آشپزخانه

سیفون ظرفشویی، راهنمای خرید انواع سیفون ظرفشویی پلاستیکی و فلزی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سیفون ظرفشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری در آشپزخانه سیفون ظرفشویی می‌باشد. سینگ روی کابینت بدون این وسیله عملا بلااستفاده است. تمام آبی که وارد سینگ می‌شود برای ورود به شبکه فاضلاب شهری نیاز به سیفون ظرفشویی دارد. البته شما با استفاده از یک لوله فنری هم می‌توانید، اتصال بین سینگ و فاضلاب را برقرار کنید، اما متاسفانه تمام آشغال و مواد غذایی که بر اثر شستشوی ظروف از آن‌ها خارج می‌شود، مستقیم وارد شبکه فاضلاب می‌شوند و سبب انسداد و گرفتگی این لوله می‌شود. به همین علت شما باید از سیفون ظرفشویی استفاده نمائید. این وسیله دارای یک مخزن پیچی است که آشغال‌ها درون آن جمع می‌شوند و از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری می‌کند.

متاسفانه شبکه فاضلاب شهری دارای بوی نامطبوع و حیوانات موذی مانند سوسک می‌باشد. سیفون ظرفشویی از خروج بوی نامطبوع به درون محیط جلوگیری می‌کند و جلوی بیرون آمدن سوسک به بیرون از شبکه فاضلاب را می‌گیرد. بیایید یک بار چگونگی این فرآیند را با هم مورد بررسی قرار دهیم. سیفون ظرفشویی دارای یک مخزن است که آب درون آن جمع می‌شود، آب مانند یک مانع عمل کرده و از خروج بوی نامطبوع و سوسک به داخل فضای آشپزخانه جلوگیری می‌کند. این وسیله ارزان کاربرد‌های بسیار زیادی دارد و شما با نصب آن در زیر کابینت می‌توانید از تمام مزایای آن بهره‌مند شوید. نصب آن با چند اتصال پیچی به صورت ساده انجام می‌شود و نیاز به تخصص خاص در این زمینه ندارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سیفون ظرفشویی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع سیفون ظرفشویی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سیفون ظرفشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

سیفون‌ظرفشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

سیفون یا شتر گلو از یک لوله خمیده یا یک مخزن پیچی ساخته شده که مقداری آب درون آن باقی می‌ماند و از ورود بوی نامطبوع فاضلاب به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. به علت شباهتی که به گلوی شتر دارد به آن شتر گلو نیز گفته می‌شود. آب جمع شده درون این لوله از خروج حیوانات موذی مثل سوسک به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. اگر دقت کرده باشید، دستشویی که برای مدتی از آن استفاده نمی‌شود، آب درون سیفون به مرور تبخیر شده و بوی نامطبوع فاضلاب وارد فضای ساختمان می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سینگ ظرفشویی

انواع سیفون‌آشپزخانه بر اساس جنس:

  1. سیفون‌آشپزخانه پلاستیکی: اکثر مدل‌های موجود در بازار ایران پلاستیکی هستند. پلاستیک ماده‌ای ارزان بوده و در مقابل تغییرات دما بسیار مقاوم است. پلاستیک به هیچ عنوان جرم و رسوب را به خود جذب نمی‌کند و تمیز کردن آن بسیار ساده می‌باشد. تنها مشکلی که به این مدل وارد می‌شود، هرز شدن ساده قسمت‌های اتصال به یکدیگر است.
  2. سیفون‌آشپزخانه فلزی: مدلی که در بازار ایران کمتر به چشم می‌خورد به علت قیمت بالایی که دارد، مشتریان خاص خود را دارد. توصیه می‌شود بعد از هر بار شستشوی ظروف برای چند دقیقه آب داغ را باز بگذارید، زیرا جرم و چربی راحت‌تر روی فلز انباشه می‌شود. اتصالات این مدل به راحتی هرز نمی‌شود و طول عمر بالاتری نسبت به نمونه پلاستیکی دارند. توصیه می‌کنم در صورتی که با میزان بودجه مشکلی ندارید، حتما این مدل را خریداری کنید.

انواع سیفون زیر ظرفشویی:

  1. سیفون زیر ظرفشویی تک لگن: اگر ظرفشویی شما تک لگن است، خرید یک نمونه تک لگن هم کار شما را انجام می‌دهد. این مدل شباهت زیادی به سیفون روشویی دارد. زیرا فقط یک ورودی و خروجی آب دارد. امکان گرفتگی در این مدل خیلی کم است و آب با سرعت بیشتری از آن‌ها خارج می‌شود.
  2. سیفون زیر ظرفشویی دوقلو: این مدل برای سینگ‌های ظرفشویی دو لگن استفاده می‌شود‌. به دلیل داشتن اتصالات بیشتر قیمت آن از نمونه‌های تک لگن مقداری گران‌تر است. این مدل دارای دو قسمت ورودی و یک خروجی آب است و به همین دلیل آب با سرعت کمتری از آن‌ها خارج می‌شود. سینگ‌های دو قلو معمولا دارای یک قسمت تخلیه اضطراری لگن هستند که یک سر سیفون به این قسمت متصل می‌شود.

مزایای استفاده از سیفون ظرفشویی:

  • این وسیله از خروج گازهای موجود در فاضلاب شهری به درون فضای آشپزخانه که عامل اصلی بوی نامطبوع است، جلوگیری می‌کند.
  • همان طور که می‌دانید فاضلاب بهترین مکان برای رشد و تکثیر حشرات موذی مانند سوسک است. شما با نصب سیفون زیر ظرفشویی از ورود این حشرات به منزل جلوگیری می‌کنید.
  • همیشه هنگام شستشوی ظروف غذا مقداری از مواد غذایی باقی مانده درون این ظرف‌ها وارد شبکه فاضلاب می‌شود، در صورت نصب این سیفون از گرفتگی فاضلاب اصلی منزل جلوگیری می‌کنید.
  • در صورت گرفتگی هر یک از اتصالات سیفون به راحتی می‌توانید آن‌ها را باز کرده و انسداد را برطرف کنید. اما رفع انسداد لوله فاضلاب اصلی کار ساده‌ای نیست.

بهترین مارک سیفون ظرفشویی:

به هیچ عنوان شما شخصی را پیدا نمی‌کنید که با قطعیت کامل بتواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک سیفون به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای سیفون را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سیفون زیر ظرفشویی جهانیار
  • سیفون زیر ظرفشویی دوریکا
  • سیفون زیر ظرفشویی آبا
  • سیفون زیر ظرفشویی محک
  • سیفون زیر ظرفشویی آوه پلاست البرز
  • سیفون زیر ظرفشویی مهر
  • سیفون زیر ظرفشویی استیل البرز
  • سیفون زیر ظرفشویی سکنا پلاست

سیفون ظرفشویی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما به راحتی از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید شارژر مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما معرفی کنیم، شاید یک پروسه زمان‌بر باشد و نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت در ادامه به شما دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم ساختمانی مراجعه کنید و از میان تعداد محدودی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری نمائید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی سیفون زیر ظرفشویی: در این روش شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید، شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شیر آشپزخانه

نکات مهم برای خرید سیفون ظرفشویی:

  1. قیمت سیفون: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید سیفون توجه به قیمت آن است. همیشه از خرید محصولات خیلی ارزان خودداری کنید. زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. البته منظور ما این نیست که همیشه اجناس گران قیمت خریداری کنید، بلکه منظور این است که اجناس خیلی ارزان فاقد کیفیت هستند.
  2. نوع سیفون: بسته به مدل سینگ ظرفشویی شما این محصول انواع مختلفی دارد، همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد دو مدل سینگ ظرفشویی وجود دارد، سینگ ظرفشویی تک لگن و سینگ ظرفشویی دو قلو که شما باید برای سینگ تک لگن سیفون تکی را خریداری کنید و برای سینگ ظرفشویی دو لگن سیفون دوقلو را خریداری کنید. توجه داشته باشید که برخی سینگ‌ها یک قسمت خروج آب دارد که باید سیفون شما از آن پشتیبانی کند.
  3. جنس سیفون: همان طور که قبلا هم به آن اشاره شد، سیفون زیر ظرفشویی از دو جنس پلاستیکی و فلزی ساخته می‌شود. پلاستیک ارزان‌تر بوده و احتمال گرفتگی لوله در آن کمتر است، البته باید توجه داشته باشید که محل اتصالات این جنس سریع هرز می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهند. جنس نمونه فلزی از استیل ضد زنگ است با توجه به کیفیت بالای قطعات طول عمر بیشتری دارند.
  4. نصب آسان: شاید مهمترین نکته در مورد خرید سیفون نحوه نصب آن باشد. همیشه مدل‌هایی را انتخاب و خریداری کنید که قابلیت نصب آسان دارند. زیرا برای مدل‌هایی که نصب حرفه‌ای‌تری دارند، شما باید حتما از یک متخصص در این زمینه کمک بخواهید و با پرداخت مقداری هزینه آن را روی سینگ خود نصب کنید. اما اگر نمونه‌ای را خریداری کنید که قابلیت نصب آسان دارد، خود شما بدون نیاز به شخص دیگری با مطالعه دفترچه راهنما می‌توانید به راحتی آن را روی سینگ خود نصب نمائید.
  5. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید، زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید. در انتهای این مقاله لیستی از بهترین برندهای این محصول قرار داده شده است.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: متاسفانه روزانه حجم زیادی جنس تقلبی وارد بازار می‌شود، که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به نمونه اصلی دارند. تفکیک این دو از یکدیگر نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد‌. پس اگر می‌خواهید کلاه سرتان نرود و یک جنس تقلبی را به عنوان اصلی به شما قالب نکنند، حتما از فروشگاه معتبر خرید کنید. زیرا این فروشگاه‌ها اعتبار چندین ساله خود را فدای فروش یک جنس بدون کیفیت نمی‌کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سیفون‌ظرفشویی مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سیفون‌ظرفشویی باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سیفون ظرفشویی دوریکا مدل دولگنه

سیفون ظرفشویی دوریکا مدل دولگنه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چپقی سیفون ظرفشویی مدل دولنگه کد ۰۲۲۹

چپقی سیفون ظرفشویی مدل دولنگه کد 0229

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴×۷.۵×۷.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    اتصالات زانویی بصورت نر و ماده در لوله کشی برای اتصالات لوله ها به یکدیگر،تغییر جهت لوله و… به کار میرود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سیفون ظرفشویی مدل ۰۰۱

سیفون ظرفشویی مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • ضخامت جداره
    ۱ میلیمتر
  • قطر خارجی
    ۳۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سیفون روشویی و ظرفشویی کد ۲۰۰۱ N

سیفون روشویی و ظرفشویی کد 2001 N

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸*۳۰*۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    دارای لاستیک آکاردئونی، واشر، لیوان سیفون، واشر، مهره، کورکن، فلکس، تشک استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سیفون ظرفشویی گرانیتی روبین مدل saman

سیفون ظرفشویی گرانیتی روبین مدل saman

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مخصوص سینک یک لگن گرانیتی ، طول خرطومی ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر ، خروجی فاضلاب سایز ۱/۲ ۱ ، قطر زیرآب ۱۱۵ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سیفون ظرفشویی مدل APA2000

سیفون ظرفشویی مدل APA2000

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x30x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سیفون ظرفشویی جهانیار کد ۲۱۵

سیفون ظرفشویی جهانیار کد 215

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • سایر توضیحات
    – سیفون ظرفشویی دو لگنه- دارای درپوش مسدود کننده آب- لاستیک بوگیر- درپوش روی لاستیک(قالپاق)- دارای زیر آب استیل-دارای تایید صلاحیت ایران NACL- تهیه شده از مواد اولیه درجه یک- دارنده گواهی نامه ISO 9001:2015

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سیفون ظرفشویی محک مدل ۳۱۱

سیفون ظرفشویی محک مدل 311

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x7x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • سایر توضیحات
    فاقد زیرآب میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سیفون ظرفشویی کد۱۱۰-۱

سیفون ظرفشویی کد110-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x3x52 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۴ گرم
  • جنس
    گالوانیزه
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سیفون ظرفشویی جهانیار کد ۲۰۹

سیفون ظرفشویی جهانیار کد 209

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • سایر توضیحات
    – سیفون ظرفشویی دو لگنه به همراه سرریز سینی- دارای درپوش مسدود کننده آب- لاستیک بوگیر- درپوش روی لاستیک(قالپاق)- دارای زیر آب استیل-دارای تایید صلاحیت ایران NACL- تهیه شده از مواد اولیه درجه یک- دارنده گواهی نامه ISO 9001:2015

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سیفون ظرفشویی روبین مدل saman

سیفون ظرفشویی روبین مدل saman

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مخصوص سینک ظرفشویی دولگن استیل کلاسیک با عمق یکسان ، طول خرطومی ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر ، خروجی فاضلاب سایز ۱/۲ ۱ ، قطر زیرآب ۷۰ میلی متر ، پیچ کاور ۲.۵ سانتیمتر ، با یکسال ضمانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سیفون ظرفشویی دوریکا کد ۰۰۸۸

سیفون ظرفشویی دوریکا کد 0088

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x30x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سیفون ظرفشویی مدل دولگنه کد ۳۰

سیفون ظرفشویی مدل دولگنه کد 30

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • سایر توضیحات
    لازم به ذکر است این سیفون دو لگنه و مناسب ظرفشویی می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سیفون ظرفشویی روبین مدل classic

سیفون ظرفشویی روبین مدل classic

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x15x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مخصوص سینک ظرفشویی دولگن استیل کلاسیک با عمق یکسان ، طول خرطومی ۲۵ تا ۸۰ سانتی متر ، خروجی فاضلاب سایز ۱/۲ ۱ ، قطر زیرآب ۷۰ میلی متر ، با یکسال ضمانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سیفون ظرفشویی مدل SIF02

سیفون ظرفشویی مدل SIF02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سیفون ظرفشویی جهانیار کد ۵۱۴

سیفون ظرفشویی جهانیار کد 514

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • سایر توضیحات
    – سیفون ظرفشویی دو لگنه- دارای درپوش مسدود کننده آب- لاستیک بوگیر- درپوش روی لاستیک(قالپاق)- دارای زیر آب استیل-دارای تایید صلاحیت ایران NACL- تهیه شده از مواد اولیه درجه یک- دارنده گواهی نامه ISO 9001:2015

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سیفون ظرفشویی آبا کد ۲۲۰

سیفون ظرفشویی آبا کد 220

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x15x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده برای سینک های ظرفشویی دولگندارای ۳ خروجی ماشین لباسشویی و ظرفشوییبا سرریز تخلیه سینی سینک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سیفون ظرفشویی تیسا مدل +۲۴۴۸۵Q6X4

سیفون ظرفشویی تیسا مدل +24485Q6X4

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸x12x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۸۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • ضخامت جداره
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سیفون ظرفشویی مهر مدل  دو لگنه

سیفون ظرفشویی مهر مدل  دو لگنه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x40x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۵ گرم
  • جنس
    استیل
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سیفون ظرفشویی روبین مدل سمن

سیفون ظرفشویی روبین مدل سمن

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۷۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مخصوص سینک دولگن استیل با عمق یکسان ، دارای خروجی ماشین لباسشویی یا ظرفشویی ، پیچ کاور ۲.۵ سانتی متر ، طول خرطومی ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر ، خروجی فاضلاب سایز ۱/۲ ۱ ، قطر زیرآب ۱۱۵ میلی متر ، با یکسال ضمانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سیفون ظرفشویی محک مدل ۳۱۷

سیفون ظرفشویی محک مدل 317

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ یدک سیفون ظرفشویی مدل DN-1/5

یدک سیفون ظرفشویی مدل DN-1/5

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • سایر توضیحات
    – طول ۱/۵ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سیفون ظرفشویی روبین  مدل saman

سیفون ظرفشویی روبین  مدل saman

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۷۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مخصوص سینک دولگن گرانیتی با عمق یکسان ، پیچ کاور ۵ سانتی متر ، طول خرطومی ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر ، خروجی فاضلاب سایز ۱/۲ ۱ ، قطر زیرآب ۱۱۵ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سیفون ظرفشویی هژیر کام مدل تک لگنه بی رابط

سیفون ظرفشویی هژیر کام مدل تک لگنه بی رابط

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x35x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت روشوئی و ظرفشوئی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سیفون ظرفشویی روبین مدل سمن

سیفون ظرفشویی روبین مدل سمن

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مخصوص سینک دولگن استیل با عمق یکساندارای خروجی ماشین لباسشویی یا ظرفشوییطول خرطومی ۲۰ تا ۵۰ سانتی مترخروجی فاضلاب سایز ۱/۲ ۱قطر زیرآب ۱۱۵ میلی متربا یکسال ضمانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سیفون ظرفشویی گلسا مدل Small

سیفون ظرفشویی گلسا مدل Small

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x62x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سیفون ظرفشویی آبا کد ۱۲۰

سیفون ظرفشویی آبا کد 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده برای سینک های ظرفشویی دولگندارای ۳ خروجی ماشین لباسشویی و ظرفشوییبا سرریز تخلیه سینی سینک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سیفون ظرفشویی آبا مدل ۱۲۰

سیفون ظرفشویی آبا مدل 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x20x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سیفون ظرفشویی دوریکا مدل سایلنت

سیفون ظرفشویی دوریکا مدل سایلنت

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x8x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    فاضلاب
  • سایر توضیحات
    مکانیزم سایلنت ترپ مانع از خشک شدن آب داخل سیفون شده که در نتیجه از ورود بوی بد فاضلاب و ورود حشرات موذی به محیطی داخلی جلوگیری میکند .سایلنت ترپ باعث تخلیه کامل بی صدای آب از سیفون می شود که در نتیجه صدای غرغر آب و صداهای اضافه در هنگام تخلیه آب حذف می گردد.مکانیزم خاص این سیفون موجب سرعت کاملا یکنواخت تخلیه آب از روشویی می شود.با استفاده از این سیفون از ورود هوای الوده و نامطبوع فاضلاب طبقه های بالا به واحدهای پایینی مجتمع مسکونی چند طبقه جلوگیری می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ لوله خرطومی سیفون ظرفشویی پایا پلاست مدل ۶۳۳۶

لوله خرطومی سیفون ظرفشویی پایا پلاست مدل 6336

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x6x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • مناسب برای لوله و اتصالات
    آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سیفون‌ظرفشویی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شارژر فندکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا