کامپیوتر و تجهیزات جانبی

شارژر همراه، راهنمای خرید پاور بانک ارزان و باکیفیت+قیمت روز

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی انواع پاور بانک Power Bank ارزان و پرفروش موجود در بازار.

یکی از ملزومات مهم گردش و سفر شارژر همراه است. مشکلی که نسل جدید با آن رو به رو هستند، نداشتن شارژ باتری تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی می‌باشد. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که شما به برق شهری دسترسی نداشته باشید و شارژ باتری شما رو به پایان باشد. اینجاست که اهمیت شارژر همراه بیشتر از همیشه احساس می‌شود. این دستگاه خود دارای یک یا چند باتری لیتیومی قدرتمند است که قبل از بیرون رفتن از منزل باید آن را فول شارژ کنید تا در مواقع نیاز با آن تلفن همراه، لپ‌تاپ و هر وسیله دیگر را شارژ کنید.

در واقع شما با داشتن یک شارژر همراه می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن شارژ وسایل ضروری خود به مسافرت بروید. امروزه زندگی انسان‌ها با دنیای دیجیتال پیوند خورده به طوری که خیلی از افراد بدون استفاده از تکنولوژی دیجیتال قادر به زندگی نیستند. پس برای اینکه چرخ زندگی شما از حرکت باز نماند یک شارژر همراه خوب خریداری نمایید. شما برای داشتن یک خرید موفق باید در مورد محصولی که قرار است خریداری نمایید، اطلاعاتی به دست آورید. شما برای خرید یک شارژر همراه خوب و باکیفیت باید یک سری نکات مهم را در مورد این وسیله بیاموزید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شارژر همراه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع شارژر همراه آشنامی‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شارژر همراه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از شارژر همراه (Power Bank) چیست؟

شارژر همراه وسیله‌ای قابل حمل بوده که به منظور شارژ نمودن وسایل مختلف به خصوص تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از تعدادی باتری قابل شارژ ساخته شده که جهت استفاده از آن باید حتما دستگاه را شارژ نمایید. بسته به ظرفیت دستگاه و توان باتری‌های آن شما یک یا چند بار می‌توانید گوشی خود را شارژ نمایید. به دلیل اینکه این دستگاه بانک عظیمی از انرژی الکتریکی را درون خود نگهداری می‌کند به آن پاور بانک هم گفته می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ترازو فروشگاهی

انواع شارژر همراه یا پاور بانک:

  1. پاور بانک هوشمند: همان‌ طور که می‌دانید یکی از دلایل خراب شدن باتری شارژ کردن آن با شارژر نامناسب است. برای شارژ نمودن هر دستگاه باید از شارژر متناسب با ولتاژ و آمپر باتری استفاده کنید. پاور بانک‌های هوشمند همیشه به صورت خودکار نوع باتری را شناسایی کرده و متناسب با نوع باتری آن را شارژ می‌کنند.
  2. پاور بانک لپ‌تاپ: اندازه این پاور بانک‌ها چند برابر نمونه قبلی است. برای شارژ نمودن بیشتر وسایل شما نیاز به ولتاژ ۵ ولت دارید. به همین علت بیشتر پاور بانک‌های بازار فقط خروجی ۵ ولتی دارند. ولتاژ لازم برای شارژ کردن لپ‌تاپ چیزی در حدود ۱۶ تا ۲۰ ولت است به همین دلیل پاور بانک هایی با خروجی ۱۶ تا ۲۰ ولت برای آن‌ها تولید می‌شود.
  3. پاور بانک تلفن همراه و تبلت: همان طور که از نامش پیداست برای شارژ کردن تلفن همراه و تبلت شما طراحی شده بنابراین توان شارژ کردن لپ‌تاپ شما را نخواهند داشت. این شارژرهای همراه دارای چند خروجی با ولتاژهای مختلف هستند که به وسیله آن‌ها می‌توان هر تلفن همراه و تبلتی را شارژ نمایید. این مدل دارای دو عدد خروجی شارژ معمولی و شارژ سریع است که کاربر با توجه به نیاز خود باید آن را برای شارژ انتخاب کند.
  4. پاور بانک خورشیدی: تقریبا تمام پاور بانک‌های موجود در بازار را قبل از استفاده باید شارژ نمود. این امکان زمانی وجود دارد که سفر شما زمان زیادی طول نکشد. اگر مدت یک یا چند هفته را به دور از الکتریسیته باشید به اهمیت این شارژرها پی‌میبرید. این پاور بانک‌ها دارای سلول خورشیدی هستند که با نور خورشید شروع به شارژ نمودن دستگاه می‌کنند. این پاور بانک‌ها مخصوص زندگی در شرایط سخت هستند.

ویژگی‌های شارژر همراه خوب و با کیفیت:

  • یک پاور بانک خوب و باکیفیت باید توانایی لازم در مقابل اتصال کوتاه که عامل اصلی آتش سوزی است را داشته باشد. پاور بانک‌های استاندارد با اتصال کوتاه قطع می‌شوند.
  • همان طور که می‌دانید دشمن تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی شارژ شدن بیش از اندازه است. به سراغ مدل‌هایی بروید که بعد از شارژ کردن وسیله عملیات شارژ را متوقف می‌کنند. این کار طول عمر دستگاه و باتری شما را افزایش می‌دهد.
  • تحمل دمایی بالایی داشته باشد. بیشتر باتری‌ها در اثر گرما دچار نشتی شده و کارایی خود را از دست می‌دهند. پس باتری‌های داخل پاور بانک شما باید تحمل لازم در برابر گرمای هوا را داشته باشند.
  • اگر پاور بانک مورد نظر شما بعد از پایان شارژ به صورت خودکار خاموش نشود، خطر انفجار در باتری‌های داخل پاور بانک بالا می‌رود.
  • سلول‌های باتری هستند که طول عمر آن را مشخص می‌کنند به سراغ خرید مدل‌هایی بروید که باتری اصلی و باکیفیت دارند. همچنین میزان شارژ دستگاه با نمایشگر روی آن نمایش داده می‌شود.

مزایای استفاده از پاوربانک:

  1. در مواقعی که دسترسی به برق وجود ندارد، مانند: خیابان، مترو و اتوبوس پاور بانک دستگاه شما را شارژ کرده و از خاموش شدن آن جلوگیری می‌کند به خصوص اگر منتظر یک تماس حساس باشید.
  2. به علت اندازه و وزن مناسبی که دارند به راحتی می‌توانید آن‌ها را حمل کنید، خوشبختانه برای حمل راحت‌تر این وسیله کیف حمل شارژر همراه ساخته شده است که علاوه بر حمل آسان از دستگاه در برابر ضربه هم محافظت می‌کند.
  3. دارای پورت‌های خروجی با ولتاژ و آمپر مختلف هستند این قابلیت سبب می‌شود به وسیله این دستگاه وسایل مختلف را شارژ نمایید.
  4. ارزش خرید بالایی دارند، قیمت آن‌ها در مقایسه با کاری که برای شما انجام می‌دهند ناچیز است. البته قیمت آن به ظرفیت دستگاه هم بستگی دارد ظرفیت بالاتر یعنی قیمت دستگاه هم بیشتر می‌شود.

چرا پاور بانک‌زود شارژ خالی می‌کند؟

متاسفانه زود شارژ خالی کردن پاور بانک نشانه خیلی خوبی نیست به خصوص اگر این اتفاق خود به خود و بدون استفاده از دستگاه رخ دهد. اگر پاور بانک شما ظرف مدت کوتاه شارژ می‌شود و شارژ آن هم سریع خالی می‌شود، نشانه خراب شدن سلول‌های داخل باتری است. در بهترین حالت با تعویض باتری‌های داخل دستگاه مشکل آن برطرف می‌شود. اگر باتری‌های آن قابل تعویض نبود شما مجبور به تعویض کل دستگاه می‌شوید. همیشه پاور بانک‌های بدون کیفیت دچار این مشکل می‌شوند.

آموزش ساخت‌پاور بانک:

ساختن یک شارژر همراه کار چندان سختی نیست، شما نیاز به چند عدد باتری قابل شارژ دارید که ولتاژ آن‌ها بعد از سری شدن به ولتاژ و آمپر مورد نظر برای شارژ دستگاه شما برسد. در مرحله بعد شما نیاز به یک کیت شارژر باتری دارید که به صورت آماده در بازار وجود دارد. با سرهم کردن باتری‌ها و شارژر و قرار دادن خروجی و ورودی برق برای آن می‌توانید یک پاور بانک را به راحتی تهیه کنید. البته قیمت تمام شده این وسایل بیشتر از قیمت یک پاور بانک آماده است. بنابراین کار عقلانی به حساب نمی‌آید.

بهترین مارک شارژر همراه:

اگر بخواهیم به شما تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک پاور بانک به شما معرفی کنیم، شاید در حق سایر برند‌های باکیفیت موجود در بازار هم کمی کم لطفی کرده باشیم و از آنجایی که سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شارژر همراه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شارژر همراه ای دیتا
  • شارژر همراه انرجایزر
  • شارژر همراه شیائومی
  • شارژر همراه انکر
  • شارژر همراه کوئین
  • شارژر همراه باسئوس
  • شارژر همراه روموس
  • شارژر همراه سیلیکون پاور
  • شارژر همراه سامسونگ
  • شارژر همراه ریمکس

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین مدار بسته

نکات مهم هنگام خرید پاور بانک:

  1. قیمت پاور بانک: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد. همیشه از خرید پاور بانک‌های ظرفیت پایین و ارزان قیمت خودداری کنید. هر چه ظرفیت پاور بانک بالاتر می‌رود، کیفیت آن بیشتر شده و قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند. بنابراین باید بی خیال خرید پاور بانک‌های ارزان قیمت شوید.
  2. نوع پاور بانک: پاور بانک دستگاه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است. به عنوان مثال: از یک پاور بانک مخصوص تلفن همراه و تبلت نمی‌توان برای شارژ کردن لپ‌تاپ استفاده کرد و برعکس، پس همیشه متناسب با وسیله خود برای آن پاور بانک خریداری کنید. اگر قصد دارید مدت چند روز را در بیرون از شهر و در دل طبیعت سپری کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما پاور بانک خورشیدی یا همان سولار را خریداری نمایید.
  3. تعداد پورت خروجی: هر چه پاور بانک شما تعداد پورت خروجی بیشتری داشته باشد دست شما برای شارژ کردن وسایل مختلف بازتر است. در واقع شما می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را دقیقا با ولتاژ و آمپر مخصوص خود شارژ نمایید. همین امر سبب می‌شود تا طول عمر دستگاه و باتری آن افزایش پیدا کند. یکی از دلایل خراب شدن باتری تلفن همراه همین شارژ نمودن آن با ولتاژ نامناسب است.
  4. ظرفیت پاور بانک: ظرفیت پاور بانک شما بر حسب میلی آمپر مشخص می‌شود. به سراغ خرید مدل‌هایی بروید که ظرفیت باتری آن‌ها بیشتر است. با یک باتری ظرفیت بالا چند سری می‌توانید تلفن همراه خود را فول شارژ کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که با بالا رفتن ظرفیت دستگاه قیمت آن‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. برخی مواقع ظرفیت باتری پاور بانک به حدی کم است که توان شارژ کردن گوشی به صورت کامل را ندارد.
  5. قابلیت قطع خودکار: یکی از موارد عمده خرابی دستگاه عدم قطع خودکار بعد از شارژ شدن دستگاه است. در واقع اگر بعد از اتمام شارژ باتری دستگاه برق را قطع نکند به باتری و دستگاه آسیب جدی وارد می‌شود. پس یکی از ویژگی‌های خوب یک پاور بانک قابلیت قطع خودکار می‌باشد. در موارد خاص قطع نشدن شارژ می‌تواند منجر به منفجر شدن پاور بانک شود.
  6. برند پاور بانک: همیشه به سراغ برندهای مطرح و شناخته شده بروید. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بازار بروید. زیرا این محصولات در بازار امتحان خود را پس داده‌اند. امتحان کردن یک برند جدید و ناشناخته چیزی جز ضرر و زیان برای شما نخواهد داشت.
  7. نشانگر وضعیت: معمولا یکی از بهترین آپشن‌های پاور بانک داشتن چراغ نشانگر وضعیت شارژ است. با این آپشن شما فقط زمانی دستگاه خود را شارژ می‌کنید که شارژ آن رو به اتمام باشد. این کار باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود. همچنین شما قبل از سفر از وضعیت شارژ پاور بانک خود اطلاع کسب می‌کنید و ناخواسته با شارژ نبودن دستگاه مواجه نمی‌شوید.
  8. ایمنی دستگاه: یکی از مواردی که باعث منفجر شدن پاور بانک شما می‌شود وجود اتصال کوتاه در دستگاه است. اگر دستگاه شما دارای سیستم قطع خودکار موقع اتصال کوتاه نباشد. در صورت وقوع اتصالی در پاور بانک باید منتظر انفجار در دستگاه خود باشید. پس حتما دستگاه‌های استاندارد را خریداری کنید زیرا از امنیت بالایی برخوردار هستند.

روش نگهداری از پاور بانک:

  • همیشه تا زمان کامل شدن باتری دستگاه آن را شارژ نکنید، این کار سبب کاهش طول عمر باتری پاور بانک می‌شود.
  • دستگاه را در محل گرم یا مقابل نور خورشید قرار ندهید، زیرا باتری‌های دستگاه دچار آسیب دیدگی می‌شوند.
  • توجه داشته باشید اگر دستگاه شما دارای تعدادی زیادی پورت خروجی هم باشد، اما دلیل بر این نیست که چند وسیله را با هم با آن شارژ کنید. البته توان دستگاه هم روی این موضوع اهمیت دارد.
  • اگر پاور بانک شما دارای سیستم قطع خودکار نیست، مواظب باشید که دستگاه مدت زیادی در شارژ نماند. زیرا مدت بیشتر شارژ باعث منفجر شدن پاور بانک می شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شارژر همراه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های پاور بانک جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پاوربانک لیتو مدل LP-54 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک لیتو مدل LP-54 ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    -توان: ۲۲.۵ وات -مجهز به فناوری محافظت از آسیب‌های افت ولتاژ و جریان
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر شارژ به درصد
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    تمامی گوشی‌های موبایل و تبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پاوربانک شیائومی مدل Redmi globalظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

پاوربانک شیائومی مدل  Redmi globalظرفیت 20000 میلی آمپرساعت

مشخصات

  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تمامی دستگاه ها
  • وزن
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پاوربانک لیتو مدل LP-53 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک لیتو مدل LP-53 ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    -توان: ۲۲.۵ وات -مجهز به فناوری محافظت از آسیب‌های افت ولتاژ و جریان
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر شارژ به درصد
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    تمامی گوشی‌های موبایل و تبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پاوربانک تسکو مدل TP 889 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی ‌آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 889 ظرفیت 30000 میلی ‌آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ابعاد: ۱۳۷x68x39 میلی‌متر
  • ظرفیت اسمی
    ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیش از ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    گوشی‌های موبایل و سایر ابزارهای هوشمند
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۵۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پاور بانک یوسمز مدل power bank PB9 Mini ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاور بانک یوسمز مدل power bank PB9 Mini ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    قابلیت شارژ دو دستگاه
  • کلاس وزنی
    سبک|۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر شارژ به درصد
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تمامی گوشی ها و تبلت ها
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    کوچک و بسیار سبک با ظرفیت واقعی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۱۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پاوربانک انکر مدل A1363 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک انکر مدل A1363 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تمامی گوشیهای اندروید و اپل
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۳۸۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پاوربانک اکو مدل E10000 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر

پاوربانک اکو مدل E10000 ظرفیت 10000 میلی آمپر

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ۲۲.۵W super charge, digital display battery, self-contained cableBattery capacity: 10,000mAhBuilt-in cable: Type-C/LightningType-C input: 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A (18W)Type-A output: 5V/3A, 5V/4.5A, 4.5V/5A, 9V/2A, 12V/1.5A (22.5W)Type-C output: 5V/3A, 9/2.22A, 12V/1.67A (20W)Type-C cable output: 5V/3A, 5V/4.5A, 4.5V/5A, 9V/2A, 12V/1.5A (22.5W)Lighting cable output: 5V/2.4A (Micro-B cable output: 5V/2A) (10W)
  • کلاس وزنی
    سبک|۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰میلی آمپر
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۹ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    انواع گجت
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ۲۲.۵W super charge, digital display battery, self-contained cableBattery capacity: 10,000mAhBuilt-in cable: Type-C/LightningType-C input: 5V/3A, 9V/2A, 12V/1.5A (18W)Type-A output: 5V/3A, 5V/4.5A, 4.5V/5A, 9V/2A, 12V/1.5A (22.5W)Type-C output: 5V/3A, 9/2.22A, 12V/1.67A (20W)Type-C cable output: 5V/3A, 5V/4.5A, 4.5V/5A, 9V/2A, 12V/1.5A (22.5W)Lighting cable output: 5V/2.4A (Micro-B cable output: 5V/2A) (10W)
  • وزن
    ۲۳۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پاوربانک اکسیژن مدل OX110 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعت

پاوربانک اکسیژن مدل OX110 ظرفیت 10000 میلی‌ آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ۱ پورت خروجی USB و ۱ پورت خروجی Type-c – دو پورت ورودی از نوع MicroUSB و Type-C فناوری PD
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    انواع گجت‌های هوشمند
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پاور بانک مدل Mi ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی آمپر ساعت

پاور بانک مدل Mi ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۴۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۲ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    اکثر گوشی های مبایل ,تبلت,موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای بدنه ی المینیومیدارای نشانگر LED میزان شارژقابلیت ۴.۵ بار شارژگوشی آیفون۵S و ۱.۵ بارآی پد مینیمحافظت شده در برابر اتصال کوتاه و افزایش جریان,ولتاژ
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • وزن
    ۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپردارای قابلیت شارژ سریع
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه‌ها
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۲۴۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    این پاور بانک دارای سه ورودی میکرو یو اس بی – تایپ سی- لایتنینگ میباشداندازه این پاور بانک جوری طراحی شده که به راحتی قابل حمل بوده دارای نمایشگر ال سی دی پاور دلیوری ۳ دارای پورت نارنجی رنگ برای شارژ کردن گوشی های فست شارژ هوآوی میباشد
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    صفحه نمایش LCD
  • ظرفیت اسمی
    ۳۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیش از ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    این پاور بانک دارای سه ورودی میکرو یو اس بی – تایپ سی- لایتنینگ میباشداندازه این پاور بانک جوری طراحی شده که به راحتی قابل حمل بوده دارای نمایشگر ال سی دی پاور دلیوری ۳ دارای پورت نارنجی رنگ برای شارژ کردن گوشی های فست شارژ هوآوی میباشد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پاوربانک کلومن مدل KP-21 35W ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک کلومن مدل KP-21 35W ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    دارای ۲ پورت خروجی (یک عدد USB ,یک عدد PD )- وزن ۳۰۰گرم- مجهز به فناوری PD با توان ۳۵ وات – ظرفیت ۲۰۰۰۰میلی آمپر- دارای نشانگر درصد شارژ- دارای گواهیCE-FC-ROSHاروپا – قابلیت شارژ شدن با کابل تایپ سی و میکرو – امکان سوپر فست شارژ
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • محدوده ظرفیت
    ۱۷۰۰۱ تا ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۶ آمپر مخصوص موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۹ ولت
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های هوشمند
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پاوربانک مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پاور بانک یک وسیله جانبی پرکاربرد است که نگرانی تمام شدن باتری گوشی‌های هوشمند را از بین برده است. این دستگاه توانایی ۴.۸ مرتبه شارژ Iphone XS را دارد. Redmi 20000 با داشتن دوپورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود. این محصول با استفاده از سیستم شارژ هوشمند به راحتی می‌تواند به طور همزمان دو دیوایس شما را شارژ کند، شارژ هوشمند ورودی مناسب را برای هر دیوایس در نظر خواهد گرفت. این محصول با ابعاد ۷ × ۱۵ سانتی‌متر سبک، راحت و قابل‌حمل است و به راحتی می‌توانید انواع دیوایس‌های خود مانند گوشی‌های هوشمند، دوربین، تبلت و غیره را در طول روز شارژ کنید. دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان در ورودی و خروجی و غیره است. این پاور بانک از پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و MicroUSB برخوردار است. همچنین حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی ۵V _2.1A و پورت خروجی آن ۵.۱V_3.6A است. این دستگاه دارای دو درگاه ورودی MicroUSB – TypeC برای شارژ است و قابلیت سازگاری با تمامی گجت های هوشمند شما را دارد. در مجموع این پاور بانک با توانایی چندین بار شارژ گوشی‌های هوشمند، می‌تواند یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره باشد.
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری،mp3،mp4،GPS و ..
  • وزن
    ۴۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پاور بانک تسکو مدل TP 869 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاور بانک تسکو مدل TP 869 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ابعاد : ۱۲۶x73x27 میلی متر
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    صفحه نمایش LCD
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • توضیحات جنس بدنه
    ABS + PC
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۹ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۹ ولت
  • سازگار با
    موبایل و تبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    همراه با کابل ۳۰ سانتی متری تبدیل USB به میکرو USB
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۸۳ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پاوربانک ریمکس مدل RPP-571 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک ریمکس مدل RPP-571 ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ۳۰۰۰۰ میلی آمپر
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۵ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    با تمامی برندها و مدل های موبایل و تبلت و دیگر وسایل دیجیتال
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای کابل تایپ سی و لایتنینگ متصل شده به پاوربانک
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پاوربانک تسکو مدل TP 803 ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک تسکو مدل TP 803 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    مدت زمان شارژ: ۴ ساعت
  • کلاس وزنی
    سبک|۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۵۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    کمتر از ۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    گوشی های موبایل
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۱۰۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل Mi PB3018ZM ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۳۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیش از ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    تمامی دستگاه ها
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    شارژ سریع و همزمان سه دستگاه، دارای دو درگاه خروجی USB و یک عدد Type-C دو طرفه با توان خروجی ۱۸ واتدارای حالت ویژه جریان کم (low-power) برای شارژ وسایل کوچک مانند هدفون‌های بی‌سیم و ساعت‌های هوشمند، که در شارژ با برخی از پاوربانک‌ها دیگر با مشکل روبرو هستند؛ برای اینکار کافیست دو بار دکمه پاور را فشار دهید.شارژ ایمن و محافظت چندگانه از باتری دستگاه‌ها در برابر اتصال کوتاه، افزاش جریان، ولتاژ، تخلیه شارژ، حرارت، ریست شدن و غیرهمجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و Type-C با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع پاوربانک با حداکثر توان ۲۴ واتباتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت بالا ۳۰۰۰۰ میلی آمپر، شارژ سریع پاوربانک با شارژر ۱۸ واتی در ۱۰ ساعت و با شارژر ۲۵ واتی در مدت ۷.۵ ساعتتوانایی فول شارژ کردن گوشی Mi 10 شیائومی تا ۴.۵ بار، Redmi K30 Pro تا ۴.۵ بار و گوشی آیفون SE بیش از ۱۰ بار
  • وزن
    ۶۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پاوربانک یوسمز مدل CD212-20W ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر

پاوربانک یوسمز مدل CD212-20W ظرفیت 20000 میلی آمپر

مشخصات

  • مشخصات فنی
    دارای ۴ خروجی : یک پورت تایپ سی، یک پورت USB، یک کابل تایپ سی، یک کابل لایتنینگ
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر شارژ به درصد
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    تکنولوژی Quick Charge 3.0
  • محدوده ظرفیت
    ۱۵ تا ۳۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    ABS+PC
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    با تمامی دستگاه ها
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای دو کابل متصل به پاوربانک – پشتیبانی از فناوری PDوQC – شارژ ایمن
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۴۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پاوربانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک بی سیم سامسونگ مدل EB-U1200 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    سازگار با دستگاه‌های دارای استاندراد Qiدارای استاندرادهای CE و RoHSدو درگاه خروجی USB و شارژ بی‌سیمهمراه با کابل USB-Cورودی ولتاژهای ۵، ۹ و ۱۲ ولت به ترتیب: ۲، ۱.۶ و ۱.۲۵ آمپرخروجی: ولتاژهای ۵، ۹ و ۱۲ ولت به ترتیب: ۲، ۱.۶ و ۱.۲۵ آمپر
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • سازگار با
    انواع گوشی های هوشمند و تبلت
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۲۳۴ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پاور بانک تسکو مدل TP 895 با ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر

پاور بانک تسکو مدل TP 895 با ظرفیت 50000 میلی آمپر

مشخصات

  • مشخصات فنی
    ولتاژ و جریان ورودی : Micro/Type-C :۵V/3A 9V/2A 12V/1.5Aولتاژ و جریان خروجی : TYEP-C: QC2.0/QC3.0/FCP/AFC/SFCP/PD2.0/PD3.0 5V3A/9V2.22A/12V1.67A(MAX:20W)USB-A(ORANGE): SCP/QC2.0/QC3.0/FCP/AFC/SFC 4.5V-5A/5V-4.5A/9V-2A/12V-1.5A(MAX:22.5W)ظرفیت اسمی : ۵۰۰۰۰MAH
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    صفحه نمایش LCD
  • ظرفیت اسمی
    ۵۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • محدوده ظرفیت
    بیش از ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    ABS+PC
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تبلتموبایل
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۹۸۴ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری،mp3،mp4،GPS و …
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ ، اتصال کوتاه و ضربه
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۴۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پاوربانک لیتو مدل LP-52 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک لیتو مدل LP-52 ظرفیت 20000 میلی‌آمپرساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    -توان: ۲۲.۵ وات -مجهز به فناوری محافظت از آسیب‌های افت ولتاژ و جریان
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر شارژ به درصد
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    تمامی گوشی‌های موبایل و تبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پاوربانک مدل A5 ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک مدل A5 ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    خیلی سبک|کمتر ۱۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر رنگی
  • ظرفیت اسمی
    ۳۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • محدوده ظرفیت
    کمتر از ۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۶۱ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS28 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک سیلیکون پاور مدل GS28 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    بدنه ساخته شده از پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    گوشی های موبایل و تبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۴۱۲ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

پاوربانک شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت به همراه کابل تبدیل microUSB

مشخصات

  • مشخصات فنی
    قابلیت شارژ سریع /دارای قابلیت شارژ تبلت
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری mp3 – mp4 – GPS و …
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه- ایمن و محافظت شده در برابر افزایش اتصال کوتاه، افزایش شارژ، تخلیه شارژ، جریان، ولتاژ، حرارت و ریست شدن- دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه- همراه با کابل تبدیل USB به microUSB طول ۲۵ سانتی متر
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۴۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پاور بانک میجیا مدل ۱۰۰۰ Outdoor ظرفیت ۲۸۰۵۰۰ میلی آمپر ساعت

 پاور بانک میجیا مدل 1000 Outdoor ظرفیت 280500 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    مشخصات فنی پاور ژنراتورسایز۲۲×۳۱.۵×۲۹۰ سانتی متروزن۱۵.۳ کیلوگرمتعداد پورت۱۳ظرفیت باتری۱ کیلو وات ساعتماکزیموم خروجی AC4 عدد ۱۸۰۰ وات/۲۲۰ ولت/۵۰ هرتزماکزیموم خروجی DC2 عدد ۵ آمپر/ ۱۳.۶ ولت/ ۶۸ واتماکزیموم فندکی ماشین۱ عدد ۱۰ آمپر/۱۳.۶ ولت/ ۱۳۶ واتماکزیموم خروجی USB2 عدد ۱۲ وات/ ۵ ولت/ ۲.۴ آمپرتعداد خروجی TYPE-C2 عدد ۱۰۰ وات/ (۵ ولت، ۳آمپر)/ (۹ ولت، ۳ آمپر)/ (۱۵ ولت، ۳ آمپر)/ (۲۰ ولت، ۵ آمپر)تعداد خروجی USB32 عدد ۲۲.۵ وات/ ۵ ولت/ ۳ آمپرورودی DCداردورودی ACداردقدرت۱۶۰۰ واتدمای کارکرد۲۰.۳۰ درجه سانتی گراددمای کاربردی-۱۵ تا ۴۰ درجه سانتی گرادنوع باتریلیتیوم یونیمشخصات فنی پنل خورشیدیسایز۵۵.۳x2x124.8 سانتی متروزن۳.۱ کیلوگرمقدرت شارژ پنل خورشیدی۱۰۰ واتجریان عملیاتی۵.۱۵ آمپردمای کارکرد-۲۰ درجه سانتیگراد/۷۰ درجه سانتیگراددرجه ضد آب۵
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • قابلیت‌های ویژه
    امکان شارژ خورشیدی
  • شدت جریان خروجی
    ۰.۵ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۱۴ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • سازگار با
    همه دستگاه های برقی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۱۸۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پاوربانک بی سیم انکر مدل ۶۲۲ ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپرساعت

پاوربانک بی سیم انکر مدل 622 ظرفیت 5000 میلی آمپرساعت

مشخصات

  • ظرفیت اسمی
    ۵۰۰۰
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    آیفون ۱۲ و ۱۳
  • وزن
    ۲۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    سبک|۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۴ آمپر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پاوربانک ۱۲۸پی اس سی سی مدل XPOWER ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک 128پی اس سی سی مدل XPOWER ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پاوربانک pscc-128 با داشتن ۲ پورت خروجی USB و Type-cبه همراه کابل Type-c و Lightning که شمارا از حمل کابل با خود راحت می‌کند و دیگر نیاز نیست نگران کابل در طول روز ویا به خصوص در سفرهای خود باشید. حداکثر توان خروجی این پاوربانک ۲۰ وات و ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است همچین متریال مورد استفاده در این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است که همین باعث میشه تمام محصولات ۱۲۸ بالاخص پاوربانک های XPower با گارنتی در سرار ایران فروخته بشه. از ویژگی های پاوربانک XPower می توان داشتن نشانگر LED، توانایی شارژ تلفن همراه ،ساعت هوشمند،تبلت و هندزفری بلوتوث و خروجی چندگانه دانست
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۲۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • سازگار با
    اکثر گوشی موبایل وتبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دو کابل اینترنال برای استفاده سریع و آسان پشتیبانی از پرتکال شارژ فوق سریع هواوی و شیائومیخروجی چندگانه ( قابلیت شارژ همزمان ۴ دستگاه)شارژ سریع
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پاوربانک بی سیم انکر مدل A1611 ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک بی سیم انکر مدل A1611 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    – پورت Type -C با توان ۲۰ وات – تکنولوژی P.IQ
  • ظرفیت اسمی
    ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    گوشی های موبایل
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۱۹۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P5300 ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    Super Fast Charge, PD 3.0 PDO/PPS, AFC, QC 2.0 max. 25W
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۱۷۰۰۱ تا ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • توضیحات جنس بدنه
    فلز
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۲ آمپر مخصوص موبایل
  • شدت جریان ورودی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    گوشی موبایل وتبلت
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    ۳۹۲ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ پاوربانک وگر مدل v11 ظرفیت ۲۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک وگر مدل v11 ظرفیت 25000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۵۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۲۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ پاوربانک لیتو مدل LP-55 ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاوربانک لیتو مدل LP-55 ظرفیت 30000 میلی‌آمپرساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    -توان: ۲۲.۵ وات – مجهز به فناوری محافظت از آسیب‌های افت ولتاژ و جریان
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    صفحه نمایش LCD
  • ظرفیت اسمی
    ۳۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    تمامی گوشی‌های موبایل و تبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک شیائومی مدل PLM18ZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    گوشی های موبایل و تبلت
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ پاوربانک مدل Redmi PB100LZM ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک مدل Redmi PB100LZM ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پورت USB-C ورودی
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۶ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی، تبلت، دوربین فیلمبرداری و عکس برداری، mp3 ،mp4 ،GPS و بسیاری دیگر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ ، اتصال کوتاه و ضربهدارای پورت USB-C ورودی (برای شارژ شدن پاوربانک)دارای ولتاژ ورودی ۵ ولتدارای ولتاژ خروجی ۵.۱ ولتدارای آمپر (شدت‌جریان) ورودی ۲.۶ ‌آمپرساعتدارای آمپر (شدت‌جریان) ورودی ۲.۴ و ۲.۶ ‌آمپرساعتدارای ۲ درگاه USB Type-A برای خروجیدارای ۲ درگاه USB-C و microUSB برای ورودی
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۲۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت ۳۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک انرجایزر مدل UE30057PQ ظرفیت 30000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    تکنولوژی PD و QC.3
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۳۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    OPPO -Huawei- iPhone-Samsung
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات و قابلیت‌ها
    با توجه به اینکه در اینده نزدیک نسل جدید گوشیهای هوشمند با توان سرعت ۱۸W به بالا شارژ می‌شود کمپانی انرجایزر با به کار گیری پیشرفته ترین تکنولوژی در پاور بانک دست به تولید اولین پاور بانک با توان خروجی ۲۲.۵W را در جهان زده که هم اکنون در ایران توسط شرکت داده پرداز رایانه متین عرضه می‌گردد البته این نکنه مهم که اگر با کابل اورجینال گوشی همراه خود استفاده نمی‌ایید با این پاوربانک می‌توانید به صورت سوپر فست شارژ که در گوشی های نسل جدید مانندOPPO -Huawei- iPhone-Samsung است استفاده نمیایید
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۶۳۳ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ پاوربانک سامسونگ مدل EB-P3400 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک سامسونگ مدل EB-P3400 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    پشتیبانی از قابلیت شارژ Superfast با توان خروجی ۲۵ وات / قابلیت شارژ شدن پاوربانک با توان ورودی ۲۵ وات
  • کلاس وزنی
    معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    ۶۰۰۰ تا ۱۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • توضیحات جنس بدنه
    ساخته شده از موارد بازیافتی
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۷۷ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۹ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۹ ولت
  • سازگار با
    دستگاه‌های دارای رابط USB-C
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای کابل USB-C به USB-C با طول ۲۰ سانتی‌متر / ابعاد: ۷۰x148x15.6 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه کاور

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت به همراه کاور

مشخصات

  • مشخصات فنی
  • کلاس وزنی
    سنگین|بیشتر از ۴۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۲۰۰۰۰
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • محدوده ظرفیت
    بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • توضیحات جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۱ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۱ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵.۱
  • سازگار با
    تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل ۵ ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری mp3 – mp4 – GPS و …
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ و اتصال کوتاه و ریست شدن- دارای بدنه ای مقاوم در برابر ضربه- همراه با یک عدد کاور سیلیکونی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • وزن
    ۴۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ پاوربانک مانیکس مدل PD-MX705 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک مانیکس مدل PD-MX705 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    جدیدترین سری از پاوربانک های manix. شارژ با توان ۶۶.۵ وات. سازگار با کلیه دیوایس های اپل و سامسونگ. شارژدهی سریع دو سویه . مجهز به صفحه نمایش (میزان شارژ باقیمانده پاوربانک)
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • قابلیت‌های ویژه
    فناوری USB PD
  • محدوده ظرفیت
    ۳۰ تا ۶۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD)
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • سازگار با
    تبلت موبایل
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای چراغ قوهصفحه نمایش
  • وزن
    ۱۰۱۹ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ پاوربانک مک دو دو مدل MC-6030 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

پاوربانک مک دو دو مدل MC-6030 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

مشخصات

  • مشخصات فنی
    – ظرفیت باتری: ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت- پورت ورودی: میکرو، تایپ سی- جریان ورودی: ۵V/2A- پورت خروجی: USB- جریان خروجی: ۵V/2A- جنس بدنه: پلاستیک ABS- وزن: ۱۶۸ گرم- ابعاد: ۹۵.۵×۶۴.۵×۲۴ میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    سبک|۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری
    نشانگر LED
  • ظرفیت اسمی
    ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های ویژه
    قابلیت استفاده به عنوان پاوربانک
  • محدوده ظرفیت
    ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان کار هنگام قطع برق
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • شدت جریان ورودی
    ۲.۰ آمپر
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • سازگار با
    انواع گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون و امکان شارژ تبلت، دستگاه‌های پخش موسیقی و دوربین و گجت‌های با ظرفیت باتری پایین مانند هدست بلوتوث، ساعت و مچ بندهای هوشمند
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • وزن
    ۱۶۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شارژر همراه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هدفون بیسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا