ابزار غیر برقی

کاردک کناف، راهنمای خرید اینترنتی کاردک کناف‌ پیچ گوشتی‌دار

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاردک کناف باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی‌ از ابزار مهم و ضروری که هر کناف کاری به آن نیاز دارد کاردک کفاف می‌باشد. شما بعد از اتمام پروژه خود برای پر کردن درز‌ها و جای پیچ‌های روی کار به کاردک کناف نیاز دارید. این وسیله باعث می‌شود تا شما به راحتی بتوانید بتونه را در قسمت‌های ناهموار سازه خود اعمال کنید و سطح صاف و زیبایی برای رنگ آمیزی ایجاد نمایید. معمولا کار رنگ آمیزی کناف را خود کناف کار انجام می‌دهد بنابراین هر کناف کاری نیاز به یک کاردک مخصوص کناف کاری دارد.

در مواردی برای شما پیش می‌آید که حین بتونه کاری متوجه مب‌شوید که بک پیچ به خوبی بسته نشده و از زیر کار بیرون می‌زند. در چنین شرایطی داشتن کاردک کناف پیچ گوشتی‌دار به شما کمک می‌کند تا این پیچ‌ها را در جای خود محکم کنید و سطح را آماده بتونه کاری نمائید. در واقع این محصول نیاز شما به یک پیچ گوشتی برای باز و بسته کردن پیچ را از بین می‌برد. با این کار در فضا و هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید. بهترین کاردک کناف حالت فنری دارد که به شما کمک می‌کند تا بتونه را با فشار وارد قسمت‌های خالی کنید و کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید کاردک کناف کاری گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کاردک کناف موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کاردک کناف باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کاردک کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

کاردک نوعی وسیله فلزی یا پلاستیکی شبیه کاردک معمولی اما در ابعاد پهن‌تر است که از آن به منظور اعمال بتونه روی محل مورد نظر، صاف کردن بتونه، تراشیدن خشک شده‌های بتونه روی کار و چسباندن نوار روی سطوح خارجی کناف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت اینکه به طور اختصاصی از این کاردک برای کار بر روی کناف استفاده می‌شود به آن کاردک کناف گفته می‌شود البته در انتهای دسته این کاردک‌ها هم یک پیچ گوشتی برای سفت کردن پیچ‌هایی که به خوبی سفت نشده‌اند قرار دارد. کاردک‌ها معمولا حالت فنری دارند و همین امر باعث شده که با انعطاف پذیری بالاتر تسلط بیشتری روی بتونه کشی داشته باشید.

لزوم استفاده از کاردک کناف کاری:

شما حتی اگر بهترین کناف کار ایران هم باشید، بعد از اتمام پروژه امکان ندارد که نیاز به بتونه کاری نداشته باشید. زیرا باز هم شما برای پر کردن فاصله بین اتصال دو ورقه کناف باز هم نیاز به پرکردن این نقاط با بتونه دارید، که بهترین ابزار برای پر کردن این قسمت‌ها کاردک کناف است. چه بخواهید و نخواهید بعد از انجام پروژه کناف کاری خود به این وسیله نیاز پیدا می‌کنید، پس چه بهتر که این وسیله را هم در ابزار کار خود جای دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اره کناف

انواع کاردک کناف موجود در بازار:

  1. کاردک کناف زاویه خارجی: نوعی کاردک مخصوص که از آن برای چسباندن نوار روی محل‌های اتصال رو ورقه کناف با استفاده از بتونه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این ابزار به بتونه کردن زاویه‌های خارجی پانل‌ها کمک می‌کند.
  2. کاردک بتونه کاری: این وسیله نیز همانند نمونه قبلی به منظور انجام عملیات بتونه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت این کاردک با نمونه قبلی این است که بیشتر برای بتونه کشیدن روی سطح صاف و بدون زاویه کناف استفاده می‌شود.
  3. لیسه ۳۰ سانتی متری: در واقع نوعی کاردک پلاستیکی در اندازه ۳۰ سانتی‌متری است که به شما کمک می‌کند فضای بیشتر یعنی ۳۰ سانتی‌متر در هر مرحله را بتونه کاری نمائید. جنس پلاستیکی انعطاف پذیر این کاردک به شما کمک می‌کند بتونه را بهتر روی سطح مورد نظر خود صاف و اعمال نمائید.

مزایای استفاده از کاردک کناف:

  • به خراشیدن و صاف کردن قسمت‌هایی از پنل که به خوبی برش نخورده و پخ نشده است کمک زیادی می‌کند.
  • از این ابزار شما می‌توانید به منظور ساخت بتونه از پورد کناف و مخلوط نمودن آن با آب بدون دخالت مستقیم دست بهره برید.
  • کاردک به شما کمک می‌کند تا نوار مخصوص را روی لبه‌های خارجی کناف به راحتی بچسبانید و روی آن را بپوشانید.
  • کاربرد اصلی کناف اعمال و صاف کردن بتونه روی سطح کناف است، چون بتونه در حجم کم استفاده می‌شود، نیاز به استفاده از ماله ندارید و نسبت به ماله راحت‌تر بتونه را صاف می‌کند.
  • معمولا بعد از پایان مرحله بتونه کاری زمانی که می‌خواهید وارد مرحله سنباده زنی شوید، متوجه می‌شوید که بتونه اضافی روی قسمت‌هایی از کار باقی مانده که با کاردک می‌توان آن را از روی کار حذف کرد.
  • از پیچ گوشتی انتهای دسته کاردک شما به راحتی می توانید به منظور سفت کردن پیچ‌هایی که خوب بسته نشده‌اند و با بتونه هم از کار بیرون می‌مانند استفاده می‌شود.

کاردک کناف از کجا بخریم؟

شما به راحتی از روش‌های مختلفی می‌توانید اقدام به خرید این محصول ارزشمند کنید. به طور کلی تنها دو روش از میان کل روش‌ها برای خرید این محصول از همه رایج تر است. یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی هر یک از روش‌ها می‌پردازیم‌.

  1. خرید حضوری: در این روش شما می‌بایست از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه ابزار فروشی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. خوبی این روش این است که جنس مورد نظر را از نزدیک بررسی می‌کنید و بلافاصله آن را خرید می‌کنید. در این روش امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.
  2. خرید اینترنتی کاردک کناف: در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از تنوع مدل یکی را انتخاب و خریداری کنید. خوشبختانه شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

کاردک کناف با کاردک معمولی چه تفاوتی دارد؟

به طور کلی تمامی کاردک‌ها از نطر کارایی یعنی اعمال و صاف کردن بتونه روی کار یکسان عمل می‌کنند. با این تفاوت که در اندازه با هم متفاوت هستند، کاردک کناف در مدل‌هایی حتی تا اندازه ۳۰ سانتی‌متر هم می‌رسد که شما با آن قادر به صاف کردن بتونه روی کار در ابعاد ۳۰ سانتی‌متر هستید. مهمترین ویژگی که کاردک کناف را از یک کاردک معمولی متمایز می‌کند، نوع دسته است. در قسمت انتهایی دسته کاردک‌های کناف معمولا یک پیچ گوشتی قرار دارد که از آن به منظور سفت کردن بیچ‌های بیرن زده از کار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین کاردک کناف:

امروزه برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. پس به هیچ عنوان نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول معرفی کرد. زیرا با این کار حق سایر برندهای تولید کننده کاردک ضایع می‌شود. از طرفی معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کاردک کناف‌کاری کناف
  • کاردک کناف‌کاری پارس روور
  • کاردک‌ کناف‌کاری تانوس
  • کاردک کناف‌کاری ورتکس

راهنمای خرید کاردک کناف:

هر کناف کاری به یک یا چند کاردک مخصوص کناف‌کاری نیاز دارد، اما مهمترین قسمت ماجرا خرید یک محصول کاربردی است. شما قبل از خرید هر محصولی باید یک سری نکات مهم را در مورد خرید آن محصول بدانید. پس اگر می‌خواهید یک خرید موفق را انجام دهید که هر سری بعد از کار با کاردک دچار پشیمانی نشوید و در مجموع نیاز نباشد که کاردک خود را تعویض کنید، با ما همراه باشید تا این نکات مهم را با شما به اشتراک بگذاریم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید غلتک نقاشی

نکات مهمی که هنگام خرید کاردک کناف باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. قیمت کاردک: اولین نکته‌ای که هنگام خرید کاردک باید در نظر بگیرید، قیمت آن می‌باشد. بهتر است، بی‌خیال مدل‌های خیلی ارزان شوید، زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. البته به این معنا نیست که اجناس گران قیمت همه باکیفیت هستند، بلکه ما می‌گوییم که اجناس خیلی ارزان را خریداری نکنید.
  2. نوع کاردک: همان طوری که در ابتدای همین مقاله به آن اشاره شد، کاردک‌های کناف‌کاری انواع مختلفی دارند که هر یک به منظور کار خاصی استفاده می‌شوند. پس اگر منطقی باشید، شما برای کار خود به تمام مدل‌های کاردک نیاز دارید. باز هم تصمیم گیرنده اصلی خود شما هستید و مدل‌هایی را که احساس می‌کنید برای کار شما مفید می‌باشند را می‌توانید خریداری کنید.
  3. جنس دسته کاردک: دسته کاردک‌های کناف‌کاری از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که هر یک مزایا و معایب خود را دارند. دسته پلاستیکی راحت‌تر از دسته چوبی شستشو می‌شود، اما نسبت به دسته چوبی در دست خشک‌تر است. نمونه‌های دسته فلزی هم وجود دارند که دسته آن‌ها از فلز آلومینیوم ساخته شده و با توجه به شستشوی آسان و مقاومت بالا یک سرمایه گذاری مطمئن محسوب می‌شود.
  4. جنس تیغه کاردک: با اینکه کاردک‌ها از دو جنس تیغه پلاستیکی و تیغه فلزی ساخته می‌شوند، اما جنس تیغه است که بر روی طول عمر کاردک تاثیر می‌گذارد. برای کاردک‌های پلاستیکی نرمی و انعطاف پذیری یک اولویت می‌باشد. اما در مورد تیغه فلزی مدل‌هایی که تیغه آن‌ها از فولاد ضد زنگ و استیل ضد زنگ است نسبت به مدل‌های دیگر از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.
  5. کاردک‌های فنری: کاردک‌هایی که تیغه آن‌ها خاصیت فنری دارند به مراتب نسبت به کاردک‌های تیغه معمولی بهتر عمل می‌کنند. خاصیت فنری به کاردک شما خاصیت انعطاف پذیری می‌دهد که این باعث راحتی کاربر هنگام استفاده از کاردک می‌شود. از همه مهم‌تر شستشو و تمیز کردن یک کاردک فنری به مراتب راحت‌تر از یک کاردک با تیغه معمولی است.
  6. بازخورد مشتریان: نظرات صادقانه مشتریان کمک بزرگی به شما می‌کند تا بتوانید یک کاردک خوب و باکیفیت را خریداری نمائید. معمولا از روی نظرات مشتریان می‌توان به کیفیت واقعی یک محصول پی‌برد. اگر یک محصول خاص بیشتر از ۸۰ درصد نظرات مثبت را به خود اختصاص داده بود به احتمال زیاد ارزش سرمایه گذاری را دارد. در غیر این صورت بعید است که محصول مورد نظر شما کیفیت لازم را داشته باشد و ارزش سرمایه گذاری را نخواهد داشت.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کاردک کناف مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاردک مخصوص کناف ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کاردک کناف مدل زاویه داخلی

کاردک کناف مدل زاویه داخلی

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۵ گرم
  • طول دسته
    ۱۲ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۰۰x90x50
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    کاردک نقاشی
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته چوبی
  • سایر توضیحات
    جنس دسته محصول از چوب و جنس صفحه آن از استیل با کیفیت است، این ابزار برند کناف KNAUF بوده و کیفت بالای محصولات کناف همواره برای مصرف‌کنندگان آن چشمگیر می‌باشد.دسته چوبی این کاردک گیرایی مناسبی در انگشتان دست شما دارد، استفاده از کاردک زاویه داخلی باعث افزایش سرعت شما در بتونه کاری و بالا رفتن کیفیت نهایی سطح اجرا شده می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاردک کناف مدل زاویه خارجی

کاردک کناف مدل زاویه خارجی

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۳ گرم
  • طول دسته
    ۱۵ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۲۶۰x150x50
  • تعداد
    ۱
  • نوع ابزار نقاشی
    کاردک نقاشی
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دسته چوبی
  • سایر توضیحات
    جنس دسته محصول از چوب و جنس صفحه آن از استیل با کیفیت است، این ابزار برند کناف KNAUF بوده و کیفیت بالای محصولات کناف همواره برای مصرف‌کنندگان آن چشمگیر می‌باشد.دسته چوبی این کاردک گیرایی مناسبی در انگشتان دست شما دارد، استفاده از کاردک زاویه خارجی باعث افزایش سرعت شما در بتونه کاری و بالا رفتن کیفیت نهایی سطح اجرا شده در زوایای خارجی می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاردک مدل کناف مجموعه ۳ عددی

کاردک مدل کناف مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴ گرم
  • طول دسته
    ۱۰ سانتی‌متر
  • عرض تیغه
    ۸
  • تعداد
    ۳
  • ویژگی‌های ابزار نقاشی
    دارای بسته‌بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاردک کناف در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پمپ مایع دستشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا