تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت

راهنمای خرید و معرفی بهترین مدل درب ضد سرقت ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزارهای مهم و ضروری در ساختمان‌ها درب ضد سرقت است. امنیت از هر چیزی در زندگی مهم‌تر می‌باشد به خصوص با توجه به اینکه قیمت اجناس روزانه رو به افزایش است، باید داشته‌های خود را حفاظت و نگهداری کنیم. اگر وسیله‌ای از منزل شما به سرقت برود ممکن است دیگر توان خرید دوباره آن را با قیمت‌های جدید نداشته باشید. به همین دلیل باید بیشتر به افزایش امنیت منزل خود توجه کنید.

سارق‌ها دیگر مانند گذشته نیستند، بلکه با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت کرده‌اند. متاسفانه قفل کتابی هم دیگر توان مقابله با ورود سارق به منزل شما را ندارد و سارق در کسری از ثانیه موفق به ورود به منزل شما می‌شود. بنابراین تنها وسیله‌ای که شاید بتواند از ورود سارق به منزل شما جلوگیری کند، درب ضد سرقت باکیفیت است. درب ضد سرقت هم انواع مختلفی دارد که شما باید ابتدا درک مناسبی از آن‌ها داشته باشید تا بتوانید بهترین مارک درب ضد سرقت را برای خود خریداری نمایید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید درب ضد سرقت دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب می‌خواهیم شما را با انواع درب ضد سرقت آشنا کرده و به شما یک سری نکات که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید را می‌آموزیم.

درب ضدسرقت چیست؟

نسل جدیدی از درب ورودی منزل می‌باشند که علاوه بر داشتن زیبایی از امنیت بالایی برخوردار هستند. همان گونه که از نام این قفل پیدا است، از ورود سارق به منزل شما جلوگیری می‌کند. البته این موضوع صد در صد نیست اما در مقایسه با سایر درب‌های منزل در مقابل فشار، اهرم و برش بسیار مقاوم هستند. شما با نصب این گونه درب‌ها می‌توانید با خیالی آسوده از منزل خود خارج شده و کمتر نگران وسایل گران قیمت درون منزل باشید.

انواع درب ضد سرقت:

  • درب ضد سرقت ایرانی: تنوع رنگ و مدل در نمونه ایرانی خیلی بالاست. به همین دلیل با انتخاب درب ایرانی دست شما برای انتخاب یک مدل زیبا بازتر است. چهارچوب فلزی این درب‌ها در داخل تولید می‌شود به همین علت قیمت آن‌ها در مقایسه با نمونه‌های ترک ارزان‌تر و نسبت به نمونه چیمی گران‌تر است.
  • درب ضد سرقت ترک: اگر به دنبال یک درب خیلی مقاوم و باکیفیت هستید که حتی از درب‌های ایرانی و چنی مقاوم‌تر باشند به سراغ جنس ترک بروید. البته بهتر است به قیمت‌ آن‌ها هم توجه داشته باشید، قیمت درب ترک تقریبا دو برابر قیمت درب چینی است اما با درب ایرانی اختلاف قیمت جزئی دارند. این بستگی به شما دارد که چه میزان برای خرید درب می‌خواهید بپردازید.
  • درب ضد سرقت چینی: جنس‌های چینی هم مانند سایر کشورهای با کیفیت‌های مختلفی موجود هستند، هم کیفیت بالا دارند و هم کیفیت متوسط و پایین، اما متاسفانه بیشتر دارد کنندگان به سراغ دارد کردن ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین مدل‌ها می‌روند به همین علت اگر قرار است مبلغ زیادی بابت خرید درب پرداخت کنید به سراغ خرید درب‌های ایرانی بروید.

اجزای تشکیل دهنده درب ضد سرقت:

  • چهارچوب درب: از فلز آهن ساخته می‌شود، در دو نوع کلاسیک و فرانسوی در بازار موجود است. این قسمت درون دیوار نصب شده و درب داخل آن نصب می‌شود.
  • قفل: مهم‌ترین جز درب قفل آن می‌باشد، که نوع امنیت درب را مشخص می‌کند. هرچه کیفیت قفل بیشتر باشد امنیت درب بالاتر می رود. قفل‌ درب‌های جدید الکترونیکی هستند.
  • لولا: قسمتی که درب را به چهارچوب متصل می‌کند لولا نام دارد. در درب‌های ضد سرقت سه عدد وجود دارد که در حالت عادی دیده نمی‌شوند زمانی که شما درب را به طور کامل باز کنید دیده می‌شوند.
  • چشمی درب: اهمیت این قطعه زمانی مشخص می‌شود که شما در منزل هستید و نمی‌دانید درب را برای کسی که قرار است باز کنید آشنا است یا غریبه، اگر سارق مسلح پشت درب شما باشد باز هم امنیت شما به خطر می‌افتد. چشمی در دو نوع چشمی ساده و چشمی درب دیجیتال وجود دارد.
  • زنجیر درب: این زنجیر در پشت درب قسمت داخل نصب می شود. دقیقا کار شب‌بند در درهای معمولی را انجام می دهد. برخی مواقع که می‌خواهید مقداری گوشه درب را برای عوض شدن هوا باز بگذارید مورد استفاده قرار می‌گیرد و از باز شدن کامل درب جلوگیری می‌کند.
  • رویه درب: در واقع درب صد سرقت توخالی است و روی آن با یک ورق با طرح چوب یا رنگ مورد نظر پوشیده می‌شود. این رویه دارای طرح‌های مختلفی می‌باشد در برخی مدل‌ها برجسته و در برخی مدل‌ها فرو رفته است.
  • استراکچر: اسکلت اصلی تشکیل دهنده درب ضد سرقت است که نقش مهمی در کیفیت و امنیت درب ایفا می‌کند. معمولا استراکچرها از فلز و فولاد مقاوم ساخته می‌شوند.

نکات مهم هنگام خرید درب ضد سرقت:

  1. قیمت درب: در واقع قیمت مهم‌ترین چیزی است که هنگام خرید درب باید به آن توجه داشته باشید. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید درب را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، حذف شده و انتخاب برایتان آسان می‌شود.
  2. جنس چهارچوب: هر اندازه هم که درب شما جنس خوبی داشته باشد اگر چهار چوب آن از کیفیت لازم برخوردار نباشد، بی فایده است. بهتر است از ورق با ضخامت بالا و با آلیاژ با کیفیت ساخته شده و جوشکاری آن با جوش co2 صورت گرفته باشد.
  3. جنس لولا: بهترین نوع اولا بلبرینگ دار است، اگر از لولای بی کیفیت استفاده کنید، بعد از چند بار باز و بسته کردن درب از تنظیم خارج می‌شود. برای درب‌های ضد سرقت معمولا از سه عدد لولا استفاده می شود. توجه داشته باشید نباید تعداد لولا کمتر از سه عدد باشد.
  4. جنس استراکچر: در واقع مهم‌ترین قیمت درب ضد سرقت یا همان اسکلت درب است. هرچه شبکه‌های بیشتری درون آن به کار رفته باشد، ایمنی درب بالاتر است و امکان برش دادن و هم کردن درب کمتر می‌شود. بهترین جنس استراکچر فولاد مقاوم است.
  5. جنس رویه: درست است که رویه‌های چوبی و ام دی اف زیبایی بیشتری دارند، اما در اینجا بستر هدف ما از خرید این درب بالا بردن امنیت منزل است نه زیبایی آن، بنابراین رویه‌های فلزی از مقاومت بیشتری برخوردار هستند و آن‌ها را می‌توان با اضافه کردن فرفوژه زیباتر کرد.
  6. قفل: به تعداد و نوع قفل توجه ویژه‌ای داشته باشید. در مدل‌های جدید قفل‌های الکترونیکی قرار داده شده‌اند که امنیت بالایی دارند خیلی از آن‌ها با اثر انگشت شخص کار می‌کنند. البته امنیت هیچ گاه صد در صد نیست پس بهتر است از قفل‌های ترکیبی استفاده کنید یعنی ترکیبی از مکانیکی و الکترونیکی.
  7. کیفیت دستگیره: به طرح و زیبایی دستگیره و کیفیت آن توجه کنید. این قیمت بیشتر از سایر قسمت‌های درب استفاده می‌شود. بهتر است جنس آن رنگ ثابت باشد که با دست خوردن زیاد تغییر رنگ ندهد و کیفیت بالایی داشته باشد که به مرور در اثر استفاده شکسته یا کنده نشود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید درب ضد سرقت مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های درب ضد سرقت ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ در ضد سرقت دژ مدل dz-15

در ضد سرقت دژ مدل dz-15

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۵×۰.۱۳×۲.۱ متر
  • وزن
    ۸۵ کیلوگرم
  • جنس
    آهن
  • امکانات و قابلیت‌ها
    چهارچوب درب فلزی،کلاف درب فلزی،رویه درب ام دی اف روکش چوب
  • ویژگی‌های در ورودی
    جهت باز شدن دو جهت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ در ضد سرقت مدل ونوس

در ضد سرقت مدل ونوس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x110x210 متر
  • وزن
    ۹۰ کیلوگرم
  • جنس
    آهن
  • ویژگی‌های در ورودی
    جهت بازشدن سمت راست
  • سایر توضیحات
    ابعاد استاندارد: ۲۱۰×۱۱۰ سانتی‌‌متر جهت باز شو: راست روکش‌: راش ضخامت فلز چارچوب: ۱/۲۵ میلی‌مترپروفیل‌کشی فلزی به همراه ورق سرتاسری سنگین رزت فولادی ضدبرش دارای شب بند، روزبند و لاستیک درزگیر یراق لوکس زیتونی xx این درب با روکوب عرضه می‌شودxx

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ در ضد سرقت مدل ونوس

در ضد سرقت مدل ونوس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲.۱×۰.۱۸×۱.۱۵ متر
  • وزن
    ۸۵ کیلوگرم
  • جنس
    آهن
  • ویژگی‌های در ورودی
    جهت بازشدن سمت چپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ در ضد سرقت مدل کلاسیک لوکس

در ضد سرقت مدل کلاسیک لوکس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۱۵×۰.۱۸×۲.۱۰ متر
  • وزن
    ۸۵ کیلوگرم
  • جنس
    آهن
  • ویژگی‌های در ورودی
    جهت بازشدن سمت چپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید درب ضد سرقت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بشتر بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر سیمکارتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا