خواب و حمام

پودر کلر استخر، راهنمای خرید اینترنتی پودر و قرص کلر استخر ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پودر کلر استخر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با پودر کلر استخر آشنا کنیم، ماده‌ای که جهت ضد عفونی کردن آب استخر مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی خیلی از منازل مسکونی که ساخته می‌شوند، دارای استخر هستند. برای رعایت نکات بهداشتی شما مجبورید هر چند وقت یک بار آب استخر خود را تعویض کنید. اما با توجه به بحران آب این کار عملا امکان پذیر نیست. اما روش‌های دیگری هم وجود دارد تا آب استخر خود را ضد عفونی و تصفیه کنید، برای ابن کار علاوه بر امکاناتی که در زیرساخت استخر وجود دارد، استفاده از پودر کلر استخر است.

شما باید با توجه به حجم آب استخر خود و قدرت دستگاه فیلتراسیون خود مقدار مشخصی از پودر کلر استخر را به آب اضافه کنید. پس تنها رفتن به بازار و خرید یک پودر کلر استخری کفایت نمی‌کند. زیرا شما باید اطلاعاتی در مورد این پودر داشته باشید و نحوه استفاده از آن را بدانید. به همین علت خرید این محصول کار ساده‌ای نخواهد بود و نیاز به یک راهنمای خرید جامع دارد. ما اینجا هستیم تا شما را در مورد خرید پودر کلر استخر راهنمایی کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پودر کلر استخر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پودر کلر استخر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پودر کلر استخر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پودر کلر استخر چیست و چه کاربردی دارد؟

کلر یک ماده ضد عفونی کننده قوی است که در دو نوع گازی که برای تصفیه کردن آب آشامیدنی استفاده می‌شود و نوع جامد که یک پودر سفید رنگ است و از آن به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده قوی در آب استخرهای شخصی و عمومی استفاده می‌شود. کلری را که در بازار می‌توانید خریداری کنید، به شکل قرص و پودر سفید رنگ است. این پودرها حاوی مقدار مشخصی از کلر هستند که به صورت تدریجی در آب حل می‌شود. زمانی که آلودگی آب استخر زیاد می‌شود برای شوک دادن و از بین بردن آلودگی آب از این پودر استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید نردبان استخر

انواع پودر کلر استخر موجود در بازار:

به طور کلی سه نوع از پودر کلر در بازار موجود است، دی کلر، هیپوکلریت کلسیم و هیپوکلریت لیتیوم که در ادامه به توضیح هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

  1. پودر دی کلر: این پودر دارای مقداری اسید سیانوریک و مقدار ۶۲ درصد کلر است. اگر به دنبال پودری هستید که میزان ماندگاری بیشتری در آب داشته باشد، بدون شک دی کلر می‌باشد. از این پودر برای شوک دادن و ضد عفونی کردن آب استخرهای خیلی کثیف استفاده می‌شود. منظور از شوک دادن به آب استخر اضافه کردن مقدار زیادی کلر به آب استخر است که با این کار ناگهان باکتری‌ها و قارچ‌های درون آب از بین می‌روند.
  2. پودر هیپوکلریت لیتیوم: اگر به دنبال پودری هستید که حاوی مقداری کمی کلر باشد بدون شک بهترین گزینه هیپوکلریت لیتیوم است. بنابراین اگر برای ضد عفونی کردن آب استخر قرار است از این پودر استفاده کنید، فراموش نکنید که باید حجم زیادی از پودر را درون آب بریزید. با توجه به اینکه PH این محلول خیلی بالاتر از پودرهای دیگر است به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم برای حفظ تعادل PH آب یک محلول اسیدی هم به آب اضافه کنید. به علت اینکه مقدار کلسیم در این پودر زیاد است، نسبت به پودرهای دیگر سریع‌تر در آب حل می‌شود.
  3. پودر هیپوکلریت کلسیم: شاید بتوان این پودر را قوی‌ترین پودر کلر موجود در بازار دانست، زیرا حاوی ۶۵ درصد کلر در دسترس هستند و بالاترین میزان کلر موجود در پودرهای موجود در بازار را به خود اختصاص داده‌اند به همین علت یکی از پرطرفدارترین پودر‌های کلر موجود در بازار هستند. یکی از مواردی که سبب بالا بردن محبوبیت این پودر نسبت به پودرهای مشابه شده است، قیمت ارزان و اثربخشی بالای آن در کشتن انواع میکرو ارگانیسم‌های بیماری زا و سرعت حل شدن سریع آن می‌باشد.

مزایای استفاده از پودر کلر استخر:

  • این پودر علاوه بر ضد عفونی کردن آب سبب افزایش شفافیت و درخشندگی آب استخر شما می‌شود.
  • این ماده باعث از بین رفتن کامل باکتری‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌ها می‌شود و از بروز بیماری به افرادی که در استخر شنا می‌کنند، جلوگیری می‌کند.
  • خیلی از بیماری‌های پوستی از طریق آب استخر به دیگران انتقال می‌یابد، بنابراین شما با اضافه کردن این پودر به آب می‌توانید از انتقال بیماری‌های پوستی جلوگیری کنید.
  • نیاز به تعویض کردن آب استخر را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد و شما دیگر نیازی به تعویض زود هنگام آب استخر نخواهید داشت.

آموزش اضافه کردن پودر کلر به آب استخر:

قبل از اضافه کردن پودر به آب اسختر خود این نکات را فراموش نکنید. هیچ گاه پودر را به صورت مستقیم داخل آب استخر نریزید، ابتدا پودر را درون یک سطل آب حل کنید و پس از اینکه پودر به طور کامل در آب حل شد آن را به آب استخر اضافه کنید. همیشه قبل از اضافه کردن محلول به دست آمده به آب استخر میزان قلیایی بودن یا همان PH آب را اندازه گیری کنید.

  • اندازه گیری میزان کلر: همیشه قبل از اضافه کردن کلر مقداری از آب استخر را برای آزمایش میزان کلر نمونه برداری کنید. زیرا با توجه به میزان کلر موجود در آب استخر باید به آن کلر اضافه کنید.
  • کلر را در آب حل کنید: بعد از انجام آزمایش یعنی زمانی که میزان کلر مورد نیاز مشخص شد. میزان مورد نیاز از پودر خود را وزن کنید و به آب داخل سطل اضافه نمائید. با یک میله یا چوب پودر را درون آب هم بزنید تا به خوبی درون آب حل شود.
  • اضافه کردن آب به استخر: زمانی که احساس کردید تمام دانه‌های پودر درون آب حل شده وقت آن رسیده تا محلول درون سطل را به آب اضافه کنید. بهتر است محلول را به آرامی به آب اضافه کنید و آن را درون کناره‌های استخر بریزید.

خطرات استفاده از پودر کلر استخر:

شما ۲۴ ساعت بعد از اضافه کردن کلر به آب استخر باید مقدار کلر موجود در آب را اندازه بگیرید. مقدار توصیه شده برای از بین بردن میکروارگانیسم‌های بیماری‌زا مقدار ۴PPM می‌باشد. اگر این مقدار رعایت شود هیچ خطری برای سلامت شما نخواهد داشت. اما اگر کلر موجود در آب بیشتر از ۲PPM باشد، باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و سوزش چشم می‌شود. فراموش نکنید که تابش نور مستقیم خورشید باعث از بین رفتن کلر در آب می‌شود بنابراین برای استخرهای روباز باید از دستگاه‌های کلر زنی قوی‌تری استفاده کنید.

پودر کلر استخر از کجا بخریم؟

شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که این ماده را از کجا می‌توانیم خریداری کنیم. به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید این محصول را خریداری کنید. اما دو روش که معمولا بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما به طور کامل معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: اگر خیلی سریع نیاز به این ماده دارید، می‌توانید از خرید حضوری بهره ببرید. زیرا بعد از پرداخت سریع در دسترس شما قرار می‌گیرد. اما متاسفانه این ماده ممکن است در شهر شما به راحتی پیدا نشود، یا اینکه تنوع محصول چندان زیاد نباشد. اما می‌توانید شانس خود را امتحان کنید و به یک فروشگاه لوازم اسختر مراجعه کنید.
  2. خرید اینترنتی پودر کلر استخری: این روش مناسب کسانی است که وقت بیرون رفتن از منزل را ندارند و یا اینکه چنین فروشگاهی در شهر محل زندگی آنها وجود ندارد. خوشبختانه در فروشگاه‌های اینترنتی این ماده به فراوانی یافت می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را خریداری کنید و پس از دو تا سه روز کاری بسته به نوع فروشگاهی که انتخاب می‌کنید محصول خود را دریافت کنید.

نکات مهم هنگام استفاده از پودر کلر استخر:

  • فراموش نکنید که شما قرار است از یک ماده شیمیایی خورنده و خطرناک استفاده کنید، که در صورت استفاده نادرست سبب تحریک پوست و سوختگی شیمیایی می‌شود.
  • این ماده به لوله‌های فلزی آسیب جدی وارد می‌کند و احتمال منفجر شدن آن در صورت عدم رعایت نکات ایمنی به دور از انتظار نیست.
  • کلر می‌تواند باعث ایجاد تاول‌های پوستی و سوختگی شدید شود، استفاده نادرست می‌تواند به بینایی شما هم آسیب وارد کند. پس از لباس و عینک ایمنی استفاده کنید.
  • ترکیب کلر با مواد آلی دیگر سبب انفجار می‌شود، پس بدون دانش و مطالعه قبلی آن را با مواد دیگر ترکیب نکنید، زیرا خطر انفجار وجود دارد.
  • همیشه این پودر را درون یک سطل آب حل کنید و سپس آن را به آرامی به کناره‌های آب استخر اضافه کنید، زیرا گازهای خطرناک کمتری آزاد می‌کند.
  • بعد از کلر زنی آب استخر به هیچ عنوان تا ۲۴ ساعت از استخر استفاده نکنید، طی پروسه کلر زنی تهویه و تصفیه فعال باشد.

راهنمای خرید پودر کلر استخر:

شاید در نگاه اول تصور کنید که خرید این ماده کار بسیار ساده‌ای است. اما وقتی به بازار مراجعه می‌کنید و با انبوهی از تنوع محصولات مواجه می‌شوید، می‌بینید که کار چندان ساده‌ای هم نبوده و نیاز به داشتن یک سری اطلاعات در این زمینه دارد. اما اصلا نگران نباشید، ما در این مقاله به کمک شما آمده‌ایم و به سما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پودر کلر استخر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما معرفی کنیم. بعد از مطالعه این نکات شما به راحتی می‌توانید، محصول مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله استخری

نکات مهمی که هنگام خرید پودر کلر استخر باید در نظر بگیرید:

  1. قیمت پودر کلر: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این محصول قیمت آن می‌باشد. قبل از اینکه اقدام به خرید این محصول کنید، قیمت آن را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در رنج قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند. پیشنهاد می‌کنم بی‌خیال اجناس خیلی ارزان شوید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
  2. نوع پودر کلر: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداختیم، پودرهای کلر موجود در بازار انواع مختلفی دارند که هر یک از نظر حل شدن در آب و میزان کلر با هم تفاوت داشتند. اولین مورد دی کلر بود که دارای ۶۲ درصد کلر و ماندگاری بالا در آب بود و برای استخرهای خیلی کثیف استفاده می‌شد. دومی هیپوکلریت لیتیوم بود که مقدار کلر کمتری داشت پس در صورت استفاده باید مقدار بیشتری از پودر را استفاده کنید و در آخر هیپوکلریت کلسیم قوی‌ترین پودر موجود در بازار که حوی ۶۵ درصد کلر بود و از همه طرفدار بیشتری داشت.
  3. میزان قلیایی بودن آب PH: همیشه قبل از خرید پودر کلر میزان PH آب استخر خود را اندازه‌گیری کنید. در صورت بالا بودن PH یا قلیایی بودن آب باید به همراه کلر یک ماده اسیدی هم خریداری کنید و آن را به آب استخر خود اضافه کنید. استفاده از کلر می‌تواند PH آب شما را بالا ببرد. البته همیشه بعد از میزان کلر موجود در آب استخر میزان PH آب است که مشخص می‌کند چه میزان کلر به آب اضافه کنید.
  4. حجم ظرف کلر: چون کلر به صورت جامد و پودری درون ظرف مخصوص نگهداری می‌شود، حجم ندارد و بر اساس وزن اندازه گیری می‌شود. وزن هر محصول روی ظرف آن قید شده که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود وزن دلخواه را خریداری کنید. حل کردن مقدار وزنی در حجم مشخصی از آب غلظت کلر را مشخص می‌کند. پس همیشه برای مقدار کلر مورد نیاز به آب استخر محلول مولار آن را تهیه کرده و به آب استخر اضافه کنید.
  5. برند محصول: کلر هم مانند سایر محصولات و مواد شیمیایی توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود. هر شرکت برند اختصاصی خود را دارد. برای خرید کلر استخری با کیفیت به دنبال برند‌های معروف و شناخته شده بازار بروید. این محصولات معمولا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هیچ کار یک شرکت اعتبار خود را فدای کیفیت کمتر نمی‌کند و برندهای معروف همیشه باکیفیت هستند.
  6. بازخورد مشتریان: نظرات صادقانه مشتریان قبلی یعنی کسانی که قبلا یک محصول را خریداری و از آن استفاده کرده‌اند، می‌تواند شما را در خرید بهتر یاری کند. همیشه محصولی را خریداری کنید که بیش از ۸۰ درصد نظرات مثبت را به خود اختصاص داده باشد. اگر محصولی کمتر از این مقدار نظر مثبت داشت می‌توانید از خرید آن صرف نظر کنید.

روش نگهداری از پودر کلر استخر:

  • این ماده باید در مکان‌های دارای تهویه هوای قدرتمند نگهداری شود و نباید آن‌ را در کنار سایر مواد فرار هم نگهداری کرد.
  • اگر هیپوکلریت کلسیم را خریداری می‌کنید، نگران نگهداری از آن نباشید، زیرا از سایر پودرها پایدارتر است و می‌توان آن را در حجم بالا خریداری کرد.
  • کلر با مواد آلی دیگر واکنش شیمیایی برقرار می‌کند، بنابراین باید آن را در مکان‌های خشک و به دور از مواد آلی دیگر نگهداری کرد.
  • هرگز این ماده را در کنار بنزین، منسوجات یا چوب نگهداری کنید، زیرا این ماده گرمای لازم جهت اشتعال این مواد را می‌تواند فراهم کند.
  • بهتر است آن را در ظرف‌های سر بسته پلاستیکی و در حجم کم نگهداری کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پودر کلر استخر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پودر کلر استخر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پودر کلر مدل A2 وزن ۱۰۰۰ گرم

پودر کلر مدل A2 وزن 1000 گرم

مشخصات

  • مناسب برای
    استخرهای عمومی و خانگی
  • جنس
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پودر کلر مدل po1 وزن ۱ کیلوگرم

پودر کلر مدل po1 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۹ سانتی‌متر
  • عرض
    ۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • مناسب برای
  • ظرفیت وزنی
    ۱
  • ظرفیت
    ۱
  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پودر کلر مدل سولوکس ۱۰۰ درصد حلال وزن ۱۸ کیلوگرم

پودر کلر مدل سولوکس 100 درصد حلال وزن 18 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۲۷ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۷ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر
  • ظرفیت وزنی
    ۱۸ کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • سایر توضیحات
    جنس بشکه: پلی اتیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پودر کلر مدل K500 وزن ۵۰۰ گرم

پودر کلر مدل K500 وزن 500 گرم

مشخصات

  • طول
    ۱۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر
  • ظرفیت وزنی
    ۰.۵
  • ظرفیت
    ۰.۵
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    لازم به توضیح است این پودر کلر مناسب برای ضد عفونی اب می باشد و جزو ترکیبات سمی محسوب می گردد لذا دور از دسترس اطفال باشد و موقع استفاده از دستکش و ماسک استفاده شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پودر کلر مدل پرکلرین کد ۶۰

پودر کلر مدل پرکلرین کد 60

مشخصات

  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پودر کلر مدل کلران ۶۰ وزن ۴۰ کیلوگرم

پودر کلر مدل کلران 60 وزن 40 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مشخصات محصول هیپوکلریت کلسیممورد مصرف: در تصفیه آب برای مصرف انسانی_ سایر اسامی تجاری: پرکلرین، هیپوکلریت کلسیمفرمول شیمیایی: Ca(ClO)2گرید استاندارد: صنعتی(۳۳۵۲) و مورد مصرف در تصفیه آب برای مصارف انسانی (۷۰۹۸)مشخصات فیزیکی: جامد گرانولی سفیدرنگ، دارای بوی تند کلر که در آب و الکل حل و قدرت واکنش پذیری بالایی داردپایداری و برهم کنش ها: این ماده در دمای بالا ناپایدار است و با روغن ها و مواد آلی به سرعت واکنش داده و آتش زا می باشد.جابجایی و انبارش: دور از مواد ناسازگار، مواد احیا کننده، مواد آلی، اسیدها، مواد سوختنی، در محیط خنک و خشک، نگهداری گردد.احتیاط محیطی: در صورت پخش مواد، جمع آوری و در سطل های عاری از هرگونه مواد ناسازگار قرار دهید.بسته بندی و تحویل: بشکه های ۴۰ کیلویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پودر کلر توسکا شیمی کد ۰۱۲

پودر کلر توسکا شیمی کد 012

مشخصات

  • مناسب برای
    گندزدایی و ضد عفونی آب
  • جنس
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پودر کلر مدل cl-03 وزن ۶ کیلوگرم

پودر کلر مدل cl-03 وزن 6 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۶
  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پودر کلر مدل شارک

پودر کلر مدل شارک

مشخصات

  • طول
    ۱۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۰۰۰
  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پودر کلر مدل ۶۰ درصد وزن ۷۵۰ گرم

پودر کلر مدل 60 درصد وزن 750 گرم

مشخصات

  • طول
    ۸ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
  • جنس
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پودر کلر مدل نیرو کلر وزن ۴۵ کیلوگرم

پودر کلر مدل نیرو کلر وزن 45 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۴۵ کلوگرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پودر کلر مدل cl-3

پودر کلر مدل cl-3

مشخصات

  • طول
    ۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۱
  • ظرفیت وزنی
    ۳
  • ظرفیت
    ۳
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای ضدعفونی کردن استخر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پودر کلر مدل کلران ۶۵ درصد وزن ۲۵ کیلوگرم

 پودر کلر مدل کلران 65 درصد وزن 25 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پودر کلر مدل ۶۰ درصد وزن ۴۰ کیلوگرم

پودر کلر مدل 60 درصد وزن 40 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۵۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۵۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰
  • ظرفیت
    ۴۰
  • جنس
    پلاستیک
  • اقلام همراه
    کلر ۶۰%+-۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پودر کلر استخرهای ساحل شرقی کد ۰۱

پودر کلر استخرهای ساحل شرقی کد 01

مشخصات

  • مناسب برای
    ضدعفونی و سالم سازی آب
  • جنس
    گچ
  • سایر توضیحات
    کلر ۷۰درصد برند استخرهای ساحل شرقی ساخت کشور ژاپن و جزو ۱۰ برند برتر کلر میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پودر کلر مدل پرکلرین حجم ۲.۸ کیلوگرم

پودر کلر مدل پرکلرین حجم 2.8 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۱۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر
  • ظرفیت وزنی
    ۲.۸
  • ظرفیت
    ۲.۸
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پودر کلر استخر کد ۰۱ وزن ۳ کیلوگرم

پودر کلر استخر کد 01 وزن 3 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۱۷ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر
  • ظرفیت وزنی
    ۳
  • جنس
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پودر کلر پرایم آکوا مدل APS-hypo 12 وزن ۱۵ کیلوگرم

پودر کلر پرایم آکوا مدل  APS-hypo 12 وزن 15 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۶
  • ظرفیت
    ۱۶
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    داشتن استخر چه در محیط های خانگی و چه در محیط های تفریحی و صنعتی نیاز به رسیدگی های دوره ای دارد که در صورت انجام ندادن آنها مشکلاتی از قبیل افزایش باکتری ها، پشه های آبزی، جلبکهاو همین طور میکروارگانیسم های آب که همگی باعث از بین رفتن زیبایی محیط و آسیب های جبران ناپذیری به انسان خواهند شد برای برطرف کردن این مشکل به ساده ترین روش ممکن می توان اقدام کرد پودر کلر حاوی سولفات مس ، سولفات آلومینیوم و کات کبود می باشد.استفاده از این پودر باعث از بین رفتن باکتری ها ، ضد عفونی محیط و شفافیت آب می شود . پودر کلر ۱۵ کیلو گرمی در بسته بندی جدید مناسب جهت ضدعفونی کردن سطوح و پله ها کف آسانسور، ضدعفونی کردن استخر، با آرم و نشان پرایم آکوا (PRIME AQUA) می باشد، بسته بندی این محصول شامل ۱۵ کیلوگرم پودر کلرمی باشد و به راحتی می توان در استخر حل کرد.برای تصفیه ۱۰ هزار لیتر آب در طی یک هفته فقط ۱۰ گرم کافیست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پودر کلر مدل آکوافیت وزن ۴۵ کیلوگرم

پودر کلر مدل آکوافیت وزن 45 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر و مصارف تصفیه آب
  • ظرفیت وزنی
    ۴۵ کیلوگرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پودر کلر مدل کلران ۶۵ درصد وزن ۲۵ کیلوگرم

پودر کلر مدل کلران 65 درصد وزن 25 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک سخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پودر کلر مدل اتم شیمی وزن یک کیلوگرم

پودر کلر مدل اتم شیمی وزن یک کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۸ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر ها و تصفیه آب
  • ظرفیت وزنی
    یک کیلوگرم
  • جنس
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پودر کلر مدل پرکلرین وزن ۶۰۰ گرم

پودر کلر مدل پرکلرین وزن 600 گرم

مشخصات

  • طول
    ۱۴ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر
  • ظرفیت وزنی
    ۶۰۰
  • ظرفیت
    ۶۰۰
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پودر کلر مدل ۶۰ وزن ۴۰ کیلوگرم

پودر کلر مدل 60 وزن 40 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت وزنی
    ۴۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    جنس بشکه: پلی اتیلنمشخصات محصول هیپوکلریت کلسیم ۶۰ درصدمورد مصرف: در تصفیه آب برای مصرف انسانی_ سایر اسامی تجاری: پرکلرین، هیپوکلریت کلسیمفرمول شیمیایی: Ca(ClO)2گرید استاندارد: صنعتی(۳۳۵۲) و مورد مصرف در تصفیه آب برای مصارف انسانی (۷۰۹۸)مشخصات فیزیکی: جامد گرانولی سفیدرنگ، دارای بوی تند کلر که در آب و الکل حل و قدرت واکنش پذیری بالایی داردپایداری و برهم کنش ها: این ماده در دمای بالا ناپایدار است و با روغن ها و مواد آلی به سرعت واکنش داده و آتش زا می باشد.جابجایی و انبارش: دور از مواد ناسازگار، مواد احیا کننده، مواد آلی، اسیدها، مواد سوختنی، در محیط خنک و خشک، نگهداری گردد.احتیاط محیطی: در صورت پخش مواد، جمع آوری و در سطل های عاری از هرگونه مواد ناسازگار قرار دهید.بسته بندی و تحویل: بشکه های ۴۰کیلویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پودر کلر مدل cl-03 مقدار ۳ کیلوگرم

پودر کلر مدل cl-03 مقدار 3 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • مناسب برای
    ۱
  • ظرفیت وزنی
    ۳
  • ظرفیت
    ۳
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای ضدعفونی کردن استخر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پودر کلر مدل کلران ۶۵ درصد وزن ۲۵ کیلوگرم

پودر کلر مدل  کلران 65 درصد وزن 25 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۲۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پودر کلر مدل پرکلرین حجم ۱.۵ کیلوگرم

پودر کلر مدل پرکلرین حجم 1.5 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۱۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر
  • ظرفیت وزنی
    ۱.۵
  • ظرفیت
    ۱.۵
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پودر کلر آکوا پرو مدل آنزیم دار

پودر کلر آکوا پرو مدل آنزیم دار

مشخصات

  • جنس
    کچه
  • سایر توضیحات
    پودر کلر گرانول آنزیم دار برند AQUA Pro ساخت کشور کانادار بسته بندی ۸۵۰گرم با درصد خلوص ۷۰% درصد بدون نیاز به افزودنی دیگری بعنوان مثال سولفات مس برای ضدعفونی کردن آب استخر مورد استفاده قرار میگیرد و این کلر بعلت دارا بودن آنزیم کامل ترین کلر گرانولی می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پودر کلر مدل پرکلرین وزن ۴.۹ کیلوگرم

پودر کلر مدل پرکلرین وزن 4.9 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۱۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۱۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۹ کیلوگرم
  • مناسب برای
    استخر
  • ظرفیت وزنی
    ۴.۹
  • ظرفیت
    ۴.۹
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پودر کلر مدل نیرو کلر ۶۵ درصد وزن ۴۵ کیلوگرم

پودر کلر مدل نیرو کلر 65 درصد وزن 45 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۴۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    جنس بشکه: پلی اتیلنمدت انقضا: یک سال پس از تولید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پودر کلر مدل آکوافیت کد ۱۵۰ وزن ۱۵ کیلوگرم

پودر کلر مدل آکوافیت کد 150 وزن 15 کیلوگرم

مشخصات

  • طول
    ۳۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۲۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • ظرفیت وزنی
    ۱۶
  • جنس
    سایر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پودر کلر استخر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا