لوازم ورزشی

تور والیبال، راهنمای خرید تور والیبال خانگی و حرفه‌ای و با پایه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تور والیبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

والیبال نیازی به محدود شدن در داخل خانه یا مکان های خاص در فضای باز ندارد. اگر برای خود یک تور والیبال باکیفیت تهیه کردید، شما و دوستانتان می‌توانید هر کجا که هستید، در ساحل، پارک، یا فقط در منزل، حیاط خلوت، تفریح را با خود به آنجا ببرید. آیا عاشق بازی والیبال هستید؟ چه در مورد بازی حرفه‌ای یا گذراندن وقت بازی با خانواده و دوستان خود در تعطیلات، والیبال یک راه عالی برای لذت بردن است. برای این کار به طور عمده تنها دو قطعه تجهیزات لازم است، یک توپ والیبال و یک تور والیبال. تورهای والیبال با استفاده از مواد درجه یک طراحی شده‌اند که استحکام، دوام و مقاومت در برابر پارگی آن را تضمین می‌کند.

اگر دوست دارید والیبال را چه به صورت حرفه‌ای و چه برای تفریح با دوستان و خانواده بازی کنید، مطمئناً تا به حال به خرید تور والیبال فکر کرده‌اید. دقیقاً این مقاله است که امروز در اینجا در مورد آن صحبت خواهیم کرد. راه‌های مختلفی برای ارزیابی اینکه آیا تور والیبال برای شما مناسب است وجود دارد. همه چیز به این بستگی دارد که آیا می خواهید یک بازی گسترده‌تر، جمع و جور، حرفه‌ای تر خریداری کنید یا نه، برای بازی در پیست یا ساحل، در میان گزینه‌های دیگر، در این مقاله در مورد هر آنچه که برای خرید بهترین تور والیبال برای نیازهای خود نیاز دارید صحبت خواهیم کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد مزایای تور و مواردی که قبل از انتخاب تور خود باید به آن توجه کنید بیشتر بدانید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تور والیبال را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تور والیبال موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تور والیبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تور والیبال چیست و چه کاربردی دارد؟

تورهای والیبال از تجهیزاتی هستند که در هر بازی والیبال استفاده می‌شود. آن‌ها هم برای والیبال داخل سالن و هم برای والیبال در فضای باز استفاده می‌شوند. تورهای والیبال می‌توانند از نظر اندازه متفاوت باشند و یکی از نمادین‌ترین تجهیزات والیبال هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید توپ والیبال

انواع تور والیبال:

انواع تورهای والیبال شامل تورهای داخلی و خارجی می‌باشند. در حالی که خود تورهای واقعی تفاوت کمی بین این دو نوع دارند، تنظیم کلی این تورها بسیار متفاوت است.

تورهای والیبال خانگی:

تورهای والیبال داخلی و خارجی بسیار شبیه به هم هستند. با این حال، تورهای والیبال داخل سالن به طور خاص برای والیبال داخل سالن طراحی شده اند. آن‌ها معمولاً دارای تیرهای بسیار سبک‌تری خواهند بود که نگهداری و حمل و نقل آن‌ها آسان‌تر خواهد بود. در حالی که تورهای داخلی نیازی به تمرکز روی مقاومت در برابر آب و هوا ندارند، اما همچنان از مواد بسیار بادوام ساخته شده‌اند تا سال ها دوام بیاورند. متریال توری‌های داخلی اکثراً مشابه توری‌های خارجی است.

تورهای والیبال فضای باز:

تورهای فضای باز به طور خاص برای والیبال در فضای باز طراحی شده‌اند. ارتفاع آن‌ها تقریباً به اندازه تورهای والیبال سرپوشیده است. با این حال، تورهای والیبال در فضای باز معمولاً با میله‌های سنگین‌تر و مقاوم‌تر در برابر آب و هوا ساخته می‌شوند، زیرا اغلب در بیرون رها می‌شوند. برخی از تورها نیز ممکن است به عنوان تورهای مخصوص فضای باز تبلیغ شوند، زیرا سبک‌تر هستند و می توان آن‌ها را به راحتی به یک مکان در فضای باز آورده و از آن خارج کرد.

اندازه تور والیبال چقدر است؟

طبق استانداردهای FIVB تعیین شده برای بازی های حرفه‌ای، اندازه توری باید ۳۹ اینچ ارتفاع و ۳۲ فوت طول داشته باشد. همچنین، این سازمان پارامترهای دیگری را تعیین می‌کند: اندازه مربع، ضخامت نخ، رنگ و غیره. مربع‌ها باید ۳.۹×۳.۹ اینچ باشند و نخ‌ها می‌توانند سفید یا سیاه باشند. ضخامت آن‌ها از ۰.۰۵۹ تا ۰.۰۷۸ اینچ متغیر است. برخی از تولید کنندگان از الیاف ضخیم تر، تا ۰.۱۵ اینچ استفاده می‌کنند که طول عمر محصولات آن‌ها را بسیار افزایش می‌دهد.

بهترین تور والیبال موجود در بازار:

هیچ پاسخ واحدی برای این سوال وجود ندارد. همه چیز به این بستگی دارد که آیا شما به دنبال توری برای بازی‌های حرفه‌ای یا آماتور هستید، قصد انجام ورزش در داخل یا خارج از منزل را دارید، یک گزینه اقتصادی را ترجیح می‌دهید یا آماده هستید که ۵۰ دلار اضافی خرج کنید. اگر در مورد والیبال جدی هستید، پس باید یک تور پلی اتیلن بادوام با کابل کولار ضخیم خریداری کنید. اگر ورزش برای شما بخشی از مجالس خانوادگی در حیاط منزل است، می توانید مدل ساده تری را انتخاب کنید.

تفاوت بین تور والیبال و تور والیبال ایستاده آزاد چیست؟

اگر فکر می‌کنید برای انواع والیبال از یک تور استفاده می‌شود، اشتباه می‌کنید. برای اینکه بتوانید با آرامش به ورزش بپردازید و از آن نهایت لذت را ببرید لازم است تور مناسبی را کسب کنید. از برخی جهات یکسان هستند. به عنوان مثال، تمام توری‌های با کیفیت باید از مواد خام صد در صد بکر ساخته شده و تحت درمان با اشعه ماوراء بنفش (UV) قرار گیرند. این باعث دوام بسیار بیشتر می‌شود. علاوه بر این، تورهای بانوج باید در هم تنیده شوند. به این ترتیب سفت‌تر می‌شوند و در طول زمان تغییر نمی‌کنند. با این حال، ابعاد شبکه‌ها برای هر نوع فعالیت باید متفاوت باشد. تور والیبال ساحلی باید ۸.۵ متر طول داشته و نوارهای افقی ۷ تا ۱۰ سانتی متر باشد. برای والی پا، تور باید ۹.۵ متر طول و یک متر عرض داشته باشد. اندازه راه راه های افقی آن بین ۵ تا ۸ سانتی متر است.

مزایا و معایب تور والیبال چیست؟

انجام ورزش برای سلامت روحی و جسمی مفید است و تمرین والیبال به خودی خود فواید بی شماری از جمله بهبود شناخت، تحریک سیناپس‌های عصبی، قدرت بیشتر و استقامت هوازی، بهبود هماهنگی حرکتی و بسیاری موارد دیگر را به همراه دارد.

با این حال، برای انجام این ورزش بسیار مفید، عنصر خاصی مورد نیاز است: تور والیبال. بدون این وسیله حتی می‌توانید بازی را انجام دهید، اما بازی با حضور آن بسیار سرگرم کننده و حرفه ای‌تر است.

در تمرین حرفه‌ای ورزش، کاملاً ضروری است. اما بازی‌های آرکید را نیز جذاب‌تر و رقابتی‌تر می‌کند. بهترین چیز این است که به راحتی قابل حمل است و می‌توان آن را به مهمانی‌ها و حتی ساحل برد.

از معایب معدود آن این است که برای نصب تور به یک منطقه خوب نیاز دارید. به هر حال، آن‌ها پهن هستند و بازیکنان به فضای زیادی برای بازی نیاز دارند.

مزایا:

  • بازی را سرگرم کننده تر و رقابتی‌تر می‌کنند.
  • حمل و نقل آن آسان است.
  • نسبت هزینه به فایده خوبی دارد.
  • در مهمانی‌ها یا رفتن به ساحل تفریح بیشتری ارائه می‌دهند.

معایب:

برای نصب نیاز به فضای مناسب دارند.

ارتفاع تور والیبال برای نوجوانان ۱۲ ساله چقدر است؟

البته قوانین والیبال ارتفاع خالص کمتری را برای مسابقات کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است. برای پسران و دختران ۱۱-۱۲ ساله، ۷ فوت بالاتر از زمین آویزان می‌شود. این رقم دقیقاً در وسط میدان اندازه گیری می‌شود. علاوه بر این، اختلاف ارتفاع بین مرکز و لبه‌ها نباید از ۰.۷۸ اینچ تجاوز کند. پسران کوچکتر از توری به همان ارتفاع استفاده می کنند و دختران آن را پایین‌تر ۶ فوت و ۶ اینچ از زمین آویزان می‌کنند.

تور والیبال را هوشمندانه انتخاب کنید:

شاید به نظر برسد که انتخاب تور والیبال کار آسانی است، اما به این سادگی نیست. برای خرید یک محصول با کیفیت باید نکات ظریف زیادی را در نظر گرفت. سعی کردم راهنمایم را روشن کنم تا حتی افراد غیرحرفه‌ای هم بتوانند انتخاب درستی داشته باشند. چه قصد میزبانی مسابقات منظم را داشته باشید یا بخواهید با خانواده در حیاط خلوت خود سرگرمی داشته باشید، یک تور والیبال قابل اعتماد اوقات فراغت شما را شاداب می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جوراب ورزشی

هنگام خرید تور والیبال این نکات مهم را در نظر بگیرید:

  1. اندازه تور: تعدادی اندازه مختلف برای تورهای والیبال موجود است. اکثر مصرف کنندگان انتخاب می‌کنند که یک شبکه اندازه تنظیمی دریافت کنند. اطلاعات محصول در جعبه تور والیبال یا وب سایت به شما می گوید که اندازه آن تنظیم شده است. اگر تور والیبال خود را با استفاده از یک سیستم توری در محل مانند آنچه در پارک محلی خود نصب می‌کنید، به این نیاز خواهید داشت. با این حال برخی از افراد تورهایی را انتخاب می‌کنند که اندازه دیگری دارند. به عنوان مثال، خانواده‌هایی که بچه‌های کوچک دارند ممکن است توری را انتخاب کنند که ارتفاع کمتری داشته باشد تا بچه‌ها بتوانند راحت‌تر بازی کنند.
  2. وزن تور: اگر قصد دارید تور والیبال خود را با خود به پارک یا در تعطیلات ببرید، ارزش آن را دارد که وقت بگذارید و وزن کل سیستم تور خود را بررسی کنید. مواد و طراحی تور والیبال شما می‌تواند باعث شود که وزن آن نسبت به سایر تورهای والیبال متفاوت باشد. شما می خواهید یک تور والیبال سبک وزن انتخاب کنید که حمل آن آسان باشد.
  3. سهولت استفاده: یکی دیگر از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید، اگر می‌خواهید تور والیبال خود را در مکان‌های مختلف قرار دهید یا پایین بیاورید این است که انجام این کار چقدر آسان خواهد بود. برخی از سیستم‌های تور والیبال وجود دارند که بسیار ساده طراحی شده‌اند. فقط آن‌ها را بالا بیاورید و بروید. دیگران کمی پیچیده تر هستند. ارزش آن را دارد که روی یک تور والیبال سرمایه گذاری کنید که نصب و جدا کردن آن بسیار آسان است. وقتی برای بازی آماده باشید، از زمان و زحمتی که می‌گذرانید خوشحال خواهید شد.
  4. ویژگی‌های دیگر: اکنون که تمام تصمیمات اساسی در مورد نوع تور والیبال مورد نیاز خود را گرفته‌اید، می‌توانید ادامه دهید و شروع به بررسی چیزهای سرگرم کننده کنید. بسیاری از ویژگی‌های کوچک وجود دارد که یک تور والیبال را از دیگری متمایز می‌کند. برای مثال، ممکن است به شما اجازه دهد کشش توری را تنظیم کنید. دیگری ممکن است با تیرهایی باشد که امکان تنظیم ارتفاع تور را فراهم می‌کند. حتی برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌های فانتزی مانند سیستم‌های امتیازدهی درون شبکه هستند. شما همچنین می‌خواهید به مواد مورد نیاز خود نگاه کنید. به عنوان مثال، برخی از مواد برای بازی والیبال در داخل یا اطراف استخر مناسب‌تر از سایرین هستند. همچنین این زمان برای شروع به بررسی چیزهای کوچک مانند رنگ توری است که می‌خواهید. در اطراف خرید کنید و ویژگی هایی را که برای شما جالب‌تر به نظر می‌رسد را بیابید.
  5. مطمئن شوید که برای سطح مهارت مناسب خرید می‌کنید: به این واقعیت توجه داشته باشید که انواع تورهای والیبال برای سطوح مختلف مهارت ساخته می‌شوند. تورهای والیبال برای بازیکنان رقابتی یا حرفه‌ای و سپس تورهایی برای بازیکنان تفریحی ساخته شده است. قبل از اینکه تور والیبال خود را خریداری نمائید، بررسی کنید تا تأیید شود که برای سطح مهارتی است که شما نیاز دارید. این اطلاعات باید در اطلاعات محصول درج شود. اگر یک تور برای یک بازیکن حرفه‌ای طراحی شده باشد، تقریباً همیشه در نام یا توضیحات محصول بیان می‌شود. اگر برای بازی رقابتی باشد، به شما اطلاع می‌دهد که استانداردهای سطح رقابتی را که در آن بازی می‌کنید مطابقت دارد. بیشتر مردم تورهای تفریحی را خریداری می‌کنند، بنابراین فقط مراقب آن اطلاعات باشید.
  6. نام تجاری: برخی از افراد قسم می‌خورند که هنگام خرید کالاهای ورزشی باید یک نام تجاری خریداری کنید. دیگران فکر می‌کنند که خرید برندی که قبلاً هرگز نام آن را نشنیده‌اند، خوب است، تا زمانی که محصول به نظر می‌رسد که برای آن‌ها کار می‌کند. شما چه نوع خریداری هستید؟ ممکن است بخواهید قبل از نهایی کردن خرید تور والیبال خود به این موضوع توجه کنید.
  7. هزینه: تمام فاکتورهای دیگری که قبلاً در نظر گرفته‌اید، یک محدوده قیمت پایه برای تور والیبال به شما می‌دهد. البته یک تور والیبال تنها از یک سیستم توری کامل ارزان‌تر خواهد بود. یک سیستم توری والیبال مدرن سبک وزن و با استفاده آسان، گرانتر از یک سیستم سنگین و کوتاه مدت خواهد بود. با این حال، هنگامی که محصول اصلی خود را انتخاب کردید، باید کمی خرید را مقایسه کنید تا ببینید بهترین قیمت در محدوده قیمتی که اکنون در جستجوی آن هستید چیست. به دنبال معاملات با تخفیف باشید. اگر نمی‌توانید کالایی را که انتخاب کرده‌اید خریداری نمائید، برخی از آن ویژگی‌های جایزه را کاهش دهید. برای هر بودجه‌ای تورهای والیبال خاص وجود دارد.
  8. تجهیزات جانبی: هنگامی که تور والیبال خود را خریداری کردید، باید از خود بپرسید که آیا موارد دیگری وجود دارد که می‌خواهید برای همراهی با تور والیبال خود خریداری کنید. اگر مجموعه شما همراه با والیبال نیست، قطعا به یکی از آن‌ها نیاز خواهید داشت. احتمالاً می خواهید یک توپ والیبال نیز تهیه کنید. اگر یک تور والیبال قابل حمل را انتخاب می‌کنید، ممکن است بخواهید یک کیف حمل نیز تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید تور والیبال مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تور والیبال ارزان، زیبا و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تور والیبال مدل ۳۰۰۰ کد V.M 13

تور والیبال مدل 3000 کد V.M 13

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ۱. تور والیبال درست بالای خط میانی زمین به گونه‌ای نصب می‌شود که بالاترین نقطه آن در ارتفاع ۲/۴۳ متری برای مردان و ۲/۲۴ متری برای زنان قرار بگیرد.۲. ارتفاع تور در ورزش والیبال از وسط آن تا مرکز زمین اندازه گرفته می‌شود و ارتفاع دو طرف انتهایی آن تنها می‌توانند ۲ سانتی متر بالا‌تر از این مقادیر استاندارد باشند.۳. عرض تور والیبال یک متر و ۹/۵ تا ۱۰ متر طول آن است. این تور از شبکه‌های مربعی ۱۰ سانتی متری ساخته شده است.۴. قسمت بالایی خط افقی تور، یک نوار ۷ سانتی متری دوخته شده که از جنس کاموا و سفید رنگ است. هر دو طرف این نوار حفره‌هایی تعبیه می‌شود که برای بستن تور به دو میله کناری زمین کاربرد دارند.۵. یک کابل انعطاف پذیر از میان این نوار سفید رنگ عبور داده می‌شود تا تور را به پایه‌های کناری زمین محکم کند.۶. یک نوار دیگر با عرض ۵ سانتی متر در قسمت تحتانی تور والیبال وجود دارد، که از میان آن یک طناب عبور داده می‌شود و تور را از پایین به میله‌های کناری زمین محکم می‌کند.۷. دو نوار سفید رنگ نیز، با عرض ۵ سانتی متر در دو طرف تور به صورت عمودی وجود دارد که این دو نوار باید درست بالای خط کناری زمین قرار بگیرند.۸. همه‌ی این نوار‌ها جزی از تور به حساب می‌آیند، بنابراین اندازه تور والیبال در مجموع و با در نظر گرفتن این نوار‌ها تعیین می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تور والیبال مدل FIVB

تور والیبال مدل FIVB

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰x76x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • مدل
    FIVB ابریشمی
  • سایر توضیحات
    این تور تحت عنوان تور والیبال ابریشمی تک نواره عرضه میگردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تور والیبال مدل گلدنت ابریشم

تور والیبال مدل گلدنت ابریشم

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    نخ
  • سایر توضیحات
    دارای سیم بکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تور والیبال مدل Tournament 3000

تور والیبال مدل Tournament 3000

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تور والیبال گلد کاپ مدل ۱۲۰۴

تور والیبال گلد کاپ مدل 1204

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰x100x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تور والیبال مدل تک نواره نیک اسپورت

تور والیبال مدل تک نواره نیک اسپورت

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰۰ × ۷۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • مدل
    تک نواره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تور والیبال کد V 7

تور والیبال کد V 7

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ۱. تور والیبال درست بالای خط میانی زمین به گونه‌ای نصب می‌شود که بالاترین نقطه آن در ارتفاع ۲/۴۳ متری برای مردان و ۲/۲۴ متری برای زنان قرار بگیرد.۲. ارتفاع تور در ورزش والیبال از وسط آن تا مرکز زمین اندازه گرفته می‌شود و ارتفاع دو طرف انتهایی آن تنها می‌توانند ۲ سانتی متر بالا‌تر از این مقادیر استاندارد باشند.۳. عرض تور والیبال یک متر و ۹/۵ تا ۱۰ متر طول آن است. این تور از شبکه‌های مربعی ۱۰ سانتی متری ساخته شده است.۴. قسمت بالایی خط افقی تور، یک نوار ۷ سانتی متری دوخته شده که از جنس کاموا و سفید رنگ است. هر دو طرف این نوار حفره‌هایی تعبیه می‌شود که برای بستن تور به دو میله کناری زمین کاربرد دارند.۵. یک کابل انعطاف پذیر از میان این نوار سفید رنگ عبور داده می‌شود تا تور را به پایه‌های کناری زمین محکم کند.۶. یک نوار دیگر با عرض ۵ سانتی متر در قسمت تحتانی تور والیبال وجود دارد، که از میان آن یک طناب عبور داده می‌شود و تور را از پایین به میله‌های کناری زمین محکم می‌کند.۷. دو نوار سفید رنگ نیز، با عرض ۵ سانتی متر در دو طرف تور به صورت عمودی وجود دارد که این دو نوار باید درست بالای خط کناری زمین قرار بگیرند.۸. همه‌ی این نوار‌ها جزی از تور به حساب می‌آیند، بنابراین اندازه تور والیبال در مجموع و با در نظر گرفتن این نوار‌ها تعیین می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تور والیبال مدل نخ ۹۰۰

تور والیبال مدل نخ 900

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    نخ
  • مدل
    ۹۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تور والیبال مدل گلدنت کد V.M 31

تور والیبال مدل گلدنت کد V.M 31

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵۰ گرم
  • جنس
    نرم
  • سایر توضیحات
    جنس این تور والیبال ازالیاف ابرشم است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تور والیبال مدل تک نواره کد V.M 9

تور والیبال مدل تک نواره کد V.M 9

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ۱. تور والیبال درست بالای خط میانی زمین به گونه‌ای نصب می‌شود که بالاترین نقطه آن در ارتفاع ۲/۴۳ متری برای مردان و ۲/۲۴ متری برای زنان قرار بگیرد.۲. ارتفاع تور در ورزش والیبال از وسط آن تا مرکز زمین اندازه گرفته می‌شود و ارتفاع دو طرف انتهایی آن تنها می‌توانند ۲ سانتی متر بالا‌تر از این مقادیر استاندارد باشند.۳. عرض تور والیبال یک متر و ۹/۵ تا ۱۰ متر طول آن است. این تور از شبکه‌های مربعی ۱۰ سانتی متری ساخته شده است.۴. قسمت بالایی خط افقی تور، یک نوار ۷ سانتی متری دوخته شده که از جنس کاموا و سفید رنگ است. هر دو طرف این نوار حفره‌هایی تعبیه می‌شود که برای بستن تور به دو میله کناری زمین کاربرد دارند.۵. یک کابل انعطاف پذیر از میان این نوار سفید رنگ عبور داده می‌شود تا تور را به پایه‌های کناری زمین محکم کند.۶. یک نوار دیگر با عرض ۵ سانتی متر در قسمت تحتانی تور والیبال وجود دارد، که از میان آن یک طناب عبور داده می‌شود و تور را از پایین به میله‌های کناری زمین محکم می‌کند.۷. دو نوار سفید رنگ نیز، با عرض ۵ سانتی متر در دو طرف تور به صورت عمودی وجود دارد که این دو نوار باید درست بالای خط کناری زمین قرار بگیرند.۸. همه‌ی این نوار‌ها جزی از تور به حساب می‌آیند، بنابراین اندازه تور والیبال در مجموع و با در نظر گرفتن این نوار‌ها تعیین می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تور والیبال مدل ۹۰۰

تور والیبال مدل 900

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تور والیبال نت اسپرت مدل Portable به همراه پایه

تور والیبال نت اسپرت مدل Portable به همراه پایه

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x1x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • جنس
    نخ
  • سایر توضیحات
    پایه ها از جنس پلاستیک با قابلیت تنظیم ارتفاع از ۱۲۰ تا ۲۴۵ سانتی مترتوپی های پایه دارای ویژگی پر شدن با آب جهت ثبات بیشتر (قمقمه ای)تور تهیه شده از نخ ابریشم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تور والیبال کد M 9

تور والیبال کد M 9

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ۱. تور والیبال درست بالای خط میانی زمین به گونه‌ای نصب می‌شود که بالاترین نقطه آن در ارتفاع ۲/۴۳ متری برای مردان و ۲/۲۴ متری برای زنان قرار بگیرد.۲. ارتفاع تور در ورزش والیبال از وسط آن تا مرکز زمین اندازه گرفته می‌شود و ارتفاع دو طرف انتهایی آن تنها می‌توانند ۲ سانتی متر بالا‌تر از این مقادیر استاندارد باشند.۳. عرض تور والیبال یک متر و ۹/۵ تا ۱۰ متر طول آن است. این تور از شبکه‌های مربعی ۱۰ سانتی متری ساخته شده است.۴. قسمت بالایی خط افقی تور، یک نوار ۷ سانتی متری دوخته شده که از جنس کاموا و سفید رنگ است. هر دو طرف این نوار حفره‌هایی تعبیه می‌شود که برای بستن تور به دو میله کناری زمین کاربرد دارند.۵. یک کابل انعطاف پذیر از میان این نوار سفید رنگ عبور داده می‌شود تا تور را به پایه‌های کناری زمین محکم کند.۶. یک نوار دیگر با عرض ۵ سانتی متر در قسمت تحتانی تور والیبال وجود دارد، که از میان آن یک طناب عبور داده می‌شود و تور را از پایین به میله‌های کناری زمین محکم می‌کند.۷. دو نوار سفید رنگ نیز، با عرض ۵ سانتی متر در دو طرف تور به صورت عمودی وجود دارد که این دو نوار باید درست بالای خط کناری زمین قرار بگیرند.۸. همه‌ی این نوار‌ها جزی از تور به حساب می‌آیند، بنابراین اندازه تور والیبال در مجموع و با در نظر گرفتن این نوار‌ها تعیین می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تور والیبال مدل وی ام ۳۰۰۰ کد V.M 10

تور والیبال مدل وی ام 3000 کد V.M 10

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ۱. تور والیبال درست بالای خط میانی زمین به گونه‌ای نصب می‌شود که بالاترین نقطه آن در ارتفاع ۲/۴۳ متری برای مردان و ۲/۲۴ متری برای زنان قرار بگیرد.۲. ارتفاع تور در ورزش والیبال از وسط آن تا مرکز زمین اندازه گرفته می‌شود و ارتفاع دو طرف انتهایی آن تنها می‌توانند ۲ سانتی متر بالا‌تر از این مقادیر استاندارد باشند.۳. عرض تور والیبال یک متر و ۹/۵ تا ۱۰ متر طول آن است. این تور از شبکه‌های مربعی ۱۰ سانتی متری ساخته شده است.۴. قسمت بالایی خط افقی تور، یک نوار ۷ سانتی متری دوخته شده که از جنس کاموا و سفید رنگ است. هر دو طرف این نوار حفره‌هایی تعبیه می‌شود که برای بستن تور به دو میله کناری زمین کاربرد دارند.۵. یک کابل انعطاف پذیر از میان این نوار سفید رنگ عبور داده می‌شود تا تور را به پایه‌های کناری زمین محکم کند.۶. یک نوار دیگر با عرض ۵ سانتی متر در قسمت تحتانی تور والیبال وجود دارد، که از میان آن یک طناب عبور داده می‌شود و تور را از پایین به میله‌های کناری زمین محکم می‌کند.۷. دو نوار سفید رنگ نیز، با عرض ۵ سانتی متر در دو طرف تور به صورت عمودی وجود دارد که این دو نوار باید درست بالای خط کناری زمین قرار بگیرند.۸. همه‌ی این نوار‌ها جزی از تور به حساب می‌آیند، بنابراین اندازه تور والیبال در مجموع و با در نظر گرفتن این نوار‌ها تعیین می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تور والیبال گلدکاپ کد GC08

تور والیبال گلدکاپ کد GC08

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰x100x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تور والیبال گلد کاپ مدل NET2

تور والیبال گلد کاپ مدل NET2

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۳۰*۱۰۰*۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تور والیبال مدل کودکان NS05

تور والیبال مدل کودکان NS05

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x1x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    نخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تور والیبال مدل تک نواره نیک اسپورت

تور والیبال مدل تک نواره نیک اسپورت

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰۰ × ۷۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • مدل
    تک نواره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تور والیبال مدل ۳۰۰۰ اعلا کد V.M 11

تور والیبال مدل 3000 اعلا کد V.M 11

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    ۱. تور والیبال درست بالای خط میانی زمین به گونه‌ای نصب می‌شود که بالاترین نقطه آن در ارتفاع ۲/۴۳ متری برای مردان و ۲/۲۴ متری برای زنان قرار بگیرد.۲. ارتفاع تور در ورزش والیبال از وسط آن تا مرکز زمین اندازه گرفته می‌شود و ارتفاع دو طرف انتهایی آن تنها می‌توانند ۲ سانتی متر بالا‌تر از این مقادیر استاندارد باشند.۳. عرض تور والیبال یک متر و ۹/۵ تا ۱۰ متر طول آن است. این تور از شبکه‌های مربعی ۱۰ سانتی متری ساخته شده است.۴. قسمت بالایی خط افقی تور، یک نوار ۷ سانتی متری دوخته شده که از جنس کاموا و سفید رنگ است. هر دو طرف این نوار حفره‌هایی تعبیه می‌شود که برای بستن تور به دو میله کناری زمین کاربرد دارند.۵. یک کابل انعطاف پذیر از میان این نوار سفید رنگ عبور داده می‌شود تا تور را به پایه‌های کناری زمین محکم کند.۶. یک نوار دیگر با عرض ۵ سانتی متر در قسمت تحتانی تور والیبال وجود دارد، که از میان آن یک طناب عبور داده می‌شود و تور را از پایین به میله‌های کناری زمین محکم می‌کند.۷. دو نوار سفید رنگ نیز، با عرض ۵ سانتی متر در دو طرف تور به صورت عمودی وجود دارد که این دو نوار باید درست بالای خط کناری زمین قرار بگیرند.۸. همه‌ی این نوار‌ها جزی از تور به حساب می‌آیند، بنابراین اندازه تور والیبال در مجموع و با در نظر گرفتن این نوار‌ها تعیین می‌شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تور والیبال آراد مدل طبیعت

تور والیبال آراد مدل طبیعت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x3x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تور والیبال مدل خانگی کد NS5

تور والیبال مدل خانگی کد NS5

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x1x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    نخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تور والیبال مدل گلدنت مدل V.M 23

تور والیبال مدل گلدنت مدل V.M 23

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵۰ گرم
  • جنس
    نرم
  • سایر توضیحات
    جنس این تور والیبال ازالیاف ابرشم است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تور والیبال مدل Turnament

تور والیبال مدل Turnament

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تور والیبال مدل مدل ۳۰۰۰ دور دوز تاروپود

تور والیبال مدل مدل 3000 دور دوز تاروپود

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۳۰x1x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    نخ
  • مدل
    ۳۰۰۰ دور نوار تاروپود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تور والیبال مدل نخ ۳۰۰۰ کد V.M 18

تور والیبال مدل نخ 3000 کد V.M 18

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تور والیبال مدل تک نواره نیک اسپورت

تور والیبال مدل تک نواره نیک اسپورت

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰۰ × ۷۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • مدل
    تک نواره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تور والیبال مدل تک نواره ۱۰ V.M

تور والیبال مدل تک نواره 10 V.M

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تور والیبال مدل دو نواره فدراسیونی

تور والیبال مدل دو نواره فدراسیونی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰۰ × ۷۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • مدل
    دو نواره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تور والیبال مدل اعلا نخ ۳۰۰۰

تور والیبال مدل اعلا نخ 3000

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x100x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    نخ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تور والیبال مدل ابریشم تک نواره

تور والیبال مدل ابریشم تک نواره

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۶۰x1x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • مدل
    ابریشم تک نواره تاروپود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تور والیبال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف دستی زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا