تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت

دستگاه حضور و غیاب، راهنمای خرید انواع دستگاه حضور غیاب جدید و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در ادارات، شرکت‌ها و موسساتی که کارمندهای زیادی دارند دستگاه حضور غیاب است. این وسیله لحظه ورود و خروج کارکنان را از طریق کشیدن کارت و در برخی مدل‌ها اثر انگشت در حافظه خود ثبت می‌کند. با این دستگاه شما می‌توانید، متوجه شوید که کدام یک از کارمندهای شما همیشه به موقع در شرکت حاضر و به موقع خارج می‌شوند. همین طور هم متوجه کم کاری برخی از کارمندان خود می‌شوید و در آخر ماه می‌توانید از حقوق و دست مزد آن‌ها به دلیل کم کاری کم کنید. دستگاه حضور و غیاب طوری ساخته شده که امکان تخلف و فریب دادن آن وجود ندارد و می‌تواند ورود و خروج‌های شما را کنترل کند. برخی از مدل‌های این دستگاه تحت شبکه هستند، یعنی شما از طریق شبکه جهانی اینترنت می‌توانید از وضعیت حضور یا غیاب کارمندان خود اطلاع پیدا کنید.

دستگاه حضور و غیاب یک وسیله کاملا مطمئن است، یعنی اگر کارمند شما با حراست رابطه خیلی خوبی هم داشته باشد، هیچ راهی برای دور زدن شما وجود ندارد و دقیقا لحظه ورود یا خروج کارمند شما در دستگاه ثبت می‌شود. این دستگاه بسیار هوشمند بوده و اثر انگشت‌هایی را که از قبل برای آن تعریف شده را به خوبی شناسایی می‌کند و امکان فریب دادن دستگاه با یک اثر انگشت دیگر وجود ندارد و هر اثر انگشت به نام آن شخص در سیستم ثبت شده است. دقت دستگاه‌های اثر انگشتی از نمونه کارتی بالاتر می‌باشد، زیرا اگر از دستگاه حضور و غیاب کارتی استفاده کنید، می‌توانید کارت خود را به همکار خود دهید و هنگام خروج یا ورود آن را به جای شما روی دستگاه بکشد، اما نمونه اثر انگشتی فقط باید خود شخص حضور داشته باشد و امکان دور زدن قانون وجود ندارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید برای محل کار خود یک دستگاه حضور و غیاب خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه حضور و غیاب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه‌حضور و غیاب چیست و چه کاربردی دارد؟

این دستگاه در واقع همان دستگاه کنترل ورود و خروج می‌باشد، این دستگاه معمولا در قسمت ورودی محل کار نصب شده و تایم دقیق ورود یا خروج پرسنل یک شرکت یا اداره را از طریق اثر انگشت یا تشخیص چهره ثبت می‌کند. این دستگاه به مدیران میزان کارکرد واقعی کارکنان را نمایش داده و با توجه به این میزان حقوق آن‌ها واریز می‌شود. تفاوت زیادی بین یک کارمند وجود دارد که همیشه با نیم ساعت تاخیر به محل کار رسیده و نیم ساعت زودتر هم از محل کار خارج می‌شود. این فرد در هفته هفت ساعت کار نمی‌کند و مدیر ممکن است، حقوق یک روز آن را کسر کند. در زمان‌های گذشته که این دستگاه وجود نداشت، کارکنان ساعت ورود و خروج خود را در دفتر نوشته و کنار آن را امضاء می‌کردند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آیفون تصویری

انواع دستگاه‌حضور غیاب موجود در بازار:

  1. دستگاه مجهز به کارت ‌خوان: این دستگاه با دو نوع کارت بارکد خوان و مغناطیسی در بازار موجود است. در مدل بارکد دستگاه از طریق خواندن بارکد اطلاعات شخص را در سیستم پیدا می‌کند. کارتهای مغناطیسی را فقط کافی است به دستگاه نزدیک کنید تا اطلاعات شخص مورد نظر را در سیستم شناسایی کند. یکی از معایب این مدل این است که شما نیاز به یک نیرو برای نظارت بر کار دارید، زیرا شخص مورد نظر می‌تواند کارت خود را به شخص دیگری بدهد و بدون حضور شخص برای او حاضری زده شود.
  2. دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت: اساس کار این دستگاه با ثبت اثر انگشت پرسنل می‌باشد. بر این اساس هر یک از پرسنل باید اثر انگشت خود را در حافظه دستگاه ثبت کنند. برای هر کارمند می‌توان اثر چند انگشت را ثبت کرد تا در صورت ناخوانا بودن یک انگشت از انگشت دیگری استفاده کنند. در این دستگاه ضریب خطا صفر است، یعنی به هیچ عنوان شخص دیگری نمی‌تواند برای شما حضوری بزند. از نقاط ضعف این دستگاه از نظر بهداشتی می‌توان اشاره کرد، زیرا دست افراد مختلف با آن مدام در تماس می‌باشد. به همین علت می‌تواند عامل انتقال بیماری برای شما و دیگران باشد.
  3. دستگاه مجهز به سنسور تشخیص چهره: اساس کار ثبت چهره افراد بر پایه بیومتریک می‌باشد. یعنی دستگاه قسمت‌هایی از چهره فرد را شناسایی می‌کند که قابل تغییر نیست. مثل: فاصله بین دو چشم، نقاط مشخصی از پیشانی و حتی فرم بینی شخص را در حافظه خود ذخیره می‌کند. برای شناسایی اولین مرحله شما برای اسکن چهره شخص باید ۱۵ تا ۳۰ ثانیه به دستگاه فرصت دهید، تا چهره هر یک از پرسنل شما را ذخیره کند، بعد از ثبت برای حضور غیاب روزانه تنها یک ثانیه برای هر فرد لازم است که در مقابل دستگاه قرار بگیرد. یکی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه قدرت تشخیص بالا و ضریب خطای کم آن‌ها است و در زمان بیماری کرونا بهترین وسیله به شمار می‌روند زیرا نیاز به لمس ندارند.
  4. دستگاه مجهز به سنسور تشخیص خطوط کف دست: همان طور که می‌دانید خطوط کف دست افراد هم مانند اثر انگشت با یکدیگر متفاوت است. در این سنسور علاوه بر کف دست اثر انگشت پنج انگشت در دستگاه ذخیره می‌شود که امکان خطا را به حداقل می‌رساند. برای ثبت خطوط کف دست پرسنل کافی است، برای اولین بار کف دست خود را به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه روی دستگاه قرار دهند تا اسکن کف دست آن‌ها در دستگاه ثبت شود. از نقاط وقت این دستگاه می‌توان به قدرت تشخیص سریع و درصد خطای پایین اشاره کرد. نقاط قوت آن هم به دلیل لمس سطح باعث انتقال ویروس می‌شوند.

مزایای استفاده از دستگاه حضور و غیاب:

  • مدیر شرکت یا اداره می‌تواند اطلاع درستی از زمان ورود و خروج کارمندان خود در شرکت یا موسسه را داشته باشد.
  • با این دستگاه مدیر مجموعه کنترل دقیقی روی اضافه کار و کسر از حقوق کارکنان خود دارد و حق کسی ضایع نمی‌شود.
  • این دستگاه آرشیو کاملی از ورود و خروج کارکنان تهیه می‌کند و هر زمان که به آن نیاز داشته باشند، در دسترس است.
  • سهولت در محاسبه حقوق کارکنان، همان طور که می‌دانید در گذشته یک شخص از روی دفتر حضور و غیاب به صورت دستی این کار را انجام می‌داد که درصد خطای زیادی داشت.

بهترین مارک دستگاه حضور و غیاب:

در واقع شما هیچ شخصی را پیدا نخواهید کرد که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه حاضر غایب الکترونیکی به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت می‌کنند و معرفی کردن یک برند به عنوان بهترین مارک بیشتر سک کار تبلیغاتی است و نه معرفی محصول و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای دستگاه حاضر غایب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه کنترل تردد فرا افزار
  • دستگاه کنترل تردد زد کی تی اکو
  • دستگاه کنترل تردد پی اچ
  • دستگاه کنترل تردد ویردی
  • دستگاه کنترل تردد تیک باکس
  • دستگاه کنترل تردد کارابان
  • دستگاه کنترل تردد فراتکنو
  • دستگاه کنترل تردد دینگ
  • دستگاه کنترل تردد تایگر
  • دستگاه کنترل تردد زمان پرداز
  • دستگاه کنترل تردد فینگرتک
  • دستگاه کنترل تردد تایمکس
  • دستگاه کنترل تردد پیشگامان عصر ارتباطات

دستگاه حضور و غیاب از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد و شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع می‌توان گفت یک موضوع کاملا شخصی و دلخواه است. از طرفی اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما معرفی کنیم به یک مقاله جداگانه نیاز است به همین دلیل در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها به کار می‌رود را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید از فروشگاه تجهیزات تردد و امنیت: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و با مراجعه حضوری به یکی از فروشگاه‌های تجهیزات تردد و امنیت اقدام به خرید این وسیله کنید. شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید از فروشگاه اینترنتی معتبر: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، شما در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چشمی درب دیجیتال

نکات مهم هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب:

  1. قیمت دستگاه: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید دستگاه کنترل تردد قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دستگاه را مشخص کنید. زیرا با مشخص شدن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و خرید برای شما تا حدی آسان می‌شود.
  2. نوع دستگاه: در واقع این شما هستید که باید مشخص کنید، دقیقا از چه دستگاهی قرار است استفاده نمائید. ساده‌ترین نمونه دستگاه کارت‌خوان دارند و برای هر فرد یک کارت تعریف می‌شود. نمونه پیشرفته‌تر دارای حسگر اثر انگشت می‌باشد و اثر انگشت هر شخص از قبل برای آن تعریف می‌شود. پیشرفته‌ترین آن‌ها دارای حسگر تشخیص چهره و سنسور تشخیص خطوط کف دست می‌باشند که نسبت به نمونه‌های قبلی دقت بالاتری دارند.
  3. ظرفیت دستگاه: این دستگاه در واقع دو پارامتر مهم را مورد بررسی قرار می‌دهد، یکی تعداد عبور و مرور افراد و دیگری تشخیص اطلاعات هویتی و ثبت زمان ورود و خروج پرسنل، این ویژگی در میان اکثر دستگاه‌ها یکسان بوده و میزان حافظه ذخیره سازی این اطلاعات است که دستگاه‌ها را از هم متمایز می‌کند. هر چه حافظه دستگاهی بیشتر باشد، حجم بیشتری از اطلاعات را در خود ذخیره می‌کند و قیمت بالاتری دارد.
  4. سرعت دستگاه: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید دستگاه کنترل تردد سرعت آن باشد که بستگی به قدرت CPU دستگاه دارد. هر چه سرعت پردازنده دستگاه بیشتر باشد، سرعت بالاتری دارد. این امر در مورد این دستگاه اهمیت زیادی دارد، زیرا اگر دستگاه برای ثبت ورود و خروج هر یک از پرسنل زمان زیادی را مکث کند، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد که کارکنان وارد محل کار شده و شروع به کار کنند. حتی در مواردی دستگاه هنگ کرده و به ضرر کارفرما می‌باشد.
  5. نوع برقراری ارتباط: این شما هستید که مشخص می‌کنید، دستگاه شما اطلاعات را از طریق کارت حافظه ذخیره کند یا آن‌ها را روی شبکه ارسال کند. اینکه کدام نمونه را خریداری کنید، ارتباط مستقیمی با نحوه کار و محیط کاری شما دارد. اگر دوست دارید در هر کجا که هستید از وضعیت حضور و غیاب پرسنل خود مطلع شوید، حتما نمونه قابل اتصال به شبکه را خریداری کنید. البته قیمت این مدل‌ها مقداری از نمونه حافظه‌دار گران‌تر است.
  6. روش شناسایی فرد: این دستگاه‌ها به طور کلی یا شامل الگوریتم کارتخوان هستند و یا دارای حسگر اثر انگشت می‌باشند. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که از طریق خطوط کف دست و چهره افراد هویت آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها دقت بیشتری نسبت به نمونه کارت‌خوان دارند. انتخاب اینکه دستگاه شما از چه طریقی هویت کارکنان شما را مورد بررسی قرار دهد، بستگی به سلیقه شما دارد و اینکه تا چه حد دقت دستگاه برای شما با اهمیت باشد.

روش نگهداری از دستگاه حضور و غیاب:

  • همیشه برای وصل کردن دستگاه به برق از محافظ ولتاژ استفاده کنید، زیرا نوسان برق می‌تواند به دستگاه شما آسیب جدی وارد کند.
  • دستگاه را در قسمتی نصب کنید که سایه بان داشته باشد، نفوذ آب به دستگاه و تماس نور مستقیم خورشید می‌تواند به دستگاه شما آسیب جدی بزند.
  • بهتر است زمانی که محل کار تعطیل می‌شود، دستگاه را تا زمان باز شدن محل کار خاموش کنید. این کار سبب افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.
  • هر چند روز یک بار دستگاه را گردگیری کنید، بهتر است قسمت‌هایی را که با چربی دست در تماس هستند، مثل حسگر اثر انگشت را با پد الکلی تمیز کنید. هرگز الکل را روی دستگاه اسپری نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه کنترل تردد مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه حضور و غیاب ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستگاه حضور و غیاب مدل ATC11

دستگاه حضور و غیاب مدل ATC11

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    ارائه رایگان نرم افزار حضور و غیاب پایه و نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزدعدم نیاز به پرداخت هزینه های سالانه جهت استفاده از نرم افزارارائه آپدیت های نرم افزاریپشتیبانی تلفنی و اینترنتیاستفاده نامحدود از نرم افزار از جهت شیفت و پرسنل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    سخن گو
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۵۰۰
  • زبان
    انگلیسی
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-38775

دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-38775

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    ارائه نرم افزار حضور و غیاب پایه و نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزدارائه آپدیت های نرم افزاریاستفاده نامحدود از نرم افزار از جهت شیفت و پرسنل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    TCP/IP_USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • قابلیت‌های اتصال
    ورودی شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۳۰۰۰
  • ویژگی دستگاه کنترل تردد
    دوربین جهت ثبت تردد
  • زبان
    انگلیسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۲۰۰۰
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه حضور و غیاب مدل LX15 ZKTECO

دستگاه حضور و غیاب مدل LX15 ZKTECO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲.۸ اینچی میلی متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    ارائه نرم افزار حضور و غیاب پایه آرین طراح سناباد و نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزدعدم نیاز به پرداخت هزینه های سالانه جهت استفاده از نرم افزاراستفاده نامحدود از نرم افزار از جهت شیفت و پرسنل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    سخن گو
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۵۰۰
  • زبان
    انگلیسی
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه حضور و غیاب مدل AR14+

دستگاه حضور و غیاب مدل AR14+

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • زمان شناسایی
    ۰.۱ ثانیه
  • زبان
    فارسی
  • نحوه برنامه ریزی
    منوی دستگاه یا فایل تنظیمات
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۳۰۰۰
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قابلیت‌های دستگاه
    تعیین شیفت کاری
  • اتصال دهنده
    USB
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایشگر تمام رنگی ۲.۴ اینچی
  • سایر مشخصات
    منو و زبان فارسیسخنگو نصب راحت و پشتیبانی
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • ظرفیت کارت
    ۳۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل ATC11

دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل ATC11

مشخصات

  • وزن
    ۰.۲ گرم
  • سایر مشخصات
    قابلیت های دستگاه حضور و غیاب مدل ATC11:x قابلیت ثبت ۵۰۰ اثر انگشتx قابلیت ثبت ۵۰۰۰۰ ترددx صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچیx پروتکل ارتباطی USB Hostx منبع تغذیه ۵V 800mAx قابلیت اتصال از طریق USBx قابلیت‌های استاندارد Scheduled-bell, SSR Recorder, 9 Digit User, T9 Input, Record
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • قابلیت‌های اتصال
    اتصال مستقیم به پرینتر
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۵۰۰
  • زبان
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستگاه حضور و غیاب تیک باکس مدل +Tik-Box TIK-CA

دستگاه حضور و غیاب تیک باکس مدل +Tik-Box TIK-CA

مشخصات

  • وزن
    ۰.۲ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    گزارش گیری به صورت پویامدیریت پرسنلتعریف ساعات و شیف کاری ثابت و متغیر به صورت اختصاصی و پویاتعیین ساعت ناهار و استراحت در شیفت ثابتتعیین درصد تعطیل کارینمایش کسر از کار در گزارشاتمدیریت اضافه کاریمدیریت مرخصی ها (استعلاجی، استحقاقی، بدون حقوق و ساعتی)مدیریت ماموریت هامدیریت اطلاعیه هاامکان کارکرد بصورت آفلاینامکان فعال سازی پیامک ورود و خروج پرسنل به مدیریتامکان کارکرد با پاوربانک در مواقع اضطراریثبت ورود خروج از طریق کارت و نرم افزار موبایل اندرویدنیاز به اینترنت برای ثبت ورود و خروجامکان ذخیره ترددها در حافظه در صورت عدم دسترسی به اینترنت
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایش ساعت و تاریخنمایش اتصال و عدم اتصال به وای فای و اینترنتنمایش پیام ثبت تردد
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    WiFi
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • قابلیت‌های اتصال
    شبکه بی سیم
  • نحوه ثبت تردد
    کارت
  • ظرفیت ثبت تردد
    نامحدود
  • نحوه برنامه ریزی
    پنل کاربری و موبایل اپلیکیشن
  • زبان
    فارسی
  • ظرفیت کارت
    نامحدود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل UFace 302

دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل UFace 302

مشخصات

  • وزن
    ۱.۶ گرم
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچ
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    (TCP/IP,wigand,RS485, USB,RS232(optional
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    تشخیص چهره
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۴۰۰۰
  • زبان
    فارسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۳۰۰۰
  • زمان شناسایی
    ۱
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستگاه حضور و غیاب مدل AR-20

دستگاه حضور و غیاب مدل AR-20

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۲۰ × ۱۲۸۰
  • سایر مشخصات
    – باطری داخلی – منو فارسی- اکسس کنترل – صفحه نمایش رنگی تمام لمسی
  • توضیحات صفحه نمایش
    ۴.۳ اینچ HD و تمام لمسی
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    USB – TCP/IP – Wifi
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان کار هنگام قطع برق
  • قابلیت‌های اتصال
    ورودی شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    تشخیص چهره
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰۰
  • ویژگی دستگاه کنترل تردد
    دوربین جهت ثبت تردد
  • نحوه برنامه ریزی
    منوی دستگاه ، فایل اکسل
  • زبان
    فارسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۵۰۰۰
  • زمان شناسایی
    ۰.۲
  • ظرفیت کارت
    ۵۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستگاه حضور و غیاب فرا تکنولوژی مدل F20

دستگاه حضور و غیاب فرا تکنولوژی مدل F20

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    آداپتور ۵ ولت ۱ آمپر
  • قابلیت‌های دستگاه
    بدون قابلیت ویژه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۵۰۰
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • زبان
    فارسی
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه
  • ظرفیت کارت
    ۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشتی کارابان مدل KTA-630 Wifi

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشتی کارابان مدل KTA-630 Wifi

مشخصات

  • وزن
    ۰.۵ گرم
  • سایر مشخصات
    شبکه بیسیمسخنگوی فارسینرم افزار حضور و غیاب با پرسنل ۲۰ نفر رایگاننرم افزار حقوق و دستمزد پایهتخلیه اطلاعات از طریق USBامکان تعریف ۱۰ اثرانگشت برای هر نفرقابلیت تنظیم سطح حساسیت سنسور اثرانگشتامکان نمایش پیامهای شخصی، عمومیامکان نمایش تصاویر به صورت اسلاید
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    USB – TCP/IP – Wifi
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    تشخیص چهره
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۸۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۵۰۰
  • نحوه برنامه ریزی
    نرم افزار – دستگاه
  • زبان
    فارسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۴۰۰
  • زمان شناسایی
    کمتر از ۱ ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل k14

دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل k14

مشخصات

  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    کابل lan و USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    نرم افزار واسط ارتباطی(API)
  • قابلیت‌های اتصال
    WLAN
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۸۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۲۰۰۰
  • زبان
    انگلیسی
  • زمان شناسایی
    ۰/۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز مدل Ai06F

 دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز مدل Ai06F

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰۰
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۵۰۰۰
  • زبان
    فارسی
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • ویژگی دستگاه کنترل تردد
    دوربین جهت ثبت تردد
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۱۰۰۰۰
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • قابلیت‌های اتصال
    WLAN
  • قابلیت‌های دستگاه
    خواندن بارکد سه بعدی
  • اتصال دهنده
    فلش – شبکه (TCP/IP) – WIFI
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایشگر ۵ اینچی لمسی
  • سایر مشخصات
    دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد Ai06F دارای ظاهری زیبا می باشد. نمایشگر این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و هنگام لمس صفحه نمایش حس استفاده از موبایل های هوشمند به شما دست خواهد داد. با یکسال گارنتی شرکت زمان پرداز و ۵ سال خدمات پس از فروش. با خرید این دستگاه یک نسخه نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد زمان پرداز به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۲۰ × ۱۲۸۰
  • ظرفیت کارت
    ۵۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستگاه حضور و غیاب فرا تکنولوژی مدل f200

دستگاه حضور و غیاب فرا تکنولوژی مدل  f200

مشخصات

  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    ثبت ۲۰۰۰ اثر انگشت و رمز عبور/ خروجی شبکه و یو اس بی
  • توضیحات صفحه نمایش
    ۳.۵ اینچی رنگی
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    USB, TCP / iP
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    دارد
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • زبان
    انگلیسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل UF100 Plus

دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل UF100 Plus

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • زمان شناسایی
    ۰.۵
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۳۰۰
  • زبان
    انگلیسی
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۱۰۰۰
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • قابلیت‌های اتصال
    شبکه بی سیم
  • قابلیت‌های دستگاه
    تعیین شیفت کاری
  • اتصال دهنده
    TCP/IP | USB
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • توضیحات صفحه نمایش
    ۲.۸ اینچ با منوی فارسی و قابلیت نمایش عکس پرسنل
  • سایر مشخصات
    – منوى فارسى و قابلیت نمایش عکس پرسنل- قابلیت شبکه اتصال به wifi- نرم افزار لینوکس- دارای مبدل مبدل شارژر – مجهز به قابلیت ADMS (ارسال اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به سرور به صورت آنی)- دارای باتری اکسترنال- دارای قابلیت Net Software- با پشتیبانی یکساله نرم افزارxx فول ترین UF100 موجود در بازارxx
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز مدل ZX-52

دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز مدل ZX-52

مشخصات

  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    فلش – شبکه (TCP/IP)
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان کار هنگام قطع برق
  • قابلیت‌های اتصال
    ورودی شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۲۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۳۰۰۰
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • زبان
    فارسی
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه
  • ظرفیت کارت
    ۳۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستگاه حضور و غیاب نانوواچ مدل KIK NEAR 501 پنج کاربر

دستگاه حضور و غیاب نانوواچ مدل KIK NEAR 501 پنج کاربر

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۶۸ × ۱۳۶۰
  • توضیحات صفحه نمایش
    ندارد
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • اتصال دهنده
    بیسیم
  • قابلیت‌های دستگاه
    تعیین شیفت کاری
  • قابلیت‌های اتصال
    شبکه بی سیم
  • نحوه ثبت تردد
    گوشی موبایل
  • ظرفیت ثبت تردد
    نا محدود
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ندارد
  • نحوه برنامه ریزی
    از طریق گوشی موبایل هوشمند
  • زبان
    انگلیسی
  • زمان شناسایی
    آنلاین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستگاه حضور و غیاب تیک باکس مدل TIK-CA New

دستگاه حضور و غیاب تیک باکس مدل TIK-CA New

مشخصات

  • وزن
    ۰.۲ گرم
  • سایر مشخصات
    گزارش گیری به صورت پویامدیریت پرسنلتعریف ساعات و شیف کاری به صورت اختصاصی و پویامدیریت مرخصیمدیریت ماموریتمدیریت اطلاعیه هاامکان کارکرد بصورت آفلاینامکان کارکرد با پاوربانک در مواقع اضطراریثبت ورود خروج از طریق کارت و نرم افزار موبایل اندرویدنیاز به اینترنت برای ثبت ورود و خروجامکان ذخیره ترددها در حافظه در صورت عدم دسترسی به اینترنت
  • اتصال دهنده
    WiFi
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    کارت
  • ظرفیت ثبت تردد
    نامحدود
  • نحوه برنامه ریزی
    پنل کاربری و موبایل اپلیکیشن
  • زبان
    فارسی
  • ظرفیت کارت
    نامحدود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستگاه حضور و غیاب مدل Nface 102

دستگاه حضور و غیاب مدل Nface 102

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۵۰۰۰۰
  • زمان شناسایی
    ۰.۷
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۵۰۰
  • زبان
    فارسی
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • ویژگی دستگاه کنترل تردد
    دوربین جهت ثبت تردد
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۵۰۰
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • قابلیت‌های اتصال
    ورودی شبکه
  • قابلیت‌های دستگاه
    سخن گو
  • اتصال دهنده
    فلش – شبکه (TCP/IP)
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • توضیحات صفحه نمایش
    رنگی
  • سایر مشخصات
    دارای یک نسخه نرم افزار پایه حضور و غیاب و حقوق و دستمزد زمان پرداز به صورت رایگاندرای یک عدد کارت +آدابتور+پایه+پیچ و رول پلاک و…
  • ظرفیت کارت
    ۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستگاه حضور و غیاب مدل AR-14

دستگاه حضور و غیاب مدل AR-14

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • زمان شناسایی
    ۰.۶
  • زبان
    فارسی
  • نحوه برنامه ریزی
    منوی دستگاه و یا فایل اکسل
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۱۰۰۰
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • قابلیت‌های دستگاه
    تعیین شیفت کاری
  • اتصال دهنده
    پورت USB
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • توضیحات صفحه نمایش
    تمام رنگی ۲.۴ اینچی
  • سایر مشخصات
    دارای سنسور ضد خش نصب و راه اندازی آسانخدمات پس از فروش
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۲۰ × ۱۲۸۰
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-38762

دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-38762

مشخصات

  • وزن
    ۰.۳۸۰ گرم
  • سایر مشخصات
    قابلیت ثبت ۲۰۰ چهرهقابلیت ثبت ۵۰۰ اثر انگشتقابلیت ثبت ۱۰۰۰ کارتقابلیت ثبت ۵۰۰۰۰ ترددصفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچیپردازنده Multi-Bio CPU 1.2 GHzقابلیت‌های اختیاری ID / MF Cardرطوبت ۸۰%-۲۰%دمای عملیاتی ۴۵-۰ درجهمنبع تغذیه DC 5V 0.8Aارتباط از طریق پورت USB یا پورت شبکهقابلیت‌های استاندارد Scheduled-bell, Self-Service Query, Automatic Status Switch, DST, T9 Input, 9 Digit user ID, External bel
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش رنگی ۲.۸ اینچی
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    ارتباط از طریق پورت USB یا پورت شبکه
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    تشخیص چهره
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    بله
  • زبان
    فارسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستگاه حضور و غیاب مدل FS110

دستگاه حضور و غیاب مدل FS110

مشخصات

  • وزن
    ۰.۶ گرم
  • سایر مشخصات
    خدمات و پشتیبانی و نصب و آموزش آنلاین (رایگان)نرم افزار حضور و غیاب + حقوق و دستمزد کاملا رایگاندارای ماژول کنترل دسترسی و کنترل قفل برقیسنسور ضد تقلب
  • توضیحات صفحه نمایش
    Tft رنگی در کلیه صفحات
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    TCP/IP شبکه،USBکابل،کارت حافظه(فلش)
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • قابلیت‌های اتصال
    اتصال مستقیم به پرینتر
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۱۰۰۰
  • نحوه برنامه ریزی
    فریمور اختصاصی فارسی
  • زبان
    فارسی
  • زمان شناسایی
    ۰.۰۰۱
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز مدل AI18ef

دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز مدل AI18ef

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰۰
  • زمان شناسایی
    ۰.۲
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۵۰۰۰۰
  • زبان
    فارسی
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • ویژگی دستگاه کنترل تردد
    دوربین جهت ثبت تردد
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۱۰۰۰۰۰
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • قابلیت‌های اتصال
    WLAN
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • اتصال دهنده
    فلش – شبکه (TCP/IP) – WIFI
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • توضیحات صفحه نمایش
    نمایشگر ۸ اینچی لمسی
  • سایر مشخصات
    دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد AI18ef دارای ظاهری زیبا می باشد. امکان اتصال به گیت کنترل تردد و درب برقی از دیگر مزایای این دستگاه می باشد.
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۲۰ × ۱۲۸۰
  • ظرفیت کارت
    ۵۰۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستگاه حضور و غیاب دینگ مدل Infinity-5 User

دستگاه حضور و غیاب دینگ مدل Infinity-5 User

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    امکان ثبت تردد توسط گوشی موبایل (Android و iOS)- 1 عدد ثبت مجاز برای ثبت لوکیشن و ۵ عدد ثبت مجاز کارمند-قابلیت مشاهده لحظه ای ورود و خروج کارکنان توسط مدیر- ثبت اطلاعات ورود و خروج در فضای ابری- کارکرد دستگاه به صورت بی سیم-قابلیت ثبت مکانیزه مرخصی و ماموریت- قابلیت مشاهده گزارش از طریق اپلیکیشن- قابلیت دریافت گزارش از وب پنل مدیریت
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    بی سیم
  • قابلیت‌های دستگاه
    تعیین شیفت کاری
  • نحوه ثبت تردد
    گوشی موبایل
  • ظرفیت ثبت تردد
    بی نهایت
  • زبان
    فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل MB20 Eco Plus

دستگاه حضور و غیاب زد کی تی اکو مدل MB20 Eco Plus

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۸۰۰ × ۴۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    ارائه رایگان نرم افزار حضور و غیاب پایه و نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزدعدم نیاز به پرداخت هزینه های سالانه جهت استفاده از نرم افزارارائه آپدیت های نرم افزاریپشتیبانی تلفنی و اینترنتیاستفاده نامحدود از نرم افزار از جهت شیفت و پرسنل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    TCP/IP_USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • قابلیت‌های اتصال
    ورودی شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۲۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۲۰۰۰
  • ویژگی دستگاه کنترل تردد
    دوربین جهت ثبت تردد
  • زبان
    انگلیسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۴۰۰
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستگاه حضور و غیاب نانوواچ مدل KIK NEAR 503 پنج کاربر

دستگاه حضور و غیاب نانوواچ مدل KIK NEAR 503 پنج کاربر

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۶۸ × ۱۳۶۰
  • توضیحات صفحه نمایش
    ندارد
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • اتصال دهنده
    بیسیم
  • قابلیت‌های دستگاه
    تعیین شیفت کاری
  • قابلیت‌های اتصال
    شبکه بی سیم
  • نحوه ثبت تردد
    گوشی موبایل
  • ظرفیت ثبت تردد
    نا محدود
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ندارد
  • نحوه برنامه ریزی
    از طریق گوشی موبایل هوشمند
  • زبان
    انگلیسی
  • زمان شناسایی
    آنلاین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۶۸ × ۱۰۲۴
  • سایر مشخصات
    همراه با دو نرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزدمناسب مجموعه های کوچک
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    کابل USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    تنظیم بلندی صدا
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۵۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    دارد
  • زبان
    فارسی
  • زمان شناسایی
    کمتر از نیم ثانیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70

دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F70

مشخصات

  • وزن
    ۰.۵ گرم
  • سایر مشخصات
    تعریف ۱۰ اثر انگشت برای هر شخصاستفاده رومیزی و دیوارینرم افزار حضور غیاب و حقوق دستمزد رایگان
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    TCP/IP | USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۱۰۰۰
  • نحوه برنامه ریزی
    لینوکس
  • زبان
    فارسی
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستگاه حضور و غیاب مدل Speed Face H5L

دستگاه حضور و غیاب مدل Speed Face H5L

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    پیکسل ۷۲۰ × ۱۲۸۰
  • سایر مشخصات
    ارائه نرم افزار حضور و غیاب پایه و نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزدارائه آپدیت های نرم افزاری تا اتمام گارانتی به صورت رایگانپشتیبانی تلفنی و اینترنتیاستفاده نامحدود از نرم افزار از جهت شیفت و پرسنل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    TCP/IP_USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • قابلیت‌های اتصال
    ورودی شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۲۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۶۰۰۰
  • ویژگی دستگاه کنترل تردد
    دوربین جهت ثبت تردد
  • زبان
    انگلیسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۶۰۰۰
  • زمان شناسایی
    کمتر از یک ثانیه
  • ظرفیت کارت
    ۱۰۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستگاه حضور و غیاب مدل UF100

دستگاه حضور و غیاب مدل UF100

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    نحوه شناسایی شناسایی از طریق چهره – اثرانگشت -کارت و رمز عبوررطوبت استاندارد عملکرد ۲۰% الی ۸۰%دمای استاندارد عملکرد ۰ درجه الی ۴۵ درجه سانتیگرادمنبع تغذیه DC 5V 2Aسیستم عامل لینوکسصدا سخنگوی فارسینوع کارت ID Card | 125KHz
  • توضیحات صفحه نمایش
    ۲.۸ اینچ با منوی فارسی و قابلیت نمایش عکس پرسنل
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    TCP/IP | USB
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شبکه
  • قابلیت‌های اتصال
    اتصال مستقیم به پرینتر
  • نحوه ثبت تردد
    تشخیص چهره
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۱۰۰۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۲۰۰۰
  • زبان
    فارسی
  • ظرفیت حافظه ذخیره چهره
    ۱۵۰۰
  • زمان شناسایی
    کمتر از ۰.۵ ثانیه
  • ظرفیت کارت
    ۲۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستگاه حضور و غیاب مدل AR-18

دستگاه حضور و غیاب مدل AR-18

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • رزولوشن صفحه نمایش
    ۱۰۲۴ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • سایر مشخصات
    – باطری داخلی – اکسس کنترل ( رله داخلی) – منوی و برنامه فارسی- پشتیبانی
  • توضیحات صفحه نمایش
    تمام رنگی تخت۲.۸ اینج
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • اتصال دهنده
    USB – TCP/IP
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان کار هنگام قطع برق
  • قابلیت‌های اتصال
    ورودی شبکه
  • نحوه ثبت تردد
    اثر انگشت
  • ظرفیت ثبت تردد
    ۲۰۰،۰۰۰
  • امکان تعریف اثر انگشت
    ۳۰۰۰
  • نحوه برنامه ریزی
    منوی دستگاه و فایل اکسل
  • زبان
    فارسی
  • زمان شناسایی
    ۰.۲
  • ظرفیت کارت
    ۳۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه حضور غیاب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رادیاتور خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا