خواب و حماملوازم خانگی برقی

دست خشک کن، راهنمای خرید انواع دستگاه دست خشک‌ کن برقی خانگی و اداری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دست خشک کن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در سرویس‌های بهداشتی منازل و امکان عمومی دست خشک کن می‌باشد. این وسیله تا حد بسیار زیادی می‌تواند جلوی انتشار آلودگی در محیط و جامعه را بگیرد. شاید شما در منزل خود بتوانید از یک حوله دستی برای خشک کردن دست‌های خود استفاده کنید، اما هرگز در یک مکان عمومی نمی‌توانید این کار را انجام دهید، زیرا به احتمال زیاد قبل از شما افراد زیادی دست خود را با آن حوله خشک کرده‌اند. در چنین مواردی یا باید از دستمال کاغذی استفاده کرد و یا از دستگاه دست خشک کن و به دلیل اینکه استفاده از دستمال کاغذی چندان کار اقتصادی نمی‌باشد، بهتر است از این وسیله استفاده کنید. تنها مشکلی که به این دستگاه وارد می‌شود، این است که هنگام قطع برق بیشتر مدل‌های آن کارایی خود را از دست می‌دهند. با این حال از نظر بهداشتی از دستمال کاغذی بهداشتی‌تر می‌باشند.

دست خشک کن معمولا روی دیوار و در نزدیک‌ترین قسمت درب خروجی نصب می‌شوند. شما بعد از شستن دست‌ها قبل از خروج از سرویس بهداشتی می‌توانید دست‌های خود را زیر این وسیله گرفته و خشک کنید. اکثر مدل‌های دستگاه دست خشک کن دارای یک چشمی هستند که با گرفتن دست زیر آن‌ها روشن شده و شروع به کار می‌کنند و بعد از برداشتن دست خاموش می‌شوند. همین عدم دخالت و تماس فیزیکی دست با این دستگاه سبب شده که از نظر بهداشتی در دسته بهترین خشک کننده دست قرار بگیرد. دست خشک کن دقیقا عمل کردی مشابه سشوار دارد، یعنی هم قادر به تولید باد گرم و هم قادر به تولید باد خنک می‌باشد. شما حق انتخاب دارید، می‌توانید تنها با وزش باد خنک یا اینکه با گرمای یک باد داغ دست‌های خود را خشک کرده و از سرویس خارج شوید. دست خشک کن دستگاهی ساده و در عین حال کاربردی است به همین علت در هر سرویس بهداشتی حداقل یک مدل از این وسیله باید وجود داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که عادت دارید همیشه بعد از شستن دست آن را خشک کنید، اما برای رعایت موارد بهداشتی امکان استفاده از حوله را ندارید و قصد خرید دست خشک کن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه دست خشک کن آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه دست خشک کن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه دست خشک‌کن چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی وسیله برقی مکانیزه برای خشک کردن دست‌ها بدون نیاز به حوله و دستمال با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی است. این دستگاه مشابه یک سشوار عمل می‌کند، یعنی با تولید باد و گرفتن دست در معرض این باد به مرور دست‌های شما را خشک می‌کند. بدون اینکه با دستگاه کوچکترین تماس فیزیکی داشته باشید، به همین علت در دسته امن‌ترین دستگاه‌های بهداشتی قرار می‌گیرد. درست است که خشک کردن دست‌ها با این وسیله یک پروسه وقت گیر می‌باشد، اما به دلیل حذف شدن استفاده از دستمال کاغذی دوستار محیط زیست هستند. پس حتما برای سرویس بهداشتی محل کار و منزل خود یک نمونه از این دستگاه را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست

انواع دستگاه دست خشک‌کن :

  1. دستگاه دست خشک‌کن دستی: اولین و قدیمی‌ترین نمونه خشک‌کن دست در بازار می‌باشد. این وسیله از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به مدل‌های دیگر دارد با این تفاوت که برای روشن کردن دستگاه نیاز به فشار دادن یک دکمه دارید. متاسفانه در این مدل آب اضافی دست‌ها روی زمین ریخته می‌شود که شاید برای خیلی از شما چندان خوش آیند نباشد. این دستگاه داری یک دکمه تغییر وضعیت باد سرد و گرم می‌باشد که با تغییر حالت آن می‌توان از باد خنک یا داغ دستگاه بهره گرفت.
  2. دستگاه دست خشک‌کن اتوماتیک: این دستگاه دقیقا کار نمونه قبلی را انجام می‌دهد، یعنی باد سرد و گرم لازم جهت خشک کردن دست را مهیا می‌کند. تفاوت عمده این مدل با نمونه دستی در داشتن یک چشمی است که بدون تماس دست با دستگاه تنها با گرفتن دست در زیر آن روشن شده و شروع به خشک کردن دست‌ها می‌کند. این وسیله دارای یک مخزن می‌باشد که آب اضافه روی دست را در خود ذخیره کرده و اجازه ریختن آن روی زمین را نمی‌دهد. برای جلوگیری از انتشار الودگی هوا موجود در اطراف دارای یک فیلتر تصفیه کننده هوا می‌باشند که باد خارج شده از دستگاه خالی از وجود هر گونه باکتری و ویروس می‌باشد.
  3. دستگاه دست ‌خشک‌کن چند کاره: این وسیله بیشتر کاربرد خانگی دارد، زیرا در کنار خشک‌کن دست دارای یک سشوار نیز می‌باشد. یعنی شما با خرید این دستگاه و نصب آن در کنار آینه می‌توانید، علاوه بر یک خشک‌کن دست یک سشوار هم داشته باشید. اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که حمام و سرویس بهداشتی شما در یک قسمت هستند، می‌توانید این دستگاه را خریداری کنید و هنگام خروج از حمام درون سرویس موهای خود را سشوار بکشید. با این کار دیگر نیازی به آوردن و برداشتن سشوار نیست و همیشه روی دیوار سرویس بهداشتی در دسترس شما قرار دارد.

انواع خشک‌کن دست با توجه به نوع استفاده:

  • دست خشک‌کن خانگی: این دستگاه در اندازه‌های کوچک و مخصوص سرویس بهداشتی‌های منازل ساخته می‌شود. به علت اینکه افراد متفرقه از این دستگاه و سرویس بهداشتی شما استفاده نمی‌کنند، معمولا فاقد فیلتر تصفیه کننده هوای خروجی می‌باشند. قدرت موتور آن‌ها با توجه به تعداد مشخصی از اعضای یک منزل طراحی شده و برای استفاده در یک محیط عمومی مناسب نیست.
  • دست خشک‌کن اداری: اندازه این دستگاه نسبت به یک دستگاه خانگی مقداری بزرگتر است تا با داشتن یک موتور قوی‌تر و پرتاب باد بیشتر در مدت زمان کمتری دست‌های شما را خشک کند. اکثر مدل‌های این نمونه از نوع اتوماتیک هستند و دارای فیلتر تصفیه کننده هوای خروجی هستند. زیرا هوای اطراف این دستگاه معمولا مملو از بخار مدفوع افراد مختلف می‌باشد و در صورت بیمار بودن یکی از اشخاص استفاده کننده از سرویس به پخش شدن بیماری به سایر اعضا جلوگیری می‌کند.

مزایای استفاده از خشک کن دست برقی:

  • شما با خرید این دستگاه می‌توانید با حذف دستمال کاغذی از قطع درختان بیشتر و مصرف آب بیشتر جلوگیری کنید.
  • همان طور که می‌دانید روزانه ۵۱ هزار درخت به منظور تولید دستمال کاغذی قطع می‌شود و برای ساخت دستمال کاغذی با این چوب هم مقدار زیادی آب مصرف می‌شود.
  • سالیانه ۲۵۴ تُن زباله مربوط به انواع دستمال کاغذی وارد محیط می‌شود که شما با خرید این دستگاه می‌توانید حجم زباله‌های مربوط به دستمال کاغذی را به حداقل برسانید.
  • دستمالی که در سرویس بهداشتی نگهداری می‌شود، حاوی مقادیر زیادی باکتری می‌باشد که هنگام خشک کردن دست با دستمال کاغذی به دست منتقل می‌شود. این دستگاه بعد از شستن دست شما را تمیز نگهداری می‌کند.
  • طبق گذارش مرکز بیماری‌های واگیردار و سازمان بهداشت جهانی انتقال ویروس و باکتری روی دست خشک کمتر از دست خیس می‌باشد، بنابراین با خشک کردن دست با این دستگاه می‌توانید جلوی انتشار بیماری‌ها را بگیرید.

بهترین دستگاه دست خشک کن برای سرویس بهداشتی:

شما قبل از خرید این محصول باید مشخص کنید که این وسیله را برای سرویس بهداشتی منزل می‌خواهید یا محل کار، زیرا قدرت موتور و اندازه آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. یک دستگاه خانگی اندازه کوچکتر و موتور ضعیف‌تری نسبت به یک نمونه صنعتی دارد. شما برای سرویس بهداشتی منزل خود می‌توانید از نمونه‌های سشوار دار استفاده کنید تا هر زمان که نیاز به سشوار داشته باشید از سشوار این وسیله استفاده کنید. البته شما باید به یک سری موارد دیگر مانند تعداد افرادی که روزانه از این وسیله استفاده می‌کنند و اندازه سرویس بهداشتی خود توجه ویژه‌ای داشته باشید.

راهنمای خرید دستگاه دست خشک کن برقی:

  • قبل از خرید این دستگاه تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید. آیا این وسیله را تنها برای خشک کردن دست می‌خواهید و یا از این وسیله قرار است در حمام یا استخر برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید.
  • این دستگاه به صورت دستی با فشار دادن یک دکمه روشن می‌شود و یا به صورت اتوماتیک دارای چشمی است و با قرار دادن دست جلوی آن روشن می‌شود.
  • آیا این وسیله را برای استفاده در سرویس بهداشتی برای رعایت مسائل بهداشتی می‌خواهید یا قصد دارید تنها برای زیبایی سرویس بهداشتی آن را خریداری نمائید.
  • در آخر هم با توجه به جمعیت پرسنل یا اعضای خانواده خود نوع این دستگاه را مشخص کنید، تا قدرت موتور آن متناسب با جمعیت شما باشد و فشار اضافی به دستگاه شما وارد نشود.

انتخاب دست خشک کن بر اساس قدرت وزش باد:

  1. دست‌ خشک‌کن‌های کلاسیک: قدرت پرتاب باد در این مدل‌ها معمولی بوده و سرعت خشک کردن دست در آن‌ها چیزی در حدود ۱۲ تا ۴۰ ثانیه می‌باشد به همین علت به آن‌ها خشک کن‌های نرمال هم گفته می‌شود. زیرا سرعت خشک کردن دست در آن‌ها معمولی است.
  2. دست خشک‌کن‌ جت: این دستگاه معمولا دارای یک تیغه برای وزش باد می‌باشند که باعث می‌شود نسبت به نمونه قبلی پرتاب باد بهتری داشته باشند. به همین علت است که سرعت خشک شدن دست هنگام استفاده از این مدل چیزی در حدود هشت تا دوازده ثانیه می‌باشد. اگر به دنبال یک محصول میان رده هستید این مدل بهترین گزینه است.
  3. دست خشک‌کن سوپر جت: نسل جدیدی از خشک کن‌های دست می‌باشند که با داشتن دو تیغه پرتاب باد قوی‌تری نسبت به نمونه قبلی دارند. به همین علت سرعت خشک شدن دست در ان‌ها بسیار زیاد است به همین علت برق کمتری هم مصرف می‌کنند. افزایش سرعت باد در این مدل باعث شده تا این وسیله دست شما را ظرف مدت ۵ تا ۸ ثانیه به طور کامل خشک کند.

بهترین مارک دستگاه دست خشک کن:

کار خیلی سختی است که بخواهیم تنها یک برند خاص را از میان تعداد زیادی از مدل‌ها به عنوان بهترین مارک دست خشک‌کن موجود در بازار به شما معرفی کنیم. شاید انجام این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستگاه دست‌خشک‌کن موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دست‌ خشک‌کن رینا
  • دست خشک‌کن تینا
  • دست خشک‌کن نوفر
  • دست خشک‌کن هیرو
  • دست خشک‌کن جانسون
  • دست‌خشک‌کن رنا
  • دست خشک‌کن ایکوا
  • دست خشک‌کن ملودی

دستگاه خشک کن دست از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید خشک‌کن دست وجود دارد و شما به راحتی از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. زیرا اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، مستلزم زمان زیادی بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین علت دو روش را که بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری دست‌ خشک‌کن : در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمائید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی دست خشک‌کن: در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تعداد زیادی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را خریداری کنید. نگران نباشید، زیرا شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سشوار

نکات مهم هنگام خرید دستگاه دست خشک کن:

  1. قیمت محصول: این موضوع ارتباط مستقیمی با این دارد که شما این دستگاه را برای منزل خود می‌خواهید یا برای محل کار، اگر برای منزل می‌خواهید یک دستگاه معمولی هم کار شما را انجام می‌دهد، پس نیاز به هزینه زیادی ندارید اما برای محل کار باید یک دستگاه قوی‌تر و گران‌تر را خریداری کنید.
  2. نوع محصول: این وسیله با توجه به قدرت پرتاب باد و اندازه مدل‌های مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مدل کلاسیک دارای پرتاب باد معمولی بوده و ظرف مدت ۱۲ تا ۴۰ ثانیه و مدل جت یا تک تیغه ظرف مدت ۸ تا ۱۲ ثانیه و در نهایت مدل سوپر جت که دارای دو تیغه است قادر است دست‌های شما را طی مدت ۵ تا ۸ ثانیه به طور کامل خشک کند.
  3. متناسب با تعداد اعضا: شما باید با توجه به جمعیت منزل یا محل کار خود دستگاه خشک‌کن مورد نظر خود را خریداری کنید. زیرا هر چه تعداد بیشتری از این وسیله استفاده کنند، به موتور قوی‌تری نیاز است تا جوابگوی استفاده این افراد باشد. اگر دستگاه شما قدرت لازم برای خشک کردن دست این تعداد را نداشته باشد، موتور آن خیلی سریع داغ شده و خواهد سوخت پس همیشه با توجه به تعداد افراد قدرت این وسیله را مشخص کنید.
  4. اندازه دستگاه: شما باید با توجه به اندازه سرویس بهداشتی خود اندازه این دستگاه را مشخص کنید. اگر سرویس بهداشتی کوچکی دارید یک دستگاه بزرگ برای شما مناسب نخواهد بود، اما یک نمونه کوچک به خوبی جوابگوی شما خواهد بود. زیرا نمونه بزرگ را حتی ممکن است، نتوان روی دیوار سرویس بهداشتی نصب کرد و یک نمونه کوچک هم مناسب یک سرویس بهداشتی خیلی بزرگ نخواهد بود.
  5. جنس بدنه دستگاه: بدنه این دستگاه یا از جنس پلاستیک فشرده یا همان ای بی اس است و یا فلزی می‌باشد. مدل‌های بدنه فلزی مقاومت بالاتری دارند و در صورت افتادن روی زمین کمتر دچار آسیب دیدگی می‌شوند. اما مدل‌های پلاستیکی با افتادن ممکن است دچار آسیب دیدگی شدید شوند. نمونه پلاستیکی قیمت ارزان‌تری دارد و نمونه فلزی قیمت بالاتری دارد، پس اگر با میزان بودجه مشکل ندارید، نمونه فلزی را خریداری کنید، زیرا طول عمر بالاتری دارد.
  6. برند دستگاه: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این وسیله ارزشمند مشکل دارید به شما پیشنهاد می‌کنم یک برند معروف و شناخته شده را خریداری کنید. زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا با خرید این برندها زمان و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از دستگاه خشک کن دست:

  • همیشه این دستگاه را در مکانی نصب کنید که امکان ریختن آب روی آن وجود نداشته باشد، زیرا خطر برق گرفتگی و آسیب دیدگی دستگاه وجود دارد.
  • بهتر است با توجه به ظرفیت دستگاه از آن استفاده کنید، مثلا اگر در منزل خود یک جشن و میهمانی دارید و ممکن است، افراد زیادی از آن استفاده کنند باید آن را خاموش کنید.
  • این دستگاه را در مکانی نصب کنید که گرد و غبار در آن نقطه وجود نداشته باشد. زیرا گرد و خاک به مرور به قسمت‌های مختلف دستگاه آسیب جدی وارد می‌کند.
  • در صورت کثیف شدن دستگاه شما به هیچ عنوان مجاز به شستن آن نمی‌باشید و باید آن را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه دست خشک کن مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دست خشک کن جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دست خشک کن مدل G22

دست خشک کن مدل G22

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    کم صدا دارای ظاهری زیبا و بدنه پلی اتیلن مقاوم
  • طول سیم
    ۶۸ سانتی متر
  • توان
    ۱۲۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دست خشک کن نورتکس مدل HD 201

دست خشک کن نورتکس مدل HD 201

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۸۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    اقلام نصب به دیواربروشور نصب
  • سایر ویژگی‌ها
    زمان خشک کردن: ۱۲ ثانیه
  • طول سیم
    ۴۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه ضدعفونی و خشک کن ظروف ویومی مدل ztp55a1

دستگاه ضدعفونی و خشک کن  ظروف ویومی مدل  ztp55a1

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    ولتاژ ۲۲۰ ولت توان ۲۶۰ واتطول موج لامپ UV: 253.7 نانومترمحدوده زمان: ۰ – ۶۰ دقیقهدمای خشک کردن: ۷۵ ± ۱۰ ℃دوشاخه: CNظرفیت: ۵۵ لیتر(متناسب خونواده ۵ الی ۶ نفره)
  • طول سیم
    یک متر سانتی متر
  • توان
    ۲۶۰ وات
  • ظرفیت
    ۵۵ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دست خشک کن مدل ۴۰۰۰

دست خشک کن مدل 4000

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    بدنه استیل خش دارابعاد مناسبکارکرد اداری / خانگی
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • ظرفیت
    – لیتر
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دست خشک کن مدل AFP HERO

دست خشک کن مدل AFP HERO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x15x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    لامپ UV جهت ضدعفونی دستموتو قوی با پرتاب باد زیاد(جت)بدنه استیل مقاومموتور صنعتی با طول عمر زیادسرعت خشک کدن زیاد
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۳۵۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دست خشک کن رینا مدل VTC 2500

دست خشک کن رینا مدل VTC 2500

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x14x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸ گرم
  • طول سیم
    ۱ سانتی متر
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دست خشک کن رینا مدل ۱۸۰۰

دست خشک کن رینا مدل 1800

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x19x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    بدنه مقاومموتور قویدارای سنسور محافظکاهش هزینه
  • طول سیم
    ۱ سانتی متر
  • توان
    ۱۸۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دست خشک کن ام تی کو مدل جت ۵

دست خشک کن ام تی کو مدل جت 5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x12x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ گرم
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دست خشک کن مدل ۱۶۰۰

دست خشک کن مدل 1600

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x25x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۷۰۰ گرم
  • طول سیم
    ۱ سانتی متر
  • توان
    ۱۶۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دست خشک کن سهلان مدل ۴۰۰۰

دست خشک کن سهلان مدل 4000

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    – ظاهر زیبا- سنسور جرکتی حساس- دارای پایه نصب آسان- استفاده در دوحالت دست خشک کن و استخری- خروجی ۴۵ درجه جهت استفاده در دو حالت دست خشک کن و خشک کردن سر
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • ظرفیت
    – لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دست خشک کن نورتکس مدل HD 202

دست خشک کن نورتکس مدل HD 202

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x21x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    کلیه اقلام نصببروشور راهنما و نصب
  • سایر ویژگی‌ها
    تکنولوژی Low Deceible جهت کاهش صدا
  • طول سیم
    ۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • امکانات ظاهری
    پایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دست خشک کن رینا مدل ABS 2500

دست خشک کن رینا مدل ABS 2500

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    قدرت بالا و سرعت خشک کردن سریعموتور صنعتی با کارایی زیاددارای سیستم محافظ موتور
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دست خشک کن مدل G22-2

دست خشک کن مدل G22-2

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    کم صدا دارای ظاهری زیبا و بدنه پلی اتیلن مقاوم رنگی کوره ایی مشکی مات ابعاد مناسب
  • طول سیم
    ۶۸ سانتی متر
  • توان
    ۱۲۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دست خشک کن نورتکس مدل HD 203

دست خشک کن نورتکس مدل HD 203

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    اقلام مورد نیاز برای نصببروشور نصب و راهنمای محصول
  • سایر ویژگی‌ها
    بدون صدادو موتورمحفظه جدای جمع شدن آب
  • طول سیم
    ۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دست خشک کن رینا مدل NEW HERO

دست خشک کن رینا مدل NEW HERO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x15x27 سانتی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    لامپ UV جهت ضدعفونی دست موتو قوی با پرتاب باد زیاد(جت) بدنه استیل مقاوم موتور صنعتی با طول عمر زیاد سرعت خشک کردن زیاد اخرین تکنولوژی به کار رفته در دست خشک کن ها
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۸۰۰ وات
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • محفظه
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دست خشک کن نورتکس مدل HD 200

دست خشک کن نورتکس مدل HD 200

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۲۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    اقلام نصب به دیواربروشور نصب
  • سایر ویژگی‌ها
    زمان خشک کردن: ۱۲ ثانیه
  • طول سیم
    ۴۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۲۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دست خشک کن رینا مدل GSQ120K

دست خشک کن رینا مدل GSQ120K

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    کم مصرف بودن قدرت فن بالا سرعت خشک کنندگی بالا ابعاد کوچک بدنه مقاوم از استیل ضدزنگ
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۲۰۰ وات
  • جنس بدنه
    استیل ضد زنگ
  • امکانات ظاهری
    سیم رابط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید خشک کن دست در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قطار اسباب بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا