کامپیوتر و تجهیزات جانبیلپ تاپ

یو اس بی هاب، راهنمای خرید یو اس بی هاب، usb hub ارزان و پرسرعت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید یو اس بی هاب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در مقایسه با پیچیدگی خرید یک کارت گرافیک جدید یا تعویض مادربرد خود با خرید یو اس بی هاب قطعا خرید ساده‌ای است. اما این بدان معنا نیست که شما باید اولین مورد را از قفسه فروشگاه لوازم الکترونیکی محلی خود بردارید. تفاوت زیادی بین کیفیت ساخت، ویژگی‌ها و حتی ایمنی بین مدل های مختلف وجود دارد. در ادامه بخوانید تا به شما نشان دهیم برای دریافت بهترین نتایج و یافتن یو اس بی هاب متناسب با نیاز شما به چه چیزهایی نیاز دارید.

یو اس بی هاب یک راه مفید برای استفاده بیشتر از یک پورت USB است. آن‌ها بیشتر برای لپ‌تاپ‌هایی استفاده می‌شوند که فضای محدودی برای پورت‌های USB دارند، اما هیچ چیزی مانع از آن نمی‌شود که ارزش بیشتری از درگاه USB جلویی رایانه شخصی دریافت کنید. هنگام دریافت یو اس بی هاب برخی از مشخصات “پنهان” وجود دارد که باید به دنبال آن‌ها باشید. ما می گوییم “پنهان” زیرا آن‌ها در واقع از شما پنهان نیستند، آن‌ها در معرض دید هستند. هنگام خرید یک یو اس بی هاب نادیده گرفتن آن‌ها بسیار آسان است، که می‌تواند منجر به خریدهای ناامیدکننده شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یو اس بی هاب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع یو اس بی هاب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید یو اس بی هاب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

یو اس بی هاب چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر لپ‌تاپ یا رایانه شخصی شما پورت‌های USB کافی ندارد، یا پورت‌های مناسبی برای اتصال همه تجهیزات جانبی شما ندارد، می‌توانید به راحتی تعداد پورت‌ها را با یک هاب USB افزایش دهید. در این مقاله می‌توانید بخوانید که هنگام انتخاب هاب USB چه نکاتی را باید در نظر داشته باشید. یک هاب USB مانند یک کابل افزونه برای دستگاه‌های USB است. به رایانه شما وصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا دستگاه‌های بیشتری را نسبت به پورت های USB موجود متصل کنید. برخی از هاب‌های USB تغذیه می‌شوند، برخی دیگر بدون برق هستند. این راهنمای کوتاه تفاوت را توضیح می دهد تا به شما کمک کند بفهمید به کدام یک نیاز دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیبورد کامپیوتر

انواع یو اس بی هاب:

  1. هاب USB بدون برق: این هاب‌ها به پورت USB کامپیوتر میزبان متصل می‌شوند و جریان خود را از درگاه اصلی USB بالادستی می گیرند. توانی که کشیده می‌شود باید مدار را در هاب تغذیه کند و سپس هر توان موجود بین پورت‌های خروجی هاب به اشتراک گذاشته شود. این بدان معناست که معمولاً نمی‌توان مواردی را از طریق هاب اجرا کرد، مانند درایوهای USB CD/DVD، درایوهای دیسک خارجی و غیره که نیاز به جریان بالاتری دارند، زیرا نمی‌توان آن‌ها را از یک درگاه USB در یک هاب USB بدون برق تهیه کرد. هاب‌های بدون برق عمدتاً به دلیل محدودیت‌های برق به چهار پورت خروجی یا پایین دست محدود می شوند.
  2. هاب‌های USB برقی: هاب‌های USB دارای یک آداپتور AC خارجی هستند و برق پورت‌های روی هاب از آداپتور برق متناوب تامین می‌شود و این امکان را فراهم می‌کند که مواردی مانند درایوهای USB CD / DVD یا درایوهای هارد دیسک خارجی و غیره از طریق هاب متصل شوند. IT همچنین بسیار بیشتر از محدودیت چهار پورت پایین دستی را فعال می‌کند. برخی از هاب‌های USB تغذیه شده می‌توانند ده‌ها درگاه خروجی یا بیشتر داشته باشند، برخی دارای رابط‌های مختلف مانند HDMI، VGA، اترنت و غیره می‌باشند.

مزیت داشتن هاب برقی این است که می‌تواند دستگاه‌های خارجی را که نیاز به جریان بالایی دارند و قابلیت داشتن بیش از چهار پورت وجود دارد را اجرا کند. نقطه ضعف این است که یک هاب USB تغذیه شده حجیم تر است و به یک سوکت برق اضافی نیاز دارد، بنابراین ممکن است برای استفاده در حال حرکت محدودیت‌هایی در قدرت و همچنین اندازه تجهیزات وجود داشته باشد، چندان خوب نباشد. همچنین هنگام کار در حال حرکت، الزامات برای سطوح زیاد اتصال کمتر است.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که هاب‌های USB برقی گران‌تر هستند و اگر هزینه مشکل باشد، بعید است که از قابلیت اضافی استفاده شود، صرف هزینه اضافی مفید نیست.

چگونه بهترین یو اس بی هاب را برای خود انتخاب کنیم؟

  • هاب USBها از حدود ۴۹ هزار تومان شروع می شود و تا ۴۵ میلیون تومان یا بیشتر می‌رسد. مانند بسیاری از چیزها، شما برای مشخصات بالاتر یا ویژگی‌های اضافی هزینه بیشتری می‌پردازید، بنابراین انتخاب به یافتن آنچه نیاز دارید و یافتن بهترین هاب برای برآورده کردن نیازهای شما بستگی دارد.
  • ابتدایی‌ترین هاب‌ها بر روی ارائه اتصالات USB بیشتر به شما تمرکز می‌کنند، به طوری که می توانید سه یا چهار دستگاه USB را در حالی که فقط از یک پورت USB استفاده می‌کنید وصل نمائید. برخی از آن‌ها همچنین به عنوان راهی برای استفاده از دستگاه‌های USB نوع A موجود شما (آنهایی که دارای دوشاخه USB لبه مربعی بزرگ هستند) روی لپ تاپ یا تبلتی که فقط سوکت USB نوع C دارد (برای دوشاخه های لبه گرد کوچکتر) کار می‌کند. اینها معمولاً واحدهای باریک و مقرون به صرفه هستند که عمدتاً در اتصالاتی که ارائه می‌دهند، استفاده از نیروی خارجی یا عدم استفاده از آن‌ها و نحوه ساخت آن‌ها متفاوت است.
  • هاب‌های گران‌تر اتصال بیشتری را اضافه می‌کنند و از ویژگی‌های USB-C حداکثر استفاده را می‌کنند. آن‌ها ممکن است یک یا چند خروجی HDMI برای یک مانیتور یا پروژکتور، یک سوکت اترنت برای اتصال به یک شبکه سیمی و حتی یک کارت خوان microSD یا SD داخلی داشته باشند. مدل‌های بالاتر ممکن است دارای ورودی USB-PD (تحویل نیرو) و گذرگاه باشند تا بتوانند لپ‌تاپ شما را در حین اتصال شارژ کنند، البته تا زمانی که هاب توسط یک شارژر USB-PD مناسب تغذیه می‌شود. در این مرحله، هاب به طور موثر یک راه حل اتصال USB است که به شما این امکان را می دهد تا مانیتور، صفحه کلید، ماوس، فضای ذخیره سازی و اتصال شبکه را وصل کنید، سپس لپ تاپ خود را هنگامی که می‌خواهید روی میز کار خود کار کنید وصل کنید. این به خصوص اگر از خانه کار می‌کنید مفید است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماوس گیمینگ

نکات مهم هنگام خرید یو اس بی هاب:

تعداد پورت‌ها:

  • این ممکن است کمی توهین آمیز به نظر برسد، اما خوب است که فراتر از آنچه برای پورت‌ها نیاز دارید فکر کنید. به عنوان مثال، فرض کنید از تاچ پد و صفحه کلید لپ تاپ خود متنفر هستید. به این ترتیب، شما به طور طبیعی فرض می‌کنید که به یک هاب دو پورت نیاز دارید، یکی برای ماوس، دیگری برای کیبورد، اما قبل از خرید کمی فکر کنید. آیا از USB برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کنید؟
  • اگر چنین است، آیا پورت USB دیگری در لپ تاپ شما وجود دارد که بتوانید از آن استفاده کنید؟ در غیر این صورت، بیشتر از دو پورت را در نظر بگیرید. به این ترتیب، برای استفاده از کارت حافظه، نیازی به جدا کردن صفحه کلید یا ماوس ندارید. آینده نگری مانند این از ایجاد مزاحمت در آینده جلوگیری می‌کند. ارزش دیدن هاب‌های USB را دارد که چند پورت بیشتر از آنچه شما نیاز دارید دارند. اگر افزایش قیمت ناچیز باشد، می‌توانید آن را بگیرید و در آینده خود را از دردسر نجات دهید.

توان خروجی هاب:

  • وقتی در حال خرید یک هاب هستید، می‌توانید بین هاب‌هایی که از برق پورت اصلی کار می‌کنند یا هاب هایی که از منبع تغذیه خارجی استفاده می‌کنند، یکی را انتخاب کنید. اولی ممکن است وسوسه انگیزتر به نظر برسد. پس از همه، آن‌ها اغلب ارزان تر از یک پریز برق هستند. با این حال، قبل از خرید هاب بدون دوشاخه خارجی، آنچه را که به برق وصل می‌کنید در نظر بگیرید. هر یک از دستگاه‌های شما مقدار مشخصی انرژی را از درگاه USB تخلیه می‌کند. هنگامی که یک پورت را به یک هاب تبدیل می‌کنید، حد توان کل پورت کامپیوتر بین پورت‌های هاب تقسیم می‌شود. این بدان معناست که اگر هابی را که منبع تغذیه خارجی ندارد بیش از حد بارگذاری کنید، برخی از دستگاه‌های موجود در هاب کار نخواهند کرد.
  • در توضیحات محصول می‌توانید بررسی کنید که هاب چقدر قدرت را پشتیبانی می‌کند. این عدد به دنبال “mA” خواهد بود. معمولاً برای یک هاب خود تغذیه حدود ۵۰۰ میلی آمپر خواهد بود. هنگامی که محدودیت برق را دارید، تخلیه برق را برای وسایل جانبی خود حساب کنید. گاهی اوقات این روی یک برچسب در قسمت زیرین دستگاه جانبی است. به عنوان مثال، ماوس من ۱۰۰ میلی آمپر و صفحه کلید من ۴۰۰ میلی آمپر است، که برابر با جریان عملیاتی کل ۵۰۰ میلی آمپر می‌باشد. این به خوبی با نیاز ۵۰۰ میلی آمپری برای یک هاب خود تغذیه مطابقت دارد، اما اگر یک کارت حافظه اضافه کنم، کل تنظیمات خراب می شود.

منبع برق هاب:

وقتی صحبت از تامین انرژی هاب شد، کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید که برای چه کاری از هاب استفاده خواهید کرد. فرض کنید می‌خواهید وقتی رایانه خاموش است، هاب دستگاه‌هایتان را روشن یا شارژ کند. اگر یک هاب با منبع خارجی دریافت کنید، می‌توانید بدون توجه به روشن بودن یا نبودن رایانه شخصی، ابزارک‌های خود را شارژ کنید. ممکن است رایانه شخصی داشته باشید که در صورت خاموش بودن همچنان می‌تواند دستگاه‌ها را شارژ کند، در این مرحله احتمالاً می‌توانید از دوشاخه خارجی صرف نظر کنید.

نسخه USB پورت هاب:

حتما نگاهی به نسخه پورت‌ها در خود هاب بیندازید. برخی از هاب‌ها از USB 2.0 برای کاهش هزینه‌ها استفاده می‌کنند، اما این امر منجر به انتقال کندتر داده برای دستگاه‌های USB 3.0 می‌شود. البته، اگر همه دستگاه‌های شما از USB 2.0 استفاده می‌کنند، مشکلی نیست. با این حال، اگر دستگاه‌های ۳.۰ دارید، ارزش پرداخت کمی بیشتر برای هابی را دارد که می‌تواند با آن‌ها همگام شود.

اندازه و قابلیت حمل:

  • اندازه و قابلیت حمل کلی ممکن است یک مشکل باشد. اگر قرار است از هاب USB قابل حمل استفاده شود، اندازه کوچک و تعداد محدودی از اتصالات ممکن است مشکلی نداشته باشند، هاب‌های USB بدون برق به چهار اتصال محدود می‌شوند. با این حال، برای ایستگاه‌های docking خانگی و موارد مشابه، یک هاب USB تغذیه‌شده و سطوح ارتباطی بسیار بالاتر با رابط‌های بیشتر راه حلی است. اینها برخی از جنبه‌های مهم تری هستند که باید در هنگام خرید یک هاب USB در نظر بگیرید، اما موارد دیگری نیز وجود خواهد داشت که برخی از آن‌ها ممکن است مختص سیستم و نیازهای شما باشد. کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید که واقعاً چه چیزی بهترین خواهد بود.
  • با افزایش استفاده از هاب‌های USB، افزایش قابلیت‌های آن‌ها و کاهش تعداد پورت‌های USB در رایانه‌ها، تنوع بسیار زیادی از هاب‌های USB وجود دارد که می‌توان از بین آن‌ها هاب مناسب را انتخاب کرد. این کار همیشه آسان نیست، اما با توجه به آنچه لازم است و همچنین در نظر گرفتن چند دستورالعمل، می‌توان انتخاب را محدود کرد و بهترین تصمیم را در مورد هر کدام گرفت.

اتصال مورد نیاز را بررسی کنید:

  • امروزه رابط‌های زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را متصل کرد. بررسی کنید که هر هاب USB در نظر گرفته شده اتصال لازم را داشته باشد. لیستی از اتصالات مورد نیاز را بررسی کنید. نه تنها برای پورت‌های USB، بلکه برای سایر پورت‌ها نیز به طوری که تمام اتصالات مورد نیاز می‌تواند از طریق یک هاب USB برای راحتی و صرفه جویی در فضا باشد.
  • هاب‌های USB می‌توانند چندین اتصال USB را فراهم کنند، این اتصالات همیشه مفید هستند، به‌ویژه برای هاب‌هایی که با سیستم داک استفاده می‌شوند. دلیل این امر این است که جدای از ماوس، کیبورد و مواردی از این دست، همیشه نیاز به اتصال فلش مموری USB و همچنین انواع لیدهای USB برای همگام سازی و شارژ دستگاه‌های مختلف وجود دارد. همیشه بررسی کنید که احتمالاً تعداد کمی اضافی برای ارائه محافظت در آینده به اندازه کافی وجود دارد.

اتصال به میزبان:

به طور سنتی برای اتصال هاب به هاست از کانکتور نوع A استفاده می‌شد، اما این روزها، USB-C به طور گسترده در رایانه‌های جدید و سایر دستگاه‌ها استفاده می‌شود. بررسی کنید که هاب USB نوع اتصال صحیح را برای رایانه خاص یا دستگاه دیگر شما داشته باشد. کانکتور USB A یک نوع مستطیل شکل بزرگ است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد. USB-C بسیار کوچکتر است و گوشه‌های گرد روی کانکتور دارد. همچنین می‌توان آن را به هر سمت بالا وصل کرد به همان روشی که USB-A پلاریزه نمی‌شود. از نظر عملکرد، کانکتور USB-C برای استفاده با USB 3 و استانداردهای بالاتر در نظر گرفته شده است که عملکرد بسیار سریع تری نسبت به استانداردهای قدیمی USB 1 و USB 2 ارائه می‌دهد. خوشبختانه در صورت لزوم می‌توان آداپتورهای USB Type A به USB Type C را تهیه کرد، اما داشتن کانکتور مناسب همیشه بهترین است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید یو اس بی هاب مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های یو اس بی هاب ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ هاب یو اس بی هفت پورت تی پی-لینک مدل UH720

هاب یو اس بی هفت پورت تی پی-لینک مدل UH720

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    همراه با یک عدد کابل USB 3.0 یک متریقابلیت شارژ سریع دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOSبدون نیاز به نصب درایور
  • سرعت انتقال داده‌ها
    تا ۵ گیگابیت بر ثانیه
  • سایر رابط‌ها
    هفت عدد پورت استاندارد USB 3.0یک عدد درگاه USB 3.0 Micro Bدو عدد پورت شارژ سریع با خروجی جریان ۲.۴ آمپر
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows, Mac OS X and Linux systems
  • تعداد پورت‌
    هفت عدد
  • برق ورودی
    آداپتور برق ۱۲V & 4A

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ هاب ۴ پورت USB مدل HI-SPEED

هاب 4 پورت USB مدل HI-SPEED

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای IC پزدازنده ۴ پورت USB فعال همزمان
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ هاب ۳ پورت USB و رم ریدر ایکس پی پروداکت مدل XP-HC836

هاب 3 پورت USB و رم ریدر ایکس پی پروداکت مدل XP-HC836

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    رم ریدر با قابلیت پشتیبانی از رم های SD ، MicroSD ، MS و M2دارای سه پورت USBچراغ LED برای نمایش وضعیت دستگاهامکان انتقال دیتا تا حداکثر ۴۸۰Mbps
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۴۸۰Mbps
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    ویندوز، لینوکس، مکینتاش
  • تعداد پورت‌
    سه عدد
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    SD ، MicroSD ، MS و M2
  • قابلیت‌های هاب USB
    شیار کارت خوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ هاب ۴ پورت USB 3.0 مدل XL-5069

هاب 4 پورت USB 3.0 مدل XL-5069

مشخصات

  • وزن
    ۴۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • سرعت انتقال داده‌ها
    یک ترابایت
  • سایر رابط‌ها
    چهار عدد پورت USB 3.5
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    تمامی سیستم های عامل
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • توضیحات LED
    دارای Power LED
  • برق ورودی
    ۵ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ هاب ۱۰ پورت USB-C مک دودو مدل HU-742

هاب 10 پورت USB-C مک دودو مدل HU-742

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • سایر رابط‌ها
    HDMI,USB A2.0 ,USB A3.0 ,VGA,PD 100W ,GIGABIT LAN ,SD/ FD
  • تعداد پورت‌
    ۱۰ عدد
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    sd/fd card slot
  • قابلیت‌های هاب USB
    شیار کارت خوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ هاب ۷ پورت USB 3.1 کمبو مدل B07R98V9WN

هاب 7 پورت USB 3.1 کمبو مدل B07R98V9WN

مشخصات

  • وزن
    ۲۸ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 1.1
  • امکانات و قابلیت‌ها
    هاب و کارت خوان در یک محصول قابلیت اتصال آداپتور و تبدیل به ایستگاه شارژخواندن کارت های SD MMC M2 MSUSB 3.0 و USB 3.1 با سرعت انتقال ۵Gbps / 10Gbpsمحافظت شده در برابر افزایش ولتاژ،اتصال کوتاه ،شدت جریان کنترل نشده ، دمای بیش از حددارای گواهی های CE, FCC, RoHS Plug and Play بدون نیاز به نصب درایورابعاد جمع و جور
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۵Gbps/10Gbps برای USB 3.0 و USB 3.1 و همچنین برای USB2.0, USB 1.1 سرعت ۴۸۰Mbps را ران می کند
  • سایر رابط‌ها
    ۳ پورت USB 3.0 و چهار شیار کارتخوان SD MMC M2 MS
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Win95/98/Me/2000/XP/Vista/win 7,8,8.1,10, Linux, mac os
  • تعداد پورت‌
    هفت عدد
  • توضیحات LED
    عملکرد هاب و کارتخوان و حالت آماده به کار را با نور آبی رنگ نمایش می دهد
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    MS/MS PRO DUO/SD/MMC/M2/Micro SD-TF
  • قابلیت‌های هاب USB
    شیار کارت خوان
  • برق ورودی
    DC5v

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ هاب USB 3.0 چهار پورت تی پی-لینک مدل UH400

هاب USB 3.0 چهار پورت تی پی-لینک مدل UH400

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای چیپ VIA VL812
  • سایر رابط‌ها
    ۴ عدد پورت استاندارد USB 3.0
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows, Mac OS X, Linux
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ هاب ۸ پورت USB-C تی لینکر مدل ۹۰۲۸-۸ in 1

هاب 8 پورت USB-C تی لینکر مدل 9028-8 in 1

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • امکانات و قابلیت‌ها
    هاب ۸ کاره ، پورت HDMI 2.0 – پورت شبکه RJ45 – ورودی مموری کارتهای SD و TF دو پورت تایپ سی : یک پورت PD 100W – یک پورت برای انتقال دیتا دو پورت تایپ سی USB 3.0
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    سیستم عامل های ویندوز، مک، لینوکس
  • تعداد پورت‌
    هشت عدد
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ هاب ۴ پورت USB 3.0 مدل PU4

هاب 4 پورت USB 3.0 مدل PU4

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    آدابتور ۵ ولتی ارایه شده در بسته بندی دستگاه کلید قطع و وصل اختصاصی هر پورت بصورت مجزا طول کابل یو اس بی ۵۰ سانتیمتر
  • سرعت انتقال داده‌ها
    تا ۴ گیگا بایت در ثانیه
  • سایر رابط‌ها
    USB 3.0
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    نسخه های مختلف ویندوز و مک
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • توضیحات LED
    نور آبی
  • برق ورودی
    ۵ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ هاب USB 3.0 هفت پورت تی پی-لینک مدل UH700

هاب USB 3.0 هفت پورت تی پی-لینک مدل UH700

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • سایر رابط‌ها
    ۷ عدد پورت استاندارد USB 3.0
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows, Mac OS X, Linux
  • تعداد پورت‌
    هفت عدد
  • برق ورودی
    آداپتور برق ۱۲ ولت ۲.۵ آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ هاب ۴ پورت USB 2.0 مدل SUPER HUB

هاب 4 پورت USB 2.0 مدل SUPER HUB

مشخصات

  • وزن
    ۵۶ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB هاب
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سرعت بسیار بالا / پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز و مک /سرعت انتقال تا ۱ ترابایت
  • سرعت انتقال داده‌ها
    یک ترابایت
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    تمامی سیستم عامل های ویندوز و مک
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    ندارد
  • قابلیت‌های هاب USB
    LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ هاب ۴ پورت USB-C یوگرین مدل UG-70336

هاب 4 پورت USB-C یوگرین مدل UG-70336

مشخصات

  • وزن
    ۴۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • سرعت انتقال داده‌ها
    جنس بدنه : پلاستیک ABS xxx طول کابل : ۱۵ سانتیمتر xxx قابلیت اتصال برق کمکی اضافه با پورت Micro-B
  • سایر رابط‌ها
    ۴ پورت USB3.0
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows,Mac
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • توضیحات LED
    ندارد
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    ندارد
  • برق ورودی
    ۵ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ هاب ۶ پورت USB-C باسئوس مدل CW0G

هاب 6 پورت USB-C باسئوس مدل CW0G

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • تعداد پورت‌
    شش عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ هاب ۷ پورت USB 2.0 لویی سان مدل HI SPEED

هاب 7 پورت USB 2.0 لویی سان مدل HI SPEED

مشخصات

  • تعداد پورت‌
    هفت عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ هاب ۳ پورت USB 3.0 هارمن مدل HI SPEED-HUB100

هاب 3 پورت USB 3.0 هارمن مدل HI SPEED-HUB100

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    -همراه با بسته بندی هارمن همانند تصاویر ضمیمه شده -دارای لوگو هارمن بر روی بدنه هاب همانند تصویر ضمیمه شده
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    ویندوز و لینوکس و مک و اندروید بدون نیاز به نصب درایور
  • تعداد پورت‌
    سه عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ هاب ۴ پورت usb3 باسئوس مدل Hub Lite Series -WKQX030101

هاب 4 پورت usb3 باسئوس مدل Hub Lite Series -WKQX030101

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    به همراه کابل ۱ متری
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ هاب ۴ پورت USB 2.0 ارلدام مدل ET-HUB06

هاب 4 پورت USB 2.0 ارلدام مدل ET-HUB06

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • سایر رابط‌ها
    Usb
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 8 / 7 / Vista / XP or Mac OS X 10.2 and above
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ هاب ۴ پورت USB-C ای پی لینک مدل ۸۰۹

هاب 4 پورت USB-C ای پی لینک مدل 809

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • سایر رابط‌ها
    USB2.0/USB3.0
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    ویندوز،اندروید،مک OS
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • برق ورودی
    ۵ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ هاب ۴ پورت USB 3.0 مدل SUP-2TB

هاب 4 پورت USB 3.0 مدل SUP-2TB

مشخصات

  • وزن
    ۸۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پشتیبانی از هارد اکسترنال تا ۲ ترابایتدارای کابل به طول ۲۰ سانتیمتردارای بدنه آلومینیومی
  • سرعت انتقال داده‌ها
    تا ۵Gbps
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 7/8/10 / Windows 95/98/2000 / ME / 2003 / XP/Vists Or Linux
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ هاب ۳ پورت usb و رم ریدر مکس تاچ مدل MXHC836

هاب 3 پورت usb و رم ریدر مکس تاچ مدل MXHC836

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB هاب
  • تعداد پورت‌
    هفت عدد
  • قابلیت‌های هاب USB
    شیار کارت خوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ هاب ۷ پورت USB 2.0 مدل Hi-Speed

هاب 7 پورت USB 2.0 مدل Hi-Speed

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پشتیبانی از هارد اکسترنال تا ۵۰۰GBداری کابل به طول ۴۰ سانتیمتر
  • سرعت انتقال داده‌ها
    ۴۸۰Mbps
  • سایر رابط‌ها
    USB
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 7/8/10 / Windows 95/98/2000 / ME / 2003 / XP/Vists Or Mac OS10.2 And Linux
  • تعداد پورت‌
    هفت عدد
  • توضیحات LED
    چراغ ال ای دی آبی جهت نمایش فعال یا غیر فعال بودن هر پورت یو اس بی
  • برق ورودی
    ۵ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ هاب ۶ پورت usb-c یسیدو مدل HB11

هاب 6 پورت usb-c یسیدو مدل HB11

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.2
  • امکانات و قابلیت‌ها
    وزن محصول: ۵۴ گرمکانکتور : تایپسی ویژگی های پورت HDMI : HDTV 4K x 2K UHD (3840 x 2160) 30 Hz / 4K x 2K (4096 x 2160) 60 Hz. Downwards compatible with 1080p, 720p etcویژگی های پورت USB-A : High speed USB 3.0 port / 5 Gbpsویژگی های پورت تایپسی : A Thunderbolt 3 enabled USB-C port supports huge charging power up to 78W, high speed data transfer, 4K media displayسرعت انتقال اطلاعات: up to 48 Mbpsویژگی میکرو اس دی: Supports microSD, microSDHC, and microSDXC cardبرخورداری از گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی محصولکیفیت در ساخت با متریال آلومینیوممحکم و بادوامقابلیت اتصال به فلش مموری و هارد برای گوشی‌های تایپسیطراحی مناسب و زیبا با رنگ‌بندی طوسی
  • سرعت انتقال داده‌ها
    سرعت انتقال اطلاعات: up to 48 Mbps
  • سایر رابط‌ها
    USB-C Multiport Hub Adapter 4K HDMI & Card Reader
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    سازگار با تمامی گوشه هایی که تایپ c ساپورت میکنند سازگار با macbook و غیره تمامی لب تاپ هایی که تایپ c ساپرت میکنند
  • تعداد پورت‌
    شش عدد
  • توضیحات LED
    چراغ در داخل دستگاه تعبیه شده است
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • قابلیت‌های هاب USB
    قابلیت اتصال آداپتور
  • برق ورودی
    تایپ c

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ هاب ۸ پورت USB-C باسئوس مدل CAHUB-CV0G

هاب 8 پورت USB-C باسئوس مدل CAHUB-CV0G

مشخصات

  • وزن
    ۶۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    OTG: این هاب فقط برای لپ تاپ نیست و اگر گوشی یا تبلت شما از OTG پشتیبانی کند به آن هم وصل می‌شود. همانطور که می‌دانید گوشی‌ها USB را نمی‌خوانند و برای اتصال باید گوشی‌تان از قابلیت OTG بهره‌مند باشد. قابلیت OTG که برای اتصال مستقیم USB به گوشی به کار می‌رود هم توسط این هاب پشتیبانی می‌شود و شما می‌توانید به راحتی کارت داخل هاب یا فلش/هاردی که به پورت USB آن وصل شده را در گوشی باز کنید.این قابلیت در کنار HDMI اجازه می‌دهد تا تصاویر گوشی را به تلویزیون ه منتقل کنید.BC1.2: در نظر داشته باشید که این هاب از پرتکل BC1.2 نیز پشتیبانی می‌کند. فقط کافیست پورت تایپ سی را به آداپتور برق بزنید و به کمک کانکتور تایپ سی و یکی از پورت های USB گوشی تان را شارژٰ کنید. به ترتیب می‌توانید همزمان دو گوشی را با سرعت بالا، توسط این هاب شارژ نموده و در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید. شایان ذکر است که دستگاه شما نیز باید از این سرعت بالا پشتیبانی کند.
  • تعداد پورت‌
    هشت عدد
  • قابلیت‌های هاب USB
    شیار کارت خوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ هاب ۷ پورت USB-C باسئوس مدل WKWG020113

هاب 7 پورت USB-C باسئوس مدل WKWG020113

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مجهز به ۷ پورت (USB3.0 x 2 | HDMI | Type-C × ۲ | SD | MicroSD)دارای یک پورت تایپ سی با قابلیت PD و توان ۱۰۰ واتانتقال داده با حداکثر سرعت ۵Gbpsپشتیبانی از کیفیت ۴K@30Hzجنس: آلیاژ آلومینیومنوع کابل: تایپ سی
  • سرعت انتقال داده‌ها
    انتقال داده با حداکثر سرعت ۵Gbps
  • تعداد پورت‌
    هفت عدد
  • توضیحات LED
    دارای یک چراغ LED
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • قابلیت‌های هاب USB
    شیار کارت خوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ هاب ۴ پورت USB 2.0 پورتز مدل HI-SPEED

هاب 4 پورت USB 2.0 پورتز مدل HI-SPEED

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۴ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • سرعت انتقال داده‌ها
    تا ۴۸۰ مگابایت بر ثانیه
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • توضیحات LED
    LED نشان‌دهنده عملیات خواندن و نوشتن
  • قابلیت‌های هاب USB
    LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ هاب ۴ پورت USB مدل HI-SPEED

هاب 4 پورت USB مدل HI-SPEED

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای IC پزدازنده ۴ پورت USB فعال همزمان
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ هاب ۴ پورت USB 3.0 مدل bbk

هاب 4 پورت USB 3.0 مدل bbk

مشخصات

  • وزن
    ۴۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • سایر رابط‌ها
    چهار عدد پورت USB 3.5
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    تمامی سیستم های عامل
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • توضیحات LED
    دارای Power LED
  • برق ورودی
    ۵ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ هاب USB 2.0 چهار پورت مدل ۰۲

هاب USB 2.0 چهار پورت مدل 02

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – داری کلید On/Off برای هر پورت- سرعت انتقال داده تا ۴۸۰Mps- قابلیت اتصال به پرینتر – اسکنر – دسته بازی – ماوس- کیبورد
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    Windows 98/2000/ME/XP/Vista/7/8/10 و MAC و لینوکس
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد
  • توضیحات LED
    برای هر پورت فعال LED مربوطه روشن می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ هاب ۴ پورت USB 3.0 باسئوس مدل CAHUB-AY

هاب 4 پورت USB 3.0 باسئوس مدل CAHUB-AY

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • امکانات و قابلیت‌ها
    درگاه ورودی: USBدرگاه خروجی: USB 2.0*3 / USB 3.0*1 / Micro USBسرعت انتقال: USB 3.0 – 5 Gbps USB 2.0 – 480Mbpsدارای پورت MicroUSB برای اتصال شارژر و پشتیبانی ار ۴ ترابایت هارد
  • سایر رابط‌ها
    USB 2.0 . USB 3.0
  • تعداد پورت‌
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ هاب ۹ پورت usb-c باسئوس مدل CAHUB-CU0G

هاب 9 پورت usb-c باسئوس مدل CAHUB-CU0G

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۹ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • امکانات و قابلیت‌ها
    x توجه : با توجه به اینکه بدنه این محصول از آلیاژ آلومینیم بوده در هنگام استفاده دستگاه احتمال گرم یا داغ شدن آن عمری عادیست که دلیل آن انتقال گرما میباشد.xبدنه هاب یک پوشش فلزی دارد و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این فلز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که مقاومت خوبی را برای هاب ایجاد می‌کند. یک چراغ LED روی بدنه هاب طراحی شده که نشان دهنده وضعیت دستگاه است. ابعاد ۱۳۷×۱۷×۴۸ میلی متری و وزن حدود ۱۰۹ گرمی آن نیز دلیل خوبی برای همیشه همراه داشتنش است. ابعاد بدون در نظر گرفتن کابل بوده که با احتساب آن، باید طول کابل را که معادل ۱۸ سانتیمتر است نیز در نظر بگیرید.روی بدنه یک درگاه برای جمع کردن کابل تایپ سی متصل وجود دارد.BC1.2: در نظر داشته باشید که این هاب از پروتکل BC1.2 نیز پشتیبانی می‌کند. فقط کافیست پورت تایپ سی را به آداپتور برق بزنید و به کمک کانکتور تایپ سی و یکی از پورت های USB ، گوشی تان را شارژٰ کنید. به ترتیب می‌توانید همزمان دو گوشی را با سرعت بالا، توسط این هاب شارژ نموده و در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید. شایان ذکر است که دستگاه شما نیز باید از این سرعت بالا پشتیبانی کند.
  • سرعت انتقال داده‌ها
    دارای سرعت انتقال داده ۵۰۰MB/s در پورت USB3.0
  • سازگار با سیستم‌ عامل‌های
    سازگار با انواع سیستم عامل های ویندوز، مکینتاش، لینوکس و حتی سازگار با اندروید برای اتصال به تلفن همراه
  • تعداد پورت‌
    نه عدد
  • توضیحات LED
    یک چراغ LED روی بدنه هاب طراحی شده که نشان دهنده وضعیت دستگاه است
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • قابلیت‌های هاب USB
    شیار کارت خوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید یو اس بی هاب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فین شنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا