کامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

کیف لپ‌تاپ، راهنمای خرید کیف لپ تاپ ارزان و زیبا+قیمت روز

نکات مهمی که در مورد خرید کیف لپ تاپ نیاز است بدانید.

همه‌ی دارندگان لپ تاپ برای نگهداری و حمل آسان کامپیوتر پرتابل خود نیاز به یک کیف لپ‌تاپ دارند. همان طور که می‌دانید، معمولا لپ‌ تاپ به تنهایی حمل نمی‌شود و همراه آن تجهیزاتی مانند: شارژر، موس و دیگر تجهیزات مثل کابل‌های رابط دیگر و دی وی دی رایتر پرتابل حمل می‌شود. برای جا‌به‌جایی راحت این تجهیزات شما نیاز به کیف لپ‌تاپ دارید. در طول حمل و جابه‌جایی ممکن است لپ تاپ شما به قسمت‌های مختلفی برخورد کند و اگر از کیف لپ‌تاپ استفاده نکنید دستگاه شما آسیب جدی ببیند. این کیف معمولا دارای قسمت‌های مختلفی است، یعنی شما می‌توانید در دیگر قسمت‌های این کیف جزوه، اسناد و کتاب و دفتر خود را هم نگهداری کنید.

در واقع کیف لپ‌تاپ یک وسیله ضروری برای دانشجویان و مهندسانی است که با کامپیوتر زیاد سرو کار دارند و همیشه لپ تاپ شخصی خود را همراه دارند. کیف لپ‌تاپ اندازه مناسبی دارد بنابراین حجم زیادی از صندوق عقب شما را پر نمی‌کند. در واقع می‌توان گفت: کیف لپ‌تاپ نوعی نظم دهنده به وسایل شما هم محسوب می‌شود. بسته به جنس محصول قیمت کیف لپ‌تاپ می‌تواند، متفاوت باشد. در واقع بهترین جنس آن چرم طبیعی است که قیمت آن در مقایسه با جنس‌های دیگر گران‌تر می‌باشد. برای داشتن یک خرید موفق شما نیاز است در مورد خرید آن وسیله اطلاعات لازم را داشته باشید، کیف لپ‌تاپ هم از این قاعده مستثنی نیست.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که لپ‌تاپ‌تان همیشه همراه شما است و قصد خرید کیف لپ‌تاپ دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کیف لپ‌تاپ آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید کیف‌ لپ‌تاپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیف لپ‌تاپ چیست و چه کاری را انجام می‌دهد؟

کیف لپ تاپ در واقع یکی از لوازم جانبی لپ‌تاپ محسوب می‌شود. در واقع هر کسی که از لپ‌تاپ استفاده می‌کند، نیاز به یک کیف لپ‌تاپ دارد. این وسیله شباهت زیادی به کیف دانشجویی دارد با این تفاوت که این کیف دارای قسمت‌های مختلفی برای قرار دادن لپ‌تاپ و تجهیزات همراه آن است. در میان لایه‌های مختلف این کیف مقداری اسفنج دوخته می‌شود که وظیفه آن‌ها جلوگیری از ورود ضربه به لپ‌تاپ شما می‌باشد. انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور بانک لپ‌تاپ

انواع مدل‌های کیف لپ‌تاپ:

  1. کیف لپ‌ تاپ معمولی: ساده‌ترین نمونه کیف لپ تاپ است. این کیف از پارچه معمولی یا برزنتی دوخته می‌شود. زمانی که شما یک لپ تاپ را خریداری می‌کنید، معمولا فروشنده همراه لپ تاپ به شما یکی از این کیف‌ها هدیه می‌دهد. البته این مدل قیمت خیلی ارزانی دارد که خود شما هم می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.
  2. کیف لپ‌ تاپ چرم مصنوعی: به دلیل بالا بودن قیمت چرم طبیعی با یک سری مواد شیمیایی نوعی چرم تهیه می‌کنند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد. این کیف مناسب افرادی است که به دنبال خرید یک کیف لپ تاپ میان رده هستند. تنها ایرادی که به این نمونه از چرم وارد می‌شود این است که برخی از ویژگی‌های چرم طبیعی را ندارد و بد از مدتی پوسته پوسته می‌شود.
  3. کیف لپ تاپ چرم طبیعی: چرم یکی از بهترین جنس‌هایی است که می‌توان کیف لپ تاپ را با آن تهیه کرد. چرم طبیعی مقاومت بالایی دارد به همین علت در گذشته مورد توجه انسان‌ها قرار داشت. شما با خرید یک کیف چرم طبیعی ممکن است، سالیان سال از آن استفاده کنید. اگر به دنبال خرید یک کیف لپ تاپ حرفه‌ای هستید که مدت زیادی از آن استفاده کنید بدون شک نمونه چرم طبیعی است.

مزایای استفاده از کیف لپ‌ تاپ:

  • این وسیله به شما کمک می‌کند تا لپ‌تاپ خود را به راحتی جا‌به‌جا کنید.
  • هنگام جا‌به‌جایی لپ‌تاپ امکان ورود ضربه به لپ‌تاپ به دور از انتظار نیست، کیف لپ تاپ این ضربات را تا حد چشم‌گیری کاهش می‌دهد.
  • همیشه لپ‌تاپ یک وسیله تنها نیست و همراه آن شارژر، موس و سایر تجهیزات حمل می‌شود. بنابراین برای حمل آسان نیاز به کیف لپ تاپ دارید.
  • نگهداری لپ تاپ درون کیف باعث می‌شود که گرد و غبار کمتری وارد لپ‌تاپ شما شود. به همین دلیل باید آن را درون کیف مخصوص نگهداری کرد.
  • کیف‌های لپ‌تاپ موجود در بازار معمولا دارای قسمت‌های مختلفی هستند که شما می‌توانید، کتاب، جزوه و سایر وسایل خود را درون آن نگهداری کنید.
  • با قدیمی شدن لپ‌تاپ و تعویض آن با یک نمونه جدید کیف شما قدیمی نمی‌شود و باز هم می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • کیف لپ تاپ تا حد زیادی می‌تواند جلوی سرقت لپ‌تاپ را بگیرد. یعنی شما می‌توانید کیف را محکم در دست گرفته و از سرقت آن جلوگیری نمایید.

راهنمای خرید بهترین مارک کیف لپ‌ تاپ:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کیف لپ تاپ به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم تا راهنمای خرید و از آن‌جایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای تولید کننده کیف لپ‌ تاپ را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کیف لپ تاپ فیرو پلاس
  • کیف لپ تاپ پارینه
  • کیف لپ تاپ آباکاس
  • کیف لپ تاپ جی بگ
  • کیف لپ تاپ لنوو
  • کیف لپ تاپ لندسی
  • کیف لپ تاپ وفس
  • کیف لپ تاپ فوروارد
  • کیف لپ تاپ پیرکاردن
  • کیف لپ تاپ ویوو
  • کیف لپ‌ تاپ نویان
  • کیف لپ تاپ اس تی ام

کیف لپ‌ تاپ از کجا بخریم؟

شما در واقع کیف لپ تاپ مورد نظر خود را از سه راه می‌توانید خریداری کنید. این بستگی به خود شما دارد که چه راهی را انتخاب نمایید.

  1. خرید از تولیدی کیف لپ‌ تاپ: همیشه قیمت تولیدی‌ها خیلی ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها است. تنها مشکلی که در این رابطه وجود دارد خیلی از تولیدی‌ها فروش به صورت تکی ندارند و باید به صورت تعداد از آن‌ها خرید کرد.
  2. خرید از فروشگاه لپ‌تاپ: شما می‌توانید با مراجعه به نزدیک ترین فروشگاه تجهیزات کامپیوتر و لپ تاپ نزدیک محل سکونت خود کیف لپ‌ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید. متاسفانه این فروشگاه‌ها جنس فروخته شده خود را به هیچ عنوان پس نمی‌گیرند.
  3. خرید اینترنتی کیف لپ تاپ: راخت‌ترین و بی درد سرترین نوع خرید اینترنتی است. شما در واقع می‌توانید در محل کار و زندگی خود به صورت اینترنتی خرید کنید. تنوع محصول این فروشگاه‌ها بسیار زیاد است و شما در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس خریداری شده خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هارد اکسترنال 

نکات مهم هنگام خرید کیف لپ‌تاپ:

  • قیمت کیف لپ تاپ: بهتر است قید جنس‌های ارزان قیمت موجود در بازار را بزنید زیرا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. در واقع شما با توجه به میزان بودجه‌ای که برای خرید کیف لپ‌ تاپ در اختیار دارید باید یک جنس باکیفیت که قیمت آن معمولا متوسط رو به بالا است را خریداری نمایید.
  • جنس کیف لپ تاپ: جنس محصول در میزان کارکرد آن تاثیر بسزایی دارد. معمولا کیف جنس چرم طبیعی مقاوم‌تر بوده و نسبت به کیف چرم مصنوعی طول عمر بیشتری دارد. فراموش نکنید قیمت چرم طبیعی مقداری از مصنوعی گران‌تر است اما تفاوت ویژگی‌ها و طول عمر آن قابل مقایسه نیست. همچنین اگر می‌خواهید زیاد هزینه نکنید، می‌توانید جنس پارچه‌ای یا برزنتی آن را خریداری کنید.
  • اندازه کیف لپ تاپ: همان طور که می‌دانید سایز همه‌ی لپ تاپ‌ها یکسان نیست و با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل کیف لپ‌تاپ‌ها در سایزهای مختلف ساخته می‌شود. به عنوان مثال: یک لپ‌تاپ ۱۷ اینچی را نمی‌توان در کیف مخصوص لپ‌تاپ ۱۵ اینچی نگهداری کرد. زیرا اندازه لپ‌تاپ از کیف بزرگتر است. بنابراین باید با توجه به سایز لپ‌تاپ خود برای آن کیف تهیه نمایید.
  • کیفیت دوخت: شما اگر بهترین جنس را هم برای کیف خود انتخاب کنید، اما اگر دوخت آن از کیفیت لازم برخوردار نباشد. خیلی سریع از محل دوخت پاره شده و کارایی خود را از دست می‌دهد. هیچ وقت برای دوختن یک کیف با جنس بی‌کیفیت وقت زیادی برای دوختن صرف نمی‌شود. زیرا قیمت نهایی کیف در حدی نیست که برای آن وقت گذاشته شود. پس از روی کیفیت دوخت می‌توان به کیفیت کیف پی‌برد.
  • نوع کیف لپ تاپ: کیف لپ‌ تاپ نمونه‌های مختلفی دارد، به عنوان مثال: یک نمونه مدل دستی و نمونه دیگر کوله پشتی است و می‌توان آن را روی دوش انداخت. نمونه‌ دیگری هم از کیف لپ تاپ وجود دارد که مدل چمدانی است و مخصوص حمل لپ‌تاپ در فرودگاه و درون صندوق عقب قرار داد. پس شما با توجه به نوع استفاده خود می‌توانید نوع کیف خود را انتخاب کنید.
  • قابلیت ضد آب: ضد آب بودن کیف یکی از ویژگی‌های خوب یک کیف لپ‌ تاپ است. زیرا همان طور که می‌دانید لپ تاپ یک وسیله الکترونیکی می‌باشد که ورود آب به درون لپ‌تاپ صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد می‌کند. بنابراین اگر کیف شما ضد آب باشد می‌توانید با خیالی آسوده در روزهای بارانی با لپ تاپ خود در خیابان قدم بزنید.
  • برند کیف‌ لپ تاپ: بیشتر کیف‌های لپ تاپ موجود در بازار وارداتی هستند به جز نمونه‌های چرمی پس بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید. زیرا این مدل‌ها از کیفیت بالا برخوردارند و تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ خرید یک محصول ناشناخته بروید. زیرا کیفیت خود را پس داده و نیاز به تست کردن ندارند.

روش نگهداری از کیف لپ‌ تاپ:

  1. اگر کیف شما مقداری کثیف شده حتما آن را با دقت شستشو دهید. زیرا در صورت قدیمی شدن کثیفی‌ها به راحتی از بین نمی‌روند.
  2. اگر کیف شما از جنس چرم طبیعی است، هرگز آن را شستشو ندهید زیرا تنها ماده‌ای که به چرم آسیب وارد می‌کند آب است‌.
  3. بهتر است، کیف چرم طبیعی خود را هر چند وقت یکبار با محلول تمیز کننده چرم تمیز کنید و هر چند وقت یکبار آن را واکس بزنید.
  4. مراقب باشید کیف شما با اجسام نوک تیز در تماس نباشد. زیرا باعث سوراخ و پاره شدن کیف می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیف لپ تاپ مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های کیف لپ‌تاپ جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف لپ تاپ مدل ۲۰۱۰ مناسب برای لپ تاپ ۱۳ تا ۱۵ اینچی

کیف لپ تاپ مدل  2010 مناسب برای لپ تاپ 13 تا 15 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای بند بلند جهت استفاده به صورت دوشی – استفاده هم به صورت دوشی و هم به صورت دستی _ضدآب -یراق فلزی مستحکم- جدا شدن محافظ لپ تاپ-دوخت محکم-
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۳ تا ۱۵ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف لپ تاپ ایسوس مدل V-2020 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۵اینچی

کیف لپ تاپ ایسوس مدل V-2020 مناسب برای لپ تاپ 15.5اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف لپ تاپ کد CT-06 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ کد CT-06 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۲۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه بسته شدن با استفاده از زیپدارای محفظه Air-Cellقابلیت استفاده به صورت کوله پشتیدارای بند دوشی بلنددارای درگاه AUX در قسمت کنار کیف
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف لپ تاپ لیدوما مدل Li-125 مناسب برای لپ تاپ ۱۳ تا ۱۵ اینچی

کیف لپ تاپ لیدوما مدل Li-125 مناسب برای لپ تاپ 13 تا 15 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای بند قابل تنظیمدارای ضربه گیر دو طرفهمناسب برای لپ تاب تا ۱۵ اینچ
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۳ تا ۱۵ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف لپ تاپ مدل MS75 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل MS75 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف لپ تاپ مدل Asus مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل Asus مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مناسب برای لپ تاپ های ۱۵.۶ اینچی نحوه باز و بسته شدن: زیپدارای یک محفظه اصلی برای نگهداری از لپ تاپ و لوازم جانبی از قبیل شارژر و ماوس یک جیب زیپی جلو کیف مناسب برای کابل، هندزفری، گوشی موبایل، دفترچه یادداشت و غیره دو دسته برای حمل دستی و یک بند رودوشی قابل تنظیم و جدا شدن
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف لپ تاپ مدل CT99 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل CT99 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1081-17 مناسب برای لپ تاپ ۱۷.۳ اینچی

کیف لپ تاپ فوروارد مدل FCLT1081-17 مناسب برای لپ تاپ 17.3 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۸۶۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای یک محفظه زیپی اصلی بزرگ جهت قرار دادن وسایل روزانهدارای یک محفظه زیپی اصلی همراه با کاور لپ تاپ مجزا قابل جدا شدن دارای یک کاور لپتاپ مجزا شامل ضربه گیر EVA در ۵ طرف جلو,پشت ,چپ,راست و کف کیف همراه با درب چسبی و فوم بسیار ضخیم جهت محافظت کامل از لپتاپ های ۱۵ الی ۱۶.۴ اینچدارای یک محفظه مجزا جهت قرار دادن تبلت و آیپد تا ۱۰ اینچدارای یک جیب زیپی بزرگ در قسمت جلویی کیف همراه با پارتیشن بندی جهت نظم دهی به قلم,خودکار , کارت و ….دارای یک جیب زیپی مخفی در قسمت رویی جیب جلویی سمت راست دارای یک جیب زیپی در قسمت جلویی سمت چپ کیف دارای یک جیب زیپی خوابیده در قسمت رویی جیب سمت چپ دارای دو دسته قابل مخفی شدن همراه با چسب دوبل جهت حمل کیف به صورت دستی دارای یک بند دوشی قابل تنظیم و قابل جدا شدن همراه با یراق استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم دارای دو بند کوله قابل مخفی شدن همراه با پد تهویه هوا جهت استفاده به صورت کولی دارای یک دسته از جنس بدنه جهت حمل به صورت دستی به حالت عمودی در حالت کوله دارای دو پایه استوک از جنس پلی کربنات درجه یک جهت افزایش مقاومت کف کیف و ایستایی بهتر دارای سرزیپ های استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم با گرماژ بالا دارای فوم فشرده ضخیم در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپدارای آستر بسیار با کیفیت در تمامی قسمت های داخلی کیف لپتاپ دارای جنس بدنه ضد آب ,بسیار سبک,قابل شست و شو دارای زیپ افزایش حجم در دور تا دور کیف جهت افزایش دادن به حجم داخلی تا دو برابر دارای پد شانه بر روی بند رودوشی جهت سهولت در حمل به صورت رودوشی تمامی یراق ها استیل متالیک ضد زنگ و مقاوم میباشد تمامی نوار ها از جنس الگانس ضخیم و با کیفیت میباشد . مناسب جهت استفاده برای لپتاپ های تا ۱۷.۳ اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف لپ تاپ آرتیک هانتر مدل AH-0487 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ آرتیک هانتر مدل AH-0487 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۸۶۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف لپ تاپ مدل pc کد ۴۰۱ مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل pc کد 401 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف لپ تاپ پیرکاردن کد ۰۰۲ مدل pocket مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ پیرکاردن کد 002 مدل pocket مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف لپ تاپ سیمژو مدل ۶۲۳ مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ سیمژو مدل 623 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۸۲۵ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف لپ تاپ ویوو مدل Pilot L مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ ویوو مدل Pilot L مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۳۴۳ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف لپ تاپ بیورا مدل eez37 مناسب برای لپ تاپ ۱۵ تا ۱۷ اینچی

کیف لپ تاپ بیورا مدل eez37 مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای فضای لپ تاپ حبابی ضربه گیر_دارای فضای لپ تاپ جداشو_دارای جنس برزنت ضدآب_دارای تودوزی تمام آستر_دارای زیپ های روان و بادوام_
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف لپ تاپ مدل CT88 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل CT88 مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف لپ تاپ ویوو مدل Campus Slim Case 2 in 1 مناسب برای لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی به همراه کیف لوازم جانبی

کیف لپ تاپ ویوو مدل Campus Slim Case 2 in 1 مناسب برای لپ تاپ 13.3 اینچی به همراه کیف لوازم جانبی

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای پارچه ضد آب با کیفیت بالانحوه باز و بسته شدن : زیپقابلیت محافظت ۳۶۰ درجه از دستگاهجنس پارچه داخل کیف : پلی استر سازگار با محیط زیست با روکش خز مصنوعی که از خراش و ضربه و گرد و غبار جلوگیری می کند .سازگار با : لپ تاپ / مک بوک / تبلت های تا ۱۳.۳ اینچیدسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن دارد.اقلام همراه : کیف لوازم جانبی جهت نگهداری شارژر، پاور بانک و غیره + ماوس پددارای یک جیب جلوی کیف جهت نگهداری خودکار ، اسناد ، تلفن همراه و غیرهکشنده های زیپ از جنس فلز محکم و مقاومقابل حمل به صورت دستیطراحی ساده و شیکمناسب برای لپ تاپ های۱۳.۳ اینچی
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۳ تا ۱۵ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف لپ تاپ لیدوما مدل Li-9 مناسب برای لپ تاپ ۱۵اینچی

کیف لپ تاپ لیدوما مدل Li-9 مناسب برای لپ تاپ 15اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    طبیعی گاوبند رودوشی قابل تنظیماحتمال برخی تفاوت در تنوع ها از رنگ آستر و نوع آستر ،سرزیپ و زیپ ،و ضربه گیر داخل و رنگ چرم وجود داردضربه گیر برای لپ تاب دارد بند دوشی دارد
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۴ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف لپ تاپ مدل ۱۰۵۱ مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل 1051 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۶۴۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف لپ تاپ مدل VS-78 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل VS-78 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف لپ تاپ کد L – 427 مناسب برای لپ تاپ ۱۶ اینچی

کیف لپ تاپ کد L - 427 مناسب برای لپ تاپ 16 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف لپ تاپ لندسی مدل ۲۰۲۰ مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ لندسی مدل 2020 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای بند دوشی بلند تنظیم ارتفاع دارای جای قرار گیری لپتاپ ۱۵.۶دارای محفظه جداگانه لپتاپ
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف لپ تاپ چرم ما مدل SM-02 مناسب برای لپ تاپ ۱۵ اینچی

کیف لپ تاپ چرم ما مدل SM-02 مناسب برای لپ تاپ 15 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    امکان استغاده به عنوان کوله پشتیدسته جهت حمل محصولمناسب برای استفاده روزانهشیک و با کیفیت
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۳ تا ۱۵ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف لپ تاپ مدل N50 مناسب برای لپ تاپ ۱۷ اینچی

کیف لپ تاپ مدل N50 مناسب برای لپ تاپ 17 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف لپ تاپ مدل DB-PRO مناسب برای لپ تاپ ۱۵ تا ۱۷ اینچی

کیف لپ تاپ مدل DB-PRO مناسب برای لپ تاپ 15 تا 17 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف لپ تاپ مدل CT05 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل CT05 مناسب برای لپ تاپ تا 16 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف لپ تاپ مدل C-TB1 مناسب برای لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل C-TB1 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۵ تا ۱۷ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف لپ تاپ ویوو مدل Pioneer Shoulder مناسب برای لپ تاپ ۱۴ اینچی

کیف لپ تاپ ویوو مدل Pioneer Shoulder مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه باز و بسته شدن : زیپقابل حمل به صورت دستی و دوشیدارای پارچه ضد آب با کیفیت بالادارای یک محفظه مخصوص لپ تاپدارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدناقلام همراه : ۱عدد بند رودوشی + دفترچه راهنما کاربرسازگار با : لپ تاپ / مک بوک / تبلت های تا ۱۴ اینچیپوشش نرم داخل کیف ، لپ تاپ را از ضربه و خراش محافظت می کند .در قسمت پایینی کیف ضربه گیر وجود دارد که از آسیب رسیدن به وسایل داخل کیف جلوگیری می کند.دارای یک جیب بیرونی زیپ دار برای نگهداری وسایل کوچک مانند آداپتور برق ، خودکار و تلفن همراهدسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند و قابلیت مخفی شدن را دارد.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۴ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف لپ تاپ مدل Armour-VIP مناسب برای لپ تاپ ۱۴ اینچی

کیف لپ تاپ مدل Armour-VIP مناسب برای لپ تاپ 14 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    نحوه باز و بسته شدن: زیپ دارای یک محفظه مخصوص لپ تاپ قابل حمل بصورت دستی و یک محفظه برای لوازم جانبی شارژر و سیم می‌باشد.داخل محفظه لپ تاپ دارای بالشتک های ضربه گیر می‌باشد که از لوازم شما در مقابل ضربات و افتادگی جلوگیری می‌کند.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۴ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف لپ تاپ ویوو مدل COSMO SLIM مناسب برای لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی

کیف لپ تاپ ویوو مدل COSMO SLIM مناسب برای لپ تاپ 13.3 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سبک و قابلیت حمل آساندارای بند دوشی قابل تنظیم و جدا شدناقلام همراه : ۱ عدد بند دوشیجنس : پلی استر جنس پارچه داخل کیف: پارچه مخمل نرم جهت جلوگیری از خط و خشسازگار با: لپ تاپ / مک بوک/ تبلت های تا ۱۳.۳ اینچیدارای کشنده های زیپی فلزی که محکم و مقاوم هستندنحوه باز و بسته شدن : زیپدارای یک عدد جیب بیرونی که شامل محفظه خودکار می باشد.طراحی ساده و شیکمحافظت ۳۶۰ درجه از دستگاهدسته طراحی شده ارگونومیک نرم و محکم که قابلیت حمل حداکثر را فراهم می کند.
  • مناسب برای لپ تاپ های
    ۱۳ تا ۱۵ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف لپ تاپ مدل MS114 مناسب برای لپ تاپ تا ۱۵.۶ اینچی

کیف لپ تاپ مدل MS114 مناسب برای لپ تاپ تا 15.6 اینچی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • مناسب برای لپ تاپ های
    تا ۱۵.۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف لپ‌تاپ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر پلوتوثی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا