کتاب و لوازم تحریر

کیف مدرسه، راهنمای خرید اینترنتی کیف مدرسه ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف مدرسه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کیف مدرسه فرزندتان احتمالاً سخت‌کوش‌ترین کالا در خریدهای مدرسه خواهد بود. از کیف مدرسه هر روز برای بردن وسایل به مدرسه و بازگشت استفاده خواهد شد. باید در برابر استفاده روزانه از جمله رفت و آمد به مدرسه، کمد یا انباری و رفتار خشنی که کودکان روی وسایل خود انجام می‌دهند مقاومت کند. گسترده ترین انتخاب کیف مدرسه در فصل خرید بازگشت به مدرسه در دسترس است. متوجه خواهید شد که کیفیت و قیمت در این مدت می تواند بسیار متفاوت باشد. این بهترین زمان برای استفاده از مزایای فروش کیف مدرسه است، فقط به یاد داشته باشید که هوشمندانه خرید کنید.

ممکن است وسوسه شوید که یک کیف مدرسه ارزان قیمت و مد روز را خریداری نمائید و فقط فرض کنید که اگر مشکلی دارید بتوانید آن را تعویض کنید. مشکل این است که احتمالاً بعد از فصل فروش بازگشت به مدرسه نمی‌توانید به راحتی یک کیف مدرسه خوب پیدا کنید. کیف مدرسه ارزان قیمت و بی‌کیفیت معمولا چند هفته تا چند ماه دوام می آورد. این مدت زمان کافی است تا همه اقلام بازگشت به مدرسه در قفسه فروشگاه‌ها با کالاهای فصلی تعطیلات جایگزین شوند. انتخاب کیف مدرسه باریکی که باقی می‌ماند اغلب به یک یا دو انتخاب محدود می‌شود اگر در یک فروشگاه به حمل کوله پشتی ادامه دهید. انتخاب‌های محدود ممکن است از مشکلات کیفی رنج ببرند و ممکن است به درستی برای فرزند شما مناسب نباشند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیف مدرسه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیف مدرسه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف مدرسه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کوچولوی شما به کدام کیف مدرسه نیاز دارد؟

وقتی کیف مدرسه بچه گانه را انتخاب می کنید، سن فرزندتان نقش زیادی دارد. یک کودک نوپا نسبت به یک کودک دبستانی یا دبیرستانی به کیف کوچکتری نیاز دارد. در این مقاله توضیح خواهیم داد که هنگام انتخاب کوله پشتی مناسب برای کودک باید به چه نکاتی توجه کنید.

کیف مدرسه چیست و چه کاربردی دارد؟

کیفی که بچه ها با خود به مدرسه می‌برند و کتاب ها، خودکارها، ناهار و غیره را در آن می‌گذارند و برای مدرسه استفاده می‌شود، معمولاً بند بلندی دارند و روی شانه حمل یا مانند کوله پشتی روی کمر بسته می‌شود.کوله پشتی در ساده‌ترین شکل خود، یک گونی پارچه‌ای است که روی پشت فرد حمل می‌شود و با دو بند که روی شانه‌ها می‌رود محکم می‌شود، اما استثنائاتی نیز وجود دارد. انواع سبک کوله پشتی‌ها گاهی اوقات فقط بر روی یک بند شانه ای پوشیده می‌شوند. کوله پشتی اغلب به کیف‌های دستی برای حمل بارهای سنگین یا حمل هر نوع وسیله‌ای ترجیح داده می شود، زیرا ظرفیت محدودی برای حمل وزنه‌های سنگین برای مدت زمان طولانی در دست دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کوله پشتی مدرسه

انواع کیف مدرسه موجود در بازار:

در سایت کیمیک، ما طیف وسیعی از کیف‌ها را از همه مارک‌های مورد علاقه شما داریم. فرزند شما در هر مرحله‌ای که باشد، چیزی برای او پیدا خواهید کرد. انواع کیف‌های مدرسه را که در دسترس داریم کشف کنید.

  1. کیف مدرسه برای دوره دبستان: کوله پشتی با ظرفیت کمتر از ۱۵ لیتر که برای بچه‌های دبستانی مناسب است. معمولاً هر چه کودک کوچکتر باشد کوله پشتی می تواند کوچکتر باشد. در غیر این صورت، ممکن است برای قاب آن‌ها خیلی بزرگ به نظر برسد. در سایت کیمیک، ما طیف وسیعی از کوله پشتی‌های زیر ۱۵ لیتر را داریم. سبک کوچولوی شما هرچه که باشد، ما مطمئن هستیم که کیف مدرسه‌ای پیدا خواهید کرد که آن‌ها دوستش داشته باشند. همه برندهای پیشرو مانند New Balance، Nike، adidas و موارد دیگر را مرور کنید.
  2. کیف مدرسه برای دوره راهنمایی: هنگام خرید کیف مدرسه برای نوجوانان، چند گزینه متفاوت وجود دارد. کوله پشتی‌هایی با ظرفیت ۱۵ تا ۲۳ لیتر برای نوجوانان دوره متوسطه ایده آل هستند. کیف‌هایی در این اندازه باید به راحتی با تمام وسایل ورزشی و مدرسه قبل از نوجوانی شما مناسب باشند. احتمالاً فرزند شما در طول سال‌های قبل از نوجوانی سرگرمی‌های جدیدی را امتحان می‌کند. یک کیسه ورزشگاه را در نظر بگیرید تا بتوانند تکه‌ها و باب‌های اضافی خود را جداگانه نگهداری کنند.
  3. کیف مدرسه برای دبیرستان: وقتی زمان دبیرستان فرا می‌رسد، یک کیف بزرگتر ممکن است بهتر باشد. ظرفیت ۲۵ تا ۳۰ لیتر ممکن است بهترین کار را داشته باشد. اگر فرزند شما یک لپ تاپ به مدرسه می‌برد، کیف مدرسه‌ای با یک محفظه جداگانه برای لپ تاپ در نظر بگیرید. این باعث می‌شود لپ تاپ به طور ایمن در کیف نگهداری شود و کمتر در معرض آسیب تصادفی قرار گیرد. هنگام خرید آنلاین از وب سایت کیمیک، می‌توانید به راحتی کیف‌ها را با آستین لپ تاپ داخلی فیلتر کنید. نیازهای نوجوان شما هر چه که باشد، می‌توانید در کیمیک یک کیف مدرسه پیدا کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف لپ‌تاپ

نکات مهم هنگام خرید کیف مدرسه:

  1. پیدا کردن اندازه مناسب: اولین قدم هنگام خرید کیف مدرسه، انتخاب سایز مناسب است. یک کیف بزرگتر ممکن است وسایل بیشتری را در خود جای دهد، اما اگر آن را بیش از حد پر کنید، ممکن است منجر به کمردرد و مشکلات دیگر شود. اگر خیلی کوچک باشد، ممکن است فضای کافی نداشته باشید. بهترین کار این است که کیف را امتحان کنید و مطمئن شوید که اندازه آن مناسب است، شکل بدن شما را تعریف می‌کند و احساس راحتی می‌کند.
  2. سن کودک خود را در نظر بگیرید: سن کودک شما معمولاً نقطه شروع خوبی در مورد اندازه کیف مدرسه مورد نیاز فرزندتان می‌دهد. به طور کلی، هر چه کودک کوچکتر باشد، وسایل کمتری باید در کیفش بگذارید و هر چه کودک بزرگتر باشد، وسایل بیشتری باید در کیفش بگذارد. بنابراین، سن و مرحله کودک شما باید اندازه کیف مدرسه‌ای را که برای آن می‌روید تعیین کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که یک کوله پشتی بزرگ برای یک کودک خردسال خریداری نکنید، زیرا برای قاب کوچک آن‌ها ناراحت کننده است.
  3. عملکرد کیف: همچنین باید در نظر بگیرید که چه چیزی در کیف مدرسه فرزندتان می‌رود. محتویات کیف مدرسه شامل تکالیف، مداد، لباس ورزشی و جعبه ناهار است. اما، همانطور که فرزند شما بزرگ می‌شود، ممکن است نیاز به ذخیره یک لپ تاپ و کتاب‌های درسی سنگین داشته باشد. در این صورت به دنبال کیفی باشید که دارای محفظه‌های مجزا برای نگهداری این وسایل باشد. دسترسی به کیف‌های مدرسه باید آسان باشد، بنابراین کیفی را در نظر بگیرید که دارای زیپ و بست باشد که استفاده از آن برای کودک شما آسان باشد، به خصوص اگر کمتر از هفت سال سن داشته باشد. ایده خوبی است که به تعهدات تیم ورزشی آن‌ها فکر کنید. اگر فرزند شما در یک تیم ورزشی است، ممکن است بخواهید کیف بزرگتری را در نظر بگیرید که با تمام وسایل او مناسب باشد. از طرف دیگر، می‌توانید یک کیف کفش مخصوص بدنسازی یا کیف دافل خریداری کنید. این یک گزینه عالی برای جدا نگه داشتن لباس‌ها و کفش‌های کثیف از تکالیف است.
  4. جیب‌ها و ویژگی‌ها: به این فکر کنید که قصد دارید چه مقدار وسیله حمل کنید و آیا جیب‌ها و ویژگی‌های خاصی لازم است یا خیر. اگر لپ تاپ دارید، ممکن است یک کوله پشتی با آستین لپ تاپ داخلی بخواهید. برخی از لپ‌تاپ‌ها بزرگ‌تر هستند، بنابراین می‌خواهید کیفی متناسب با لپ تاپ خود داشته باشید. داشتن آستین لپ تاپ در جیب اصلی عالی است، اما داشتن یک جیب اضافی در جلو حتی کاربردی تر است. این جیب‌ها برای نگهداری وسایل کوچک مانند بالم لب، کلیدهای خانه و میله‌های USB عالی هستند. به سازماندهی و عملکرد فکر کنید. به دنبال ویژگی‌هایی باشید که وسایل خود را به راحتی پیدا کنید. برخی از کیف‌ها دارای یک جیب کناری یا یک کیسه مشبک برای قرار دادن بطری هستند. هنگامی که در حال حرکت هستید، آب با دسترسی آسان می‌تواند مفید باشد.
  5. تسمه‌های بالشتکی و پشتی: اگر رفت و آمد مدرسه طولانی‌تری دارید، یک کیف راحت ضروری است. داشتن تسمه‌های بالشتکی و پشتی به از بین بردن استرس کمک می‌کند. دوام بند‌ها تعیین می‌کند که چقدر وزن می توانید در کوله پشتی حمل کنید. بهتر است بیش از حد بسته بندی نکنید، در غیر این صورت خطر آسیب رساندن به کیف را دارید. برای پشتیبانی بیشتر، برخی از کوله‌های بزرگتر مجهز به بند کمر هستند. اگر به دنبال پشتیبانی اضافی هستید، اینها می‌توانند مفید باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند مقداری از وزنی که روی پشت شما ایجاد می‌کند را که باعث خمیدگی و وضعیت بد بدن شما می‌شود، از بین ببرند.
  6. کوله پشتی در مقابل کیف‌های شانه‌ای: پوشیدن کوله پشتی در هوای گرم ایده آل نیست و در رفت و آمدهای شلوغ مثل اتوبوس‌ها و متروها می‌تواند دردسرساز باشد. به همین دلیل است که برخی افراد کیف مسنجر یا کیف‌های بند شانه‌ای را ترجیح می‌دهند. آن‌ها می توانند به راحتی برداشته شوند و باعث تجمع کمتر عرق شوند. اگرچه راحت است، اما این کیف‌ها بهترین پشتیبانی از وضعیت بدن را ارائه نمی‌دهند. حمل یک کیف سنگین بر روی یک شانه در طول روز می‌تواند فشار زیادی به شانه شما وارد کند و تعادل بدن شما را کمی تغییر دهد. برای برخی، این ممکن است دلیل خوبی برای انتخاب دو بند باشد.
  7. به جزئیات کوچک توجه کنید: هنگامی که در فروشگاه مشغول گشتن کوله پشتی‌های مدرسه هستید، به زیپ‌ها و دوخت کیف نگاهی بیندازید. می‌خواهید مطمئن شوید که زیپ‌ها محکم می‌باشند، اما باز و بسته شدن آن آسان است. برای دوخت، به نقاطی که پارچه‌ها به هم می‌رسند نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که کیفیت خوب است و زیر وزن زیاد پاره نمی شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که باید در همه کوله‌ها به دنبال آن باشید، سگک برای تنظیم طول و سفت بودن بند‌های شانه است. ببینید چقدر راحت می‌توان آن‌ها را تنظیم کرد و چقدر خوب در جای خود می‌مانند.
  8. رنگ‌ها و الگوها: این یکی بیشتر ذهنی است اما ارزش بررسی دارد. تهیه یک کیف که به شخصیت شما اجازه می‌دهد در میان مردم بدرخشید و خود را نشان دهید، همیشه سرگرم‌کننده است. رنگ‌های وحشی و طرح‌های دیوانه‌کننده روی لباس‌ها عالی هستند زیرا می‌توانید اغلب آن‌ها را عوض کنید. کوله پشتی بیشتر یک سرمایه گذاری است، بنابراین اگر انتخاب های مد شما به سرعت تغییر می‌کند، شاید به چیز خنثی تری پایبند باشید. همچنین ممکن است بخواهید این واقعیت را در نظر بگیرید که رنگ‌های روشن‌تر راحت‌تر کثیف می‌شوند، بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که کیف تمیز را دوست دارید، یا دوست ندارید کثیف شوید، ما رنگ‌ها و سایه‌های تیره‌تر را پیشنهاد می‌کنیم.
  9. قابلیت دسترسی: اگر وسایل ضروری خود را به همراه می‌آورید، مطمئن شوید که کوله پشتی به اندازه کافی باز می‌شود تا به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر بتوانید لپ تاپ خود را بدون بیرون آوردن تمام کتاب‌های خود بگیرید، در زمان شما صرفه جویی می‌کند. در بیشتر موارد، یک کوله پشتی با بارگیری از بالا یا یک کوله پشتی با زیپ کامل، دسترسی آسان تری به شما می‌دهد.

روش مراقبت و نگهداری از کیف مدرسه:

برای استفاده حداکثری از کوله پشتی فرزندتان، این نکات و ترفندهای مفید کیف مدرسه را دنبال کنید:

  • اسم فرزندتان را روی کیف مدرسه‌اش بگذارید
  • این به ویژه برای بچه‌های جوان خوب است. این به معلمان آن‌ها کمک می‌کند تا در صورت نیاز به راحتی کیف‌های خود را پیدا کنند.
  • مطمئن شوید که به درستی بسته بندی شده است.
  • سنگین ترین وسایل را در محفظه‌های پشتی نگهداری کنید.
  • به کودک خود بیاموزید که بند‌ها را دوباره تنظیم کند. این باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند تسمه‌های خود را برای راحتی بیشتر تنظیم کنند.
  • به طور مرتب کیف مدرسه فرزندتان را چک کنید. این ممکن است برخی از شگفتی‌های پنهانی را که فرزند شما در یک جیب پنهان نگه داشته است، آشکار کند. ناتوانی در تشخیص ساندویچ یا قابلمه ماست فراموش شده می تواند بعداً یک کشف ناخوشایند را ایجاد کند.
  • فرزندتان را تشویق کنید که هر دو بند را بپوشد، پوشیدن هر دو بند به جای یک شانه راحت تر خواهد بود و توزیع وزن یکنواخت روی تسمه‌ها را تضمین می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کیف مدرسه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف مدرسه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف رو دوشی گابل مدل Dream 224759 به همراه جامدادی

کیف رو دوشی گابل مدل Dream 224759 به همراه جامدادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x6x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    دو
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • اقلام همراه
    یک عدد جامدادی تک زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف دستی لیدوما مدل ۷۷

کیف دستی لیدوما مدل 77

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد دسته
    دو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف چرخ دار دلسی مدل مدرسه ای کد ۳۳۹۱۴۵۲۱۹

کیف چرخ دار دلسی مدل مدرسه ای کد 339145219

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x41x43 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۴ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد جیب خارجی
    پنج
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • تعداد دسته
    دو
  • توضیحات دسته
    یک دسته ترولی و یک دسته حمل در بالا
  • سایر توضیحات
    محفظه لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ . دارای دسته ترولی با حمل آسان . دارای ۴ چرخ بسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف رو دوشی مدل SA-130

کیف رو دوشی مدل SA-130

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x10x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    چهار
  • اقلام همراه
    بند قابل تنظیم
  • سایر توضیحات
    – چرم مصنوعی با کیفیت – آستر مرغوب- کیف کاملا نوار دوزی شده -محل نگهداری لپ تاپ تا سایز ۱۵ اینچ- سرزیپ فلزی- بند قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف دستی مدل CH-27

کیف دستی مدل CH-27

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف دستی پاپکو مدل OB-004

کیف دستی پاپکو مدل OB-004

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x31x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    کیف اداری کد OB – 004 یکی از محصولات جادار و پرکاربرد پاپکو بوده که ویژگی هایش آن را محبوب و پرفروش ساخته است. فوق العاده است. محکم و زیبا . جادار .‌مطمئن.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف دستی چنیی کد CY0228

کیف دستی چنیی کد CY0228

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۳۰.۵×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • تعداد دسته
    دو
  • اقلام همراه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جادار، خوش دست و جمع و جور بدنه با کیفیت ساخته شده از سومیتدارای دو دسته پلاستیکی در دو طرف کیفباز شدن به وسیله زیپ دو طرفهمناسب برای نگهداری و حمل اسناد، مدارک و لوازم التحریردارای ۴ محل نگهداری وسایل مختلف در یک طرف داخل کیف، شامل: ○ یک پاکت بزرگ ○ یک جیب بزرگ دارای زیب ○ دو عدد پاکت توری در کنار همدارای دو کش نگه‌دارنده دو تکه چسبی در یک طرفه داخل کیف، مناسب برای نگهداری اسناد، کاغذها، مدارک یا تبلت تا ۱۴ اینچمناسب برای همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌هامناسب برای مدیران و دانشجویان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف چرخدار دلسی مدل مدرسه ای کد ۳۳۹۱۴۵۲۰۹

 کیف چرخدار دلسی مدل مدرسه ای کد 339145209

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x41x43 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۴ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد جیب خارجی
    پنج
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • تعداد دسته
    دو
  • توضیحات دسته
    یک دسته ترولی و یک دسته حمل در بالا
  • سایر توضیحات
    محفظه لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ . دارای دسته ترولی با حمل آسان . دارای ۴ چرخ بسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف دیپلمات سهند مدل متالیک

کیف دیپلمات سهند مدل متالیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱ × ۲۹ × ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    دو
  • تعداد جیب داخلی
    سه
  • تعداد دسته
    دو
  • توضیحات دسته
    – دارای دو دسته در طرفین برای حمل کیف به‌صورت دستی
  • سایر توضیحات
    – از جنس پلاستیک، پارچه و برزنت – دارای دو بخش مجزا (جیب داخلی) برای نگهداری از اسناد و برگه‌ها در محفظه‌ی اصلی – دارای یک جیب کوچک در محفظه اصلی برای قرار دادن کارت‌های اعتباری یا کارت ویزیت- دارای دو جیب بیرونی برای دسترسی سریع- طراحی شکیل و جمع و جور- دسته نرم و راحت، بدون خستگی برای دستان- ساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف دستی پاپکو کد KA4-M02Z

کیف دستی پاپکو کد KA4-M02Z

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۵ × ۲۵.۵ × ۳۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    یک
  • تعداد جیب داخلی
    شش
  • سایر توضیحات
    – با پارتیشن‌بندی در قسمت زیر در – با یک جیب توری زیپی در قسمت پشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف دوشی گابل مدل Brave 231768

کیف دوشی گابل مدل Brave 231768

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد جیب خارجی
    یک
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • تعداد دسته
    یک
  • توضیحات دسته
    بند بلند دوشی قابل تنظیم اندازه
  • سایر توضیحات
    کیف دوشی پسرانه مناسب مهدکودک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف دستی مدل Tj-4

کیف دستی مدل Tj-4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x40x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۷۰ گرم
  • جنس
    برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف رودوشی گابل مدل Toy 224459 به همراه جامدادی

کیف رودوشی گابل مدل Toy 224459 به همراه جامدادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x6x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    دو
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • اقلام همراه
    یک عدد جامدادی تک زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف رو دوشی گابل مدل Mint 224559 به همراه جامدادی

 کیف رو دوشی گابل مدل Mint 224559 به همراه جامدادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x6x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    دو
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • اقلام همراه
    یک عدد جامدادی تک زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف دستی مدل C-5

کیف دستی مدل C-5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کوله پشتی مدل خرگوشی به همراه کیف غذا و کیف دوشی و کیف دستی و جامدادی

کوله پشتی مدل خرگوشی به همراه کیف غذا و کیف دوشی و کیف دستی و جامدادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x30x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد جیب خارجی
    شش
  • تعداد جیب داخلی
    یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف دستی چرمی لیدوما مدل L-80

کیف دستی چرمی لیدوما مدل L-80

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x29x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۹۰ گرم
  • جنس
    چرم طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف رودوشی مدل چرمی کد SA-120

کیف رودوشی مدل چرمی کد SA-120

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x9x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    سه
  • تعداد جیب داخلی
    دو
  • اقلام همراه
    بند قابل تنظیم
  • سایر توضیحات
    – چرم مصنوعی با کیفیت – آستر مرغوب- کیف کاملا نوار دوزی شده – محل نگهداری لپ تاپ تا سایز ۱۵ اینچ- سرزیپ فلزی- بند قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف دستی مدل کلاسوری مدل ۰۰۱

کیف دستی مدل کلاسوری مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x24x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    صفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف دستی مدل کلاسوری مدل ۰۰۲

کیف دستی مدل کلاسوری مدل 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x24x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    صفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف دستی پاپکو مدل مدیران ۲

کیف دستی پاپکو مدل مدیران 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷.۵×۳۰.۵×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۷ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    یک
  • تعداد جیب داخلی
    چهار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف رو دوشی گابل مدل Derby 225159 به همراه جامدادی

کیف رو دوشی گابل مدل Derby 225159 به همراه جامدادی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x6x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    دو
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • اقلام همراه
    یک عدد جامدادی تک زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف رو دوشی مدل CH-4

کیف رو دوشی مدل CH-4

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x26x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    چرم صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف رو دوشی مدل brunch

کیف رو دوشی مدل brunch

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x20x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پشم
  • تعداد جیب خارجی
    یک
  • تعداد جیب داخلی
    یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف کلاسوری مدل ۰۰۳

کیف کلاسوری مدل 003

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x24x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    صفر
  • سایر توضیحات
    – جنس رویه محصول چرم مصنوعی به شکل پوست کروکودیل و ابرو بادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف دستی پاپکو کد HSNB-KFCM

کیف دستی پاپکو کد HSNB-KFCM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲ × ۲۶ × ۳۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • تعداد جیب داخلی
    دو
  • تعداد دسته
    یک
  • توضیحات دسته
    – از پلاستیک محکم
  • سایر توضیحات
    – با پارتیشن‌بندی دوقسمتی در قسمت داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف دوشی گابل مدل Magic 221873

کیف دوشی گابل مدل Magic 221873

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x30x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    دو
  • تعداد جیب داخلی
    یک
  • تعداد دسته
    یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف دستی کد ۱۱۱۱

کیف دستی کد 1111

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x27x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۱ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف رودوشی گالری چی چاپ طرح آبرنگی کد ۶۵۹۰۵

کیف رودوشی گالری چی چاپ طرح آبرنگی کد 65905

مشخصات

  • ابعاد
    ۶*۲۴*۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    صفر
  • تعداد جیب داخلی
    دو
  • تعداد دسته
    یک
  • سایر توضیحات
    دارای دو عدد دکمه زاپاس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف دستی پاپکو کد KFC-FP-08H

کیف دستی پاپکو کد KFC-FP-08H

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱.۵ × ۲۹ × ۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۸۰ گرم
  • تعداد جیب خارجی
    یک
  • تعداد دسته
    دو
  • توضیحات دسته
    – پارچه‌ای با قابلیت اتصال به یکدیگر
  • سایر توضیحات
    – دوردوزی‌شده با چرم مصنوعی – با کفی پارچه‌ای – دارای یک جیب کوچک پارچه‌ای چسبی در قسمت جلویی – به همراه یک کیف مدارک آکاردئونی – مشخصات کیف آکاردئونی: – دارای هفت جای مدرک بدون بست – ساخته شده از پلاستیک – با جای لیبل – ابعاد:۶ × ۲۵.۵ × ۳۸ سانتی‌متر – وزن: ۲۴۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف مدرسه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سطل زباله خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا