کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

یخدان سفری، راهنمای خرید انواع فیبری و یخدان مسافرتی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید یخدان سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای مسافرت یخدان سفری است. این وسیله شما را از داشتن یخچال در سفر بی‌نیاز می‌کند به خصوص اگر به جایی مانند طبیعت بروید که دسترسی به برق شهری وجود ندارد. یخدان سفری برای خنک کردن مواد غذایی و فاسد شدنی، استفاده می‌شود، البته برای اینکه سرمای لازم را داشته باشد، باید درون آن را با یخ پر کنید. آیا برای شما هم پیش آمده که در طبیعت مقداری از ماده غذایی شما اضافه بیاید و آن را بخواهید برای وعده غذایی دیگر نگهداری کنید، در صورتی که یخدان سفری نداشته باشید، امکان نگهداری آن وجود ندارد و متاسفانه باید آن را دور بریزید. این وسیله در زمان گذشته کار یخچال را انجام می‌داد با این تفاوت که برای خنک نگهداشتن دمای داخل یخدان باید از ارتفاعات برف تهیه می‌کردند.

یکی از کاربردهای جالب یخدان سفری زمان ماهیگیری با قلاب است که از این وسیله به عنوان یک نگهدارنده سرمایی برای جلوگیری از فاسد شدن ماهی‌های صید شده استفاده می‌شود. به طور کلی شما ماهیگیری را پیدا نمی‌کنید که برای نگهداری ماهی‌های صید شده خود از یخدان سفری استفاده نکند. در واقع می‌توان گفت از این وسیله برای نگهداری یخ هم می‌توان استفاده کرد، شما قصد دارید مقداری یخ را از محلی به محل دیگر جا‌به‌جا کنید، بدون داشتن یخدان سفری در همان ابتدای مسیر یخ‌های شما آب شده و به مقصد نخواهند رسید. پس کاربرد اصلی این وسیله نگهداری و حمل یخ است، البته به دلیل سرد بودن فضای داخلی می‌توان آن را به یک یخچال سفری تبدیل کرد و از سفر خود نهایت لذت را برد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که زیاد به مسافرت می‌روید و قصد خرید یخدان سفری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع یخدان سفری آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید یخدان سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

یخدان مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد؟

در لغت فارسی به ظرف یا وسیله‌ای که یخ را درون آن قرار می‌دهند یخدان گفته می‌شود. در زمان‌های قدیم که یخچال روی کار نیامده بود برای حمل کردن برف و یخ از ارتفاعات کوه و پایین آوردن آن به داخل شهر برای درست کردن بستنی از یخدان استفاده می‌شد. ماده اصلی که در این وسیله به کار می‌رود و مانع از آب شدن یخ می‌شود، یونولیت یا همان فیبری است ولی برای بالا بردن مقاومت آن از روکش پلاستیکی و فلزی استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید منقل سفری

تاریخچه استفاده از یخدان:

در زمان‌های گذشته معماران برای نگهداری یخ ساختمان‌هایی می‌ساختند که به آن‌ها یخدان یا یخچال گفته می‌شد. یخچال‌ها معمولا از یک استخر، حصار و گنبد ساخته می‌شدند که در فصل زمستان با سرد شدن هوا آب استخر یخ می‌بست و یخ آن را شکسته و درون انبار برای فصل تابستان نگهداری می‌کردند، حصار هم سایه‌ای روی استخر می‌انداخت و از گرم شدن آن جلوگیری می‌کرد. امروزه هم باکس‌های مستطیلی از فیبر ساخته می‌شود که درون آن را با یخ پر می‌کنند و به عنوان یخچال از آن استفاده کرده و به یخدان معروف شده‌اند.

انواع مدل‌های یخدان مسافرتی:

  1. یخدان مسافرتی فیبری: ساده‌ترین نمونه یخدان هستند، جنس بدنه ان‌ها از فیبر یا یونولیت می‌باشد که از اتلاف دما جلوگیری می‌کند. قیمت‌ آن‌ها نسبت به سایر مدل‌ها ارزان‌تر است، زیرا فاقد بدنه محکم و دسته هستند و در صورتی که به آن‌ها ضربه وارد کنید، شکسته می‌شوند. لازم به ذکر است که این مدل توانایی تحمل وزن زیاد را ندارد بنابراین نباید مواد با وزن بالا را درون آن قرار داد.
  2. یخدان مسافرتی پلاستیکی: یکی از رایج‌ترین مدل‌های یخدان مسافرتی هستند، در واقع همان نمونه قبلی می‌باشند، اما برای جلوگیری از شکسته شدن و بالا بردن مقاومت بدنه دور تا دور آن را با پلاستیک محکم پوشش می‌دهند. یکی از نکات جالب توجه این مدل دسته‌دار بودن آن است که به حمل و جا‌به‌جایی آسان آن کمک می‌کند. اگر به دنبال یک یخدان هستید که چند سال از آن استفاده کنید و یکبار مصرف نباشد، پیشنهاد می‌کنم حتما این مدل را خریداری کنید.
  3. یخدان مسافرتی فلزی: یکی از محکم‌ترین نمونه‌های یخدان سفری هستند که تحمل قرار دادن مواد غذایی با وزن زیاد را دارند، به منظور رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از زنگ زدن جنس فضای داخلی این یخدان از پلاستیک محکم و مقاوم است، اما برای بالا بردن تحمل ضربه و وزن بیشتر قسمت بیرونی آن‌ها را از جنس فلز می‌سازند. این مدل دارای دسته‌های فلزی محکم می‌باشد که تحمل وزن بالایی دارند، همچنین درب آن‌ها دارای لولا و قفل است که با کج شدن یخدان از بیرون ریختن موارد داخلی جلوگیری می‌کند.
  4. یخدان کلمن شو: این مدل از هر دو جنس پرطرفدار یعنی پلاستیک و فلز ساخته می‌شود، کاهی شما برای تامین آب آشامیدنی خنک اعضای گروه خود نیاز به یک کلمن بزرگ دارید که بتوان از آن به عنوان یخدان مسافرتی هم استفاده کرد. نمونه‌ای از یخدان ساخته شده که دارای یک شیر کلمن در کناره‌ها هستند که شما می‌توانید از این وسیله هم به عنوان کلمن استفاده کرده و هم آن را به یک یخدان بزرگ تبدیل کنید.

مزایای استفاده از یخدان سفری:

  • قیمت این وسیله نسبت به یخچال‌های مسافرتی بسیار ارزان‌تر است، پس می‌توان گفت که ارزش خرید بالایی دارند.
  • از نظر اندازه از یخچال‌های مسافرتی بزرگتر هستند، بنابراین شما می‌توانید مواد غذایی بیشتری را با خود حمل کنید.
  • برای سرد نگهداشتن مواد غذایی نیاز به برق ندارند، یعنی در هر جایی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد به شرطی که آن را پر یخ کرده باشید.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند، یعنی شما می‌توانید سالیان سال از آن‌ها استفاده کنید، بدون اینکه نگران خراب شدن آن‌ها باشید.
  • در سایزها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود که این خود باعث می‌شود با توجه به حجم صندوق عقب خودرو خود و تعداد اعضای خانواده خود سایز متناسب را خریداری کنید.

بهترین مارک یخدان سفری:

اگر بخواهیم یک کار غیر ممکن را در دنیا انجام دهیم بدون شک معرفی کردن یک برند به عنوان بهترین مارک یخدان مسافرتی در بین حجم زیادی از برندهای باکیفیت موجود در بازار است و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب به شما عزیزان لیستی از بهترین برندهای یخدان مسافرتی را معرفی می‌کنیم.

  • یخدان مسافرتی نیچرهایک
  • یخدان مسافرتی بابل کارپت
  • یخدان مسافرتی کی سان
  • یخدان مسافرتی باران
  • یخدان مسافرتی کویر
  • یخدان مسافرتی کیش ترموس
  • یخچال مسافرتی پامچال
  • یخچال مسافرتی سراب
  • یخچال مسافرتی لیون استار
  • یخدان مسافرتی بنتیک

یخدان سفری از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید یخدان مسافرتی وجود دارد، اما دو روش هستند که از همه رایج‌تر می‌باشند و شما می‌توانید به دلخواه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید یخدان می‌باشد، شما در این روش باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین پلاسکو نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری نمائید. لازم به ذکر است باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یکی از روش‌های جدید خرید در کشور ایران که به تازگی بیشتر جا افتاده خرید آنلاین است. در این روش شما نیازی به خارج شدن از منزل یا محل کار خود نیستید. فقط کافی است با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر جنس مورد نظر خود را از میان هزاران محصول انتخاب و خریداری کنید. بر خلاف روش قبلی شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اجاق سفری

نکات مهم هنگام خرید یخدان سفری:

  1. قیمت یخدان: مهم‌ترین نکته در مورد خرید یخدان قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید یخدان را مشخص کنید. با این کار خیلی از مدل‌ها از انتخاب شما خارج می‌شوند و کار برایتان آسان می‌شود.
  2. نوع یخدان: همان طور که می‌دانید یخدان مدل‌های مختلفی دارد که تفاوت اصلی بیشتر آن‌ها در جنس بدنه است. شما باید با توجه به میزان بودجه و نیاز خود بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید. اگر به دنبال یک نمونه ارزان کار راه انداز هستید، نمونه فیبری و اگر به دنبال یک جنس بهتر می‌باشید نمونه بدنه پلاستیکی و در نهایت بدنه فلزی بهترین جنس یخدان می‌باشد که از همه گران‌تر است.
  3. حجم یخدان: یخدان‌های مسافرتی در اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. یعنی دست شما برای انتخاب اندازه کاملا باز است. قبل از انتخاب یخدان باید به تعداد اعضای خانواده خود توجه کنید، اگر جمعیت شما زیاد است باید یک یخدان با حجم بزرگتر را انتخاب کنید. البته به حجم صندوق عقب خودرو خود هم توجه داشته باشید، زیرا در مجموع باید آن را درون صندوق عقب نگهداری کنید.
  4. مکانیسم باز و بسته شدن: با اینکه تمام یخدان‌های موجود در بازار درب دار هستند، اما بد نیست شما به مکانیسم باز و بسته شدن آن‌ها هم توجه داشته باشید. بیشتر مدل‌ها دارای درب فشاری هستند که روی محصول قرار گرفته و با اندکی فشار بسته می‌شود. درب این نمونه در اثر کج شدن باز شده و محتویات داخل ان بیرون می‌ریزد. مدل‌های دیگری وجود دارند که درب آن‌ها لولا دارد و از آن جدا نمی‌شود، با قفل کردن درب در صورت کج شدن محتویات داخل آن‌ها ریخته نمی‌شود.
  5. جنس بدنه محصول: یخدان‌ها به طور کلی برای جلوگیری از هدر رفت دما یا از فیبر بهره می‌برند، اما این ماده مقاومت زیادی در برابر ضربه را ندارند، بنابراین برای بالا بردن مقاومت این ماده یا از پلاستیک استفاده می‌کنند و یا فلز، قیمت فلز مقداری گران است، اما طول عمر بیشتری دارد با این حال خیلی‌ها پلاستیک را به فلز ترجیح می‌دهند.
  6. دسته‌دار یا بدون دسته: دسته یک قابلیت خیلی جالب است که حمل و جا‌به‌جایی یخدان را آسان می‌کند. یخدان‌های بزرگ معمولا دو دسته در کنار خود دارند که باعث می‌شود، به صورت دو نفری حمل شود و وزن آن به جای یک نفر به صورت مساوی بین دو نفر تقسیم شود. البته مدل‌های بدون دسته هم وجود دارند که جا به جا کردن آن‌ها دشوار‌تر است.
  7. برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار بوده و نیاز به تست کردن ندارند، زیرا همگی از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از یخدان سفری:

  • همیشه زمانی که یخ را درون یخدان قرار می‌دهید این کار را به آرامی انجام دهید، زیرا امکان شکسته شدن کف یخدان به دور از انتظار نیست.
  • از قرار دادن مواد سنگین به داخل یخدان جدا خودداری کنید، زیرا امکان جدا شدن کف از بدنه و شکستن دسته‌ها هنگام بلند کردن زیاد است.
  • هرگز یخدان را مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، زیرا پلاستیک با نور خورشید میانه خوبی ندارد و آن را پوسیده می‌کند.
  • بعد از هر بار استفاده آب درون آن را خالی کرده خشک کنید، سپس آن را نگهداری کنید، زیرا ماندن طولانی مدت آب درون یخدان لجن زده و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید یخدان سفری مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای یخدان سفری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ یخدان سفری کیش مدل ۶۰L ظرفیت ۵۵ لیتر

یخدان سفری کیش مدل 60L ظرفیت 55 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x38x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ یخدان سفری کویر مدل k200 گنجایش ۲۰ لیتر

یخدان سفری کویر مدل k200 گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x26x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ یخدان سفری مدل L20

یخدان سفری مدل L20

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x23x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    قابلیت خنک نگه داشتن مواد غذایی نوشیدنی ها دارو به مدت زیاد . ابعاد ذکر شده ابعاد داخلی یخدان (ابعاد مفید) می باشد ضخامت این یخدان ۲ سانتی متر میباشد که عایق بسیار مناسبی محسوب میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ یخدان سفری بابل کارپت کد SOR0200 ظرفیت ۲۲ لیتر

یخدان سفری بابل کارپت کد SOR0200 ظرفیت 22 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x38x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    کول باکس(سرد نگهدارنده) بیست و دو لیتری به صورت دو لایهدارای عایق های مخصوص بین دو لایه جهت حداقل پرتی حرارتی و برودتیبسیار مقاوم مقابل نور آفتابدارای مخزن جادار و ارتفاع مناسبامکان قرار گیری ۶ عدد بطری آب معدنی بطور همزمان با سایر اقلامامکان حفظ دما تا ۲۴ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ یخدان سفری دیمو مدل Y50NEW گنجایش ۲۰ لیتری

یخدان سفری دیمو مدل Y50NEW گنجایش 20 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x28x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • سایر توضیحات
    این محصول نسبت به مدل Y50 از استاندارد بالاتری برخوردار و ابعاد مناسب تر برای جادادن مواد غذایی دارا می باشد.ابعاد داخلی آن عبارت است از:۴۱ سانت طول۲۳ سانت عرض۱۸.۵ سانت ارتفاع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ یخدان سفری کویر مدل L200 گنجایش ۲۰ لیتر

یخدان سفری کویر مدل L200 گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x26x37 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ یخدان سفری کیش ترموس کد ۴۸ گنجایش ۶۰ لیتر

یخدان سفری کیش ترموس کد 48 گنجایش 60 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x38x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ یخدان سفری دیمو مدل Y90 گنجایش ۹ لیتر

یخدان سفری دیمو مدل Y90 گنجایش 9 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x21x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای دو عدد جیب در دو سمت یخدان برای حمل واسایل یا مایعاتی که نیاز به خنک بودن ندارد است.ابعاد داخلی عبارت است از :۳۷ سانت طول۱۷ سانت عرض۱۳.۵ سانت ارتفاع می باشد.برای بهتر متوجه شدن ابعاد ؛ یک عدد آب معدنی ۱.۵ لیتر به صورت خوابیده به راحتی داخل آن جا می گیرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ یخدان سفری کیش ترموس مدل ۰۰۲ گنجایش ۱۱ لیتر

یخدان سفری کیش ترموس مدل 002 گنجایش 11 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x25x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ یخدان سفری اسمایل مدل H06 گنجایش ۶ لیتری

یخدان سفری اسمایل مدل H06 گنجایش 6 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x23x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • سایر توضیحات
    این یخدان برای ۱ تا ۲ نفر مناسب است.در صورت باز نکردن درب یخدان مواد داخل آن تا ۱۲ ساعت یخ زده می ماند.در صورت شکستن یخدان داخل کیف براحتی قابل تعویض می باشد.ابعاد داخلی یخدان ۲۹x16x13 می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ یخدان سفری دیمو مدل Y62 گنجایش ۳۷ لیتر

یخدان سفری دیمو مدل Y62 گنجایش 37 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x36x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • سایر توضیحات
    این محصول با دیواره ی ضخیمی که دارد باعث بالا رفتن زمان خنک نگهداشتن و محکم بودن کار می شود.ابعاد داخلی عبارت است از:۴۸ سانت طول۲۹.۵ سانت عرض۲۶ سانت ارتفاع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ یخدان سفری بابل کارپت کد tTT100 ظرفیت ۲۲ لیتر

یخدان سفری بابل کارپت کد tTT100 ظرفیت 22 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x36x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    کول باکس(سرد نگهدارنده) بیست و دو لیتری به صورت دو لایهدارای عایق های مخصوص بین دو لایه جهت حداقل پرتی حرارتی و برودتیبسیار مقاوم مقابل نور آفتابدارای مخزن جادار و ارتفاع مناسبامکان قرار گیری ۶ عدد بطری آب معدنی بطور همزمان با سایر اقلامامکان حفظ دما تا ۲۴ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ یخدان سفری کویر مدل ۲۵L

یخدان سفری کویر مدل 25L

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x32x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    گنجایش حدود ۲۵ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ یخدان سفری مدل M1 گنجایش ۱۵ لیتر

یخدان سفری مدل M1 گنجایش 15 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x24x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ابعاد داخلی ۳۹x19x21.5 میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ یخدان سفری مدل ۲۸۰۱ گنجایش ۲۲ لیتر

یخدان سفری مدل 2801 گنجایش 22 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x26x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    رنگبندی این محصول در درب آن می باشد و رنگ بدنه مشابه با عکس می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ یخدان سفری دیمو مدل Y51S 39 گنجایش ۲۰ لیتر

یخدان سفری دیمو مدل Y51S 39 گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x30x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • سایر توضیحات
    ابعاد داخلی یخدان عبارت است از:طول ۴۲ سانتیمتر عرض ۲۳.۵ سلنتیمتررویه یخدان از بهترین پارچه ضد آب تهیه شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ یخدان سفری مدل جنرال فوم گنجایش ۶۰ لیتر

یخدان سفری مدل جنرال فوم گنجایش 60 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۸x38x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ یخدان سفری کیش ترموس مدل شیردار گنجایش ۲۲ لیتر

یخدان سفری کیش ترموس مدل شیردار گنجایش 22 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۸x28x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    یخدان مسافرتی ۲۲ لیتری کیش ترموس- دارای شیر آب – دارای درب با محفظه نگهداری خوارکی – دارای دستگیره محکم جهت حمل آسان تر- دارای فضایی جهت نگهداری دو بطری یا قوطی روی درب یخدان- قابلیت نگهداری طولانی مدت یخ و سرما و انواع خوراکی و نوشیدنی را دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ یخدان سفری کیش ترموس مدل شیردار گنجایش ۳۸ لیتر

یخدان سفری کیش ترموس مدل شیردار گنجایش 38 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷x35x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    یخدان مسافرتی ۳۸ لیتری کیش ترموس- دارای شیر آب – دارای سینی مخصوص – دارای دو دستگیره جهت حمل آسان تر- دارای فضایی جهت نگهداری چهار بطری یا قوطی روی درب یخدان- قابلیت نگهداری طولانی مدت یخ و سرما و انواع خوراکی و نوشیدنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ یخدان سفری جی اس مدل G9 گنجایش ۹ لیتر

یخدان سفری جی اس مدل G9 گنجایش 9 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x18x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • نوع
    کیف رو شانه ای
  • سایر توضیحات
    – ابعاد باز: ۱۸عرض × ۲۵ ارتفاع× ۳۰ طول سانتی‌متر- ابعاد بسته: ۳۰ در ۱۸ سانتی متر- وزن: ۱ کیلوگرم- نوع : کیف رو دوشی- نگهداری مواد به صورت ۲۴ ساعت سرد و تازه- دارای بند آویز شانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ یخدان سفری مدل استار گنجایش ۱۸ لیتر

یخدان سفری مدل استار گنجایش 18 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x28x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ یخدان سفری مدل Y09 گنجایش ۹ لیتر

یخدان سفری مدل Y09 گنجایش 9 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x21x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    فوم فشرده
  • سایر توضیحات
    ابعاد داخلی عبارت است از ۳۷سانت طول۱۷ سانت عرض۱۳.۵ سلنت ارتفاعدر صورتی که اب یخ زده راا داخل یخدان قرار دهید و درب را باز نکنید بعد از ۲۴ ساعت اب کاملا خنک مانده فقط یخ اب شده.یک عدد نوشابه خانواده به راحتی داخل یخدان جا می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ یخدان سفری مدل فوم چرخ دار گنجایش ۶۰ لیتر

یخدان سفری مدل فوم چرخ دار گنجایش 60 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x45x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم
  • جنس
    فوم قابل انعطاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ یخدان سفری مدل شیردار کد XXL GENERL گنجایش ۶۰ لیتر

یخدان سفری مدل شیردار کد XXL GENERL گنجایش 60 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۴x38x44 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ یخدان سفری اسمایل مدل Camp گنجایش ۲۰ لیتر

یخدان سفری اسمایل مدل Camp گنجایش 20 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۶x28x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • سایر توضیحات
    بعاد داخلی یخدان عبارت است از: طول ۴۲ سانتیمتر عرض ۲۳ سلنتیمتر و ارتفاع ۱۸.۵ سانت مسی باشد.همچنین رویه یخدان از بهترین پارچه ضد آب تهیه شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ یخدان سفری کویر مدل ۲۰۲۱ گنجایش ۲۰ لیتر

یخدان سفری کویر مدل ۲۰۲۱ گنجایش ۲۰ لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ یخدان سفری کد ۰۰۱ ظرفیت ۲۲ لیتر

یخدان سفری کد 001 ظرفیت 22 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶*۳۸*۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    PVC
  • سایر توضیحات
    کول باکس(سرد نگهدارنده) بیست و دو لیتری به صورت دو لایهدارای عایق های مخصوص بین دو لایه جهت حداقل پرتی حرارتی و برودتیبسیار مقاوم مقابل نور آفتابدارای مخزن جادار و ارتفاع مناسبامکان قرار گیری ۶ عدد بطری آب معدنی بطور همزمان با سایر اقلامامکان حفظ دما تا ۲۴ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ یخدان سفری بابل کارپت کد gh100 ظرفیت ۲۲ لیتر

یخدان سفری بابل کارپت کد gh100 ظرفیت 22 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x26x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ یخدان سفری مدل L6

یخدان سفری مدل L6

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹×۱۵.۵×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    قابلیت خنک نگه داشتن مواد غذایی نوشیدنی ها دارو به مدت زیاد . ابعاد ذکر شده ابعاد داخلی یخدان (ابعاد مفید) می باشد ضخامت این یخدان ۲ سانتی متر میباشد که عایق بسیار مناسبی محسوب میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ یخدان سفری کیش مدل k27گنجایش۲۷ لیتر

یخدان سفری کیش مدل k27گنجایش27 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x32x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سفردارای قابل قابلیت نگهداری مایعات سرد و یا گرم نگه داشتن مواد غذاییدارای یک شیر فشاری برای خروج مایعاتدارای یک دسته برای حمل راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید یخدان مسافرتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید قفل فرمان خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا