آشپزخانه

قوری، راهنمای خرید انواع قوری پیرکس، چینی، لعابی و وارمر زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قوری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم مهم و ضروری در آشپزخانه قوری می‌باشد. شما برای درست کردن چای و انواع دمنوش نیاز به این وسیله دارید. با اینکه همیشه این وسیله به همراه کتری عرضه می‌شود، اما در مواردی شما نیاز دارید که این وسیله را جداگانه خریداری کنید. اگر چه شما به راحتی می‌توانید این وسیله را از بازار خریداری کنید، اما خیلی از افراد به علت داشتن تنوع زیاد محصول ترجیح می‌دهند این کار را به صورت اینترنتی انجام دهند. شما برای داشتن یک آشپزخانه زیبا و مدرن نیاز به تجهیزات آشپزخانه جدید و مدرن دارید، قوری هم جدا از این تجهیزات نیست. شما بدون داشتن این وسیله قادر به تهیه یک صبحانه کامل برای خود نخواهید بود با اینکه این کار را می‌توانید به وسیله یک چای ساز هم انجام دهید، اما به علت استفاده از برق و سرعت بالا در تهیه چای طعم و عطر طبیعی آن را حس نخواهید کرد و ممکن است بر اثر استفاده طولانی مدت دچار بیماری سرطان شوید.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که همیشه از چای ساز استفاده می‌کنید و همیشه به این نکته فکر کرده‌اید که چرا چایی‌هایی که در جاهای دیگر می‌نوشید طعم متفاوتی با چایی‌هایی دارند که در منزل خود تهیه می‌کنید. شاید با خودتان فکر کرده باشید که مشکل از نوع چای شماست و شاید چند برند مختلف از چای را هم امتحان کرده باشید. اما باز هم به نتیجه مطلوب نرسیده باشید، بهتر است بدانید مشکل از نوع چای نبوده بلکه مشکل از طرز تهیه آن بوده و شما باید برای همیشه با چای ساز خداحافظی کنید و به فکر خرید یک قوری چای مناسب باشید، تا طعم و عطر طبیعی چای را احساس کنید. فراموش نکنید که برای دستیابی به نتیجه مطلوب هرگز نباید قوری را به صورت مستقیم روی حرارت قرار دهید، بلکه باید آن را روی حرارت غیر مستقیم گذاشته تا به عطر و طعم واقعی چای برسید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قوری را دارید، اما با توجه به تنوع بالای مدل‌ها و محصولات با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع قوری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قوری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قوری‌چیست و چه کاربردی دارد؟

چاینک در کشورهای تاجیکستان و افغانستان و در فارسی قوری وسیله‌ای که دارای یک لوله، درب و دسته می‌باشد و به منظور دم کردن چای و انواع دمنوش مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب آن در بالاترین قسمت آن قرار دارد و از همین طریق آب، چای و انواع دمنوش درون آن ریخته می‌شود. دسته به منظور جا‌به‌جایی آسان و راحت بودن استفاده است و از قسمت لوله آن مایعات خارج می‌شوند. روی درب برخی از مدل‌ها یک سوراخ وجود دارد که کار آن خروج بخار و تنظیم فشار هوا می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست قوری و کتری

تاریخچه استفاده از قوری:

این وسیله احتمالا مربوط به کشور چین می‌باشد، که به مرور در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. بازرگانان هلندی در سال ۱۶۱۰ میلادی برای اولین بار این وسیله از کشور چین به اروپا بردند. از زمانی که استفاده از چای در کشور ایران به وسیله کاشف السطنه رونق پیدا کرد آن را وارد ایران کردند که از آن موقع تا به امروز کمتر از صد سال می‌گذرد.

انواع‌قوری موجود در بازار ایران:

  1. قوری‌ چینی: اولین نمونه‌ای از این وسیله که ساخته شد از جنس چینی بود، زیرا در کشور چین ساخته می‌شد. این جنس انتقال حرارتی بالایی داشت و بر اثر حرارت شکسته نمی‌شد، اما به ضربه بسیار حساس بودند و با کوچکترین ضربه‌ای شکسته می‌شدند. امروزه هم در بازار وجود دارند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.
  2. قوری‌ پیرکس: پیرکس نوعی شیشه است که از نظر ساختار مولکولی اتم‌های آن طوری در کنار هم قرار گرفته‌اند که بر اثر گرما به راحتی گسسته نمی‌شوند. این یعنی اگر آن‌ها را روی حرارت مستقیم هم قرار دهید، شکسته نخواهند شد. این مدل به اختلاف دما هم حساس نیست، یعنی اگر آن را به صورت داغ با آب سرد شستشو دهید، هیچ اتفاقی برای آن نخواهد افتاد. امروزه یکی از پرطرفدارترین مدل‌های این وسیله می‌باشد.
  3. قوری‌ استیل: استیل فلزی است که دچار زنگ زدگی نمی‌شود، یعنی بر اثر استفاده طعم چای داخل آن هم تغیر نمی‌کند. اگر مدام با شکسته شدن این وسیله مشکل دارید و احساس می‌کنید، نمی‌توانید از آن به خوبی نگهداری کنید، پیشنهاد می‌کنم نمونه استیل را خریداری کنید. چون هم در اثر گرما مقاوم هستند و هم شکسته نمی‌شوند. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که بعد از مدتی ته آن‌ها رسوب آب می‌گیرد.
  4. قوری‌ لعابی: لعاب از سیلیس یا همان شیشه تهیه می‌شود، همان ماده‌ای که با آن سفال را روکش می‌کنند. معمولا قوری‌های آهنی لعاب کاری می‌شوند، تا دچار زنگ زدگی نشوند. تنها ایرادی که به این مدل‌ وارد می‌شود، حساس بودن به ضربه است، زیرا با کوچکترین ضربه‌ای لعاب روی آن‌ها لکه‌دار می‌شود. با اینکه جنس آن‌ها نشکن است، اما بر اثر ضربه لعاب روی آن از بین رفته و از همان نقطه دچار زنگ زدگی می‌شوند.
  5. قوری‌ وارمر: ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از دم کردن چای یا سایر دم نوش‌ها فرصت نوشیدن آن را نداشته باشید و بخواهید در زمان مناسب آن را میل کنید، بدون اینکه سرد شود و یا خاصیت خود را از دست دهد. در چنین شرایطی بهترین کار استفاده از قوری‌وارمر است. وارمر یا همان شمع در محفظه مخصوص به خود در پایین این وسیله قرار گرفته و با روشن کردن شمع مایع درون آن تا مدتی گرم می‌ماند، بدون آنکه خاصیت خود را از دست دهد.

بهترین مارک قوری:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این وسیله به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قوری‌ سی‌دا
  • قوری‌ مقصود
  • قوری‌ تیرینک
  • قوری نایس
  • قوری‌ آنجلا
  • قوری بی‌اس
  • قوری رز لند
  • قوری شانگیکسین
  • قوری دبلیو ام اف

قوری چای و دمنوش از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارند که شما از طریق هر یک از آن‌ها به راحتی می‌توانید، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در واقع هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و شما از هر روشی که بخواهید، می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما توضیح دهیم، یک پروسه زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. اما از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، این دو روش را به صورت کامل به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی قوری: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کنید و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چای ساز

نکات مهم برای خرید قوری:

  1. قیمت‌ قوری: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این محصول قیمت آن است، شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید را مشخص کنید، با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع‌ قوری: این وسیله هم مانند سایر لوازم مربوط به آشپزخانه انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به انتخاب و نوع سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. به عنوان مثال: هنگام خرید به جنس محصول توجه کنید. در مواردی که دسترسی به گاز وجود ندارد، می‌توانید نمونه برقی آن را خریداری کنید. یا برای گرم نگهداشتن مایع داخل آن می‌توانید از مدل وارمر‌دار استفاده کنید.
  3. جنس‌ قوری: این وسیله از مواد مختلفی ساخته می‌شود که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند، به عنوان مثال: مدل‌های چینی در برابر ضربه حساس و شکننده هستند، اما مدل‌های استیل هم در برابر ضربه و هم دما مقاوم می‌باشند، اما داخل آن‌ها خیلی سریع رسوب می‌گیرد. مدل‌های پیرکس هم در برابر دما و هم در برابر ضربه مقاوم می‌باشند به همین دلیل بیشتر از مدل‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. حجم یا گنجایش: این موضوع ارتباط مستقیمی با میزان مصرف چای و تعداد اعضای خانواده شما دارد. هر چه جمعیت خانواده شما بیشتر باشد یا شما در هر وعده میزان بیشتری چای بنوشید، به وسیله‌ای با گنجایش و حجم بالاتر نیاز دارید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که هر چه حجم وسیله شما بالاتر باشد در هر وعده باید مقدار بیشتری چای خشک یا کیسه‌ای درون آن بریزید تا رنگ لازم را پیدا کند.
  5. نوع دسته: طراحی و نوع دسته ارتباط مستقیمی با خوش دست بودن قوری‌چای شما دارد. در برخی مدل‌ها مثل: چینی جنس دسته از همان بدنه آن است. یعنی به سرعت داغ می‌شود و شما برای ریختن چای باید از یک پارچه یا دستگیره استفاده کنید. اما در مدل‌های پیرکس دسته از جنس پلاستیک نسوز بوده و شما برای ریختن چای نیاز به دستگیره و پارچه نخواهید داشت. زیرا دسته آن‌ها اصلا داغ نمی‌شود و مشکلی برای دست شما ایجاد نمی‌کنند.
  6. مکانیسم درب: برخی مدل‌ها دارای درب مجزا هستند که هنگام ریختن چای ممکن است، سقوط کرده و شکسته شود، برای این مدل‌ها می‌توانید از زنجیر مخصوص استفاده کنید. بعضی مدل‌ها دارای درب متصل هستند که نسبت به مدل قبلی در ارجحیت قرار دارند و کارایی بالاتری دارند، زیرا امکان سقوط درب آن‌ها وجود ندارد. البته باید گفت که شستشوی این مدل نسبت به نمونه قبلی سخت‌تر است.

روش نگهداری از قوری:

  • برای پاک کردن لکه روی جنس استیل و چینی نباید از شوینده اسیدی استفاده کنید. برای این منظور کافی است تا از مقداری آب ژاول یا همان وایتکس استفاده کنید.
  • از قرار دادن این وسیله روی شعله مستقیم خودداری کنید، زیرا علاوه بر اینکه امکان شکستن و سوراخ شدن آن‌ها وجود دارد، ممکن است به دسته آن‌ها هم آسیب وارد شود.
  • هرگز چای، قهوه یا سایر مایعات رنگی را به مدت زیاد درن آن نگهداری نکنید، زیرا ممکن است، لکه دائمی روی آن‌ها باقی بماند.
  • هرگز مدل‌های چینی و لعابی را در مکان‌هایی که امکان سقوط آن‌ها وجود دارد، قرار ندهید، زیرا در صورت سقط آسیب جدی خواهد دید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قوری‌ مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های‌ قوری جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قوری شکس مدل دریا

قوری شکس مدل دریا

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۸*۱۳*۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • گنجایش
    ۰.۸ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۳*۱۴*۱۹ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    سایز متوسطقطر دهانه ۸ سانتی مترازتفاع ۱۳ سانتی متردرجه کیفی یککیفیت ساخت فوق العاده بالاشفاف و درخشان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قوری لونا مدل SY-118

قوری لونا مدل SY-118

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۶.۵×۱۲.۵×۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۱.۱ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۶x13x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۴۰ گرم
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر
  • سایر توضیحات
    -دارای صافی استیل ضد زنگ-مقاوم در برابر سرد و گرم شدن-عدم تحمل شعله مستقیم-امکان شستشو در ماشین ظرفشویی-ساخت چین (P.R.C)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قوری مدل شعله مستقیم کد ۷۵۰

قوری مدل شعله مستقیم کد 750

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۰x10x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۰.۷۵ لیتر
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از بروسیلیکات ( پیرکس حرارتی شعله مستقیم ) فوق‌العاده با کیفیت، بالاترین درجه کیفیت در بازار جهانی، ۱۰۰ درصد آنتی شاک حرارتی، قابل استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قوری چینی زرین ایران مدل ایتالیا اف ۸ فلورانس درجه یک

قوری چینی زرین ایران مدل ایتالیا اف 8 فلورانس درجه یک

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۸x16x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۹۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • گنجایش
    ۰.۹ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۹x17x16 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۱۷ گرم
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر
  • سایر توضیحات
    خرید ظروف چینی مقاوم برای مصرف روزانهشاید بارها به هنگام خرید ظروف چینی از فروشندگان بابت خرید ظروفی که برای مصرف روزانه و شستشو در ماشین ظرفشویی مناسب باشند راهنمایی گرفته باشید. اما متاسفانه بعد از مدتی استفاده متوجه شده اید ، طرح و نقش روی ظروفتان مقاومت لازم در برابر شستشو در ماشین ظرفشویی و مصرف روزانه را ندارند.به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن یک تجربه موفق خرید، ظروفی که با فناوری IGD (دکور داخل لعابی) دکور شده اند را برای مصرف روزانه خود برگزینید.ویژگی ظروف دکور شده با فناوری IGD (دکور داخل لعابی) :در ظروف دکور شده با این فناوری، که در ایران انحصاراً توسط شرکت چینی زرین ایران تولید و عرضه می شود، لعاب مانند لایه ای شفاف و محافظ روی طرح ها و نقوش را می پوشاند که موجب درخشش فوق العاده نقوش روی ظروف می شود و همچنین مقاومت آنها در برابر شست و شو بسیار بالا می برد، بنابراین:- استفاده از مواد شوینده به هیچ وجه موجب آسیب دیدن نقوش آنها نخواهد شد و برای استفاده روزمره و شست و شوی مکرر در ماشین ظرفشویی کاملاً مناسبند.این ظروف از سبک ترین و ظریف ترین ظروف چینی در جهان محسوب می گردند. شفافیت به موازات فرمهای بدیع و زیبا و نقوش و طرح های دلنشین، زیبایی مضاعفی به این محصولات بخشیده است و در نهایت طرح و نقش ظروف دکور شده به روش داخل لعابی در مقابل شستشو در ماشینهای ظرفشویی ۱۰۰ درصد مقاوم بوده و درخشندگی و ثبات رنگ طرح ها به صورت مادام العمر تضمین گردیده است.چگونه ظروف چینی که با این فناوری ساخته شده اند را تشخیص دهیم؟ظروف تزیین شده به روش IGD (دکور داخل لعابی) با ذکر عبارت زیر در پشت ظرف مشخص می گردند:- Inglaze Decoration و Dishwasher Safe برای طرح های طلادار- Inglaze Decoration و Microwave & Dishwasher Safe برای طرح های بدون طلا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قوری پیرکس شانگیکسین مدل SY-118 ظرفیت ۱۱۰۰ میلی لیتر

قوری پیرکس شانگیکسین مدل SY-118 ظرفیت 1100 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۴.۲×۱۳.۷×۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۱.۱ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵×۱۵×۱۷ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۳۰ گرم
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر
  • سایر توضیحات
    گنجایش ۱۱۰۰ میلی لیتردارای صافی استیل ضد زنگمقاوم در برابر سرد و گرم شدنعدم تحمل شعله مستقیموزن قوری : ۲۶۰ گرمامکان شستشو در ماشین ظرفشوییساخت : درجه یک چین (P.R.C)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قوری چینی مقصود کد ۱۳۰

قوری چینی مقصود کد 130

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۲۱x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • سایر توضیحات
    قوری چینی با درب چینیکیفیت ساخت فوق العاده بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قوری مدل پیرکسی

قوری مدل پیرکسی

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۵x13x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قوری مدل استیل کد SM6

قوری مدل استیل کد SM6

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۲۱x11x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    دارای زنجیر دربورق استیل ضخیمدارای دسته های محکمطول قوری از ابتدای شیر تا انتهای دسته ۲۱پلاستیک سر قوری بستگی به سری ساخت ممکن است مشکی یا زرشکی باشدعرض محفظه ریختن آب ۸.۵ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قوری شیشه ای فیلتردار تیرینک مدل ۷۵۰-۱

قوری شیشه ای فیلتردار تیرینک مدل 750-1

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ارتفاع ۱۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۸.۶ گرم
  • جنس بدنه
    شیشه
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قوری کد ۱۱۰۰

قوری کد ۱۱۰۰

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۳x8x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۱.۱ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰ گرم
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از شیشه بوروسیلیکات درجه یک می باشد که مقاومت بالایی در برابر گرما و سرما دارد.این محصول را می توان بر روی شعله مستقیم حرارت قرار داد.درب از جنس بامبو با لاستیک سیلیکونی محکم.قابل استفاده در فر ، ماکروویو ، فریزر ، ماشین ظرف شویی و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قوری پیرکس شانگیکسین مدل SY-108 ظرفیت ۹۰۰ میلی لیتر

قوری پیرکس شانگیکسین مدل SY-108 ظرفیت 900 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۳×۱۳.۳×۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۰.۹ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۴×۱۴×۱۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۳۰ گرم
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر
  • سایر توضیحات
    گنجایش ۹۰۰ میلی لیتردارای صافی استیل ضد زنگمقاوم در برابر سرد و گرم شدنعدم تحمل شعله مستقیموزن قوری : ۲۴۰ گرمامکان شستشو در ماشین ظرفشوییساخت : درجه یک چین (P.R.C)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قوری مدل حریر کد ۱

قوری مدل حریر کد 1

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۲۰x15x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • سایر توضیحات
    مصرف کننده گرامی رنگ قوری سفید و دارای طرح می باشد.کف قوری ۱۴ سانتی متر و گنجایش آن ۸۰۰ میلی لیتر و داخل آن سوراخ های کوچک جهت رد نشدن تفاله ی چای یا دمنوش ها طراحی شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قوری مدل ۱۱۰۰cc

قوری مدل 1100cc

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۷x13x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۱.۱۰۰ لیتر
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قوری وردا کد ۱۰۰۰

قوری وردا کد 1000

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۸.۵x135x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۵ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قوریو وارمرقوری شرکت صنایع چینی تقدیس مدل ۲۰۲۲

قوریو وارمرقوری شرکت صنایع چینی تقدیس مدل 2022

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۸x13x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۹۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • گنجایش
    ۰.۸۵۵ لیتر
  • سایر توضیحات
    مناسب برای استفاده ۴ نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قوری دمنوش ساز مدل ۳۲B

قوری دمنوش ساز مدل 32B

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۷x12x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۰.۹ لیتر
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه استیل ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قوری چینی تقدیس مدل گل سرخی

قوری چینی تقدیس مدل گل سرخی

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۵x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • گنجایش
    ۴ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۰۰ گرم
  • امکانات سرویس چای خوری
    قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قوری الماس مدل زرینه

قوری الماس مدل زرینه

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۲۲x13x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • گنجایش
    ۱ لیتر
  • امکانات سرویس چای خوری
    فیلتر
  • سایر توضیحات
    چینی استخوانی سبک و ظریفطرح زیبا با رنگ ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قوری زعفران مدل پیرکس کد IL14

قوری زعفران مدل پیرکس کد IL14

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۷x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۰.۱۵ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قوری زعفران مدل ۶۵mm

قوری زعفران مدل 65mm

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۶x8x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۰.۰۸ لیتر
  • امکانات سرویس چای خوری
    قابلیت استفاده در اجاق مایکروویو
  • سایر توضیحات
    مقام در برابر حرارت، مقاوم در برابر تغییرات شدید دمایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قوری شرکت صنایع چینی تقدیس مدل ۶کوپ طرح گل سرخ

قوری شرکت صنایع چینی تقدیس مدل 6کوپ طرح گل سرخ

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۵x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • گنجایش
    ۶کوپ لیتر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    قوری ۶ نفره چینی تقدیس طرح گل سرخی با رنگ ثابت و پخت کوره ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قوری چینی زرین ایران مدل سمن درجه عالی

قوری چینی زرین ایران مدل سمن درجه عالی

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۲۱x14x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۸ گرم
  • جنس بدنه
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قوری زعفران مدل باران کد ۳۶۹۵۲۰

قوری زعفران مدل باران کد 369520

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۷x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قوری مقصود مدل رویال کد ۱۲۴

قوری مقصود مدل رویال کد 124

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۳x8x12 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    چینی
  • سایر توضیحات
    قوری چینی با درب چینیدارای خط طلاییطراحی زیبال و مدرن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قوری زعفران مدل شاه عباسی

قوری زعفران مدل شاه عباسی

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۸x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • سایر توضیحات
    – ابعاد: ۸x8x8 سانتی متر- طرح شاه عباسی- زیبا و با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قوری زعفران مدل ۸۰Ml

قوری زعفران مدل 80Ml

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۱x6x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۰.۰۸ لیتر
  • سایر توضیحات
    مقام در برابر حرارت، مقاوم در برابر تغییرات شدید دمایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قوری مدل چایساز کد White-1100ML

قوری مدل چایساز کد White-1100ML

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۸x13x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • گنجایش
    ۱.۱ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قوری مقصود مدل چینی

قوری مقصود مدل چینی

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۲۱x13x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم
  • جنس بدنه
    چینی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۹x14x14 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۲۴ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قوری مدل پیرکس کد SM5

قوری مدل پیرکس کد SM5

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۷.۵x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پیرکس
  • سایر توضیحات
    سایز قوری کوچک و حجم آن ۶۰۰ میلی لیتر میباشد و مناسب ۲ تا ۳ نفر استدارای صافی مخصوص دمنوشتمام پیرکسقابلیت استفاده بر روی شعله مستقیمقطر دهانه قوری ۷ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قوری و وارمر قوری گلد کیش مدل دیکال کد GK615410

قوری و وارمر قوری گلد کیش مدل دیکال کد GK615410

مشخصات

  • ابعاد قوری
    ۱۸.۵×۱۲.۵×۱۶.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • جنس بدنه
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قوری‌ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قوزبند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا