کامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

کارت شبکه کامپیوتر، راهنمای انواع کارت شبکه بی‌سیم با سرعت بالا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کارت شبکه کامپیوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری در سیستم‌های کامپیوتری کارت شبکه کامپیوتر می‌باشد. در واقع شما برای اینکه بتوانید به اینترنت دسترسی داشته باشید باید حتما این قطعه را روی سیستم خود نصب کنید. کیفیت کارت شبکه کامپیوتر شما نقش مهمی در سرعت اینترنت دارد، یعنی هر چه این قطعه توان دریافت و ارسال بیشتری داشته باشد، سیستم شما به سرعت واقعی اینترنت نزدیک‌تر است. کارت شبکه را باید به اسلات مخصوص آن روی مادربرد نصب کرده سپس درایور آن را نصب کنید و از آن استفاده نمائید. کارت شبکه کامپیوتر باعث می‌شود شما بدون کابل شبکه و با فاصله از مودم خود به صورت وای فای یا بدون سیم به اینترنت متصل شوید. لپ‌تاپ یا کامپیوترهای قابل حمل به صورت پیش فرض این قطعه را دارند و شما برای وصل شدن به اینترنت بدون سیم نیاز به این قطعه ندارید.

کارت شبکه کامپیوتر قطعه‌ای است که متاسفانه موقع جمع کردن سیستم کمتر به آن توجه می‌شود و کمتر کسی آن را روی سیستم خود نصب می‌کند. اما بعد از خرید متوجه می‌شوند که چه قطعه مهمی را از دست داده‌اند و تازه بعد از چند روز قطع بودن ارتباط با اینترنت به سراغ خرید این قطعه می‌روند. البته قبل از خرید کارت شبکه کامپیوتر باید اطمینان حاصل کنید که مودم شما از تکنولوژی وای فای پشتیبانی می‌کند، در غیر این صورت خرید این قطعه چیزی جز اتلاف هزینه در بر ندارد. برای اینکه به این موضوع پی‌ببرید، باید با تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود به اینترنت وصل شوید، اگر وصل شد که مودم شما از این قابلیت بهره می‌برد در غیر این صورت با خدمات دهنده اینترنت خود تماس بگیرید و با ارائه مدل و مشخصات مودم خود از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با اینترنت زیاد سرو کار دارید و در حال خرید کامپیوتر هستید و قصد دارید برای سیستم خود یک عدد کارت شبکه کامپیوتر خریداری کنید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کارت شبکه کامپیوتر آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کارت شبکه کامپیوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کارت شبکه‌کامپیوتر چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از قطعات سخت افزاری کامپیوتر می‌باشد که روی یکی از اسلات‌های توسعه مادربرد متصل می‌شود و کامپیوتر شما را به شبکه اینترنت متصل می‌کند. خیلی از کامپیوترها این قطعه را به صورت آنبُرد روی مادربرد دارند و نیازی به نصب این توسعه دهنده ندارند. همچنین از این قطعه برای شبکه کردن یا ارتباط بین چند کامپیوتر در شبکه استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که این قطعه یک واسطه بین کامپیوتر و شبکه اینترنت است. در دو نمونه اتصال با سیم و بدون سیم کامپیوتر شما را به شبکه اینترنت متصل می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رم کامپیوتر

انواع کارت‌شبکه کامپیوتر:

  1. کارت شبکه با‌ سیم wired: نوعی کارت که ارتباط با اینترنت را از طریق سیم امکان پذیر می‌کند. این کارت توسعه دهنده بیشتر برای سیستم‌های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مادربرد سیستم‌های قدیمی معمولا این قطعه را به صورت پیش فرض ندارد و به منظور اتصال رایانه به اینترنت به وسیله کابل Lan این ارتباط را به وجود می‌آورد.
  2. کارت شبکه بی‌سیم wireless: حتی اگر مادربرد سیستم شما دارای کارت شبکه سیمی باشد، ممکن است شما بخواهید سیستم خود را به صورت بدون سیم به اینترنت متصل کنید برای این منظور باید از کارت توسعه بی‌سیم استفاده کنید. این کارت شبکه دارای دو نمونه است، نمونه اول روی یکی از اسلات‌های توسعه مادربرد متصل می‌شود و دارای آنتن می‌باشند. نمونه دوم به وسیله رابط به پورت USB کامپیوتر وصل می‌شود و در دو نمونه آنتن‌دار و نمونه بدون آنتن وجود دارند.

مزایای استفاده از کارت شبکه:

  • امکان اتصال کامپیوتر به اینترنت را از طریق وای فای و بدون سیم امکان پذیر می‌کند.
  • با خرید این وسیله دیگر نیازی به قرار دادن کامپیوتر در نزدیکی مودم و خط تلفن وجود ندارد.
  • قیمت آن در مقایسه با تعویض مادربرد مقرون به صرفه‌تر است. یعنی شما با نصب این قطعه روی کامپیوتر خود مشکل اتصال به اینترنت را برطرف می‌کنید.
  • شما را از پرداخت هزینه کابل کشی معاف می‌کند، یعنی برای جا‌به‌جا کردن سیستم نیازی به کابل کشی نخواهید داشت.

بهترین مارک کارت شبکه کامپیوتر:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کارت‌شبکه به شما معرفی کنیم شاید در حق سایر برندهای باکیفیت بازار مقداری کم لطفی کرده باشیم. معرفی یک برند خاص بیشتر شیوه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای کارت‌شبکه کامپیوتر را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کارت‌شبکه پیکس لینک
  • کارت‌شبکه تی پی لینک
  • کارت‌شبکه اچ پی
  • کارت‌شبکه وینیا
  • کارت‌شبکه پلنت
  • کارت‌شبکه توتولینک
  • کارت‌شبکه لینک سیس
  • کارت‌شبکه انجنیوس
  • کارت‌شبکه ایزی کست
  • کارت‌شبکه گیگابایت
  • کارت‌شبکه فونیکس

کارت شبکه کامپیوتر از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این قطعه وجود دارد که شما از هر راهی که دوست داشته باشید می‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع می‌توان گفت هیچ قانون و قاعده‌ای وجود ندارد که مشخص کند از چه راهی باید این کار را انجام دهید و یک موضوع کاملا شخصی است. از آنجایی که دو روش از سایر روش‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. روش اول خرید از فروشگاه لوازم کامپیوتر که به علت تعداد محدود محصولات ممکن است محصول دلخواه خود را پیدا نکنید و در صورت عدم رضایت از کالا امکان تعویض و پس دادن آن وجود ندارد. روش دوم یعنی خرید اینترنتی تنوع محصول زیاد است و در صورت عدم رضایت از کالا هفت روز مهلت دارید تا جنس مورد نظر را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور کامپیوتر

نکات مهم هنگام خرید کارت شبکه کامپیوتر:

  1. قیمت محصول: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، شاید اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله همان قیمت محصول باشد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کارت‌شبکه را مشخص کنید، با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر قطعات کامپیوتر انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. نمونه اول که امروزه روی بیشتر مادربردها به صورت پیش فرض دیده می‌شود کارت‌شبکه با سیم است. اما نمونه بعدی کارت‌شبکه بی‌سیم می‌باشد که از دو طریق یعنی نصب روی مادربرد و نصب به پورت یو اس بی موجود است.
  3. تعداد آنتن یا بُرد: هر چه برد این قطعه بیشتر باشد، شما می‌توانید رایانه را در فاصله دور تری از مودم قرار دهید. هر چه کارت‌شبکه شما دارای آنتن بیشتری باشد به طبع آن برد مفید و گیرندگی کارت‌شبکه شما افزایش می‌یابد. اگر به دنبال نمونه‌ای هستید که در فاصله زیاد امواج اینترنت را دریافت کند، بهتر است قید مدل‌های که فاقد آنتن هستند را بزنید. زیرا برد خیلی کمی دارند و مدل‌های چند آنتن را خریداری کنید.
  4. سرعت انتقال داده: سرعت اینترنت بر حسب مگابیت بر ثانیه محاسبه می‌شود. حتی اگر شما پر سرعت‌ترین اینترنت موجود در ایران را هم داشته باشید، اما کارت شبکه باکیفیتی نداشته باشید، اینترنت را با سرعت قابل قبولی دریافت نخواهید کرد. پس همیشه به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای حداکثر پهنای باند دریافتی هستند، تا سرعت اینترنت اصلی و واقعی خود را با آن دریافت کنید. پایین بودن پهنای باند یعنی دریافت اینترنت با حداکثر همان میزان سرعت و نه سرعت واقعی اینترنت شما.
  5. رابط اتصال به کامپیوتر: یکی از نکاتی که حتما باید موقع خرید کارت‌شبکه به آن توجه داشته باشید، رابط اتصال به کامپیوتر می‌باشد. اگر قرار است، نمونه‌ای را خریداری که روی مادربرد نصب می‌شود، حتما به سازگاری آن به مادربرد توجه کنید. البته مدل‌هایی هم در بازار وجود دارند که به وسیله رابط USB به هر کامپیوتری متصل می‌شوند. نکته‌ای که در مورد خرید این مدل باید به آن توجه کنید این است که اگر مادربرد شما USB 3 را پشتیبانی می‌کند این رابط را خریداری کنید چون سرعت بیشتری دارد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم برای خرید این وسیله مشکل دارید، می‌توانید مدل‌های معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و کیفیت بالایی دارند. از طرفی تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک محصول معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از کارت شبکه کامپیوتر:

  • هیچ وقت شما نباید زمانی که سیستم روشن است آن را از رابط USB خارج کنید، زیرا امکان سوختن آن وجود دارد.
  • در صورتی که مدتی قصد اتصال به اینترنت را ندارید، بهتر است آن را از روی سیستم جدا کرده و از آن استفاده نکنید.
  • همیشه رابط را مستقیم به پورت USB روی مادربرد متصل کنید، اتصال این قطعه به USB hob باعث نوسان برق و سوختن این قطعه می‌شود.
  • اگر از نمونه آنتن‌دار استفاده می‌کنید، حتما آنتن آن را روی کارت‌شبکه ببندید. عدم استفاده از آنتن سبب وارد شدن فشار بیشتر به کارت‌شبکه می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کارت شبکه کامپیوتر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای کارت شبکه کامپیوتر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کارت شبکه USB کام فست مدل CF-723B V2

کارت شبکه USB کام فست مدل CF-723B V2

مشخصات

  • نوع اتصال
    دانگل USB و بلوتوث
  • سایر رابط‌ها
    ندارد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    -مناسب برای ویندوز همه ورژن ها -مناسب برای لینوکس و مک -برای سیستم صوتی خودرو مناسب نیست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کارت شبکه USB بی سیم وگیگ مدل V-W120T

کارت شبکه USB بی سیم وگیگ مدل V-W120T

مشخصات

  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴G+5G
  • سایر رابط‌ها
    USB2.0
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    پشتیبانی تا متراژ ۱۲۰۰ مترجنس بدنه پلاستیکیplug and play
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۲DB
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    پشتیبانی از سیستم عامل های ۷-۸-۱۰ و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کارت شبکه USB بی سیم ایزی کست مدل EZC-5200BS

کارت شبکه USB بی سیم ایزی کست مدل EZC-5200BS

مشخصات

  • وزن
    ۲۵ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴GHz و ۵GHz
  • سرعت انتقال داده‌ها
    در فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز تا ۱۵۰مگابیت بر ثانیه در فرکانس ۵ گیگاهرتز تا ۴۳۳ مگابیت بر ثانیه
  • سایر رابط‌ها
    درگاه USB
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    پشتیبانی از نسخه ۴.۲ بلوتوثقابل استفاده به‌صورت plug and play و بدون نصب نرم‌افزار
  • نوع آنتن
    داخلی
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    پشتیبانی از ویندوز های Xp/7/8/8.1/10 و سیستم عامل macOS 10.6 به بالا
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    نشانگر LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کارت شبکه بی سیم USB کارت شبکه گیتک مدل GT – ۱۸NU

کارت شبکه بی سیم USB کارت شبکه گیتک مدل GT – 18NU

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۳۰۰ Mbps
  • سایر رابط‌ها
    کابل USB
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    KALI – LINUX – BACKTRACK
  • نوع آنتن
    امنی
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۹ dBi
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • توضیحات نشانگر LED
    نمایش حالت روشن یا فعال بودن
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows XPVistaWindows 7Mac OS X /10.4 / 10.5 / 10.6Linux Kernel v2.6.6 and after

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کارت شبکه دی-لینک مدل DGE-560T

کارت شبکه دی-لینک مدل DGE-560T

مشخصات

  • نوع اتصال
    باسیم (LAN)
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۱۰ / ۱۰۰ / ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه
  • سایر رابط‌ها
    PCI Express
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    پشتیبانی از Wake On LANدارای کانکتور RJ-45
  • پروتکل‌ها
    Ethernet , Fast Ethernet , Gigabit Ethernet , TCP/IP , UDP/IP , SNMP 1
  • توضیحات نشانگر LED
    سرعت ۱۰ مگابیت = نشانگر خاموشسرعت ۱۰۰ مگابیت = نشانگر سبزسرعت ۱۰۰۰ مگابیت = نشانگر زرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کارت شبکه بی سیم آزتچ مدل WL568usb 300mbps High Gain

کارت شبکه بی سیم آزتچ مدل WL568usb 300mbps High Gain

مشخصات

  • وزن
    ۵۵ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    Ghz 2.4835-2.4
  • سرعت انتقال داده‌ها
    Up to 300mbps
  • سایر رابط‌ها
    ندارد
  • استانداردها
    IEEE 802.11b
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    تمامی سیستم عامل ها
  • نوع آنتن
    ۴DB
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    تمامی سیستم عامل ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کارت شبکه بی سیم ایسوس مدل USB-AC68 AC1900

کارت شبکه بی سیم ایسوس مدل USB-AC68 AC1900

مشخصات

  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    GHz 2.4 / GHz 5
  • سرعت انتقال داده‌ها
    AC1900 ultimate AC performance : 600+1300 Mbps
  • سایر رابط‌ها
    USB 3.0
  • استانداردها
    IEEE 802.11a
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    Instantly upgrade your PC or laptop to dual-band AC1900 Wi-FiPowerful 3×4 MIMO design with dual 3-position external antennas and ASUS AiRadar beamforming for outstanding Wi-Fi receptionUSB 3.0 interface for up to 10X-faster data-transfer speedsIncludes cradle for flexible positioning to achieve the very best performance
  • نوع آنتن
    WiFi: 2 x external fixed antenna
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • پروتکل‌ها
    IEEE 802.11aIEEE 802.11bIEEE 802.11gWiFi 4 (802.11n)WiFi 5 (802.11ac)
  • قابلیت‌های کارت شبکه
    نشانگر LED
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    OS Support : WindowsR 10WindowsR 8.1WindowsR 8WindowsR 7Mac OS X 10.7Mac OS X 10.8Mac OS X 10.9Mac OS X 10.10Mac OS X 10.11
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    آنتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کارت شبکه بی سیم PCI Express تی پی-لینک مدل TL-WN881ND

کارت شبکه بی سیم PCI Express تی پی-لینک مدل TL-WN881ND

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴GHz-2.4835GHz
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۱۱g:54/48/36/24/18/12/9/6 Mbps – Auto Rate Sensing
  • سایر رابط‌ها
    اسلات PCI Express
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۲ دسی‌بل
  • قابلیت‌های کارت شبکه
    نشانگر LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کارت شبکه بی سیم دی-لینک مدل DWA-548 C1

کارت شبکه بی سیم دی-لینک مدل DWA-548 C1

مشخصات

  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۳۰۰ mbps
  • سایر رابط‌ها
    pci experess
  • نوع آنتن
    ۲×۲ mimo
  • قدرت گیرندگی آنتن
    Two antennas with a gain of 2 dBi
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • توضیحات نشانگر LED
    Status indicator
  • توضیحات آنتن
    ۲ عدد آنتن ۲ سیبل
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 7/8/10

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سی نت کارت شبکه اینترنال CWP-905

سی نت کارت شبکه اینترنال CWP-905

مشخصات

  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • سایر رابط‌ها
    اسلات PCI Express
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    interoperates with existing Wireless-G/B equipmentsSupports downstream data rate up to 300Mbps and upstream data rate up to 150Mbps.Advanced WPA (Wi-Fi Protected Access) encryption, 64/128-bit WEP and AES/TKIP provide maximum wireless securityAdvanced Quality of Service (QoS) WMM function improves the user experience for audio, video and voice application.
  • نوع آنتن
    اکسترنال
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 2000/XP/XP64/Windows Vista
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    نشانگر LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کارت شبکه تندا مدل U18a AX1800

کارت شبکه تندا مدل U18a AX1800

مشخصات

  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows10
  • توضیحات آنتن
    ۲ عدد ۵dBi آنتن خارجی
  • امنیت بی‌سیم
    – WPA-PSK/WPA2-PSK- WPA/WPA2- WPA3
  • EIRP
    ۲۰dBm
  • گواهینامه‌‌ها
    CE, FCC,RoHS
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    – ابعاد: ۲۴۳.۸mmx101mmx27mm- Wi-Fi 6
  • سایر رابط‌ها
    USB3.0
  • سرعت انتقال داده‌ها
    – ۵GHz تا ۱۲۰۱Mbps- 2.4GHz تا ۵۷۴Mbps
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۵GHz – 2.4GHz
  • نوع اتصال
    با سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کارت شبکه اچ پی ای مدل SN1100Q

کارت شبکه اچ پی ای مدل SN1100Q

مشخصات

  • نوع اتصال
    PS/2
  • سایر رابط‌ها
    PCI Express 3.0 to Fibre Channel

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کارت شبکه بی سیم مدل انیگما

کارت شبکه بی سیم مدل انیگما

مشخصات

  • اقلام همراه
    CD نرم افزارهای موردنیاز
  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲۴۰۰ تا ۲۴۸۴ و ۴۹۰۰ تا ۵۸۰۰ مگاهرتز
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۳۰۰ مگابیت در ثانیه
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • نوع آنتن
    Omni Directional 5dbi
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۲ آنتن با قدرت ۵dbi
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • پروتکل‌ها
    IEEE 802.11A/B/G/N
  • امنیت بی‌سیم
    ۶۴/۱۲۸Bit WepWPA(TKIP with IEEE 802.1X)WPA2(AES with IEEE 802.1X)
  • توضیحات آنتن
    این دستگاه به همراه ۲ عدد آنتن امنی دایرکشنال با قدرت ۵dbi عرضه می گردد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 2000 , XP 32/64 , Vista 32/64 , Win7 32/64LinuxMac

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کارت شبکه Fibre اچ‌پی مدل ۴۸۹۱۹۱-۰۰۱ – G8

کارت شبکه Fibre اچ‌پی مدل 489191-001 - G8

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۸.۵ گیگابیت بر ثانیه
  • سایر رابط‌ها
    PCI Express 8
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    DATA Link: 8gb fibre channelابعاد: ۱۷×۷ سانتی‌مترتعداد پورت دو عددمناسب برای سرور G8

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ PCI کارت شبکه ایسوس مدل PCE-AX58BT WiFi 6 with Bluetooth 5.0

PCI  کارت شبکه ایسوس مدل PCE-AX58BT WiFi 6 with Bluetooth 5.0

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۸۰۲.۱۱a : up to 54 Mbps802.11b : up to 11 Mbps802.11g : up to 54 MbpsWiFi 4 (802.11n) : up to 300 MbpsWiFi 5 (802.11ac) : up to 1733 MbpsWiFi 6 (802.11ax) (2.4GHz) : up to 574 MbpsWiFi 6 (802.11ax) (5GHz) : up to 2402 Mbps
  • سایر رابط‌ها
    ۸۰۲.۱۱a : up to 54 Mbps 802.11b : up to 11 Mbps 802.11g : up to 54 Mbps WiFi 4 (802.11n) : up to 300 Mbps WiFi 5 (802.11ac) : up to 1733 Mbps WiFi 6 (802.11ax) (2.4GHz) : up to 574 Mbps WiFi 6 (802.11ax) (5GHz) : up to 2402 Mbps
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۲.۴ GHz / 5 GHz
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    OS Support : WindowsR 10/11 64-bitLinux
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    آنتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کارت شبکه بی‌ سیم USB گیتک مدل Outer plus

کارت شبکه بی‌ سیم USB گیتک مدل Outer plus

مشخصات

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • سایر رابط‌ها
    usb
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۱۲dBi
  • تعداد آنتن
    یک عدد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    لینوکس ، ویندوز Xp ، ویندوز ۷, ویستا
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    آنتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کارت شبکه بی سیم تی پی-لینک مدل WN-821N 300MPS

کارت شبکه بی سیم تی پی-لینک مدل WN-821N 300MPS

مشخصات

  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۵dBi
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 8.1/8/7/XP 32/64bits, Linux
  • امنیت بی‌سیم
    Support 64/128 bit WEP, WPA-PSK/WPA2-PSK
  • EIRP
    (۲۰dBm (EIRP>
  • کلیدها
    کلید WPS
  • گواهینامه‌‌ها
    CE, FCC, RoHS
  • نوع آنتن
    داخلی
  • اقلام همراه
    CD نرم افزارهای موردنیاز
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    DBPSK, DQPSK, CCK, OFDM, 16-QAM, 64-QAM
  • استانداردها
    IEEE 802.11b
  • سایر رابط‌ها
    پورت USB
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴۰۰-۲.۴۸۳۵GHz
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کارت شبکه USB تندا مدل U12

کارت شبکه USB تندا مدل U12

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴GHz
  • سرعت انتقال داده‌ها
    حداکثر ۴۰۰ مگابیت بر ثانیه در فرکانس ۲.۴GHzحداکثر ۸۶۷ مگابیت بر ثانیه در فرکانس ۵GHz
  • سایر رابط‌ها
    پورت USB
  • نوع آنتن
    داخلی
  • گواهینامه‌‌ها
    CE, FCC, RoHS,EAC
  • کلیدها
    کلید WPS
  • EIRP
    <20dBm
  • امنیت بی‌سیم
    WPA-PSK/WPA2-PSK,WPA/WPA2,WEP,WPS
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    windows10(32/64bits),Windows 8.1(32/64bits), Windows 8(32/64bits),Windows 7(32/64bits), Windows XP(32/64bits), Mac OS X 10.6~10.12, Linux

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کارت شبکه بی ‌سیم USB دی-لینک مدل DWA-185

 کارت شبکه بی ‌سیم USB دی-لینک مدل DWA-185

مشخصات

  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴ تا ۲.۴۸۳۵ و ۵.۱۵ تا ۵.۳۵ و ۵.۷۲۵ تا ۵.۸۲۵ گیگاهرتز
  • سرعت انتقال داده‌ها
    IEEE 802.11a: 6, 9, 12, 18, 24, 36, 48 and 54 MbpsIEEE 802.11b: 1, 2, 5.5 and 11 MbpsIEEE 802.11g: 6, 9, 12, 18, 24, 36, 48 and 54 MbpsIEEE 802.11n: 6.5 to 300 Mbps (MCS0 to MCS15)IEEE 802.11ac: 58.5 to 867 Mbps
  • سایر رابط‌ها
    USB3.0
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    محدوده فرکانس:۸۰۲.۱۱b/g/n: 2.4 GHz to 2.4835 GHz802.11a/n/ac: 5.15 GHz to 5.35 GHz, 5.725 GHz to 5.825 GHz
  • نوع آنتن
    اکسترنال
  • تعداد آنتن
    یک عدد
  • امنیت بی‌سیم
    Wi-Fi Protected Setup64/128-bit WEPWPA/WPA2WPA-PSK/WPA2-PSK (TKIP/AES)
  • توضیحات آنتن
    Detachable omni-directional 5 dBi antennaIntegrated 2 dBi antenna
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 7/8/10, Linux, Mac OS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کارت شبکه بی سیم USB یوگرین مدل CM492-50340

کارت شبکه بی سیم USB یوگرین مدل CM492-50340

مشخصات

  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴GHz&5GHz
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۲.۴GHz 400 Mbps / 5GHz 900 Mbps
  • سایر رابط‌ها
    USB 3.0
  • توضیحات نشانگر LED
    دارد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    این دستگاه تقریباً در هر محیط رایانه ای کار می کند. این با ویندوز، macOS و لینوکس سازگار است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ USB کارت شبکه ایسوس مدل  USB-AC51

USB کارت شبکه ایسوس مدل  USB-AC51

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ گرم
  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۸۰۲.۱۱a : up to 54 Mbps802.11b : up to 11 Mbps802.11g : up to 54 MbpsWiFi 4 (802.11n) : up to 150 MbpsWiFi 5 (802.11ac) : up to 433 Mbps
  • سایر رابط‌ها
    WiFi 4 (802.11n) WiFi 5 (802.11ac)
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۲.۴GHz / 5GHz
  • امنیت بی‌سیم
    ۶۴-bit WEP, 128-bit WEP, WPA2-PSK, WPA-PSK, WPA-Enterprise , WPA2-Enterprise , Radius with 802.1x, WPS support
  • توضیحات آنتن
    Internal antenna x 2
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    WindowsR 8WindowsR 7WindowsR VistaWindowsR XPMac OS X 10.4Mac OS X 10.5Mac OS X 10.6Mac OS X 10.7Mac OS X 10.8Mac OS X 10.9Mac OS X 10.10 xLinux Kernel (Support Ubuntu only)Linux
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    آنتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کارت شبکه PCI تی پی-لینک مدل TL WN350G

کارت شبکه PCI تی پی-لینک مدل TL WN350G

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    باسیم (LAN)
  • سایر رابط‌ها
    ۳۲-bit PCI
  • نوع آنتن
    ۲dBi
  • تعداد آنتن
    یک عدد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 2000/XP/Vista

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کارت شبکه بی سیم USB ایسوس مدل USB-AC58

کارت شبکه بی سیم USB ایسوس مدل USB-AC58

مشخصات

  • وزن
    ۸۵ گرم
  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴ GHz / 5 GHz
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۸۰۲.۱۱a : up to 54 Mbps802.11b : up to 11 Mbps802.11g : up to 54 MbpsWiFi 4 (802.11n) : up to 400 MbpsWiFi 5 (802.11ac) : up to 867 Mbps
  • سایر رابط‌ها
    پورت USB
  • استانداردها
    IEEE 802.11a
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    OS Support : Windows® ۱۰Windows® ۷Mac OSLinux
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    Support CDUSB Extension cableWarranty cardWireless LAN Adapter
  • نوع آنتن
    Dipole Antenna x 2
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • قابلیت‌های کارت شبکه
    نشانگر LED
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    آنتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کارت شبکه USB بی سیم وگیگ مدل V-W1300

کارت شبکه USB بی سیم وگیگ مدل V-W1300

مشخصات

  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴G+5G
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    پشتیبانی تا متراژ ۱۳۰۰ متر | نوع اتصال بی سیم | نوع رابط USB 3.0 | رابط USB | جنس بدنه پلاستیکی | plug and play | دارای قابلیت WPS
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۲DB
  • تعداد آنتن
    یک عدد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    سیستم عامل های ۷-۸-۱۰و ….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کارت شبکه بی سیم USB تی پی-لینک مدل TL-WN822N

کارت شبکه بی سیم USB تی پی-لینک مدل TL-WN822N

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ گرم
  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴ گیگاهرتز
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۱۱b: Up to 11Mbps(dynamic)11g: Up to 54Mbps(dynamic)11n: Up to 300Mbps(dynamic)
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • نوع آنتن
    ثابت
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۳ دسی بل
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • قابلیت‌های کارت شبکه
    نشانگر LED
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 7(32/64bits), Windows Vista(32/64bits), Windows XP(32/64bits), Windows 2000

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کارت شبکه بی سیم یوگرین مدل CM448-20204

کارت شبکه بی سیم یوگرین مدل CM448-20204

مشخصات

  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲.۴GHz & 5GHz
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۲.۴GHz 200Mbps5GHz 433Mbps
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • امنیت بی‌سیم
    WPA-PSK / WPA2-PSK / WPA / WPA2-PSK / 128WEP
  • قابلیت‌های کارت شبکه
    نشانگر LED
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 7/8/10, Linux, Mac OS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ USB کارت شبکه گیتک مدل OUTER PRO

USB کارت شبکه گیتک مدل OUTER PRO

مشخصات

  • نوع اتصال
    باسیم
  • سایر رابط‌ها
    usb
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    دارای چیپست Ralink RT3070 ، دارای رمزنگاری ۲۵۶ بیتی WEP
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۹dBi
  • تعداد آنتن
    یک عدد
  • قابلیت‌های کارت شبکه
    نشانگر LED
  • توضیحات نشانگر LED
    Active / Power
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows XP/vista/Win7/Win8/Win8.1/Win10

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کارت شبکه USB تی پی-لینک مدل Archer T4U

کارت شبکه USB تی پی-لینک مدل Archer T4U

مشخصات

  • وزن
    ۹۵ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم (Wi-Fi)
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۵GHz و ۲.۴GHz
  • سرعت انتقال داده‌ها
    حداکثر ۴۰۰ مگابایت در باند ۲.۴ گیگاهرتز و حداکثر ۸۶۷ مگابیت در ثانیه بر روی باند ۵GHz
  • سایر رابط‌ها
    پورت USB
  • سایر قابلیت ها و توضیحات
    درگاه USB 3.0 سرعت فوق العاده حداکثر سرعت انتقال ۱۰ برابر سریعتر از USB 2.0
  • نوع آنتن
    ۲ آنتن داخلی به صورت Omni Directional
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • گواهینامه‌ ها
    CE, FCC, RoHS
  • کلیدها
    کلید WPS
  • امنیت بی‌سیم
    Support 64/128 bit WEP, WPA-PSK/WPA2-PSK, 802.1x
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10/8.1/8/7/XP, Mac OS X 10.9-10.13
  • قابلیت‌های آداپتور شبکه
    نشانگر LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کارت شبکه بی سیم USB دی-لینک مدل DWA-182

کارت شبکه بی سیم USB دی-لینک مدل DWA-182

مشخصات

  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • سایر رابط‌ها
    IEEE 802.11ac (Draft), , IEEE 802.11n, , IEEE 802.11g, , IEEE 802.11a

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بی سیم USB کارت شبکه آلفا نتورکس مدل AWUS036NHR

بی سیم USB  کارت شبکه آلفا نتورکس مدل AWUS036NHR

مشخصات

  • وزن
    ۳۸.۵ گرم
  • قدرت گیرندگی آنتن
    ۲۰۰۰mw
  • توضیحات آنتن
    این دستگاه حاوی یک عدد آنتن اکسترنال از نوع امنی با قابلیت ۵dbi می باشد
  • توضیحات نشانگر LED
    ۱ عدد
  • قابلیت‌های کارت شبکه
    نشانگر LED
  • امنیت بی‌سیم
    WEP , 802.1X SupportWifi Protected Access(WPA), WPA-PSKWPA II-PSK
  • گواهینامه‌‌ها
    FCC Part 15.247 US, ETS 300 328 EU
  • پروتکل‌ها
    ۸۰۲.۱۱B/G/N
  • تعداد آنتن
    یک عدد
  • نوع آنتن
    Omni Directional 5dbi
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    windows XPVistaWin 7/8Linuxmac OS(Intel Base) 10.4.X or latterدرایور ویندوز ۱۰ از طریق وب سایت شرکت سازنده قابل دانلود می باشد
  • استانداردها
    IEEE 802.11b
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۱۵۰ مگابیت در ثانیه
  • محدوده فرکانس بی‌سیم
    ۲۴۰۰
  • نوع اتصال
    دانگل USB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    windows XPVistaWin 7/8Linuxmac OS(Intel Base) 10.4.X or latterدرایور ویندوز ۱۰ از طریق وب سایت شرکت سازنده قابل دانلود می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کارت شبکه کامپیوتر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مخزن آب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا