آشپزخانهلوازم خانگی برقی

سرخ‌ کن بدون روغن، راهنمای خرید اینترنتی بهترین سرخ کن بدون روغن

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سرخ‌ کن بدون روغن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از دستاوردهای مهم بشر از گذشته تا به امروز اختراع سرخ کن بدون روغن است. همان طور که می‌دانید امروزه به دلیل کم تحرکی افراد جامعه اکثر مردم به بیماری چربی خون و کبد چرب مبتلا هستند، تنها راه درمان این بیماری‌ها رژیم غذایی مناسب است. به همین منظور شما باید تا حد امکان از مصرف غذاهای سرخ کردنی در روغن خودداری کنید. شما به وسیله سرخ کن بدون روغن می‌توانید تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری‌ها جلوگیری کنید و اگر به این بیماری‌ها مبتلا شده‌اید خود را درمان نمائید. همه ما به خوبی می‌دانیم که غذاهای سرخ کردنی خوشمزه‌تر از غذاهای آب‌پز هستند، بنابراین نمی‌توان آن‌ها را کنار گذاشت پس بهتر است از یک سرخ کن بدون روغن استفاده کنیم.

شاید خیلی از شما با خواندن این مقاله تصور کنید که این سرخ کن‌ها کاملا بدون روغن هستند، اما این اصلا درست نیست. زیرا سرخ کن بدون روغن هم برای سرخ کردن مواد غذایی به یک مقدار خیلی کم روغن نیاز دارد. شما تنها با اسپری کردن مقداری روغن کف ظرف می‌توانید انواع ماده غذایی را درون آن سرخ نمائید. اگر به فکر سرخ کردن مواد غذایی خود با کمترین میزان روغن و سرعت سرخ شدن خیلی سریع هستید به شما پیشنهاد می‌کنم حتما یک سرخ کن بدون روغن را برای خود خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سرخ کن بدون روغن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا شما را در مورد خرید این محصول ارزشمند یاری کنیم و شما را با انواع سرخ کن بدون روغن آشنا کنیم و یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سرخ کن بدون روغن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش دهیم.

سرخ‌ کن بدون روغن چیست؟

نوعی وسیله خانگی برقی که با حجم کمی از روغن قادر به سرخ کردن مواد غذایی شما در کمترین زمان ممکن است. بر خلاف سرخ‌کن‌های معمولی که با مقدار زیادی روغن مواد غذایی شما را سرخ می‌کردند، در این مدل‌ها فقط کف ظرف چرب شده و هوای گرم با سرعت از داخل مواد غذایی عبور می‌کند به همین علت به روغن خیلی کمی روغن نیاز دارند و نسبت به نمونه‌های معمولی سرعت سرخ شدن را افزایش می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرخ کن معمولی

سرخ‌ کن بدون روغن چگونه کار می‌کند؟

  • سرخ کن‌های بی‌روغن به شما اجازه می‌دهند تا غذای شما بدون روغن یا با مقدار بسیار کمی روغن پخته شود و مانند سرخ شدن باقی بماند. با این کار، بافت دلخواه از بیرون ترد و در داخل لطیف را به دست می‌آوریم، اما بدون جذب چربی ناسالم که کالری را چند برابر می‌کند و احتمال حمله قلبی را افزایش می‌دهد. برای رسیدن به این هدف، به لطف فن‌های قدرتمند، هوای بسیار گرم را در سراسر غذا به گردش در می‌آورند. به همین دلیل است که آن‌ها را سرخ کن هوا نیز می‌نامند، زیرا قرار گرفتن در معرض آن باعث ایجاد یک اثر سرخ کردنی می‌شود.
  • در واقع از نظر فنی، آن‌ها یک اجاق هوای داغ کوچک با سرعت کامل هستند. نمی‌توان گفت چیزی که به دست می‌آورید سرخ شده است، اما نتیجه بسیار مشابه غذای سرخ شده می‌باشد. حقیقت این است که آن‌ها این کار را انجام می‌دهند. شما با حذف کالری زیاد از روغن‌های گیاهی برای سرخ کردن، یک وعده غذایی سالم تر را دریافت می‌کنید. این چیزی است که نمی‌توانید در فر فن دار به دست آورید، اما سرخ کن هوا به شما این امکان را می‌دهد تا سریع، آسان و در زمان کمتری به نتیجه مطلوب برسید.

انواع سرخ‌ کن بدون روغن:

  1. سرخ‌کن بدون روغن انفرادی: ابتدایی‌ترین سرخ کن‌های بی روغن موجود در بازار هستند که شبیه یک ربات کوچک عمل می‌کنند. آن‌ها به طور کلی فقط یک پایه استوانه‌ای با یک سبد برای نگه داشتن مواد غذایی دارند که داخل و خارج سرخ کن می‌شوند. این مدل‌ها با کنترل دیجیتال یا سیستم تنظیم دستی عرضه می‌شوند. همچنین سرخ کن‌های بی روغنی با محفظه‌های دوگانه وجود دارند تا بتوانید دو نوع غذا را در دماهای مختلف به طور همزمان درست کنید.
  2. توستر سرخ کردنی بدون روغن: این مدل‌ها بسیار شبیه به یک اجاق توستر رومیزی استاندارد به نظر می‌رسند، اما عملکرد سرخ کردنی نیز دارند. یک نسخه پیشرفته تقریباً مانند افزودن اجاق اصلی دوم به آشپزخانه شما عمل می‌کند. زیرا آن‌ها می‌توانند کباب، پخت نان تست و موارد دیگر را اضافه کنند. حتی برخی از آن‌ها دارای عملکرد جوجه‌گردان نیز می‌باشند. برای کسی که میزبان جشن‌ یا گردهمایی‌های خانوادگی بزرگ است، فضای اضافی اجاق گاز که اینها فراهم می‌کنند ممکن است مانند یک موهبت الهی باشد. به علاوه، آن‌ها در هوا سرخ می‌شوند. اگرچه این مدل‌ها به دلیل اندازه بزرگ‌ترشان معمولاً به سرعت و شدت اجاق‌های سرخ کن انفرادی کوچکتر نیستند.
  3. سرخ کن بدون روغن مولتی پز: اینها پیشرفته ترین و همه کاره ترین مدل‌ سرخ کن‌های بدون روغن هستند. بسیاری از سرخ کن‌های بدون روغن بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، عملکردهای دیگری فراتر از سرخ کردن ساده در هوا دارند. عملکردهای اضافی متداول عبارتند از: عملکرد برشته کردن، عملکرد گرم کردن مجدد، عملکرد گریل، یا در برخی موارد عملکرد سرخ کن هوا بخشی از یک مولتی پز است که می‌تواند پخت را تحت فشار قرار دهد و همچنین سرعت پخت را نیز کم کند. بنابراین واقعاً می‌تواند یک دستگاه همه کاره باشد که سایر لوازم کوچک دیگر را به طور کامل از کار می‌اندازد.

آیا سرخ‌ کن بدون روغن واقعا به روغن نیاز ندارد؟

پاسخ کوتاه این است. خیر نیازی به روغن ندارید. اما برخی غذاها با اسپری سبک یا پوشش روغن پخت و پز خوب عمل می‌کنند. سبزیجاتی از جمله لوبیا سبز، کلم بروکلی، مارچوبه و حتی سیب زمینی اگر آن‌ها را در سرخ کن بی روغن بریزید خشک می‌شوند، پس کمی آووکادو یا روغن زیتون به شما کمک کند. به یاد داشته باشید، شما هنوز از روغن بسیار کمتری نسبت به سرخ کردن عمیق یا حتی سرخ کردن در ماهیتابه استفاده می‌کنید که در آن غذا در تمام مدت پختن در روغن می‌نشیند یا زیر آب فرو می‌رود. هر چیزی که دارای مقداری روغن ذاتی باشد، مانند مرغ یا ماهی قزل آلا، مقدار زیادی روغن طبیعی دارد که در حین پخت و پز از خود آزاد می‌کند.

بهترین سرخ‌ کن بدون روغن موجود در بازار:

همانطور که ممکن است دیده باشید، مدل‌های موجود در بازار عمل‌کردهای مختلفی را ارائه می‌دهند. علاوه بر ظرفیت و حالت‌های پخت از پیش تعریف شده، باید طراحی، سهولت تمیز کردن و گزینه‌های اتصال را نیز در نظر بگیرید. بنابراین ارزیابی نهایی می‌تواند بستگی زیادی به نیازهای واقعی شما داشته باشد. به عنوان مثال، نیاز به سرخ کن برای یک نفر یا یک زوج با خانواده ۴ یا ۵ نفره یکسان نیست. در مورد خانواده، نکته جالب این است که به دنبال مدلی با ظرفیت زیاد باشید که به شما این امکان را می‌دهد تا مقدار زیادی از مواد را معرفی کنید تا با یک پخت بتوانید تعداد زیادی غذا را آماده نمائید. با در نظر گرفتن این عوامل، باید عاقلانه مدلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. ما قبلاً مدل‌های بسیار جالبی را برای شما قرار داده‌ایم که باید به آن‌ها توجه کنید.

راهنمای خرید سرخ‌ کن بدون روغن:

  • قالب: اگرچه اکثریت قریب به اتفاق دارای یک سبد قابل جابجایی جانبی هستند، اما پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین مدل‌ها دارای یک کاسه در قسمت مرکزی با یک پنجره در قسمت بالایی هستند تا بدون نیاز به باز کردن چیزی، مراحل پخت و پز را مشاهده کنید. این نوع مدل‌ها معمولاً دارای عملکردهای اضافی هستند، به عنوان مثال با ماست‌ساز یا چند محفظه برای تهیه دو آماده‌سازی به طور همزمان وجود دارد.
  • اندازه: اندازه سرخ‌کن‌ها با واحد لیتر اندازه گیری می‌شود. معمولاً تولیدکنندگان این اطلاعات را همراه با جهت گیری تعداد وعده‌ها ارائه می‌دهند. اگر اینطور نیست، در نظر بگیرید که با مدل ۱.۵ لیتری می‌توانید ۴۰۰ گرم سیب زمینی سرخ کرده برای دو نفر بپزید.
  • دما: به چه دمایی می‌رسند این یک پارامتر بسیار مهم است که مستقیماً بر تطبیق پذیری آن تأثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید گوشت و ماهی را بپزید، ضروری است که آن‌ها را در خارج طلایی و در داخل آبدار نگه دارید. به یاد داشته باشید که این دستگاه در واقع یک فر کوچک است، بنابراین اگر دمای آن به ۲۳۰ درجه برسد، می‌توانید مانند اجاق سنتی تا زمانی که جا دارد آن را سرخ کنید. اگر اینطور نیست، آماده سازی شما محدود به ناگت، چیپس، کروکت و مانند آن خواهد بود.
  • کنترل: کنترل دستگاه که شامل دستی، دیجیتال یا از راه دور است. این در حالی است که ابتدایی‌ترین آن‌ها از دو صفحه برای تنظیم دما و زمان تشکیل شده‌اند، مدل‌های دیجیتال به شما این اجازه را می‌دهند تا هر دو پارامتر را دقیقاً پیکربندی کنید. اگر Wi-Fi دارند، می‌توانید آن را در هر کجا که هستید از طریق برنامه کنترل کنید.
  • چرخش: همانطور که در فر اتفاق می‌افتد، هر از گاهی وقت آن است که درب غذا را باز کرده و بچرخانید تا به طور یکنواخت مغز پخت و برشته شود، مگر اینکه عملکرد چرخشی برای رسیدن به این هدف را داشته باشند.
  • سهولت در استفاده: سهولت در جداسازی و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته باشد. اگر ماشین ظرفشویی دارید، ضروری است که بتوانید سبد داخل آن را برای راحتی بیشتر بشویید. در هر صورت، تحسین برانگیز است که می‌توانید به راحتی آن را برای تمیز کردن جدا کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تابه گریل

هنگام خرید سرخ‌ کن بدون روغن چه نکاتی را باید در نظر گرفت:

  1. ظرفیت سرخ‌کن: آنچه مناسب است با لیتر اندازه گیری می‌شود و بستگی به این دارد که چند نفر از شما در خانه هستید و چه نوع غذایی می‌خورید قانون نسبتاً آسان است، تعداد غذاهایی که قرار است مرتباً از آن‌ها سرو کنید مستقیماً با تعداد لیتر در سرخ کن مطابقت دارد. . یعنی یک ۱.۵ لیتری برای یک نفر ایده آل است. نمونه ۲ لیتری و کم قابل استفاده برای دو نفر و …. اگر به دنبال یکی از این وسایل برای یک خانواده حدودا ۴ نفره هستید، توصیه می‌شود حتما به دنبال یک سرخ کن حداقل ۵ لیتری باشید. سرخ‌کن‌های بدون روغن نسبت به سرخ‌کن‌های کلاسیک به طور قابل‌توجهی زمان بیشتری برای اتمام پخت و پز دارند. بنابراین، بهتر است یک مدل بزرگ را خریداری کنید و یک عملیات واحد انجام دهید تا اینکه یک واحد کوچکتر را خریداری کنید و مجبور به انجام دسته‌های بی پایان باشید.
  2. قدرت: آن را با وات اندازه گیری می‌کنند و هر چه بیشتر در تئوری بهتر است، زیرا طیف وسیع تری از آماده سازی را در دماهای بالا و پایین امکان پذیر می‌کند. با این حال، اکثر تولید کنندگان وات مشابهی برای سرخ کن‌های بی روغن با ظرفیت‌های مشابه دارند.
  3. سیستم سرخ کردن: در واقع، تقریباً همه سرخ‌کن‌ها از سیستم Airfryer فیلیپس تقلید می‌کنند، پیشگام در داشتن یک کشو یا توری که در آن چیزی را که می‌خواهید سرخ کنید قرار می‌دهید و می‌توانید به راحتی آن را با کشیدن دسته جدا کنید. اما تفال، رقیب بزرگش با مدل Actifry، سیستم دیگری دارد که در آن یک پارو غذا را می چرخاند تا از چسبیدن آن به دلیل کمبود روغن جلوگیری کند. مزیت آن عیب آن است، زیرا برای آماده سازی‌های خاص، پالت می‌تواند کروکت را در صورتی که خانگی باشد و فریز نشده باشد یا هر آماده سازی حساس دیگری بشکند.
  4. لوازم جانبی: هر برندی معمولا مجموعه‌ای از لوازم جانبی را با سرخ کن خود ارائه می‌دهد. به خوبی تجزیه و تحلیل کنید که هر کدام برای چه هستند و آیا می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید. در برخی موارد، سرخ کن‌ها با وسایلی همراه هستند که قبلاً به شما گفته بودیم که هرگز از آن‌ها استفاده نخواهید کرد.
  5. سرعت: اولاً، سرخ کن بی روغن کوچکتر از اجاق هواکش معمولی است‌. به این معنی که هوای کمتری در داخل برای گرم کردن دارد. این البته به این معنی است که خیلی سریعتر گرم می‌شود یا بیشتر آن‌ها حتی نیازی به گرم کردن ندارند و غذا را سریعتر آماده می‌کنند. بنابراین سرعت مطمئنا اولین تفاوت است.
  6. اندازه کوچکتر: البته، اندازه کوچکتر به آن اجازه می‌دهد تا غذا را سریعتر گرم کند و سریعتر از قبل گرم شود، اما باز هم، هرگز نمی‌توانید بوقلمون خود را در آن سرخ کنید. بنابراین برای خانواده‌های پرمشغله، ممکن است که بخواهید غذای خود را به صورت دسته‌ای بپزید یا فقط یک جزء از غذا را در آن سرخ کنید، البته اگر از سرخ‌کن کوچک‌تری استفاده کنید.
  7. غذای ترد: این چیزی نیست که کسی هرگز به آن اشاره کند، اما سرخ کن بی روغن در حین پخت و پز هوای گرم یا بخار را از پشت خارج می‌کند، برخلاف سرخ‌کن معمولی که همه چیز در آن وجود دارد و داخل آن محبوس می‌شود و وقتی درب دستگاه را باز می‌کنید بخار می‌کند. هرچه بخار کمتری در داخل محبوس شود، غذای شما تردتر می‌شود، بدون شک سرخ کن بی روغن به همین دلیل ترد تر می‌شود.
  8. کارکردن ارزان‌تر: طبق این آزمایش کوچک در اینجا، یک سرخ کن بی‌روغن در واقع تقریباً نصف هزینه کارکردن نسبت به سرخ‌کن معمولی است. بسته به اینکه در وهله اول چقدر از سرخ‌کن استفاده می‌کنید، این می‌تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در قبض برق شما در سال شود.
  9. قابلیت حمل و نقل: البته سرخ کن‌های بی روغن فوق العاده سبک نیستند، اما به راحتی می‌توان آن‌ها را در آشپزخانه جابجا کرد یا در ماشین حمل کرد. به عنوان مثال، برای دانشجویان آسان است که یک سرخ کن کوچک با خود به خوابگاه دانشگاه ببرند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سرخ کن بدون روغن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای سرخ کن بدون روغن ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9863

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۱.۴ کیلوگرم لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۲۲۵ وات
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • توضیحات صفحه نمایش
    لمسی
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • ظرفیت روغن
    ۷.۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-659

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-659

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۲x37x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-568

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-568

مشخصات کلی

  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650/91

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۴۳۳x321x315 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سرخ کن بدون روغن سوناشی مدل SAF-108

سرخ کن بدون روغن سوناشی مدل SAF-108

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۵x6x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400EU

سرخ کن بدون روغن نینجا مدل AF400EU

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۹.۵ لیتر لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۴۷۰ وات
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش بدون قابلیت لمس ( در اثر گرما آسیب نمیبیند ) نشان دادن دما و زمان باقی مانده دو سبد به صورت مجزا پنل کنترل مجزا برای هر کدام از سبد ها
  • طول سیم
    ۸۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9216

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9216

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۰x30x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-756

مشخصات کلی

  • وزن
    ۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سرخ کن بدون روغن زوله له مدل ZA005

سرخ کن بدون روغن زوله له مدل  ZA005

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۰ × ۳۸ × ۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل ۷۵۷

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل 757

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۶.۵ لیتر
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش لمسی
  • طول سیم
    ۵۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-658

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-658

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۴۰x30x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سرخ کن بدون روغن سوناشی مدل SAF-920

سرخ کن بدون روغن سوناشی مدل SAF-920

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۹.۲ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • توضیحات صفحه نمایش
    صفحه نمایش تمام لمسی
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای ۱۰ برنامه پختکشو شفافصفحه تمام لمسیدارای هشدار همزدن غذا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9285

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9285

مشخصات کلی

  • وزن
    ۶.۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

مشخصات کلی

  • وزن
    ۵.۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

مشخصات کلی

  • وزن
    ۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۴۰x350x360 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFM75

سرخ کن بدون روغن کنوود مدل HFM75

مشخصات فنی

  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای صحفه نمایش لمسی
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل ۱۲/۵

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل 12/5

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۱۲/۵ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۴۰۰ وات
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای برنامه های تنظیم شده برای پخت سریع و آسان
  • طول سیم
    ۵۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    محفظه داخل استیل ضد زنگدارای المنت قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2453AF

سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2453AF

مشخصات کلی

  • وزن
    ۳۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سرخ کن بدون روغن پارس خزر مدل کریسپی

سرخ کن بدون روغن پارس خزر مدل کریسپی

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۴.۷ لیتر
  • توضیحات صفحه نمایش
    ندارد
  • طول سیم
    ۹۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل SCS-6090

سرخ کن بدون روغن سیلورکرست مدل SCS-6090

مشخصات فنی

  • ظرفیت
    ۱۰ لیتر
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۲۰۰ وات
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • توضیحات صفحه نمایش
    دارای برنامه های تنظیم شده برای پخت سریع و آسان
  • طول سیم
    ۶۰ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    محفظه داخل استیل ضد زنگ دارای المنت قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سرخ کن بدون روغن مباشی مدل ME-AF985

سرخ کن بدون روغن مباشی مدل ME-AF985

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۰x30x30 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457

سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457

مشخصات کلی

  • وزن
    ۳۲۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سرخ کن بدون روغن هیملر مدل HAF6280

سرخ کن بدون روغن هیملر مدل HAF6280

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۸۵x335x350 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سرخ کن بدون روغن ترام هاوس مدل AF-25650

سرخ کن بدون روغن ترام هاوس مدل AF-25650

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۱۴x314x315 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY505

مشخصات کلی

  • ابعاد
    سانتی‌متر
  • وزن
    گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY501

سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY501

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۵x35x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۶۰x264x295 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۵۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-556

سرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-556

مشخصات کلی

  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9280

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۴۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سرخ کن بدون روغن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ایرانیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا