ابزار برقیابزار غیر برقی

سنگ رومیزی، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع سنگ رومیزی

راهنمای خرید سنگ رومیزی به همراه نکات مهم هنگام خرید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید سطح ناهموار یک فلز را صاف کرده و سیقل دهید در این شرایط استفاده از یک سنبه دستی کاری سخت و دشوار خواهد بود، شما با استفاده از سنگ رومیزی می‌توانید به راحتی با زدن یک دکمه دستگاه را روشن کرده و با حرکت دادن جنس مورد نظر خود بر روی سنگ آن را صاف کرده و سیقل دهید. بسته به جنس ماده‌ای که قرار است آن را تراش و سیقل دهید شما با دستگاه‌هایی با قدرت‌های مختلف احتیاج دارید، در برخی مدل‌های سنگ رومیزی سرعت چرخش سنگ قابل تنظیم است و شما می‌توانید سرعت چرخش آن را با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

امروزه دستگاه‌های برقی پیشرفت چشمگیری کرده‌اند، سنگ رومیزی هم از این پیشرفت به دور نبوده و پیشرفت کرده به طوری که اکثر این سنگ‌ها دو طرفه هستند، در روی یک طرف برس سیمی یا فرز انگشتی دارند و در طرف دیگر دارای یک سنگ هستند. قطع کن خودکار یک پیشرفت چشمگیر است که به تازگی به این محصول اضافه شده، یعنی هنگام گیر کردن لباس یا برخورد دست با سنگ رومیزی دستگاه به صورت خودکار خاموش شده و خطرات احتمالی را به حداقل می‌رساند. همه این‌ها ویژگی‌هایی هستند که هر کسی قبل از خرید این محصول با آن‌ها آشنایی ندارد، بنابراین ما این راهنمای خرید را برای شما آماده کرده‌ایم تا با خرید این محصول بیشتر آشنا شوید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سنگ رومیزی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سنگ رومیزی موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سنگ رومیزی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

سنگ رومیزی چیست؟

سنگ رومیزی یک سوهان برقی رومیزی است که روی میز کار پیچ و مهره می‌شود و با چرخش یک سنگ زبر چرخان به شما کمک می‌کند تا هر وسیله‌ای را سوهان زده و تمیز کاری کنید، این محصول معمولا دو طرفه عرضه می‌شود و طرف دیگر این محصول یک برس سیمی چرخان وجود دارد که برای تمیز کردن سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته هم این محصول وجود داشته و شما باید با کمک چرخاندن یک اهرم چرخان آن را به حرکت در می‌آوردید، اما امروزه به لطف اختراع الکتریسته خیلی راحت و سریع بدون صرف انرژی با برق کار می‌کنند. لازم به ذکر است که سرعت چرخش آن‌ها چند برابر نمونه دستی بوده و از قدرت بیشتری برخوردار می‌باشد.

سنگ رومیزی چه کاربردی دارد؟

از این وسیله برقی می‌توان در کارگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی مثل کابینت سازی، آهنگری، تراشکاری، کف سازی و کاربردهای خانگی استفاده کرد. در اصل از این دستگاه به منظور تمیز کردن سطح یک جسم، شکل دهی و سایش آن می‌توان بهره گرفت به همین علت شما در هر کارگاهی در هر کسب و کاری می‌توانید از این محصول استفاده کنید و فقط مربوط به یک شغل یا حرفه نیست. این محصول یک دستگاه سنباده زن برقی هم به حساب می‌آید و از آن می‌توانید برای حذف قسمت‌های برآمده و ناهموار روی قطعه ساخته شده خود استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرز سنگبری

انواع سنگ رومیزی موجود در بازار:

این دستگاه هم همانند سایر ابزار برقی دارای مدل‌های مختلفی است که از نظر کارایی با هم متفاوت هستند، از این رو دز این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با انواع مدل‌های این دستگاه آشنا کنیم.

  1. سنگ رومیزی نواری: همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، این دستگاه دارای یک نوار یا تسمه است که روی آن سنگ قرار دارد و با چرخش این تسمه سنگ حرکت می‌کند. سنگ‌های مختلف با ضخامت‌های متنوع وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود تسمه را تغییر دهید. کار با سنگ‌های نواری راحت‌تر از سایر دستگاه‌های سنگ زنی است، زیرا آزادی عمل بیشتری به دست می‌دهند، از این رو نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند.
  2. سنگ رومیزی سنباده‌ای: از این دستگاه به منظور تیز کردن و تمیز کردن سطح فلزاتی مثل چاقو استفاده می‌شود. روی سنگ این دستگاه سنباده‌هایی با درصد زبری متفاوت وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود سنگ سنباده‌ای مورد نیاز خود را روی دستگاه قرار دهید. اگر شما نیاز به سنباده زدن یک جسم قابل حمل را دارید، می‌توانید از این مدل سنباده استفاده کنید. سنباده‌های روی این محصول به منظور سنباده زدن چوب و فلز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. سنگ رومیزی پرداخت: از این مدل برای پرداخت کردن سطوح مختلف استفاده می‌شود، این محصول در دو نوع دستی و برقی تولید می‌شود، نمونه دستی با قدرت نیروی انسانی کار می‌کند، یعنی شما باید با قدرت دست خود یک اهرم را بچرخانید، اما نمونه برقی با یک موتور الکتریکی کار می‌کند و شما تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توانید، دستگاه مورد نظر خود را روشن یا خاموش کنید. از این دستگاه بیشتر برای وسایل فلزی از جنس فولاد استفاده می‌شود.

بهترین مارک سنگ رومیزی:

شاید به جرعت می‌توان گفت شما کسی را پیدا نخواهید کرد که با قاطعیت کامل یک دستگاه خاص را به عنوان بهترین برند این محصول به شما معرفی کند، زیرا برندهای مختلفی وجود دارند که از نظر کیفیت چیزی از رقبای خود کم ندارند، و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سنگ‌های رومیزی رونیکس
  • سنگ‌های رومیزی باس
  • سنگ‌های رومیزی محک
  • سنگ‌های رومیزی ام پی تی
  • سنگ‌های رومیزی متابو
  • سنگ‌های رومیزی ماکیتا
  • سنگ‌های رومیزی ادون
  • سنگ‌های رومیزی سیلور
  • سنگ‌های رومیزی توسن

مزایای استفاده از سنگ رومیزی:

این محصول برقی دارای مزایای بی‌شماری است که در ادامه آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

  • موتور این دستگاه‌ها به بهترین وجه ممکن بهینه طراحی شده و با استفاده از آن‌ها ‌تا حد زیادی می‌توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید.
  • اندازه آن‌ها معمولا مناسب است و حجم بالایی از میزکار شما را اشغال نمی‌کنند، یک دستگاه ثابت هستند که کاربرد فراوانی هم دارند.
  • شرکت‌های ابزار سازی تولید داخل زیادی این محصول را با کیفیت بالا تولید می‌کنند که از نظر کیفیت همتای نمونه‌های خارجی خود اما با قیمتی ارزان‌تر هستند.
  • طراحی این وسیله به گونه‌ای است که شما در هر حوضه فعالیتی بدون هیچ مشکل و محدودیتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

سنگ رومیزی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های متنوعی برای خرید این ابزار وجود دارند که شما به راحتی می‌توانید از هر یک از این روش‌ها این ابزار را خریداری کنید، البته شما به راحتی می‌توانید از ابزار فروشی‌های سراسر کشور این محصول را خریداری نمائید. اگر وقت بیرون رفتن از منزل و محل کار خود را ندارید به راحتی می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها سنگ رومیزی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از سنگ رومیزی:

  • همیشه قبل از استفاده از دستگاه وضعیت سنگ آن را در نظر بگیرید، نباید دارای هر گونه ترک، شکستگی یا پریدگی باشد.
  • قبل از استفاده چرخش سنگ را بررسی کنید، باید پیچ‌های نگهدارنده سنگ به خوبی سفت شده باشند و از سلامت کامل برخوردار باشند، به عبارتی سنگ هنگام چرخش نباید لنگ بزند.
  • سرعت محیطی یک فاکتور مهم است که هر دستگاهی یک مقدار مشخص دارد، سرعت محیطی سنگ خریداری شده نباید کمتر از سرعت محیطی دستگاه باشد.
  • هنگام استفاده از این دستگاه فاصله جسم تا سنگ نباید بیشتر از دو میلی متر باشد، در غیر این صورت جسم به داخل دستگاه کشیده می‌شود و امکان شکستن جسم و پرتاب شدن به بیرون به دور از انتظار نیست.
  • حتما قبل از استفاده از دستگاه مطمئن شوید که محافظ روی آن نصب شده در غیر این صورت هنگام شکستن سنگ به بیرون پرتاب می‌شود و به شما آسیب جدی وارد می‌کند.

راهنمای خرید سنگ رومیزی:

شما ممکن است به بازار مراجعه کرده باشید و با انبوهی از مدل‌ها مواجه شده باشید و در مورد خرید این محصول با تردید مواجه شده باشید، شاید یکی از دلایلی که این مقاله را جستجو کرده‌اید و هم اکنون مطالعه می‌کنید نیز همین موضوع باشد. اما اصلا نگران نباشید. ما وب سایت‌های زیادی را مطالعه کرده‌ایم و نظرات کاربران زیادی را مورد بررسی قرار داده‌ایم و در مجموع به یک سری نکات مهم و کاربردی دست پیدا کرده‌ایم که هنگام خرید این محصول به شما کمک بزرگی خواهند کرد. خوشبختانه این نکات را به صورت رایگان با شما به اشتراک می‌گذاریم. شما با مطالعه این نکات به راحتی می‌توانید بهترین سنگ رومیزی را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرز آهنگری

نکات مهمی که هنگام خرید سنگ رومیزی باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. قدرت موتور دستگاه: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این سنگ باید به آن توجه داشته باشید، قدرت موتور دستگاه است. هر چه قدرت موتور دستگاه بیشتر باشد شما در آینده کمتر به مشکل برخورد خواهید کرد. قدرت دستگاه با واحد توان محاسبه می‌شود، هرچه توان یک دستگاه بیشتر باشد، قدرت بالاتری دارد. اگر قدرت موتور دستگاه با سبک کاری شما تناسب نداشته باشد، سرعت چرخش دستگاه حین کار کاهش پیدا می‌کند.
  2. قطر سنگ: دومین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید قطر سنگ است. سنگ‌های این دستگاه در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند، معمول‌ترین سایز سنگ‌ها ۱۵۰، ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی‌متر است. شما باید با توجه به نوع ساپورت دستگاه خود باید قطر سنگ را در نظر بگیرید. البته ناگفته نماند که دستگاه‌هایی با قطر سنگ کوچکتر هم وجود دارند، شما بهتر است، دستگاه‌هایی را خریداری کنید که قطر سنگ بزرگتری دارند، کار کردن با این دستگاه‌ها راحت‌تر است.
  3. سرعت چرخش: یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، سرعت چرخش دستگاه است. سرعت چرخش به معنای سرعت موتور دستگاه می‌باشد. سرعت چرخش موتور با واحد rpm سنجیده می‌شود. دستگاه‌هایی را خریداری کنید که دور موتور بالاتری دارند، کار با این دستگاه‌ها راحت‌تر است و حین استفاده کمتر دچار افت سرعت می‌شوند. سرعت چرخش در برخی دستگاه‌ها قابل تنظیم است که به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت چرخش دستگاه را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.
  4. میزان صدا و لرزش دستگاه: یکی از مواردی که از روی آن می‌توان به خوب بودن یک سنگ پی برد میزان صدای تولید شده به وسیله دستگاه است، هر چه میزان این صدا کمتر باشد شما حین کار با دستگاه تمرکز بیشتری روی کار خود خواهید داشت. به میزان لرزش موتور هم توجه کنید، موتورهای کم لرزش یا بدون لرزش بهترین گزینه هستند، زیرا روی میز لرزش کمتری ایجاد می‌کنند و ابزار روی میز را جا‌به‌جا نمی‌کنند، ممکن است یک پیچ را از روی میز جا‌به‌جا نماید.
  5. سیستم خنک کننده: به علت تماس مستقیم جنس با سنگ دستگاه اصطکاک زیادی ایجاد می‌شود که باعث پرتاب شدن این جرقه‌ها به اطراف می‌شود. در صورتی که دستگاه حین کار خنک سازی نشود به احتمال خیلی زیاد جسم مورد نظر شما تغییر شکل خواهد داد. در برخی مدل‌ها که دارای سیستم خنک سازی هستند، یک سیال مایع که معمولا آب یا روغن است برای خنک کاری استفاده می‌شود.
  6. ارگونومیک دستگاه: همان طراحی ساخت دستگاه است، هر چه کیفیت ساخت بیشتر باشد حین کار با دستگاه راحتی بیشتری خواهید داشت. دستگاه باید طوری طراحی شده باشد که افراد چپ دست هم به بهترین وجه ممکن بتوانند از این ابزار بهره ببرند. معمولا سنگ دستگاه‌های ارگونومیک را راحت‌تر از دستگاه‌های دیگر می‌توان تعویض کرد. سری‌های جدیدی از این دستگاه موجود است که تعویض سنگ آن‌ها نیاز به آچار مخصوص ندارد و با کمک دست انجام می‌شود.
  7. جنس پایه دستگاه: پایه‌های این دستگاه دقیقا قسمتی هستند که با میز کار شما در ارتباط مستقیم می‌باشند، بنابراین شما باید بهترین و مقاوم‌ترین جنس را انتخاب کنید که به راحتی شکسته نشوند. چدن و فولاد بهترین گزینه هستند و به راحتی شکسته نمی‌شوند.
  8. نوع برق تغذیه: به طور کلی این دستگاه‌ها در دو مدل عرضه می‌شوند، یعنی دستگاه‌های صنعتی که موتور آن‌ها با برق سه فاز کار می‌کند و دستگاه‌های نیمه صنعتی که با برق تک فاز کار می‌کنند. اگر برق کارگاه شما تک فاز است، حتما باید مدل‌های تک فاز و اگر برق شما سه فاز است، باید حتما دستگاه‌هایی را انتخاب و خریداری کنید که موتور آن‌ها با برق سه فاز کار می‌کند.

روش نگهداری از سنگ رومیزی:

  • پیچ‌های دستگاه را به خوبی روی میز محکم کنید، شل بودن پیچ‌ها سبب ضربه خودن به موتور و در نتیجه خراب شدن آن در آینده‌ای نه چندان دور خواهد شد.
  • حتما بعد از استفاده از این ابزار دوشاخه آن را از پریز برق بیرون بکشید، این کار از آسیب رسیدن به موتور دستگاه هنگامی که فراموش می‌کنید آن را خاموش کنید، جلوگیری می‌کند.
  • اگر دستگاه شما قابلیت خنک کاری سنگ را ندارد، هرگز نباید روی آن به صورت دستی آب بریزید، این کار احتمال برق گرفتگی و سوختن موتور دستگاه را افزایش می‌دهد.
  • اگر دستگاه توان پرداخت کردن یک فلز یا جسم خاص را ندارد، نباید با وارد کردن فشار بیشتر دستگاه را وادار به انجام این کار کنید، بهتر است، سنگ متناسب با جسم خود را روی دستگاه نصب کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سنگ رومیزی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سنگ رومیزی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سنگ رومیزی ماکیتا مدل GB 602 /150MM

سنگ رومیزی ماکیتا مدل GB 602 /150MM

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    rpm 2,850 (50 Hz) – 3,450 (60 Hz) rpm
  • قطر صفحه
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۲.۷ mm
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب
  • اقلام همراه
    یک عدد عینک ایمنی مهندسی بوش
  • سایر توضیحات
    قطعات ژاپن مونتاژ چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سنگ رومیزی المکس مدل B.G 425

سنگ رومیزی المکس مدل B.G 425

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x18x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۲.۷
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما کارت گارانتی دو عدد صفحه محافظ چشمذغال اضافی
  • سایر توضیحات
    مجهز به محافظ چشم دارای کابل ۳ متری با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سنگ رومیزی بوش مدل GBG 6020

سنگ رومیزی بوش مدل GBG 6020

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • توان
    ۶۰۰ وات وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۶۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۵
  • قطر صفحه
    ۲۰۰ میلی متر میلی‌متر
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۳۲
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب
  • سایر توضیحات
    برترین سنگ رومیزی دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکا کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون برترین سنگ رومیزی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکا قطعات صد در صد آلمان و آمریکا دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان سطح کلاس ایمنی ۱۰ از ۱۰ در نگاه آمازون آمریکا برترین مینی فرز از لحاظ ایمنی از نگاه مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سنگ رومیزی کرون کد ۲۰۰-۱۳۵۴۷

سنگ رومیزی کرون کد 200-13547

مشخصات

  • توان
    ۳۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۸۴۰
  • قطر صفحه
    ۲۰۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۴۲x31x29
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    ۲ عدد سنگصفحه محافظسطح زیر قطعه کاردفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    سنگ رومیزی با کیفیت باور نکردنی کرون سنگ رومیزی با موتور ۳۵۰ واتدور در حالت آزاد سنگ رو میزی ۲۸۴۰ دور در دقیقهدیسک سنگ زنی با قطر ۲۰۰ میلی مترضخامت سنگ زنی دیسک ۲۰ میلی مترمحافظ جرقه قابل تنظیم جهت حفاظت از کاربر در برابر جرقه هنگام سنگ زنیدارای بدنه آلیاژی جهت عمر طولانی مدتمجهز به کلید روکش دار برای جلوگیری از فرسایشمحصولی منحصر به فرد با وزن ۱۲ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سنگ رومیزی باس مدل LIFE-STYLE

سنگ رومیزی باس مدل LIFE-STYLE

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x14x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰_۱۰۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۷۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سنگ رومیزی دیوالت مدل MMA-DLT-752RTS

سنگ رومیزی دیوالت مدل MMA-DLT-752RTS

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x15x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • توان
    ۳۷۳ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰ دور در دقیقه
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    صفحه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستگاه سنگ سنباده رومیزی و فرز مینیاتوری شپخ مدل ۲ HG34

دستگاه سنگ سنباده رومیزی و فرز مینیاتوری شپخ مدل  2 HG34

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x18x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۱۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۰۰۰-۹۹۰۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۷۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    دارای کیت سنگ‌ زنی ۱۰۰ تکه شامل متعلقات شلنگ منعطف جهت سنگ‌ زنی،پولیش و سنباده‌زنی / یک عدد عینک ایمنی بوش مدل ویولا کلاسیک / یک عدد دستمال میکروفایبر تام کلین بوش
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / برترین سنگ سنباده رومیزی به انتخاب شرکت آمازون / قابلیت تغییر سرعت از ۹۹۰۰-۲۰۰۰ دور بر دقیقه / دارای کیت شلنگ منعطف برای سنباده‌ زنی، پولیش قطعه کار و اجرای سایربرش‌های مورد نیاز / مجهز به گارد محافظ چشم بدون ایجاد اختالل در دید / دارای چرخ سنباده‌زنی و پولیش به قطر ۷۵ میلی‌متر /

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سنگ رومیزی رونیکس مدل ۳۵۱۰

سنگ رومیزی رونیکس مدل 3510

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x23x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • توان
    ۱۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰
  • قطر صفحه
    ۱۵۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سنگ رومیزی محک مدل GD-175H

سنگ رومیزی محک مدل GD-175H

مشخصات

  • ابعاد
    طول: ۳۸ ، عرض: ۱۸ ، ضخامت: ۲۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • توان
    ۵۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۵
  • قطر صفحه
    ۱۷۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه
  • سایر توضیحات
    – ابعاد بسته‌بندی: طول: ۴۱ ، عرض: ۲۵ ، ضخامت: ۲۵ سانتی‌متر- وزن بسته‌بندی: ۱۳ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10 رنگ آبی

سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10 رنگ آبی

مشخصات

  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۷۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • اقلام همراه
    – شیلنگ خرطومی- عینک – سری های ظریف کاری
  • سایر توضیحات
    – مجهز به شیلنگ خرطومی جهت کارهای ظریف – مجهز به چراغ آماده به کار و در حال کار بطور جداگانه – دارای محافظ بر روی سنگ ها جهت جلوگیری از پرتاب تراشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سنگ رومیزی بوکی مدل MD-125-250W

سنگ رومیزی بوکی مدل MD-125-250W

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰ دور در دقیقه
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    ۲ عدد سنگ سنباده درشت و ریز / ۲ عدد حفاظ پلاستیکی / دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    سنگ رو میزی بوکی مدل MD-125-250W تایید و پیشنهاد شده توسط ابزار باطن قدرت موتور ۲۵۰ وات سرعت گردش آزاد ۲۹۵۰ دور در دقیقه اندازه صفحه ۱۲۵ میلی متر فرکانس کار با دستگاه ۵۰ هرتزدارای استاندارد ایمنی IP40

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سنگ سنباده رومیزی محک مدل GD-250 HL

سنگ سنباده رومیزی محک مدل GD-250 HL

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    دو دور ۱۵۰۰/۳۰۰۰سنگ رومیزیسنگ دو طرفهچرخ سنبادهسنگ دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سنگ رومیزی ماکیتا مدل GB602

سنگ رومیزی ماکیتا مدل GB602

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x9x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹.۲ کیلوگرم
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۸۵۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۲.۷
  • سایر توضیحات
    ایده‌آل برای نصب و استفاده در کارگاه‌های خانگی و آهنگریدارای موتور با توان ۱/۳ اسب بخاردارای حفاظ تلقی برای جلوگیری از پاشش جرقه و پلیسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

مشخصات

  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۷۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه
  • اقلام همراه
    – شیلنگ خرطومی- عینک – سری های ظریف کاری
  • سایر توضیحات
    – مجهز به شیلنگ خرطومی جهت کارهای ظریف – مجهز به چراغ آماده به کار و در حال کار بطور جداگانه – دارای محافظ بر روی سنگ ها جهت جلوگیری از پرتاب تراشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ خرطومی سنگ سنباده رومیزی سیلور مدل GTP02A11

خرطومی سنگ سنباده رومیزی سیلور مدل GTP02A11

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴*۳۰*۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۸ کیلوگرم
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای فلز
  • اقلام همراه
    – آچار مخصوص – آلن- دو عدد نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    – کاملا قابل انعطاف برای کار کردن در هر مکان – خرطومی ۹۲ سانتی‌متری- وزن بسته‌بندی: ۲۸۰ گرم- ابعاد بسته‌بندی: طول: ۱۴، عرض: ۳۰، ضخامت: ۲.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سنگ رومیزی محک مدل DGD-125-2

سنگ رومیزی محک مدل DGD-125-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x15x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۳۰۰۰
  • قطر صفحه
    ۱۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • سایر توضیحات
    دارای قاب محافظ تلقی برای جلوگیری از پخش شدن براده هادارای پایه های پلاستیکی برای ثابت ماندن دستگاهسه نظام با ظرفیت ۱۰ میلی متر و صفحه سنبادهمجهز به گارد محافظ برای افزایش ایمنی کاربرولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت با فرکانس ۵۰ هرتزطراحی ارگونومیک با وزن ۵.۵ کیلوگرمقطر مته کاری بین ۱.۵ تا ۱۰ میلی مترتک سرعته و تک فاز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سنگ رومیزی بوکی مدل MD-150-500W

سنگ رومیزی بوکی مدل MD-150-500W

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x24x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • توان
    ۵۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰ دور در دقیقه
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    ۲ عدد سنگ سنباده درشت و ریز / ۲ عدد حفاظ پلاستیکی / دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    سنگ رو میزی بوکی مدل MD-150-500Wتایید و پیشنهاد شده توسط ابزار باطن قدرت موتور ۵۰۰ وات سرعت گردش آزاد ۲۹۵۰ دور در دقیقه اندازه صفحه ۱۵۰ میلی متر فرکانس کار با دستگاه ۵۰ هرتزدارای استاندارد ایمنی IP40

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سنگ رومیزی دو طرفه المکس مدل AT – 422

سنگ رومیزی دو طرفه المکس مدل AT - 422

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x16x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۷ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰
  • ضخامت صفحه
    ۱۶
  • قطر صفحه
    ۱۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

سنگ رومیزی سیلور مدل GTP02A10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x12x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۷۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۱۴
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه
  • اقلام همراه
    – شیلنگ خرطومی- عینک – سری های ظریف کاری
  • سایر توضیحات
    – مجهز به شیلنگ خرطومی جهت کارهای ظریف – مجهز به چراغ آماده به کار و در حال کار بطور جداگانه – دارای محافظ بر روی سنگ ها جهت جلوگیری از پرتاب تراشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سنگ سنباده رومیزی توسن مدل ۴۱۷۵BG

سنگ سنباده رومیزی توسن مدل 4175BG

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x35x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • توان
    ۵۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ خرطومی سنگ رومیزی سیلور مدل SILV-75

خرطومی سنگ رومیزی سیلور مدل SILV-75

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x16x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۵۰ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰۰ -۰
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • اندازه سوراخ اتصال
    ۴
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    مناسب برای چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سنگ رومیزی رونیکس مدل ۳۵۷۵

سنگ رومیزی رونیکس مدل 3575

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • توان
    ۱۲۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۰۰۰۰
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • سایر توضیحات
    مجهز به موتور قدرتمندابزار چندمنظوره برای فرزکاری ، پولیش کاری و سوراخ کاریحجم مناسب ابزارقابلیت تنظیم سرعت ( دیمردار )صدا و لرزش کم در حین کار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سنگ رومیزی استرانگ مدل STG2606-375W

سنگ رومیزی استرانگ مدل STG2606-375W

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱×۱۴.۵×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۴ کیلوگرم
  • توان
    ۳۷۵ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    مجهز به ۲ عدد سنگ سنباده درشت و ریزمجهز به ۲ عدد حفاظ پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    توان: ۳۷۵ واتابعاد صفحه برش: ۱۵۰ میلیمترولتاژ: ۲۲۰ ولت-۵۰ هرتزوزن ۶.۴ کیلوگرمسرعت گردش آزاد: ۲۹۵۰ دور در دقیقهمجهز به ۲ عدد سنگ سنباده درشت و ریز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سنگ رومیزی محک مدل GD-150H

سنگ رومیزی محک مدل GD-150H

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵ × ۲۵ × ۳۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸.۵ کیلوگرم
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۵
  • قطر صفحه
    ۱۵۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سنگ رومیزی جاب مدل JM-125

سنگ رومیزی جاب مدل JM-125

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x19x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • توان
    ۱۵۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    صفحه برش
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    برقی
  • اقلام همراه
    قاب شیشه ای۲ عدد سنگ
  • سایر توضیحات
    یکی از برترین سنگ رومیزی دنیا از نگاه کاربران سایت دارای سیستم حفاظت موتور در مقابل اضافه بار طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان سطح کلاس ایمنی ۱۰ از ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سنگ سنباده رومیزی محک مدل GD 200-3 HL

سنگ سنباده رومیزی محک مدل GD 200-3 HL

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x28x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سنگ رومیزی رگنار مدل RG-3125

سنگ رومیزی رگنار مدل RG-3125

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x12x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۵۰ دور بر دقیقه
  • قطر صفحه
    ۱۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای آهن
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    حفاظ
  • اقلام همراه
    – پایه نگهدارنده- محافظ چشم
  • سایر توضیحات
    – ابعاد سنگ: ۱۲.۵×۱۶×۱.۲۷ سانتی‌متر- فرکانس ۵۰ هرتز- ولتاژ ۲۲۰ ولت- توان ۱/۴ اسب بخار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سنگ سنباده رومیزی توسن مدل۴۱۲۵BG

سنگ سنباده رومیزی توسن مدل4125BG

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۷ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۹۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۱۲۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های صفحه
    مناسب برای فولاد
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    صفحه همراه
  • اقلام همراه
    حفاظ شیشه ایپایه حفاظ شیشه ایگارد محافظتکیه گاه فلزی۲ عدد سنگ سایز ۱۲۵ میلیمتر
  • سایر توضیحات
    توان ۲۰۰ وات واقعیکم صدا با حداقل لرزش ممکنمجهز به کلید برق با محافظ (کاور) گرد و غبارمجهز به پایه چدنی سنگین به منظور حفط تعادل و کنترل لرزش دستگاهمجهز به گارد محافظ و پایه نگهدارنده قطعه کار به منظور تسلط بیشتر کاربر به قطعه کاردارای موتور پرقدرت و متناسب با سایز سنگ هامجهز به ۲ عدد سنگ ستیز ۱۲۵ میلیمتر با کیفیت به منظور کاربری مختلفدارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر ابزاردارای حفاظ شیشه ای با پایه نگهدارنده مخصوصدارای کابل برق ۲ متری با روکش ضخیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سنگ رومیزی ادون مدل GM-125

سنگ رومیزی ادون مدل GM-125

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x19x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سنگ رومیزی باس مدل BS3108A

سنگ رومیزی باس مدل BS3108A

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰_۱۰۰۰۰
  • ضخامت صفحه
    ۲۰
  • قطر صفحه
    ۷۵ میلی‌متر
  • ویژگی‌های فرز و سنگ رومیزی
    قابلیت کنترل سرعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سنگ رومیزی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شورت یکبار مصرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا