لوازم جانبی خودروملزومات گردش و سفر

یخچال خودرو، راهنمای خرید انواع یخچال سرد و گرم خودرو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید یخچال خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مشکلاتی که حین سفر با خودرو معمولا با آن مواجه می‌شوید، نگهداری مواد غذایی یخچالی در خودرو تا رسیدن به مقصد می‌باشد. این مشکل با خرید یخچال خودرو به راحتی بر طرف می‌شود. این وسیله با برق ۱۲ ولت فندکی خودرو کار می‌کند و قادر است، دمای محصولات غذایی که فاسد شدنی هستند را پایین نگه داشته و از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی کار به جایی رسیده که حتی زمانی که موتور ماشین شما خاموش است، یخچال خودرو شما به کار خود ادامه دهد و مانع از فاسد شدن مواد داخل خود شود. دیواره‌ها و بدنه این وسیله به خوبی عایق شده به طوری که از هدر رفت دمای داخل یخچال تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

یخچال خودرو به گونه‌ای طراحی شده که اگر شما بخواهید یک شب را در طبیعت سپری کنید، این وسیله را از خودرو خارج کرده و همراه خود به درون چادر ببرید. خوشبختانه به علت عایق بودن بدنه این یخچال دقیقا مانند یخدان عمل کرده و مواد درون آن بدون وصل بودن به برق خودرو ساعت‌ها خنک مانده و فاسد نمی‌شوند. همچنین شما می‌توانید با مقداری سیم برق باطری خودرو را به درون چادر برده و یخچال خودرو را به برق متصل کنید. مصرف برق این وسیله به حدی پایین است که اگر حتی یک تا دو روز موتور خودرو خود را روشن نکنید، شارژ باطری را خالی نمی‌کند. توجه داشته باشید که این وسیله یک یخچال است و نه فریزر و قرار نیست مواد غذایی درون آن منجمد شوند. شما به راحتی می‌توانید آب درون بطری را با گذاشتن درون یخچال خودرو خنک نگهداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به سفر و طبیعت گردی علاقه زیادی دارید و قصد دارید برای خود یک یخچال خودرو را خریداری کنید. اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع یخچال خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید یخچال خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

یخچال سرد و گرم‌خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع این وسیله یک جعبه کوچک است که دارای کمپرسور است که قادر است با برق خودرو دما را تا درجه دلخواه برای شما کاهش یا افزایش دهد. اگر قصد سفر به یک نقطه دور افتاده را دارید که تهیه مواد غذایی در آنجا کار ساده‌ای نیست و مواد شما بدون قرار گرفتن در یخچال فاسد می‌شوند بهتر است از یخچال خودرو استفاده کنید. این وسیله کاری به دمای بیرون ندارد و شما با تنظیم کردن دما روی یک درجه خاص می‌توانید دمای داخل یخچال را به درجه مورد نظر برسانید. برخی مدل‌ها دارای فریزر هستند و قادر به فریز کردن مواد غذایی شما می‌باشند، البته قیمت آن‌ها مقداری گران‌تر است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید یخدان مسافرتی

انواع یخچال‌خودرو موجود در بازار:

  1. یخچال سرد و گرم کنسولی: شاید بتوان این مدل را کوچک‌ترین یخچال ماشین دانست، این وسیله فضای زیادی از اتاق خودرو شما را اشغال نمی‌کند و ما بین دو صندلی جلو پشت سر دنده روی کنسول نصب می‌شود به همین علت به این مدل کنسولی گفته می‌شود. نباید از این یخچال انتظار قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی را داشته باشید. البته خوبی این مدل این است که به راحتی حمل می‌شود و فضای زیادی از خودرو شما را اشغال نمی‌کند. در صورت تمایل به محکم قرار گرفتن می‌توانید آن را با کمربند وسط صندلی عقب خودرو نصب کنید.
  2. مینی یخچال فندکی: همان‌ طور که از اسم آن پیدا است اندازه آن نصف یا کوچکتر از نمونه قبلی می‌باشد. برق مصرفی این مدل از فندکی خودرو تامین شده و به علت کم مصرف بودن هیچ گونه فشاری به باطری یا سیم کشی خودرو شما وارد نمی‌کند. این وسیله تنها جای قرار گرفتن یک لیوان یا بطری آب را دارد و بیشتر برای خودروهای تک سرنشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که از نظر قیمتی خیلی ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های دیگر هستند.
  3. یخچال فریزر ایستاده: اگر به دنبال یک یخچال و فریزر شبیه به منزل خود در اندازه کوچک یعنی قابل استفاده در خودرو هستید، بدون شک بهترین گزینه مدل ایستاده است. این وسیله با برق ۱۲ تا ۲۴ ولتی قادر به فریز کردن مواد غذایی شما می‌باشد. به علت اندازه بزرگ باید آن را درون صندوق عقب خودرو نگهداری کنید. با این یخچال دیگر نگران نگهداری و حجم مواد غذایی خود نباشید زیرا این وسیله به راحتی از آن‌ها محافظت می‌کند. برق مصرفی این یخچال فریزر از طریق رابط فندکی خودرو می‌باشد و با مصرف برق کم هیچ آسیبی به باتری و برق خودرو شما وارد نمی‌کند.
  4. یخچال فریزر یخدانی: این نمونه از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک یخدان دارد، یعنی یک جعبه مربعی درب دار است. اما برخلاف یخدان دارای کمپرسور می‌باشد که قادر به تولید سرما بدون نیاز به یخ است. برای این کار شما باید کابل دستگاه را به فندکی خودرو وصل کنید و از این یخچال لذت ببرید. این مدل قادر است دمای داخلی خود را حتی تا حد فریز شدن پایین ببرد. پس اگر مواد غذایی که نیاز به نگهداری در شرایط فریز را دارند قرار است با خود جا به جا کنید، حتما نمونه فریزر‌دار را خریداری کنید.

قیمت یخچال سرد و گرم خودرو:

فاکتورهای مختلفی روی قیمت این محصول تاثیر دارند که در اینجا تک تک آن‌ها را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم. هر چه اندازه یخچال بزرگتر باشد قیمت آن هم به طبع افزایش می‌یابد. میزان سرمایش دستگاه هم یکی از فاکتورهایی است که روی بالا رفتن قیمت آن موثر می‌باشد. در واقع یخچال‌هایی که قادر به پایین آوردن دما تا نقطه انجماد هستند، قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های مشابه خود دارند.

بهترین مارک یخچال خودرو:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این وسیله به شما معرفی کنیم، شاید در هر سایر برندهای باکیفیت بازار مقداری کم لطفی کرده باشیم. معرفی یک برند خاص هم یک کار تبلیغاتی محسوب می‌شود و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای یخچال سرد و گرم خودرو را به شما معرفی می‌کنیم.

  • یخچال سرد و گرم خودرو آتی انرژی
  • یخچال سرد و گرم خودرو بی ام آی
  • یخچال سرد و گرم خودرو ناسا الکتریک
  • یخچال سرد و گرم خودرو دومتیک
  • یخچال سرد و گرم خودرو وایکو
  • یخچال سرد و گرم خودرو برلینی
  • یخچال سرد و گرم خودرو ایندل بی
  • یخچال سرد و گرم خودرو آذر نما
  • یخچال و فریزر خودرو ایستکول
  • یخچال و فریزر خودرو فیلکول

مزایای استفاده از یخچال خودرو:

  • قیمت آن‌ها نسبت به یخچال‌های مسافرتی بسیار ارزان‌تر بوده بنابراین ارزش خرید بالایی دارند.
  • اندازه آن‌ها به صورتی است که به راحتی می‌توان آن‌ها را درون صندوق عقب خودرو قرار داد و در هر کجا و هر زمانی از آن استفاده کرد.
  • جای آن‌ها ثابت نیست و به راحتی می‌توان آن را از خودرو خارج نموده و در هر نقطه‌ای با خود حمل کرد. داشتن وزن کم این کار را راحت می‌کند.
  • مصرف برق بسیار کمی دارند و بدون وارد کردن خسارت به باطری یا سیم کشی خودرو می‌توانند دمای مواد غذایی را تا درجه انجماد برسانند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انواع کلمن مسافرتی

نکات مهم هنگام خرید یخچال سرد و گرم خودرو:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید یخچال سرد و گرم خودرو باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهم و تاثیر گذاری بر انتخاب شما دارد. بهتر است قید مدل‌های خیلی ارزان را بزنید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید.
  2. نوع یخچال: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد این وسیله مدل‌های مختلفی دارد. شما باید با توجه به جمعیت خانواده و فضای خودرو خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر جمعیت خانواده شما خیلی زیاد نیست، لزومی ندارد که به سراغ یک یخچال بزرگ بروید زیرا حجم زیادی از صندوق عقب خودرو شما را اشغال می‌کند. پس همیشه با توجه به فضای صندوق عقب و جمعیت خانواده خود این وسیله را انتخاب کنید.
  3. جنس بدنه یخچال: خیلی کم اتفاق می‌افتد که بدنه یخچال شما فلزی باشد و بیشتر یخچال‌هایی که در بازار دیده می‌شوند، بدنه آن‌ها پلاستیکی است. توجه داشته باشید که جنس بدنه یخچال شما باید قدرت لازم برای تحمل فشار و ضربه را داشته باشد. زیرا این وسیله داخل صندوق عقب و روی صندلی قرار می‌گیرد و با هر ترمز و دست اندازی به آن ضربه شدید وارد می‌شود. اگر بدنه آن مقاومت لازم را نداشته باشد به راحتی خواهد شکست.
  4. عایق بودن فضای داخلی: توجه داشته باشید که همیشه قرار نیست که این یخچال درون خودرو قرار داشته باشد و مدام به برق خودرو متصل باشد. گاهی ممکن است بخواهید آن را همراه خود به محل تفریح ببرید. بنابراین اگر بدنه داخلی یخچال به خوبی عایق شده باشد، خواهید دید که مواد سرد و یخ زده درون آن بدون ارتباط با برق خودرو تا مدتی دمای خود را حفظ می‌کنند و فاسد نمی‌شوند. این قابلیتی است که یخدان‌های مسافرتی دارند.
  5. مصرف انرژی: درست است که شما برای استفاده از برق خودرو پولی پرداخت نمی‌کنید، اما نباید فشاری که وسیله می‌تواند به باتری و سیم کشی خودرو شما وارد کند را نادیده بگیرید. همیشه مدل‌های کم مصرف را خریداری کنید، زیرا کمترین میزان فشار را به باطری و سیم کشی خودرو وارد می‌کنند. در موارد زیادی فشار به سیم کشی خودرو آتش سوزی ایجاد می‌کند.
  6. قابلیت تنظیم دما: یکی از ویژگی‌های جالبی که یک یخچال گرم و سرد خودرو می‌تواند داشته باشد، قابلیت تنظیم دما روی درجه دلخواه است. یعنی شما اگر گوشت یا مواد غذایی را حمل نمی‌کنید که نیاز به انجماد دارند، می‌توانید دمای آن را روی درجه‌ای تنظیم کنید که فشار کمتری به باتری و سیم کشی خودرو شما وارد کند. همچنین به موتور دستگاه شما هم فشار کمتری وارد می‌شود.
  7. یخچال یا فریزر: مشخص کنید، که برای سفر خود نیاز به یخچال دارید یا به فریز کردن مواد غذایی هم نیاز دارید. اختلاف قیمت زیادی بین یخچال معمولی و یخچال فریزر دار وجود دارد. این اختلاف گاهی حتی به چند میلیون تومان هم می‌رسد. پس همیشه با توجه به نوع نیاز خود خرید کنید. با اینکه یخچال‌های فریزر دار گران‌تر از مدل‌های معمولی هستند اما خیلی وقت‌ها مقداری بیشتر هزینه کردن ارزش داشتن یخ و دمای فریز را دارد.

روش نگهداری از یخچال سرد و گرم خودرو:

  • همیشه از محکم بودن اتصال یخچال با فندکی خودرو اطمینان حاصل کنید، در صورتی که اتصال شما شل باشد، امکان سوختن کمپرسور یخچال شما به دور از انتظار نیست.
  • همیشه مواد غذایی خود را به اندازه‌ای درون یخچال قرار دهید که درب آن به راحتی بسته شود، باز ماندن درب یخچال باعث کار کردن مداوم کمپرسور و سوختن یخچال شما می‌شود.
  • از وارد کردن هر گونه ضربه به یخچال خودداری کنید، زیرا ایجاد هر گونه ترک و شکستگی روی بدنه یا داخل یخچال باعث از بین رفتن خاصیت عایق دستگاه می‌شود.
  • همیشه بعد از پایان سفر درون یخچال را از مواد غذایی خالی کرده و داخل آن را با یک پارچه تمیز خشک کنید، بد نیست درب آن را باز گذاشته و مدتی در معرض هوای آزاد قرار دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید یخچال‌خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه یخچال خودرو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ یخچال سرد و گرم خودرو کد NS9830

یخچال سرد و گرم خودرو کد NS9830

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ابعاد ۳۱x16x28 سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ یخچال و فریزر خودرو مدل S25

یخچال و فریزر خودرو مدل S25

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    یخچال و فریزر خودرو یک عددکابل رابط اتصال فندکی ۱۲/۲۴ ولت یک عدداداپتور برق شهری ۲۲۰ ولت یک عددکاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی یک عدد
  • سایر توضیحات
    توضیح کوتاه:۱. ظرفیت ۲۵ لیتر ، با دو محفظه جداگانه ، اتاق فریزر و محفظه سردخانه.۲. تنظیم دما +۱۰ ° C تا -۲۰ ° C3. DC 12/DC 24V ، موجود برای اتومبیل و کامیون/اتوبوس۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه ، می تواند برای شرایط مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ولتاژ پایین ۳ سطح.۶. دما نمایش داده شده و در واحد کنترل با درجه سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل.اطلاعات:ظرفیت ۲۵ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vامتیاز قدرت ۶۰W (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۵ ° C ~ 10 ° Cمقدار مبرد ۲۸ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATE ، آلومینیومسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۵۷۰ میلی متر۳۷۰ میلی متر۳۱۵ میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۶۶۰mmx455mmx370mm (1pc)وزن: ۱۰ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۳ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:نوع آب و هوا T، ST، N، SNشبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورحفاظت از ورودی معکوس فعلی بلهسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ یخچال و فریزر خودرو مدل S42

یخچال و فریزر خودرو مدل S42

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • اقلام همراه
    یخچال و فریزر خودرو یک عددکابل رابط اتصال فندکی ۱۲/۲۴ ولت یک عدداداپتور برق شهری ۲۲۰ ولت یک عددکاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی یک عدد
  • سایر توضیحات
    توضیح کوتاه:۱. ظرفیت ۴۲ لیتر ، با دو محفظه جداگانه ، اتاق فریزر و محفظه سردخانه.۲. تنظیم دما +۱۰ ° C تا -۲۰ ° C3. DC 12/DC 24V ، موجود برای اتومبیل و کامیون/اتوبوس۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه ، می تواند برای شرایط مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ولتاژ پایین ۳ سطح.۶. دما نمایش داده شده و در واحد کنترل با درجه سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل.اطلاعات:ظرفیت ۴۲ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vامتیاز قدرت ۴۵W (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۵ ° C ~ 10 ° Cمقدار مبرد ۳۲ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATE ، آلومینیومسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۵۷۰ میلی متر۳۷۰ میلی متر۴۳۵ میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۶۶۰mmx455mmx490mm (1pc)وزن: ۱۲ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۵ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:نوع آب و هوا T، ST، N، SNشبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورحفاظت از ورودی معکوس فعلی بلهسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ یخچال و فریزر خودرو مدل Q-22

یخچال و فریزر خودرو مدل Q-22

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    توضیح کوتاه:۱. با ظرفیت ۲۰ لیتر، با دو جداکننده فضای ذخیره سازی قابل جابجایی۲. تنظیم دما +۲۰ درجه سانتیگراد تا -۲۲ درجه سانتیگراد۳. DC 12/DC 24V، موجود برای اتومبیل ها و کامیون ها/اتوبوس ها۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه، می تواند برای موقعیت های مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ۳ سطحی در برابر ولتاژ پایین.۶. درجه حرارت نمایش داده می شود و با واحد انتخابی سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل. اطلاعات:ظرفیت ۲۰ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vقدرت ۴۰ وات (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۲ ° C ~ 20 ° Cمقدار مبرد ۳۶ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATEسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۶۱۰ میلی متر ۳۲۰ میلی متر ۳۲۵ میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۶۵۵mmx385mmx405mm (1pc)وزن: ۱۱.۵ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۳.۲ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:شبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.
  • اقلام همراه
    یخچال و فریزر ۱ عددسیم برقی فندکی ۱ عدداداپتور برق شهری ۱ عددکاتالوگ راهنمای زبان انگلیسی ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ یخچال خودرو ایران خودرو مدل QI-15

یخچال خودرو ایران خودرو مدل QI-15

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ یخچال فریزر خودرو ایستکول مدل TM-4040-DC

یخچال فریزر خودرو ایستکول مدل TM-4040-DC

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • اقلام همراه
    همراه با آدابتور ۱۲ ولت ، کابل فندکی ، کابل اتصال مستقیم به باتری و سبد های فلزی داخل کابین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ یخچال خودرو مدل ۷.۵L

یخچال خودرو مدل 7.5L

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    ظرفیت ۷.۵ لیترقابلیت ایجاد سرمایش و گرمایشمحل نگهدارنده لیوان و بطری روی دربقابلیت اتصال به فندکی خودرومگنت جهت بسته باندن دربقابل استفاده در خودروهای سواری و سنگینوزن کم و قابل حملدارای بند حملقابلیت گرم نگه داشتن غذا تا ۶۰ درجه سانتی‌گرادقابلیت سرد نگه داشتن مواد غذایی در دمای ۱۵ الی ۲۵ درجه‌ی سانتی‌

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ یخچال خودرو مدل AQ-YDSH-02

یخچال خودرو مدل AQ-YDSH-02

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    برای اولین بار شارژ کنید، لطفا ۱۲ ساعت شارژ کنید. هنگامی که باتری یخچال ارسال می شود، باتری کافی نیست، که بر اثر خنک کننده تأثیر می گذارد.پس از شارژ کامل، دکمه OFF/ON را فشار داده و نگه دارید تا روشن شود، دما را تنظیم کنید و یخچال شروع به خنک شدن می کند.نکته:دمای ذخیره سازی در سرد: ۲-۸ (۳۵.۶-۴۶.۴ ، دمای عملیاتی زیر ۲ (۷۷ ) اگر دمای اتاق بیش از ۲۵ باشد، کیس نمی تواند زیر ۸ خنک شود. دمای سرد را می توان تنظیم کرد، می تواند بر روی صفحه نمایش نمایش داده شود.
  • اقلام همراه
    مینی یخچال ۱ عددآداپتور برق شهری ۱ عددشارژر فندکی خودرو ۱ عددکابل شارژ ۱ عددباتری لیتیومی (۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعت) ۲ عددکیف حمل دستگاه ۱ عدددفترچه راهنما زبان انگلیسی ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    امکانات:عملکرد ضد یخ.قابل حمل و مد روز.سازگار با محیط زیست: استفاده از تبرید ترموالکتریک.نمایشگرهای LCD به وضوح زمان و دمای تبرید را نشان می دهند.پشتیبانی از DC12V DC، AC110V~240V، باتری ۱۱.۱V، باتری حدود ۶-۷ ساعت کار می کند در حالی که برق وسیله نقلیه یا برق خانگی وجود ندارد.سیستم هشدار هوشمند: هشدار باتری کم، هشدار دمای بالا، هشدار دمای پایین. مشخصات:دما: ۲ ~ ۸ درجه سانتیگراد زیر ۳۲ درجه سانتیگرادکارکرد باتری لیتیومی: ۹ واتولتاژ باتری لیتیوم: ۱ ولتاستند بای باتری: ۶-۷ ساعتولتاژ نامی: DC12V DC، AC110V~240Vابعاد خارجی: ۲۱cm x 9.4cm x 9.1cm / 8.27×3.7×3.58ابعاد داخلی: ۵cm x 5.8cm x 2.5cm / 6.89×2.28×0.98خصوصیات:صفحه نمایش بزرگ زمان و دما را نشان می دهد.ظرفیت بزرگ برای نگهداری ۳ قلم انسولین.هشدار باتری کمهشدار دمای بالاهشدار دمای پایینفن بی صدا ۲۰-۴۰db.می توانید آداپتور برق را برای مدت طولانی وصل کنید.شارژ سریع: در حالت خنک کننده، تنها شش ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.تبرید سریع: ۲-۸ درجه سانتیگراد، (دمای محیط کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد)باتری با ظرفیت بالا: ۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعت، آماده به کار طولانی. طراحی باتری قابل تعویضهشدار: هشدار دمای بالا، هشدار دمای پایین، باتری کم.شارژ: شارژ USB، شارژر تلفن همراه، فندک ماشین، آداپتور برق، پاور بانک.داروهای یخچالی: انسولین، اینترفرون ها، هورمون های رشد، واکسن ها، قطره های چشمی و غیره.قابل حمل و تکنولوژی روزپشتیبانی از DC12V DC، AC110V~240V، باتری ۳.۷V، پشتیبانی از کار شارژ خودرو، پشتیبانی از کار آداپتور برق.صفحه نمایش LCD بزرگ، زمان و دمای تبرید را به وضوح نشان می دهد، قابل تعویض بین C و F سانتیگراد و فارنهایتبه سفارش کشور ایالات متحدهعملکرد ضد یخ،سازگار با محیط زیست: استفاده از تبرید ترموالکتریکدانش حفظ انسولین: ۲ درجه تا ۸ درجه در یخچال می تواند همان فعالیت را ۲ تا ۳ سال حفظ کند. در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد به مدت ۶ هفته نگهداری می شود.پارامتر:۱. فضای تبرید (LxWxH) 175mmx54mmx26mm2. ابعاد (LxWxH) 207mmx94mmx91mm3. دمای تبرید ۲-۸ درجه سانتیگراد (زیر ۳۰ درجه سانتیگراد محیط)۴. ولتاژ ورودی/خروجی (شارژر) AC100V-240V/DC 5.0V/DC12V5. جریان خروجی (شارژر) ۲A6. ولتاژ (باتری لیتیومی) DC3.7V7. ظرفیت (باتری لیتیومی) داخلی ۱۰۲۰۰mAH8. رتبه قدرت ۵W/DC5.0V3W/DC3.7Vزمان شارژ:شارژ در صورت روشن بودن: ۳-۵ ساعت شارژ کامل.شارژ در صورت خاموش شدن: شارژ کامل در ۱-۲ ساعت.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ یخچال سرد و گرم خودرو مدل TS-3350

یخچال سرد و گرم خودرو مدل TS-3350

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • روش استفاده
    نکته:۱. یخچال کوچک، ظرفیت ۱۰ لیتر، می تواند غذا و نوشیدنی مورد علاقه شما را در اندازه کوچک، ظرفیت بزرگ برای رفع نیازهای زندگی شما نگه دارد.۲. از ناهمواری نترسید، طراحی حرفه ای ضد لرزش، ضد لرزش، عملکرد پایدار به شما امکان می دهد ۴۵ درجه شیب کنید.۳. نمایشگر دما یخچال هوشمند، دمای قابل تنظیم، تنظیم دماهای مختلف با توجه به نیاز، مناسب برای سناریوهای مختلف.۴. دستگاه فن باس داخلی، اتلاف حرارت بهتر، خنک کننده سریع، راندمان بالا، مصرف برق کم، صدای کم، مزاحم کار و خواب شما نمی شود.۵. یخچال ماشین قابل حمل، نفیس و جمع و جور، حمل آسان، مناسب برای خانه، اداره، خوابگاه، ماشین، مسافرت، پیک نیک و غیره.توجه داشته باشید:۱. لطفاً خطای اندازه ۱-۳ سانتی متر (۰.۴-۱.۱۸ اینچ) را در نظر بگیرید، اندازه گیری دستی، لطفاً اجازه دهید تغییر اندازه در داخل باشد و تفاوت رنگ جزئی ممکن است به دلیل تنظیمات مختلف صفحه نمایش کمی متفاوت باشد.۲. با توجه به نور صفحه نمایش متفاوت، رنگ واقعی مورد دقیقا مشابه عکس است، ممکن است به دلیل ویژگی های مانیتور کامپیوتر کمی متفاوت باشد. لطفا درک کنید.
  • اقلام همراه
    کابل اتصال برق فندکی ۱ عدد کابل اتصال برق شهری ۱ عددکمربند مخصوص جهت حمل و نقل ۱ عدددفترچه راهنما زبان انگلیسی ۱ عدد
  • سایر توضیحات
    قوطی ۰.۳۳ لیتر و بطری های ۰.۵ لیتری متناسب استجنس: پلی پروپیلنولتاژ: DC12V/24V، AC220Vتوان نامی: ۵۰-۵۶Wمحدوده دما: ۰℃-۶۵℃امکان انتخاب برق ورودی به صورت فندک خودرو ۱۲ ولت و یا به وسیله برق شهری ۲۴۰-۲۲۰ ولتمصرف برق برای خنک کردن ۶۵ وات و برای گرم کردن ۵۵ وات با ولتاژ ۲۲۰ ولتمصرف برق برای خنک کردن ۴۵ وات و برای گرم کردن ۴۰ وات با ولتاژ ۱۲ ولت خنک شدن تا ۲۰ درجه سانتیگراد زیر دمای محیطگرمایش تا +۶۵ درجه سانتی گراددارای صفحه دیجیتال جهت تنظیم سرمایش و گرمایش سوئیچ گرم / سردمتوسط ​​مصرف برق: ۳۲ واتاصل خنک کننده: ترموالکتریکحجم ذخیره سازی ۱۰ لیتروزن ، کیلوگرم: ۳.۲با کمال تعجب جادار و راحت در ماشینجریان ورودی دارای امتیاز (DC) 2.7 Aمصرف انرژی (DC @ 5/25 درجه سانتیگراد) ۳۲.۴ kWh / 24hمصرف انرژی (DC @ 5/32 ° C) 32.4 kWhh / 24hکلاس آب و هوا (EN 62552) Nابعاد عمق بسته ۴۴۰ میلی مترابعاد عرض بسته ۳۰۵ میلی مترابعاد عرض بسته ۲۲۰ میلی متروزن بسته ۳ کیلوگرمچراغ داخلی خیررنگ مشکیگواهینامه های E4ضد لکه و مقاوم در برابر بو.سنسور قطع خودکار باتری کم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ یخچال و فریزر خودرو وایکو مدل CRD-50

 یخچال و فریزر خودرو وایکو مدل CRD-50

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    این یخچال کشو از جنس استیل ضد زنگ با محفظه فریزر (کشو از نوع لولا)برای خانه ، کاروان ها ، کمپر ، هواپیما ، قایق بادبانی و قایق ها کوچک مناسب استحجم ذخیره سازی: تقریبا ۵۰ لیتربخش فریزر: ۴.۰ لیترولتاژ: ۱۲/۲۴ ولت DCمبرد ، نوع R134aحاوی گازهای گلخانه ای فلوئورزه است GWP 1430تبرید استاندارد و محفظه فریزر به طور جداگانهکلاس آب و هوا (EN 62552) Tمناسب برای کارکرد با صفحات خورشیدیطراحی برتر با نور ال ای دی آبی در داخل اتاقپانل دکور با تغییر آسانمحافظت جریان اتوماتیک قطب معکوسترموستات مداوم متغیرکمپرسور کاملاً هرمتیک با الکترونیک کنترل یکپارچهفیوز الکترونیکی در برابر ولتاژ پاییندامنه دما: + ۱۰ ° C تا -۱۲ ° Cمتوسط ​​مصرف برق: تقریبا. ۴۰Wمصرف فعلی: ۱.۵ Ah / h در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد در دمای ۵+ درجه سانتیگرادعایق: کف پلی یورتان (PU) در اطراف آن استابعاد داخلی (W x H x D): بدون درب: ۳۸۰x534x447 میلی متر ، با قاب استاندارد: ۳۸۴x536x447 میلی متروزن (تقریباً): ۲۰.۰kgرنگ نقره ایبا سبد سیمی با قابل جابجایی تهیه می شودقابلیت استفاده با برق ۲۳۰ ولت AC به صورت تهیه اداپتور جداگانه (همراه محصول نیست و جدا باید خریداری شود)قاب هوشمند و محکم ساخته شده است تا در مقابل لرزش ها مقاومت کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ یخچال و فریزر خودرو مدل Q-55

 یخچال و فریزر خودرو مدل Q-55

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    توضیح کوتاه:۱. ظرفیت ۴۹ لیتر ، با دو محفظه جداگانه ، اتاق فریزر و محفظه سردخانه.۲. تنظیم دما +۲۰ ° C تا -۲۰ ° C3. DC 12/DC 24V ، موجود برای اتومبیل و کامیون/اتوبوس۴. مقاومت در برابر شیب کوتاه مدت ۳۰ درجه ، می تواند برای شرایط مختلف در فضای باز مناسب باشد.۵. دارای عملکرد حفاظتی ولتاژ پایین ۳ سطح.۶. دما نمایش داده شده و در واحد کنترل با درجه سانتیگراد یا فارنهایت روی صفحه کنترل تنظیم می شود.۷. گزینه ECO Mode و High Speed Mode روی پنل. اطلاعات:ظرفیت ۴۹ لیترولتاژ ورودی DC 12V/24Vقدرت ۵۰W (DC 12/24V)عملکرد خنک کننده خنک کننده تا -۲۵ ° C ~ 10 ° Cمقدار مبرد ۳۵ گرم مبرد R134aمواد PP ، ABS ، PU ، PCM PLATE ، آلومینیومسیستم کمپرسور با عملکرد سریع و کارآمدعایق با کیفیت بالا عایق فوم کامل از پلی اورتان ، بدون CFCاندازه محصول ۷۴۲ میلی مترx360 میلی مترx495 میلی متراندازه جعبه بسته بندی ۷۵۵mmx425mmx560mm (1pc) وزن: ۱۶ کیلوگرموزن با کارتن: ۱۹.۵ کیلوگرمگواهینامه های CE ، RoHS ، LFGB ، E-mark ، PAHSخصوصیات:شبکه برای مشخص کردن فضای محفظهکمپرسور مهر و موم شده استیکنواختی حالت دماسیستم محافظت از باتری ماشین در برابر تخلیهفضا برای بطری های ۱.۵ لیتریپوشش قابل جابجایی ، ۲ محفظه: برای انجماد و خنک کنندهاتصال به ۲۲۰ ولت با استفاده از آداپتورسیستم خنک کننده (مدل) کمپرسورجداسازی کف پلی اورتان بدون فرتونخانه های داخلی پلی پروپیلنمشبک تاشو عملی برای تقسیم فضای داخلی.حداکثر پایداری با قطعات قالب تزریقی.بدون ترموستات الکترونیکی ، تنظیم دستیروشنایی داخلی نداردسیستم ذخیره سازی سرد نداردتقسیم محفظه داخلیبدون تخلیه چگالشیخنک کننده خودکار توربو نیستاتصال به فندک خودرومحافظت از باتری خودکار در برابر تخلیه قطب معکوس (کیت داخلی محافظ رله باتری یا اسکن باتری)تغییر جهت باز کردن دربپوشش قابل جابجایی استمکانیسم قفل ایمندسته نگهدارنده تاشودسته حمل محکم و راحت.درب آسانسور قابل جدا شدن.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید یخچال خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماله بنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا