خواب و حمامدکوراتیو

ست روشویی و کابینت، راهنمای خرید ست روشویی کابینت سرویس بهداشتی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست روشویی و کابینت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شما می توانید از بین سه نوع مختلف ست روشویی و کابینت برای منزل خود یکی را انتخاب کنید. برای یک فضای کوچک در یک واحد آپارتمان یا استودیو، یک ست روشویی و کابینت ایده‌آل است. برای خانه‌ها و دفاتر جادار که افراد زیادی را در خود جای می‌دهند، ست روشویی و کابینت دو نفره یا چند نفره توصیه می‌شود. مهم است که قبل از خرید ست روشویی و کابینت از سبک مورد نظر خود بپرسید. اگر ترجیح می‌دهید دستشویی را خودتان نصب کنید، مدل‌های تکی وجود دارد که به راحتی قابل نصب هستند. نصب یک ست روشویی و کابینت دو نفره یا چند نفره می‌تواند زمان و کار بیشتری را صرف کند و بسیاری از برندها و تولیدکنندگان خدمات نصب را بدون هزینه اضافی ارائه می‌دهند.

مزیت داشتن یک ست روشویی و کابینت این است که فضای بیشتری در سرویس بهداشتی ایجاد می کند و به راحتی قابل نصب است. یک عیب برای یک ست روشویی و کابینت تکی این است که تنها یک نفر می‌تواند در یک زمان از آن استفاده کند به جای داشتن یک سینک دوگانه که دو نفر می‌توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند. دستشویی دو نفره برای خانواده‌ها و زوج‌ها مناسب است، اما عیب این نوع این است که فضای زیادی را در سرویس بهداشتی اشغال می‌کند. ست روشویی و کابینت چند نفره برای فضاهای تجاری و اداری که افراد زیادی به طور مکرر از دستشویی استفاده می‌کنند ایده آل است. اگرچه بسیاری از افراد می‌توانند به طور همزمان از ست روشویی و کابینت چند نفره استفاده کنند، اما عیب این نوع روشویی این است که به زمان بیشتری برای تمیز کردن و نگهداری آن نیاز دارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ست روشویی و کابینت سرویس بهداشتی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ست روشویی و کابینت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ست روشویی و کابینت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه خوشبو کننده هوا

نحوه انتخاب ست روشویی و کابینت سرویس بهداشتی و حمام:

در حالی که احتمالا تا به حال برای خرید این محصول سرگیجه گرفته‌اید، یک نفس عمیق بکشید. هنگام خرید روشویی مناسب برای سرویس، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای مرور در فروشگاه‌های لوازم خانگی و آنلاین وقت بگذارید. داده‌ها را جمع آوری کنید و بفهمید کدام روشویی برای شما و خانواده شما بهترین کار را انجام می‌دهد. از تناسب با بودجه شما گرفته تا سبکی که بیشتر دوست دارید، فضایی که باید با چه اندازه‌ای کار کنید و چه کسی از آن بیشتر استفاده خواهد کرد.

انواع ست روشویی و کابینت بر اساس نصب:

هنگامی که به دنبال شناسایی بهترین ست روشویی و کابینت برای نیازهای خود هستید، گزینه‌ها و انواع مختلفی از ترتیبات وجود دارد که باید در نظر بگیرید. انتخاب یک روشویی تک نفره، دو نفره یا چند نفره به تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند بستگی دارد، چه در یک فضای مسکونی، تجاری یا اداری باشید، پیکربندی منطقه‌ای که سینک روشویی در آن قرار می‌گیرد نیز باید در نظر گرفته شود زیرا پنج نوع نصب برای سینک روشویی وجود دارد: کانتر، دیواری، توکار، ایستاده و کنسول.

کانتر:

روشویی کانتر به راحتی می‌تواند بر روی پیشخوان نصب شود. معمولا برای دستشویی‌های یک و دو نوع مناسب است. حمام‌های مدرن و امروزی با نصب روی کانتر و همچنین دکوراسیون داخلی به سبک قدیمی بهتر به نظر می‌رسند.

روشویی دیواری:

نصب‌های دیواری رایج ترین نمونه هستند. بسته به جنس دیوار حمام شما، زمان لازم برای نصب آن بر روی دیوار متفاوت است زیرا باید تعیین کنید که آیا می‌توانید از پیچ یا قفسه‌های نصب استفاده کنید. مزیت اصلی نصب‌های دیواری این است که نیازی به نصب سینک روشویی بر روی پیشخوان یا روی میز نیست و از آنجایی که نیازی به خرید مبلمان اضافی ندارید آن را مقرون به صرفه‌تر می‌کند.

روشویی آزاد یا ایستاده:

این نوع نصب که به روشویی پایه‌دار نیز معروف است، ساده و خطی می‌باشد. روشویی‌های ایستاده قطعات مستقلی هستند و نیازی به پیشخوان یا کابینت ندارند. مستقل بودن این گزینه نصب آن را در هر فضایی چه کوچک و چه بزرگ آسان می‌کند.

روشویی توکار:

سینک روشویی در داخل یا زیر پیشخوان تعبیه شده است. جلوه خوبی با این نوع نصب به دست می‌آید که آن را چشم نواز می‌کند. سینک اغلب در بالای پیشخوان ادغام می‌شود و به نظر می‌رسد که سطح پیوسته است و به عنوان یک واحد ظاهر می‌شود.

روشویی کنسول:

نصب کنسول به بهترین وجه در فضای کلاسیک یا قدیمی مناسب است. این نوع نصب در اوایل دهه ۲۰ و ۳۰ در بسیاری از فضاهای حمام و توالت در آپارتمان‌ها و رستوران‌ها مورد استفاده قرار گرفت و امروزه نیز می‌توان این نوع نصب را در بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها و منازل و آپارتمان‌های کلاسیک قدیمی مشاهده کرد. دارای ۲ یا ۴ پایه ستونی ایستاده است که می‌تواند از جنس چوب یا فولاد باشد که حوضچه مستقیماً در بالا نصب شده است. این می‌تواند یک سینک روشویی یک یا دوتایی را در خود جای دهد، و آن را با اندازه‌های مختلف سازگار می‌کند. این نوع نصب می‌تواند هزینه بیشتری داشته باشد، زیرا تعداد زیادی از این موارد در بازارهای خانگی یا تجاری وجود ندارد، به این معنی که خریداران برای این نوع نصب در بازارهای قدیمی شکار می‌کنند، جایی که به دلیل ارزش قدیمی و دوام طولانی خود، قیمت بالایی دارند.

برای ست روشویی و کابینت چه متریالی را انتخاب کنیم؟

مهم است که متریال مناسب برای سینک روشویی را انتخاب کنید زیرا این امر ظاهر، احساس و سبکی را که می‌خواهید به فضای خود کمک کنید تعیین می کند. از خود بپرسید که چه نوع بافت، تکمیل و رنگی را می‌خواهید و از بین گزینه‌های بی شماری در وب سایت کیمیک انتخاب کنید. متداول‌ترین ماده مورد استفاده برای دستشویی سرامیک است، بسیاری از تولید کنندگان حوضچه‌های سرامیکی خود را که با فرآیندهای خاص خود ساخته شده‌اند و به محیط زیست احترام می‌گذارند، ارائه می‌دهند. برندهایی مانند Villeroy & Boch CeramicPlus را ارائه می‌دهند که یک درمان سطح منحصر به فرد ساخته شده توسط Villeroy است. این اجازه می‌دهد تا آب به راحتی مانند قطره‌ها از بین برود. می‌توان آن را به راحتی تمیز کرد و سطح بهتری از بهداشت را فراهم می‌کند و در برابر مواد شوینده مقاوم است.

  1. سنگ: یکی دیگر از متریال‌های روشویی است که اخیراً مرسوم شده است، سنگ مرمر یکی از لوکس‌ترین گزینه‌ها می‌باشد. یک عیب آشکار استفاده از روشویی‌های سنگی یا مرمری قیمت نسبتاً بالاتر نسبت به سرامیک است، اما مزیت استفاده از این نوع متریال دوام و ظاهر ظریفی است که به فضای سرویس بهداشتی ارائه می دهد.
  2. فلز یا فولاد ضد زنگ: موادی هستند که معمولا برای دستشویی‌های چند نفره در فضاهای تجاری و صنعتی استفاده می‌شوند. مزیت این نوع مواد نگهداری کم آن به دلیل تمیز کردن آسان و قیمت پایین آن نسبت به سایر مواد است. به راحتی در فضای سرویس بهداشتی نصب می شود.
  3. شیشه: روشویی‌های شیشه‌ای نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، زیرا با بسیاری از انواع مینیمالیستی و مدرن از فضاهای سرویس بهداشتی به خوبی ست می‌شوند. برخی از مدل‌های نوآورانه شامل اشکال نامنظم هستند زیرا می‌توان شیشه را قالب‌گیری و شکل داد. رنج قیمت روشویی‌های شیشه‌ای بسته به نوع شیشه استفاده شده متفاوت است. بر خلاف روشویی‌های استیل و سرامیکی، سینک شیشه ای به راحتی لکه یا خراش نمی‌گیرد. با این حال، مشکل برخی از سینک‌های شیشه‌ای نقطه شکست است. بسته به ضخامت سینک، زمانی که در معرض شوک حرارتی قرار می‌گیرد، به راحتی می‌تواند ترک بخورد. حوادث کوچکی مانند افتادن یک جسم سنگین در روشویی شیشه‌ای ممکن است باعث ترک خوردن و شکستن آسان آن شود.

چه شکلی از ست روشویی و کابینت سرویس محبوب‌تر است؟

سینک بیضی شکل هنوز هم محبوب ترین و کلاسیک ترین شکل سینک سرویس بهداشتی است. سینک های مربع شکل ظاهر و حس مدرن تری به شما می بخشد. شکلی که انتخاب می‌کنید همه به اولویت بستگی دارد.

ست روشویی و کابینت سرویس از کجا بخریم؟

سینک روشویی یک نقطه کانونی در سرویس بهداشتی است و انتخاب سینک مناسب برای شما یک تصمیم مهم می‌باشد. اکثر مردم دوست دارند سینک‌های سرویس بهداشتی را شخصا ببینند، آن‌ها را لمس کنند و ببینند که چگونه در سرویس بهداشتی قرار می‌گیرند. خرید آنلاین به شما توانایی انجام این کار را نمی‌دهد. فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی و نمایشگاه‌های آشپزخانه و حمام نه تنها دارای نمایشگرهایی هستند که به شما کمک می‌کنند ظاهر آن را تجسم کنید، بلکه دارای متخصصانی هستند که می‌توانند به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهند. هنگامی که تصمیم گرفتید چه چیزی را دوست دارید، همیشه می‌توانید آنلاین شوید و قیمت‌ها را در فروشگاه های دیگر بررسی کنید یا بتوانید آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دست خشک کن

نکات مهم قبل از خرید ست روشویی و کابینت سرویس بهداشتی:

  • سبک: یک سرویس بهداشتی بازسازی‌شده می‌تواند سبک منزل شما را بهبود بخشد یا فضایی منحصربه‌فرد و متنوع باشد که شبیه هیچ فضای دیگری در خانه شما نیست. این کوچکترین اتاق در منزل می‌تواند سبک شما را بیان کند یا با عناصر معماری و وینتیج خانه ترکیب شود. آیا یک کاسه سنتی، یک پایه دورهمی، یک کاسه شیشه‌ای براق یا چوب گرم را انتخاب می‌کنید؟ بودجه شما انتخاب‌های شما را محدود می‌کند، اما ایده خوبی است که سبک دلخواه خود را نیز در نظر داشته باشید.
  • نوع روشویی: ظاهری تمیز و براق با سینک یکپارچه با سطح جامد به دست می‌آید. سینک همسطح نیز ظاهری براق می‌دهد. یک سینک در زیر میز نصب می‌شود که در نتیجه یک سطح صاف و آسان برای تمیز کردن آن ایجاد می شود. یک سینک در بالای پیشخوان قرار دارد. این ساده ترین سبکی است که شخصی که خودتان آن را انجام می‌دهید نصب کنید. در سبک سنتی کاسه بر روی پایه قرار می‌گیرد.
  • مواد سازنده: متداول ترین سینک سرویس بهداشتی از چینی سفید ساخته شده است و رنگ‌های دیگر آن با قیمت عالی موجود می‌باشد. مواد سطح جامد آماده یا سفارشی را می‌توان به تناسب فضای شما هم در پیشخوان و هم در سینک قالب‌گیری کرد. سینک‌های چدن میناکاری شده را می‌توان برای هر نوع دکوراسیون رنگی ست کرد، بسیار بادوام است و در برابر خرد شدن مقاومت می‌کند. شیشه، سنگ و فلزات را می‌توان به هر اندازه و شکلی شکل داد و قالب زد و در سرویس نمایشی ایجاد کرد. سینک‌های چوبی جدیدترین و گران ترین انتخاب موجود هستند.
  • فضای مورد نیاز برای نصب: اگر عاشق یک پیشخوان مرمری بلند با سینک چینی هستید که به اندازه کافی بزرگ باشد که در آن بتوانید موهای خود را شستشو دهید، اما فقط یک اتاق کوچک برای تزئین دارید، در مشکل هستید. اما انتخاب‌های زیادی در همه اندازه‌ها وجود دارد. بنابراین، قبل از اینکه دل خود را روی یک سینک جدید قرار دهید که در آن فضا قرار نمی‌گیرد، تعیین کنید که چقدر باید از آن استفاده کنید.
  • محل قرارگیری: مکانی برای قرار دادن حوله و برس ناخن در بسیاری از سرویس‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. تعویض سینک زمان بسیار خوبی برای تصمیم گیری در مورد نیاز به فضای بیشتری است. یک کابینت با یک سینک که در بالا نصب شده است به این هدف عمل می‌کند و به سرویس شما ظاهری کامل می‌دهد. از طرف دیگر، اگر فضای شما کوچک است، می توانید یک سینک کلاسیک به سبک پایه دار انتخاب کنید. اینها همیشه خوش سلیقه هستند، برای هر دکوری سبک‌های مختلفی وجود دارند و فضای گرانبهای کف را باز می‌کنند.
  • با یک حرفه‌ای صحبت کنید: یک طراح یا کارمند مرکز منزل می‌تواند مزایا و معایب هر نوع سینک موجود را به شما بگوید. او می‌تواند شما را به سمتی هدایت کند که چه چیزی برای فضای شما در حد بودجه شما و به سبکی که انتخاب کرده‌اید مناسب است. هرچه اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید، خریدار بهتری خواهید بود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ست روشویی و کابینت مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای ست روشویی و کابینت ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل ٌWd004/60 به همراه آینه باکس

ست کابینت و روشویی سیتکا  مدل  ٌWd004/60 به همراه آینه باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چوب
  • طول پایه
    ۴۵ سانتی‌متر
  • امکانات آویز لباس
    آینه
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد۶۰x45x45سانتی‌متروزن۱۲۰۰۰ گرمطول پایه۴۳ سانتی‌مترتعداد پانچدو عدداینه بشت جیوه نقره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست کابینت و روشویی مانلی مدل S11 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی مانلی مدل S11 به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • طول پایه
    ندارد سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    سایز کابین ۳۲×۴۸ سانتیمتر | سایز باکس ۲۰×۵۰ سانتی متر | سایز آینه ۳۰×۵۰ سانتیمتر | جا حوله و دستمال کاغذی داخل باکس قرار دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست کابینت و روشویی مدل ۰۱

ست کابینت و روشویی مدل 01

مشخصات

  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست کابینت و روشویی مدل کهربا WGW

ست کابینت و روشویی مدل کهربا WGW

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست کابینت و روشویی مدل کارا WGR

ست کابینت و روشویی مدل کارا WGR

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست کابینت و روشویی مدل مانیاBLKW

ست کابینت و روشویی مدل مانیاBLKW

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مربع
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل GL006/60 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل GL006/60 به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    شیشه
  • طول پایه
    ۴۳ سانتی‌متر
  • امکانات آویز لباس
    آینه
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    کابینت از ورق pvc درجه یک با ضخامت ۱/۶ میلی متر و کاملا ضد آب و بخار رنگ بکار رفته از بهترین نوع رنگ ۲۱ اتومبیل ابعاد کابینت به همراه کاسه روشویی : طول ۶۰ عرض۴۵ ارتفاع ۵۰با روییه فلت سکوریتی نشکن اسان تمیز شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست کابینت و روشویی دلفین مدل ۷۳۴۵-Gr به همراه آینه

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 7345-Gr به همراه آینه

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست کابینت و روشویی مدل ژیوار

ست کابینت و روشویی مدل ژیوار

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل GI002/70

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل   GI002/70

مشخصات

  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    شیشه
  • طول پایه
    ۴۳ سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد۷۰x46x43 سانتی‌متروزن۱۰۰۰۰ گرمطول پایه۴۳ سانتی‌مترتعداد پانچدو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست کابینت و روشویی مدل کارلتو GW

ست کابینت و روشویی مدل کارلتو GW

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مربع
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست کابینت و روشویی دلفین مدل W-7246-bmb به همراه آینه

ست کابینت و روشویی دلفین مدل W-7246-bmb به همراه آینه

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل GL006/60

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل   GL006/60

مشخصات

  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    شیشه
  • طول پایه
    ۴۳ سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    کابینت از ورق pvc درجه یک با ضخامت ۱/۶ میلی متر و کاملا ضد آب و بخار رنگ بکار رفته از بهترین نوع رنگ ۲۱ اتومبیل ابعاد کابینت به همراه کاسه روشویی : طول ۶۰ عرض۴۵ ارتفاع ۵۰با روییه فلت سکوریتی نشکن اسان تمیز شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل Wd007/60 به همراه اینه بک لایت

ست کابینت و روشویی سیتکا  مدل   Wd007/60 به همراه اینه بک لایت

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چوب
  • طول پایه
    ۴۳ سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد۶۰x45x45سانتی‌متروزن۱۴۰۰۰ گرمطول پایه۴۳ سانتی‌مترتعداد پانچدو عدداینه بشت جیوه نقره با نور سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست کابینت و روشویی مدل لوماناGWG

ست کابینت و روشویی مدل لوماناGWG

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل GI002/70 به همراه اینه باکس

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل    GI002/70 به همراه اینه باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    شیشه
  • طول پایه
    ۴۵ سانتی‌متر
  • امکانات آویز لباس
    آینه
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد۷۰x46x43 سانتی‌متروزن۱۲۰۰۰ گرمطول پایه۴۳ سانتی‌مترتعداد پانچدو عدداینه بشت جیوه نقره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست کابینت و روشویی دلفین مدل ۹۱۰۲-W به همراه آینه

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 9102-W به همراه آینه

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست کابینت و روشویی مانلی مدل H17 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی مانلی مدل H17 به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • طول پایه
    ندارد سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    سایز کابین ۴۰×۶۰ سانتیمتر | سایز باکس ۲۰×۶۰ سانتی متر | سایز آینه ۴۰×۶۰ سانتیمتر | جا حوله و دستمال کاغذی داخل باکس قرار دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست کابینت و روشویی مانلی مدل H18 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی مانلی مدل H18 به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • طول پایه
    ندارد سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    سایز کابین ۴۰×۶۰ سانتیمتر | سایز باکس ۲۰×۶۰ سانتی متر | سایز آینه ۴۰×۶۰ سانتیمتر | جا حوله و دستمال کاغذی داخل باکس قرار دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست کابینت و روشویی مدل کیاناWGW

ست کابینت و روشویی مدل کیاناWGW

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست کابینت و روشویی مانلی مدل H20 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی مانلی مدل H20 به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • طول پایه
    ندارد سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    سایز کابین ۴۰×۶۰ سانتیمتر | سایز باکس ۲۰×۶۰ سانتی متر | سایز آینه ۴۰×۶۰ سانتیمتر | جا حوله و دستمال کاغذی داخل باکس قرار دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست کابینت و روشویی مدل آروشا ۶۰ به همراه آینه

ست کابینت و روشویی مدل آروشا 60 به همراه آینه

مشخصات

  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • سایر توضیحات
    جنس : pvcابعاد کابین : ۶۰×۳۸ آینه : ۵۳×۷۳ سنگ : ۶۰×۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ست کابینت و روشویی مدل H25 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی مدل H25 به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    سایز کابین ۴۰×۶۰ سانتیمتر | سایز باکس ۲۰×۶۰ سانتی متر | سایز آینه ۴۰×۶۰ سانتیمتر | جا حوله و دستمال کاغذی داخل باکس قرار دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ست کابینت و روشویی دلفین مدل ۱۱۱۱-JD به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی دلفین مدل 1111-JD به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • شکل
    مربع
  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ست کابینت و روشویی مدل ماهور BLK

ست کابینت و روشویی مدل ماهور BLK

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مربع
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ست کابینت و روشویی مدل آپامه

ست کابینت و روشویی مدل آپامه

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ست کابینت و روشویی مانلی مدل H16 به همراه آینه و باکس

ست کابینت و روشویی مانلی مدل H16 به همراه آینه و باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • طول پایه
    ندارد سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    سایز کابین ۴۰×۶۰ سانتیمتر | سایز باکس ۲۰×۶۰ سانتی متر | سایز آینه ۴۰×۶۰ سانتیمتر | جا حوله و دستمال کاغذی داخل باکس قرار دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل Wd003/60 به همراه اینه باکس

ست کابینت و روشویی  سیتکا مدل  Wd003/60 به همراه اینه باکس

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چوب
  • امکانات آویز لباس
    آینه
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد۶۰x45x43 سانتی‌متروزن۱۴۰۰۰ گرمطول پایه۴۳ سانتی‌مترتعداد پانچدو عدداینه بشت جیوه نقره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ست کابینت و روشویی سیتکا مدل Wd003/60

ست کابینت و روشویی سیتکا مدل  Wd003/60

مشخصات

  • وزن
    ۸ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چوب
  • طول پایه
    ۴۳ سانتی‌متر
  • تعداد پانچ
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    ابعاد۶۰x45x43 سانتی‌متروزن۸۰۰۰ گرمطول پایه۴۳ سانتی‌مترتعداد پانچدو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ست کابینت و روشویی مدل روبینا GW

ست کابینت و روشویی مدل روبینا GW

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • شکل
    مستطیل
  • جنس
    چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ست روشویی و کابینت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فریزر صندوقدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا