لوازم جانبی خودرو

سطل زباله خودرو، راهنمای خرید سطل زباله خودروهای سبک و سنگین

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سطل زباله خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ماشین، درست مانند منزل، یک فضای نشیمن است و این بدان معناست که شما می‌خواهید آن را مرتب نگه دارید. به دلیل کارهای بی‌شماری که با ماشین‌هایمان انجام می‌دهیم، مقدار زیادی زباله جمع‌آوری می‌کنیم که اغلب در یک جا لیوانی، محفظه دستکش یا کنسول وسط پر می‌شود. همچنین فضایی بین صندلی‌ها وجود دارد، اما این فضا فقط برای افراد در سن خاصی است که به صندلی‌های تقویت‌کننده بسته شده‌اند. مطمئناً، قرار است موقتی باشد، اما بیایید اینجا واقعی باشیم. مجموعه‌ای از لفاف‌ها و رسیدها یک مجموعه پایدار خواهد بود. نگران نباشید، زیرا راه حل‌های سطل زباله خودرو زیادی وجود دارد که به طور خاص برای اتومبیل‌ها ایجاد شده‌اند و ما موارد دلخواه خود را فقط برای شما انتخاب کرده‌ایم.

ما نگاهی دقیق به تعداد بیشماری از سطل‌ زباله خودرو موجود در بازار انداختیم و برترین‌های خود را بر اساس تعدادی از عوامل انتخاب کردیم. برای شروع، ظرفیت، تطبیق پذیری و قابلیت استفاده را بررسی کردیم. ما می‌دانیم که نیازهای خودرو و راننده متفاوت است، بنابراین به تعدادی سطل زباله خودرو بزرگ و کوچک نگاه کردیم تا سطل مناسب برای مصرف کنندگان مختلف را پیدا کنیم. ضد آب بودن یا پوشش ضد نشتی یکی از ویژگی‌های کلیدی بود که ما در اکثر انتخاب‌هایمان به دنبال آن بودیم، اگرچه برخی از انتخاب‌ها ممکن است به دلیل تمرکز آن‌ها بر جمع‌آوری زباله‌های کوچک و خشک نباشد.

داشتن تعداد زیادی گزینه نصب که باید بیشتر فضای داخلی خودرو را در خود جای دهد و همچنین سهولت استفاده مانند درب عبوری یا باز شدن آسان برای ما مهم بود. سطل زباله خودرو با عملکردهای اضافی مانند جیب و جا دستمال کاغذی با ما امتیاز بیشتری کسب کردند. در نهایت، برخی از سبک‌ها برای کسانی که ممکن است به دنبال راه حلی برای جمع آوری زباله باشند که با فضای داخلی خودرو در تضاد نباشد، در نظر گرفته شد.

سطل زباله خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

سطل زباله ماشین ظرفی برای نگهداری زباله‌ها، مانند بسته بندی، کیسه‌های فست فود و مواد غذایی قدیمی در خودرو شما است. این به شما کمک می کند تا فضای داخلی خودرو خود را تمیز و مرتب نگه دارید، از ریختن زباله در جاده جلوگیری کنید و بوی تازگی خودرو را حفظ کنید. علاوه بر این، آن‌ها قابل استفاده مجدد هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سطل زباله خودرو را همانطور که با هر سطل زباله دیگری پر است، جابه‌جا کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کارواش خودرو

انواع سطل زباله خودرو موجود در بازار:

  1. سطل زباله آویزان: اکثر سطل‌های زباله ماشین‌ها از این نوع هستند. این در درجه اول به دلیل طراحی داخلی منحصر به فرد خودرو است. همه آن‌ها متفاوت هستند و تعداد کمی از آن‌ها فضای کف کافی دارند. سطل زباله آویزان به مالکان خودرو این امکان را می‌دهد تا تنوع بیشتری در گزینه‌های نصب داشته باشند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا راحت ترین راه اندازی را برای خود بیابند.
  2. سطل زباله کف: اگر ماشین شما فضای لازم را دارد، یک سطل زباله کفی راحت و آشناست. این همان چیزی است که در منزل خود دارید، اما این بار فقط در ماشین است. اینها معمولاً بزرگتر و با دهانه‌های بازتر هستند زیرا قرار نیست از پشت صندلی ماشین آویزان شوند. با این اوصاف، آن‌ها به طور کلی فاقد هر گونه درب هستند و فضای پا را اشغال می‌کنند.
  3. جا لیوانی سطل زباله: فضای داخلی خودرو دارای گوشه‌ها و شکاف‌های بسیاری است که انواع وسایل را جمع آوری می‌کند. دارندگان لیوان متخلفان اصلی هستند، زیرا وقتی نوشیدنی نمی‌خورند، چیزهای کوچک را راحت امتحان می‌کنند. سطل‌های زباله نگهدارنده فنجان، این آهن‌رباهای زباله را با ظروف مناسبی ارتقا می‌دهند که می‌توانند به ‌راحتی همه آشغالی‌هایی را که قرار بود به آنجا ختم شود، جمع‌آوری کنند.

مزایای استفاده از سطل زباله خودرو:

  1. ماشین خود را تمیز نگهداری می‌کنید: آیا همیشه از آشفتگی داخل خودرو اذیت می شوید؟ سطل زباله ماشین درب دار به شما در رفع این مزاحمت کمک می‌کند. این سطل زباله ماشین بامزه برای جلوگیری از شلوغی ماشین شما مفید خواهد بود و از داشتن روحیه خوبی در هنگام رانندگی اطمینان حاصل می‌کنید. سطل زباله ماشین بزرگ با بند قابل تنظیم روی تعویض دنده، جعبه دستکش، پشتی سر آویزان شده است. همچنین می‌توانید کیسه زباله‌های آویزان شده را روی زمین، صندلی عقب، صندلی راننده یا هر مکانی در ماشین خود آویزان کنید.
  2. ایجاد محلی مناسب جهت نگهداری وسایل: سطل زباله ماشین کاربردی است، می‌توانید زباله ماشین را در کیسه اصلی قرار دهید، سه کیسه بیرونی سطل زباله برای ماشین وجود دارد که برای ذخیره سازی بسیار مفید خواهد بود. شما می‌توانید بسته‌های دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، تنقلات، چتر و سایر چیزهای کوچکی را که برای جلوگیری از آشفتگی و دسترسی آسان باید در ماشین خود نگه دارید، درون آن قرار دهید. علاوه بر این، عملکرد ضد آب نیز باعث می‌شود تا سطل زباله خودرو کیسه‌ای عالی برای ذخیره سازی در هنگام کمپینگ یا پیک نیک ایجاد کند.
  3. طراحی زیبا و ظرفیت بالا: دو عدد بست جانبی برای ثابت کردن کیسه‌های یکبار مصرف وجود دارد که به طور موثر از افتادن آن‌ها جلوگیری می‌کند. کیسه‌های زباله ماشین حدود ۲.۵ گالن برای نگهداری زباله‌های خودرو یا چیزهای دیگر دارند. سطل زباله خودرو دارای پوشش ضخیم PEVA ۱۰۰٪ ضد نشتی هستند، هیچ گونه ریزشی اتفاق نمی‌افتد و به راحتی تمیز می‌شود. دهانه بسیار بزرگ آن از لاستیک نرم الاستیک ساخته شده است، بسیار جادار و راحت‌تر زباله‌ها را درون کیسه قرار می‌دهد و به جلوگیری از ریختن زباله‌ها درون خودرو کمک می‌کند.
  4. سازگاری با انواع خودرو: راه حلی متفکرانه برای افرادی که نیاز به تمیز کردن خودرو و فضای داخلی خودرو دارند. کاملاً متناسب با انواع وسایل نقلیه از جمله سدان، SUV، RV، کامیون، ون، مینی ون، قایق، کمپر، تاکسی، اتوبوس و غیره هستند‌. حمل راحت سطل زباله ماشین برای صندلی عقب تاشو است، شما می‌توانید در مواقعی که نیازی به آن ندارید، آن را بدون اشغال فضای تا کنید.
  5. کنترل دقیق کیفیت: شرکت ما در سطل زباله قابل حمل برای خودرو تخصص دارد و هر محصول قبل از رفتن به انبار فروشگاه به شدت بازرسی می‌شود. تصاویر سطل زباله ماشین ضدآب با دوربین HD گرفته می‌شود تا از صحت رنگ‌ها و جزئیات محصول اطمینان حاصل شود. هدف وب سایت کیمیک ارائه تجربه بهتر محصول از کیسه‌های سطل زباله به مشتریان و ارائه راه حل‌های موثر برای شماست.

راهنمای خرید بهترین سطل زباله خودرو:

تمیز کردن خودرو بعد از یک سفر طولانی قطعاً یک کار خسته کننده است، زیرا باید تمام زباله‌های پر شده در داخل خودرو مثل بطری‌ها را از هر گوشه عمیقی از ماشین را بیرون بیاورید. با این حال، اگر سطل زباله خودرو را از قبل نصب کرده باشید، تمیز کردن را می‌توان خیلی سریع انجام داد.

اگرچه انتخاب بهترین سطل زباله خودرو از بازار اصلاً دشوار نیست، ممکن است با دیدن گزینه‌های بسیار خوب موجود برای انتخاب گیج شوید. از این رو، اگر این راهنمای خرید را تا انتها بخوانید، مقایسه سطل‌های زباله و انتخاب مناسب ترین سطل زباله برای خودروی خود بسیار آسان تر خواهد بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شامپو کارواش خودرو

هنگام خرید سطل زباله خودرو چه نکاتی را باید در نظر گرفت:

مواردی که هنگام خرید یک سطل زباله ماشین باید در نظر داشته باشید انعطاف پذیری، اندازه و موادی است که از آن ساخته شده است. عایق رطوبتی نیز به ویژه در مورد ضایعات مواد غذایی مهم است.

اندازه سطل زباله:

اندازه سطل در هر ماشینی متفاوت است و افرادی که با آن‌ها رانندگی می‌کنند نیز متفاوت می‌باشد. برخی ممکن است چیزهایی مانند غذا و نوشیدنی را بیرون نگه دارند در حالی که برخی دیگر در اتومبیل خود زندگی می‌کنند. بسته به نحوه استفاده از وسیله نقلیه خود و تعداد افرادی که در آن حضور دارند، یافتن سطل زباله با اندازه مناسب برای رفع نیازهای خاص شما مهم است.

نوع سطل زباله خودرو:

سطل‌های زباله خودرو بر اساس محل نصب به سه دسته تقسیم می‌شوند: کف، آویز و جا لیوانی. سطل های زباله ماشین روی کف ماشین شما می‌نشینند و بسیار موثر هستند، اما فقط در صورتی که فضای کافی برای آن‌ها داشته باشید. برخی از آن‌ها می توانند بزرگ باشند و دارای دهانه‌های عریض باشند که فضای پا را از بین می‌برد. سطل‌های زباله معلق ماشین، تطبیق‌پذیری زیادی برای قرار دادن آن‌ها ارائه می‌کنند. می‌توانید آن‌ها را در قسمت‌های مختلف وسیله نقلیه خود آویزان کنید و از آنجایی که معمولا کوچکتر و قابل حمل هستند، فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. سطل زباله خودرو جا لیوانی به سادگی در جا لیوان جای می‌گیرد که محل بد اما رایجی برای نگهداری زباله است. با سطل زباله ماشین جا لیوانی، حتی اگر تلاش کرده باشید، نمی توانید جا لیوان خود را کثیف کنید.

جنس مواد سازنده:

سطل‌های زباله اتومبیل در طیف وسیعی از مواد از جمله پارچه، فولاد ضد زنگ و پلاستیک موجود می‌باشند. اگر چیزی ضد آب می‌خواهید، یک پارچه پلاستیکی، فولاد ضد زنگ یا پارچه مقاوم در برابر آب را در نظر بگیرید.

شکل ظاهری سطل زباله:

اگر یک سطل زباله ماشین شیک می‌خواهید، ما چند گزینه داریم. بسیاری از سطل‌های زباله خودروی ما ظاهر خوبی دارند تا به ظاهر خودروی شما اضافه شوند. اما اگر چیزی کمی شیک‌تر می‌خواهید، مطمئناً می‌توانید چیزی را پیدا کنید که مناسب استایل شما باشد.

ویژگی ضد آب:

زباله‌های خشک و سپس زباله‌های مرطوب وجود دارد. جمع آوری زباله‌های خشک مانند دستمال سفره و رسید به اندازه کافی آسان است، اما زباله‌های خیس مانند بسته‌های سس کچاپ یا جعبه‌های آب میوه، تلاش‌های بهداشتی شما را پیچیده می‌کند. نشتی اشیا را مرطوب، چسبناک و گاهی بدبو می کند، بنابراین یافتن یک محلول ضد آب برای هرکسی که مایعات را وارد ماشین خود می‌کند ضروری است.

ناهمواری سطل:

ابزاری مانند سطل زباله ماشین به اندازه کافی ضربه می زند، بنابراین شما چیزی می‌خواهید که در طول زمان پایدار بماند. این مهم است که نه تنها در برابر استفاده روزانه مقاوم باشد، بلکه در صورتی که نیاز به شستشو داشته باشد، در برابر تمیز کردن منظم مقاومت کند.

هدف ار خرید سطل زباله:

وقتی نوبت به خرید این محصول می‌رسد، چیزی که دور می‌ریزید مهم است. اگر قرار است زباله‌های عمومی ماشین (مانند کاغذ، بسته‌بندی، بلیط) را دور بیندازید، همه چیز درست می‌شود. اما اگر می خواهید غذا و نوشیدنی را دور بریزید، ممکن است چیزی بخواهید که بسته شود تا بوها را به حداقل برساند.

قیمت سطل زباله خودرو:

قیمت سطل زباله خودرو می‌تواند از محدوده ۱۰ دلار شروع شود و از محدوده منطقی ۲۰ تا ۳۰ دلار عبور کند. خوشبختانه، راه‌حل‌های ارزان‌قیمت زیادی در سطح پایین قیمت وجود دارد.

نحوه تمیز کردن سطل زباله خودرو:

سطل‌های زباله خودرو معمولاً خیلی کثیف نمی‌شوند، بنابراین نگران نباشید که ساعت‌ها را صرف تمیز کردن آن‌ها کنید. بیشتر اوقات، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فضای داخلی را با یک محلول شوینده ملایم و یک پارچه تمیز یا برس نرم بشویید. سپس آن را به سادگی آبکشی کرده و در آفتاب خشک کنید. برای جلوگیری از بوی بد، باید سطل زباله ماشین خود را به درستی خشک کنید، به خصوص اگر پارچه‌ای باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید سطل‌زباله خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سطل‌زباله خودرو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سطل زباله خودرو کامفورت کد IL!080

سطل زباله خودرو کامفورت کد IL!080

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x22x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۴
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سطل زباله خودرو باسئوس مدل CRLJT_A01

سطل زباله خودرو باسئوس مدل CRLJT_A01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۹×۸.۹×۱۵.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    اقلام همراه: ۳ عدد رول ۳۰ تایی کیسه زباله هم اندازه سطل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سطل زباله خودرو آیلین مدل لیوانی کد ۲۰۱۴۲۷۷

سطل زباله خودرو آیلین مدل لیوانی کد 2014277

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱ ×۲۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۲ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    قطر دهانه لیوان (بدون درب) : ۱۱cmقطر دهانه درب فنری : ۶.۸cmقطر پایین لیوان : ۶.۸cmقرارگیری در جالیوانی کنسول خودروقابل استفاده برای انواع خودرومناسب برای لوازم تحریر دانش آموزانمجهز به دریچه فنری آسان بازشواستفاده و تخلیه آسانپوشش کامل محتویات درون سطل و ممانعت از انتشار آلودگی به خارج از محفظهقابل شست و شو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سطل زباله خودرو مدل max190

سطل زباله خودرو مدل max190

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x16x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سطل زباله خودرو مدل TBN

سطل زباله خودرو مدل TBN

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۸*۲۰*۶.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سطل زباله خودرو گرین مدل GNCRTRASHBK

سطل زباله خودرو گرین مدل GNCRTRASHBK

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سطل زباله خودرو باسئوس مدل Gentleman Style CRLJT-01

سطل زباله خودرو باسئوس مدل Gentleman Style CRLJT-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶.۵x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سطل زباله خودرو مدل لوک

سطل زباله خودرو مدل لوک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x2x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سطل زباله خودرو سارین مدل ۰۱

سطل زباله خودرو سارین مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x17x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جنس برزنت ضد آبقابل شستشوطراحی زیبا و سادهاستفاده آسانکمک به پاکیزگی خودرو و محیط زیست پیرامون خود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سطل زباله خودرو مدل BLK4649

سطل زباله خودرو مدل BLK4649

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلی استر
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سطل زباله خودرو مدل LM06

سطل زباله خودرو مدل LM06

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x16x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سطل زباله خودرو مدل R450

سطل زباله خودرو مدل R450

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سطل زباله خودرو مدل آرتا

سطل زباله خودرو مدل آرتا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x14x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    سطل زباله از جنس چرم مصنوعی طرح حصیری پشت نمد میباشد و نوار چرم هولوگرامی طلایی دور لبه و پایین آن دوخته شده و در لبه آن برای استحکام و ثابت بودن از مغزی و سیم استفاده شده و دسته آن هم از جنس چرم طلایی میباشد که میتوانید به راحتی در محل موردنظرتان قرار بدهید و همچنین قابل شستشو میباشد و به راحتی پلاستیک فریزر در آن جای میگیرد و بسیار زیبا و خوش دوخت و باکیفیت است و در سه رنگ مشکی و کرمی صدفی و طلایی سیر عرضه میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سطل زباله خودرو مدل پاکان

سطل زباله خودرو مدل پاکان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سطل زباله خودرو باسئوس مدل CRLJT-A01

سطل زباله خودرو باسئوس مدل CRLJT-A01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۷.۵x89x89 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سطل زباله خودرو کامفورت کد LP98

سطل زباله خودرو کامفورت کد LP98

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ نگهدارنده تلفن همراه و جالیوانی سطل زباله مخصوص خودرو مدل ۱۲۳

نگهدارنده تلفن همراه و جالیوانی سطل زباله مخصوص خودرو مدل 123

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x13x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۹ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سطل زباله خودرو مدل تی

سطل زباله خودرو مدل تی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سطل زباله خودرو مدل افرا

سطل زباله خودرو مدل افرا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    – دارای دهانه ارتجاعی کشسان- دارای چسب پارچه‌ای فیزیکی در انتهای کیسه جهت تخلیه زباله- دارای بند جهت آویزان کردن از پشت صندلی یا دسته دنده- جنس برزنتی ضد آب و قابل شستشو- قابل استفاده برای تمامی خودورها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سطل زباله خودرو مدل حصیری

سطل زباله خودرو مدل حصیری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x16x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    سطل زباله از جنس چرم مصنوعی طرح حصیری پشت نمد میباشد و نوار چرم هولوگرامی طلایی دور لبه و پایین آن دوخته شده و در لبه آن برای استحکام و ثابت بودن از مغزی و سیم استفاده شده و دسته آن هم از جنس چرم طلایی میباشد که میتوانید به راحتی در محل موردنظرتان قرار بدهید و همچنین قابل شستشو میباشد و به راحتی پلاستیک فریزر در آن جای میگیرد و بسیار زیبا و خوش دوخت و باکیفیت است و در سه رنگ مشکی و کرمی صدفی و طلایی سیر عرضه میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سطل زباله خودرو مدل SZ002

سطل زباله خودرو مدل SZ002

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x18x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    – به همراه بند آویز- دارای محفظه خروج زباله از انتها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سطل زباله خودرو مدل تشریفات به همراه جای دستمال کاغذی

سطل زباله خودرو  مدل تشریفات به همراه جای دستمال کاغذی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x4x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    ست جای دستمال کاغذی و سطل زباله خودرو طراحی سازه بکار رفته شده برای طول عمر کالا و شیک ایستادن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سطل زباله خودرو مدل MJ

سطل زباله خودرو مدل MJ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x19x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۶ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سطل زباله خودرو کانگو مدل پویا

سطل زباله خودرو کانگو مدل پویا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x13x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    – دارای دهانه ارتجاعی کشسان- دارای چسب پارچه‌ای فیزیکی در انتهای کیسه جهت تخلیه زباله- دارای بند جهت آویزان کردن از پشت صندلی یا دسته دنده- جنس برزنتی ضد آب و قابل شستشو- قابل استفاده برای تمامی خودورها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سطل زباله خودرو مدل con cord

سطل زباله خودرو مدل con cord

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x23x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۴
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    عرضه شد در ۷ رنگ مشکی، قرمز، طوسی، بنفش، مارون، کرم و قهوه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سطل زباله خودرو مدل SZ001

سطل زباله خودرو مدل SZ001

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x18x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    – به همراه بند آویز- دارای محفظه خروج زباله از انتها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سطل زباله خودرو سارین مدل کیسه زباله خودرو برزنتی

سطل زباله خودرو سارین مدل کیسه زباله خودرو برزنتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x17x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جنس برزنتضد آبقابل شستشوکیفیت خوبدوخت خوبطراحی به گونه ای انجام شده که فضای کمی رو اشغال کند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سطل زباله خودرو مدل آرتیمیس به همراه جای دستمال کاغذی

سطل زباله خودرو مدل آرتیمیس به همراه جای دستمال کاغذی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x11x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جای دستمال کاغذی از چرم حصیری پشت نمد که روی آن نوار چرم طلایی بکار رفته میباشددارای بند قابل تنظیم برای بستن به پشت صندلی و آفتابگیرسطل زباله از جنس چرم مصنوعی طرح حصیری پشت نمد میباشد و نوار چرم هولوگرامی طلایی دور لبه و پایین آن دوخته شدههمچنین قابل شستشو میباشد و به راحتی پلاستیک فریزر در آن جای میگیرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سطل زباله خودرو مدل حصیری  بسته دو عددی

سطل زباله خودرو مدل حصیری  بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x16x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    سطل زباله از جنس چرم مصنوعی طرح حصیری پشت نمد با ضخامت دو میلیمتر میباشد و نوار چرم هولوگرامی طلایی دور لبه و پایین آن دوخته شده و دسته آن هم از جنس چرم طلایی میباشد که میتوانید به راحتی در محل موردنظرتان قرار بدهید و همچنین قابل شستشو میباشد و بنا به سایز داخل آن به راحتی پلاستیک فریزر در آن جای میگیرد و بسیار زیبا و خوش دوخت و باکیفیت است و در سه رنگ مشکی و کرمی صدفی و طلایی سیر عرضه میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سطل زباله خودرو مدل آبرنگ مجموعه دو عددی

سطل زباله خودرو مدل آبرنگ مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x5x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سطل زباله خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رنده آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا