تجهیزات تردد، حفاظت و امنیتدکوراتیو

توری درب و پنجره، راهنمای خرید توری درب و پنجره کشویی و دوجداره ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید توری درب و پنجره باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مطمئناً بیش از یک بار اعصاب خود را به هم ریخته اید زیرا شبی را گذرانده‌اید که تمام پشه‌های دنیا شما را نیش زده‌اند. یا مگس‌ها از پنجره وارد شده اند و تمام روز در اطراف شما وزوز کرده‌اند و شما را تنها نگذاشته‌اند. برای اینکه با این موضوع روبرو شوید، به چند توری درب و پنجره خوب نیاز دارید تا حشرات را از خانه خود دور نگه دارید. آیا می دانید که پشه‌ها یک تهدید واقعی برای شما، فرزندان و حیوانات خانگی شما هستند. در واقع آن‌ها می توانند بیماری‌های جدی مانند دنگی، زیکا، مالاریا و موارد دیگر را به شما منتقل کنند. متاسفانه، هیچ واکسنی برای اکثر این بیماری‌ها وجود ندارد و عواقب آن می‌تواند بسیار جدی باشد. بنابراین، محافظت از خود در برابر پشه‌ها ضروری است. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد، می‌توانید از یک دافع یا تله پشه استفاده کنید، اما ساده ترین آن خرید توری درب و پنجره است.

اگر به دنبال بهترین توری درب و پنجره هستید یا می‌خواهید بدانید برای خرید آن باید به دنبال چه چیزی باشید، ما به شما کمک می‌کنیم این اطلاعات را به دست آورید. نصب توری روی درب و پنجره‌ها یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای جلوگیری از ورود حشرات به درون منزل است. برای نصب توری درب و پنجره نیاز به دانش و تخصص خاص نخواهید داشت، فقط کافیست با یک متر اندازه درب یا پنجره مورد نظر خود را بگیرید و آن را سفارش دهید. خوشبختانه خیلی از مدل‌ها به صورت چسبی و آهنربایی روی درب و پنجره شما نصب می‌شوند و برای نصب آن‌ها نیاز به نیروی متخصص نخواهید داشت.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید توری درب و پنجره را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع توری درب و پنجره آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید توری درب و پنجره باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

توری درب و پنجره یا پشه بند چیست و چه کاربردی دارد؟

پشه بند ماده مشبکی از جنس پلی استر یا فلز است که می‌تواند به طور خاص برای جلوگیری از ورود پشه و سایر حشرات به تخت یا برای پنجره‌ها و درهای شما ساخته شود. هدف از ساخت این تورهای درب و پنجره جلوگیری از ورود پشه‌ها و سایر آفات به داخل منزل است. این وسیله در عین حال امکان باز گذاشتن پنجره‌ها و درها برای ورود هوای تازه را دارد. درب‌های توری درب‌های “اضافی” هستند که در مقابل درب خارجی موجود نصب می‌شوند. یک درب توری یک لایه محافظتی اضافی برای درهای بیرونی شما، به ویژه در ماه‌های زمستان، فراهم می‌کند و می‌تواند به گردش هوا در هوای گرم کمک کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پشه بند

چرا باید از توری درب و پنجره استفاده کنیم؟

بهترین دلیل این است که وقتی می‌خواهید بخوابید و با ده‌ها نیش از خواب بیدار می‌شوید، شنیدن صدای وزوز پشه آزاردهنده‌تر است.

مزایا و معایب دیگری نیز وجود دارد، اما در پایان تیم ما هنوز پشه بند را به عنوان یک گزینه بسیار خوب برای خلاص شدن از شر پشه‌ها توصیه می کند.

مزایای استفاده از توری درب و پنجره:

  • اکثریت آن‌ها از مواد شیمیایی استفاده نمی‌کنند.
  • نیازی نیست به فکر روشن کردن تله‌ها یا وصل کردن یک پشه کش برقی باشید، زیرا این تورها اصلا برق مصرف نمی‌کنند.
  • فقط هزینه خرید وجود دارد. نیازی به خرید و پر کردن مجدد مانند برخی تله‌ها نیست.
  • این یک سرمایه گذاری بلند مدت برای پس انداز پول است.
  • این وسیله به شما اجازه می‌دهد تا با جریان هوای تازه آرام بخوابید.
  • برخی از پشه بندها قابل حمل هستند که در صورت مسافرت در حین کمپینگ حمل آن‌ها بسیار راحت است.

معایب استفاده از توری درب و پنجره:

  • اگر پنجره‌های زیادی دارید، این وسیله ممکن است برای شما گران باشد.
  • فراموش کردن بستن توری پشه بند یا نصب بد آن، شما را در معرض پشه‌ها قرار می‌دهد.
  • ممکن است از نظر زیبایی خیلی باب میل شما نباشد.

انواع توری درب و پنجره موجود در بازار:

شما می‌توانید آن‌ها را بر اساس موادی که از آن ساخته شده‌اند یا مکانی که قرار است آن‌ها را در آن نصب کنید، دسته بندی نمائید.

انواع توری درب و پنجره بر اساس جنس:

  • پشه بند پلی استری: این ارزان ترین، نازک ترین و سبک ترین توری موجود در بازار است.
  • پشه بند آلومینیومی: آلومینیوم در حال حاضر بهترین است زیرا با عبور هوا از ورود حشرات جلوگیری می‌کند و دید بهتری وجود دارد.
  • پشه بند فایبرگلاس: فایبرگلاس علاوه بر دور نگه داشتن حشرات، از آفتاب از جمله اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. اجازه عبور نور و هوا را می‌دهند اما حشرات را هرگز.
  • پشه بند فولادی ضد زنگ: این مدل نه تنها در برابر حشرات، بلکه در برابر حیوانات کوچک نیز موثر است.

بر اساس موقعیت مکانی که شما دارید:

  • پشه بند برای نصب روی پنجره
  • پشه بند برای نصب روی درب‌ها
  • پشه بند برای نصب خارج از منزل
  • پشه بند برای نصب داخل منزل یا روی تخت

انواع توری درب و پنجره بر اساس مکانیسم باز و بسته شدن:

  • پشه بند چسبی: شما به راحتی می‌توانید این توری‌های پنجره را خودتان تعمیر کنید، آن‌ها معمولا در تمام اندازه‌های ممکن پنجره‌ها با قیمت‌های بسیار مقرون به صرفه یافت می شوند.
  • پشه بند آهنربایی: این مدل روی پنجره‌هایی با فریم فلزی نصب می‌شود و می‌توانید از نوار مغناطیسی برای تعمیر توری استفاده کنید یا می‌توانید از نوار چسب استفاده کنید.
  • پشه بند جمع شده: با کشیدن بند یا با فشار دادن یک دسته آن را پایین و بالا می‌آورید. استفاده از آن واقعا آسان و سریع است. دریچه ها دست و پا گیر نیستند، بنابراین اگر لازم است پنجره‌های خود را اغلب باز کنید، بهترین نوع توری هستند.‌ علاوه بر این پتانسیل حفاظتی بسیار خوب است.
  • توری درب: اگر می‌خواهید یک دهانه بزرگ داشته باشید تا هوا وارد خانه شما شود بسیار کاربردی است. علاوه بر این، دهانه اغلب با قاب های مغناطیسی ساخته می‌شود، می‌توانید آن را خیلی راحت باز کنید و به طور خودکار بسته می‌شود. اگر حیوانات دارید، خطری برای باز گذاشتن آن وجود ندارد، آن‌ها می‌توانند بدون اینکه شما را اذیت کنند به تنهایی بیرون بروند.

آموزش نصب توری درب و پنجره:

  • بسته به نوع پشه بندی که خریداری می‌کنید، قرار دادن آن کم و بیش آسان خواهد بود. به عنوان مثال: پشه‌بندهای آهن‌ربایی یا چسبی وجود دارد که فقط باید آن‌ها را در کمتر از ۵ دقیقه به راحتی روی مزیت قرار داده و ثابت کنید.
  • برخی دیگر با پروفیل‌هایی همراه هستند تا یک قاب ایجاد کنند و بتوانند آن را در ریل پنجره‌ها قرار دهند. این کار کمی سخت تر است، مخصوصاً ثابت کردن پارچه و صاف کردن آن، اما در عین حال ایمن تر است.
  • در نهایت، مواردی را خواهید داشت که خارج از پنجره نصب می‌شوند. آن‌ها به زمان بیشتر و دانش بیشتری نیاز دارند، اما در پنجره بهترین هستند زیرا ارسی پنجره را غیرفعال نمی‌کند یا نمی‌تواند آن را ببندد.

نصب توری روی درب و پنجره برای شما چقدر هزینه دارد؟

اگر ترجیح می‌دهید پشه‌بند با اندازه‌گیری و توسط افراد حرفه‌ای ساخته شود، باید هزینه آن را تا حدودی بالاتر از حد معمول پرداخت کنید. همه چیز به اندازه گیری‌ها، محل قرارگیری، سیستم قرارگیری و غیره بستگی دارد. برای اینکه ایده‌ای به شما بدهم، هزینه هر پشه بند تقریباً از یک میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان می‌رسد.

بهترین نوع توری درب و پنجره:

اگر متوجه شده‌اید، بیشتر انواع پشه بند را می توان با طیفی از مش‌های ساخته شده از مواد مختلف نصب کرد. انتخاب مواد توری مناسب به اندازه انتخاب نوع پشه بند مهم است، بنابراین اجازه دهید آن‌ها را با جزئیات بررسی کنیم.

  • پشه بند فایبرگلاس: پشه بند فایبرگلاس با کیفیت‌های متفاوتی عرضه می‌شود تا با هر محدوده قیمتی مطابقت داشته باشد. این یک گزینه منعطف است که به مقدار مناسبی از نور و تهویه اجازه می‌دهد تا اتاق را به گردش درآورد.
  • تورهای فایبرگلاس: تورهای فایبرگلاس دارای کیفیت پیشرو در صنعت با طول عمر ۳ تا ۵ سال هستند. توری‌های تافلکس دارای کیفیت عالی با طول عمر تا ۳ سال می‌باشند. از سوی دیگر، تورهای بدون مارک، توری‌های با کیفیتی هستند که ارزش بالایی دارند و قبل از نیاز به تعویض حدود ۲ سال دوام می‌آورند.
  • پشه بند فولادی ضد زنگ: اگر به چیزی قوی تر و طولانی مدت نیاز دارید، چرا فولاد ضد زنگ را در نظر نمی‌گیرید. تمام تورهای فولادی ضد زنگ ما از توری SS مقاوم در برابر آب (۳۰۴) با کیفیت بالا ساخته شده‌اند. فولاد ضد زنگ تنها ماده‌ای است که از موش‌ها، سنجاب‌ها و دیگر جوندگان جلوگیری می‌کند، اما به همان اندازه در برابر پشه‌ها و مارمولک‌ها موثر است.
  • پشه بند پلیمری: پلیمر تنها ماده‌ای است که در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، طرح‌ها و الگوها وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال توری هستید که از شما محافظت کند و در عین حال عالی به نظر برسد، پلیمر بهترین انتخاب برای شماست.
  • پشه بند آلومینیومی: آلومینیوم یک توری میانی است که هم قوی و هم سبک است. به دلیل خواص غیر خورنده‌ای که دارد برای مناطق ساحلی مناسب است. بهتر است برای جلوگیری از حشرات، پشه‌ها و مارمولک‌ها استفاده شود اگر به دنبال جلوگیری از موش هستید، آلومینیوم را توصیه نمی‌کنیم.

امیدواریم تا به حال تصمیم گرفته باشید که کدام نوع و ماده پشه بند برای شما بهترین گزینه است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تله موش

نکات مهم هنگام خرید توری درب و پنجره:

  1. داخلی یا خارجی: قرار دادن پشه بند در خانه مانند بیرون از آن نیست. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید آن را روی پنجره‌های منزل قرار دهید. اما می‌توانید آن را در پاسیو باغ خود نیز در نظر بگیرید. نصب در هر دو مورد متفاوت است. در واقع، در هر یک از آن‌ها راه‌های مختلفی برای نصب وجود دارد.
  2. جنس مواد توری: در بازار می‌توانید متوجه شوید که چندین نوع پشه بند بر اساس موادی که توری از آن ساخته شده است وجود دارد. ارزان‌تر آن‌هایی هستند که از پشه‌بند پلی‌استری ساخته می‌شوند، در حالی که بهترین کیفیت توری‌های آلومینیومی می‌باشد، زیرا از ورود حشرات جلوگیری می‌کند، اما در عین حال باعث عبور گردش هوا و همچنین دید می‌شود.
  3. اندازه‌ها توری: پشه بند برای یک پنجره کوچک، یک پنجره بزرگ، یک بالکن یا یک درب یکسان نیست. اندازه گیری‌ها با یکدیگر بسیار متفاوت خواهند بود. نوع نصبی که انجام می‌شود نیز تأثیر می‌گذارد، یعنی اینکه مش سیمی قرار است در یک قاب باشد، اگر خارج از پنجره یا بالکن ثابت شود و غیره. در این مورد دو نوع وجود دارد: ابعاد “پیش فرض” که در آن پشه بند برای اندازه‌های خاص فروخته می‌شود. یا پشه بندهای “شخصی” جایی که برای اندازه گیری مکان مورد نیاز ساخته می‌شوند.
  4. حدود قیمت: در مورد قیمت، این بستگی به این دارد که آیا پشه‌بند «پیش‌ساخته»، آماده برای نصب یا سفارشی خریداری می‌کنید. در مورد دوم، نه تنها باید هزینه مواد مورد نیاز را در نظر بگیرید، بلکه باید نیروی کار برای ساخت و نصب آن در محل را نیز در نظر بگیرید. بنابراین، قیمت ها کاملاً متفاوت است، اما از حداقل یک میلیون تومان (فقط پشه بند با اندازه معین) تا ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در هر متر مربع متغیر است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید توری درب و پنجره مورد نظر خود را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه توری درب و پنجره ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.5 سایز ۱۵۰×۵۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.5 سایز 150x50 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۲۰×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۵ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۰.۵×۱.۵ متر میباشد ومیتوان به راحتی آن را برش داد و ابعاد مورد نظر را از آن بدست آورد.این توری هارا به آسانی میتوان با آب شست و دیگر مانند توری های فلزی مشکل زنگ زدن را ندارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ توری پنجره تهران تکمیل مدل هما ۳۳۳ سایز ۳۰۰×۱۵۰ سانتی متر

توری پنجره تهران تکمیل مدل هما 333 سایز 300x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    – طول ۳۰۰ سانتی متر در عرض ۱۵۰ سانتی متر – کیفیت مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ توری پنجره کد ۰۲ سایز ۳۰۰×۱۰۰ سانتی متر

توری پنجره کد 02 سایز 300x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ توری درب و پنجره مدل ۹۹ سایز ۱۵۰×۲۰۰سانتیمتر

توری درب و پنجره مدل 99 سایز 150x200سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    دارای چسب می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز ۱۲۰×۱۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز 120x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵×۲۵×۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۱×۱.۲ متر میباشد ومیتوان به راحتی آن را برش داد و ابعاد مورد نظر را از آن بدست آورد.این توری هارا به آسانی میتوان با آب شست و دیگر مانند توری های فلزی مشکل زنگ زدن را ندارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد۱۰۰۷۰ سایز ۷۰×۱۰۰ سانتی متر

 توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد10070 سایز 70x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز ۱۲۰×۵۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز 120x50 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵×۲۵×۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۰.۵×۱.۲ متر میباشد ومیتوان به راحتی آن را برش داد و ابعاد مورد نظر را از آن بدست آورد.این توری هارا به آسانی میتوان با آب شست و دیگر مانند توری های فلزی مشکل زنگ زدن را ندارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ توری پنجره مدل وایکیکی کد ۲۰۱۲ سایز ۳۰۰×۳۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل وایکیکی کد 2012 سایز 300x300 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۳۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1-1.5 سایز ۱۵۰×۱۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1-1.5 سایز 150x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵×۲۵×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۳۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۱.۵×۱ متر میباشد ومیتوان به راحتی آن را برش داد و ابعاد مورد نظر را از آن بدست آورد.این توری هارا به آسانی میتوان با آب شست و دیگر مانند توری های فلزی مشکل زنگ زدن را ندارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد ۱۵۰۶۰ سایز ۶۰×۱۵۰ سانتی متر

 توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد 15060 سایز 60x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد ۱۵۰۵۰ سایز ۵۰×۱۵۰ سانتی متر

توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد 15050 سایز 50x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.3 سایز ۱۰۰×۳۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.3 سایز 100x300 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰×۲۵×۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۵۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۳×۱ متر میباشد ومیتوان به راحتی آن را برش داد و ابعاد مورد نظر را از آن بدست آورد.این توری هارا به آسانی میتوان با آب شست و دیگر مانند توری های فلزی مشکل زنگ زدن را ندارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ توری پنجره نادیاهوم مدل windmesh کد ۹۰۱۰۰ سایز ۹۰×۱۰۰ سانتی متر

توری پنجره نادیاهوم مدل windmesh کد 90100 سایز 90x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۹ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲x19x23 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست
  • سایر توضیحات
    ابعاد توری ۱۰۰×۹۰ سانتی متر، جنس توری فایبرگلاس ترک درجه یک، امکان برش به ابعاد کوچکتر، دارای یک حلقه چسب دوطرفه مخصوص، استفاده بسیار آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ توری پنجره تک سبد مدل W2148 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

توری پنجره تک سبد مدل W2148 سایز 90x200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۹۰ سانتی‌متر
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    قابل چیدن به ابعاد مورد نظرجنس محکم و مقاومدارای یک چسب دو طرفه همراه به طول ۵۰ مترمناسب برای پنجره ها در سایز های مختلفاز نوع فایبر گلاس درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ توری پنجره تهران تکمیل مدل هما ۹۰۹ سایز ۵۰۰×۱۵۰ سانتی متر

توری پنجره تهران تکمیل مدل هما 909 سایز 500x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰×۳۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    – طول ۵۰۰ سانتی متر در عرض ۱۵۰ سانتی متر- کیفیت مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ توری پنجره تهران تکمیل مدل هما ۵۰ سایز  ۵۰×۱۵۰ سانتی متر

توری پنجره تهران تکمیل مدل هما 50 سایز  50x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    – طول ۵۰ سانتی متر در عرض ۱۵۰ سانتی متر – کیفیت مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز ۱۰۰×۲۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز 100x200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵×۲۵×۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۷۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تعدادتکه
    یک عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۲×۱ متر میباشد ومیتوان به راحتی آن را برش داد و ابعاد مورد نظر را از آن بدست آورد.این توری هارا به آسانی میتوان با آب شست و دیگر مانند توری های فلزی مشکل زنگ زدن را ندارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ توری پنجره مدل ۰۰ سایز ۱۵۰×۲۰۰سانتی متر

توری پنجره مدل 00 سایز 150x200سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ توری پنجره تهران تکمیل مدل هما ۱۰۱ سایز ۲۰۰۰×۱۵۰ سانتی متر

توری پنجره تهران تکمیل مدل هما 101 سایز 2000x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    – طول ۲۰۰۰ سانتی متر در عرض ۱۵۰ سانتی متر – کیفیت مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز ۱۲۰×۳۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1.2 سایز 120x300 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰×۳۰×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۳×۱.۲ متر میباشد ومیتوان به راحتی آن را برش داد و ابعاد مورد نظر را از آن بدست آورد.این توری هارا به آسانی میتوان با آب شست و دیگر مانند توری های فلزی مشکل زنگ زدن را ندارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد ۱۵۰۷۰ سایز ۷۰×۱۵۰ سانتی متر

 توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد 15070 سایز 70x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ توری پنجره مدل وایکیکی کد ۲۰۱۲ سایز ۳۰۰×۵۰ سانتی متر

توری پنجره مدل وایکیکی کد 2012 سایز 300x50 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۳۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    پلی‌استر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    سایز ۵۰ سانتی متر در ۳ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1/1 سایز ۱۰۰×۱۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد Europe.1/1 سایز 100x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵×۲۰×۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تعدادتکه
    یک عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    توری پنجره کیفیت عالی جنس ایتالیایی ضدآفتاب این توری در مقابل نور خورشید تغیر رنگ نداده و دچار پوسیدگی نمیشود دارای بافت منظم و بسیار ریز دارای ساختار مستحکم این توری باتوجه به بافت ریز ومنظمی که دارا هست به هیچ عنوان بانمونه های تولید چین و یا تولید داخل قابل مقایسه نمیباشد.این محصول کاملا مناسب جلوگیری از عبور پشه و حشرات میباشد وهمچنین دید فضا را نیز کور نمیکند. سایز محصول ۱×۱ متر میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد ۱۵۰۹۰ سایز ۹۰×۱۵۰ سانتی متر

 توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد 15090 سایز 90x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد۱۰۰۸۰ سایز ۸۰×۱۰۰ سانتی متر

 توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد10080 سایز 80x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰×۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ توری پنجره مدل وایکیکی کد ۰۲ سایز ۳۰۰×۵۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل وایکیکی کد 02 سایز 300x500 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰×۳۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    پلی‌استر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ توری پنجره تهران تکمیل مدل هما ۱۱۱ سایز ۱۰۰۰×۱۵۰ سانتی متر

توری پنجره تهران تکمیل مدل هما 111 سایز 1000x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵×۳۵ سانتی‌متر
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    – طول ۱۰۰۰ سانتی متر ( ۱۰ متر ) در عرض ۱۵۰ سانتی متر- کیفیت مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد ۱۵۰۹۰ سایز ۹۰×۱۵۰ سانتی متر

 توری پنجره مدرن پوش مدل فایبرگلس ضد آفتاب کد 15090 سایز 90x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰×۹۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ توری پنجره مدل LONG LIFE سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتیمتر

توری پنجره مدل LONG LIFE سایز 120x200 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۱۲۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    توری پنجره از مواد و متریال با کیفیت عالی تولید شده و ضدآفتاب می باشد و به همین دلیل دارای طول عمر بالایی می باشد.این توری در مقابل نور خورشید دچار پوسیدگی نمیشوددارای بافت منظم و ریزدارای ساختار مستحکمساخت ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ توری پنجره مدل وایکیکی کد ۰۲ سایز ۳۰۰×۲۰۰ سانتی متر

توری پنجره مدل وایکیکی کد 02 سایز 300x200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۲۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵×۲۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید توری درب و پنجره در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پیراهن ساحلی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا