آشپزخانه

زیرسیگاری، راهنمای خرید اینترنتی زیرسیگاری زیبا و جذاب

نکات مهمی که هنگام خرید زیرسیگاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

قسمت مورد علاقه یک سیگاری در زندگی‌اش داشتن یک زیرسیگاری است. هنگامی که شخصی شروع به سیگار کشیدن می‌کند، بدون توجه به اینکه او چه کسی است، یک زیرسیگاری با طرح زیبا را می پرستد. امروزه زیرسیگاری‌ها در طرح‌های بسیار متنوعی عرضه می‌شوند و افراد برای تزئین اتاق خود، زیرسیگاری‌های منحصر به فرد و جذاب را ترجیح می‌دهند. در دنیای امروز، سیگاری‌ها عاشق زیرسیگاری هستند، زیرا به راحتی می‌توانند خاکستر اضافی را درون سینی رها کنند و در حین لذت بردن، آشفتگی ایجاد نکنند. در حال حاضر، مردم به دلیل مواد پلاستیکی و مواد شیمیایی مضر، زندگی نامرتبی دارند. زیرسیگاری‌های سیگار با طرح‌های عجیب و غریب و الگوهای جذاب‌شان، وسیله‌ای عالی برای دکور خانه برای شروع گفتگو هستند.

یافتن زیرسیگاری مناسب با توجه به نیازتان کار سختی نیست و نیازی به صرف هزینه زیاد نیز نیست. امروزه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، مواد و سبک‌ها برای هر نیازی وجود دارد، در حالی که در گذشته انتخاب نسبتاً محدودی وجود داشت. هدف راهنمای زیر این است که تمام اطلاعاتی را که برای انتخاب زیرسیگاری مناسب برای فضای خود نیاز دارید، خواه منطقه تجاری، منطقه مسکونی، استادیوم، پارک، رستوران یا هر فضای عمومی دیگری باشد، در اختیار شما قرار دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید زیرسیگاری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع زیرسیگاری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید زیرسیگاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

زیرسیگاری چیست و چه کاربردی دارد؟

به طور خلاصه زیرسیگاری‌ها اساساً سطل‌های زباله ای هستند که فقط برای افراد سیگاری ساخته شده اند. آن‌ها زباله‌ها را کاهش می‌دهند، از آتش سوزی جلوگیری می‌کنند و سیگاری‌ها را از مناطقی که ممکن است دیگران را آزار دهند دور نگه می‌دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فندک

انواع زیرسیگاری موجود در بازار:

  • زیرسیگاری‌ها انواع مختلفی دارند. مانند زیرسیگاری‌های اسکیت برد بازیافتی، زیرسیگاری‌های فلزی، زیرسیگاری‌های پلاستیکی مقاوم در برابر حرارت، زیرسیگاری‌های سرامیکی، زیرسیگاری‌های چوبی، زیرسیگاری‌های شیشه‌ای و بسیاری موارد دیگر. به طور معمول، زیرسیگاری‌های فلزی از آلومینیوم ساخته می‌شوند. زیرسیگاری‌های چوبی ظاهری جذاب دارند و حال و هوای زیبایی را به ارمغان می‌آورند.
  • زیرسیگاری‌های کریستالی و شیشه‌ای لذت بخش و چشم نواز هستند. برای تولید این محصول از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت نیز استفاده می شود. این زیرسیگاری‌های پلاستیکی سبک تر هستند. زیرسیگاری‌های جیبی هم در بازار پیدا می‌شوند. آن‌ها سبک هستند و به طور ویژه برای حمل در هر جایی در جیب شما طراحی شده‌اند. زیرسیگاری‌ها در طرح‌ها و جلوه‌های بصری مختلف تولید می شوند. مردم تمایل دارند به سراغ زیرسیگاری‌هایی بروند که به عنوان یک ظرف عالی عمل می‌کنند و همچنین می‌توانند به عنوان یک نمایشگر قرار بگیرند.

کدام مواد برای زیرسیگاری بهتر هستند؟

  • زیرسیگاری‌های شیشه‌ای محبوب‌ترین آن‌ها هستند و یک گزینه کلاسیک برای سیگاری ها می‌باشند. آن‌ها را می‌توان به راحتی تمیز و نگهداری کرد.
  • سایر مواد مانند سرامیک نیز به راحتی تمیز می شوند. آن‌ها کاملا شکننده هستند، اما بر خلاف کریستال ظاهری مدرن و معمولی از خود به نمایش می‌گذارند.
  • زیرسیگاری‌های سیلیکونی جدیدترین مواد در بین سیگاری‌ها هستند زیرا عملاً تخریب ناپذیر می‌باشند.
  • با توجه به محبوبیت اخیر آن‌ها در بازار با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع رونق گرفته‌اند. حتی می‌توانید مواردی با ویژگی‌هایی مانند سوراخ‌هایی برای فندک یا نگهدارنده‌های متصل برای کاغذهای نورد یا تنباکوی شل پیدا کنید.

چرا مردم از زیرسیگاری استفاده می‌کنند؟

برای نگهداری خاکستر و ته سیگار، مردم تمایل دارند از این وسیله استفاده کنند. خاکستر سیگار در همه جا پرواز می‌کند و محیط را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین، نیاز به این وسیله ناگفته نمی‌ماند. خاکستر تنباکو یک مخزن برای خاکستر در مرکز دارد. خاکستر را باید در حین کشیدن سیگار داخل این وسیله ریخت. پس از پایان کشیدن سیگار، باید سیگار را با فشار دادن آن در آشکن خاموش کنید. سپس ته سیگار را داخل آشکن قرار دهید. اگر آشکن درب دارد، درب آن را روی خاکستر تنباکو قرار دهید تا خاکستر از بین نرود.

چرا زیرسیگاری برای افراد سیگاری ضروری است؟

برای نگهداری ته سیگار و خاکستر به طوری که خاکستر از بین نرود و به محیط زیست آسیب نرساند، این وسیله برای افراد سیگاری ضروری است. خاکستر سیگار می‌تواند در حین کشیدن سیگار هنگام پرواز و نیزه زدن به اطراف آزاردهنده باشد و محل را کثیف کند. برای جلوگیری از این امر، سیگاری‌ها باید از این وسیله استفاده کنند. بسیاری از زیرسیگاری‌ها در طرح های مختلف و چشم نواز عرضه می‌شوند. اینها همچنین به عنوان وسایل نمایشی استفاده می‌شوند که می‌توانند خاکستر را در خود جای دهند و در عین حال زیبایی مکان را افزایش دهند.

راهنمای خرید زیرسیگاری:

  • وقتی نوبت به یافتن این محصول می‌رسد، چند نکته وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. ابتدا مواد را در نظر بگیرید. بسیاری از زیرسیگاری‌ها از شیشه ساخته شده‌اند که به راحتی تمیز می‌شوند و ظاهری عالی دارند، اما می‌توانند به راحتی شکسته شوند. اگر به دنبال چیزی بادوام تر هستید، محصولات ساخته شده از فلز یا سنگ را امتحان کنید.
  • دوم، به اندازه فکر کنید. زیرسیگاری‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند، بنابراین شما می‌خواهید یکی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا نیازهای شما را برآورده کند.
  • سوم، طرح را در نظر بگیرید. برخی از زیرسیگاری‌ها دارای محفظه‌هایی برای سیگار هستند، در حالی که برخی دیگر دارای فندک داخلی یا ویژگی‌هایی هستند که استفاده از آن‌ها را آسان می‌کند. هر نیازی که داشته باشید، یک محصول خاص وجود دارد که برای شما مناسب است.
  • اگر سیگاری هستید، پس می‌دانید که پیدا کردن محصول مناسب مهم است. نه تنها به یک محصول خوب نیاز دارید که کاربردی باشد، بلکه می‌خواهید محصولات جذاب و متناسب با دکوراسیون شما باشند. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در خرید بهترین زیرسیگاری برای منزل آورده شده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپری خوشبو کننده بدن مردانه

نکات مهمی که هنگام خرید زیر سیگاری باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

اندازه زیرسیگاری:

حتماً یک محصول با اندازه مناسب برای نیاز خود تهیه کنید. اگر قصد دارید از آن در خارج از منزل استفاده نمائید، مطمئن شوید که ضد آب و هوا باشد و بتواند باد را تحمل کند. یک محصول ممکن است یک خرید ساده به نظر برسد، اما در واقع چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب آن به خاطر داشته باشید. ابتدا اندازه را در نظر بگیرید. اگر خیلی کوچک باشد به سرعت پر می‌شود و باید مرتب تخلیه شود. از طرفی اگر بیش از حد بزرگ باشد فضای غیر ضروری را اشغال می‌کند و تمیز کردن آن دشوارتر می‌شود. دوم، به این فکر کنید که کجا از آن استفاده خواهید کرد. اگر قصد دارید از آن در خارج از منزل استفاده کنید، مطمئن شوید که ضد آب و هوا باشد و بتواند باد را تحمل کند. در نهایت طرح را در نظر بگیرید. برخی از مدل‌ها به سادگی کاربردی هستند در حالی که برخی دیگر تزئینی‌تر می‌باشند. محصولی متناسب با سبک شخصی و نیازهای خود انتخاب کنید.

شکل زیرسیگاری:

زیرسیگاری‌ها اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند، پس یکی را پیدا کنید که از نظر بصری برای شما جذاب باشد. همچنین ممکن است بخواهید شکل آن را از نظر تمیز کردن آسان آن در نظر بگیرید. وقتی صحبت از این محصول می‌شود، هیچ کمبودی در گزینه‌ها وجود ندارد. می‌توانید آن‌ها را در انواع شکل‌ها و اندازه‌ها، از طرح‌های گرد ساده گرفته تا قطعات پیچیده پیدا کنید. در حالی که زیبایی شناسی مهم است، باید در نظر داشته باشید که تمیز کردن این محصول چقدر آسان است. از این گذشته، هیچ کس نمی‌خواهد ساعت‌ها را صرف تمیز کردن یک محصول لکه دار کند. در عوض، به دنبال مدل‌هایی با سطح صاف و دهانه پهن باشید. به این ترتیب، می‌توانید به سادگی خاکستر را بیرون بیاورید و به سرعت آن را بشویید. اگر واقعاً به دنبال راحتی هستید، برخی از زیرسیگاری‌ها حتی دارای ویژگی‌های خود تمیز شونده هستند. بنابراین چه به دنبال سبک یا عملکرد باشید، مطمئناً محصول متناسب با نیاز شما وجود دارد. زیرسیگاری‌ها دارای مواد مختلفی از جمله سرامیک، شیشه، فلز و پلاستیک هستند. موادی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با دکوراسیون و ترجیحات شخصی شما مطابقت داشته باشد.

مواد:

زیرسیگاری‌ها از مواد مختلفی از جمله سرامیک، فلز، شیشه و پلاستیک ساخته می‌شوند. ماده‌ای را انتخاب کنید که فکر می‌کنید بادوام ترین است و تمیز کردن آن آسان باشد. وقتی صحبت از این محصول می‌شود، مواد مختلف مزایای متفاوتی دارند. به عنوان مثال زیرسیگاری‌های سرامیکی بسیار بادوام هستند و می‌توانند در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت کنند. آن‌ها همچنین به راحتی تمیز می‌شوند، که اگر می‌خواهید از تجمع باقی مانده جلوگیری کنید مهم است. از طرف دیگر، زیرسیگاری‌های فلزی به اندازه زیرسیگاری‌های سرامیکی بادوام نیستند، اما تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان تر است. زیرسیگاری‌های شیشه‌ای دوامی مشابه زیرسیگاری‌های فلزی دارند، اما تمیز کردن آن ها دشوارتر است. زیرسیگاری‌های پلاستیکی کم دوام ترین گزینه هستند اما معمولاً راحت ترین گزینه برای تمیز کردن می‌باشند. هنگام انتخاب یک محصول، مهم است که نیازها و ترجیحات خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال گزینه‌ای بادوام و آسان برای تمیز کردن هستید، سرامیک یا فلز می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. با این حال، اگر سهولت تمیز کردن را بر دوام ترجیح می‌دهید، پلاستیک ممکن است گزینه بهتری باشد. در نهایت، بهترین مواد برای این محصول به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. زیرسیگاری‌های سیلیکونی از مواد مختلفی از جمله سرامیک، فلز، شیشه و پلاستیک ساخته شده است. آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هم بادوام باشند و به راحتی هم تمیز شوند.

نام تجاری:

نام تجاری یک شرکت در خرید هر محصول دارای درب اهمیت زیادی دارد. یک برند تثبیت شده معمولاً پشتیبانی خوبی از مشتری و سایر خدمات را هنگام برخورد با مشتریان ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین سابقه خوبی در ارائه محصولات با کیفیت و حفظ استانداردها در فعالیت‌های تجاری خود دارند. برای ارائه محصولات با کیفیت می‌توانید به یک برند خوب اعتماد کنید، اما در انتخاب برند باید به فاکتورهای دیگری نیز توجه کرد. به عنوان مثال قیمت تمام شده محصولات باید با کیفیت و عملکرد آن‌ها مطابقت داشته باشد. همچنین در صورت نیاز، یک برند خوب خدمات و پشتیبانی بهتری به شما ارائه می‌دهد.

قیمت زیرسیگاری:

قیمت زیرسیگاری‌ها از ۱۰ هزار تومان تا بیش از ۲ میلیون تومان متغیر است. تصمیم بگیرید که چه چیزی را می‌خواهید خرج کنید و سپس برای بهترین معامله خرید کنید. وقتی بیشتر مردم به این محصول فکر می‌کنند، ظرف سرامیکی کوچک و ارزانی را به تصویر می‌کشند که می‌توان از آن برای نگهداری سیگار و خاکستر استفاده کرد. با این حال، طیف گسترده‌ای از زیرسیگاری‌ها در بازار موجود است که قیمت آن‌ها از چند هزار تومان تا بیش از دو میلیون تومان است. نوع محصول انتخابی شما باید بر اساس بودجه و ترجیحات شخصی شما باشد. اگر یک سیگاری معمولی هستید، یک محصول سرامیکی ساده کافی است. با این حال، اگر سیگاری متعهدتری هستید یا اغلب از مهمانان پذیرایی می‌کنید، ممکن است بخواهید روی یک محصول با کیفیت‌تر سرمایه گذاری کنید. هنگام خرید این محصول باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد، اما در نهایت تصمیم به میزانی که مایل به خرج کردن هستید بستگی دارد. با گزینه‌های بسیار زیاد، مطمئناً محصول مناسب برای نیازهای خود را پیدا خواهید کرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید زیرسیگاری مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های زیرسیگاری ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ زیرسیگاری مدل مکنده دود

زیرسیگاری مدل مکنده دود

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x14x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلیمر ABS
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    دارای قرص خوشبو کنده هوای محیط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ زیر سیگاری مدل۲ Ashtray

زیر سیگاری  مدل2 Ashtray

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • شیار سیگار
    سه عدد
  • سایر توضیحات
    زیر سیگاری از جنس فلز قابل شست‌وشودارای در مخصوص چرخشی جهت جلوگیری از بوی زباله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ زیرسیگاری مدل mim.02

زیرسیگاری مدل mim.02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    بتن
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    طراحی مینیمال.ساخته شده از بتن رنگی.دارای پوشش محافظتی نانو جهت ضدحرارت، ضدآب و ضدخش شدن.رنگ بندی پاستلی(رنگ های روشن و ملایمی که به رنگ های خنثی بسیار نزدیکند).دارای فوم در زیر سطح زیرسیگاری جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش بروی سطوح.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ زیر سیگاری طرح تایر ماشین کد ۴۶۹۷

زیر سیگاری طرح تایر ماشین کد 4697

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۱۰*۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    – دارای دکمه برای خالی کردن خاکستر سیگار- قابل شست‌وشو- جنس پلاستیک نسوز- دارای ۴ عدد شیار سیگار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ زیرسیگاری کد pf5

زیرسیگاری کد pf5

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۳ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای ۷ عدد شیار سیگار می باشد و دقیقا همرنگ و هم طرح عکس ارسال می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ زیرسیگاری کاوه مدل راشل بسته ۲ عددی

زیرسیگاری کاوه مدل راشل بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    شیشه
  • شیار سیگار
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ زیرسیگاری مدل Raika 2022

زیرسیگاری مدل Raika 2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • شیار سیگار
    سه عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ زیر سیگاری بلینک مکس مدل ۷۰۰۵

زیر سیگاری بلینک مکس مدل 7005

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰ × ۱۰ × ۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۷ گرم
  • جنس
    شیشه
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    – زیر سیگاری دایره شکل شیشه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ زیرسیگاری طرح اسکلت خاص کد ۹۲۸۶۵

زیرسیگاری طرح اسکلت خاص کد 92865

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰ % شکستنیبسیار خاص و شیک مناسب محل کار و اتاق خواب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ زیرسیگاری زورو مدل ۹۵۶-۱C

زیرسیگاری زورو مدل 956-1C

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۵×۱۲.۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    – جعبه شیک کادویی – مناسب جهت هدیه و کادو- تهیه شده از فلز مرغوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ زیرسیگاری بلینک مکس مدل ۷۰۱۷

زیرسیگاری بلینک مکس مدل 7017

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    بلور
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    قطر ۱۰ سانتی مترعمق ۳ سانتی متربسیار شفاف و با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ زیرسیگاری دکوسیتی مدل dco11

زیرسیگاری دکوسیتی مدل dco11

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x4.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    بتن
  • شیار سیگار
    سه عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ زیرسیگاری طرح اسکلت کد RM مجموعه ۲ عددی به همراه لیوان

زیرسیگاری طرح اسکلت کد RM مجموعه 2 عددی به همراه لیوان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x17x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    رزین
  • شیار سیگار
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    دکوری شیک و زیبا مناسب برای هدیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ زیر سیگاری طرح بشکه مدل Z-887

زیر سیگاری طرح بشکه مدل Z-887

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ زیرسیگاری مدل پایه دار Sw

زیرسیگاری مدل پایه دار Sw

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۵x9x9.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ زیرسیگاری دینیال مدل ۰۰۳۱ مجموعه ۲ عددی

زیرسیگاری دینیال مدل 0031 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵×۸.۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • شیار سیگار
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ زیر سیگاری واته مدل تایر

زیر سیگاری واته مدل تایر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶ × ۹.۵×۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    – دارای دکمه برای خالی کردن خاکستر سیگار- قابل شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ زیرسیگاری مدل لاستیک چرخشی

زیرسیگاری مدل لاستیک چرخشی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ زیرسیگاری مدل ۰۳

زیرسیگاری مدل 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    بتن
  • شیار سیگار
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ زیرسیگاری رایکا مدل فلزی چوبی کد ۵۰۶

زیرسیگاری رایکا مدل فلزی چوبی کد 506

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۸ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    زیر سیگاری فلزی چوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ زیرسیگاری مدل گوریل

زیرسیگاری مدل گوریل

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۵×۱۱.۵×۱۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • شیار سیگار
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    رنگ‌ ثابت قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ زیر سیگاری استودیو اشل مدل E06

زیر سیگاری استودیو اشل مدل E06

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵*۸.۵*۴.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • جنس
    بتن
  • شیار سیگار
    سه عدد
  • سایر توضیحات
    طول ۸.۵ عرض ۸.۵ ارتفاع ۴.۵ سانتیمترسطح اکسپوز و خاصزیر فوم برای قرار دادن روی تمام سطوحجعبه و بسته بندی شکیل و شیکطراحی اختصاصی با ظرافت و دقت زیاددارای پلاک اختصاصی اشل استودیواستفاده از متریال خاص و ویژهبرگرفته از پلان سازه ای نیمه تخریب شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ زیرسیگاری مدل پاکت سیگار کد ۰۱

زیرسیگاری مدل پاکت سیگار کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x6x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • شیار سیگار
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ زیرسیگاری جیفنگ مدل SN-ASJI-2101-83

زیرسیگاری جیفنگ مدل SN-ASJI-2101-83

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • شیار سیگار
    سه عدد
  • سایر توضیحات
    JIFENG CIGAR ASHTRAY SN-ASJI-2101-83 زیر سیگاری برند جیفنگ – مناسب برای سیگار برگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ زیرسیگاری مدل پایه دار

زیرسیگاری  مدل پایه دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • شیار سیگار
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ زیرسیگاری مدل از تو فقط یه دونست

زیرسیگاری مدل  از تو فقط یه دونست

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x3x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس
    چینی
  • شیار سیگار
    سه عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ زیرسیگاری ناخمن مدل Ashtray

زیرسیگاری ناخمن مدل Ashtray

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x4.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    کریستال
  • شیار سیگار
    سه عدد
  • سایر توضیحات
    مقاوم در برابر خط و خش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ زیرسیگاری مدل فشاری

زیرسیگاری مدل فشاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۵×۷.۵×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ زیرسیگاری مدل سنگی کد minimal_A11

زیرسیگاری مدل سنگی کد minimal_A11

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    سنگ
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    جنس سنگ مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ زیرسیگاری دینیال مدل DINIAL0030

زیرسیگاری دینیال مدل DINIAL0030

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵×۸.۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • شیار سیگار
    چهار عدد
  • سایر توضیحات
    طراحی شرکت دینیال انگلیسقابل شست و شوضد خط و خشدارای ۴ شیار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید زیرسیگاری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه فتوکپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا