کامپیوتر و تجهیزات جانبیکتاب و لوازم تحریرماشین‌های اداری

کاغذ چاپ، راهنمای خرید انواع کاغذ چاپ A5 و A4 ارزان مناسب با انواع چاپگر

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاغذ چاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای هر نیاز چاپی، نوع خاصی از کاغذ چاپ وجود دارد که کاملاً مناسب کار است. با این حال، با توجه به انواع و اندازه‌های مختلف کاغذ چاپ موجود در بازار، تعیین اینکه کدام یک می‌توانند با چاپگر شما استفاده شوند و کدام یک برای یک کار خاص مناسب هستند، دشوار است. حتی زمانی که باید با طیف وسیعی از انواع کاغذ چاپ و اندازه‌ها آشنا شوید، پوشش‌ها و وزن‌های مختلفی نیز برای انتخاب وجود دارد. اگر کار چاپ خاصی را در ذهن دارید که برای آن به مشاوره کاغذی نیاز دارید یا فقط می‌خواهید در مورد کارهای آینده اطلاعات بهتری داشته باشید، راهنمای قطعی ما برای کاغذ چاپ را بخوانید.

اکنون بیش از هر زمان دیگری، کاغذهای مختلفی برای مصارف مختلف بهینه شده و مهندسی شده اند. کاغذی که برای بارگذاری دستگاه کپی در دفتر خود خریداری می‌کنید با برگه هایی که عکس‌ها را روی آن‌ها چاپ می‌کنید متفاوت است، که با کاغذهایی که دعوت نامه عروسی را روی آن‌ها چاپ می‌کنید متفاوت است. با این حال، از نظر اصطلاحات همپوشانی قابل توجهی بین انواع کاغذ چاپ وجود دارد و دانستن کمی بیشتر در مورد کاغذ می‌تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و گرفتن نتایج بهتر چاپ در پایان روز کمک کند. برای اینکه به شما کمک کند ایده بهتری در مورد اینکه چه کاغذی برای کار چاپ شما بهتر است، در اینجا مهم ترین عواملی است که باید در نظر بگیرید که بر ظاهر، احساس و هزینه کلی چاپ شما تأثیر می گذارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کاغذ چاپ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کاغذ چاپ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کاغذ چاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کاغذ چاپ چیست و چه کاربردی دارد؟

کاغذ شبکه‌ای از الیاف گیاهی است که به صورت یک
ورق تخت از سوسپانسیون گیاهی ساخته می‌شود.
بافت‌هایی موجود در آب که به عنوان پالپ شناخته می‌شوند. خمیر کاغذ بیشتر از چوب ساخته می‌شود‌، اما در کاغذ بازیافت شده و سایر گیاهان
منابعی از کنف، پنبه، علف اسپارتو، باگاس نیشکر و بامبو نیز قابل استفاده است. کاغذ برای انواع مواد چاپی، از کتاب تمرین گرفته تا دایره المعارف‌ها استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آلبوم عکس

کاغذ چگونه ساخته می شود؟

الوار مورد استفاده برای کاغذسازی از جنگل‌هایی که به خوبی مدیریت می‌شوند به دست می‌آیند که در آن درختان بیشتری نسبت به برداشت درختان کاشته می‌شوند تا رشد پایدار تضمین شود. کاغذسازان معمولاً فقط از قسمت‌هایی از درخت استفاده می‌کنند که دیگر در صنایع تجاری به آن‌ها نیازی ندارند. مانند ضایعات کارخانه‌های اره‌سازی برخی از خواص خمیر کاغذ به فرآیندی بستگی دارد که برای جدا کردن الیاف از چوب استفاده می‌شود. فرآیندهای اصلی مکانیکی و شیمیایی نامیده می شوند.

انواع کاغذ چاپ موجود در بازار:

کاغذ چاپگر انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربردها و مزایای متفاوتی دارند. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع کاغذ چاپ آورده شده است:

  1. کاغذ چاپگر جوهرافشان: این نوع کاغذ برای استفاده خاص با چاپگرهای جوهرافشان طراحی شده است. انواع مختلفی از کاغذ جوهر افشان وجود دارد که به خوبی با جوهر جوهر افشان کار می‌کنند، از جمله انواع عکس، براق، کارت ویزیت و کارت تبریک.
  2. کاغذ پرینتر لیزری: بهتر است از کاغذ لیزری با چاپگر لیزری استفاده شود. این بیشتر در محیط های تجاری برای کارهایی مانند چاپ اسناد، چک ها و برچسب‌های پستی استفاده می‌شود.
  3. کاغذ چاپگر مات: این کاغذ یکی از پرکاربردترین کاغذها است، زیرا برای تمام کارهای روزمره چاپ مناسب است. کاغذ مات با یک پوشش سفید به پایان رسیده است که به جوهر کمک می‌کند سریعتر از سایر انواع کاغذ خشک شود به این معنی که برای سندی که به سرعت مورد نیاز است مناسب است.
  4. کاغذ سفید روشن: ورق‌های کاغذ سفید روشن بسیار صاف‌تر و بدون بافت هستند، این ویژگی آن‌ها را برای چاپ دو طرفه با کیفیت بالا و قابل ارائه ایده آل می‌کند. روشنایی کاغذ تضمین می کند که هر دو طرف می‌توانند بدون ظاهر شدن جوهر روی طرف دیگر چاپ شوند.
  5. کاغذ براق: این نوع کاغذ به طور سنتی برای چاپ عکس یا به جای متن استفاده می‌شود، زیرا توانایی تولید رنگ‌های درخشان و تصاویر واضح را دارد. سطح براق جوهر را جذب می کند و تصاویری با وضوح بسیار بالاتر از آنچه از کاغذ مات انتظار دارید ایجاد می‌کند.
  6. کاغذ سهام کارت: این نوع کاغذ قوی و مستحکم بیشتر برای کتاب‌خوانی یا چاپ کارت ویزیت و کارت پستال استفاده می‌شود. از آنجایی که به طور قابل توجهی ضخیم‌تر از سایر انواع کاغذ چاپگر است، بسیار بادوام‌تر بوده و می‌توان آن را بدون پاره شدن حمل و نقل کرد.
  7. کاغذ رزومه: کمی سنگین تر از کاغذ سنتی و با ظاهری سفید مایل به روشن است، این نوع کاغذ از دیگر اشکال کاغذ چاپگر منحصر به فرد است. کاغذ رزومه دارای رنگ عاج یا کرم است و معمولاً برای CV یا سایر اسناد مهم استفاده می شود تا نشان دهد که اطلاعات چاپی از اهمیت بالایی برخوردار است.

راهنمای خرید کاغذ چاپ بر اساس اندازه:

اکثر کاربران چاپگر احتمالاً از قبلً در مورد کاغذ “اندازه A” آگاه هستند. اینها پرکاربردترین و قابل تشخیص ترین اندازه‌های کاغذ هستند. درک این اندازه‌های کاغذ ساده است، زیرا به ترتیب متوالی کم و زیاد می‌شوند، با A1 بزرگ‌ترین اندازه کاغذ و A10 کوچک‌ترین اندازه کاغذ مشخص می‌شوند.

انواع کاغذ بر اساس اندازه:

  • کاغذ سایز A4: کاغذ A4 رایج ترین مورد استفاده برای چاپ است و ابعاد آن ۲۱۰ در ۲۹۷ میلی متر است. این کاغذ در وزن‌های مختلف و با چندین پوشش مختلف عرضه می‌شود، به این معنی که کاغذ A4 وجود دارد که برای هر کار چاپی مناسب است. این اندازه کاغذ نه تنها برای کارهای روزمره مناسب است، بلکه معمولاً می تواند برای اهداف خاص نیز مناسب باشد.
  • کاغذ سایز A3: اندازه کاغذ A3 ۲۹۷ میلی متر در ۴۲۰ میلی متر است که دو برابر کاغذ A4 است. این صفحه بزرگتر به شما این امکان را می‌دهد تا اسنادی را چاپ کنید که نیاز به تأثیر بصری بیشتری دارند، از جمله قطعات گرافیکی بزرگ یا تصاویر با وضوح بالا. چاپگرهای A3 با فرمت بزرگ بسیار متنوع هستند زیرا توانایی چاپ در هر دو A3 و A4 را دارند و همچنین دارای موتورهای چاپ سریعتر هستند.
  • سایزهای A دیگر: اندازه‌های A کوچکتر مانند A5 و A6 نیز موجود است که گزینه‌های کاغذی عالی برای چاپ بروشور یا سایر رسانه‌های کوچک هستند. همچنین گزینه‌های بزرگتری مانند A2 و A1 وجود دارد که به شما امکان چاپ پوستر و بنر را می‌دهد.
  • کاغذ فرمت خام A یا SRA: کاغذ SRA یا محدوده «فرمت خام تکمیلی A» کمی بزرگتر از کاغذ سایز A تولید می‌شود. به همین دلیل عمدتاً برای چاپ تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، رایج ترین اندازه در این محدوده کاغذ SRA3 است که در بسیاری از دستگاه های چاپ دیجیتال قابل استفاده است.
  • کاغذ اندازه C: کاغذ سایز C طیفی از کاغذ است که منحصراً برای پاکت نامه استفاده می شود. اندازه‌ها از C1 تا C10 متفاوت است و عمدتاً با اندازه‌های مشابه آن‌ها در طیف کاغذ A مطابقت دارد، اگرچه از نظر طراحی کمی بزرگتر هستند. این تفاوت حاشیه‌ای در اندازه باعث می شود که برگه اندازه A مشابه در داخل پاکت قرار گیرد.

راهنمای خرید کاغذ چاپ بر اساس وزن:

علاوه بر طیف وسیعی از اندازه‌های کاغذ، وزن‌های مختلفی برای مصارف مختلف موجود است. وزن کاغذ به طور کلی با GSM اندازه گیری می شود. این مخفف «گرم در متر مربع» است و اندازه‌گیری ضخامت یا چگالی کاغذ است که مستقیماً به کیفیت رسانه مربوط می‌شود. هر چه مقدار GSM کاغذ بیشتر باشد، ضخیم تر است. همان‌طور که توضیحات نشان می‌دهد، وزن یک تکه مربع ۱ متر در ۱ متر بر حسب گرم چقدر است.

به طور کلی، هرچه کاغذ ضخیم تر باشد، ورق بادوام تر خواهد بود. بنابراین، وزن های مختلف کاغذ کاربردهای متفاوتی دارند و از کاغذهای ضخیم تر برای مصارف صنعتی بیشتر استفاده می‌شود.

وزن کاغذ معمولی چاپگر:

  • وزن ۳۰۰GSM+ مناسب برای چاپ کارت ویزیت با کیفیت خوب یا رسانه کارت سنگین است.
  • وزن ۱۸۰GSM – ۲۵۰GSM مناسب جلد مجله بازار میانه می‌باشد.
  • پوسترهای تبلیغاتی دارای وزنی معادل ۱۳۰GSM – ۱۷۰GSM هستند.
  • کاغذ سفید مات اداری استاندارد با وزن ۸۰GSM منتشر می‌شود.
  • وزن ۳۵GSM – ۵۵GSM مناسب اکثر روزنامه‌های روزمره است.

راهنمای خرید کاغذ چاپ بر اساس نوع پوشش:

کاغذ چاپ را می‌توان با پوشش‌های مختلف فراوانی نیز یافت که به ورق پایان خاصی می‌بخشد و در نتیجه مناسب بودن آن را برای یک کار مشخص تعیین می‌کند.

برخی از رایج ترین پوشش های کاغذی به شرح زیر است:

  • پوشش لاک زدن: این پوشش‌ها را می‌توان در رنگ‌های براق، ساتن یا مات یافت و در رنگ‌های خاصی رنگ آمیزی کرد. آن‌ها یک انتخاب فوق العاده مقرون به صرفه برای پوشش هستند، اما در مقایسه با سایر لمینت‌ها از سطح حفاظت پایین‌تری برخوردار هستند. روکش‌های لاک برای براق‌تر کردن عکس و ظاهری حرفه‌ای مفید هستند.
  • پوشش UV: این پوشش سطح بسیار بالاتری از محافظت از ورق‌های چاپ شده را ارائه می‌دهد و رنگ‌های چاپ شده را بهبود می‌بخشد. قبل از اینکه تحت نور ماوراء بنفش سخت شود به صورت مایع استفاده می‌شود. بنابراین ضخامت آن می‌تواند متفاوت باشد. این پوشش را می توان به صورت مات یا براق به همراه پرداخت های تخصصی براق یا رنگی اعمال کرد.
  • پوشش آبدار: این پوشش‌ها از اثر انگشت و سایر علائم یا آسیب‌ها محافظت می‌کنند. پوشش آبی به دلیل اینکه بر پایه آب است به سرعت خشک می‌شود. نکته مثبت اصلی آن این است که این پوشش‌ها نسبت به گزینه‌های جایگزین سازگارتر با محیط زیست هستند.

راهنمای خرید کاغذ چاپ بر اساس میزان تیرگی:

  • یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید کاغذ چاپگر باید در نظر گرفت، تیرگی ورق‌ها می‌باشد. این به میزان شفاف یا مات بودن آن‌ها یا میزان نوری که از خود عبور می‌دهند اشاره دارد. وزن کاغذ معمولاً بر شفافیت کاغذ تأثیر می‌گذارد و کاغذ سنگین‌تر معمولاً مات‌تر است. کدورت یک ورق کاغذ در مقیاس ۰ تا ۱۰۰ اندازه گیری می شود. ورقی که ۰ اندازه گیری می‌کند یک ورق شفاف است، در حالی که ۱۰۰ یک ورق کاملا مات است.
  • کدورت های مختلف کاربردهای متفاوتی خواهند داشت، برای مثال می توان از ورق های بسیار شفاف برای ردیابی کاغذ استفاده کرد. در اینجا شما آن را دارید، نگاهی دقیق و عمیق به انواع مختلف کاغذ موجود در بازار می‌اندازیم. این راهنما باید هرگونه سوال یا تردید در مورد کاغذ مورد نیاز برای کار چاپ خود را برطرف کند.
  • با این حال، اگر به کمک بیشتری نیاز دارید یا سؤالات بیشتری در مورد چاپگر خود دارید، با تیم کارشناسان ما تماس بگیرید تا با خوشحالی به شما کمک کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرینتر لیزری چند کاره

نکات مهم هنگام خرید کاغذ چاپ به صورت خلاصه:

  1. پوشش کاغذ: در حالی که برخی از کاغذهای چاپگر خام و بدون پوشش باقی می مانند، برخی دیگر در یک لایه پلیمری خاص پوشانده می شوند که برای دادن ویژگی‌های خاص مواد استفاده می‌شود. بسته به پروژه چاپی خاص خود، باید کاغذ چاپگر روکش شده‌ای را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.
  2. روشنایی کاغذ: کاغذهای چاپگر از نظر روشنایی بسیار متفاوت هستند. به طور معمول، روشنایی کاغذ در مقیاس ۰ تا ۱۰۰ اندازه گیری می‌شود که ۸۰ تا ۱۰۰ نقطه مقابل یک کاغذ با کیفیت برتر است. به طور کلی، هر چه کاغذ روشن‌تر باشد، چاپ بهتر به نظر می‌رسد، مهم نیست از چه نوع چاپگری استفاده می‌کنید.
  3. وزن کاغذ: ضخامت کاغذ با وزن به طور خاص، بر حسب گرم اندازه گیری می‌شود. در حالی که یک برگه کپی استاندارد حدود ۷۵ گرم وزن دارد، کاغذ کارت یا پوستر با وزن متوسط می تواند از ۹۰ گرم تا ۱۵۰ گرم وزن داشته باشد. به یاد داشته باشید هر چه وزن بیشتر باشد، کاغذ ضخیم تر است.
  4. کدورت کاغذ: یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید کاغذ چاپگر، مات بودن آن است. کدورت در مقیاس صفر تا ۱۰۰ اندازه گیری می‌شود که صفر نیمه شفاف و ۱۰۰ مات است. اغلب، هر چه کاغذ سنگین‌تر باشد، مات‌تر می‌شود.
  5. محتوای فیبر و مواد بازیافتی آن: کاغذهای با کیفیت بالاتر برای رزومه و سایر مناسبت‌های رسمی اغلب از درصدی پنبه تشکیل شده‌اند که بافتی دلپذیر و جلوه بصری قوی ایجاد می‌کند. این مقاله برای مناسبت‌های خاص مانند عروسی‌ها و شکار شغلی در نظر گرفته شده است که در آن ضروری است که بهترین قدم خود را به کار بگیرید. از طرف دیگر کاغذ بازیافتی به گونه‌ای طراحی شده است که استفاده روزمره شما پای کوچکتری ایجاد کند. برخی از متخصصان چاپ استدلال می‌کنند که کاغذ بازیافتی منجر به گیر کردن کاغذ بیشتر می‌شود، اما با بهبود فناوری بازیافت کاغذ، این موضوع کمتر نگران کننده است. سایر گزینه‌های کاغذ سازگار با محیط زیست شامل کاغذ بامبو و کنف است که هر دو از مواد بسیار تجدید پذیر و کربن فشرده در تولید استفاده می‌کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کاغذ چاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاغذ چاپ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کاغذ A4 کپی مکس رنگی بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس رنگی بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۹۷*۲۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رول کاغذ ایکیا مدل MÅLA

رول کاغذ ایکیا مدل MÅLA

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۰۰×۴۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۹۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاغذ A3 دابل آ کد ۰۰۲ بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A3 دابل آ کد 002 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰
  • سایر توضیحات
    برش لیزرابعاد ۴۲×۳۰ سانتی‌متروزن کاغذ ۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاغذ A4 سل پرینت مدل پلاس کد ۰۱۵ بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 سل پرینت مدل پلاس کد 015 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۹۰×۲۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کاغذ ۸۰ گرمی پیپر وان سایز A4 بسته ۵ عددی

کاغذ 80 گرمی پیپر وان سایز A4 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۷۰ × ۲۳۰ × ۳۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰۰ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰
  • سایر توضیحات
    – شامل ۲۵۰۰ عدد کاغذ ۸۰گرمی- ابعاد هر بسته: ۵.۵ × ۲۱ × ۳۰ سانتی‌متر- وزن هر بسته: ۲۶۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کاغذ A3 سل پرینت کد ۷۴ بسته ۱۵۰۰ عددی

کاغذ A3 سل پرینت کد 74 بسته 1500 عددی

مشخصات

  • تعداد برگ
    ۱۵۰۰
  • سایر توضیحات
    کاغذ ۸۰ گرمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کاغذ A3 سل پرینت مدل آفیس بسته ۳ عددی

کاغذ A3 سل پرینت مدل آفیس بسته 3 عددی

مشخصات

  • تعداد برگ
    ۱۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کاغذ کالک سیل مدل دیاموند ۱۱۲g رول ۴۵ متری

کاغذ کالک سیل مدل دیاموند 112g رول 45 متری

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰X4500 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – رول کاغذ کالک مدل دیاموند۱۱۲ گرمی – کاغذ شفاف (ترانسپرنت) در رول ۴۵ متری- مناسب برای کپی، پرینت، طراحی، خطاطی، خیاطی و کلیه کارهای هنری- قابل استفاده در پرینتر های جوهر افشان و لیزری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کاغذ A4 کپی مکس مدل ZD کد ۰۵ بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس مدل ZD کد 05 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰x297x55 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۵۰۰
  • سایر توضیحات
    – محتوی ۵ بسته‌ی ۵۰۰ عددی می باشد- وزن بسته‌بندی : ۱۲.۵ کیلوگرم می باشد- ابعاد بسته‌بندی : ۵.۵ × ۲۹.۷ × ۲۱ سانتی‌متر می باشد- مناسب برای فتوکپی ، پرینت ، فکس می باشد- قابل استفاده در چاپ‌گرهای جوهرافشان و لیزری می باشد- بالاترین کیفیت چاپ را داراست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کاغذ A4 کپی مکس کد ۱۰۰ بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس کد 100 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۵ × ۲۹۷ × ۲۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰
  • سایر توضیحات
    محتوی ۵ بسته‌ی ۵۰۰ عددی- ساخته‌شده با فرایند آلکالاین و با استفاده از فیبر درخت اکالیپتوس- با بسته‌بندی قابل‌بازیافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کاغذ A3 کپی مکس سروستان کد ۳۱۰ بسته ۱۵۰۰عددی

کاغذ A3 کپی مکس سروستان کد 310 بسته 1500عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳۰x300x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    کاغذ
  • تعداد
    سه
  • سایز
    (۴۲ × ۲۹.۷) A3
  • رنگ
    سفید
  • تعداد برگ
    ۵۰۰
  • کد رنگ
    ۳۱۰
  • سایر توضیحات
    کاغذ کپی مکس A380 گرمی برش لیزری ۵۰۰ برگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کاغذ A5 کپی مکس کد ۹۹۱۰ بسته ۵۰۰۰ عددی

کاغذ A5 کپی مکس کد 9910 بسته 5000 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۴۸×۲۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۴۰۰ گرم
  • سایز
  • تعداد برگ
    ۵۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کاغذ A4 کپی مکس مدل NCO70-2500 بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس مدل NCO70-2500 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    کاغذ A4 کپی مکس ۷۰ گرمی Executive مناسب جهت استفاده در انواع پرینتر، دستگاه کپی، فکس، جاپ و پرینت دورو و …. است.سایز A4 با ابعاد ۲۱×۲۹.۷ سانتی متر شامل ۵ بسته ۵۰۰ برگی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کاغذ A4 کپی مکس مدل اکسلنت بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس مدل اکسلنت بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۲۶۰ گرم
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کاغذ A4 کپی مکس مدل advance بسته ۲۵۰۰ عددی

 کاغذ A4 کپی مکس مدل advance بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کاغذ کالک سیل مدل دیاموند سایز A4 بسته ۵۰۰ عددی

کاغذ کالک سیل مدل دیاموند سایز  A4 بسته 500 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۲ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۵۰۰
  • سایر توضیحات
    – کاغذ کالک مدل دیاموند ۱۱۲ گرمی- کاغذ شفاف (ترانسپرنت) در بسته ۵۰۰ برگی- مناسب برای کپی، پرینت، طراحی، خطاطی- قابل استفاده در پرینتر های جوهر افشان و لیزری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کاغذ A3 سیتی پیپر بسته ۱۵۰۰ عددی ۸۰ گرم

کاغذ A3 سیتی پیپر بسته 1500 عددی 80 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲ * ۲۹/۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • تعداد برگ
    ۱۵۰۰
  • سایر توضیحات
    محتوی ۳ بسته ۵۰۰ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کاغذ A3 سل پرینت مدل آفیس بسته ۱۵۰۰ عددی

کاغذ A3 سل پرینت مدل آفیس بسته 1500 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹۰×۴۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • سایز
    (۴۲ × ۲۹.۷) A3
  • تعداد برگ
    ۱۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کاغذ ۱۶۰ گرمی کالر کپی سایز A3 – بسته ۲۵۰ عددی

کاغذ 160 گرمی کالر کپی سایز A3 - بسته 250 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰ × ۴۲۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • تعداد برگ
    ۲۵۰
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای چاپ لیزری و کپی رنگی – قابل استفاده در چاپگرهای جوهرافشان – با بالاترین کیفیت چاپ – با مقاومت زیاد در برابر نور و کم‌رنگ شدن – تهیه شده از چوب درختان جنگل‌های پایدار – ساخته شده با فرآیند خنثی‌سازی گاز CO2 – بدون به جا گذاشتن اثزات مخرب زیست‌محیطی – مورد تایید تولیدکنندگان تجهیزات چاپی مانند، Xerox، Canon، Konika و .. – ساخت اتریش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کاغذ A4 کپی مکس کد DR103 بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس کد DR103 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۹۷×۲۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رول کاغذ فابریانو مدل طراحی کد ۱۲۰G10m

رول کاغذ فابریانو مدل طراحی کد 120G10m

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰۰×۱۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ
  • رنگ
    سفید
  • سایر توضیحات
    رول کاغذ طراحی فابریانو/۱۲۰ گرم/ ساخت کشور ایتالیا/ سایز رول = عرض ۱.۵ متر به طول ۱۰ متر/ مناسب برای طراحی و اسکیس و سیاه قلم، مداد و مدادرنگی/ مناسب برای چاپ/مناسب برای کارهای سایز بزرگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کاغذ A3 تاپ مدل NTOPA31500 بسته ۱۵۰۰ عددی

کاغذ A3 تاپ مدل NTOPA31500 بسته 1500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۲۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کاغذ کالک سیل مدل دیاموند سایز A4 بسته ۵۰۰ عددی

کاغذ کالک سیل مدل دیاموند سایز A4 بسته 500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۹۲ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۵۰۰
  • سایر توضیحات
    – کاغذ کالکA4 مدل دیاموند۹۲ گرمی- کاغذ شفاف (ترانسپرنت) در بسته ۵۰۰ برگی- مناسب برای کپی، پرینت، طراحی، خطاطی- قابل استفاده در پرینتر های جوهر افشان و لیزری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کاغذ A4 کپی مکس مدل diamond بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس مدل  diamond بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کاغذ A3 هیما مدل NHA31500 بسته ۱۵۰۰ عددی

کاغذ A3 هیما مدل NHA31500 بسته 1500 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    کاغذ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کاغذ A4 کپی مکس مدل ++A بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس مدل ++A بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۹۷×۲۱۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    کاغذ
  • تعداد
    پنج
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کاغذ A3 سل پرینت مدل آفیس بسته ۱۵۰۰ عددی

کاغذ A3 سل پرینت مدل آفیس بسته 1500 عددی

مشخصات

  • تعداد برگ
    ۱۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کاغذ A4 سیتی پیپر کد ۱۵۰۰ بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 سیتی پیپر کد 1500 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰×۲۹۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰
  • سایر توضیحات
    – برش لیزری- مناسب برای هر نوع چاپ، پرینت و فکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کاغذ A4 کپی مکس کد ۱۰۵ بسته ۲۵۰۰ عددی

کاغذ A4 کپی مکس کد 105 بسته 2500 عددی

مشخصات

  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • تعداد برگ
    ۲۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کاغذ a3 کالر کپی مدل ۲۰۰G بسته ۲۵۰ عددی

 کاغذ a3 کالر کپی مدل 200G بسته 250 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x297x420 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • سایز
    (۴۲ × ۲۹.۷) A3
  • تعداد برگ
    ۲۵۰
  • سایر توضیحات
    کاغذ کالر کپی ماندی معروف به عروسکی مخصوص دستگاههای چاپ لیزریمقاومت بالا در برابر گرما وتابش مستقیم نورمصارف اداری وخانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاغذ چاپ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید روکش داشبورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا