خواب و حمام

تور تخت خواب، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع تور تخت خواب

چند نکته مهم که هنگام خرید تور تخت خواب باید به آن ها توجه کنید.

با گرم شدن هوا در فصل تابستان سر کله حشراتی مثل سوسک و مگس پیدا می‌شود، این حشرات می‌توانند آسایش شما هنگام خواب را مختل کنند. در مواردی استفاده از سموم هم پاسخگو نیست، زیرا با باز کردن درب یا پنجره این حشرات مجدد وارد اتاق خواب شما می‌شوند. از این رو بهترین کار ممکن استفاده از تور تخت خواب است. این محصول معمولا بر روی سقف در بالای تخت شما نصب می‌شود و کناره‌های آن روی تخت آویزان می‌شوند، برخی مدل‌ها اطراف توری دارای تعدادی بند یا کش برای اتصال بهتر به تخت هستند که از ورود حشرات جلوگیری می‌کنند. تور تخت خواب قیمت چندانی ندارد و شما به راحتی می‌توانید آن را انتخاب و خریداری کنید.

تور تخت خواب در مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود، شما می‌توانید با توجه به ظرفیت و ابعاد تخت خود بهترین نمونه آن را خریداری کنید. جنس تور هم نقش مهمی در قیمت آن ایفا می‌کند، تورهای ارزان قیمت از کیفیت لازم برخوردار نیستند و بعد از مدتی دچار پارگی می‌شوند. پیشنهاد می‌شود اگر قصد خرید تور تخت خواب را دارید، مقدار بیشتری هزینه کنید، تا این محصول چندین سال برای شما دوام بیاورد. مکانیسم نصب را هم در نظر بگیرید، برخی توری‌ها دارای مکانیسم نصب پیشرفته هستند و برای نصب آن‌ها روی تخت خود به یک متخصص در این زمینه نیاز دارید. پیشنهاد می‌کنم مدل‌هایی را خریداری کنید که مکانیسم نصب آسان دارند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تور تخت خواب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تور تخت خواب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تور تخت خواب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تور تخت خواب چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از اقلام مهم و ضروری تخت که در فصل بهار و تابستان که حشرات زیاد هستند، تور تخت خواب می‌باشد. این محصول معمولا دارای یک حلقه بزرگ تقریبا به قطر ۶۰ سانتی‌متر است که باعث می‌شود، تور بهتر روی تخت شما پهن شود. همچنین در قسمت بالای تور یک حلقه جهت نصب بر روی سقف قرار داده شده که نصب آن را آسان می‌کند. از این تور به منظور جلوگیری از ورود حشرات به داخل تخت و گزیدگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول بیشتر به منظور نصب روی تخت خواب در فضای باز مثل پشت بام و باغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در اصل برای اتاق خواب شما طراحی شده‌اند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید توری درب و پنجره

تاریخچه پیدایش تور تخت خواب:

در زمان‌های گذشته که اشراف و انسان‌های رده بالا در قلعه زندگی می‌کردند. این افراد برای حفظ امنیت خود محافظ‌هایی داشتند که به اجبار باید درون اتاق این افراد یعنی در کنار اشراف قرار می‌گرفتند، در کنار این اطراف خدمه هم وجود داشت. برای تفکیک اشراف از افراد معمولی معمولا در انتهای سالن پرده‌هایی زده می‌شد و این افراد از هم جدا می‌شدند. معمولا برای حفظ حریم خصوصی آن‌ها برای تخت هر یک از این خانواده‌ها تور‌هایی نصب می‌شد که امروزه به توری‌های تخت معروف شده‌اند.

انواع تور تخت خواب:

همان طور که می‌دانید تورهای تخت خواب مدل‌های مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع تخت و نیاز خود یکی از ان‌آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. به همین علت در ادامه شما را با انواع مدل‌های این محصول آشنا می‌کنیم.

  • توری تخت‌خواب آویز: یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های توری تخت به حساب می‌آید. از زمان‌های گذشته تا به امروز از این مدل استفاده می‌شود. این توری از سقف به روی تخت خواب آویز می‌شود به همین علت به آن توری آویز گفته می‌شود. در قسمت بالای حلقه اتصال یک حلقه بزرگ به قطر ۶۰ سانتی‌متر وجود دارد که به آویز شدن بهتر توری کمک می‌کند.
  • توری تخت‌خواب ایستاده: نمونه جدید‌تری از توری تخت است که علاوه بر روی تخت بر روی زمین هم قرار می‌گیرد. بر خلاف نمونه قبلی برای نصب نیاز به سقف ندارد و خود دارای یک چهارچوب فنری شکل است که حالت چادر مسافرتی باز می‌شود و روی تخت خواب قرار می‌گیرد. با باز کردن این توری یک جعبه توری ارتفاع‌دار ایجاد می‌شود که تمام قسمت‌های آن به غیر از کف دارای توری باکیفیت می‌باشد.

مزایای استفاده از تور تخت خواب:

  • با گرم شدن هوا سر و کله انواع پشه پیدا می‌شود، که نیش آن‌ها در روی پوست واکنش‌های آلرژیک ایجاد می‌کند. شما با استفاده از این توری‌ها می‌توانید از ورود ریزترین پشه‌ها به تخت خواب خود جلوگیری کنید.
  • گونه‌ای از حشرات وجود دارند که شما را نیش نمی‌زنند ولی حرکت آن‌ها در اطراف شما سبب بر هم زدن آرامش شما و داشتن یک خواب راحت می‌شوند. این توری‌ها اجازه ورود این حشرات را نمی‌دهند.
  • برخی از افراد برای تزئین کردن اتاق خواب خود از این توری‌ها استفاده می‌کنند. پس علاوه بر موارد بالا یک وسیله دکوراتیو هم به حساب می‌آید، خیلی از افراد برای تزئین اتاق عروس و نوزاد از این توری‌ها استفاده می‌کنند.
  • در گذشته از این توری‌ها برای حفظ حریم خصوصی افراد استفاده می‌شد، در زمان حال هم می‌توان از این تور برای راحتی بیشتر هنگام خواب استفاده کرد.

بهترین تور تخت خواب:

بهترین نمونه‌های این محصول تورهایی هستند که مکانیسم نصب راحت دارند و بافت توری ان‌ها ریز دانه است و جلوی ورود ریزترین حشرات را به داخل تخت شما می‌گیرد. جنس تور آن‌ها هم از نوع باکیفیت است که علاوه بر طول عمر بالا به اتاق خواب شما جلوه زیبایی هم ارائه می‌دهند. اندازه این تورها به گونه‌ای است که به راحتی روی تخت قرار می‌گیرند به همین علت فاصله‌ای بین این توری‌ها و تخت برای ورود حشرات وجود ندارد. برخی مدل‌ها دارای تعدادی کش یا بند هستند که توری را روی تخت محکم می‌کند.

تور تخت خواب از کجا بخریم؟

این یک موضوع کاملا شخصی است که شما این محصول دکوراتیو با ارزش را از کجا خریداری کنید. اما به طور کلی شما از فروشگاه‌های سیسمونی فروشی و سرویس خواب فروشی سراسر کشور این محصول ارزشمند را انتخاب و خریداری کنید. خیلی از افراد به هر دلیل وقت کافی برای خروج از منزل یا محل کار خود را ندارند. این افراد می‌توانند این محصول را به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنند. مزیت خرید اینترنتی این است که تنوع محصول زیادی وجود دارد و شما بستگی به قوانین فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، هفت روز مهلت خرید دارید و می‌توانید در صورت وجود هرگونه مشکلی آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید تور تخت خواب:

در مورد خرید هر محصولی برای اینکه یک خرید موفق داشته باشید، باید نکاتی در مورد خرید آن محصول بدانید. توری تخت هم از این قاعده مستثنی نیست و شما برای اینکه بهترین توری را خریداری کنید باید قبل از خرید آن یک سری نکات را مورد بررسی قرار دهید. ما چندین مقاله در مورد خرید توری تخت را مطالعه کرده‌ایم و بهترین نکات در مورد خرید این محصول را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پشه بند

نکات مهم هنگام خرید تور تخت خواب:

  1. قیمت تور تخت: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این محصول قیمت آن می‌باشد، قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است تورهای خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. البته این موضوع به این معنا نیست که مدل‌های گران باکیفیت هستند، بلکه منظور ما دقیقا این است که محصولات خیلی ارزان بی‌کیفیت هستند.
  2. نوع توری تخت: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، توری‌های تخت مدل‌های مختلفی دارند. این بستگی به خود شما دارد که بسته به نیاز خود کدام مدل را انتخاب و خریداری کنید. ‌با توجه به مکانیسم نصب شامل دو نمونه آویز و ایستاده هستند و با توجه به نوع استفاده در دو نمونه تور تخت نوزاد و توری تخت عروس موجود هستند. بنابراین شما با توجه به نوع و اندازه تخت می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.
  3. رنگ توری تخت: با توجه به اینکه توری تخت یک وسیله دکوراتیو هم محسوب می‌شود، توجه به رنگ آن هم از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ و طرح‌هایی را انتخاب کنید که بیشترین تناسب را با دکوراسیون اتاق شما دارند. خوشبختانه این محصول در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود، بنابراین دست شما برای انتخاب رنگ رلخواه کاملا باز است و شما با هر سن و سیلقه‌ای می‌توانید توری مورد نطر خود را انتخاب و خریداری کنید.
  4. اندازه توری: از آنجایی که سایز تخت‌خواب‌ها با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل توری‌های تخت هم در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. از توری تخت یک نفره گرفته تا دو تا سه نفره به همین علت شما باید با توجه به ظرفیت تخت خود اندازه توری آن را مشخص کنید. برخی تخت‌ها مانند تخت خواب کودک و نوزاد دارای اندازه کوچک‌تری هستند و برخی تخت‌ها مانند تخت سه نقره بزرگترین اندازه توری تخت را دارند.
  5. جنس توری تخت: جنس توری ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد. توری‌های پلاستیکی ارزان‌تر هستند و طول عمر کمتری دارند، در مقابل تورهای پارچه‌ای مقاومت بالایی دارند به همین علت چندین سال برای شما کار خواهند کرد. همیشه توری‌های زیر بافت را خریداری کنید، این تورها اجازه ورود کوچکترین حشرات را به داخل تخت خواب شما نمی‌دهند به همین علت برای شما بهترین گزینه هستند.
  6. کیفیت دوخت: بعد از توجه به کیفیت توری باید به کیفیت دوخت آن هم توجه داشته باشید. حتی اگر بهترین جنس توری موجود در بازار را خریداری کنید، اما اگر به خوبی دوخته نشده باشد، خیلی سریع از محل دوخت پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.دوخت‌های با فاصله کم و کوچک که فاقد زنجیره هستند بهترین کیفیت ممکن را دارند. فراموش نکنید که قرار دادن یک نوار پارچه در محل دوخت کیفیت و دوام دوخت شما را چند برابر می‌کند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید تور تخت خواب مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند مدل تور تخت خواب ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تور تخت خواب طرح حریر مدل آسمان سایز ۲۴۰×۶۰۰ سانتی متر

تور تخت خواب طرح حریر مدل آسمان سایز 240×600 سانتی متر

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۶۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۶۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۶۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تور تخت خواب مدل Felila

تور تخت خواب مدل Felila

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۵×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۲۵۰ گرم
  • جنس پرده
    نخ – پلی‌استر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تور تخت خواب مدل مکعبی

تور تخت خواب مدل مکعبی

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۵۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۲۰۰۰×۲۰۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تور تخت خواب طرح حریر مدل گل ها

تور تخت خواب طرح حریر مدل گل ها

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰x60x15 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تور تخت خواب مدل ارکیده

 تور تخت خواب مدل ارکیده

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۵۰۰ سانتی‌متر
  • ساختار پرده
    ساده
  • تجهیزات پرده
    میل پرده
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تور تخت خواب طرح حریر مدل پرانه ها

تور تخت خواب طرح حریر  مدل پرانه ها

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۳ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تور تخت خواب طرح حریر مدل پرنسس

تور تخت خواب طرح حریر مدل پرنسس

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۵۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تور تخت خواب مدل بیبی کینگ

تور تخت خواب مدل بیبی کینگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰۰×۳۰۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تجهیزات پرده
    میل پرده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    تور دارای حلقه استقامت میباشدکالا در بسته بندی کاور عرضه میگرددپیچ و رولپلاک در بسته بندی موجود میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تور تخت خواب طرح حریر مدل پرنسس

تور تخت خواب طرح حریر مدل پرنسس

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تور تخت خواب ایکیا مدل BRYNE

تور تخت خواب ایکیا مدل BRYNE

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۶×۰.۱×۲۳۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۸x58x4 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تجهیزات پرده
    میل پرده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    ابعاد کلی محصول :قطر ۵۶ سانتبلندی ۲۳۰ سانتتور بر روی یک حلقه پلاستیک فشرده به قطر ۵۶ سانت که همراه محصول است نصب و آویز میشود .تور یا پشه بند تخت خواب جهت تزئین اتاق خواب و همچنین تخت نوزاد استفاده میشود و برای سایز های مختلف تخت خواب قابل استفاده استبوسیله قلاب حلقه ای که در بالای تور قرار گرفته آویز و نصب میشود .طراحی و کیفیت کمپانی ایکیا سوئد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تور تختخواب مکوود مدل ۴۰ ابعاد ۳۰۰×۵۰۰ سانتی متر

تور تختخواب مکوود مدل 40 ابعاد 300x500 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۵۰۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تجهیزات پرده
    میل پرده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی:
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    تاج دوطرفه.دارای وسایل نصب برای انواع سقفها.پوم پوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تور تخت خواب یک نفره مدل ۰۱ سایز ۲۰۰×۱۰۰ سانتی متر

تور تخت خواب یک نفره مدل 01 سایز 200x100 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۱۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x30x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    حمل و نقل آسانباز و بسته شدن آسان۶.۵ متر تور برای قرار گرفتن دور تختکاملا کیپ شده و از ورود حشرات جلو گیری می نماید۲.۵ متر ارتفاع پیچک و رول پلاک درون بسته بندی قرار داردقابل استفاده برای تخت های یک نفره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تور تخت خواب مدل ۱۴ متر آسمان سایز ۲۴۰×۱۴۰۰ سانتی متر

تور تخت خواب مدل 14 متر  آسمان سایز 240×1400 سانتی متر

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۴۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۴۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تور تخت خواب مدل یکنفره کد ECO

تور تخت خواب مدل یکنفره کد ECO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تور تخت خواب مدل نشانتاشی کد ۱۰۰۸۷

تور تخت خواب مدل نشانتاشی کد 10087

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۶۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ‌ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۵۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تور تخت خواب چیکو مدل حریر سایز ۵۵۰ × ۲۸۰ سانتی متر

تور تخت خواب چیکو مدل حریر سایز 550 × 280 سانتی متر

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۸۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۵۵۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۲۸۰×۵۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۴x34x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تور تخت خواب مدل حریر دریم ۰۱

تور تخت خواب مدل حریر دریم 01

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تور تخت خواب طرح حریر مدل ۲۲

تور تخت خواب طرح حریر مدل 22

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۳ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تور تخت خواب مدل ۱۰۰۲

تور تخت خواب مدل 1002

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰×۲۲۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۵۰ گرم
  • تعدادتکه
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تور تخت خواب مدل یکنفره توپک دار کد ECO

تور تخت خواب مدل یکنفره توپک دار کد ECO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۰×۵۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    پلی‌استر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تور تخت خواب مدل حریر ۲

تور تخت خواب مدل حریر 2

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۶۰×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تور تخت خواب طرح حریر مدل توپک های زیبا

تور تخت خواب طرح حریر مدل توپک های زیبا

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تور تخت خواب مدل حریر ستاره ها

تور تخت خواب مدل حریر  ستاره ها

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تور تخت خواب مدل ۱۰ متر آسمان سایز ۲۴۰×۱۰۰۰ سانتی متر

تور تخت خواب مدل 10 متر  آسمان سایز 240×1000 سانتی متر

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۰۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۰۰۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تور تخت خواب ایکیا مدل SOLIG سایز ۳۰۰×۱۵۰ سانتی متر

تور تخت خواب ایکیا مدل SOLIG سایز 300x150 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰×۱۵۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    پلی‌استر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    سیستم شست‌وشوی خودکار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تور تخت خواب دو نفره مدل ۰۲

تور تخت خواب دو نفره مدل 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰×۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۰x40x10 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    تور
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی:
    قابلیت نظافت آسان
  • سایر توضیحات
    حمل و نقل آسانباز و بسته شدن آسان۱۰ متر تور برای قرار گرفتن دور تخت۲.۵ متر ارتفاع کاملا کیپ شده و از ورود حشرات جلوگیری می نمایدپیچک و رول پلاک در بسته بندی موجود می باشدقابل استفاده برای تخت های دو نفره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تور تخت خواب دو نفره کد ۱۴ Meter

تور تخت خواب دو نفره کد 14 Meter

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۰×۵۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • جنس پرده
    پلی‌استر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تور تخت خواب کد Rose

تور تخت خواب کد Rose

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۵×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • جنس پرده
    نخ – پلی‌استر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تور تخت خواب مدل رویا ۴۴

تور تخت خواب مدل رویا 44

مشخصات

  • ارتفاع کل
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • عرض کل
    ۱۲۰۰ سانتی‌متر
  • ابعاد
    ۱۲۰×۲۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس پرده
    حریر
  • تعدادتکه
    ۱ عدد
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست و ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تور تخت خواب دونفره کد ecoPlus

تور تخت خواب دونفره کد ecoPlus

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۶۰×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰۰ گرم
  • ساختار پرده
    ساده
  • تعدادتکه
    ۱ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تور تخت خواب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: بهترین روش پایین آوردن آمپر آب خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا