کتاب و لوازم تحریر

دفتر مشق، خرید اینترنتی و قیمت انواع دفتر مشق فانتزی ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید دفتر مشق باید در نظر بگیرید.

یکی از لوازم تحریر مهم و ضروری که به آن نیاز دارید دفتر مشق است. در واقع برای یادگیری مهارت نوشتن شما نیاز به یک سطح برای نوشتن و تمرین کردن دارید، از آنجایی که معلم یا مربی باید نوشته‌های شما را برای بهبود کیفیت یادگیری مورد بررسی قرار دهد، به همین علت بهترین وسیله برای این کار دفتر مشق می‌باشد. این دفترها انواع مختلفی دارند که از نظر تعداد برگه و مکانیسم صحافی با یکدیگر کاملا تفاوت دارند. از این رو شما برای خرید دفتر مشق باید با انواع مدل‌های آن آشنا شوید، تا بتوانید بهترین نوع آن را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. دانشجوها نیز برای نوشتن جزوه و نوت برداری از گفته‌های استاد به یک دفتر نیاز دارند به همین علت نمی‌توان این محصول را مناسب سن خاصی دانست.

امروزه در هر خانه‌ای برای مدیریت هزینه‌ها شما نیاز به یک دفتر مشق برای ثبت هزینه‌های خود دارید تا بتوانید با روی کاغذ آوردن آن‌ها را طبق برنامه از پیش تعیین شده جلو ببرید. مغازه داران و فروشندگان اجناس هم به این محصول نیاز دارند تا محصولاتی را که به فروش رسیده‌اند را در این دفترها ثبت کنند و در نهایت سود روزانه و ماهانه کسب و کار خود را مدیریت کنند. از این گفته‌ها می‌توان دریافت که دفتر مشق تنها محدود به یادگیری و مهارت نوشتن نیست بلکه برای کارهای دیگری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس شما در محل زندگی و کارکار خود نیاز به یک یا چند عدد از این محصول دارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به یادگیری و آموزش کودک خود و مدیریت کارهای خود خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید یک دفتر مشق را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لوازم تحریر با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دفتر مشق آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید دفتر مشق باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

دفتر مشق چیست و چه کاربردی دارد؟

مجموعه‌ای از کاغذ‌ها که از یک طرف به هم متصل شده‌‌اند و دارای خط کشی‌های منظم برای نوشتن هستند دفتر مشق گفته می‌شود. از این وسیله برای تمرین نوشتن و نوت برداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت بهتر تعدادی برگه که همانند یک کتاب به هم چسبیده می‌شوند را دفتر می‌نامند. دفتر در واقع از زبان یونانی دیفترای گرفته شده که در این زبان به معنی پوست می‌باشد. در زمان‌های گذشته که کاغذ اختراع نشده بود، با مرکب یا همان جوهر روی چرم نوشته می‌شد. به همین علت این محصول به دفتر مشهور شده است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کوله پشتی مدرسه

انواع دفتر مشق موجود در بازار:

  1. دفتر بدون خط: این دفتر فاقد هر گونه خط کشی است و از تعدادی صفحه کاملا سفید ساخته شده که به آن دفتر نقاشی گفته می‌شود. از این دفتر برای مقطع پیش دبستان تا پایان دوره دبستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برگه این دفترها به گونه‌ای است که به راحتی با مداد رنگی و مداد طراحی می‌توان درون آن‌ها طرح مورد نظر خود را نقاشی کنید.
  2. دفتر شطرنجی: این دفترها بیشتر برای رسم نمودار و الگوها در ریاضیات و هندسه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برگه این دفترها از برگه‌های سفید تشکیل شده که خطوط مربع تمام قسمت‌های دفتر را پوشش می‌دهد. این دفتر برای مقطع پیش دبستان و دانشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد و رده سنی خاصی برای استفاده ندارد.
  3. دفتر یک خط: این دفتر که برای انجام تکالیف یا نوشتن مشق مورد استفاده قرار می‌گیرد، تنها دارای تعدادی خط تکی با فاصله‌های ۶، ۷، ۸ و ۹ میلی‌متر می‌باشند که شما با توجه به نیاز خود باید یکی از ان‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر درشت می‌نویسید به دفتری با فاصله خطوط بیشتر و اگر ریز می‌نویسید به دفتری با خطوط نزدیک به هم نیاز دارید.
  4. دفتر دو خط: این دفترهای دارای دو خط نزدیک به هم در فاصله مشخص هستند، از این دفترها برای نوشتن کلمات لاتین به زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قرار است به یادگیری زبان انگلیسی مشغول شوید و نوشتن این زبان را بیاموزید، برای تقویت مهارت نوشتن زبان انگلیسی خود به یک دفتر دو خط نیاز دارید.

انواع دفتر مشق از نظر صحافی:

دفترها از نظر نوع صحافی برگه‌ها به هم انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها به منظور هدف خاصی طراحی شده‌اند.

  • دفتر چسبی: برگه‌های این دفترها به وسیله چسب به هم چسبیده می‌شوند، این نوع صحافی نسبت به دفترهای دیگر از مقاومت کمتری برخوردار است به همین علت اگر تعداد برگه‌های آن‌ها زیاد باشد، خیلی راحت از هم جدا می‌شوند، چون مقاومت کمی دارند.
  • دفتر منگنه دار: در این مدل برگه‌های دفتر به وسیله منگنه به هم پنس می‌شوند، به دلیل مقاومت بالایی که دارند از زمان‌های گذشته تا به امروز طرفداران زیادی دارد. معایب این دفترها این است که با کندن یک برگه از دفتر برگه مقابل آن هم کنده می‌شود. قیمت این دفترها نسبت به دفترهای فنری ارزان‌تر است.
  • دفتر فنر‌دار: در واقع این دفترها را را می‌توان مقاوم‌ترین دفتر برای نوشتن جزوه در نظر گرفت. زیرا برگه‌های آن با فنرهای تکی یا دوبل شده به هم متصل شده‌اند. این دفترها برای جاهایی مناسب است که داری نیمکت‌های کوچک هستند. تنها عیبی که این دفترها دارند این است که هنگام نوشتن در ابتدای خط فقر دست شما را اذیت می‌کند.
  • دفتر سیمی: این دفترها دقیقا شبیه دفترهای فنری هستند، با این تفاوت که برگه‌های آن با سیم‌های نازک به هم متصل شده‌اند. خوشبختانه قیمت این دفترها از دفترهای فنردار ارزان‌تر است. تنها مشکلی که به این دفترها وارد می‌شود، این است که با کندن یک برگه از یک طرف برگه طرف مقابل هم کنده می‌شود.

دفتر مشق از کجا بخریم؟

به طور کلی شما این محصول آموزشی ارزشمند را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم تحریر فروشی سراسر کشور خریداری کنید. اما اگر به هر دلیل با خرید حضوری این محصول مشکل دارید، می‌توانید به صورت اینترنتی آن را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید. مزیت این روش این است که بسته به قوانین سایتی که از آن خرید می‌کنید، جنس خریداری شده را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید دفتر مشق:

شاید خرید این محصول در نگاه اول کار ساده‌ای به نظر برسد،اما وقتی به بازار مراجعه می‌کنید، با انبوهی از مدل‌ها مواجه می‌شوید که خرید را برای شما دشوار می‌کند. اما اصلا نگران نباشید، ما در ادامه به شما یک سری نکات مهم را آموزش می‌دهیم، که به شما کمک می‌کند، بدون هیچ گونه نگرانی دفتر مشق مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. راز داشتن یک خرید موفق داشتن علم در مورد آن محصول است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف مدرسه

نکات مهمی که هنگام خرید دفتر مشق باید در نظر بگیرید:

  1. ابعاد دفتر: همان طور که می‌دانید دفترها در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند، این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید. به طور کلی دفترها در دو سایز گروه A و B دسته بندی می‌شوند. دسته A، شامل: A4، A5، A3 می‌شوند و گروه B دارای اندازه B5 است که طول آن ۲۵ سانتی متر و عرض آن ۱۸.۵ سانتی متر می‌باشد که سایز استاندارد دفتر مشق است.
  2. تعداد برگه: دفترها بر اساس تعداد برگه هم به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. اگر دفتر را برای دروس سبک می‌خواهید باید یک دفتر ۴۰ تا ۵۰ برگ را خریداری کنید. ۶۰ و ۸۰ برگ هم وجود دارد که برای نوشتن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای برخی درس‌های سنگین مانند ریاضی، فیزیک با شیمی که نیاز به دفترهای بزرگ‌تری دارند، شما می‌توانید دفترهای ۱۰۰ برگ و ۲۰۰ برگ را انتخاب کنید.
  3. وزن دفتر: یکی از نکات مهمی که دانشجویان و دانش آموزان هنگام خرید دفتر کمتر به آن توجه می‌کنند، توجه به وزن آن می‌باشد. برخی تولید کنندگان دفتر به دلیل استفاده از کاغذهای بی‌کیفیت و جلدهای نامناسب دفترهای سنگین وزنی تولید می‌کنند. تصور کنید که شما بخواهید روزانه چند عدد از این دفترها را درون کیف یا کوله خود حمل کنید. به احتمال زیاد در کوتاه مدت دچار مشکلات ارتوپدی خواهید شد.
  4. نوع برگه: همان طور که گفته شد، نوع کاغذ می‌تواند تاثیر مستقیمی بر وزن آن داشته باشد. وزن استاندارد برای هر برگه چیزی در حدود ۷۰ تا ۸۰ گرم می‌باشد. در واقع بهترین نوع دفتر دارای برگه‌هایی با همین وزن است. از طرفی کاغذهای کرم رنگ یا کاهی نسبت به کاغذهای سفید چشم را بیشتر خسته می‌کنند. از طرفی به علت نازکی بیش از اندازه هنگام ورق زدن یا مطالعه کردن احتمال پاره شدن آن‌ها هم بیشتر است.
  5. نوع خط کشی: دفترها بر اساس نوع خط کشی به چند دسته تقسیم می‌شوند که در ابتدای همین مقاله به طور کامل هر یک توضیح داده شد. دفترهای تک خط با فاصله خطوط ۶، ۷، ۸ و ۹ میلی‌متر برای دفتر مشق و دفترهای حاشیه دار هم برای مقطع ابتدایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. دفترهای دو خط برای نوشتن زبان انگلیسی و دفترهایی که دارای خطوط شطرنجی هستند، برای رسم نمودار و اشکال هندسی در ریاضی و آمار مورد استفاده قرار می‌گیرند. دفترهای بدون خط کشی هم به عنوان دفتر نقاشی به کار می‌روند.
  6. نوع صحافی: به چسباندن برگه‌های یک دفتر یا کتاب در کنار هم صحافی گفته می‌شود. نوع صحافی نقش مهمی در طول عمر یک دفتر ایفا می‌کند. دفترهای که با چسب صحافی می‌شوند طول عمر کمتری دارند، دفترهایی که با منگنه صحافی می‌شوند، مقاوم هستند، اما با کندن یک برگه برگه طرف مقابل هم کنده می‌شود. می‌توان به این نتیجه رسید که دفترهای سیمی و فنری بهترین نوع این دفترها هستند. زیرا علاوه بر محکم بودن مشکل جدا شدن برگه از طرف مقابل را ندارند و در نیمکت‌های کوچک هم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دفتر مشق مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دفتر مشق ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دفتر مشق ۱۰۰ برگ کد ۲۴ بسته ۵ عددی

دفتر مشق 100 برگ کد 24 بسته 5 عددی

مشخصات

  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دفتر مشق ۱۰۰ برگ مستر راد مدل کهکشانی طرح تحصیلی کد fiory 2066

دفتر مشق 100 برگ مستر راد مدل کهکشانی طرح تحصیلی کد fiory 2066

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دفتر مشق ۱۰۰ برگ دوکا دفتر مدل پنجره ای کد ۱۰۰-۶۰۲

دفتر مشق 100 برگ دوکا دفتر مدل پنجره ای کد 100-602

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x21x2 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    خط دار
  • نوع صحافی
    سیمی
  • قطع
    رحلی
  • نوع جلد
    سخت
  • سایز
    (۲۹.۷ × ۲۱) A4
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دفتر مشق ۱۰۰ برگ کد M1

دفتر مشق 100 برگ کد M1

مشخصات

  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دفتر مشق ۱۰۰ برگ تیما مدل شیمی

دفتر مشق 100 برگ تیما مدل شیمی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۱۶.۵×۲ سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    سخت
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    گالینگور
  • تعداد برگ
    ۱۰۰
  • سایر توضیحات
    جلد سخت روکش سلفون براقسیم فلزی با روکش پی وی سی مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دفتر مشق ۲۰۰ برگ دوکادفتر مدل گالینگوری کد ۲۰۰-۶۰۸

دفتر مشق 200 برگ دوکادفتر مدل گالینگوری کد 200-608

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x22x3 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    اداری
  • نوع صحافی
    دوخت
  • قطع
    رحلی
  • نوع جلد
    سخت
  • سایز
    (۳۲.۴ × ۲۲.۹) C4
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    گالینگور
  • تعداد برگ
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دفتر مشق ۲۰۰ برگ دوکادفتر مدل گالینگوری کد ۲۰۰-۲۰۱

دفتر مشق 200 برگ دوکادفتر مدل گالینگوری کد 200-201

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x17x3 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    اداری
  • نوع صحافی
    دوخت
  • نوع جلد
    سخت
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    گالینگور
  • تعداد برگ
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دفتر مشق مستر راد طرح beautiful girls کد ۱۷۲۸

دفتر مشق مستر راد طرح beautiful girls کد 1728

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دفتر مشق ۲۰۰ برگ پاپکو کد A4-635

دفتر مشق 200 برگ پاپکو کد A4-635

مشخصات

  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    فنر دوبل
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    پلاستیک
  • تعداد برگ
    ۲۰۰
  • سایر توضیحات
    – وزن: ۱۰۶۲ گرم – دارای ۴ قسمت جدا کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دفتر مشق ۱۰۰ برگ تیما مدل نیلوفر مجموعه ۶ عددی

دفتر مشق 100 برگ تیما مدل نیلوفر مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۱۶.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • قطع
    وزیری
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰
  • سایر توضیحات
    جلد طلقی با چاپ عالی و زیباصحافی با فنر فلزیکاغذ ۷۰ گرم سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دفتر مشق طرح فانتزی کهکشان

 دفتر مشق طرح فانتزی کهکشان

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x17x2 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • قطع
    وزیری
  • نوع جلد
    سلفون
  • سایز
    (۲۵ × ۱۷.۶) B5
  • فرم صحافی
    افقی
  • جنس جلد
    سلفون
  • تعداد برگ
    ۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دفتر مشق ۵۰ برگ تیما مدل حاشیه دار مجموعه ۹ عددی

دفتر مشق 50 برگ تیما مدل حاشیه دار مجموعه 9 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۱۶.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • قطع
    وزیری
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۵۰
  • سایر توضیحات
    کادربندی با تصاویر حاشیه ای جهت رنگ آمیزیجلد طلقی ضخیمتصاویر با چاپ درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دفتر مشق ۱۰۰ برگ تیما مدل رویال بسته ۶ عددی

دفتر مشق 100 برگ تیما مدل رویال بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x17x2 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    سخت
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰
  • سایر توضیحات
    برند تیما کاغذ ۷۰ گرم سفید (ضخامت بالا)طلق ضدآب ۵۰۰ میکرون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دفتر مشق مستر راد طرح اسب تک شاخ مدل یونیکورن کد ۱۷۲۲

دفتر مشق مستر راد طرح اسب تک شاخ مدل یونیکورن کد 1722

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دفتر مشق ۴۰ برگ تیما مدل حاشیه دار مجموعه ۱۲ عددی

دفتر مشق 40 برگ تیما مدل حاشیه دار مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲×۱۶.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    منگنه‌ای
  • نوع جلد
    نرم مقوایی
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دفتر مشق مدل ایفل بسته ۵ عددی

دفتر مشق مدل ایفل بسته 5 عددی

مشخصات

  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۵۰
  • سایر توضیحات
    دفتر مشق ساده بسته بندی ۵ عددیدارای پنج رنگ قرمز آبی زرد صورتی نارنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دفتر مشق ۴۰ برگ تیما مدل آدم برفی مجموعه ۶ عددی

دفتر مشق 40 برگ تیما مدل آدم برفی مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x0.5 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    منگنه‌ای
  • نوع جلد
    نرم مقوایی
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دفتر مشق ۵۰ برگ تیما مدل Miame بسته ۱۰ عددی

دفتر مشق 50 برگ تیما مدل Miame بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x17x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • قطع
    وزیری
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دفتر مشق ۴۰ برگ تیما مدل حاشیه دار کد R مجموعه ۱۰ عددی

دفتر مشق 40 برگ تیما مدل حاشیه دار کد R مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲×۱۶.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    منگنه‌ای
  • نوع جلد
    نرم مقوایی
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دفتر مشق ۱۰۰ برگ کد ۲۰ به همراه مداد نوکی بسته ۵ عددی

دفتر مشق 100 برگ کد 20 به همراه مداد نوکی بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x25x4 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • قطع
    وزیری
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دفتر مشق ۱۰۰ برگ مستر راد مدل ریاضی طرح دلتا کد fiory 2064

دفتر مشق 100 برگ مستر راد مدل ریاضی طرح دلتا کد fiory 2064

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دفتر مشق مستر راد مدل خرس های کله فندقی طرح تحصیلی کد fiory 2145

دفتر مشق مستر راد مدل خرس های کله فندقی طرح تحصیلی کد fiory 2145

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دفتر مشق ۱۰۰ برگ تیما مدل پاتریک

دفتر مشق 100 برگ تیما مدل پاتریک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    سخت
  • سایز
    (۲۱ × ۱۴.۸) A5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دفتر مشق مستر راد مدل ایموجی کیوت کد funny face 1569

دفتر مشق مستر راد مدل ایموجی کیوت کد funny face 1569

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دفتر مشق ۱۰۰ برگ سام شاپ مدل K300 بسته ۳ عددی

دفتر مشق  100 برگ سام شاپ مدل K300 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x17x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    سیمی
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۱ × ۱۴.۸) A5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰
  • سایر توضیحات
    سیمی / جلد طلقی پلاستیکی / بسته ۳ عددی / ۱۰۰ برگ / رنگ بندی مختلف برای مشتری ارسال می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719

دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دفتر مشق ۲۰۰ برگ مدل ساده کد ۰۱

دفتر مشق 200 برگ مدل ساده کد 01

مشخصات

  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۲۰۰
  • سایر توضیحات
    دفتر مشق دارای مدل ساده۲۰۰ برگکاغذ ۷۰ گرم رنگبندی متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دفتر مشق ۵۰ برگ تیما مدل حاشیه دار کد Un

دفتر مشق 50 برگ تیما مدل حاشیه دار کد Un

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۱۶.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دفتر مشق ۱۰۰ برگ تیما مدل HARP مجموعه ۶ عددی

دفتر مشق 100 برگ تیما مدل HARP مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۱۶.۵×۱ سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • قطع
    وزیری
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    طلقی
  • تعداد برگ
    ۱۰۰
  • سایر توضیحات
    برند تیماجلد طلقی ۵۰۰ میکرونکاغذ سفید ۷۰ گرم با خطوط سورمه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دفتر مشق مستر راد مدل دفتر شیمی کد ۱۷۱۶

دفتر مشق مستر راد مدل دفتر شیمی کد 1716

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x1 سانتی‌متر
  • نوع دفتر
    مشق
  • نوع صحافی
    سیمی
  • نوع جلد
    انعطاف‌پذیر
  • سایز
    (۲۲.۹ × ۱۶.۲) C5
  • فرم صحافی
    عمودی
  • جنس جلد
    مقوایی
  • تعداد برگ
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دفتر مشق در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: علت بد جا رفتن دنده خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا