تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت

سیلندر قفل، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع سیلندر قفل درب

راهنمای خرید سیلندر قفل به همراه نکات مهم هنگام خرید

یکی از مهمترین قسمت‌های قفل درب منزل سیلندر قفل می‌باشد. یک قفل بدون این قطعه کامل نیست و حتی با یک پیچ گوشتی هم به سادگی قابل باز شدن است. سیلندر قفل در واقع قسمت کلید خور یک قفل را تشکیل می‌دهد. شما حتی اگر یک قفل خوب و با کیفیت را خریداری نمی‌کنید، بهتر است سیلندر قفل باکیفیت بالا را خریداری نمایید. زیرا سارق از طریق ضعف این قطعه اقدام به ورود به منزل شما می‌کند. تمامی فروشندگان موجود در بازار ادعا می‌کنند که قفل‌های آن‌ها بهترین جنس هستند، اما اکثر آن‌ها فقط بهدقصد فروش اجناس خود این کار را انجام می‌دهند و از عدم آگاهی شما در مورد خرید سیلندر قفل درب سوء استفاده می‌کنند.

نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما آموزش دهیم که چگونه برای خود بهترین سیلندر قفل را انتخاب کنید و بدون توجه به فروشنده با علم کامل اقدام به خرید این محصول با ارزش کنید. اولین نکته‌ای که سارق از آن سوء استفاده می‌کند، جنس سیلندر قفل است، برخی مواد با اسید کاملا از بین می‌روند و سارق به راحتی به منزل شما ورود پیدا می‌کند. پس بهتر است سیلندرهای قفل برنجی و استیل ضد زنگ را انتخاب کنید، این مواد در برابر اسید مقاوم‌تر هستند. ضعف دیگری که در سیلندرهای قفل دیده می‌شود، مکانیسم کلید آن‌ها است. پیشنهاد می‌کنم بی‌خیال قفل‌های کلید کامپیوتری شوید، زیرا به سادگی با یک کلید خام و حتی نی ساندیس قابل باز شدن هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سیلندر قفل را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سیلندر قفل موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سیلندر قفل باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

سیلندر قفل چیست و چه کاربردی دارد؟

مهمترین قسمت یک قفل سیلندر آن می‌باشد، سیلندر در واقع قسمت کلید خور یک قفل را تشکیل می‌دهد، به قسمت کلید خور یک قفل سیلندر گفته می‌شود. این قطعه باعث حرکت زبانه به طرف چارچوب درب و داخل قفل می‌شود. شما بدون داشتن این قطعه قادر به باز یا بسته کردن قفل نخواهید بود. این قسمت امنیت یک قفل را بالا می‌برد و برعکس در صورت استفاده از یک جنس ضعیف می‌تواند، امنیت شما را به خطر بیاندازد. شما حتی اگر بهترین جنس قفل را انتخاب کرده باشید اما برای سیلندر آن هزینه نکنید، قفل شما به راحتی آب خوردن باز می‌شود. پس هنگام خرید این محصول خساست را کنار بگذارید و بهترین جنس آن را خریداری نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگیره درب

انواع سیلندر قفل موجود در بازار:

  • سیلندر قفل چهارسو: یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های قفل موجود در بازار می‌باشد، همان طور که از نام آن‌ها ‌مشخص است، دارای یک کلید با مکانیسم رمز از چهار طرف هستند، یعنی کلید این قفل‌ها چهار سو دارد و هر سو دارای مکانیسم کلید است که کار را برای باز کردن با کلیدهای دیگر پیچیده می‌کند.
  • سیلندر قفل سرویسی: این مدل از مغزی مخصوص سرویس بهداشتی است، یعنی از یک طرف یا بیرون از سرویس دارای قسمت کلید خور و در قسمت داخلی سرویس بهداشتی دارای یک دکمه چرخان هستند که کار کلید را انجام می‌دهد، یعنی با خرچاندن این اهرم درب از داخل و بدون نیاز به کلید قفل و باز می‌شود.
  • سیلندر قفل معمولی: رایج‌ترین نمونه سیلندر در بازار هستند، کمتر کسی این قفل‌ها را از نزدیک ندیده است. به طور کلی بیشتر سیلندرهای قفلی که در بازار مشاهده می‌کنید از این نوع هستند. یعنی یک کلید معمولی می‌خورند و از هر دو طرف دارای مکانیسم کلید معمولی هستند. در دو نوع برنجی که بهترین جنس است و سایر مواد ساخته می‌شوند که قیمت سیلندر را جنس آن مشخص می‌کند.
  • سیلندر قفل ناودانی: به این دلیل این سیلندرها به ناودانی معروف شده‌اند که مکانیسم کلید آن‌ها ناودانی است. یعنی چیزی بین کلید معمولی و کامپیوتری متاسفانه برخلاف ظاهر این کلیدها باز کردن ان‌ها کار سختی نیست و با یک کلید خام هم به راحتی باز می‌شوند، پس فریب شکل کلید این سیلندرها را نخورید و به سراغ سیلندرهای حرفه‌ای‌تر بروید.
  • سیلندر قفل کامپیوتری: در واقع این قفل‌ها نوعی قفل ناودانی به حساب می‌آیند، یعنی به خاطر شکل ظاهری کلید به کامپیوتری معروف شده‌اند. ساخت این کلیدها به صورت کامپیوتری و با دستگاه انجام می‌شود به همین علت شما به خیال خود آن‌ها را یک قفل حرفه‌ای به حساب می‌آورید، اما متاسفانه خیلی ساده قابل باز شدن هستند. بهتر است به جای خرید این مدل مدل‌های بهتری را انتخاب کنید.
  • سیلندر قفل آپارتمانی: این سیلندرها معمولا بر روی درب‌های ضد سرقت آپارتمان‌ها نصب می‌شوند به همین علت به آن‌ها قفل آپارتمانی گفته می‌شود. در ساخت این سیلندرها تلاش شده تا به یک سیلندر ضد سرقت با امنیت بالا تبدیل شوند. شاید بهترین سیلندر قفلی که در بازار می‌توانید، پیدا کنید، همین مدل باشد. البته قیمت آن‌ها اندکی بلاتر از سیلندرهای معمولی است.
  • سیلندر قفل دوشیار: یک مکانیسم قفل قابل اعتماد و جدید که به علت امنیت بالا جای قفل‌های کامپیوتری ناامن موجود در بازار را گرفت. در یک طرف کلید دو شیار وجود دارد که هر یک مکانیسم کلید جداگانه‌ای دارد و با یک کلید خام قابل بازگشایی نیست. این قفل‌ها را می‌توانید برای درب‌های ورودی منزل و جایی که بیشتر در معرض سرقت قرار دارد، نصب کنید و امنیت محل را بالا ببرید.

بهترین سیلندر قفل درب:

برای اینکه بهترین نوع قفل را خریداری کنید، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید، به عنوان مثال جنس سیلندر نقش مهمی در کارکرد محصول مورد نظر شما دارد، قفل‌هایی که مغزی آن‌ها از جنس برنج یا استیل ضد زنگ است در برابر اسید و برش مقاومت زیادی خواهند کرد به همین علت می‌توانند بهترین گزینه برای خرید باشند. از طرفی مکانیسم کلید هم نقش مهمی در انتخاب بهترین سیلندر دارد، مکانیسم کلید دو شیار و چهارشیار بهترین گزینه برای انتخاب هستند. از طرفی برند محصول هم نقش مهمی در انتخاب شما دارد به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • سیلندرهای قفل گیرا
  • سیلندرهای قفل کالی
  • سیلندرهای قفل کال ترکیه
  • سیلندرهای قفل کلون
  • سیلندرهای قفل باتیس
  • سیلندرهای قفل کاله

سیلندر قفل از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد و شما به راحتی از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید، قفل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید به عنوان مثال شما به راحتی می‌توانید از ابزار فروشی‌های سراسر کشور این محصول را انتخاب و خریداری کنید. دو روش خرید که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را برای شما به طور کامل توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما حتما باید از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه ابزار فروشی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل یا محل کار خود را ندارید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها سیلندر مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید سیلندر قفل:

شاید در نگاه اول تصور کنید که خرید این محصول کار ساده‌ای است، اما زمانی که به بازار مراجعه کنید و با انبوهی از مدل‌ها برخورد کنید، متوجه می‌شوید که سخت در اشتباه بوده‌اید و آنقدر هم که فکر می‌کردید، کار ساده‌ای نبوده است و به یک راهنمای خرید جامع نیاز دارید. اما اصلا نگران نباشید، ما در این مقاله یک سری نکات مهم را جمع بندی کرده‌ایم که حاصل جستجو در تعداد زیادی مقاله در مورد خرید این محصول بوده و ان‌ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چشمی درب

نکات مهمی که هنگام خرید سیلندر قفل باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. سایز سیلندر: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید سیلندر باید به آن توجه داشته باشید، سایز سیلندر است. هر چه درب مورد نظر شما پهنای بیشتری داشته باشد، شما نیاز به قفل بزرگتری خواهید داشت. سایزهای رایج این قفل‌ها عبارتند از: ۶ سانتی‌متر، ۷ سانتی‌متر، ۸ سانتی‌متر، ۹ سانتی‌متر و ۱۰ سانتی‌متر که بیشتر درب‌های رایج به سیلندر ۷ سانتی‌متری نیاز دارند. برای درب‌های جنس ترک معمولا سیلندر ۷ سانتی‌متری استفاده می‌شود، اما برای درها‌ی چینی سایزهای ۸، ۹ و ۱۰ مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. جنس سیلندر: همان طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، سیلندرهای درب از جنس برنج، استیل، آلومینیوم و سرب ساخته می‌شوند. در ساخت برخی سیلندرها دو ماده استفاده می‌شود به عنوان مثال جنس بچه توپی یعنی قسمتی که کلید وارد آن می‌شود، برنجی و بدنه سیلندر آلومینیوم یا سرب می‌باشد. بهتر است سیلندرهایی را خریداری کنید که جنس تمام قسمت‌های آن از یک فلز که بهترین آن برنج و استیل است باشد.
  3. رنگ سیلندر: به دلیل اینکه دستگیره‌های درب از رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند، سیلندرها هم رنگ‌های مختلفی دارند و به راحتی می‌توانید رنگ آن‌ها را با دستگیره و حتی خود درب هماهنگ کنید. از جمله رنگ‌های معروف سیلندر می‌توان به رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، طوسی، مشکی، مسی، زیتونی و نسکافه‌ای اشاره کرد که از بین این رنگ‌ها نقره‌ای و طلایی بیشتر از سایر رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. امنیت سیلندر: شاید یکی از مهمترین فاکتورهایی که هنگام خرید این محصول باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید، توجه به امنیت قفل باشد. به منظور ضد سرقت کردن و جلوگیری از دریل زدن و شکستن سیلندر در ساخت مغزی از یک سری آلیاژهای مخصوص استفاده می‌کنند. روکش برخی سیلندرها از جنس فولاد است که مانع از شکستن سیلندر می‌شود. برخی مدل‌ها ساچمه و فنرهای درون مغزی را از جنس فسفر و برنز تهیه می‌کنند که آن را ضد اسید می‌کند. تعداد سلچمه‌های هر قفل روی بالا بردن امنیت آن قفل تاثیر ویژه دارد، هر چه تعداد این ساچمه‌ها بیشتر باشد، امنیت قفل بالاتر است.
  5. نصب مغزی: برای نصب این محصول فقط کافی است، مغزی را وارد قفل کنید و از کنار درب سوراخ روی قفل را با مغزی هماهنگ کنید، سپس پیچ سیلندر را وارد سوراخ کرده و آن را در حد معمول سفت کنید. سفت کردن بیش از اندازه پیچ هیچ کمکی به بالا بردن امنیت قفل نمی‌کند و حتی ممکن است سبب تاب برداشتن مغزی و در نتیجه به سختی چرخیدن مغزی درون قفل شود. برای قفل‌های دیجیتالی هم کافی است سیلندر قدیمی را باز کرده و مغزی دیجیتال را جایگزین کرده و پیچ آن را محکم کنید.
  6. گارنتی و خدمات پس از فروش: همیشه برندهایی را انتخاب کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، این برندها معمولا کیفیت بالایی دارند. هیچ شرکتی جنس بی‌کیفیت خود را ضمانت نمی‌کند، زیرا برای شرکت هزینه در بر دارد. پس می‌توان به این نتیجه رسید که اجناس گارانتی‌دار همگی باکیفیت هستند، از این گذشته در صورتی که دچار مشکل شوند می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان با یک نمونه نو جایگزین کنید.

روش نگهداری از سیلندر قفل:

  • هنگام نصب مغزی درون قفل از سفت کردن بیش از اندازه پیچ خودداری کنید، زیرا سبب کج شدن سیلندر شده و کلید به راحتی درون آن چرخیده نمی‌شود.
  • هر چند وقت یکبار مقداری روغن در حد یک تا دو قطره درون سیلندر بریزید، این کار سبب می‌شود، ساچمه‌های درون قفل کمتر دچار شکستگی شوند.
  • هنگامی که چرخش کلید درون سیلندر صورت نمی‌گیرد، از صحیح بودن کلید اطمینان حاصل کنید، تلاش برای باز کردن قفل با کلید دیگر باعث شکسته شدن ساچمه‌ها و خرابی سیلندر می‌شود.
  • اگر قصد شستشوی درب خود را دارید، از وارد شدن آب به درون سیلندر جلوگیری کنید، ورود آب به درون قفل سبب زنگ زدن و خرابی ساچمه‌های درون آن می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد می توانید سیلندر قفل مورد نظر خود را تهیه نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سیلندر قفل ارزان، پر فروش و با کیفیت موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک بر روی هر عکس یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سیلندر قفل درب تنسر مدل TL-1511-70

سیلندر قفل درب تنسر مدل TL-1511-70

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۱۳۰x100x30 میلی‌متر
  • ویژگی‌های کلید
    کلید برنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سیلندر قفل اولترا مدل STN070

سیلندر قفل اولترا مدل STN070

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۷۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۲۰۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه بالا فولادی
  • رنگ قفل و سیلندر
    زبانه بالا نقره‌ای رنگ
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سیلندر قفل گلف مدل G406

سیلندر قفل گلف مدل G406

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۷۰x32x16 میلی‌متر
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، وسط
  • ویژگی‌های کلید
    کلید برنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سیلندر قفل باتیس کد ۳۰۰۰

سیلندر قفل باتیس کد 3000

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۷×۲.۸×۱.۲ میلی‌متر
  • وزن قفل
    ۲۰۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    زبانه پایین نقره‌ای
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، کنار
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سیلندر قفل آبوس مدل D10 s

سیلندر قفل آبوس مدل D10 s

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۷×۲.۸×۱.۴ میلی‌متر
  • وزن قفل
    ۳۲۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    گالوانیزه
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    دارای دو ردیف ساچمه بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سیلندر قفل مدل گوریلا کد YP-60MM-COMPUTER

سیلندر قفل مدل گوریلا کد YP-60MM-COMPUTER

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۱۵x30x60 میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۱۳۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی طلایی رنگ قفل
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، وسط
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    – سیلندر قفل در مغزی برنجی مدل گوریلا- دارای ۵ کلید برنجی ( کامپیوتری )- سیلندر قفل دو طرف باز شو – مغزی دارای ۷ پین برنجی- سایز ۶۰ میلی متر (۳۰+۳۰)- دارای پیچ ۶.۵ سانتی برای بستن سیلندر- دارای سه رنگ :طلایی . ساتن . زیتونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سیلندر قفل شوکا مدل -۳۰۳

سیلندر قفل شوکا مدل -303

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه بالا فولادی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی طلایی رنگ قفل
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سیلندر قفل کلون مدل ۷۰ WC

سیلندر قفل کلون مدل 70 WC

مشخصات

  • وزن سیلندر
    ۲۰۰ گرم
  • ابعاد قفل
    ۱۰۵x30x18 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سیلندر قفل مگو مدل AP 70

سیلندر قفل مگو مدل AP 70

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه پایین برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی طلایی رنگ قفل
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سیلندر قفل اچ تی مدل HT252

سیلندر قفل اچ تی مدل HT252

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۱۰x30x70 میلی‌متر میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۲۴۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی طلایی رنگ قفل
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سیلندر قفل باتیس مدل دو شیاره کد ۰۰۷

سیلندر قفل باتیس مدل دو شیاره کد 007

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    الکترواستاتیک سیلور
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سیلندر قفل ویستا مدل آپارتمانی کد V40Z4CSN1.7c

سیلندر قفل ویستا مدل آپارتمانی کد V40Z4CSN1.7c

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۷۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۲۲۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر آهنی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی نقره‌ای رنگ قفل
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سیلندر قفل باتیس مدل BA30001 اکونومی

سیلندر قفل باتیس مدل BA30001 اکونومی

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر روی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی طلایی رنگ قفل
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سیلندر قفل مارتک مدل king

سیلندر قفل مارتک مدل king

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۷۰x28x10 میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۳۰۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه پایین فولادی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی طلایی رنگ قفل
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی
  • ویژگی‌های کلید
    کلید ویژه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سیلندر قفل اچ تی مدل HT252

سیلندر قفل اچ تی مدل HT252

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۱۰x30x70 میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۱۸۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی طلایی رنگ قفل
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سیلندر قفل اس تی ای مدل ZB70RFK

سیلندر قفل اس تی ای مدل ZB70RFK

مشخصات

  • وزن سیلندر
    ۱۶۰ گرم
  • ابعاد قفل
    ۷۰x30x30 میلی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، وسط
  • ویژگی‌های کلید
    کلید برنجی
  • سایر توضیحات
    مغزی از جنس برنجدارای ۷ پین از جنس برنجسایز ۷۰ میلینتر (۴۰+۳۰)دارای ۵ کلید کامپیوتری از جنس برنجتولید شده با فناوری ضد دریل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سیلندر قفل ضدسرقت میلاک مدل ۷۰۴۰۳۰K

سیلندر قفل ضدسرقت میلاک مدل 704030K

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۷۰*۳۵*۲۰ میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۲۰۰ گرم
  • ابعاد قفل
    ۶۵ میلی‌متر
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، کنار
  • ویژگی‌های کلید
    کلید برنجی
  • سایر توضیحات
    دارای نوار فولادی ضد سرقت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سیلندر قفل ال ام اس کد ۳۰۰

سیلندر قفل ال ام اس کد 300

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۷۰x22x12 میلی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، کنار
  • ویژگی‌های کلید
    کلید برنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سیلندر قفل اولترا مدل AP-3KS

سیلندر قفل اولترا مدل AP-3KS

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۳۰×۴۰ میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۲۵۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه بالا زاماک
  • رنگ قفل و سیلندر
    الکترواستاتیک سیلور
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی
  • ویژگی‌های کلید
    ۳ کلید در بسته‌بندی
  • سایر توضیحات
    ابعاد سیلندر ۷ سانت ۳۰×۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سیلندر قفل سما مدل sa90

سیلندر قفل سما مدل sa90

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۹۰x30x30 میلی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، وسط
  • سایر توضیحات
    مغزی قفل ۹۰ میلیمتری sema مناسب برای درهای upvc دارای ۵ کلید برند مرغوب سما ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سیلندر قفل بنتا کد ۷۰

سیلندر قفل بنتا کد 70

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه بالا زاماک
  • رنگ قفل و سیلندر
    الکترواستاتیک سیلور
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سیلندر قفل باتیس مدل آپارتمانی ۷cm کد BA30009

سیلندر قفل باتیس مدل آپارتمانی 7cm کد BA30009

مشخصات

  • ابعاد سیلندر
    ۷۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن سیلندر
    ۲۳۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه بالا فولادی
  • رنگ قفل و سیلندر
    رنگ کوره
  • مناسب برای درهایی با ضخامت
    ۷ سانتی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سیلندر قفل مدل سرویس QC7

سیلندر قفل مدل سرویس QC7

مشخصات

  • وزن سیلندر
    ۱۹۵ گرم
  • ابعاد قفل
    ۳۳×۱۱.۵×۷۰ میلی‌متر
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    الکترواستاتیک سیلور
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سرویس
  • سایر توضیحات
    سیلندر سرویس گوفیکس بسیار با کیفیت و دارای رنگ بندی از جمله مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سیلندر قفل اس تی ای مدل SS-22

سیلندر قفل اس تی ای مدل SS-22

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه پایین برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی نقره‌ای رنگ قفل
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، وسط
  • ویژگی‌های کلید
    کلید کامپیوتری
  • سایر توضیحات
    سیلندر مغزی و کلید برنجی دو طرف بازشوبدنه و مغزی از جنس برنجدارای ۷ پین از جنس برنجسایز ۷۰میلی‌متردارای ۵ عدد کلید کامپیوتری از جنس برنجتولید شده با فناوری ضد دریلبسته بندی منحصر به فرد ( جعبه کادویی )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سیلندر قفل مدل Ht252

سیلندر قفل مدل Ht252

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر روی
  • رنگ قفل و سیلندر
    الکترواستاتیک سیلور
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سیلندر قفل باتیس مدل BA30002

سیلندر قفل باتیس مدل BA30002

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۷۰x34x17 میلی‌متر
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    محل پیچ سیلندر، وسط
  • ویژگی‌های کلید
    کلید آهنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سیلندر قفل مدل سربی ساتن

سیلندر قفل مدل سربی ساتن

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر آهنی
  • رنگ قفل و سیلندر
    الکترواستاتیک سیلور
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سیلندر قفل آماتیس مدل QB/T2474-2000

سیلندر قفل آماتیس مدل QB/T2474-2000

مشخصات

  • وزن سیلندر
    ۱۹۳ گرم
  • ابعاد قفل
    ۷۰×۱۱.۵×۳۳ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سیلندر قفل کربین کد ۲۰۲۳

سیلندر قفل کربین کد 2023

مشخصات

  • جنس قفل و سیلندر
    زبانه بالا برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    پیشانی نقره‌ای رنگ قفل
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    سوئیچی
  • ویژگی‌های کلید
    ۵ کلید در بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سیلندر قفل یال کد ۱۰۰۰

سیلندر قفل یال کد 1000

مشخصات

  • ابعاد قفل
    ۷×۱.۷×۳.۳ میلی‌متر
  • وزن قفل
    ۳۴۰ گرم
  • جنس قفل و سیلندر
    سیلندر برنجی
  • رنگ قفل و سیلندر
    الکترواستاتیک سیلور
  • ویژگی‌های سیلندر قفل
    آپارتمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سیلندر قفل در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سنگ رومیزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا