لوازم خانگی برقی

پمپ آب کولر، راهنمای خرید بهترین مارک پمپ آب کولر موتوژن تبریز ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پمپ آب کولر باید به آن‌ها توجه کنید.

یکی از قطعات مهم و ضروری در کولرهای آبی پمپ آب کولر می‌باشد. پمپ در واقع آب را از حوضچه کف کولر آبی روی پوشال‌ها پمپاژ می‌کند. پمپ آب کولر در واقع نقش خنک سازی موتور کولر را برعهده دارد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که متوجه شوید باد کولر آبی شما چندان خنک نیست و باد داغ می‌دهد. علت آن خراب شدن پمپ آب کولر می‌باشد. در این شرایط آب از حوضچه کف کولر روی پوشال‌ها پمپاژ نمی‌شود. زیرا پمپی که مسئول انتقال آب است، سوخته شده و کارایی لازم را ندارد. جالب است بدانید اگر به کولری که پمپ آب آن سوخته توجه نکنید و کولر را بدون پمپ آب استفاده کنید، محفظه داخلی کولر داغ می‌شود و به مرور باعث سوختن الکترو موتور کولر آبی خواهد شد.

پمپ آب کولر هم به وسیله هوای خنکی که الکترو موتور تولید می‌کند، خنک سازی می‌شود. در بیشتر موارد متاسفانه استفاده کننده قبل از روشن کردن موتور دکمه پمپ خالی را می‌زند تا پوشال‌ها به خوبی خیس شوند. متاسفانه در بیشتر موارد این افراد فراموش می‌کنند که کولر را روشن کنند و پمپ را هم خاموش نمی‌کنند. در این شرایط پمپ آب کولر داغ شده و بدون اینکه متوجه شوند، دچار سوختگی سیم پیچ می‌شود. پس توصیه می‌کنم همیشه پمپ آب کولر و موتور را همزمان با هم روشن کنید تا دچار مواردی مشابه نشوید. اگر به سلامت پمپ آب کولر خود اطمینان ندارید، حتما نسبت به تعویض آن اقدام کنید، زیرا قیمت آن خیلی ارزان است و در صورت ضعیف بودن یا سوختن پمپ فشار و گرمای بیشتری به الکترو‌ موتور وارد شده و دچار سوختگی می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پمپ آب کولر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این قطعه مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع پمپ آب کولر آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید پمپ آب کولر باید به آن توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

پمپ‌آب کولر چیست و چه کاربردی دارد؟

پمپ آب کولر از یک موتور الکتریکی ساخته می‌شود که وظیفه اصلی آن پمپاژ نمودن آب ذخیره شده در کف کولر به نقاط بالا دست یعنی روی پوشال‌هاست. پمپ نقش مهمی در بهبود عمل‌کرد خنک کنندگی کولرآبی دارد. هر گاه احساس کردید کولر شما باد خنک ندارد و بازدهی آن نسبت به قبل کاهش پیدا کرده اولین قطعه‌ای را که باید مورد بررسی قرار دهید پمپ‌آب آن است. زیرا در صورت عدم توجه به این موضوع موتور کولر دچار سوختگی می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قیچی برقی

اجزاء تشکیل دهنده پمپ کولر آبی:

  • کلاهک پمپ: بالاترین قیمت پمپ قرار می‌گیرد و از ورود قطرات احتمالی آب روی پوشال به روی پمپ جلوگیری می‌کند. همچنین داری دو قسمت برآمده است که باعث اتصال پمپ روی بدنه کولر می‌شود.
  • موتور الکتریکی: اصلی‌ترین قطعه پمپ آب کولر است که وظیفه تولید انرژی لازم برای چرخش پره برای پمپاژ آب را به عهده دارد. در صورتی که موتور پمپ از کار بیافتد شما مجبور به تعویض کل پمپ می‌شوید.
  • پایه یا بدنه: در کل اسکلت اصلی پمپ را یک قطعه پلاستیکی تشکیل می‌دهد، تمام قطعات پمپ روی این قطعه متصل می‌شوند. این قطعه باید نسبت به رسوب بی تفاوت باشد تا پمپ شما را رسوب دیرتر بگیرد.
  • پروانه کفی و چپقی: در انتهای میله موتور الکتریکی یک پروانه پلاستیکی قرار می‌گیرد که چرخش این پروانه آب را به سمت خروجی به حرکت در می‌آورد. در انتهای این پروانه یک کفی پلاستیکی قرار دارد که مسئول گرفتن آشغال رسوب و خرده پوشال‌های کفی کولر است. چپقی هم یک زانوی پلاستیکی است که روی قسمت خروجی پمپ نصب شده و شلنگ روی آن نصب می‌شود.

انواع مدل‌های پمپ‌آب کولر:

  1. پمپ آب تک بوبین: در اصطلاح الکترونیک به سیم پیچ بوبین گفته می‌شود. هسته اصلی موتور این مدل از پمپ آب از نوع تک سیم پیچ می‌باشد. هر چه تعداد سیم پیچ یک موتور بیشتر باشد قدرت حرکت پمپ بیشتر و حجم بیشتری آب را به طرف بالا پمپاژ می‌کند. پس از این مدل نباید انتظار قدرت خیلی زیاد را داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پمپ مصرف انرژی کم آن می‌باشد.
  2. پمپ آب دو بالشتک: هسته مرکزی این مدل دارای دو عدد سیم پیچ است. پس انتظار می‌شود که این پمپ از قدرت بیشتری برخوردار باشد. هر چه تعداد بوبین بیشتر باشد، میدان مقناطیسی قوی‌تری ایجاد شده که این باعث می‌شود حجم بیشتری آب را در دقیقه جا‌به‌جا کند. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که پمپ‌های دو بوبین برق بیشتری هم مصرف می‌کنند. پس همیشه موقع در نظر گرفتن قدرت پمپ به مصرف انرژی هم توجه کنید.

مزایای استفاده از پمپ‌آب کولر آبی:

  • قیمت آن نسبت به موتور کولر بسیار ارزان‌تر است یعنی شما می‌توانید با تعویض پمپ ضعیف شده به قیمت ارزان جلوی خرابی موتور را بگیرید.
  • با پمپاژ کردن آب روی پوشال‌ها باعث می‌شود باد تولید شده به وسیله کولر خنک‌تر شود و این خود سبب سرد شدن موتور و پمپ‌آب کولر می‌شود.
  • با ایجاد چرخه میان آب کف و آب سرازیر شده به کف کولر باعث صرفه‌جویی در مصرف آب می‌شود.
  • خنک شدن باد کولر باعث می‌شود شما هوای خنک‌تری را تجربه کنید و کولر را در وضعیت دور کند قرار دهید. این امر باعث صرفه جویی در مصرف برق می‌شود.

علائم و نشانه‌های خرابی پمپ‌آب کولر:

  1. هنگام روشن کردن پمپ صدای ناخوشآیند شنیده می‌شود که مربوط به خرابی پمپ آب است.
  2. بعد از روشن کردن پمپ آب بوی سیم سوخته به مشام شما می‌رسد. در این حالت برای جلوگیری از اسیب دیدن پمپ آن را خاموش کرده و مورد بررسی قرار دهید.
  3. با زدن دکمه پمپ صدای پمپ و سرازیر شدن آب از پوشال‌ها به گوش نمی‌رسد که می‌تواند نشانه سوختن پمپ آب کولر باشد.
  4. کولر شما باد داغ می‌دهد و احساس می‌کنید، بازدهی لازم را ندارد که دلیل آن سوختن پمپ‌آب کولر است.

مواردی که باعث سوختن پمپ آب کولر می‌شود؟

  • سرازیر شدن آب پوشال یا لوله‌های انتقال آب روی موتور پمپ آب که در صورت برطرف نشدن مشکل پمپ دچار اتصالی و سوختگی می‌شود.
  • جام کردن پره‌های پمپ بر اثر رسوب گرفتگی که ممکن است علت آن استفاده از آب سخت برای کولر می‌باشد. اگر سختی آب شما زیاد است از رسوب‌گیر کولر آبی استفاده کنید.
  • اشتباه وصل کردن فاز و نول به پمپ هم می‌تواند باعث چرخش معکوس و وارد شدن فشار بیشتر به پمپ آب شود.
  • اتصالی و خرابی کلید هم می‌تواند باعث سوختن پمپ شما شود. شما با اینکه پمپ آب را خاموش کرده‌اید، اما همچنان پمپ آب شما کار می‌کند.

بهترین مارک پمپ آب کولر آبی:

به دلیل اینکه شرکت‌های زیادی در زمینه تولید پمپ‌آب فعالیت می‌کنند و از آن‌جایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای پمپ آب کولر را به شما معرفی می‌کنیم.

  • پمپ‌آب کولر آبی الکتروژن
  • پمپ‌آب کولر آبی موتوژن
  • پمپ‌آب کولر آبی موتاژن
  • پمپ‌آب کولر آبی الکترو ژرمن
  • پمپ‌آب کولر آبی سوبو
  • پمپ‌آب کولر آبی شیراز صنعت
  • پمپ‌آب کولر آبی نیو رویال
  • پمپ‌آب کولر آبی دمنده
  • پمپ‌آب کولر آبی پاکشوما
  • پمپ‌آب کولر آبی نوستوپ

حتما بخوانید: راهنمای خرید زودپز

نکات مهمی که هنگام خرید پمپ آب کولر آبی باید به آن توجه کنید:

  1. قیمت پمپ: مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید پمپ کولر باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد. قیمت است که مشخص می‌کند، شما چه نوع پمپی را خریداری کنید. هرچه میزان بودجه شما بیشتر باشد، دست شما برای خرید برندهای باکیفیت‌تر بیشتر باز است.
  2. نوع پمپ: در واقع دو نوع پمپ بر اساس قدرت موتور برای کولر ساخته می‌شود. یک نوع تک بوبین است که تنها دارای یک سیم‌پیچ در موتور الکتریکی خود هستند. این مدل آب را با فشار کمتری پمپاژ کرده در عوض برق کمتری مصرف می‌کند و نمونه دو بالشتک که به دلیل ایجاد میدان مغناطیسی قوی آب را با فشار بیشتری پمپاژ می‌کنند. طبیعی است که مصرف برق بیشتری هم داشته باشند.
  3. جنس پمپ: جنس بدنه فلزی و پلاستیکی پمپ از اهمیت زیادی برخوردار است. جنس بدنه موتور پمپ بهتر است از استیل ضد زنگ باشد. زیرا پوسیدگی بدنه پمپ باعث کاهش طول عمر پمپ می‌شود. همچنین پلاستیک بدنه و پره‌ها باید از پلاستیک موارد اولیه باشد تا بعد از مدتی دچار شکستگی نشود.
  4. مصرف انرژی: نکته بعدی که باید به آن توجه کنید، مصرف انرژی پمپ آب است. اگر شما به این موضوع مهم توجه نداشته باشید، مجبور می‌شوید، ماهانه هزینه زیادی را بابت پرداخت قبض برق بپردازید. توجه داشته باشید که هر چه بر چسب انرژی پمپ آب شما به حرف A انگلیسی نزدیک‌تر باشد کم مصرف‌تر بوده و برق کمتری هم مصرف می‌کند.
  5. عایق بودن پمپ: همان طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین دلایل سوختن پمپ‌کولر آبی تماس آب با پمپ است. بنابراین اگر پمپ‌کولر به خوبی عایق شده باشد، آب وارد موتور نمی‌شود و کمتر دچار سوختگی می‌شود. به همین دلیل تمام سازندگان پمپ کولر به فکر روش‌های جدیدتری برای عایق کردن پمپ‌های خود هستند. در حال حاضر بیشتر مدل‌ها با یک کلاهک پلاستیکی روی موتور عایق می‌شوند.
  6. سنسور دما: بیشتر پمپ‌های جدید به سنسور دما مجهز شده‌اند. همان طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین دلایل سوختن پمپ آب گرم شدن بیش از اندازه است. اگر پمپ شما مجهز به سنسور دما باشد با گرم شدن پمپ سریع برق ورودی به پمپ را قطع کرده و از سوختن پمپ جلوگیری می‌کند. علاوه بر گرمایی که خود پمپ ایجاد می‌کند، آفتاب و گرمای هوا هم می‌تواند به داغ شدن بیش از اندازه پمپ کمک کند.
  7. خاصیت ضد رسوب: یکی از دشمنان قسم خورده پمپ آب ایجاد رسوب روی پره‌های پمپ آب می‌باشد. به همین علت پمپ باید به گونه‌ای طراحی شود که در مقابل این رسوبات پاسخ مناسب بدهد. به عنوان مثال: در مواردی دیده می‌شود که رسوب مانع از گردش پره پمپ شده که اگر پمپ شما دارای خاصیت ضد رسوب باشد به صورت معکوس چرخیده و رسوبات را از بین می‌برد.
  8. جنس سیم پیچ: جنس سیم پیچ نقش مهمی در طول عمر پمپ کولر ایفا می‌کند. در واقع جنس سیم پیچ موتور است که مشخص می‌کند پمپ چه مدت برای شما کار کند. پمپی که سیم پیچ آن به خوبی لاکی شده باشد با تماس آب کمتر دچار اتصالی می‌شود. همچنین زمانی که پمپ داغ می‌شود این سیم پیچ موتور است که مشخص می‌کند دستگاه شما چه مدت دوام می‌آورد.

روش نگهداری از پمپ آب کولر:

  • همیشه تا حد امکان موقع نصب کولر فضای داخلی آن را شستشو دهید. زیرا ناخالصی‌های داخل آب مستقیم وارد پمپ شده و به ان آسیب وارد می‌کند.
  • لوله‌های آب متصل به پمپ را برسی کنید نباید به وسیله رسوب مسدود شده باشد. زیرا کیپ بودن مسیر عبور آب باعث ایجاد فشار زیاد به پمپ و در نهایت سوختن آن می‌شود.
  • هیچ گاه چند دقیقه قبل از روشن کردن موتور پمپ را روشن نکنید. زیرا ممکن است فراموش کنید که کولر را روشن کرده و پمپ شما دچار سوختگی شود.
  • شناورکولر را هر هفته بررسی کنید در صورت خرابی این قطعه به وسیله رسوب جلوی ورود آب به کف کولر گرفته می‌شود و پمپ بدون آب کار کرده و دچار سوختگی می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پمپ‌آب کولر مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های پمپ‌آب کولر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    تک‌فاز
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کلاس عایق‌بندی
    B
  • کاربرد
    کولر
  • حداکثر فشار آب
    ۱۱
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ندارد
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۴۰۰
  • حداکثر دمای آب
    ندارد
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۳
  • حداکثر آب‌دهی
    ۰.۵
  • جنس بدنه پمپ
    استیل
  • جریان
    ۰.۳۵
  • توان
    ۲۰۰ وات
  • ابعاد
    ۱۰x8x25 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-22

پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-22

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت- سرعت گردش ۲۹۰۰ دوربردقیقه (RPM)- دارای عملکرد کاملا بی صدا- به همراه سرشلنگی- پمپ کولر صادراتی – ضد آب- نوع : سبز (+A)
  • ابعاد
    ۲۱x11x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۲x12x10 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پمپ آب کولر الکتروژرمن مدل ۱۰۰۰

پمپ آب کولر الکتروژرمن مدل 1000

مشخصات

  • اقلام همراه
    تبدیل سری شلنگ
  • ابعاد
    ۱۰x14x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

مشخصات

  • توان
    ۲۰۰ وات
  • ابعاد
    ۱۰x10x25 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سبد پمپ آب کولر کد ۵۹۶۶

سبد پمپ آب کولر کد 5966

مشخصات

  • وزن خالص
    ۰.۱ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • حجم کولر
    ۳۵۰۰ CFM(فوت مکعب بر دقیقه)
  • حداکثر قدرت باددهی
    ۱۱ متر مکعب در ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پمپ آب کولر مدل S133

پمپ آب کولر مدل S133

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲*۱۱*۴ سانتی‌متر
  • جنس
    پلی پروپیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پمپ آب کولر موتوژن مدل SH300

پمپ آب کولر موتوژن مدل SH300

مشخصات

  • اقلام همراه
    چوپوقی
  • توان
    ۴۸ وات وات
  • ابعاد
    ۱۰x15x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پمپ آب کولر مدل AB100

پمپ آب کولر مدل AB100

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x12x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-21

پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-21

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت- سرعت گردش ۲۸۰۰ دوربردقیقه (RPM)- دارای عملکرد کاملا بی صدا- به همراه سرشلنگی- پمپ کولر صادراتی – ضد آب
  • ابعاد
    ۲۱x11x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۲x12x10 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پمپ آب کولر موتوژن مدل sh303

پمپ آب کولر موتوژن مدل sh303

مشخصات

  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کاربرد
    کولر
  • حداکثر فشار آب
    ۱۱
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ندارد
  • حداکثر سرعت گردش
    ۱۱
  • حداکثر دمای آب
    ۱۱
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱۱
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱۱
  • ابعاد
    ۱۰x15x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پمپ آب کولر آریاژن مدل A2 مجموعه دو عددی

پمپ آب کولر آریاژن مدل A2 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۵x25x25 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پمپ آب  کولر موتوژن مدل SH300

پمپ آب  کولر موتوژن مدل SH300

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x15x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۷۰ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کاربرد
    افزایش فشار آب
  • حداکثر فشار آب
    ۱
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱
  • حداکثر سرعت گردش
    ۱
  • حداکثر دمای آب
    ۱
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱
  • ابعاد
    ۱۳x10x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پمپ آب کولر موتوژن مدلSH300

پمپ آب کولر موتوژن مدلSH300

مشخصات

  • توان
    ۰/۳۲ وات
  • ابعاد
    ۱۰x15x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پمپ آب کولر موتوژن مدل ۱۲۳

پمپ آب کولر موتوژن مدل 123

مشخصات

  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کاربرد
    افزایش فشار آب
  • حداکثر فشار آب
    ۱
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ۱
  • حداکثر سرعت گردش
    ۱
  • حداکثر دمای آب
    ۱
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۱
  • حداکثر آب‌دهی
    ۱
  • ابعاد
    ۱۳x10x22 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پمپ آب کولر آبی پارس پمپ مدل ۹۹

پمپ آب کولر آبی پارس پمپ مدل 99

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x11x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پمپ آب کولر موتوژن مدل sh 300 مسی

پمپ آب کولر موتوژن مدل sh 300 مسی

مشخصات

  • ولتاژ دستگاه
    ۲۲۰
  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    تک‌فاز
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کلاس عایق‌بندی
    B
  • کاربرد
    کولر
  • حداکثر فشار آب
    ۱۱
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ندارد
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۴۰۰
  • حداکثر دمای آب
    ندارد
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۳
  • حداکثر آب‌دهی
    ۰.۵
  • جنس بدنه پمپ
    پلاستیک
  • جریان
    ۰.۳۵
  • توان
    ۴۵ وات
  • ابعاد
    ۲۲x15x10 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پمپ آب کولر مدل A002

پمپ آب کولر مدل A002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x23 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پمپ آب کولر نانوژن مدل N01

پمپ آب کولر نانوژن مدل N01

مشخصات

  • توان
    ۴۵ وات
  • ابعاد
    ۱۵x10x22 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل A-003

پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل A-003

مشخصات

  • اقلام همراه
    – سرشلنگی
  • سایر توضیحات
    – پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت- سرعت گردش ۲۹۰۰ دوربردقیقه (RPM)- دارای عملکرد کاملا بی صدا- به همراه سرشلنگی- پمپ کولر صادراتی- ضد آب- نوع : آبی (+A)
  • توان
    ۵۰ وات
  • ابعاد
    ۲۱x11x8 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پمپ آب کولر سوبو مدل wp-300d

پمپ آب کولر سوبو مدل wp-300d

مشخصات

  • سایر توضیحات
    خروجی آب ۳/۴ اینچضد آبمناسب برای کولر های ۳۵۰۰ الی ۵۰۰۰
  • ابعاد
    ۱۰*۱۱*۱۲ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

مشخصات

  • توان
    ۲۲۰/۲۳۰ وات
  • ابعاد
    ۱۰x10x20 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پمپ آب کولر مدل نصر

 پمپ آب کولر مدل  نصر

مشخصات

  • ویژگی‌های پمپ سیالات
    تک‌فاز
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد
    آب تمیز
  • کاربرد
    افزایش فشار آب
  • قطر لوله ورودی
    ۱ اینچ
  • طول سیم و کابل
    ۱/۵ متر
  • حداکثر فشار آب
    ۲۸۰۰
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن
    ندارد
  • حداکثر سرعت گردش
    ۲۸۰۰
  • حداکثر دمای آب
    ۶۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ
    ۳
  • حداکثر آب‌دهی
    ۲۰
  • جنس پروانه
    تکنوپلیمر
  • جنس بدنه پمپ
    پلاستیک
  • جریان
    ۰/۵
  • ابعاد
    ۱۸x13x14 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    پمپ کولر آبی نصر تولید کننده انواع الکتروموتورهای کولر آبی این بار محصول خود را در قدرت ۰/۵ اسب بخار مخصوص کولرهای آبی تولید و روانه بازار کرده است در این محصول برای کم کردن هزینه سرویس و نگهداری موتور از بوش آلمان استفاده شده است که در مقایسه با محصولات مشابه بوشی در بازار از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

پمپ آب کولر الکتروژن مدل البرز

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x25 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پمپ آب کولر جوشار پمپ تبریز مدل Ib-20

پمپ آب کولر جوشار پمپ تبریز مدل Ib-20

مشخصات

  • توان
    ۱۳ وات
  • ابعاد
    ۱۰x10x25 سانتی‌متر
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پمپ‌آب کولر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میز اتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا