خواب و حمامملزومات گردش و سفر

چشم بند خواب، راهنمای خرید اینترنتی بهترین چشم بند خواب ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چشم بند خواب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

به طور کلی خوابیدن در هواپیما اغلب دست نیافتنی است. حتی در راحت‌ترین صندلی‌های کلاس تجاری یا در شیک‌ترین اتاق هتل، عواملی مانند جت لگ، سر و صدا، استرس و نور می‌توانند چرت زدن در سفر را دشوار کنند. گاهی اوقات، فقط مسدود کردن نور با چشم بند خواب می‌تواند شانس شما را برای به خواب رفتن افزایش دهد. چه به دنبال چیزی سبک و ساده باشید، یا به دنبال یک چشم بند خواب با تمام ویژگی‌ها باشید، راهنمای قطعی ما می‌تواند به شما کمک کند تا چشم بند خواب مناسب برای سبک خواب خود را پیدا کنید.

استفاده از بهترین چشم بند خواب یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای داشتن خواب بهتر در شب است. با مسدود کردن نور مصنوعی و نگه داشتن شما در تاریکی تا بعد از سحر، بهترین ماسک‌های چشم می‌توانند تفاوت را برای افرادی که در تلاش هستند به اندازه کافی چشم بسته باشند، به خصوص در شیفت کاری ایجاد کند. اگر در طول روز به چرت زدن نیاز دارید، شاید پس از خیره شدن به صفحه نمایش رایانه خود در تمام صبح، یک چشم بند خواب به شما کمک ‌کند تا خواب راحت‌تری را تجربه کنید. به انتخاب ما از بهترین چشم بند‌های خواب ابریشمی و نخی قابل تنظیم در زیر بروید، یا نکات ما را در مورد نحوه انتخاب چشم بند خواب ایده آل برای خواب بهتر و افرادی که به خوبی استراحت می کنند را بخوانید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید چشم بند خواب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع چشم بند خواب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید چشم بند خواب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

چشم بند چیست و چه کاربردی دارد؟

چشم بند خواب یا ماسک خواب پوششی است که معمولاً از پارچه ابریشم و نخ ساخته می‌شود و بر روی چشم بسته می‌شود تا چشم‌ها را بپوشاند و اجازه عبور نور به چشم‌های شما را ندهد. با این وسیله شما می‌توانید خواب راحت‌تری را تجربه کنید. همچنین می‌توان آن را زمانی که چشم‌ها در حالت بسته هستند پوشید و در نتیجه از باز کردن چشم‌ها توسط کاربر جلوگیری می‌کند. در حالی که یک چشم بند مناسب از بینایی جلوگیری می‌کند، حتی اگر چشم‌ها باز باشند، یک چشم بند بد ساخته یا فریبنده ممکن است به کاربر اجازه دهد اطراف خود را از طریق چشم بند ببیند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پشه بند

راهنمای خرید چشم بند خواب:

خرید ماسک خواب ممکن است یک کار ساده به نظر برسد، اما ممکن است چند عارضه داشته باشد. وقتی واقعاً به خرید آن می روید، ممکن است تنوع بیشتری نسبت به آنچه انتظار داشتید پیدا کنید، بنابراین کدام یک برای شما مناسب است؟ این راهنمای خرید به تصمیم گیری آسان شما کمک می‌کند. مهم است که به خاطر داشته باشید که از روی انگیزه چیزی را خریداری نکنید، زیرا ماسک‌های خواب برای شخصی ساخته شده‌اند و در صورت خرید ماسک‌هایی که برای نیازهای شما مناسب نیست، می‌توانند عکس اثر مورد نظر خود را داشته باشند.

فواید استفاده از چشم بند خواب:

ماسک‌های خواب می‌توانند منجر به بهبود کیفیت خواب و خواب ترمیمی شما شوند.

یک گزارش منتشر شده توسط مجله پرستاری پیشرفته، تأثیر ماسک‌های خواب را بر بیمارانی که در بخش مراقبت‌های ویژه می‌خوابند، مشاهده کرد، بیمارانی که از ماسک چشم استفاده می‌کردند، کیفیت خوابشان را بهبود می‌بخشید، زیرا دیگر نور بیرونی آزارشان نمی‌داد. علاوه بر این، بیمارانی که هم از ماسک چشم و هم از گوش‌گیر استفاده می‌کردند، بهبودهای بیشتری را در کیفیت خواب تجربه کردند.

مطالعه دیگری نیز نتایج مشابهی داشت. محققان دریافتند شرکت‌کنندگانی که با هم از ماسک چشم و گوش‌گیر استفاده می‌کردند، خواب REM بیشتری را تجربه کردند. آن‌ها همچنین انگیختگی‌های شبانه کمتری را تجربه کردند و سطح ملاتونین بالاتری داشتند.

استفاده از ماسک های چشم هنگام مسافرت نیز عالی است. داشتن یک خواب خوب شبانه در خارج از منزل ممکن است سخت باشد به خصوص اگر لازم است در یک پرواز طولانی بخوابید و سپس در یک مکان ناآشنا بخوابید. یک ماسک چشم راحت می تواند به جلوگیری از نور اضافی کمک کند و ذهن شما را برای داشتن خوابی راحت آرام کند.

اگر تخت خواب را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید یک ماسک خواب خوب نیز مفید است، به خصوص اگر برنامه خواب او با شما متفاوت باشد.

ویژگی‌های چشم بند خواب خوب و باکیفیت:

  • انسداد نور: ماسک خوابی که نور را مسدود نمی‌کند مانند یک استخر بدون آب است. به همین دلیل است که ما این دسته را بیشتر از سایرین وزن کردیم. ماسک‌هایی که حتی شکاف خفیف نور را نشان می‌دادند یک امتیاز از دست دادند. ما در روز روشن و در شب در آپارتمانی در شهر که کمتر از تاریکی مطلق بود آن‌ها را تست کردیم.
  • ترکیب مواد: وقتی قرار است چیزی تمام شب هنگام خواب روی چشمان شما بنشیند، باید نرم و قابل تنفس باشد. در حین آزمایش، دقت کردیم که آیا پوستی که در آن ماسک لمس می‌شود، گرم، سرد یا ناراحت کننده است یا خیر. ما همچنین به احساس چشمانمان بعد از یک شب استراحت با ماسک توجه کردیم که خشک بودند؟ آیا آن‌ها احساس خفقان می کردند؟ هر چه ماسک نرمتر و قابل تنفس‌تر باشد، امتیاز بالاتری خواهد داشت.
  • تطبیق پذیری با شکل صورت: هیچ وقت دو صورت دقیقاً شبیه هم نیستند، زمانی که سعی می‌کنید ماسک چشمی را پیدا کنید که برای همه کارآمد باشد، به وضوح آشکار می‌شود. ما هر ماسک را بر اساس توانایی آن در سازگاری با انواع شکل‌ها و اندازه‌های صورت، انواع بینی، انواع استخوان گونه و انواع چشم ارزیابی کردیم. هرچه تنوع بیشتر باشد، امتیاز بالاتر است.
  • ساختار کلی: ما کش‌ها را کشیدیم، آن‌ها را توپ کردیم، آنها را شستیم، خشک کردیم و با آن‌ها خوابیدیم تا ببینیم چگونه در برابر فرسودگی معمولی مقاومت می‌کنند. سپس قضاوت کردیم که کدام یک هنوز کار می‌‌کردند و به نظر جدید می‌رسیدند.
  • قابلیت بسته‌بندی: ماسک‌های خواب یک همراه محبوب برای مسافرین مکرر هستند و انتخاب برتر ما باید به خوبی بسته بندی می‌شد. ما به این نگاه کردیم که چگونه خود ماسک در برابر گیر کردن در چمدان یا کیف پول مقاومت می کند و آیا همراه با یک کیف مسافرتی همراه است یا خیر. برخی ماسک‌ها به دلیل چروک شدن یا آسیب دیدن و همچنین آسیب رساندن به سایر اشیاء داخل کیف امتیازات خود را از دست می‌دهند.
  • وزن: با ورود به این آزمایش مطمئن نبودیم که آیا وزن اهمیت دارد یا خیر، بنابراین تصمیم گرفتیم هر ماسک را وزن کنیم و سپس تعیین کنیم که آیا این تاثیر دارد یا خیر. معلوم شد که این روش ثابتی برای قضاوت درباره ماسک نیست. برخی از ماسک‌های سبک‌تر احساس بهتری نسبت به سنگین‌تر شدن داشتند و بالعکس، بنابراین در نهایت این ماسک‌ها را با امتیاز راحتی ترکیب کردیم.
  • قابلیت شستشو: این یکی دیگر از مقوله‌های شگفت انگیز بود. ما فرض کرده بودیم که حداقل یکی از ماسک‌ها قابل شستشو با ماشین لباسشویی باشد، اما هیچ یک از ماسک‌هایی که آزمایش کردیم این انتظار را برآورده نکردند. ما بر اساس دشواری تمیز کردن، خشک کردن و آماده کردن دوباره در باره هر ماسک قضاوت کردیم. برخی با پرس اتو بهتر عمل می‌کردند، در حالی که برخی دیگر را می‌توان در صبح آبکشی کرد و بعدازظهر بدون سر و صدا پوشید. یکی کاملا غیر قابل شستشو بود. بالاترین امتیاز به ماسک‌هایی تعلق گرفت که بدون قدم‌های اضافی یا سختی به خوبی تمیز می‌شدند.
  • گزینه‌های رنگی: وقتی صحبت از لوازم جانبی شخصی مانند این می‌شود، گزینه‌هایی را دوست داریم، بنابراین ماسک‌هایی که رنگ‌ها و طرح‌های بیشتری را ارائه می‌دهند، امتیاز بالاتری گرفتند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید توری پنجره

هنگام خرید چشم بند خواب این نکات را به خاطر بسپارید:

  1. شکل چشم بند: شکل کلی ماسکی که دریافت خواهید کرد و همچنین اندازه آن هر دو فاکتورهای مهمی هستند که باید هنگام خرید ماسک خواب در نظر بگیرید. مخصوصاً خواباننده‌های کناری باید اندازه ماسک خود را هنگام خرید در نظر داشته باشند زیرا تمایل دارند هنگام خواب زیاد حرکت کنند. اگر اندازه ماسک مناسب نباشد، احتمالاً جابجا شده و به اطراف نیز حرکت خواهد کرد. این به احتمال زیاد در مورد افرادی که به پشت می‌خوابند مشکلی ندارد. بیشتر ماسک‌های خواب مستقیماً با پلک‌های شما تماس پیدا می‌کنند و با فشار ملایم از باز شدن آزادانه آن‌ها جلوگیری می‌کنند، اما برخی از آن‌ها حفره‌هایی دارند که به شما اجازه می‌دهند چشم‌هایتان را باز کنید و تاریکی کامل را ببینید. اگر دوست دارید هنگام استفاده از ماسک بتوانید چشمان خود را باز کنید، احتمالاً باید به ماسک‌هایی نگاه کنید که دارای این نوع حفره های چشمی هستند. اگر می خواهید بتوانید صداها و همچنین نور را مسدود کنید، یک ماسک خواب با پانل های جانبی ایده خوبی خواهد بود. اندازه سر شما نیز چیزی است که بر اندازه ماسک خواب شما تأثیر می گذارد. درست است که بیشتر آن‌ها یک سایز هستند، اما اگر سر شما به طور غیرعادی کوچک یا بزرگ است، باز هم باید بررسی کنید تا مطمئن شوید که ماسکی که می‌خواهید می‌تواند به راحتی روی شما قرار بگیرد.
  2. هدف از خرید چشم بند: ماسک‌های خواب در ابتدایی ترین توصیف خود چشم بند هستند. از سوی دیگر، آن‌ها می‌توانند بسیار بیشتر از این باشند. در ماسک‌های خواب بالش‌های چشمی وجود دارند که ضخیم‌تر و نرم‌تر از ماسک‌های خواب معمولی هستند. ماسک‌های خنک کننده، ماسک‌های مغناطیسی و ماسک‌های فشرده سازی وجود دارد. شما حتی ماسک‌های خوابی دارید که به طور خاص برای رایحه درمانی طراحی شده‌اند. اگر دلیل خاصی برای استفاده از ماسک خواب دارید، به عنوان مثال برای افزایش تجربه رویاپردازی خود، این امر تأثیر زیادی بر نوع ماسکی که دریافت خواهید کرد خواهد داشت.
  3. مواد به کار رفته در ساخت: مواد مختلفی معمولا برای ساخت ماسک خواب استفاده می شود و ممکن است احساس همه آن‌ها را دوست نداشته باشید، بنابراین قبل از خرید باید در مورد نوع موادی که روی ماسک ترجیح می دهید ایده داشته باشید. ابریشم، پنبه و ساتن معمولاً برای ساخت ماسک استفاده می‌شوند. به ویژه ابریشم و ساتن به داشتن احساس بسیار خوبی روی پوست شناخته شده‌اند. حس مواد مهم است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند اینکه آیا این مواد پوست شما را تحریک می‌کند یا نه و وقتی آن را برای مدت طولانی می‌پوشید احساس گرما یا خنکی به شما می‌دهد. برخی از ماسک‌ها از ترکیبی از مواد استفاده می‌کنند و برخی حتی ممکن است حاوی ژل یا فوم در داخل ماسک باشند تا ساختار بیشتر یا شکل خاصی مانند حفره‌های چشم به ماسک بدهند.
  4. سبک چشم بند: سایه‌های تیره مانند مشکی و آبی رنگ‌هایی هستند که معمولاً در ماسک‌های خواب می‌بینید، اما می‌توان آن‌ها را در تنوع رنگ‌های بیشتری دریافت کرد. اگر اهل مد هستید یا فقط ماسکی را ترجیح می‌دهید که برجسته باشد، ممکن است وسوسه شوید که به سراغ ماسکی بروید که با طرح یا طرح فانتزی موجود است. اما اگر این کار را انجام دادید، اکیداً توصیه می‌کنم قبل از خرید ماسک، در مورد اثربخشی آن تحقیق یا آزمایش کنید. این به این دلیل است که چاپ‌ها و برخی رنگ‌ها به اندازه سایه‌های تیره که معمولاً استفاده می‌شوند در جلوگیری از نور مؤثر نیستند.
  5. قیمت چشم بند خواب: ممکن است در مورد قیمت ماسک خواب تعجب کنید. بسته به نوع ماسکی که می‌گیرید و موادی که از آن ساخته شده است، قیمت در واقع می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در بسیاری از موارد، این ضرب المثل قدیمی همچنان صادق است که آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید. بسیاری از ماسک‌های خواب باکیفیت‌تر قیمت بیشتری نسبت به بقیه دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها قیمت غیرمنطقی دارند. به عنوان یک قاعده کلی، بیشتر ماسک‌های خواب از حدود ده دلار آمریکا تا ۳۰ دلار متغیر است. قیمت می تواند بالاتر یا پایین تر از آن نوسان داشته باشد، اما این یک محدوده کلی از آنچه می‌توان انتظار داشت را ارائه می‌دهد. وسوسه نشوید که فکر کنید هر ماسکی برای شما مفید است. وقت گذاشتن برای تحقیق در مورد ماسک خواب قبل از تصمیم گیری می‌تواند به معنای تفاوت بین ماسکی باشد که فقط خوب است و ماسکی که می‌تواند خواب شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید چشم بند خواب مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چشم بند خواب ارزان و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ چشم بند خواب کاوا ماسک مدل Loading24

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل Loading24

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x20x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    ضد حساسیتقابل شستشوپارچه لطیف و نرمطراحی ارگونومیککاملا دست سازجلوگیری کامل از عبور نوردارای بند کِشی قابل تنظیم در سایز های مختلفبه همراه کاور ضد آببسته بندی زیبا مناسب هدیهمناسب برای خواب شبانه، چُرت زدن، کار شیفتی، مسافرت، هواپیما، قطار، هتل، مدیتیشن و کمپینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چشم بند خواب مدل Spy3

چشم بند خواب مدل Spy3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    قابل شستشوًپارچه لطیف و نرمطراحی ارگونومیککاملا دست سازجلوگیری کامل از عبور نوردارای بند کِشی قابل تنظیم در سایز های مختلفبه همراه کاور ضد آببسته بندی زیبا مناسب هدیهمناسب برای خواب شبانه، چُرت زدن، کار شیفتی، مسافرت، هواپیما، قطار، هتل، مدیتیشن و کمپینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چشم بند خواب الیکس الیزاسوینگ مدل ساتن

چشم بند خواب الیکس الیزاسوینگ مدل ساتن

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    نرم
  • سایر توضیحات
    انسان یک‌سوم عمرش را در خواب است. تصور کنید که یک‌سوم از زندگی‌تان را قرار است با چشم بند زیبا و باکیفیت ساتن سپری کنید که از مواد غیرشیمیایی ساخته شده و از آسیب دیدن به پوستتان جلوگیری خواهد کرد. اگر زیبایی و کیفیت برایتان اهمیت دارد این محصول مناسب شماست.چشم بندهای منحصر به فرد الیزاسوینگ؛ توسط نیروی کار متخصص طراحی و الگو کشی شده و سپس سپس توسط دوزندگان خبره با دوختی تمیز و سکه دار ؛ دوخته شده.چشم بند های الیزاسوینگ دارای بند قابل تنظیم میباشد. از متریال درجه یک ساخته شده و قابل شست وشو میباشد.مناسب هدیه مناسب برای خواب شبانه، چُرت زدن، کار شیفتی، مسافرت، هواپیما، قطار، هتل، مدیتیشن و کمپینگ.توجه کنید که محصول اصل را فقط از فروشنده اصلی یعنی الیزاسوینگ تهیه نمایید.با خرید این چشم بندها؛ آرامش را به چشمان خود هدیه دهید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست چشم بند خواب و بالش دورگردنی مدل بادی به همراه گوش گیر

ست چشم بند خواب و بالش دورگردنی مدل بادی به همراه گوش گیر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x9x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان

چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    نرم
  • نوع
    پولیشی
  • سایر توضیحات
    .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چشم بند خواب مدل Az203

چشم بند خواب مدل Az203

مشخصات

  • ابعاد
    ۸*۲۰*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چشم بند خواب گروه هنری زندگی طرح مژه ای کد BN

چشم بند خواب گروه هنری زندگی طرح مژه ای کد BN

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع
    مخملی
  • سایر توضیحات
    رویه و آستر مخمل درجه یک ضد حساسیتکش با دوامدارای لایه میانی تنفس پذیرابعاد استاندارد و بهینهدوخت تمیز و ظریفقابل شستشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چشم بند خواب مدل Coral46

چشم بند خواب مدل Coral46

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    طرح قابل تعویض، پد مثلثی برای قسمت بینی، کاملا قابل شستشو، پارچه لطیف و نرم، طراحی ارگونومیک، جلوگیری کامل از عبور نور از همه زاویه ها، دارای بند کِشی قابل تنظیم در سایز های مختلف، به همراه کاور نگهدارنده، بسته بندی زیبا مناسب هدیه، مناسب برای خواب شبانه، چُرت زدن، کتابخانه، کار شیفتی، مسافرت، هواپیما، قطار، هتل، مدیتیشن و کمپینگ و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چشم بند خواب مدل Eay 2155

چشم بند خواب مدل Eay 2155

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چشم بند خواب مدل پاندا

چشم بند خواب مدل پاندا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x12x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چشم بند خواب پین مد مدل ۰۰۲

چشم بند خواب پین مد مدل 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌آمید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چشم بند طرح خواب شیرین کد ۰۳۸

 چشم بند طرح خواب شیرین کد 038

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    چشم بند مناسب بزرگسالانپشت کار از تترون استفاده شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چشم بند خواب کاوا ماسک مدل بزار بخوابم KM

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل بزار بخوابم KM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x24x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    قابل شستشوضد حساسیتپارچه لطیف و نرمطراحی ارگونومیککاملا دست سازجلوگیری کامل از عبور نوردارای بند کِشی قابل تنظیم در سایز های مختلفبه همراه کاور ضد آببسته بندی زیبا مناسب هدیهمناسب برای خواب شبانه، چُرت زدن، کار شیفتی، مسافرت، هواپیما، قطار، هتل، مدیتیشن و کمپینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چشم بند خواب مدل پشم G-6

چشم بند خواب مدل پشم G-6

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پشم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چشم بند خواب مدل SH001 محافظ مژه

چشم بند خواب مدل SH001 محافظ مژه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x12x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • نوع
    چشم بند سه بعدی مخصوص خواب
  • سایر توضیحات
    چشم بند سه بعدی مخصوص خواب، محافظ مژه، جلوگیری کامل از نفوذ نور به علت انعطاف بالای محصول، بدون فشار آوردن به چشم، جلوگیری از شکستگی و خم شدن مژه هایی که کاشت یا اکستنشن هستند، ضد حساسیت، بند قاب تنظیم سایز دور سر، قالب مناسب برای تمام مدل های صورت و بینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چشم بند خواب مدل یونیکورن ۰۱

چشم بند خواب مدل یونیکورن 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چشم بند خواب مدل Coral

چشم بند خواب مدل Coral

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    قابل شستشوًپارچه لطیف و نرمطراحی ارگونومیکجلوگیری کامل از عبور نوردارای بند کِشی قابل تنظیم در سایز های مختلفبه همراه کاور نگهدارندهبسته بندی زیبا مناسب هدیهمناسب برای خواب شبانه، چُرت زدن، کار شیفتی، مسافرت، هواپیما، قطار، هتل، مدیتیشن و کمپینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چشم بند خواب مدل دلاسا

چشم بند خواب مدل دلاسا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x7x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    چشم خواب بزرگسال مناسب برای سفر یا استراحت در مکان روشن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چشم بند خواب کد NB بسته ۲ عددی

چشم بند خواب کد NB بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چشم بند خواب طرح پاو

چشم بند خواب طرح پاو

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چشم بند خواب گروه هنری زندگی مدل مخمل

 چشم بند خواب گروه هنری زندگی مدل مخمل

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع
    مخملی
  • سایر توضیحات
    رویه و آستر مخمل درجه یک ضد حساسیتکش با دوامدارای لایه میانی تنفس پذیرابعاد استاندارد و بهینهدوخت تمیز و ظریفقابل شستشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ چشم بند خواب ای ام مدل مخمل

چشم بند خواب ای ام مدل مخمل

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    چشم بند خواب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چشم بند خواب آی جواهر مدل مخملی به همراه آفتابه مسافرتی

چشم بند خواب آی جواهر مدل مخملی به همراه آفتابه مسافرتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک سخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چشم بند خواب مدل NP

چشم بند خواب مدل NP

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • نوع
    ساتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چشم بند خواب مدل یونیکورن

چشم بند خواب مدل یونیکورن

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    کتان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ چشم بند خواب جوی روم مدل jR-CY376

چشم بند خواب جوی روم مدل jR-CY376

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x9x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    همراه باژل سرد که دمای پایینی دارد دارای کیسه پارچه ای برای نگهداری جنس بسار نرم و مرغوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان

چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x20x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    نرم
  • نوع
    پولیشی
  • سایر توضیحات
    پشت دوزی شده جهت جلوگیری از فشار و ایجاد گرما در چشم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ چشم بند خواب ایکیا مدل STJARNANEMON-NEW

چشم بند خواب ایکیا مدل STJARNANEMON-NEW

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x9x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    کتان
  • نوع
    کشی
  • سایر توضیحات
    وقتی زمان آرام شدن فرا می رسد، این چشم بند تسکین می دهد. ساتن پنبه ای در برابر پوست احساس خنکی و تسکین می دهد. ایده آل در خانه یا زمانی که زندگی در حال حرکت است و به کمک نیاز دارید تا کمی چشمانتان را ببندید.همراه داشتن آسان برای لحظاتی آرامش در هنگام سفر.سطح آب گریز.قابل شست و شوی با ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ چشم بند خواب مدلB1

چشم بند خواب مدلB1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ چشم بند خواب کاوا ماسک مدل Coral M8 مجوعه ۲ عددی

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل Coral M8 مجوعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x12x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    شامل ۲ عدد چشم بند کورال مینیمال (۲ عدد رنگ نسکافه ای) قابل شستشو ًپارچه لطیف و نرم طراحی ارگونومیک جلوگیری کامل از عبور نور دارای بند کِشی قابل تنظیم در سایز های مختلف به همراه کاور نگهدارنده بسته بندی زیبا مناسب هدیه مناسب برای خواب شبانه، چُرت زدن، کار شیفتی، مسافرت، هواپیما، قطار، هتل، مدیتیشن و کمپینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چشم بند خواب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید موکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا