آشپزخانهچراغ تزئینیدکوراتیو

لوستر آشپزخانه، راهنمای خرید اینترنتی لوستر آشپزخانه مدرن و زیبا

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لوستر آشپزخانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

رایج ترین مکان برای نصب لوستر آشپزخانه روی جزیره آشپزخانه و روی میز ناهار خوری آشپزخانه است. اما بسته به چیدمان فضای شما و نیازهای شخصی شما، ممکن است مناطق دیگری را بیابید که یک لوستر آشپزخانه درست در آن جا می‌شود. یک لوستر کوچک که روی سینک نصب شده است، ظاهر جذابی را ارائه می‌دهد و منطقه را برای آماده سازی غذا روشن می‌کند. تمیز کردن لوستر آشپزخانه‌ای که در مرکز آشپزخانه نصب می‌شود، همیشه بیانگر زیبایی است و اگر جزیره یا میز آشپزخانه ندارید، می‌تواند به عنوان لایه اصلی نورپردازی محیطی شما باشد. برای آشپزخانه‌هایی با سقف بلند، لوسترهایی که نور را به محیط‌های کاری و مسیرهای پیاده‌روی نزدیک‌تر می‌کنند، بهتر از نورهای توکار یا چراغ‌های سقفی، فضا را روشن می‌کنند.

به عنوان یک قاعده کلی، آشپزخانه با یک ذهنیت سودگرا طراحی شده است. هر عنصری در اتاق هدف مشخصی دارد، میزهای کانتر باید بادوام باشند و به راحتی تمیز شوند، وسایل باید قابل اعتماد باشند، کابینت باید فضای ذخیره سازی کافی را داشته و همچنین بادوام داشته باشد. نورپردازی با لوستر آشپزخانه یکی از معدود مولفه‌هایی است که می‌توانید با آن سرگرم شوید و خلاقیت داشته باشید. پس چرا از لوستر آشپزخانه استفاده نکنید؟ به عنوان طراح، این انتخاب غیرمنتظره‌ای است که نمی‌توانیم در برابر آن مقاومت کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید لوستر آشپزخانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول دکوراتیو ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع لوستر آشپزخانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لوستر آشپزخانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لوستر آشپزخانه چیست و چه کاربردی دارد؟

لوسترهای آشپزحانه وسایل روشنایی هستند که کاملاً تلاقی سبک و کارایی بالا را نشان می‌دهند و آن‌ها را به انتخابی ایده آل برای آشپزخانه‌های تازه و شیک تبدیل می‌کنند. ساختن یک فضای کاری راحت در آشپزخانه شما پروژه‌ای است که نیاز به ملاحظات دقیق برای کاربردهایی که آشپزخانه شما اغلب استفاده می‌کند دارد. از آنجایی که برای هر خانواده، آشپزخانه و خانه متفاوت است، هیچ قانون واحدی برای انتخاب بهترین لوستر آشپزخانه در فضای شما وجود ندارد. به عنوان مثال، آیا از جزیره در آشپزخانه خود در درجه اول برای تهیه غذا استفاده می‌کنید یا دوستان و خانواده از این فضا برای دور هم جمع شدن در وعده غذایی استفاده می‌کنند؟ شاید شما اصلا جزیره آشپزخانه ندارید، اما میز ناهارخوری آشپزخانه دارید. سبک و موقعیت منحصر به فرد شما هرچه که باشد دارای لوستر مناسبی برای تناسب با شما و فضای شما می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوستر پذیرایی

انواع لوستر آشپزخانه موجود در بازار:

لوسترهای آشپزخانه از سبک ابتدایی خود فاصله زیادی دارند. برخی از آن‌ها شیک هستند، مانند آن‌هایی که ممکن است تصور کنید در سالن رقص کاخ برجسته می‌شوند. برخی از آن‌ها مدرن تر هستند و سبک ساده تری ارائه می‌دهند. برخی دیگر با شمعدان‌هایی که برای عصر مدرن به روز شده‌اند، ظاهری قدیمی را ارائه می‌دهند. به عبارت دیگر، وقتی نوبت به خرید یک لوستر می‌رسد، گزینه‌های زیادی دارید. در اینجا شش مورد از رایج ترین نوع لوسترهایی که از بین آن‌ها انتخاب خواهید کرد، آورده شده است.

  1. لوسترهای آشپزخانه با سایه: اگر به انواع دیگر وسایل روشنایی نگاه کرده‌اید، می‌دانید که چراغ‌هایی که با سایه‌ وجود دارند که یک مقوله رایج است، صرف نظر از نوع وسیله‌ای که به آن نگاه می‌کنید. لوسترها تفاوتی ندارند. لوسترهای سایه دار در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها در دسترس هستند، اما در همه موارد، آن‌ها وظیفه مضاعف اضافه کردن یک عنصر بصری به لوستر را انجام می‌دهند و در عین حال میزان نوری که از خود ساطع می‌کنند را نیز تا حدودی کاهش می دهند. اگر می‌خواهید نور ملایم تری از لوستر خود داشته باشید، یا به سادگی ظاهر یک لوستر با سایه را دوست دارید، پس این مقوله‌ای است که ارزش توجه دارد.
  2. لوسترهای آشپزخانه طبقه‌ای: اگر سقف شما به اندازه‌ای بلند است که بتوان با خیال راحت آن را نصب کرد، یک لوستر طبقه‌ای می‌تواند جلوه‌ای باشکوه به فضای شما ببخشد. همانطور که به نظر می‌رسد، یک لوستر طبقه‌ای دارای چندین سطح نور است. شاید رایج ترین آن‌ها، لوسترهایی باشد که دارای دو طبقه چراغ هستند. با این حال، پیدا کردن لوستری که سه، چهار یا پنج ردیف نور ارائه می‌کند، سخت نیست.
  3. لوسترهای آشپزخانه شمعدانی: بسیاری از لوسترهای گذشته شمع در دست داشتند. لوسترهای سبک شمعی، این ایده را برای حفظ ظاهری کلاسیک و قدیمی و در عین حال به روز رسانی فناوری پشت آن برای افزودن ایمنی و راحتی به کار می‌گیرند. شما می‌توانید ظاهر تاریخی یک لوستر پر از شمع را به سادگی با فشار دادن یک کلید و بدون سوختن منزل خود به دست آورید.
  4. لوسترهای آشپزخانه کریستالی: وقتی لوسترهای فانتزی و درخشان را از فیلم‌ها یا خانه‌های ثروتمندان تصور می‌کنید، احتمالاً لوستر کریستالی همان چیزی است که به ذهنتان خطور می‌کند. همانطور که انتظار دارید بسیاری از لوسترهای کریستالی پرهزینه خواهند بود، اما در واقع می‌توانید تعداد زیادی از لوسترهای کریستالی را در محدوده قیمتی معقول برای مشتریانی که به انتهای طیف قیمت لوستر نگاه می‌کنند، پیدا کنید.
  5. لوسترهای آشپزخانه طبل: دارای سایه دور نور یا چراغ هایی به شکل طبل هستند. این از نظر فنی آن‌ها را به زیرمجموعه‌ای از دسته لوسترهای با سایه تبدیل می‌کند، اما آن‌ها به تنهایی به اندازه کافی محبوب هستند که به طور جداگانه به آن‌ها اشاره کنیم. سایه‌هایی که روی لوسترهای درام می‌بینید می‌توانند در تعدادی از مواد مختلف باشند و اغلب طراحی اضافی را به جلوه کلی لوستر ارائه می‌دهند.
  6. لوسترهای آشپزخانه کوچک: لوسترها اغلب به عنوان چیزی بزرگ در نظر گرفته می‌شوند که در تصورات ما معمولاً به معنای بزرگ نیز می‌باشد. اگر می‌خواهید ظرافت یک لوستر را در یکی از فضاهای کوچکتر منزل خود داشته باشید، می‌توانید گزینه‌های زیادی در دسته لوسترهای کوچک پیدا کنید. لوسترهای کوچک در طیف گسترده‌ای از انواع سبک و با قیمت‌های مختلف موجود هستند، بنابراین اجازه ندهید اندازه شما را از رفتن به دنبال چراغ انتخابی خود باز دارد.

لوستر آشپزخانه را چند بار در سال تمیز کنیم؟

تمیز نگه داشتن وسایل روشنایی و ظاهری تازه باید حداقل یک کار سالانه باشد. اغلب اوقات، تمیز کردن لوازم سبک شما یک کار نادیده گرفته شده است و به ویژه در مورد لوسترها صادق می‌باشد، زیرا آن‌ها بسیار شکننده و ظریف به نظر می‌رسند، بنابراین مستعد آسیب هستند. معمولاً فقط کمبود دانش است که ما را از حفظ درخشش اصلی دارایی ارزشمند خود باز می‌دارد، زیرا آنقدرها هم که به نظر می‌رسد پیچیده نیست. شما باید مراقب باشید و از مواد تمیز کننده مناسب استفاده کنید، اما با کمی دقت، لوستر شما مانند زمانی که نو بود برای مهمانان روشن و چشمگیر خواهد بود.

آموزش تمیز کردن لوستر آشپزخانه:

  • برق را هم در برد فیوز و هم از کلید چراغ برق قطع کنید.
  • لامپ‌هایی که سوخته شده‌اند را تعویض کنید، شاید عاقلانه باشد که با لامپ‌های ال ای دی تعویض شوند زیرا عمر طولانی تری دارند و مصرف انرژی بسیار کمی دارند. شیشه را از لامپ هایی که نیاز به تعویض ندارند به آرامی تمیز کنید.
  • از یک گردگیر پر یا یک دستمال جادویی سبک استفاده کنید و به آرامی اطراف لوستر را تکان دهید تا تار عنکبوت و گرد و غبار پاک شود. هر شاخه‌ای از لوستر که تزئین نشده باشد ممکن است گرد و غبار داشته باشد. هیچگاه نیازی به استفاده از آب بر روی لوازم برقی خود نیستید. بیشتر اتصالات فلزی با لاک پوشانده شده‌اند و چراغ‌های مرطوب کننده نه تنها ممکن است به اتصالات آسیب برساند بلکه خطرناک نیز هستند.
  • چراغ‌هایی که با قطرات کریستال تزئین شده‌اند کمی به مراقبت بیشتری نیاز دارند. جدا کردن هر کریستال در یک زمان ممکن است مشکل باشد و مراقبت زیادی لازم است تا بست های کریستال شکسته نشوند. نکته اصلی ما در اینجا استفاده از یک پاک کننده کریستال اسپری است.

با این حال باید این نکات را رعایت کنید:

  • برق را خاموش نگه دارید، با پاک کننده کریستال اسپری کنید.
  • اجتناب از سرپیچ لامپ، آن‌ها را می‌توان با رول آشپزخانه یا یک کیسه پلاستیکی در حالی که بدنه را اسپری می‌کنید، لامپ‌ها پوشانده شوند.
  • اطمینان حاصل کنید که کف زیر نور با پلاستیک، حوله یا مقوا پوشانده شده است تا از پوشش کف یا فرش محافظت شود.
  • دستورالعمل‌های مربوط به هر محصول تمیز کننده کریستال را دنبال کنید.
  • اغلب مایع تمیز کننده است که فقط از روی اتصالات می‌چکد و کثیفی را با آن پاک می‌کند.
  • ممکن است تجهیزات ایمنی اضافی مانند ماسک، عینک و یا دستکش مورد نیاز باشد.
  • اتاق ممکن است به تهویه نیز نیاز داشته باشد.
  • هنگامی که مواد تمیز کننده مقدماتی خشک شد، می‌توانید به آرامی کریستال را به درخشش قبلی خود برگردانید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوستر اتاق کودک

فاکتورهای مهمی که هنگام خرید لوستر آشپزخانه باید در نظر بگیریم:

لوسترها در اشکال، اندازه‌ها و مواد بسیار متفاوتی هستند که فهمیدن اینکه چگونه جستجوی خود را محدود کنید می‌تواند بسیار دشوار باشد. برای اینکه به شما ایده بدهیم در مورد آنچه که می‌توانید در هنگام پیدا کردن یک لوستر انتظار داشته باشید، در اینجا برخی از عوامل اصلی وجود دارد که باید در جستجوی خود در نظر داشته باشید:

  1. سبک: دلیل اصلی خرید لوستر زیبا بودن آن‌هاست. این بدان معناست که برای اکثر مشتریانی که لوستر را در نظر می‌گیرند، سبک مورد توجه است. علاوه بر یافتن لوستری که به نظرتان زیبا باشد، می‌خواهید لوستری هم متناسب با سبک فضای شما باشد. اگر اکثر اتاق‌های شما سبک ساده‌ای دارند، یک لوستر کریستالی استادانه که در یک تصویر عالی به نظر می‌رسد، می‌تواند پس از آویزان شدن در خانه‌تان، احساس نابجایی داشته باشد. لوسترهایی با ظاهری کم‌رنگ‌تر، آنهایی که حسی مدرن دارند، و حتی لوسترهای شاخی برای کسانی که می‌خواهند لهجه‌ای به فضای روستایی ببخشند، وجود دارد. یک لوستر برای شیک و باکلاس بودن لازم نیست کریستال‌های درخشان داشته باشد، شما گزینه‌های سبک زیادی دارید که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.
  2. هزینه: هزینه خرید لوستر اغلب پیچیده تر از قیمت فهرست است. لوسترها می‌توانند بسیار سنگین شوند، بنابراین اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، باید در نظر بگیرید که ارسال چقدر به سفارش اضافه می‌کند. اگر یک حرفه‌ای را برای نصب لوستر خود استخدام می‌کنید که احتمالاً برای همه افراد به جز ماهرترین دست سازها یک حرکت هوشمندانه است، باید هزینه‌های نصب را نیز در نظر بگیرید. بسیاری از این هزینه‌های اضافه شده با هر نوع نورپردازی همراه خواهد بود، بنابراین اگر ایده لوستر را دوست دارید اما به دلیل هزینه‌ها متزلزل هستید، به خاطر داشته باشید که احتمالاً برای نصب هر نوع لوستر هزینه خواهید کرد.
  3. اندازه و وزن: قبل از اینکه اقدام به خرید لوستر کنید، مهم است که ابعاد فضایی را که قصد قرار دادن آن را دارید بدانید. با اندازه گیری ارتفاع سقف شروع کنید. یک توصیه این است که لوستری را انتخاب کنید که به ازای هر فوت فضا، سه اینچ ارتفاع داشته باشد اگر قصد دارید آن را روی میز ناهارخوری آویزان کنید، پس باید مطمئن شوید که عرض لوستر کمتر از عرض میز باشد. قد افراد خانه خود را در تعیین ارتفاع آویزان کردن آن در نظر داشته باشید. اگر خیلی پایین باشد، این خطر را دارید که افراد سر خود را به آن بزنند باید فضای خوبی بین سر افراد و پایین ترین نقطه لوستر وجود داشته باشد. لوسترها اغلب سنگین هستند. اگر یک لوستر سنگین خریداری کنید، بر هزینه حمل و نقل، مشکل نصب و خطرات ناشی از تلاش برای نصب خودتان تأثیر می‌گذارد.
  4. نوع لامپ: هر نوع لوستری به لامپ خود نیاز دارد. بسیاری از لوسترها به چندین لامپ نیاز دارند. نوع لامپ مورد نیاز لوستر خود را در نظر بگیرید. آیا وقتی زمانش برسد تعویض آن آسان خواهد بود؟ گران است؟ آیا نور کافی برای نیازهای شما را منتشر می‌کند؟ از نظر مصرف انرژی چگونه است؟ لامپ‌های LED و CFL در آخرین نقطه بهترین عملکرد را دارند. آن‌ها هر ماه پول شما را در قبض انرژی صرفه جویی می‌کنند و برای مدتی نگران تعویض آن‌ها نخواهید بود.
  5. نصب آسان: چه بخواهید خودتان آن را نصب کنید و چه کسی را استخدام کنید که این کار را انجام دهد، نصب لوستری که دشوار است برای شما هزینه یا زمان خواهد داشت. اگر یک لوستر گران قیمت خریداری می‌کنید که سنگین است، نمی‌خواهید آن را رها کنید و قبل از اینکه از آن لذت ببرید خرابش می‌کنید، بنابراین برای برخی از انواع لوسترها ممکن است بخواهید بدون توجه به تمایلات معمول خود برای انجام کارهای خود با یک متخصص تماس بگیرید. لوسترهای سنگین نیاز به نصب دقیق تری دارند تا اطمینان حاصل شود که هرگز زمین نخواهند خورد. این فرآیندی است که باید به درستی انجام شود، بنابراین مطمئن شوید که هنگام انجام آن به خوبی انجام شده است.
  6. نگهداری آسان: بیایید در اینجا کلمات را تجزیه نکنیم، لوسترها می‌توانند یک درد سلطنتی برای تمیز کردن باشند. اینکه هر چند وقت یکبار باید تمیز شوند و تمیز کردن آن‌ها چقدر دشوار است به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله موادی که از آن‌ها ساخته شده‌اند و طراحی پیچیده آن‌ها چقدر است. اگر یک لوستر زیبا با تعداد زیادی تکه کوچک خریداری می‌کنید، انتظار داشته باشید که هزینه آن زیبایی را در زمان تمیز کردن بپردازید. به هر دستورالعمل تمیز کردنی که با لوستر شما ارائه می‌شود توجه کنید. وقتی روی یک لوستر عالی سرمایه گذاری می‌کنید، ارزش آن را دارد که برای مراقبت مناسب از آن وقت بگذارید و آن را در شرایط خوبی نگه دارید تا بتوانید سال‌های زیادی از آن لذت ببرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید لوستر آشپزخانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لوستر آشپزخانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ لوستر نه شعله چشمه نور کد AC1230/9-WT

لوستر نه شعله چشمه نور کد AC1230/9-WT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x30x70 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۹ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    – نوع سرپیچ : E27- طول کفی: ۱۴۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لوستر مدل hk220

لوستر مدل hk220

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۲۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • توان
    ۱۰۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    ارتفاع قابل تنظیم میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لوستر ۱۶ شعله چشمه نور کد CA3355/4+12-BO

  لوستر 16 شعله چشمه نور کد CA3355/4+12-BO

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۱x61x71 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    LED
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱۶ عدد
  • جنس بدنه
    برنج
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    – دارای سرپیچ E14

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لوستر دیلایت طرح ذوزنقه SINAN کد DLT671

لوستر دیلایت طرح ذوزنقه SINAN کد DLT671

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x20x20 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    این لوستر بدون لامپ تحویل می گرددلوستر فانتزی بسیار شیک مناسب دکوراسیون مدرن لوکس و پر نور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لوستر ام کی ای لایتینگ مدل پروانه ای مدرن کد LP120

لوستر ام کی ای لایتینگ مدل پروانه ای مدرن کد LP120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x20x100 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    SMD
  • توان
    ۸۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • میزان نوردهی
    ۷۶۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • سایر توضیحات
    بدنه مشکی ،دارای ریموت ،اتصال به اپلیکیشن (android-ios)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ لوستر سقفی مدل الیزه ۴

لوستر سقفی مدل الیزه 4

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x30 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد LF60

   لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد LF60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x27 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    SMD
  • توان
    ۴۲ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • میزان نوردهی
    ۴۲۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    رنگ بدنه مشکی ،دارای ریموت ،قابلیت اتصال اپلیکیشن (android-ios)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لوستر نورکیا مدل تک حلقه کاردی کد ۱R-55K

لوستر نورکیا مدل تک حلقه کاردی کد 1R-55K

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x55x80 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    LED
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • جنس بدنه
    فلز و پلاستیک
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل – راهنمای کنترل – پیچ و رولپلاک
  • سایر توضیحات
    توان: ۹۰ وات (۴۵ وات نور سفید – ۴۵ وات نور زرد) قطر لوستر ۵۵ سانت – ارتفاع ۸۰ سانت (قابل تنظیم از ۳۰ تا ۱۰۰ سانت) این لوستر مدل دیواری و لاینر هم دارد که با جستجو در دیجی کالا می توانید آن ها را پیدا کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لوستر ۱۲ شعله کد ۶۶۹۹

لوستر 12 شعله کد 6699

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x55x65 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱۲ عدد
  • جنس بدنه
    برنج
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لوستر تک شعله مدل شکوفه کد S6

لوستر تک شعله مدل شکوفه کد S6

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x70 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • میزان نوردهی
    ۲۲۰ لومن
  • جنس بدنه
    شیشه
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد NB6601

لوستر ام کی لایتینگ مدل مدرن کد NB6601

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x70 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • توان
    ۷۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد N6601

لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد N6601

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x50x70 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • توان
    ۸۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • میزان نوردهی
    ۲۴۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • اقلام همراه محصول
    بست و پیچ رولپلاک برای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لوستر ۱۲ شعله کد ۱۲۱۲

لوستر 12 شعله کد 1212

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x75 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱۲ عدد
  • جنس بدنه
    برنج
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه محصول
    لاله و کریستال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لوستر سقفی مدل i10

لوستر سقفی مدل i10

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x10 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    – عدد
  • جنس بدنه
    شیشه
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل
  • سایر توضیحات
    لوستر مدرن ۳ حلقه ای دایره کریستال با قطرهای ۴۰،۲۰ و ۶۰ متشکل از سوپر کریستال ۳ × ۵ سانتیمترجنس بدنه ضد زنگ و ضد رطوبتدارای سه نور آفتابی،مهتابی و ترکیبی که با ریموت کنترل موجود قابل تنظیم استدارای ریموت کنترل پیشرفته با قابلیت های فراوانامکان کاهش و افزایش شدت نور و یا استفاده به عنوان نور خواببدلیل داشتن کابل هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع خریدار می تواند حالت های قرارگیری حلقه ها را نسبت به هم تغییر داده و مدل های متنوع را به سلیقه خود برای لوستر تنظیم کند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لوستر سقفی مدل ۶۴۴

لوستر سقفی مدل 644

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x60 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ لوستر فلزی مدل GU504

لوستر فلزی مدل GU504

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه محصول
    ۱متر سیمسرپیچ لاکورت۲عدد کابل گیرروزت سقفی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کدMNB_300

لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کدMNB_300

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x40 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    SMD
  • توان
    ۱۰۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • میزان نوردهی
    ۲۵۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • اقلام همراه محصول
    ریموت ، بست و پیچ رولپلاک جهت نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ لوستر سقفی مدل آبشار۵۲

لوستر سقفی مدل آبشار52

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x30 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-w60

    لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-w60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x10 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    SMD
  • توان
    ۶۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • میزان نوردهی
    ۴۵۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-gy60

   لوستر ام کی ای لایتینگ مدل مدرن کد Ringo-s-gy60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x10 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    SMD
  • توان
    ۶۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • میزان نوردهی
    ۴۵۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لوستر مدل ۱۰۰۲

لوستر مدل 1002

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x70 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    این لوستر بدون لامپ تحویل می گردد.لوستر فانتزی ۳ شعله بسیار شیکمناسب دکوراسیون مدرنلوکس و پر نور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ لوستر ۲۴ شعله کد ۹۹۶۶

لوستر 24 شعله کد 9966

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x70x75 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۲۴ عدد
  • جنس بدنه
    برنج
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    لوستر همراه لاله و اویز کریستال شامپاینی و فاقد لامپ میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لوستر سقفی شاهان تک مدل الیزه

لوستر سقفی شاهان تک مدل الیزه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x30 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    LED
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد ۷۷۰۱

لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد 7701

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x50x35 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم
  • توان
    ۸۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۳ عدد
  • میزان نوردهی
    ۲۴۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • اقلام همراه محصول
    بست و پیچ رولپلاک برای نصب .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ لوستر سقفی ۴ شعله آرتا کد ۱۰۷/۴

لوستر سقفی 4 شعله آرتا کد 107/4

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x20 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۴ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    نوع سرپیچ E27 است و از نوع باکیفیت ایرانی بوده که طول عمر بالایی دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ لوستر مدل سقفی کد ۳۰۶۰

لوستر مدل سقفی کد 3060

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x45 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    LED
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱۲ عدد
  • جنس بدنه
    چوب و استیل
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • اقلام همراه محصول
    – دارای ریموت کنترل- دارای بست اتصال به سقف- راهنمای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ لوستر ۲۴ شعله چشمه نور کد C2825/6+6

لوستر 24 شعله چشمه نور کد C2825/6+6

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۶x56x82 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۶۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۲۴ عدد
  • جنس بدنه
    برنج
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    • متراژ نوردهی: ۲۰ متر• جهت نوردهی: رو به بیرون و بالا و پایین• مناسب برای: اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و غذاخوری• پوشش بدنه: آبکاری برنزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد B_ringo60

لوستر امیران لایتینگ مدل مدرن کد B_ringo60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x60x10 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • نوع لامپ
    SMD
  • توان
    ۶۰ وات
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • میزان نوردهی
    ۴۵۰۰ لومن
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • اقلام همراه چراغ تزئینی
    ریموت
  • اقلام همراه محصول
    ریموت ، باطری، بست و پیچ رولپلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ لوستر و چراغ آویز کد ۰۲/۳۳/G

لوستر و چراغ آویز کد 02/33/G

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x33x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۱ عدد
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED
  • سایر توضیحات
    -دارای آبکاری طلا و بدون تغییر رنگ و سیاه شدن بدنه فلزی -نصب آسان و راحت -قابلیت تنظیم ارتفاع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ لوستر ۸ شعله مدل ۴۰۳۰

لوستر 8 شعله مدل 4030

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x55x65 سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • تعداد سرپیچ لامپ/LED
    ۸ عدد
  • جنس بدنه
    برنج
  • امکانات تعویض
    قابلیت تعویض لامپ/ LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لوستر آشپزخانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کرم آبرسان مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا