کامپیوتر و تجهیزات جانبی

هدفون مخصوص بازی، راهنمای خرید اینترنتی هدفون مخصوص بازی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید هدفون مخصوص بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

هدفون مخصوص بازی یک راه‌حل مفید و کاربردی برای هر یک از نیازهای صوتی بازی شما را ارائه می‌دهد. اما، مانند هر نوع فناوری، گزینه‌های مازاد در بازار وجود دارد و همه آن‌ها ارزش خرید را ندارند. برای اطمینان از اینکه پول خود را به خوبی خرج می.کنید، چک لیستی از عوامل یا سؤالاتی که باید به آنها پاسخ می‌دادید را ارائه کرده‌ایم. پس از تکمیل چک لیست، ایده بسیار بهتری در مورد آنچه که در یک هدفون مخصوص بازی باید جستجو کنید، خواهید داشت.

چه یک گیمر سخت‌افزار رایانه شخصی باشید و چه یک کنسول، در نهایت افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنید احتمالاً از صدای بلیپ، بلوپ و شلیک گلوله بازی‌های ویدیویی‌تان عصبانی می‌شوند. شاید قبلاً یک جفت هدفون و یک وب‌کم عالی با میکروفون برای پوشش نیازهای چند نفره خود داشته باشید، اما گاهی اوقات داشتن همه آن‌ها در یک مکان خوب است. اینجاست که هدفون مخصوص بازی وارد می‌شود. این هدست‌ها راه‌حلی آسان و همه‌جانبه برای نیازهای صوتی بازی شما ارائه می‌دهند، که معمولاً دارای یک میکروفون، صدای مناسب و سیم‌های طولانی هستند که تقریباً برای هر تنظیمات بازی مناسب است. مانند هر نوع فناوری، تعداد زیادی هدفون مخصوص بازی در بازار وجود دارد و بسیاری از آن‌ها عالی نیستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید هدفون مخصوص بازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این هدفون مخصوص بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع هدفون مخصوص بازی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید هدفون مخصوص بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

هدفون مخصوص بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

هدست‌های بازی یک راه‌حل همه کاره برای غوطه‌ور شدن در بازی‌ها در حین چت با دوستان و هم تیمی‌ها هستند. آنها هدفون‌های روی گوشی می‌باشند که مجهز به میکروفون شفاف هستند. معمولاً می‌توانید این هدست‌ها را تشخیص دهید زیرا بدنه حجیمی دارند و دارای نورپردازی RGB هستند. یکی از ویژگی‌های کلیدی هدست‌های بازی این است که صدای فراگیر واقعی را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تشخیص دهید که صداها از کجا می‌آیند. هدست‌های بازی عملکرد مناسبی در حذف نویزهای بیرونی دارند، اما کیفیت صدا یا حذف نویز مشابه هدفون‌های حذف نویز را ارائه نمی‌کنند. برای آشنایی بیشتر، اجازه دهید نگاهی دقیق تر به این تفاوت.ها بیندازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هدفون بیسیم

چگونه بهترین هدفون مخصوص بازی را انتخاب کردیم؟

  • سال‌ها تجربه در بازی‌های آنلاین به انتخاب من برای بهترین هدست‌های بازی کمک کرد. من بیش از ۳۰ گزینه ممکن را در نظر گرفتم، تحقیقات گسترده ای در مورد هر محصول انجام دادم و کیفیت صدای ارائه شده و بسته ویژگی را بررسی کردم. برای انتخاب بهترین هدست، کیفیت هر محصول را بر اساس درایورها، پاسخ فرکانس، سبک اتصال و افزودنی‌های ویژه‌ای که به بهبود محصول یا تجربه کاربر کمک می‌کنند، ارزیابی کردم.
  • درایورهای هدست و اطلاعات پاسخ فرکانس مشخص برای ارزیابی کیفیت صدا و بلندی بلندگوهای آن ضروری بود. هر دو مدل اتصال سیمی و بی‌سیم در جامعه بازی محبوب هستند، بنابراین من محصولات با کیفیت بالا را از هر دو نوع اتصال اضافه کردم. با این حال، اگر محصولی دارای ویژگی‌های تخصصی باشد که تجربه کاربر را افزایش می‌دهد یا کیفیت کلی دستگاه را بهبود می‌بخشد، معمولاً این محصولات بر گزینه‌های مشابه ترجیح داده می‌شوند.

هدفون‌ مخصوص بازی سازگار با PC، Mac، Xbox One یا PS4:

آن‌چه که مهم است قبل از شروع به دنبال یک هدست بازی با کیفیت بالا در نظر بگیرید، پلتفرمی است که استفاده می‌کنید. اگر غالباً یک پخش کننده رایانه شخصی هستید، مطمئن شوید که هدست‌هایی که در نظر گرفته اید با رایانه‌های شخصی بازی سازگار هستند. به همین ترتیب، اگر کنسول‌ها را ترجیح می‌دهید، دوباره بررسی کنید که آیا هدست‌ها با PS4 و Xbox One کار می‌کنند یا خیر. کاربران مک در یافتن هدست‌های سازگار با دستگاه‌های اپل با مشکلاتی روبرو هستند، اما به نظر می‌رسد سازندگان سخت در تلاش برای حل این مشکل هستند. برخی از هدست‌های درجه یک در تمام پلتفرم‌های بازی اجرا می‌شوند. با این حال، آن‌ها در مقایسه با مواردی که از یک پلتفرم واحد پشتیبانی می‌کنند، هزینه بیشتری دارند.

برای خرید هدفون مخصوص بازی چقدر باید هزینه کنیم؟

محدوده قیمت هدفون بسیار گسترده است. هرچه هدست انتخابی شما ویژگی های پیشرفته تری داشته باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. شما می‌توانید یک دستگاه با کیفیت مناسب پیدا کنید. هدست‌های این رده قیمتی دارای تمام ویژگی‌هایی هستند که برای یک مکالمه راحت با TeamSpeak یا Skype با یک دوست در آن سوی جهان نیاز دارید. یک نمونه واضح از یک هدست مناسب و ارزان Recon 50x است. اگر قیمت برای شما نگران کننده است و به دنبال بهترین هدفون مقرون به صرفه هستید، راهنمای ما را از دست ندهید. برای صرفه جویی در زمان، ما بهترین هدست ارزان را انتخاب کردیم.

راهنمای خرید هدفون مخصوص بازی:

فقط اولین هدست بازی را نخرید که توجه شما را به خود جلب کند، زیرا زیبایی شناسی عالی لزوما به معنای صدای عالی نیست. خود را در مورد عوامل مختلف محصول آموزش دهید تا بتوانید هنگام خرید بهترین هدست بازی برای کنسول یا رایانه شخصی خود تصمیمی آگاهانه بگیرید.

  • سیمی یا بی‌سیم: هدست.های سیمی قیمت کمتری دارند و نیازی به شارژ ندارند. اگر معمولاً پشت میز خود بازی می‌کنید، یک گزینه سیمی همه چیز را ارزان و ساده نگه می‌دارد و در اواسط بازی از بین نمی‌رود. اما راحتی یک هدست بی‌سیم را نمی‌توان انکار کرد که به شما امکان می‌دهد بدون اتصال به رایانه شخصی خود حرکت کنید.
  • مدل ۲.۴ گیگاهرتز یا بلوتوث: اگر از بی‌سیم استفاده می‌کنید، فقط یک اتصال بی‌سیم با تأخیر کم ۲.۴ گیگاهرتز برای بازی‌های رقابتی به اندازه کافی سریع است. بلوتوث هنوز هم برای زمانی که بازی نمی‌کنید مناسب است و اگر می‌خواهید هدست شما به عنوان یک جفت هدفون سبک زندگی باشد، باید به دنبال آن باشید.
  • هدبند و گوش‌بند: اندازه‌گیری راحتی ذهنی‌تر و دشوارتر از خروجی/ورودی صدا است، اما احتمالاً مهم‌ترین عاملی است که هنگام انتخاب هدست باید در نظر بگیرید. جنس گوشی می‌تواند تفاوت بزرگی را در مورد راحتی و عملکرد صوتی ایجاد کند. چرم عایق صدای منفعل بهتری را ارائه می‌دهد، در حالی که پارچه خنک تر است.
  • صدا: علاوه بر بازتولید دقیق و وضوح فضایی خوب، بهترین هدست‌های بازی می‌توانند به چندین ورودی صوتی وصل شده و ترکیب شوند.
  • میکروفون: یک میکروفون بوم خارجی اکیداً ضروری نیست، اما به شما کمک می‌کند تا صدای شما را به وضوح دریافت کنید. البته، اگر قصد دارید از این هدست دور از رایانه شخصی خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که میکروفون بوم از هدست جدا می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هندزفری بلوتوثی

نکات مهم هنگام خرید هدفون مخصوص بازی:

  1. سازگاری هدست بازی با سیستم: این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بسیار مهم است که ما یک هدست سازگار با سیستم‌های بازی خود انتخاب کنیم. مشخصات سازگاری و الزامات سیستم معمولاً به راحتی در صفحات محصول و دیتاشیت یافت می‌شود.
  2. کیفیت ساخت هدست بازی: مانند هر خرید دیگری، بررسی کیفیت ساخت مهم است. نه تنها باید به راحتی، بلکه به دوام نیز اهمیت دهیم. توصیه می‌کنیم از طرح‌های ساختاری پلاستیکی ارزان خودداری کنید و از ساخت‌های آلومینیومی و فولادی با گوش‌پوش‌های مخملی استفاده کنید. اگر هدست ارزان به نظر می‌رسد، احتمالاً ارزان است. اگر نمی‌توانید قبل از خرید امتحان کنید، مطمئنا محصول ارزش بررسی دارد (جامعه بازی بسیار بزرگ است).
  3. زیبایی شناسی هدست بازی: چه بپذیریم چه نپذیریم، ظاهر مهم است. انتخاب هدستی که ظاهر خوبی دارد، بخش اغلب ذهنی و در عین حال مهمی از فرآیند خرید است. اگر قصد دارید هدست را در مکان‌های عمومی پخش کنید یا از هدست استفاده کنید (مثلاً به عنوان یک جفت هدفون)، حتماً یکی را انتخاب کنید که عالی به نظر برسد.
  4. وزن هدفون بازی: وزن هدست بازی نیز مهم است. مطمئن شوید که هدست‌های سبک وزن و در عین حال بادوام را انتخاب می‌کنید. اگر هدست‌ها خیلی سنگین باشند، به جایی می‌رسید که درد گردن کوچک‌ترین مشکل شما باشد. برای کوتاه کردن داستان طولانی، هدست بازی عالی راحت است. دارای لایه‌های ضخیم و در عین حال نرم. همراه با یک هدبند انعطاف پذیر؛ گوشواره‌ها به اندازه ای بزرگ هستند که به کل گوش شما بچسبند و در نهایت مهم این است که کل آن خیلی سنگین نیست.
  5. کیفیت صدا: همه گیمرهای جدی موافق هستند که صدای باکیفیت می‌تواند در هنگام بازی تفاوت زیادی ایجاد کند. هدف اصلی هدست‌ها این است که شما را قادر به شنیدن صدای انفجار، شلیک گلوله، صدای قدم‌های دشمنان خود کرده و بازی خود را به مرحله بعدی ببرید. صدای فراگیر واقعی یک هدست بازی از درایورهای متعددی می‌آید که در هر طرف ایرپد برای کانال‌های صوتی مختلف نگهداری می‌شوند. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند صدا را از زوایای مختلف بشنوند.
  6. قابلیت حذف نویز فعال: حذف نویز یک ویژگی بسیار مفید برای بازی است که به روش زیر عمل می‌کند. یک میکروفون خارجی برای معکوس کردن هر گونه صداهای بیرونی و حذف آنها استفاده می‌شود. به این ترتیب می‌توانید بدون اینکه در معرض هیچ مزاحمتی قرار بگیرید، به بازی خود بپردازید. اگر در محیطی پر سر و صدا بازی می‌کنید و نمی‌خواهید صدای هم اتاقی خود در حال تماشای تلویزیون یا صحبت های خانواده خود در اتاق نشیمن را بشنوید، انتخاب یک هدست بازی با قابلیت حذف نویز ضروری است.
  7. فرمت صدا: اگر به یک هدست اولیه برای مکالمات اسکایپ نیاز دارید، با مونو استریو خوب خواهید بود. اگر بازی‌های جدی انجام می‌دهید و نمی‌خواهید هدست شما دلیلی برای از بین رفتن بازی و ناامیدی شما در زندگی واقعی باشد، باید از ۵.۱ یا بهتر از آن، ۷.۱ صدای جهت دار استفاده کنید.
  8. دوام هدست‌های بازی: شما ممکن است مصمم باشید که بهترین هدست سیمی یا بی‌سیم را برای بازی در بازار پیدا کنید، اما عزم شما احتمالاً محدودیت هایی دارد. محدودیت‌های مالی، به طور دقیق آنچه شما نیاز دارید یک هدست بازی با نسبت کیفیت به قیمت مناسب است. قیمت بالا همیشه نشان دهنده دوام هدست نیست، اما به شما توصیه می شود از مواد سست و هدست های ساخته شده از پلاستیک ارزان خودداری کنید
  9. قطعات یدکی: حتی اگر محصولی را بخرید که به عنوان بهترین هدست برای بازی شناخته می‌شود، باز هم مستعد خرابی است. گاهی اوقات، این خرابی‌ها به دلیل نادیده گرفتن‌های فنی است. بهره برداری نامناسب و نگهداری ضعیف نیز از جمله دلایل رایج خرابی‌ها هستند. از آن‌جایی که یک قطعه نشکن از وسایل بازی هنوز ساخته نشده است، باید آماده باشید تا در صورت نیاز جایگزینی برای قسمت شکسته پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که هدست با قطعات یدکی ارسال می‌شود یا حداقل به طور جداگانه فروخته می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید هدفون مخصوص بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه هدفون مخصوص بازی ارزان، زیبا، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS 2022 (2nd Gen)

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی ریزر مدل HAMMERHEAD TRUE WIRELESS 2022 (2nd Gen)

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژ، کابل Type-C، دفترچه راهنما و لوگو ریزر
  • نوع آکوستیک
    باز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۴ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۴ ساعت
  • عمر باتری محفظه شارژ
    ۲۶ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • امپدانس
    ۱۶ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Microphone
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۶۴ دسی‌بل
  • حساسیت
    -۲۶ dBFS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل G25

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل G25

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ ، دفترچه راهنما
  • نوع آکوستیک
    بسته
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K8

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K8

مشخصات

  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۵۰ میلی‌متر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    از Xbox360 پشتیبانی نمی‌کندپشتیبانی از New Xbox One, PS4, PS Vita,PC,Laptop,ios Device,Android Deviceمیکروفون از دستگاه‌های PSP, Nintendo Switch,Nintendo New 3dS,Nintendo 3DS پشتیبانی نمی‌کنددارای کنترل صدای جداگانهپشتیبانی از نورهای RGB در قسمت کاپ هدفوندارای قابلیت کاهش نویز برای میکروفوندارای گواهی CE, FCC,RoHSکابل دارای با روکش بافت شده جهت مقاومت و خوردن گرهدارای مبدل ۱ به ۲ جک ۳.۵ میلی‌متریدارای درپوش برای کانکتورهاقابلیت تنظیم اندازهدارای نظم دهنده کابل
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۵۸ دسی‌بل
  • حساسیت
    ۱۰۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل X22

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل X22

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما تبدیل صدا
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    با سیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری ورودی صدا
  • مناسب برای
    گیمینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ هدفون مخصوص بازی کامبت وینگ مدل M180 PRO

هدفون مخصوص بازی کامبت وینگ مدل M180 PRO

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنماکابل تبدیل
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۴۷۵ گرم
  • سایر مشخصات
    تفکیک صدای عالیکیفیت بالای صدابیس عالی
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۱۶ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • حساسیت
    ۹۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل INVA-S 03

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل INVA-S 03

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیف بند گردنی کابل شارژر دفترچه راهنما
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰HZ – 20000Hz هرتز
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱.۵ ساعت
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • سایر مشخصات
    Product Details:1.Product Name:INVA-S 03 Wireless Earphones2.Product Color:Brown,Black3.Product Weight:About 300g4.Bluetooth Version:Bluetooth 5.35.Transmission Distance:About 10M6.Capacity of Earphones:35mAh7.Capacity of Charging Case:220mAh8.Music Time:About 5-6 Hours9.Charging Time:About 1.5 Hours10.Impedance Range : up to 32 Ω۱۱.Frequency Response Range 20 – 20000HzProduct Features:1.Bluetooth 5.3 Stable and Fast Transmission2.Qualtiy and Cool Meatal Materail Shape 3.6MM Moving Coil HiFi Music4.HD Noise Reduction Microphone5.IPX5 Life Waterproof 6.Cool Indicator Light7.Funny Gyroscope Design
  • جنس بدنه
    فلز
  • ظرفیت باتری
    ۲۲۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۱۰۸ دسی‌بل
  • حساسیت
    ۱%

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19

مشخصات

  • پاسخ فرکانسی
    ۱۵ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۴۰ میلی‌متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    از Xbox360 پشتیبانی نمی‌کندپشتیبانی از New Xbox One, PS4, PS Vita,PC,Laptop,ios Device,Android Deviceمیکروفون از دستگاه‌های PSP, Nintendo Switch,Nintendo New 3dS,Nintendo 3DS پشتیبانی نمی‌کندپشتیبانی از نورهای RGB در قسمت کاپ هدفوندارای قابلیت کاهش نویز برای میکروفوندارای گواهی CE, FCC,RoHSدارای کابل با روکش بافت شده جهت مقاومت و خوردن گرهدارای مبدل ۱ به ۲ جک ۳.۵ میلی‌متریقابلیت تنظیم اندازه
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • حساسیت
    ۱۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K5

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K5

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل تبدیلدفترچه راهنما
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰HZ-20KHZ هرتز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    کیفیت صدای عالیتفکیک صدای فوق العاده
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۱۶ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • حساسیت
    ۱۱۴+-۳dB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل ZMBR DW-02

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل ZMBR DW-02

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع آکوستیک
    نیمه‌باز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۱
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ هدفون مخصوص بازی تسکو مدل TH5016

هدفون مخصوص بازی تسکو مدل TH5016

مشخصات

  • جنس رابط
    COTTON
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • سایر مشخصات
    اتصال دهنده: جک ۳.۵ میلیمتریطول کابل: کابل تک فیش ۲M,COTTONحساسیت اسپیکر: ۱۰۲±۳DBمقاومت اسپیکر: ۳۲حساسیت میکروفون: ۴۰±۳DBمقاومت میکروفون: ۲.۲Kدامنه فرکانس: ۲۰HZ-20KHZتوضیحات تکمیلی: دارای میکروفون بر روی کاپ ، کلید مدیریت میزان صدا
  • نوع کابل
    ۳.۵ میلی‌متر
  • نوع اتصال
    باسیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ هدفون مخصوص بازی بی سیم شیائومی مدل MRY AIR DOST EDITION 3 SERI

هدفون مخصوص بازی بی سیم شیائومی مدل MRY AIR DOST EDITION 3 SERI

مشخصات

  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    دارای محفظه شارژ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ هدفون مخصوص بازی بی سیم کیو سی وای مدل SKA T HGKI 19 NEW VERS

هدفون مخصوص بازی بی سیم کیو سی وای مدل SKA T HGKI 19 NEW VERS

مشخصات

  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل k10 Pro

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل k10 Pro

مشخصات

  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۵۰ میلی‌متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۵۴۰ گرم
  • سایر مشخصات
    کاپ های تهیه شده از Memory Foamپخش صدای ۷.۱ surroundدارای نورهای RGB در قسمت کاپ هدفوندارای میکروفون با تغییر زاویه تا ۱۲۰ درجه دارای قابلیت Noise Canceling برای میکروفونقابلیت تنظیم اندازه هدبندسازگار با PS4, Xbox One, Nintendo Switch, 32-bit & 64-bit Win7/Win8/Win8.1/Win10/XP
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۱۶ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • حساسیت
    ۱۱۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K3

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K3

مشخصات

  • جنس رابط
    روکش طلا
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۵۰ میلی‌متر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع آکوستیک
    بسته
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • سایر مشخصات
    کاپ های تهیه شده از Memory Foamدارای نورهای RGB در قسمت کاپ هدفونپخش صدای ۴D surroundدارای میکروفون انعطاف پذیردارای قابلیت Noise Canceling برای میکروفونقابلیت تنظیم اندازه هدبندسازگار با PS4, Xbox one, 32-bit, 64-bit, Win7/Win8/Win and XP
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • حساسیت
    ۱۰۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی جی بی ال مدل MKIU 66AB QWXK 2023

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی جی بی ال مدل MKIU 66AB QWXK 2023

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    کاربری عمومی
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19 Professional

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19 Professional

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دفترچه راهنما
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    با سیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • مناسب برای
    گیمینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ هدفون مخصوص بازی بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra True

هدفون مخصوص بازی بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra True

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    سیم شارژ type-c3 نوع سری مختلف هندزفری
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰–۲۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۱۰ میلی‌متر
  • نوع آهن‌ربا
    نئودیوم
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل M45

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل M45

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژتو گوشی سیلیکونی سایز مختلف
  • جنس رابط
    TYPE-C
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ هدفون مخصوص بازی بی سیم مدل M28 TWS Gaming Earbuds Bluetooth V5.1

هدفون مخصوص بازی بی سیم مدل M28 TWS Gaming Earbuds Bluetooth V5.1

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل تایپ سیدفترچه راهنمابالشتک سیلیکونی سایز گوش
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • مناسب برای
    گیمینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی هایلو مدل G3

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی هایلو مدل G3

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    محفظه شارژرکابل شارژر USB Type-C
  • قطر درایور
    ۱۳ میلی‌متر
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • عمر باتری
    تا ۲۰ ساعت (با محفظه شارژر)
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۲ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • سایر مشخصات
    پروتکل‌های صوتی: SBC / AACپروتکل‌های قابل پشتیبانی: A2DP / AVRCP / HFP / HSP
  • ظرفیت باتری
    ۴۵+۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K1-B

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K1-B

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    دارای دفترچه راهنما
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰_۲۰۰۰۰ هرتز
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    بیس فوقالعادهکیفیت صدای عالیتفکیک صدای بی نظیر
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۲۰ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق
  • حساسیت
    ۱۱۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مانستر مدل AirMars XKT09

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مانستر مدل AirMars XKT09

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژ USB-C /دفترچه راهنما
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز
  • قطر درایور
    ۱۳ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    محفظه شارژر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    ۵ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۶ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۲۰۰ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۱-۲ ساعت
  • وزن
    ۸۸ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • سایر مشخصات
    بدنه فلزی و مقاوم کیس شارژ /طراحی فضایی و منحصر به فرد /چیپست JL6973 /دو حالته برای بازی و موزیک /مجهز به in ear detection /احضار سیری (دستیار صوتی) /حذف نویز هوشمند /BASS sterio sound
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    Noise Cancelling Headphone
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر رطوبت و عرق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل Barracuda x 2022

هدفون مخصوص بازی بی سیم ریزر مدل  Barracuda x 2022

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل شارژدانگل usb c
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    ۵۰ ساعت
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۲
  • سایر مشخصات
    قابلیت اتصال به کامپیوتر موبایل پلی استیشن و نینتندو
  • نوع اتصال
    دانگل USB و بلوتوث
  • رابط‌ها
    دانگل USB
  • مناسب برای
    گیمینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ هدفون مخصوص بازی لنوو مدل ThinkPlus G83A

هدفون مخصوص بازی لنوو مدل ThinkPlus G83A

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • نوع اتصال
    با سیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری ورودی صدا
  • مناسب برای
    گیمینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی دامیکس مدل M28

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی دامیکس مدل M28

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    تو گوشی اضافه،کابل شارژ
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    ۲۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت استندبای
    ۲۸۰
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۱
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    آقایان و بانوان
  • ویژگی‌های خاص
    مناسب بازی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K6

هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K6

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل های رابط
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    کیفیت صدای عالیبیس عالیتفکیک صدای فوق العاده
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۲.۲K اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • حساسیت
    ۳۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ هدفون مخصوص بازی با سیم ایسوس مدل ROG DELTA S

هدفون مخصوص بازی با سیم ایسوس مدل ROG DELTA S

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    تبدیل USB Type-C به USB Type-Aدفترچه راهنما
  • پاسخ فرکانسی
    ۲۰ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز هرتز
  • قطر درایور
    ۵۰ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    پورت USB
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    قابل استفاده برای PC-MAC,PlayStation 4,PlayStation 5,Nintendo Switch
  • نوع اتصال
    با سیم
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • حساسیت
    -۴۰ دسی‌بل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل Air39MR

هدفون مخصوص بازی بلوتوثی مدل Air39MR

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیس شارژ بهمراه دو عدد گوشی ، یک کابل TYPE-C و دفترچه راهنما
  • منبع تغذیه هدفون
    محفظه شارژر
  • قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
    نشانگر LED
  • محدوده عملکرد
    تا ۱۰ متر
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • عمر باتری هدفون در حالت مکالمه
    تا ۳ ساعت
  • عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی
    تا ۴ ساعت
  • زمان موردنیاز برای شارژ هدفون
    ۱ ساعت
  • زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
    ۲ ساعت
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۳
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع کابل
    USB Type-C
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ هدفون مخصوص بازی بیرداینامیک مدل MMX 300 2nd Generation

هدفون مخصوص بازی بیرداینامیک مدل MMX 300 2nd Generation

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کابل ۱.۲ متری برای استفاده با کنسول بازیکابل ۲.۵ متری برای استفاده با کامپیوترمبدل جک ۶.۳۵ میلی متریکیف نگهداری
  • پاسخ فرکانسی
    ۵ ~ ۳۵۰۰۰ هرتز
  • نوع آکوستیک
    بسته
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • وزن
    ۳۳۲ گرم
  • سایر مشخصات
    نوع ترنسدیوسر: Dynamicاعوجاج هارمونیکی: کم‌تر از ۰.۲ درصدقابل استفاده برای کنسول و کامپیوترطول بوم میکروفون: ۱۵۰ میلی مترهدست از نوع بستهپدهای ساخته شده از میکروفایبرکنترل گر تک‌دکمه‌ایسطح فشار صدای اسمی: ۹۶ دسی بلالگوی قطبی میکروفون: Cardioidترنسدیوسر میکروفون: Condenser – Cardioid
  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ هدفون مخصوص بازی کیکسی مدل ET600

هدفون مخصوص بازی کیکسی مدل ET600

مشخصات

  • اقلام همراه هدفون
    کیف محافظ
  • پاسخ فرکانسی
    ۵۰ تا ۵۰۰۰۰ هرتز
  • قطر درایور
    ۵۰ میلی‌متر
  • منبع تغذیه هدفون
    پورت USB
  • نوع گوشی
    دو گوشی
  • سایر مشخصات
    نورپردازی RGB / نویز کنسلینگ یک طرفه / ضبط صدای ۳۶۰ درجه / سبک و انعطاف پذیر / پخش صدا از جهت منبع صوت در بازی یا فیلم / میکروفون جمع شونده با قابلیت تعیین اندازه و جهت
  • نوع کابل
    USB
  • نوع اتصال
    با سیم
  • رابط‌ها
    USB
  • امپدانس
    ۳۵.۷±۱۵% اهم اهم
  • مناسب برای
    گیمینگ
  • ویژگی‌های خاص
    دارای بدنه مقاوم
  • حساسیت
    ۳۸±۳- دسی‌بل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خریدهدفون مخصوص بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید نیم بوت پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا