل استوک adid027

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    فوم فشرده
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی Magista.f16

کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی Magista.f16

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفش فوتبال پسرانه مدل Vapor.br002

کفش فوتبال پسرانه مدل Vapor.br002

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفش فوتبال پسرانه مدل کیارش کد AD N

کفش فوتبال پسرانه مدل کیارش کد AD N

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    انعطاف پذیر
  • کد کالای محصول
    AD N

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی Magista.nv403

کفش فوتبال پسرانه مدل چمن مصنوعی Magista.nv403

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    رنگ کفش سرمه ای سیر میباشد.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفش فوتبال پسرانه مدل Magista.og700

کفش فوتبال پسرانه مدل Magista.og700

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفش فوتبال پسرانه مدل CR7.acc.ogb902

کفش فوتبال پسرانه مدل CR7.acc.ogb902

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفش فوتبال پسرانه مدل Magista.705

کفش فوتبال پسرانه مدل Magista.705

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک مسی ۰۰۲۴

کفش فوتبال پسرانه مدل استوک مسی 0024

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفش فوتبال پسرانه مدل Magista.b89

کفش فوتبال پسرانه مدل Magista.b89

مشخصات

  • جنس
    مواد مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک بلند

کفش فوتبال پسرانه مدل استوک بلند

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفش فوتبال پسرانه مدل Nk.acc.og6033

کفش فوتبال پسرانه مدل Nk.acc.og6033

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کفش فوتبال پسرانه مدل ACC.b7043

کفش فوتبال پسرانه مدل ACC.b7043

مشخصات

  • جنس
    پلی اورتان
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کفش فوتبال پسرانه مدل استوک ایر ۲۰۲۴

 کفش فوتبال پسرانه مدل استوک ایر 2024

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش فوتبال پسرانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش فوتسال مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا