آشپزخانه

قالب ژله، راهنمای خرید اینترنتی قالب ژله پلاستیکی و سیلیکونی ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید قالب ژله باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

با یک لایه میوه پر جنب و جوش پر از طعم آبدار و میوه‌های تازه، یک لایه غنی و خامه‌ای شیر تغلیظ شده شیرین، به سختی فکر می‌کنید که ما در مورد یک قالب ژله صحبت می‌کنیم، همه ما عاشق دسر ژله هستیم و برای درست کردن یک دسر خوب و خوشمزه نیاز به یک قالب ژله داریم. همان طور که می‌دانید، هر قالبی برای درست کردن یک دسر خواص طراحی شده است، پس اگر شما در انتخاب و خرید قالب ژله خود مهارت لازم را ندارید با سایت کیمیک همراه شوید و با مطالعه این راهنمای خرید کوتاه برای خود بهترین دسرها را تهیه کنید.

قالب ژله یک وسیله جدید نیست، احتمالا اگر شما هم سری به آشپزخانه‌های قدیمی منزل مادر بزرگ خود زده باشید با نمونه‌های مسی آن روبرو شده‌اید. پس برای خرید وسیله‌ای که از گذشته تا به امروز مدل‌های زیادی از آن تولید شده نیاز به یک راهنمای خرید جامع خواهید داشت. به دنبال قالب‌های ژله‌ای باشید که متناسب با نیاز روزانه شما باشد. تغییرات روزانه در قیمت و محصولات جدید می‌تواند گیج کننده باشد. خوشبختانه، لیست ما به شما کمک می کند تا شروع کنید. برای مبتدیان، ما انتخاب‌های برتر را گردآوری کرده‌ایم و مشاوره خرید را به شما ارائه می‌کنیم. مدل‌های مختلفی از قالب ژله در بازار موجود است که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه تر برای خرید، ما لیستی از بهترین انتخاب‌های خود را برای انتخاب بهترین قالب‌های ژله فهرست شده در انتهای همین مقاله گردآوری کرده‌ایم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قالب ژله را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قالب ژله موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قالب ژله باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

قالب ژله چیست و چه کاربردی دارد؟

قالب ژلاتین ظرفی است برای فرم دادن به ژله یا آسپیک که پس از اینکه ژله بسته شد، بتوان آن را به راحتی از قالب خارج کرد و در نهایت قرار است ژله شکل قالب را به خود حفظ کند. ژله می‌تواند شور یا شیرین باشد. قالب‌های ژله را می‌توان شیشه‌ای، فلزی، سیلیکونی یا پلاستیکی ساخت. قدیمی ترها از شیشه، اسپند، قلع یا مس ساخته می‌شدند. آن‌ها در اندازه‌های مختلف و شکل‌های متنوع وجود دارند. برخی از طرح‌های مدرن‌تر ممکن است در دو یا سه تکه باشند که امکان جداسازی قطعات را فراهم می‌کنند تا راحت‌تر ژله قالب‌گیری شده را از قالب خارج کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قالب کیک

تاریخچه پیدایش ژله:

امروزه ژله بیشتر به عنوان یک دسر ارزان شناخته می‌شود که با استفاده از مکعب‌های غلیظ قندی خریداری شده در بسته‌های پلاستیکی تهیه می‌شود. اما، در گذشته، ساخت ژله یک هنر و فقط برای افراد ثروتمند بود. دکتر آنی گری، مورخ مواد غذایی، می گوید: «این فرآیند مستلزم دسترسی به یخ بود که یک امر تجملی بود. «ژلاتین پودری در دسترس نبود و دو یا سه روز طول می‌کشید تا ژلاتین از پای گوساله‌ها استخراج می‌شد، بنابراین به یک آشپز، زمان و مکان فراوان نیاز داشتید. اگر یک ژله شیرین درست می‌کردید، به شکر نیز نیاز داشتید، که تا قرن نوزدهم بسیار گران بود. اولین ژله‌ها در دهه ۱۳۰۰ به ثبت رسیدند. آنی می‌گوید: «آن‌ها مسطح بودند، بنابراین به هیچ وجه مانند ژله‌های قالب‌گیری شده‌ای که امروزه می‌شناسیم نبودند.

قالب های ژله اولیه چه شکلی بودند؟

قالب های طبیعی مانند پوسته تخم مرغ و گوش ماهی توسط تودورها و استوارت‌ها برای ژله استفاده می‌شد. آنی توضیح می‌دهد: «تا قرن هفدهم از قالب‌های ژله برای ژله‌هایی که امروزه می‌شناسیم استفاده می‌شد. من از اشاره به قالب‌های چند منظوره آشپزی به عنوان قالب ژله خودداری می‌کنم، زیرا از آن‌ها برای قالب‌گیری انواع چیزها مثل، پای کیک، بلنکمانژ و پودینگ‌ها بسیار بیشتر از ژله استفاده می‌شد.

انواع قالب ژله موجود در بازار:

وقتی صحبت از قالب‌های ژله می‌شود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. مواد را بررسی کنید و سپس طرح‌هایی را پیدا کنید که با شما صحبت می‌کنند.

  • قالب‌های مسی: همه قبلاً این قالب‌های مسی را دیده‌اند، آن‌ها به احتمال زیاد در آشپزخانه مادربزرگ آویزان شده‌اند. اما می‌توانید از قالب مسی برای تهیه سالاد و نه فقط تزئین آن استفاده کنید. این قالب‌ها کمی طعم وینتیج بیشتری به دستور العمل‌های شما می‌دهند.
  • قالب‌های پلاستیکی: چه در ساخت قالب‌ها تازه کار باشید و چه دوست دارید یک ظرف قابل شستشو در ماشین ظرفشویی راحت باشد، قالب‌های پلاستیکی گزینه خوبی هستند. بسیاری از این قالب‌ها دارای مهر و موم قابل جدا شدن در بالا و پایین هستند تا بتوانید راحت‌تر ژلاتین را از قالب خارج کنید. به علاوه این مهر و موم اضافی که بالای قالب را می پوشاند برای حمل و نقل قالب شما عالی است.
  • قالب‌های سیلیکونی: از قالب‌های سیلیکونی نیز می‌توانید برای تهیه سالاد و ژل استفاده کنید. قالب‌های سیلیکونی انواع مختلفی دارند، از گل گرفته تا اشکال فصلی تا نسخه‌های کوچک قالب های کلاسیک. اگر از قالب سیلیکونی استفاده می‌کنید، در حین کار، قالب را روی یک تابه یا سینی قرار دهید و خنک کنید تا قالب ثابت بماند.

راهنمای خرید قالب ژله:

  • قالب‌های ژله پلاستیکی بدنه‌های قالب گیری شده از ژلاتین هستند. ژلاتین در حال حاضر به طور گسترده در صنایع برای تهیه کپسول‌های پزشکی، چسب‌ها و فیلم‌های عکاسی استفاده می‌شود. با این حال، ماهیت شکننده و حساسیت به رطوبت و حرارت ژلاتین جامد و غیرپلاستیک نشده، استفاده از آن را به عنوان یک ماده ساختمانی غیرممکن کرده است. با این حال، مقاومت در برابر رطوبت و گرما با برنزه کردن آن بهبود می‌یابد. به عنوان مثال، می توانید اسید تانیک را با ژلاتین مخلوط کنید.
  • همچنین می‌توانید این کار را با واکنش ژلاتین با ترکیبات فنلی یا آلدهیدی یا نمک‌های کروم انجام دهید. در نتیجه این اصلاح شیمیایی، ژلاتین به یک ماده شاخی تبدیل می‌شود که بهترین ماده برای ساخت قالب ژله است. در این مقاله ما کاری با فرآیند تهیه قالب‌های ژله نداریم و تنها شما را با خرید بهترین نمونه این قالب‌ها آشنا می‌کنیم.

پنج مرحله برای خرید بهترین قالب ژله:

بهترین قالب‌های ژله، قالب‌هایی هستند که به شما کمک کنتد تا از کارهای زندگی روزمره خود به خوبی عبور کنید. شما باید بهترین کالا را خریداری کنید تا زندگی تان راحت تر شود. پیدا کردن تناسب مناسب همیشه آسان نیست، اما ارزشش را دارد. بسیاری از محصولات در بازار آزاد موجود هستند و انتخاب یکی از آن‌ها چالش برانگیز است، اما نگران نباشید. در اینجا ما پنج مرحله برای کمک به شما برای یافتن محصول مناسب برای نیازهای خود داریم.

مرحله ۱:
شناسایی ویژگی‌های ضروری در بهترین قالب‌های ژله که قصد خرید آن را دارید.

مرحله ۲:
درباره برندهای مختلف محصولات تحقیق کنید تا از قیمت و ویژگی‌های آن‌ها مطلع شوید.

مرحله ۳:
با خواندن نظرات مربوط به هر محصول، نمونه محصولات را از همان دسته محصول مقایسه کنید.

مرحله ۴:
مطمئن شوید که پول کافی برای خرید بهترین قالب‌های ژله موجود در بازار را دارید.

مرحله ۵:
برای خرید محصول مورد نظر خود بهترین‌ها را در این نزدیکی جستجو کنید.

این مراحل به شما کمک می‌کند تا عاقلانه تصمیم بگیرید و بهترین قالب‌های ژله موجود در بازار را متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

چند نکته هنگام استفاده از قالب ژله:

هر دستوری که انتخاب می‌کنید و هر قالبی که انتخاب می‌کنید، چند ترفند وجود دارد که باید در هنگام ایجاد دسر عالی ژله در نظر داشته باشید:

  1. قالب خود را اسپری کنید: قبل از پر کردن قالب، مطمئن شوید که قالب خود را بدون توجه به نوع آن با اسپری پخت و پز اسپری کرده‌اید. این کار حذف ژلاتین را راحت تر می کند.
  2. برای تهیه دسر خود وقت بگذارید: ساخت دسرهای چند لایه زمان بر است. هر لایه باید حدود ۴۵ دقیقه قبل از اضافه کردن لایه بعدی تنظیم شود. در روند کار عجله نکنید‌.
  3. مراقب ساعت باشید: در حالی که ساختن این مدل ژله‌ها زمان بر است، یک تایمر در دسترس داشته باشید. قبل از اضافه کردن لایه بعدی باید ژلاتین تقریباً اما نه کاملاً سفت شود. این قوام تقریباً یکدست به چسبیدن لایه‌ها به هم کمک می‌کند.
  4. از میوه‌های یخ زده و کنسرو شده استفاده کنید: بیشتر دستور العمل‌های سالاد ژلاتینی به میوه‌های یخ زده و میوه‌های کنسرو شده یخ زدایی شده نیاز دارند و دلیل خوبی هم دارد. این گزینه‌ها بافت نرم تری دارند که با ژلاتین بهتر عمل می‌کند.
  5. اگر برای تهیه دسر عجله دارید: اگر عجله دارید، قالب ژله ممکن است دستور غذای شما نباشد، زیرا به زمان خنک سازی زیادی لازم دارد. با این حال، اگر می‌خواهید روند را کمی تسریع کنید، می‌توانید یک ظرف آب سرد و تکه‌های یخ را در فریزر قرار دهید. قالب خود را داخل ظرف قرار دهید، مطمئن شوید آب داخل قالب نمی‌رود و بگذارید در فریز خنک شود.
  6. برای جدا کردن قالب ژل از آب داغ استفاده کنید: اگر قالب شما از ظرف خارج نمی‌شود، قالب را به مدت ۱۰ ثانیه در ظرف آب داغ قرار دهید و دوباره سعی کنید آن را بردارید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا ژلاتین به راحتی از قالب خارج شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید همزن برقی

نکات مهم هنگام خرید قالب ژله:

  1. استحکام قالب: قالب وسیله‌ای است که مدام در حال شوک دمایی است، بنابراین باید از استحکام لازم برخوردار باشد تا مدت زمان زیادی بتوانید از آن استفاده کنید. اگر شما ژله خیلی داغ را درون قالب نریزید می‌توانید طول عمر آن را به طور چشمگیری افزایش دهید.
  2. مواد به کار رفته در ساخت: همیشه هنگام خرید قالب به این نکته توجه داشته باشید که از مواد سمی و خطرناک ساخته نشده باشد. البته این به تنهایی کافی نیست، زیرا بیشتر این قالب‌ها از پلاستیک ساخته می‌شوند و در صورتی که هنگام تهیه دسر ژله را خیلی داغ درون قالب بریزید ممکن است، مواد سمی و سرطانزا از خود آزاد کنند. پس علاوه بر توجه به مواد این موارد را هم در نظر بگیرید.
  3. طرح قالب: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، قالب‌های ژله در اشکال و طرح‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. با اینکه انتخاب طرح قالب یک موضوع کاملا شخصی و سلیقه‌ای است، اما توصیه می‌کنیم برای هر مناسبت خاص از قالب متناسب با آن مناسبت استفاده کنید.
  4. جنس قالب: همان طور که در ابتدای مقاله هم به آن پرداخته شد، قالب‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. به طور کلی این قالب‌ها از چهار جنس فلزی، شیشه‌ای، پلاستیکی و سیلیکونی ساخته می‌شوند که شما می‌توانید به ابتدای این مقاله مراجعه کرده و در مورد هر یک از این مواد اطلاعات لازم را بدست آورید.
  5. میزان بودجه: قبل از نهایی کردن خرید خود بهتر است، میزان بودجه برای خرید قالب را در نظر بگیرید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و خرید برای شما آسان‌تر می‌شود.
  6. سیاست بازگشت کالا: اگر احساس می‌کنید تا یک جنس را از نزدیک مشاهده نکنید، در مورد خرید آن تردید دارید، بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که سیاست بازگشت وجه در صورت نارضایتی را داشته باشند. در صورت دریافت محصول شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

چند نکته برای خارج کردن سریع و راحت ژله از قالب:

  • یک بشقاب لبه‌دار یا پایه کیک را برای سرو انتخاب کنید: این به نگه داشتن همه چیز در جای خود و گرفتن هرگونه چکه کمک می‌کند.
  • بشقاب را کمی روغن بزنید: چرب کردن بشقاب به شما فضایی می‌دهد تا در صورت نیاز دسر را تغییر دهید.
  • قبل از قالب گیری قالب ژله را بررسی کنید: فقط مطمئن شوید که می‌توانید دسر را از کناره ها بیرون بکشید. اگر به نظر می رسد ژلاتین واقعاً گیر کرده است، می‌توانید قالب را به طور خلاصه در یک ظرف آب گرم فرو کنید تا آزاد شود.
  • بشقاب سرو را روی قالب برگردانید: البته قبل از وارونه کردن قالب همه چیز را ردیف کنید.
  • صبر کنید و گوش دهید تا دسر از قالب خارج شود: وقتی ژلاتین به آرامی از قالب خارج می شود و با صدای بلند روی بشقاب می‌ریزد، این صدای شگفت انگیزی است.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید قالب ژله مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قالب ژله ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ قالب ژله و دسر مدل کریستال

قالب ژله و دسر مدل کریستال

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۰۰ ×۱۹۰×۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دسر و ژله و تزیین برنج غیرقابل استفاده در فر و مایکروفر دارای گواهینامه ISO 9001 -2008

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قالب کیک و ژله و شکلات مدل دامن عروس

قالب کیک و ژله و شکلات مدل دامن عروس

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰x170x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • اقلام همراه
    مقاوم در دمای ۴۰- تا ۲۴۰+ سانتیگراد و قابل استفاده در فر و مایکرویور و نچسب و آنتی باکتریال و مورد استفاده برای تهیه کیک و ژله و دسر و شکلات.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قالب کیک و ژله و دسر طرح گل بسته ۴ عددی

قالب کیک و ژله و دسر طرح گل بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۸x8x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قالب ژله کد ۶۰۶

 قالب ژله کد 606

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۹۰x190x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قالب کیک و ژله سیلیکونی تیکا مدل F5290

قالب کیک و ژله سیلیکونی  تیکا مدل F5290

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۹*۱۹*۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر دمای۴۰-تا۲۴۰+سانتیگراد مناسب برای درست کردن کیک و ژله قابل استفاده در فر و مایکرویورنچسب و انتی باکتریال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قالب ژله و دسر مدل پیچ

قالب ژله و دسر مدل پیچ

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۹۰×۱۹۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دسر و ژله و تزیین برنج غیرقابل استفاده در فر و مایکروفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قالب ژله و کیک سیلیکون تیکامدلF999

قالب ژله و کیک سیلیکون تیکامدلF999

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۹*۱۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مقاوم در دمای۴۰-تا۲۴۰+سانتیگرادقابل استفاده در فر و مایکرویور نچسب و انتی باکتریالمورد استفاده برای تهیه کیک وژله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قالب ژله و دسر مدل قلب

قالب ژله و دسر مدل قلب

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۷۰×۱۹۰×۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دسر و ژله و تزیین برنج غیرقابل استفاده در فر و مایکروفر دارای گواهینامه ISO 9001 -2008

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قالب ژله و دسر مدل تارت

قالب ژله و دسر مدل تارت

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۳x23x5 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قالب کیک و ژله سیلیکونی تیکا مدل F999L

قالب کیک و ژله سیلیکونی تیکا مدل F999L

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۴*۲۴*۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر دمای۴۰-تا۲۴۰+سانتیگراد مناسب برای درست کردن کیک و ژله قابل استفاده در فر و مایکرویور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قالب کیک و ژله مدل سیلیکونی مجموعه ۴ عددی

قالب کیک و ژله مدل سیلیکونی مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۸.۵×۸.۵×۳.۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قالب ژله و کیک سیلیکونی طرح قلب

قالب ژله و کیک سیلیکونی طرح قلب

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۴۰×۱۳۰×۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای درست کردن کیک و ژله و دسر قابل استفاده در فر و مایکرو فرقابلیت تحمل دما ۴۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی گراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قالب کیک و ژله مدل کیتی

قالب کیک و ژله مدل کیتی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۰x16x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مقاوم در دمای ۴۰- تا ۲۴۰+ سانتیگراد و قابل استفاده در فر و مایکرویور و نچسب و آنتی باکتریال و مورد استفاده برای تهیه کیک و ژله و دسر و شکلات.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قالب ژله مدل گیسو

قالب ژله مدل گیسو

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۰۰×۲۱۰×۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دسر و ژله و تزیین برنج غیرقابل استفاده در فر و مایکروفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قالب ژله و دسر مدل کیتی

قالب ژله و دسر مدل کیتی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵x17x4 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قالب ژله در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رنده پا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا