لوازم آرایشیملزومات گردش و سفر

شامپو بدن، راهنمای خرید بهترین شامپو بدن برای پوست چرب و خشک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شامپو بدن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

آیا احساس می‌کنید که پوست بدن شما اغلب زبر و خشک است، آیا دوست دارید چیزی را امتحان کنید که پوست شما را شاداب کند، آن را نرم تر و همچنین عطری شگفت انگیز برای شما ارائه دهد. دانستن نحوه استفاده از شامپو بدن و مواد تشکیل دهنده یک شستشو دهنده بدن باعث می‌شود که بهداشت روزانه شما حفظ شود. شامپو بدن پوست شما را نرم، تمیز و هیدراته نگه می‌دارد. اگر هرگز شامپوی شستشوی بدن را امتحان نکرده‌اید، دانستن برخی نکات ضروری برای خرید شامپو بدن و همچنین نحوه استفاده از شستشو دهنده بدن بسیار مهم است. آیا می‌خواهید مواد تشکیل دهنده شامپو بدن یا انواع شستشو دهنده بدن موجود را یاد بگیرید؟ اگر پاسخ مثبت است در ادامه با ما همراه باشید.

برای پیدا کردن بهترین شامپو بدن خود، باید بدانید که چه انواع مختلفی از این محصول وجود دارد. تفاوت اصلی آن‌ها در مواد تشکیل دهنده آن‌ها است. در نهایت، همه آن‌ها به دو دسته اصلی شامپو بدن غیر ارگانیک و شامپو بدن ارگانیک تقسیم می‌شوند. علاوه بر این، در تأثیر شستشوی بدن بر روی پوست شما تفاوت وجود دارد. شستشو با شامپوی حاوی ژل برای کسانی که از اگزما رنج می‌برند بهترین کار را انجام می‌دهد. شامپو بدن‌های حاوی مواد مرطوب کننده برای پوست‌های خشک عالی هستند. در نهایت، کسانی که پوست ترک خورده، زبر یا خشک دارند، برای آن‌ها شامپو بدن حاوی مواد لایه بردار بسیار مفید خواهند بود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شامپو بدن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این شوینده ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شامپو بدن موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شامپو بدن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شامپو بدن چیست و چه کاربردی دارد؟

شامپوی شستشو دهنده بدن یک محصول مایع است که هنگام دوش گرفتن یا حمام روی بدن اعمال می شود. این ماده به تمیز کردن پوست کمک می‌کند و برای انواع پوست از جمله چرب یا خشک مفید می‌باشد، البته به شرط اینکه شامپوی مناسب برای نوع پوست خود را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید خمیر دندان

برخی از مواد شیمیایی بالقوه مضر که معمولا در شامپو بدن استفاده می‌شوند:

سدیم لورت سولفات با نام مستعار SLES (عامل کف کننده بسیار رایج):

  • تحریک کننده پوست
  • می تواند با ۱،۴-دیوکسان، یک اختلال دهنده هورمونی مرتبط با سرطان سینه، آلوده شود.
  • به سایر مواد شیمیایی اجازه می‌دهد تا عمیق‌تر به پوست نفوذ کرده و وارد جریان خون شوند.

سدیم لوریل سولفات با نام مستعار SLS (عامل کف کننده بسیار رایج):

  • مشابه سدیم لورت سولفات است، اما اغلب با اثرات بدتری چون تجزیه باقی مانده به بدن زمان بیشتری می‌برد.
  • شایع ترین تحریک کننده پوست است.
  • می‌تواند باعث خشکی و خارش پوست به ویژه در ماه‌های زمستان شود و همچنین در پوست‌های حساس‌تر، زخم‌های شانکر و اگزما ایجاد کند.
  • می‌تواند به طور دائمی به بافت چشم آسیب برساند.
  • می‌تواند پس از استفاده در بدن جذب شود و استروژن را تقلید کند.
  • ممکن است منجر به تشکیل نیترات‌ها و دیوکسین‌های بالقوه سرطان‌زا شود.

پروپیلن گلیکول (ضد یخ):

  • ممکن است باعث سمیت ایمنی شود.
  • ممکن است باعث مسمومیت تنفسی شود.
  • ممکن است باعث سمیت پوست یا اندام حسی شود. (تحریک چشم، تحریک پوست، خشکی پوست، چربی زدایی)

کوکامیدوپروپیل بتائین (عامل کف کننده):

  • ممکن است باعث سمیت ایمنی شود.
  • ممکن است باعث سمیت پوست یا اندام حسی شود (تحریک چشم، خارش پوست، سوزش یا تاول).

تریکلوزان (عامل ضد باکتری و ضد قارچ):

  • ممکن است باعث مسمومیت پوست یا اندام حسی شود.
  • ممکن است باعث سمیت ایمنی شود.
  • ماده بسیار نگران کننده در برنامه REACH اتحادیه اروپا است.
  • برای استفاده در لوازم آرایشی در کانادا و ژاپن محدود شده است.
  • با ایجاد آلرژی در کودکان مرتبط است.
  • می‌تواند با کلر موجود در آب ترکیب شود و کلروفرم، یک سرطان‌زای احتمالی را تشکیل دهد.

هیدانتوئین DMDM (ضد میکروبی):

  • ممکن است باعث مسمومیت پوست یا اندام حسی شود (تحریک پوست، چشم یا ریه).
  • ممکن است باعث سمیت ایمنی شود.
  • برای استفاده در لوازم آرایشی در ژاپن محدود شده است. (قرار گرفتن در معرض ممکن است منجر به حساسیت به فرمالدئید شود).

از این عطرهای مصنوعی شامپو بدن اجتناب کنید:

برخی از عطرهایی که هنگام نگاه کردن به محصولات مراقبت شخصی با آن‌ها روبرو می شویم، دلپذیرتر از آنچه هستند که به نظر می‌رسند، بنابراین ما تمایل داریم از این عطرهای مصنوعی اجتناب کنیم، به خصوص اگر پوست حساس یا بیماری خود ایمنی دارید:

  • سیترال: یک ماده رایحه طبیعی است، اما به صورت مصنوعی در مقیاس بزرگ ایجاد می شود و با آلرژی و درماتیت تماسی مرتبط است.
  • لیمونن: یک ماده معطر و حلال است که به طور طبیعی در پوست مرکبات وجود دارد. با این حال، هنگامی که پس از نگهداری در معرض هوا و نور خورشید قرار می‌گیرد، به تعدادی از محصولات اکسیداسیون تجزیه می‌شود که ممکن است به عنوان تحریک کننده و حساس کننده پوست و سیستم تنفسی عمل کنند.
  • لینالول: یک ترپن کلاس بزرگی از چیزهای ارگانیک است که برای دفع دشمنان خود از جمله حشرات، برگ‌ها و به‌ویژه مخروطی‌ها بو ایجاد می‌کند که به عنوان یک ماده معطر و عامل پوشاننده استفاده می‌شود.
  • هیدروکسی سیترونلال: یک ماده معطر رایج است که به صورت مصنوعی از ماده شیمیایی رایحه طبیعی سیترونلال تولید می‌شود.
  • اوژنول: یک ماده شیمیایی رایحه طبیعی است که در روغن میخک یافت می‌شود. همچنین به صورت مصنوعی تولید شده و با آلرژی و درماتیت تماسی همراه بوده است.
  • ژرانیول: یک ماده رایحه طبیعی است که در روغن‌های ضروری مختلف مانند روغن گل رز و روغن سیترونلا یافت می‌شود.

نرم کننده‌های درون شامپو بدن:

  1. رتینیل پالمیتات: یک عامل حالت دهنده پوست، رتینیل پالمیتات به عنوان یک سموم رشدی توسط برنامه پیشنهادی ۶۵ کالیفرنیا فهرست شده است. ممکن است خطر سرطان پوست را افزایش دهد. همچنین به عنوان: رتینول پالمات، رتینول، هگزادکانوات، ویتامین A پالمیتات شناخته می‌شود.
  2. توکوفریل استات: یک عامل حالت دهنده پوست است، توکوفریل استات ممکن است با هیدروکینون آلوده شده باشد که با سرطان و سمیت سیستم اندام مرتبط است. همچنین به عنوان: ویتامین E استات، DL- آلفا توکوفریل استات شناخته می‌شود.
  3. پروپیلن گلیکول: یک الکل آلی کوچک است که معمولاً به عنوان یک عامل حالت دهنده پوست استفاده می‌شود. به عنوان محرک و نافذ پوست طبقه بندی شده و همچنین به عنوان متیل اتیل گلیکول شناخته می‌شود.

آیا می‌توان از شامپو بدن برای صورت استفاده کرد؟

شامپو شستشودهنده بدن برای پوست صورت مناسب نیست، زیرا سطح PH پوست را بالا می‌برد و باعث خشکی آن می‌شود. بهتر است از شامپو بدن فقط برای بدن و نه برای صورت خود استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دهان شویه

نکات مهم هنگام خرید شامپو بدن:

مطمئن نیستید که چگونه از شوینده بدن استفاده کنید یا کدام یک را خریداری کنید؟ جای نگرانی نیست. به سه نکته کلیدی زیر پایبند باشید و هرگز اشتباه نخواهید کرد.

شامپو بدن آمالفی:

بیایید جلوی این نام غلط را بگیریم که آمالفی فقط برای دختران است. درست مانند فرآیند امولسیون سازی یک محصول مو، استفاده از آمالفی به فعال کردن شستشوی بدن کمک می‌کند و کف را فراهم می‌کند که در واقع پوست شما را لایه برداری و پاک می‌کند. آن‌ها همچنین به از بین بردن کثیفی و سلول های مرده پوست بسیار بهتر از استفاده از دست‌ها کمک می‌کنند. ناگفته نماند که در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا باید از شستشوی بدن بسیار کمتر استفاده کنید. یک شامپو بدن آمالفی بردارید و کار را انجام دهید.

مواد سالم:

فاکتور کلیدی برای هر شستشوی عالی بدن این است که چیزی را پیدا کنید که پوست شما را تمیز، شاد و مرطوب نگه دارد. مانند بسیاری از چیزها، همه چیز در مورد مواد تشکیل دهنده است. تمرکز زیادی روی قرار دادن مواد سالم در بدن شما می‌شود، همان تمرکز را روی آنچه روی بدن شما نیز می‌گذارد، قرار دهید. در اینجا چند ماده وجود دارد که باید هنگام جستجو برای شامپو شستشو دهنده بدن با کیفیت بالا مراقب آن‌ها باشید.

  • کربن فعال: زغال فعال جزء اصلی محصولات مراقبت از پوست با کیفیت بالا است. این نه تنها به طور موثر پوست را تمیز می‌کند، بلکه منافذ را باز می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. اما سموم، فلزات سنگین، مواد شیمیایی و سایر سموم به مولکول‌های زغال چوب جذب می‌شوند و سپس شسته می‌شوند.
  • عصاره پوست بید: عصاره پوست بید لایه برداری ملایمی را برای درخشندگی بیشتر پوست ایجاد می‌کند. همچنین می‌تواند به کاهش آکنه، چربی اضافی، علائم پیری و ظاهر چین و چروک کمک کند. منافذ را پاک می‌کند و اندازه منافذ را کاهش می‌دهد و ظاهری صاف و تمیز به پوست شما می‌دهد. این به ریختن سلول های مرده پوست کمک می‌کند و می‌تواند تشکیل سلول‌های جدید را تحریک کند. حتی می تواند شرایطی مانند پسوریازیس، اگزما و روزاسه را کاهش دهد.
  • عصاره چای سبز: عصاره چای سبز تحریک را آرام می‌کند و تغییر رنگ را یکنواخت می‌کند. ظاهر سلولیت را کاهش می‌دهد و آسیب‌های پوستی را ترمیم می‌کند. می‌تواند بروز جوش های سر سیاه را کاهش دهد، پوست مرده، کثیفی، باکتری‌ها و آکنه را از بین ببرد. حتی محافظت طبیعی در برابر اشعه های مضر UV است.
  • عصاره انار: عصاره انار باعث تولید کلاژن، پروتئین ساختاری اصلی موجود در پوست و بافت‌های همبند می‌شود. برای داشتن ظاهری درخشان و جوان برای پوست شما حیاتی است.
  • عصاره رزماری: عصاره رزماری به کاهش تورم و پف کردگی کمک می‌کند. همچنین دارای خواص دارویی است که آن را به یک درمان‌شامپو قدرتمند برای بیماری‌های مزمن پوستی مانند درماتیت، اگزما و پسوریازیس تبدیل می‌کند.

عصاره برگ مریم گلی، میوه خیار، عصاره دم اسب، دانه گریپ فروت، جینسینگ، عصاره لیمو، برگ جینکو و عصاره جلبک همه مواد شگفت انگیزی هستند که دارای فواید سلامتی متنوعی هستند.

شامپو بدن رایحه می‌سازد:

احتمالاً بهترین چیز در مورد شوینده‌های بدن این است که بوی فوق‌العاده‌ای دارند… خوب برخی از آن‌ها بوی خوبی دارند. با انتخاب‌های بسیار بیشتری نسبت به صابون، شستشوی بدن امضا شده شما بسیار شبیه به یک ادکلن عمل می‌کند و رایحه‌ای خاص به شما می‌دهد که به شما این امکان را می دهد از همه چیز متمایز شوید… بدون اینکه زیاده روی کنید.

در اینجا به تجزیه و تحلیل شوینده های بدن خودمان می‌پردازیم که بوی فوق العاده‌ای دارند و سرشار از بسیاری از مواد شگفت انگیز بالا هستند… بدون پارابن و الکل نیز ذکر نشده است.

  • شامپو بدن طلایی Gold :Gold Body Wash رایحه‌ای مردانه با رایحه‌ای از چرم است. ثابت شده است که چرم یک رایحه ضروری برای جذب زنان می‌باشد. مردان مجرد توجه داشته باشید.
  • شامپو بدن نقره‌ای Silver :Silver Body Wash نه تنها رنگ متالیک فوق‌العاده سردی دارد، بلکه دارای رایحه‌ی دیوانه‌کننده آب خنک است. اگر می‌خواهید بوی تازه‌ای مانند شبنم صبحگاهی داشته باشید، این مورد مناسب برای شماست.
  • شامپو بدن برنزی Bronze :Bronze Body Wash یک رایحه مردانه شیرین فلفل سیاه با طعم دارچین است، برای تعارف آماده شوید.
  • شامپو بدن نعناع نیروبخش: شستشو دهنده بدن نعنای نیروبخش انفجاری از جنون نعناع است. حواس شما را تقویت می‌کند. نعناع همچنین برای رفع گرفتگی بینی، گلو و ریه‌ها مفید است.
  • شامپو بدن دسپرادو Desperado Body Wash: مردانه‌ترین عطر ما برای پسران است. ترکیبی عالی از بشکه رم و نت تنباکو. مردانه تر از این نمی‌شود.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید شامپو بدن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل شامپو بدن ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شامپو بدن گود ورچو مدل آنتی باکتریال حجم ۷۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل آنتی باکتریال حجم 700 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    نحوه استفاده :در حین استحمام موهای سر و پوست خود را ماساژ داده، سپس آبکشی نمایید.برای نتیجه بهتر به دلخواه می توانید این کار را تکرار کنید.
  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • نوع عصاره
    عصاره میوه هندوانه (Citrullus Lanatus “Watermelon” Fruit Extract) عصاره میوه لیمو (Citrus Limon “Lemon” Fruit Extract)
  • حجم
    ۷۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    گلیسیرین (Glycerin)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شامپو بدن دتول مدل original حجم ۳۰۰ میلی لیتر بسته ۳ عددی

شامپو بدن دتول مدل original حجم 300 میلی لیتر بسته 3 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۸۲۳۷۶۴۲۶۵۱
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شامپو بدن گودورچو مدل Nourishing hydrating حجم ۷۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گودورچو مدل Nourishing hydrating حجم 700 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    نحوه استفاده محصول:در حین استحمام سراسر بدن را با این محصول ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.
  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۷۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    عصاره جوجوبا، ماکادمیا، روغن زیتون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شامپو بدن گود ورچو مدل صدفی شکوفه گیلاس حجم ۶۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل صدفی شکوفه گیلاس حجم 650 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • وزن
    ۷۶۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    ضد التهاب
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • مناسب برای
    کودکان
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    رایحه شکوفه گیلاس و گلیسیرین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شامپو بدن بایفس مدل روشن کننده حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن بایفس مدل روشن کننده حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از شامپو روشن و سفید کننده پوست بدن بایفس را کف دست‌ها ریخته، روی پوست مرطوب پخش نموده و با حرکات دورانی به خوبی ماساژ داده تا تمام سطح پوست را بپوشاند. جهت جذب مواد موثر و ترکیبات موجود در آن اجازه دهید ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست باقی بماند تا پوست مواد مورد نیاز خود را جذب نمایید. سپس با آب ولرم یا سرد شست و شو نمایید. در صورت نیاز یا چرب بودن پوست مراحل را تکرار نمایید. هنگام خشک کردن پوست فرسوده یا خشک همواره از کشیدن روی زبر حوله بپرهیزید و با گذاشتن و برداشتن روی نرم حوله یا دستمال تنها به جذب رطوبت سطحی پوست اکتفا نمایید و اجازه دهید رطوبت اضافه در معرض هوا یا باد سرد سشوار تبخیر گردد. توجه نماید محصول اصل دارای پلمپ به شکل پلاستیک دور محصول می‌باشد.
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • نوع عصاره
    گل مونویی، ابریشم، کره آربوتین، عسل، نارگیل و ترکیبات آروماتیک دریایی
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سایر مشخصات
    پاک کننده عمیق و ملایم آبرسان، ضد حساسیت، روشن، سفید، درخشان، شفاف، نرم، لطیف و صاف کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • ویتامین‌های موجود
    K
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    ابریشم، پروتئین جوانه گندم، شیر، ، مورینگا، آلوئه ورا، نارگیل، عسل، آنتی اکسیدان، زینک، کلاژن و آرژنین
  • سایر توضیحات
    پاک کننده عمیق و ملایم، حاوی مقادیر فراوان ترکیبات روشن، سفید، درخشان و شفاف کننده پوست نفوذ به عمیقترین لایه‌های پوستی و منافذ آن جهت پاکسازی انواع آلودگی، چربی، سلولهای مرده و مواد اضافه نرم کننده، لطافت بخش، مخملی، صاف کننده و آبرسانی عمیق ساختمان پوست تسکین دهنده و ترمیم کننده نواقص پوستی، رفع و ترمیم سیاهی، لکه، تیرگی، کدری، آثار زخم، جای جوش، آکنه و اسکار، خشکی، ترک های پوستی، نواقص، فرسودگی، سوختگی و آسیب های پوستی ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست به منظور محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید، اشعه‌های UV، آلودگی، رادیکال‌های آزاد، پرتو فرا بنفش و خشکی لطافت بخش، آرامش بخش، محکم کننده، جلوگیری از افتادگی، شل شدگی و پیری پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شامپو مو و بدن لوتو مدل ضد تعریق حجم ۷۹۸ میلی لیتر

شامپو مو و بدن لوتو مدل ضد تعریق حجم 798 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از شامپو سر و بدن ضد تعریق و کنترل کننده چربی لوتو را روی مو سر و بدن مرطوب پخش نموده و ماساژ می دهید تا تمام سطح پوست یا مو را بپوشاند. جهت جذب مواد موثر و ترکیبات معدنی موجود در آن میتوانید اجازه دهید ۱ الی ۳ دقیقه روی مو و یا ۳ الی ۵ دقیقه روی پوست باقی بماند تا پوست یا مو مواد مورد نیاز خود را جذب نمایید. سپس با آب ولرم یا سرد شست و شو نمایید. هنگام خشک کردن پوست همواره از کشیدن حوله یا دستمال روی پوست ممانعت به عمل آورید چرا که منجر به فرسودگی، چرب و تعریق پوست شده و بهتر است تنها با گذاشتن و برداشتن حوله یا دستمال تنها به جذب آب سطحی پوست اکتفا نمایید و اجازه دهید رطوبت اضافه در معرض هوا یا باد سرد سشوار تبخیر گردد
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۵۳۵۴۲۵۶۰۶۴۵۱۲۲۷۴
  • نوع عصاره
    کوکامید، کومارین و گلامور
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • سایر مشخصات
    ضد تعریق، کنترل و بالانس چربی، پاکسازی عمیق و جلوگیری از بو گرفتن بدن
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۷۹۸ میلی‌لیتر
  • حاوی
    کوکامید، کومارین، گلامور و ترکیبات معدنی
  • سایر توضیحات
    کنترل و تنظیم غدد ترشح چربی و تعریق جهت بالانس چربی طبیعی و مورد نیاز پوست و کنترل و تنظیم تعریق پوستیجمع کننده منافذ باز پوستی، صاف کننده، نرم کننده، رفع و ترمیم نواقص، آسیب، زخم، خشکی، لک، آکنه، خطوط چاقی لاقری، ترک های پوستی، افتادگی، شل شدگی و پیری پوستمناسب انواع پوست و مو به ویژه پوست های چرب، با تعریق زیاد، افراد ورزشکار یا با تحرک زیاد و افرادی که تعریق بالایی دارند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شامپو بدن باباریا مدل Oliv oil حجم ۶۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن باباریا مدل Oliv oil حجم 600 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۵۲۴۴۰۳۹۲۷۳۹۳۴۴۵۸
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۶۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    عصاره روغن زیتون
  • سایر توضیحات
    حاوی عصاره طبیعی زیتون نرم کننده و لطافت بخش پاک کننده و مرطوب کننده فوق العاده پوست با رایحه ای ملایم و دلپذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شامپو بدن اوشن مدل Org-vit وزن ۳۸۰ گرم بسته ۲ عددی

شامپو بدن اوشن مدل Org-vit وزن 380 گرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حاوی
    ویتامین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شامپو بدن گود ورچو مدل درخشان کننده و آنتی باکتریال حجم ۷۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل درخشان کننده و آنتی باکتریال حجم 700 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    در حین استحمام سراسر بدن را با این محصول ماساژ و سپس آبکشی نمایید.
  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • نوع عصاره
    عصاره گل گیاه همیشه بهار (Calendula Officinalis Extract)روغن دانه گیاه ماکادمیا (Macadamia Seed Oil)عصاره برگ آلوئه ورا (Aloe Barbadensis “Aloe Vera” Leaf Extract)روغن گیاهی سیاه دانه (Organic Black Seed Oil) آمید هسته خرما (Palm Kernelamide DEA)
  • حجم
    ۷۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    گلیسیرین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شامپو بدن گود ورچو مدل صدفی یلانگ یلانگ حجم ۶۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل  صدفی یلانگ یلانگ حجم 650 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    تمام بدن را آزادانه ماساژ دهید. کاملاً بشویید.
  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • شماره مجوز
    ۱۲۲۰۶۸۴۱۷۷
  • نوع عصاره
    یلانگ یلانگ
  • وزن
    ۷۶۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    کودکان
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن زیتون، آلوئه ورا، زیره سیاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شامپو بدن گود ورچو مدل Anti Bacterial And Hydrating حجم ۷۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل Anti Bacterial And Hydrating حجم 700 میلی لیتر

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۹۵۵۵۷۲۳۸۰۰
  • نوع عصاره
    روغن سیاهدانه ارگانیک
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۷۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    گولوکوزید نارگیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شامپو بدن گود ورچو مدل صدفی گل رز حجم ۶۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل صدفی گل رز حجم 650 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • شماره مجوز
    ۶۵۴۱۰۸۵/۷۱۹
  • نوع عصاره
    گل رز
  • وزن
    ۷۶۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • مناسب برای
    کودکان
  • حجم
    ۶۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    عصاره گل رز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce مدل tesori di miele حجم ۵۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce مدل tesori di miele حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    جهت استحمام مقدار مناسبی از شامپو را روی لیف یا اسفنج ریخته و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده کنید. توصیه می شود بلافاصله بعد از خشک کردن پوست از لوسیون بدن استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۴۵۷۷۱۷۳
  • نوع عصاره
    عسل
  • سایر مشخصات
    نرم و مرطوب کنندهحاوی عصاره عسلمناسب انواع پوستآبرسانبدون پارابنمناسب کودکان و بزرگسالانسازگار با PH پوست
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • تهیه شده از مواد ارگانیک
    خیر
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce مدل آرگان و ماکادمیا حجم ۵۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گارنیه سری Ultra Dolce مدل آرگان و ماکادمیا حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    جهت استحمام مقدار مناسبی از شامپو بدن را روی لیف یا اسفنج ریخته و از کف حاصل جهت شستشوی بدن استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۳۴۵۷۷۷۳۹
  • نوع عصاره
    روغن آرگان و روغن ماکادمیا
  • سایر مشخصات
    مناسب انواع پوستحاوی عصاره روغن آرگان و ماکادمیاصاف و درخشان کننده پوسترایحه شگفت انگیزنرم کننده و مرطوب کنندهآبرسانسازگار با PH پوست
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • تهیه شده از مواد ارگانیک
    خیر
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شامپو بدن گود ورچو مدل آبرسان حجم ۷۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل آبرسان حجم 700 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    نحوه استفاده :در حین استحمام موهای سر و پوست خود را ماساژ داده، سپس آبکشی نمایید.برای نتیجه بهتر به دلخواه می توانید این کار را تکرار کنید.
  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • مناسب برای
    کودکان
  • حجم
    ۷۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    عصاره گیاهان هیمالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شامپو بدن سالواتوره فراگامو مدل UOMO حجم ۵۰ میلی لیتر به همراه عطر جیبی سالواتوره فراگامو مدل UOMO حجم ۵ میلی لیتر

شامپو بدن سالواتوره فراگامو مدل UOMO حجم 50 میلی لیتر به همراه عطر جیبی سالواتوره فراگامو مدل UOMO حجم 5 میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شامپو بدن باباریا مدل روغن رزا حجم ۶۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن باباریا مدل روغن رزا حجم 600 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۸۴۶۷۳۸۹۸۲۸۲۹۲۴۹۱
  • نوع عصاره
    رزا
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    آقایان
  • حجم
    ۶۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن رزا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شامپو بدن نیوآ مدل نارگیل و جوجوبا حجم ۷۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن نیوآ مدل نارگیل و جوجوبا حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۳۲۴۲۵۵۳۶۱۶۷۱
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    رطوبت رسانی قوی به پوستدارای رایحه ی ماندگار نارگیلموثر در تغذیه پوستافزایش نرمی و لطافت پوستبافت کرمی بسیار نرمحاوی روغن جوجوباماندگاری طولانی مدت رایحه بر روی پوست
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • مناسب برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شامپو بدن فارمونا مدل Herbal Care حجم ۵۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن فارمونا مدل Herbal Care حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    بدن خود را با آب ولرم خیس کنید سپس به کمک لیف یا دست مقداری از محصول را برروی بدن کشیده و بعد از یک تا دو دقیقه ماساژ، آبکشی کنید.
  • کشور مبدا برند
    لهستان
  • نوع عصاره
    کاج هیمالیایی
  • مشخصات ویژه
    معطر
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    کاج هیمالیایی و عسل هاموکا
  • سایر توضیحات
    ژل غلیظ شستشوی تخصصی فارمونا با بهره‌گیری از علم باستانی رایحه درمانی به شما در داشتن پوستی سالم و شاداب کمک خواهد کرد. ترکیبات گیاهی موجود در این محصولات پوست شما را شاداب و رایحه آن به آرامش ذهن شما کمک خواهد کرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شامپو بدن بایفس مدل آبرسان حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن بایفس مدل آبرسان حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از شامپو آبرسان و مرطوب کنده پوست بدن بایفس را کف دست‌ها ریخته، روی پوست مرطوب پخش نموده و با حرکات دورانی به خوبی ماساژ داده تا تمام سطح پوست را بپوشاند. جهت جذب مواد موثر و ترکیبات موجود در آن اجازه دهید ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست باقی بماند تا پوست مواد مورد نیاز خود را جذب نمایید. سپس با آب ولرم یا سرد شست و شو نمایید. در صورت نیاز یا چرب بودن پوست مراحل را تکرار نمایید. هنگام خشک کردن پوست فرسوده یا خشک همواره از کشیدن روی زبر حوله بپرهیزید و با گذاشتن و برداشتن روی نرم حوله یا دستمال تنها به جذب رطوبت سطحی پوست اکتفا نمایید و اجازه دهید رطوبت اضافه در معرض هوا یا باد سرد سشوار تبخیر گردد. توجه نماید محصول اصل دارای پلمپ به شکل پلاستیک دور محصول می‌باشد.
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • نوع عصاره
    شکوفه شقایق دریایی، عسل، ترکیبات آروماتیک دریایی
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سایر مشخصات
    پاک کننده عمیق و ملایم آبرسان، مرطوب کننده، تغذیه کننده، ضد حساسیت، ضد التهاب و درخشان و شفاف کننده
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • ویتامین‌های موجود
    F
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    پروتئین آرگان، نارگیل، آنتی اکسیدان، آمینو اسید، روی، زینک، ویتامین، پرو ویتامین‌‌، کلاژن و آرژنین
  • سایر توضیحات
    پاک کننده عمیق و ملایم، حاوی مقادیر فراوان ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده ویژه، نفوذ به عمیقترین لایه‌های پوستی و منافذ آن جهت پاکسازی انواع آلودگی، چربی، سلولهای مرده و مواد اضافه نفوذ هرچه بیشتر به بافت پوست شفاف کننده، درخشان کننده، نرم کننده، لطافت بخش، مخملی، صاف کننده و آبرسانی عمیق ساختمان پوست تسکین دهنده و ترمیم کننده نواقص پوستی، رفع و ترمیم سیاهی، لکه، تیرگی، کدری، آثار زخم، جای جوش، آکنه و اسکار، خشکی، ترک های پوستی، نواقص، فرسودگی، سوختگی و آسیب های پوستی ایجاد یک لایه محافظتی روی پوست به منظور محافظت از پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید، اشعه‌های UV، آلودگی، رادیکال‌های آزاد، پرتو فرا بنفش و خشکی لطافت بخش، آرامش بخش، محکم کننده، جلوگیری از افتادگی، شل شدگی و پیری پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شامپو بدن فارمااکت مدل Cool حجم ۵۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن فارمااکت مدل Cool حجم 550 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ژاپن
  • شماره مجوز
    ۰۰۹۵۴۷۶۱۲۳
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۵۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    مواد خنک کننده
  • سایر توضیحات
    محصول کشور ژاپن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شامپو بدن ویت پول مدل glycerine حجم ۴۰۰ میلی لیتر بسته ۵ عددی

شامپو بدن ویت پول مدل glycerine حجم 400 میلی لیتر بسته 5 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پس از خیس کردن بدن ، با مقدار کافی از شامپو بدن ویت پول ، بدن خود را ماساژ داده و پس از شستشوی کامل بدن دو دقیقه صبر کنید تا گلیسیرین موجود در شامپو جذب بدن شود و سپس بدن خود را آبکشی نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۴۱۹۵
  • نوع عصاره
    گلیسیرین
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • سایر مشخصات
    شامپو بدن ویت پول حاوی گلیسیرین – خاصیت نرم کنندگی – از بین برن خشکی پوست – باعث لطافت و نرمی پوست
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    گلیسیرین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شامپو بدن گود ورچو مدل Anti Aging And Hydrating حجم ۷۰۰ میلی لیتر

شامپو بدن گود ورچو مدل Anti Aging And Hydrating حجم 700 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    نحوه استفاده :در حین استحمام موهای سر و پوست خود را ماساژ داده، سپس آبکشی نمایید.برای نتیجه بهتر به دلخواه می توانید این کار را تکرار کنید.
  • کشور مبدا برند
    مالزی
  • وزن
    ۸۱۶ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۷۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن گیاهی سیاه دانه و گلیسیرین و گلوکوزید نارگیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شامپو بدن نیوآ مدل diamond argan oil حجم ۷۵۰ میلی لیتر

شامپو بدن نیوآ مدل diamond argan oil حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شامپو بدن دتول مدل original 2plus حجم ۶۲۵ میلی لیتر

شامپو بدن دتول مدل original 2plus حجم 625 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۶۲۵ گرم
  • سایر مشخصات
    آنتی باکتریال قوی بدون ایجاد حساسیت مناسب انواع پوست نرم کننده پوست
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • حجم
    ۶۲۵ میلی‌لیتر
  • حاوی
    نرم کننده پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شامپو بدن نیوا مدل Orchid & cashmere extract حجم ۷۵۰ میلی لیتر

 شامپو بدن نیوا مدل Orchid & cashmere extract حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    عصاره گل ارکیده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شامپو بدن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تور والیبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا