کامپیوتر و تجهیزات جانبیماشین‌های اداری

پرینتر لیبل زن، راهنمای خرید انواع پرینتر لیبل زن حرارتی نارنجی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پرینتر لیبل زن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن یک وسیله خاص کرده باشید. علت آن نداشتن لیبل روی وسایل است، اگر روی وسایل خود لیبل یا برچسب بزنید ظرف مدت کوتاهی آن وسیله را پیدا خواهید کرد. برای این کار شما نیاز به یک پرینتر لیبل زن خواهید داشت. این دستگاه یک پرینتر معمولی است که کاغذهای مخصوص لیبل درون آن قرار می‌گیرد. بیشتر این لیبل‌ها چسبی هستند و به راحتی می‌توانید آن را روی وسیله مورد نظر خود بچسبانید. کسانی که در آزمایشگاه، کارگاه تولید قطعات الکترونیکی، فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو، فروشگاه‌های پوشاک فروشی کار می‌کنند به پرینتر لیبل زن نیاز دارند.

همیشه ساختن یک لیبل در حد یک نوشته ساده نیست و ممکن است نیاز به یک سری طرح و اشکال خاص روی لیبل خود داشته باشید، اینجاست که پرینتر لیبل زن وارد عمل می‌شود و کار را برای شما آسان می‌کند. تصور کنید شما در یک آزمایشگاه کار می‌کنید که روزانه تعداد زیادی نمونه خون درون لوله‌های آزمایش ریخته می‌شود، مطمئنا بدون داشتن پرینتر لیبل زن و زدن لیبل روی لوله‌ها امکان تفکیک نمونه خون هر فرد وجود ندارد و جواب دهی هم با مشکل مواجه می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پرینتر لیبل زن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پرینتر لیبل زن موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پرینتر لیبل زن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پرینتر لیبل زن چیست و چه کاربردی دارد؟

این دستگاه در واقع نوعی پرینتر مخصوص است که توانایی چاپ انواع بارکد، حروف و اعداد مختلف روی انواع به وسیله یک هد حرارتی روی کاغذ چاپ لیبل را دارد. شاید به همین علت به آن لیبل زن حرارتی نیز گفته می‌شود. این دستگاه به منظور تولید لیبل برای آزمایشگاها، کارگاه‌های تولیدی، شرکت‌های کامپیوتری و الکترونیک، شرکت‌های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرینتر لیزری چند کاره

انواع دستگاه پرینتر لیبل زن:

این دستگاه نیز مانند سایر وسایل مدل‌های مختلفی دارد که از نظر نوع کار و قیمت با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند، پس برای شناخت بهتر این محصول بیائید با یکدیگر نگاهی به مدل‌های مختلف آن بیاندازیم:

  1. پرینترهای لیبل زن حرارت مستقیم: در درون این دستگاه هدهای حرارتی تعبیه شده است. زمانی که کاغذ حساس به حرارت از زیر این هد‌ها حرکت می‌کند، بارکد، اعداد و حروفی که می‌خواهیم روی کاغذ تیره می‌شوند. اولین بار این تکنولوژی یعنی چاپ حرارتی روی دستگاه‌های فتوکپی و فکس ارزان قیمت قرار گرفت تا اینکه امروزه آن را در دستگاه‌های بارکد زن مشاهده می‌کنیم. در ساخت این دستگاه معمولا در هر ۴۰ تا ۱۲۰ سانتی متر یک المنت حرارتی خطی قرار می‌گیرد. به دلیل عدم نیاز به جوهر نیز نسبت به پرینتر‌های دیگر بسیار مقرون به صرفه هستند.
  2. پرینترهای لیبل زن انتقال حرارت: چاپگرهای انتقال حرارت یا همان حرارت غیر مستقیم برای مکان‌هایی مثل فرودگاه‌ها و مکان‌های حمل بار که دارای تعداد زیادی قفسه هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند که روزانه به حجم بالایی لیبل نیاز دارند. این دستگاه نیز از همان تکنولوژی دستگاه حرارت مستقیم بهره می‌برد به همین علت حجم زیادی از کاغذ‌های چاپ لیبل موجود در بازار از جمله کاغذ‌های خیلی نازک را پشتیبانی می‌کند. برخلاف نمونه قبلی به مرکب نیاز دارند و از طریق حرارت غیر مستقیم مرکب بر روی کاغذ‌های شفاف چاپ می‌شود.

انواع پرینتر لیبل زن از نظر نوع کارایی:

  • دستگاه‌های لیبل زن رومیزی: اگر به دنبال یک دستگاه چاپ لیبل برای کارهای سبک هستید برای شما این مدل مناسب است. از ویژگی‌‌های این دستگاه می‌توان به قابل حمل بودن و اندازه کوچک آن اشاره کرد. با این دستگاه در نهایت قادر به چاپ لیبل با سرعت ۴ تا ۵ اینچ در ثانیه خواهید بود.
  • دستگاه‌های لیبل زن نیمه صنعتی: اگر به دستگاهی با سرعت و ظرفیت چاپ بیشتر از نمونه قبلی هستید به شما نمونه نیمه صنعتی را پیشنهاد می‌کنم. اگر فروشگاه مواد غذایی دارید و برای مشتریان خود رسید می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنم این مدل را خریداری کنید. البته اگر به حجم بالاتری از چاپ لیبل نیاز دارید به شما توصیه می‌کنم به فکری چاپگر صنعتی باشید.
  • دستگاه‌های لیبل زن صنعتی: اگر روزانه نیاز به چاپ حجم بالایی از لیبل هستید به شما پیشنهاد می‌کنم یک دستگاه چاپ لیبل صنعتی را خریداری کنید. برای انبارها، کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی که نیاز به حجم سنگینی از لیبل دارند، مناسب می‌باشند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به بدنه فلزی محکم و کیفیت ساخت بالا اشاره کرد که سبب می‌شود بدون وقفه سالیان سال برای شما کار کند. البته فراموش نکنید که نهایت سرعت چاپ در این دستگاه بستگی به مدل دستگاه شما دارد.

بهترین پرینتر لیبل زن موجود در بازار:

شاید کمی بی انصافی کرده باشیم که تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین برند این دستگاه به شما معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند که به حق نمونه‌های باکیفیتی از این دستگاه را روانه بازار می‌کنند. این شما هستید که باید با توجه به نوع و حجم کار خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین برند‌های این محصول را برای شما آماده کرده‌ایم.

  • دستگاه چاپ لیبل میوا
  • دستگاه چاپ لیبل گودکس
  • دستگاه چاپ لیبل زد ای سی
  • دستگاه چاپ لیبل تی اس سی
  • دستگاه چاپ لیبل گینشا
  • دستگاه چاپ لیبل زبرا
  • دستگاه چاپ لیبل سیتی زن
  • دستگاه چاپ لیبل اسکار
  • دستگاه چاپ لیبل رمو
  • دستگاه چاپ لیبل دی پارت

دستگاه چاپ لیبل از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما به راحتی می‌توانبد این دستگاه را خریداری کنید. این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که از چه راهی می‌توانید خرید بهتر و راحت‌تری داشته باشید. برای خرید این محصول شما می‌توانید به صورت حضوری و اینترنتی این کار را انجام دهید به همین علت در ادامه هر یک از این روش‌ها را به طور کامل به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتماد‌ترین روش‌های خرید است که شما جنس مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده می‌کنید و همان موقع به دست شما می‌رسد. از معایب این روش تنوع کم محصولات، خروج اجباری از منزل و عدم مرجوع کردن کالا است.
  2. خرید اینترنتی پرینتر لیبل زن: یک روش تقریبا جدید که انبوهی از مدل‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این روش شما هفت روز مهلت تست کالا را دارید و در صورت عدم رضایت از جنس مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید. متاسفانه در این روش بسته به فاصله محل زندگی شما به فروشگاه اینترنتی چند روز طول می‌کشد تا کالا به دست شما برسد.

راهنمای خرید پرینتر لیبل زن:

راه اندازی هر کسب و کار جدیدی نیاز به یک دستگاه لیبل زن دارد، چاپ لیبل در هر کسب و کاری باعث مدیریت بهتر مجموعه به دست آوردن موجودی کالا‌ها و بالا رفتن سرعت کار می‌شود. شما در واقع با زدن لیبل روی محصولات خود می‌توانید جلوی دردسرهای بزرگ را بگیرید. اگر دستگاه درستی را انتخاب کنید، با کمترین هزینه ممکن می‌توانید تعداد زیادی لیبل چاپ کرده و ان‌ها رابه کسب و کار خود اضافه نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه کنترل تردد کارکنان

نکات مهمی که هنگام خرید پرینتر لیبل زن باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

اگر کسب و کار شما بر فرآیند چاپ لیبل خود کنترل نداشته باشند، چاپ می‌تواند به سرعت هزینه‌های شما را افزایش دهد. یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه چاپ لیبل اکثریت بودجه شرکت شما را به خود اختصاص نمی‌دهد، سرمایه‌گذاری روی یک دستگاه چاپگر لیبل مقرون‌به‌صرفه است.

  1. ماندگاری چاپ: قبل از خرید محصول چاپ لیبل شما در نهایت باید به چاپ نهایی به دست آمده از دستگاه خود فکر کنید. اگر روی ژل دوش، تابلوی سلامت و ایمنی یا فریزر برچسب می‌زنید، ممکن است به چیزی بادوام‌تر نیاز داشته باشید. اکثر چاپگرهای جوهر افشان از جوهر مبتنی بر آب استفاده می‌کنند که ایمن یا ضدآب نیست. شما به احتمال زیاد به چیزی نیاز خواهید داشت که جوهر مبتنی بر رنگدانه داشته باشد یا از فناوری لیزر یا LED استفاده کند.
  2. سرعت چاپ: سرعت چاپ بسیار متفاوت است، بنابراین اگر تعداد زیادی برچسب را چاپ می‌کنید و نمی‌خواهید ۸ ساعت به طول بیانجامد و ۳ مجموعه جوهر برای چاپ ۴۰۰ برچسب استفاده شود. از پرینترهای حرارتی استفاده کنید زیرا بسیار سریع هستند و شما واقعاً کیفیت را فدا نمی‌کنید. فناوری حرارتی متداول ترین روشی است که برای چاپ لیبل با حجم بالا استفاده می‌شود.
  3. نحوه برچسب گذاری روی محصول نهایی: اگر برچسب‌های خود را به صورت دستی بچسبانید، مشکلی ایجاد نمی‌شود، اما اگر از هر شکلی از اتوماسیون استفاده می‌کنید، باید مطمئن شوید که برچسب‌های خود را می‌توانید روی رول‌ها برگردانید یا به درستی برش دهید تا متناسب با محصول و برنامه شما باشد. به عنوان مثال، اگر برچسب با استفاده از اتوماسیون اعمال شود، چاپگرهای ورق تغذیه نمی‌شوند.
  4. هزینه هر چاپ: قاعده کلی در مورد چاپگرهای لیبل زن این است که هر چه بیشتر برای چاپگر خود هزینه کنید، هزینه‌های جاری کمتر می‌شود. این همیشه درست نیست، اما قبل از خرید چاپگر، قطعاً باید متوجه شوید که هزینه‌های شما در حال اجرا هستند. اگر یک چاپگر نصف قیمت چاپگر دیگر است، همیشه به این معنی نیست که ارزان تر است. در حالت ایده‌آل باید یکی از برچسب‌های خود را چاپ کنید تا متوجه هزینه‌ها شوید. از نمونه‌های عمومی ارائه شده با چاپگر کار نکنید. فقط به این دلیل که اندازه آن شبیه به آنچه چاپ می‌کنید می‌باشد و هزینه آن می‌تواند راهگشا باشد. زمانی که شما این امکان را دارید که آثار هنری خود را به عنوان نمونه چاپ کنید. معمولاً رایگان است و می‌توانید ببینید برچسب‌هایتان دقیقاً چه شکلی هستند. آثار هنری خود را برای ما بفرستید و ما می‌توانیم به شما نشان دهیم که هر چاپگر دقیقاً چه هزینه‌ای برای شما دارد.
  5. اندازه لیبل: چاپگرهای لیبل معمولاً از عرض برچسب ۴ یا ۸ اینچ پشتیبانی می‌کنند. تعداد کمی در وسط قرار دارند و بزرگ‌ترین چاپگرهای لیبل زن به اندازه ۸.۶ اینچ (۲۲۰ میلی‌متر) هستند. این ممکن است برخی از چاپگرها را فوراً حذف کند. به یاد داشته باشید که فقط یکی از ابعاد برچسب شما باید اینقدر باریک باشد. به عنوان مثال، می‌توانید یک برچسب ۱۲ در ۴ اینچی داشته باشید و آن را در کنار آن چاپ کنید تا در یک چاپگر عرض ۴ اینچ قرار بگیرد.
  6. سهولت در استفاده: نکته دیگر برای خرید چاپگر لیبل زن مناسب برای کسب و کارتان این است که هنگام جستجو در تجهیزات مختلف، کارکنان خود را در نظر بگیرید. اگرچه یافتن جدیدترین چاپگرهای با تکنولوژی بالا می‌تواند مفید باشد، اما باید اذعان داشت که آیا کارکنان شما می‌توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند یا خیر. اگر کارمندان در مورد استفاده از تجهیزات چاپ به روز دچار سردرگمی شوند، احتمالاً هنگام استفاده از این چاپگرهای لیبل اشتباه می‌کنند. هر چه کارکنان هنگام کشف تجهیزات جدید خطاهای چاپی بیشتری داشته باشند، تجهیزات داخلی آسیب بیشتری در طول زمان می‌بینند. شرکت‌ها می‌توانند با جستجوی تجهیزاتی که برای بسیاری از کارکنانشان کاربرپسند هستند، از این مشکلات جلوگیری کنند.
  7. مسائل مربوط به وضوح چاپ: شاید یکی از حیاتی ترین اجزای مورد جستجو در چاپگر لیبل، چاپ با وضوح بالا باشد. تجهیزاتی که برچسب‌هایی با وضوح بالا تولید می‌کنند برای مشتریان حرفه‌ای‌تر، خواناتر و چشم نوازتر به نظر می‌رسند. هنگامی که برچسب‌ها دارای پیکسلیشن (pixilation) قابل مشاهده هستند، تایپوگرافی و رنگ محصولات به خطر می‌افتد. همانطور که برای کسب و کار خود چاپگرهای برچسب مختلف را جستجو می‌کنید، برای اطلاعات بیشتر در مورد وضوح چاپ دستگاه را بررسی کنید. این تضمین می‌کند که برچسب‌های شما دارای ترکیبی شفاف، صیقلی و حرفه‌ای هستند.
  8. سازگاری چاپگر کلیدی است: چاپگرهایی با سازگاری بالا می‌توانند به طور موثر با لوازم جانبی چاپ مختلف بدون هیچ مشکلی در نصب کار کنند. به عنوان مثال، اگر صاحب یک کارخانه الکل سازی طبی هستید، چاپگر برچسب رنگی اپسون با اپلیکاتور لیبل زن بطری با کار شما سازگار است تا به قرار دادن آرم روی محصولات استوانه‌ای کمک کند. با وجود بسیاری از لوازم جانبی موجود برای کارآمدتر کردن چاپ، شرکت‌ها باید در نظر داشته باشند که کدام لوازم جانبی و چاپگرها کارآمدترین محیط کار را ایجاد می‌کنند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید پرینتر لیبل زن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل پرینتر لیبل زن ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP 4200

پرینتر لیبل زن میوا مدل MBP 4200

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    سیستم عامل های سازگار : Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10 ،Server 2003, 2008, 2012, 2012 R2- لیبل پرینتر با قابلیت چاپ حروف، تصاویر و انواع بارکد- قابلیت طراحی Dual-Motor Gear Driver
  • منبع تغذیه
    آداپتور ۲۴ ولت ۲.۵ آمپر
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۰۲
  • عرض چاپ
    ۱۰۸۱۰۸
  • نوع تایپ
    Continuous, die-cut, tag, fan-fold, gap, notch, black mark
  • ابعاد
    ۲۸۵x171x226 میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پرینتر لیبل زن فوممو مدل M220

پرینتر لیبل زن  فوممو مدل M220

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری شارژی
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • طول چاپ
    ۸ سانتی متر
  • ابعاد
    ۱۱x8x4 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    پرینتر phomemo M220رول لیبل دیجیکالا رول لیبل ابعاد ۳ در ۵کابل USB دفترچه راهنما
  • درگاه‌های ارتباطی
    Bluetooth

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پرینتر لیبل زن مدل JK-402A

پرینتر لیبل زن مدل JK-402A

مشخصات

  • وزن
    ۸۸۲ گرم گرم
  • سایر مشخصات
    پرینتر لیبل زن (چاپگر برچسب) ۱۱۰ میلی‌متری بی‌سیم چاپ حرارتی ۴×۶ چاپگر USB POS 58 میلی‌متر / ۸۰ میلی‌متر / ۱۲۰ میلی‌متر برچسب حرارتیمناسب برای فروشندگان دیجی کالا (مطابق با تمام مشخصات لیبل های دیجی کالا) فوق العاده سریع (۱۸۰ میلی متر بر ثانیه) قابلیت اتصال بلوتوث و وای فای (بدون نیاز به کامپیوتر) اتصال از طریق سیستم عامل های اندروید، آی او اس، ویندوز و مک چاپ روی لیبل های عرض ۴۰ تا ۱۲۰ میلیمتر رزولوشن بسیار بالا (۲۰۳dpi)
  • منبع تغذیه
    برق ۲۲۰ ولت
  • قابلیت‌های دستگاه
    برش دهنده اتوماتیک
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳dpi dpi
  • قابلیت‌های اتصال
    شبکه بی سیم
  • سرعت چاپ
    ۱۸۰ میلیمتر بر ثانیه
  • عرض چاپ
    ۴۰ تا ۱۲۰ میلیمتر
  • ابعاد
    ۱۹۶.۵ در ۱۱۵.۵ در ۱۰۴.۵ میلیمتر میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پرینتر لیبل زن فوممو مدل M110

پرینتر لیبل زن فوممو مدل M110

مشخصات

  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری قابل شارژ
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • سرعت چاپ
    انتخاب سرعت چاپ توسط کاربر تعیین می شود
  • ابعاد
    ۱۲۰x90x50 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    یک عدد رول کامل لیبل داخل دستگاهکابل USBدفترچه راهنما به انگلیسی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Bluetooth

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پرینتر لیبل زن پوستک مدل C168/300s

پرینتر لیبل زن پوستک مدل C168/300s

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – هد قدرتمند توشیبای ژاپن- دارای دو سنسور برای شناسایی لیبل
  • منبع تغذیه
    ۲۴ ولت ۲.۵ آمپر
  • رزولوشن چاپ
    ۳۰۰ dpi dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۰۰ میلیمتر بر ثانیه
  • عرض چاپ
    ۱۱۰ میلی متر
  • طول چاپ
    متغیر
  • ابعاد
    ۱۹۹x291x236 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    – نگهدارنده لیبل بیرونی- کابل برق- CD راه انداز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پرینتر لیبل زن زد ای سی مدل ZP 200

پرینتر لیبل زن زد ای سی مدل ZP 200

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۵۲mm/s152
  • عرض چاپ
    ۷۶۷۶
  • ابعاد
    ۱۵۰x160x230 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پرینتر لیبل زن گودکس مدل G500-NET

پرینتر لیبل زن گودکس مدل G500-NET

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    آداپتور ۲۴ ولت ۲.۵ آمپر
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • ابعاد
    ۳۰۰x300x200 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پرینتر لیبل زن اسکار مدل MetaPrint lll

پرینتر لیبل زن اسکار مدل MetaPrint lll

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۶۰ گرم
  • منبع تغذیه
    ۲۴ولت ۲.۵ آمپر
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • رزولوشن چاپ
    ۳۰۰ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۲۷mm/s
  • عرض چاپ
    ۱۰۸mm
  • ابعاد
    ۲۸۵x226x171 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    کابل برق و آداپتورکابل USBلیبل و ریبون تستنگهدارنده لیبل و ریبوندفترچه راهنما و CD درایور
  • درگاه‌های ارتباطی
    Ethernet

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پرینتر لیبل زن گودکس مدل G500

پرینتر لیبل زن گودکس مدل G500

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۲۰ گرم
  • سایر مشخصات
    حافظه: ۸MB Flash (4MB for user storage) / 16MB SDRAM
  • منبع تغذیه
    ۱۰۰-۲۴۰VAC
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۲۷ میلیمتر در ثانیه
  • عرض چاپ
    ۱۱۰
  • سایز فونت
    ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۸، ۲۴، ۳۰ , …
  • طول چاپ
    ۴ تا ۱۷۲۷
  • ابعاد
    ۲۸۵x171x226 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    RS-232

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پرینتر لیبل زن فومیمو مدل M110

پرینتر لیبل زن فومیمو مدل M110

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری ۱۸۰۰ میلی آمپری
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۶۰
  • عرض چاپ
    ۵۰ میلیمتر
  • ابعاد
    ۱۷۸x148x72 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پرینتر لیبل زن اتم مدل ۴۲۳۲

پرینتر لیبل زن اتم مدل 4232

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۲۰ گرم
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • سرعت چاپ
    ۵۱ – ۱۵۲
  • ابعاد
    ۱۷۰x300x200 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پرینتر لیبل زن پوزتک مدل C168

پرینتر لیبل زن پوزتک مدل C168

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – هد قدرتمند توشیبای ژاپن- دارای دو سنسور برای شناسایی لیبل
  • منبع تغذیه
    ۲۴ ولت ۲.۵ آمپر
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۰۰ میلیمتر بر ثانیه
  • عرض چاپ
    ۱۱۰
  • طول چاپ
    متغیر
  • ابعاد
    ۱۹۹×۲۹۱×۲۳۶ میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    – نگهدارنده لیبل بیرونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پرینتر لیبل زن هانی ول مدل PC42T

پرینتر لیبل زن هانی ول مدل PC42T

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    اتصال USB
  • منبع تغذیه
    ۱۰۰-۲۴۰V AC @ 50-60 Hz, 1.5 A
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۰۱ میلی‌متر در ثانیه
  • عرض چاپ
    ۱۰۴.۱
  • ابعاد
    ۱۷۷ × ۲۲۶ × ۲۹۷ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پرینتر لیبل زن اس ان بی سی مدل BTP-U100t

پرینتر لیبل زن اس ان بی سی مدل BTP-U100t

مشخصات

  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – درگاه ارتباطی USB- این چاپگر با ریبون های ۷۵ متری و ۳۰۰ متری راه اندازی میشود.- روش چاپ: حرارتی مستقیم / حرارتی با ریبون- حداکثر عرض ریبون: ۱۱۰ میلی‌متر- حداکثر طول ریبون: ۳۰۰ متر- حداکثر قطر خارجی رول کاغذ ۱۲۷ میلمیتر- دارای ۱۶MB حافظه SDRAM – دارای سنسور کاغذ قابل تنظیم،سنسور ریبون و سنسور حرارت- دارای LED نشانگر وضعیت دستگاه- پشتیبانی زبان‌های برنامه نویسی BPLA, BPLB, BPLZ, BPLE- قابلیت چاپ بارکد های ۲D, QR و …
  • منبع تغذیه
    ۲۲۰ ولت
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۵۰ میلیمتر در ثانیه
  • عرض چاپ
    ۱۰۴
  • ابعاد
    ۲۸۰*۲۲۰*۱۸۵ میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    منبع تغذیه بدون کابل برق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پرینتر لیبل زن فوممو مدل M220

پرینتر لیبل زن  فوممو مدل M220

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۷ گرم
  • سایر مشخصات
    محتویات باکس این محصول شامل:کابل USBدفترچه راهنمایک عدد رول کامل پلمپ شده داخل دستگاهکارت اورجینال بودن محصول توسط کمپانی سازنده
  • منبع تغذیه
    باتری شارژِ
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۵cm/s
  • عرض چاپ
    ۵-۸ cm
  • طول چاپ
    ۸cm
  • ابعاد
    ۱۱x8x4 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    کابل USBیک رول لیبلدفترچه راهنما
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پرینتر لیبل زن دایمو Omega

پرینتر لیبل زن دایمو Omega

مشخصات

  • سایر مشخصات
    دارای زبانه برش برای جداسازی آسان بر چسب، قابلیت چاپ بر جسته رنگ سفید روی چسب، کار به صورت دستی بدون نیاز به باتری
  • نوع صفحه کلید
    چرخشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پرینتر لیبل زن زبرا مدل Zd888t

پرینتر لیبل زن زبرا مدل Zd888t

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    برق ۲۲۰
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۲۶۰ میلی متر بر ثانیه۲۶۰
  • نوع صفحه کلید
    دکمه
  • عرض چاپ
    ۱۱۰۱۱
  • نوع تایپ
    حرارتی
  • طول چاپ
    ۱۱
  • ابعاد
    ۲۶۰x180x180 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پرینتر لیبل زن گینشا مدل GA-2408T USB,SERIAL,ETHERNET

پرینتر لیبل زن گینشا مدل GA-2408T USB,SERIAL,ETHERNET

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰۰g گرم
  • منبع تغذیه
    دارد
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳dpi dpi
  • سرعت چاپ
    ۲۰۳mm/s
  • عرض چاپ
    ۱۰۴mm
  • طول چاپ
    ۲۵۴۰۰mm
  • ابعاد
    ۲۸۰mm(L) x 190mm(W) x 198.3mm(H) میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    • Driver and software CD• Quick start guide• USB cable• Power cord• ۱" ribbon spindle x 2• External universal switching power supply
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پرینتر لیبل زن لونار مدل Niimbot-B21

پرینتر لیبل زن لونار مدل Niimbot-B21

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۳ گرم
  • سایر مشخصات
    قابل حمللیبل زن حرارتیدارای APP جهت اتصالنوع اتصال بلوتوثی
  • منبع تغذیه
    باطری قابل شارژ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت کار با باتری
  • ابعاد
    ۱۲۰x 90×60 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    Bluetooth

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پرینتر لیبل زن زبرا مدل ZT230

پرینتر لیبل زن زبرا مدل ZT230

مشخصات

  • وزن
    ۷۸۰۰ گرم
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۵۲ میلیمتر بر ثانیه۱۵۲
  • عرض چاپ
    ۱۰۴ ۱۰۴
  • ابعاد
    ۲۸۰x239x432 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    کابل برق و کابل رابط USB
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پرینتر لیبل زن هانیول مدل Pc42t-Plus

پرینتر لیبل زن هانیول مدل Pc42t-Plus

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۴ گرم
  • سایر مشخصات
    نصب آسان درایور به همراه نرم افزار طراحی و چاپ ,
  • منبع تغذیه
    ۲۴ ولت ۲.۵آمپر
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۰۱.۶ mm/s101.6
  • عرض چاپ
    ۱۰۴.۱۱۰۴.۱
  • ابعاد
    ۲۹۷x226x177 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    منبع تغذیه , کابل USB , دو عدد مغزی ریبون و یک عدد مغزی لیبل
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پرینتر لیبل زن زبرا مدل QLN320

پرینتر لیبل زن زبرا مدل QLN320

مشخصات

  • وزن
    ۶۱۷ گرم
  • سایر مشخصات
    فناوری چاپ حرارتیویژگی ویژه WiFiمارک ZEBRAفناوری اتصال USBچاپ تک رنگ چاپگرچاپگرهای حرارتی مستقیم حرارتی از طریق دوام ثابت شده در برابر مقاومت در برابر افت ، بسیار رضایت بخش ساخته اندچاپگر کاربر پسند ، از ویژگی های افزایش بهره وری و ادغام آسان استنسل سوم چاپگرهای QL ، سری QLn – از جمله QLn320 برای چاپ با عرض ۳ اینچ – این مزایای پلت فرم QL را به قدرت "n" افزایش می دهددارای سرعت چاپ ۴ اینچ در ثانیه ، وضوح چاپ ۲۰۳ نقطه در اینچ ، عرض چاپ ۲.۹۰ اینچ ، حافظه استاندارد SDRAM 128 مگابایت و USBمشخصات این موردنام تجاری ZEBRAفناوری اتصال USBوزن مورد ۱.۶۰ پوندشماره مدل QLn32چاپ تک رنگ چاپگرفناوری چاپگر حرارتیوضوح تصویر ۲۰۳ ۲۰ ۲۰۳ DPIویژگی های خاص WiFiکد UNSPSC 43212100
  • منبع تغذیه
    باطری شارژی
  • قابلیت‌های اتصال
    درگاه اتصال به کشوی پول
  • سرعت چاپ
    ۶ سانت بر ثانیه۶۰
  • نوع صفحه کلید
    کیبورد
  • عرض چاپ
    ۷۳۷۳
  • ابعاد
    ۱۷۰x120x80 میلی‌لیتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پرینتر لیبل زن پوستک مدل c168 (200s)

پرینتر لیبل زن  پوستک مدل  c168 (200s)

مشخصات

  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت تنظیم درجه حرارت
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT230 با رزولوشن چاپ ۳۰۰ dpi

پرینتر لیبل زن صنعتی زبرا مدل ZT230 با رزولوشن چاپ 300 dpi

مشخصات

  • وزن
    ۹۱۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    مجهز به سنسور های Transmissive و reflectiveﺳﻬﻮﻟﺖ ﺑﺎﺭﮔﺬﺍﺭﻯ ﻟﻴﺒﻞمجهز به نشانگر LED دو رنگ برای نمایش وضعیت چاپگرمجهز به ﺭﺍﺑﻂ ﻛﺎﺭﺑﺮﻯ ﮔﺮﺍﻓﻴﻜﻰ ﭼﻨﺪﺯﺑﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻛﻰ ﭘﺪ ﻛﺎﻣحافظه: ۱۲۸ مگابایت SDRAM و ۱۲۸ مگابایت حافظه خطی فلش on-boardحداکثر عرض برچسب: ۱۱۴ تا ۱۹.۴ میلی مترضخامت برچسب: ۰.۰۷۶ تا ۰.۰۲۵ میلی مترنوع مواد مصرفی: Continuous, die-cut, notch, black markﺣﺪﺍﻛﺜﺮﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻯ ﺭﻭﻝ: ۲۰۳/“۸.۰ mm O.D on a 76/“۳.۰ mm I.D. core و ۱۵۲/“۶.۰ mm O.D. on a 25/“۱.۰ mm I.D. corاتصالات: RS232 سریال و USB 2بارکدهای پشتیبانی شده: یک بعدی: Code 11, Code 39, Code 93, Code 128 with subsets A/B/C andUCC Case Codes, ISBT-128, UPC-A, UPC-E, EAN-8, EAN-13, UPC and EAN with2 or 5 digit extensions, Plessey, Postnet, Standard 2-of-5, Industrial 2-of-5,Interleaved 2-of-5, Logmars, MSI, Codabar, Planet Codeدو بعدی: : Aztec, Codablock, PDF417, Code 49, Data Matrix, MaxiCode,QR Code, MicroPDF417, TLC 39, RSS-14 (and composite)پشتیبانی از فونت و گرافیک های تعریف شده توسط کاربر از قبیل لوگوهای سفارشی، ZPL II، دمای عملیاتی: • Thermal transfer = 40ºF to 105ºF/5º to 40ºC• Direct thermal = 32ºF to 105ºF/0º to 40ºCرطوبت عملیاتی: ۲۰% to 85% non-condensing دارای گواهی های: s IEC 60950, EN 55022 Class B, EN 55024,EN 61000-3-2, EN 61000-3-3ZT220: cTUVus, CE, FCC, ICES-003, VCCI, C-Tick, NOM,Gost-R, BSMI, S-Mark (Argentina), KC, CCC, UkrSepro,SII, SABSZT230: cTUVus, CE, FCC, ICES-003, VCCI, C-Tick, NOM,Gost-R, BSMI, S-Mark (Argentina), KC, CCC, UkrSepro,SII, SABS
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش گرافیکی LCD
  • رزولوشن چاپ
    ۳۰۰ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۵۲ میلی متر در ثانیه
  • عرض چاپ
    حداکثر ۱۰۴
  • طول چاپ
    ۱۸۵۴ میلی متر
  • ابعاد
    ۲۷۷ × ۲۴۲ × ۴۳۲ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پرینتر لیبل زن نیمبات مدل B1

پرینتر لیبل زن نیمبات مدل B1

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری ۱۵۰۰mAh
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۶۰
  • ابعاد
    ۸۵x120x60 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    رول حرارتیکابل شارژدفترچه راهنمای استفاده
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پرینتر لیبل زن نیمه صنعتی سی تی زن مدلCL-S621

پرینتر لیبل زن نیمه صنعتی سی تی زن مدلCL-S621

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    ۲۲۰V
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۰۰
  • عرض چاپ
    ۱۰۴
  • ابعاد
    ۲۸۹×۲۳۱×۲۷۰ میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    کابل اتصال به کامپیوتر و کابل برق
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پرینتر لیبل زن پوستک مدل C168/200s

پرینتر لیبل زن پوستک مدل C168/200s

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – هد قدرتمند توشیبای ژاپن- دارای دو سنسور برای شناسایی لیبل- طول ریبون مصرفی: ۳۰۰ متر
  • منبع تغذیه
    ۲۴ ولت ۲.۵ آمپر
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۰۰ میلیمتر بر ثانیه
  • عرض چاپ
    ۱۱۰
  • طول چاپ
    متغیر
  • ابعاد
    ۱۹۹x291x236 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    نگهدارنده لیبل بیرونی، کابل برق، CD راه‌انداز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پرینتر لیبل زن اسکار مدل MetaPrint

پرینتر لیبل زن اسکار مدل MetaPrint

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۶۰ گرم
  • منبع تغذیه
    ۲۴ولت ۲.۵ آمپر
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۱۲۷mm/s
  • عرض چاپ
    ۱۰۸mm
  • ابعاد
    ۲۸۵x226x171 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    کابل برق و آداپتورکابل USBلیبل و ریبون تستنگهدارنده لیبل و ریبوندفترچه راهنما و CD درایور
  • درگاه‌های ارتباطی
    Ethernet

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پرینتر لیبل زن گینشا مدل GS-2408D

پرینتر لیبل زن گینشا مدل GS-2408D

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۹۰ گرم
  • منبع تغذیه
    ۲۴ ولت
  • قابلیت‌های دستگاه
    چاپ مستقیم PictBridge
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳ dpi
  • سرعت چاپ
    ۲۰۳
  • عرض چاپ
    ۱۰۴
  • سایز فونت
    بسته به نوع طراحی
  • طول چاپ
    بسته به نوع لیبل
  • ابعاد
    ۲۴۵×۱۸۰×۱۷۰ میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    لیبل تست سی دی نصب و راهنماکابل برقکابل usbآداپتور
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پرینتر لیبل زن گینشا مدل GS-2406T PLUS-ETHERNET

پرینتر لیبل زن گینشا مدل GS-2406T PLUS-ETHERNET

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    دارد
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت تنظیم درجه حرارت
  • رزولوشن چاپ
    ۲۰۳DPI dpi
  • عرض چاپ
    ۱۰۴میلیمتر
  • طول چاپ
    ۵میلیمتر تا ۲۷۹۴میلیمتر
  • ابعاد
    ۴۰x26x24 میلی‌لیتر
  • اقلام همراه
    Windows labeling software CD disk/ USB cable/Power cord/ power supply/ 1" ribbon spindle x 2 for 300M ribbon
  • درگاه‌های ارتباطی
    Ethernet

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پرینتر لیبل زن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاور شستشوی اسپلیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا