لوازم خانگی برقی

دستگاه میوه خشک کن، راهنمای خرید اینترنتی دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات ارزان

راهنمای خرید انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی

امروز قصد داریم شما را با دستگاه میوه خشک کن آشنا کنیم. همانطور که همه می‌‌دانیم مصرف روزانه انواع میوه و سبزیجات همواره توسط متخصصان تغذیه مورد توجه قرار گرفته است. خصوصا اگر فرزند کوچک در خانه دارید، استفاده شما از میوه‌های متنوع باید چند برابر شود؛ چون کودکان نسبت به بزرگسالان برای رشد قد، وزن، هوش و… بیشتر به مصرف میوه و سبزیجات نیاز دارند. گاهی اوقات پیش می‌آید که فرزند شما به خوردن میوه‌های خاصی تمایل نشان می‌دهد و طبیعی است که آن میوه‌ی خاص در همه‌ی فصول موجود نیست. پس چاره‌ی کار چیست؟ بله درست حدس زدید، خشک کردن میوه تنها راه برای استفاده از میوه‌ی مورد علاقه‌ی او می‌باشد.

در گذشته خشک کردن انواع میوه کاری پر از دردسر و سختی بود. به گونه‌ای که بعد از شستن میوه‌ها، باید آنها را در مکانی که نور مستقیم خورشید به آن می‌تابید، بر روی پارچه‌ای پهن کنند و بعد از گذشت مدت نسبتا طولانی میوه‌ها خشک می‌شدند. بدیهی است که این روش به لحاظ بهداشتی خیلی سالم نبود، چرا‌ که گرد‌و‌خاک موجود در هوا بر روی میوه‌ها می‌نشست و آنها را آلوده می‌کرد.

تا این که بعد از گذشت مدتی، کارشناسان و محققان دستگاهی را ساختند که میوه‌ها را به صورت خودکار خشک می نماید و دردسر روش‌های سنتی را ندارد. به گونه‌ای که در مدت کوتاهی میوه‌ی خشک شده‌ی مدنظرتان را با بالاترین کیفیت و سلامت دریافت می‌کنید. به دلیل ارتباط مستقیمی که دستگاه میوه خشک‌کن با سلامت افراد دارد، انتخاب یک دستگاه باکیفیت کار سخت و دشواری است. ما قصد داریم در این مطلب با شما عزیزان کمک نماییم تا بهترین وسیله را خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

دستگاه میوه خشک‌کن چیست؟

میوه خشک کن دستگاهی است که با استفاده از جریان برق، باعث می‌شود میوه‌هایی که درون قفسه‌های آن قرار داده‌اید به بهترین نحو ممکن و با حفظ ویتامین‌ها و مواد معدنی، خشک شوند. یکی از حسن‌های دستگاه‌های میوه خشک‌کن حفظ ویتامین‌های موجود در میوه است؛ به گونه‌ای که در روش‌های سنتی این قابلیت وجود نداشت و می‌توان گفت املاح موجود در میوه به دلیل تابش مستقیم نور خورشید از بین می‌رفت. به خاطر همین خاصیت است که مادران و خانم‌هایی که به سلامت اعضای خانواده‌ی خود اهمیت می‌دهند، به سراغ خرید این دستگاه می‌روند. وظیفه‌ی اصلی این وسیله حذف رطوبت و آب موجود در بافت انواع میوه‌ها می‌باشد؛ به گونه‌ای که می‌توان از آن‌ها برای مدت طولانی استفاده کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه عرق گیری

انواع دستگاه میوه خشک کن:

هنگامی که شروع به خرید بهترین دستگاه میوه خشک‌کن می‌کنید، متوجه می‌شوید که اکثر مدل‌ها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • میوه خشک‌کن جریان عمودی
  • میوه خشک‌کن جریان افقی

همانطور که از نام‌ آن‌ها پیداست، می‌توانید به سرعت تفاوت دو نوع خشک‌کن را بر اساس جهت آن‌ها و اینکه میوه و سبزیجات به صورت عمودی روی هم چیده شده‌اند یا در کنار هم قرار گرفته‌اند را ثابت می‌کند آن‌ها با هم تفاوت دارند.

دستگاه خشک ‌کن میوه با جریان عمودی

اکثر دستگاه‌های میوه‌ خشک‌کن با جریان عمودی کار می‌کنند که گاهی به آن‌ها دستگاه‌های خشک‌کن واحد روی هم می‌گویند. منبع گرمایی دارند که یا در کف دستگاه یا در بالای آن قرار دارد. دستگاه‌های میوه خشک‌کن عمودی مقرون به صرفه ترین گزینه‌ها هستند، اما این تا حدی به این دلیل است که گرما را به طور یکنواخت پخش نمی‌کنند. اکثر مدل‌های جریان عمودی دارای یک فن هستند که به این امر کمک می کند. آن‌ها برای اکثر سبزیجات و میوه‌ها به اندازه کافی خوب عمل می‌کنند، اما برای بیرون آوردن میوه خشک شده مرغوب از آن‌ها کار سخت‌تری خواهید داشت.

فواید:

  • مقرون به صرفه هستند،
  • کوچک و جمع و جور هستند و معمولاً فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و به راحتی می‌توان آن‌ها را نگهداری کرد.
  • آن‌ها اغلب قابل گسترش هستند. بسیاری از این دستگاه‌های خشک کن میوه به شما این امکان را می‌دهند که قفسه‌های بیشتری بخرید تا در طول زمان آن‌ها را به دستگاه خود اضافه کنید.

دستگاه خشک کن میوه با جریان افقی

میوه خشک‌کن‌های با جریان افقی، که گاهی اوقات به عنوان خشک کن سینی قفسه نیز شناخته می شوند، بیشتر شبیه یک اجاق معمولی عمل می‌کنند و منبع گرمایش در پشت آن‌ها قرار دارد. آن‌ها گران تر از مدل‌های عمودی هستند، اما به عنوان خشک کن با سرعت یکنواخت‌تر در سراسر دستگاه شناخته می‌شود.

فواید:

  • خشک کردن یکنواخت و کارآمد در سرتاسر دستگاه
  • قابل استفاده برای میوه و سبزیجات سفت
  • استفاده از آن‌ها بسیار آسان است. هنگامی شروع، هیچ کار دستی لازم نیست.
  • می توانید دستور العمل‌های جاه طلبانه‌تری را امتحان کنید.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات:

  1. فواید سلامتی: خشک کردن میوه و سبزیجات به حفظ مواد مغذی طبیعی موجود در آن‌ها کمک می‌کند. از آنجایی که دستگاه‌های خشک کن به سادگی رطوبت میوه و سبزیجات را از بین می‌برند، ویتامین‌ها و آنزیم‌های سالم بیشتری از خود باقی می‌گذارند. به علاوه، غذاهای خشک شده یا کنسرو شده تجاری اغلب حاوی نمک یا مواد نگهدارنده مبتنی بر گوگرد هستند که می‌تواند باعث مشکلات سلامتی برای برخی از مصرف کنندگان شود. برخی نیز شامل مونوسدیم گلوتامات می‌باشند که بسیاری از مردم به آن حساس هستند، در حالی که برخی دیگر قند اضافه کرده‌اند که نه تنها ضروری نیست بلکه ناسالم است. هنگام استفاده از دستگاه خشک کن برای تهیه میوه‌های خشک، سبزیجات یا سایر غذاها، می‌توانید انتخاب کنید که کدام افزودنی‌ها را در دستور العمل‌های خود قرار دهید.
  2. صرفه جویی در هزینه: با خشک کردن و نگهداری میوه و سبزیجات اضافی برای استفاده در دستور العمل‌ها یا به عنوان تنقلات سالم برای فروش، می توانید از محصولاتی استفاده کنید که در صورت عدم استفاده به موقع ممکن است هدر بروند. میوه و سبزیجات خشک ماندگاری بیشتری نسبت به مواد غذایی تازه دارند، بنابراین می توانید آن‌ها را به صورت عمده خریداری کنید و نگران دور ریختن اضافی آن‌ها نباشید. علاوه بر این، خرید برخی از مواد غذایی خشک یا مواد اولیه ممکن است گران باشد. اگر بودجه شما محدود است، انتخاب و خرید میوه‌های تازه و خشک کردن آن‌ها می تواند در درازمدت به شما کمک کند تا در هزینه خود صرفه جویی کنید.
  3. سهولت استفاده: در حالی که برای یافتن دستور غذایی میوه خشک شده مورد علاقه خود به مقداری آزمون و خطا نیاز دارید. از آنجا که فرآیند تست کردن خشک شده میوه و سبزیجات به مقدار زیادی زمان نیاز دارد و امکان از بین رفتن میوه و سبزیجات با یک اشتباه ساده وجود دارد. بسیاری از تولید کنندگان منابع زیادی را ارائه می‌دهند که می‌تواند به شما در تهیه و خشک کردن میوه و نگهداری صحیح از انواع مختلف میوه‌ها کمک کند و کار را برای شروع آسان ‌کند.

روش‌های مختلف خشک کردن میوه‌ها:

  • روش طبیعی یا خانگی: همانطور که در قسمت بالا هم توضیح دادیم، خشک شدن میوه‌ در این روش از طریق تابش مستقیم نور خورشید است. اما این شیوه‌ی خشک شدن میو‌ه‌ها از نظر بهداشتی خیلی مناسب نیست، چرا که در معرض انواع آلودگی، باد، باران، گرد و خاک و… قرار می‌گیرند.
  • روش برقی: در روش‌ برقی یا همان استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن، به طور کامل از سلامت میو‌ه‌های خشک شده مطمئن خواهید بود. چون تنها از طریق حذف آب و رطوبت میوه‌ها بدون هیچ گونه دردسری خشک خواهند شد. در روش قبلی، بخشی از ویتامین‌های میوه‌ها از بین خواهد رفت، اما در این روش با حفظ املاح و مواد معدنی، با راحتی میوه‌ها خشک می‌شوند.

دستگاه میوه خشک‌کن چگونه کار می‌کند؟

دستگاه‌های خشک کن رطوبت میوه و سبزیجات را بدون پختن از بین می‌برند. این کار با استفاده از یک عنصر گرمایشی که دمای یکنواخت و گرم را فراهم می‌کند و یک فن کوچک که هوا را از پایین یا پشت دستگاه وارد سینی‌های داخل دستگاه می‌کشد، انجام می‌دهد. میوه خشک‌کن‌ها به سادگی با از بین بردن رطوبت، به حفظ ارزش مواد غذایی و کمک به طعم‌ بهتر عمل می‌کنند. این بدان معنی است که دستور العمل‌های شما با استفاده از میوه و سبزیجات خشک می تواند سالم تر و خوش طعم تر باشد.

چرا از میوه‌ی خشک شده، استفاده کنیم؟

بدیهی است که مواد مغذی که در میوه‌ی تازه وجود دارد، در میوه‌ی خشک نخواهد بود. اما برخی از میوه‌های خشک شده هم منبع سرشاری از انواع ویتامین‌ها، کلسیم، پتاسیم، آهن، مس، منگنز و… می‌باشد. گاهی اوقات هم زنان باردار در سه ماهه‌ی اول بارداری که اوج به اصطلاح ویار آنها می‌باشد، هوس میوه‌ای خاص را می‌کنند که در آن فصل پیدا نمی‌شود. اما اگر خشک شده‌ی آن میوه وجود داشته باشد، به راحتی می‌تواند از طعم و مزه‌ی آن لذت ببرند. میوه‌های خشک شده را می‌توانید به عنوان میان وعده به کودکتان بدهید و یا هنگام رفتن به مدرسه، درون کیفش قرار دهید.

البته عزیزان فراموش نکنید که به دلیل حذف آب و رطوبت موجود در بافت میوه از طریق قرارگرفتن در دستگاه میوه خشک‌کن، چیزی که باقی می‌ماند قند طبیعی آن میوه است، پس سعی نمایید که در مصرف میوه‌ی خشک هم زیاده روی نکنید.

برخی از میوه خشک‌کن‌های موجود در بازار هم هستند که علاوه بر قابلیت خشک کردن میوه، می‌توانند انواع سبزی‌ها را هم خشک نمایند.‌ به دلیل استفاده‌ی زیاد ما ایرانی‌ها از سبزی خشک، اهمیت خرید این چنین وسیله‌ای در هر خانه‌ای احساس می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه ماست ساز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه میوه‌ خشک‌کن باید به آنها توجه نمایید:

  • مهم ترین نکته‌ای که هنگام خرید دستگاه میوه خشک‌کن باید به آن توجه نمایید تعداد طبقات آن می‌باشد. برخی از طبقات میوه خشک‌کن‌ها کشویی است و برخی دیگر قفسه‌ای هستند. انتخاب هرکدام از این مدل طبقات به نیاز و میزان راحتی شما بستگی دارد. در میوه خشک‌کن کشویی گرمایی که منتقل می‌شود، به صورت جداگانه به هر طبقه وارد خواهد شد. اما در مدل قفسه‌ای این انتقال گرما به طور کلی و گسترده به همه‌ی قسمت‌ها وارد می‌شود.
  • دستگاه مورد نظر شما حتما باید دارای ترموستات محکم و قوی باشد. وظیفه‌ی اصلی ترموستات حفظ دمای محیط می‌باشد. یعنی وقتی دستگاه روشن می‌شود؛ ترموستات گرما را کاملا ثابت نگه می‌دارد. اگر دستگاه انتخابی شما ترموستات داشته باشد به راحتی می‌توانید مشخص کنید که میوه یا سبزی با چه دمایی خشک شود.
  • حتما دستگاه انتخابی شما باید مجهز به گردش هوا باشد. به این معنا که این سیستم باعث می‌شود، تا هوا به قسمت‌های مختلف میوه‌های در حال خشک شدن، نفوذ پیدا کند و به طور کامل رطوبت آن را از بین ببرد. داشتن این قابلیت سبب سرعت عمل بیشتر دستگاه در فرایند خشک کردن میوه و سبزیجات خواهد شد.
  • دستگاهی با ظرفیت مناسب را انتخاب کنید، شما باید هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن به حجم آشپزخانه‌تان، سلیقه و نیاز خود توجه نمایید. اگر خیلی اهل خوردن میوه‌ی خشک هستید و فضای کافی را برای قرار دادن آن دارید، پیشنهاد ما خرید دستگاهی با ظرفیت زیاد است، در غیر این صورت مدل های با ظرفیت کم هم، پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.
  • قیمت این وسیله هم از جمله‌ی نکاتی است که باید به آن توجه نمایید، مواردی از قبیل: جنس دستگاه، تعداد قفسه‌ها، سیستم گردش هوا و…. بر روی قیمت آن تاثیر می‌گذارند. این شما هستید که باید با توجه به بودجه و سلیقه‌ی خود به سراغ خرید یک مدل کارآمد و باکیفیت بروید.
  • برخی از میوه خشک‌کن‌ها مجهز به صفحه‌ی نمایشگر هستند که میزان دما و مدت زمانی که تا انتهای کار باقی مانده است را نشان می‌دهد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه میوه خشک کن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه میوه خشک‌کن ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ میوه خشک کن وگاترونیکس مدل VE-170

میوه خشک کن وگاترونیکس مدل VE-170

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    تایمر الکترونیکی۵ سینی خشک کن با قابلیت تنظیم ارتفاعدما قابل تنظیم: ۴۰-۷۰ درجه سانتیگراد
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی متر
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میوه خشک کن کاکس مدل CX1230

میوه خشک کن کاکس مدل CX1230

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶×۳۶×۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۵۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    توان مصرفی:۲۷۰ واتجنس بدنه:پلاستیک فشردهتایمر:۱۸ ساعتقابلیت تنظیم درجه:بین ۳۵ تا ۷۵ درجه سانتی گرادتعداد طبقات:۵ طبقه
  • طول سیم
    ۱۱۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۷۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • محفظه
    دارای محفظه داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ میوه خشک کن دسینی مدل ۲۰۰۰

میوه خشک کن دسینی مدل ۲۰۰۰

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x24x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • طول سیم
    نیم متر سانتی متر
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF15

میوه خشک کن رمانتیک هوم مدل DFF15

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    ۵ طبقهظرفیت سینی هر طبقه ۱ کیلو گرمنمایشگر دیجیتال
  • طول سیم
    ۰.۸ سانتی متر
  • توان
    ۲۴۵ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میوه خشک کن سان لوکس مدل FD-160S

میوه خشک کن سان لوکس مدل FD-160S

مشخصات

  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای ۵ سینی شفاف قابلیت تنظیم دما قابلیت تنظیم زمان
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۱۷۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میوه و سبزی خشک کن ویداس مدل VIR_5121

میوه و سبزی خشک کن ویداس مدل VIR_5121

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x28x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    میوه خشک کن دیجیتالیدمای قابل تنظیم از ۳۵ تا ۷۰ درجه سانتی گراددارای نمایشگر LEDزمان قابل تنظیم تا ۱۹/۵ ساعتدارای ۵ طبقه قابل تنظیم ارتفاعارتفاع هر طبقه ۳۱ سانتی متر
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۵ طبقه لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میوه و سبزی خشک کن مدل توربو T555

میوه و سبزی خشک کن مدل  توربو T555

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    دارای توان مصرفی بهینه ۴۰۰ وات و المنت و فن نیمه صنعتی و همچنین دارای اپلیکشن آپدیت شده و کاربر پسند
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۴۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ میوه و سبزی خشک کن پروفی کوک مدل PC-DR-1218

میوه و سبزی خشک کن پروفی کوک مدل PC-DR-1218

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x45x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    میوه خشک کن حرفه ای پروفی کوک با بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ برای خشک کردن انواع میوه جات، سبزی جات، قارچ، گوشت گاو، گوشت ماهی، دمنوش ها و دیگر گیاهان. سرشار از مواد معدنی مناسب برای سلامتی و تناسب اندامخشک کردن میوه جات و سبزیجات به روشی بسیار ملایم و آرام تا تمامی مواد معدنی و ویتامین های مواد غذایی حفظ شود.مناسب برای رستوران های کوچک و کافی شاپ ها برای سرو صبحانه موزلی، میوه های خشک، آبگوشت سبزیجات خشک، گرانولا یا چیپسعملکرد و کارای بسیار بالا، خشک کردن میوه و انواع سبزیجات در مدت زمان بسیار کمی، با حفظ رنگ و طعم آنها، مناسب برای تهیه میان وعده هایی با ماندگاری طولانی مدتقابلیت تنظیم دما. با انتخاب دما و حرارت مناسب می توان انواع مواد غذایی را به شیوه خشک نمود که تمامی مواد معدنی و ویتامین های آنها حفظ شود.گردش هوای ۳۶۰ درجه و عملکرد صحیح ترموستات باعث ایجاد حرارتی یکنواخت و ۳ بعدی خواهد شد به گونه ای که آب داخل میوه جات را به صورت کامل خشک خواهد کرد و این کار زمان چندانی را صرف نمی کند.تمیز کردن آسان و راحت، پس از اتمام کار براحتی می توانید هر ۶ طبقه شلفی که از جنس استیل ضد زنگ هستند و همچنین طبقه ای که دارای رویه نچسپ هست را به آسانی با دست و یا در ماشین ظرفشویی شستشو داد.از این میوه خشک کن ۱۲۱۸ پروفی کوک می توان برای تهیه غذای حیوانات خانگی مانند گوشت خشک شده نیز استفاده نمود.دارای فضای داخلی بسیار بزرگ که می توان حداکثر از ۶ عدد شلف برای هر طبقه استفاده نمود. مساحت هر کدام از شلف ها برابر با ۰.۶ متر مربع می باشد.به همراه این میوه خشک کن پروفی کوک ۶ عدد شلفه از جنس استیل ضد زنگ در اندازه های ۳۳ سانتی متر در ۳۰.۵ سانتی متر عرضه می شود.مجهز به بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ دو جداره که به صورت عیاق حرارتی عمل میکند و مانع از خروج حرارت از داخل دستگاه خواهد شد.مجهز به درب شیشه ای با پنجره ای بزرگ برای مشاهده میزان خشک شدگی مواد غذاییقابلیت تنظیم دما بین ۳۵ درجه سانتی گراد تا ۷۵ درجه سانتی گراد در استپ های ۵ درجه ایمجهز به ترموستات دیجیتالی داخلیمجهز به صفحه نمایش دیجیتالی از نوع LCD برای نشان دادن دما و همچنین تنظیم دما و زمانمجهز به تایمر با محدوده ۳۰ دقیقه تا ۲۴ ساعتمجهز به دستگیره های تعبیه شده در داخل بدنه برای حمل راحت و همچنین صرفه جویی در فضای اشغال شدهمجهز به سیستم حفاظت در برابر حرارت بیش از حدمجهز به یک عدد سینی با رویه نچسپ و همچنین یک سینی چکه گیر از جنس پلاستیک BPA Freeتوان مصرفی ۵۵۰ تا ۶۵۰ واتقابلیت تنظیم دما از ۳۵ تا ۷۵ درجه سانتی گراد
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۶۵۰ وات
  • جنس بدنه
    استیل
  • امکانات ظاهری
    پنل لمسی
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ میوه خشک کن مکسی مدل ۴D

 میوه خشک کن مکسی مدل 4D

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x29x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸ گرم
  • طول سیم
    ۱ سانتی متر
  • توان
    ۳۵۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ میوه خشک کن وگاترونیکس مدل VE-171

میوه خشک کن وگاترونیکس مدل VE-171

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    دما قابل تنظیم: ۴۰-۷۰ درجه سانتیگراد ۵ سینی خشک کن با قابلیت تنظیم ارتفاع تایمر الکترونیکی
  • طول سیم
    ۱۶۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ میوه خشک کن وگات رونیکس مدل VE-171

میوه خشک کن وگات رونیکس مدل VE-171

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    دما قابل تنظیم: ۴۰-۷۰ درجه سانتیگراد۵ سینی خشک کن با قابلیت تنظیم ارتفاعتایمر الکترونیکی
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ میوه خشک کن متئو مدل MFD 30

میوه خشک کن متئو مدل MFD 30

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷.۵ × ۲۴ × ۲۶.۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۵۲ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای ۵ طبقهبازه حرارتی قابل تنظیم: ۴۰-۷۰سایز هر سینی: ۳ × ۲۴ × ۲۴ سانتی‌مترجنس سینی‌ها: پلاستیکیدارای کنترل پنل مکانیکیمیزان صدا: ۶۵ دسی‌بل
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ میوه خشک کن آزور مدل AZ-722FD

میوه خشک کن آزور مدل AZ-722FD

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x25x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۷۷۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای صفحه نمایشگر عملکرد
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ میوه و سبزی خشک کن نانوالکتریک مدل F700A

میوه و سبزی خشک کن نانوالکتریک مدل F700A

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x35x43 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    ۱۰عدد سینی توری لعاب دار کوره ای ۱۰عدد توری پلاستیکی نسوز ۲عدد سینی گالوانیزه
  • سایر ویژگی‌ها
    بسیار کم صدا و کم مصرف خانگی مجهز به وای فای داخلی با اپلیکشن مخصوص
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۷۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۸ لیتر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • محفظه
    جعبه
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ میوه و سبزی خشک کن ساپر مدل ۲۰۷۰

 میوه و سبزی خشک کن ساپر مدل 2070

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳×۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    – مجهز به پنج لایه خشک کن – با قابلیت تنظیم دمای دلخواه ۴۰ تا ۷۰ درجه سانتی‌گراد – مجهز به سیستم ایمنی در برابر گرمای زیاد – با امکان شست‌وشوی آسان سینی‌های خشک کن
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۷۰ وات
  • امکانات ظاهری
    پایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ میوه و سبزی خشک کن کاراجا مدل MK-251

میوه و سبزی خشک کن کاراجا مدل MK-251

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۲۵×۳۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    – دستگاه خشک کن میوه، سبزیجات و گوشت کاراجا، Karaca، پنج طبقه و دمای قابل تنظیم – ساخت ترکیه – به لطف قدرت ۲۴۵ وات و قفسه های ۵ لایه پهن آن، می توانید مقدار زیادی از مواد غذایی مختلف را به طور همزمان خشک کنید. – خشک‌کن میوه و سبزیجات و گوشت با صرفه‌جویی در فضا و انرژی بالا، میوه‌ها، سبزیجات و گوشت‌های قرار گرفته در قفسه‌های خود را با فناوری توزیع دمای برابر خشک می‌کند – دمای خشک کردن را می توان با توجه به دمای مطلوب بین ۳۵ تا ۷۰ درجه سانتی گراد تنظیم کرد. – قفسه ها را می توان به راحتی در ماشین ظرفشویی شست – در این محصول فرآیند خشک کردن برگشت پذیر است، می توانید هر زمان که بخواهید غذای خشک را با گذاشتن آن در آب به مدت ۲-۶ ساعت، نگه داشتن آن در آب جوش به مدت ۵-۱۰ دقیقه یا اضافه کردن آب و پختن آن، دوباره نرم کنید.
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۴۵ وات
  • جنس بدنه
    استیل ضد خش
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ میوه خشک کن تکنو مدل Te-461

میوه خشک کن تکنو مدل Te-461

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳ × ۳۲ × ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    دفترچه راهنما
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای ۵ عدد سینی با قابلیت قرار دادن در ۲ ارتفاع مختلف نسبت به یکدیگردارای قابلیت تنظیم دمادارای نمایشگر اعداد
  • طول سیم
    ۰.۹ سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میوه و سبزی خشک کن زلمیرا مدل DIGTAL

میوه و سبزی خشک کن  زلمیرا مدل DIGTAL

مشخصات

  • سایر ویژگی‌ها
    قابلیت خشک کردن میوه و سبزیجاتپنل دیجیتالتعداد طبقه:۵طبقهشکل سینی:دایره ایقابلیت تنظیم دماداری تایمررنگ مشکی
  • طول سیم
    ۴۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ میوه خشک کن سان لوکس مدل FD-160S

میوه خشک کن سان لوکس مدل  FD-160S

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای ۵ سینی شفاف قابلیت تنظیم دما قابلیت تنظیم زمان
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۷۰ وات
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • امکانات شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
    قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ میوه خشک کن آزور مدل AZ_720FD

میوه خشک کن آزور مدل AZ_720FD

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    طبقات میوه خشک کن
  • سایر ویژگی‌ها
    قابلیت خشک کردن انواع میوه و سبزیجات وزعفران ولواشک
  • طول سیم
    ۸۰ سانتی متر
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۴ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    سری قابل تنظیم
  • محفظه
    باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه میوه خشک‌کن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سبزی خوردکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا