تبلتدوربین

مونوپاد، راهنمای خرید مونوپاد حرفه‌ای و هوشمند بلوتوثی دخترانه سلفی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مونوپاد باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

داشتن مونوپاد تلفن همراه باعث می‌شود تا عکس‌های سلفی، گروه‌فی‌ها یا استریم فیلم‌ها را به راحتی بگیرید. لازم نیست نگران نحوه قرار دادن گوشی خود بر روی یک سطح صاف باشید یا اینکه هنگام عکس گرفتن گوشی شما سقوط کند. مونوپاد تلفن کمک می‌کند گوشی شما در جای خود بماند و نگران افتادن ناگهانی آن نباشید. ما بهترین و جدیدترین مونوپاد تلفن همراه را برای بلاگرها و علاقه مندان به سلفی در اینجا داریم. مطمئناً موردی را که برای شما مناسب است دریافت خواهید کرد.

من دوستان عکاس زیادی دارم که به اشتباه تصور می‌کنند که واقعاً به مونوپاد نیاز ندارند، زیرا سه‌پایه دارند و همان کار را انجام می‌دهد. در حالی که درست است که از مونوپاد و سه پایه برای تثبیت دوربین شما استفاده می‌شود، دلیلی وجود دارد که عکاسان ورزشی از مونوپاد استفاده می‌کنند در حالی که سایر عکاسان از سه پایه استفاده می‌کنند. مونوپادها سبک‌تر هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند، مثلاً اتاقی که باید به عکاسان دیگر در استادیوم اختصاص داده شود. مونوپادها همچنان نیازهایی را که یک سه پایه انجام می‌دهد نیز برآورده می‌کنند. به عنوان مثال، آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که پس از چند ساعت عکاسی به طور مسخره‌ای خم نشوید، زیرا به جای شما، ثبات عکس شما را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، مونوپادها نسبت به سه پایه خود وزن کوچک‌تر و سبک‌تری دارند، بنابراین اگر به دنبال دویدن هستید و باید وزن وسایل خود را کاهش دهید، مونوپاد یک گزینه عالی است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مونوپاد را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مونوپاد تلفن همراه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مونوپاد باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

مونوپاد چیست؟

مونوپاد یک دستگاه پشتیبانی دوربین تاشو با یک پایه است. می‌توانید دوربین خود را مستقیماً در بالای این وسیله نصب کنید، یا می‌توانید از سر پایه نگهدارنده گوشی، که گاهی اوقات سر شیب نامیده می‌شود، استفاده کنید تا کنترل شیب را در جهت‌های جلو (پایین) یا عقب (بالا) به شما بدهد. یک پایه نگهدارنده گوشی دو کاربرد اصلی دارد: اولاً، با اضافه شدن نقطه تماس روی زمین، سطح پایداری بسیار مهم‌تری نسبت به آنچه هنگام دست گرفتن دوربین به دست می‌آورید به شما می‌دهد. ثانیا، در حالی که برای مدت طولانی منتظر هستید، وزن دوربین شما را از روی بازوها و شانه‌های شما می برد. مونوپادها در ارتفاع‌های متفاوتی تولید می‌شوند و بسته به تعداد بخش‌هایی که دارند به طول‌های متفاوتی فرو می‌روند. هرچه تعداد قسمت‌های آن‌ها بیشتر باشد، معمولاً ۳، ۴ یا ۵ اندازه تا شده کوتاه تر است. مونوپادها نیز با انتخاب کربن یا آلومینیوم عرضه می‌شوند. سه پایه فیبر کربن قوی تر، بادوام تر و سبک تر است، اما گران تر از آلومینیوم می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی

تفاوت بین مونوپاد تلفن همراه و دوربین:

پایه‌های نگهدارنده گوشی اساسا پایه‌هایی هستند که گوشی شما را در جای خود نگه می‌دارند. می تواند به زاویه یا ارتفاع دلخواه شما تنظیم شود. بزرگترین تفاوت پایه نگهدارنده گوشی با سه پایه دوربین وزن و اندازه آن است. سه پایه های دوربین معمولا وزن بیشتری دارند و از پایه‌های گوشی بزرگتر هستند. اما همیشه می‌توانید از سه پایه دوربین خود برای گوشی استفاده کنید، تنها چیزی که نیاز دارید یک نگهدارنده یا پایه گوشی است.

مزایای استفاده از مونوپاد گوشی چیست؟

  • برای گرفتن عکس‌ها و فیلم‌های تثبیت شده ایده آل است.
  • هرگونه تاری یا لرزش ناخواسته را کاهش می دهد.
  • برخی از مدل‌ها بسیار قابل حمل هستند.
  • برای عکس‌های با نوردهی طولانی، تایم لپس عالی می‌باشد.

معایب استفاده از مونوپاد گوشی چیست؟

  • می‌تواند هنگام عکاسی در حال حرکت سرعت شما را کاهش دهد.
  • این یک افزونه دیگر است که باید با خود حمل کنید.
  • برخی ممکن است برای رسیدن به سطوح مناسب نیاز به تنظیم داشته باشند.
  • همیشه مجاز به استفاده در تمام محیط های اطراف نیست.

انواع مونوپاد تلفن همراه:

  1. سه پایه‌های سنتی: سه پایه‌های سنتی با توجه به پایه یا نگهدارنده مناسب با تلفن‌ها سازگار هستند. این نوع سه پایه معمولا بزرگتر و حجیم تر است اما بهترین و پایدارترین تصاویر را ارائه می‌دهد. برای افرادی که می‌خواهند در رویدادها عکس یا وبلاگ بگیرند توصیه می‌شود. داشتن یک سطح صاف برای قرار دادن سه پایه برای گرفتن عکس های عالی الزامی است.
  2. پایه‌های خم شونده: پایه‌های خم شونده به شما این امکان را می‌دهد تا گوشی خود را روی شاخه درخت یا سطح ناهموار قرار دهید. می‌توانید عکس‌های گروهی را بدون کسی که پشت دوربین تلفن شما باشد، بگیرید، فقط تایمر را تنظیم کنید. این نوع پایه برای افرادی که سفر می‌کنند و به ماجراجویی می‌روند بهترین گزینه است. نیازی به نگرانی در مورد پیدا کردن یک سطح صاف برای آن نیست زیرا کاملاً قابل تنظیم است. هر مفصل قابل خم شدن است و به شما آزادی کامل برای به دست آوردن بهترین موقعیت را می‌دهد.
  3. پایه رومیزی: پایه‌های رومیزی کوچکترین پایه های مختلف تلفن همراه هستند. همانطور که از نامش پیداست، می توانید این پایه‌ها را بالای یک میز قرار دهید. این نوع ‌پایه برای افرادی که می‌خواهند هنگام پخش ویدیو، پایه‌ای برای گوشی داشته باشند، عالی است. همچنین می‌تواند برای بلاگرهایی باشد که می‌خواهند یک نگهدارنده برای گوشی خود داشته باشند، زیرا آن‌ها در مورد موضوعات بررسی می‌کنند یا در حال جست‌وجو هستند. اگر می‌خواهید با دوستان خود در دفتر یا مجالس کوچک عکس بگیرید، این پایه برای شماست. کوچک است و به راحتی در کیف شما قرار می‌گیرد.

راهنمای خرید مونوپاد تلفن همراه:

  • سازگاری: همیشه مطمئن شوید که گوشی شما با پایه نگهدارنده شما سازگار است. اکثر پایه های تلفن همراه دارای یک پایه قابل تنظیم هستند که تقریباً برای هر تلفن هوشمندی مناسب است. اما در صورتی که می‌خواهید از سه پایه دوربین به عنوان سه پایه گوشی خود استفاده کنید، می‌توانید پایه گوشی را تهیه کنید. پایه گوشی یک نگهدارنده قابل تنظیم برای گوشی شما است که دارای پایه‌ای با مکانیزم پیچی می‌باشد. پایه آن را با هر سه پایه دوربین سازگار می‌کند. سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی خود را روی پایه قرار دهید و آن را به سه پایه وصل کنید. برخی از سه پایه‌ها شامل یک کنترل از راه دور بی سیم هستند. اکثر ریموت‌های بی سیم با اکثر گوشی‌های هوشمند سازگار می‌باشند. حتماً توضیحات روی کنترل از راه دور بی سیم را بخوانید تا مطمئن شوید که تلفن شما می‌تواند با آن کار کند.
  • قابلیت حمل و ذخیره سازی: اگر قصد دارید پایه نگهدارنده گوشی خود را هر کجا که می روید همراه خود بیاورید، به سراغ گزینه قابل حمل بروید. پایه‌های قابل حمل معمولا تاشو هستند اما می‌توانند سنگین هم باشند. همیشه ایده خوبی است که بررسی کنید سه پایه شما حمل و نقل آسان و راحتی برای سفر است یا خیر. پس از هر بار استفاده، پایه خود را در کیف حمل آن یا کیفی قرار دهید که از گرد و غبار محافظت کند. برای جلوگیری از زنگ زدن آن، قبل از نگهداری از خشک بودن آن اطمینان حاصل کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف دوربین

از مونوپاد تلفن همراه چه زمانی باید استفاده کرد؟

اولاً مونوپادها شباهت زیادی به سه پایه دارند، سر سه پایه را می‌گیرند و در قسمت‌ها و ارتفاعات مختلف هستند. دلایل اصلی استفاده از مونوپادها پشتیبانی از لنزهای بزرگتر و قابلیت حمل است. انتخاب مونوپاد می‌تواند دشوار باشد. در اینجا چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام جستجوی سیستم پشتیبانی بعدی خود در نظر بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید مونوپاد:

  1. ظرفیت بار: حداکثر میزان بارگذاری انتخاب‌های پایه نگهدارنده گوشی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که وزنی که دریافت می‌کنید حداقل با وزن ترکیبی دوربین و لنز شما برابری می‌کند. اگر از چند ابزار عکاسی استفاده می‌کنید، سنگین‌ترین آن‌ها را در نظر بگیرید.
  2. حداکثر ارتفاع: این ویژگی به ویژه برای افراد بلند قد مهم است، زیرا یک پایه نگهدارنده که می‌تواند به اندازه کافی بلند شود، تضمین می کند که عکاس هنگام استفاده از آن در موقعیت طبیعی و راحت قرار می‌گیرد. برای اینکه ارتفاع پایه دوربین گوشی مناسب خود را بدانید، فاصله زمین تا سطح چشم خود را اندازه بگیرید.
  3. وزن: مونوپادهای سنگین سنگین تر از همتاهای سبک وزن خود هستند، بنابراین سیستم‌های پشتیبانی دوربین پایدار و بادوام هستند. با این حال، اگر به سفر سبک نیاز دارید، مانند زمانی که به پیاده روی می‌روید، مونوپادهای فشرده و سبک وزن که برای عکاسی در سفر عالی هستند، بار شما را به حداقل می رساند.
  4. مواد: بهترین پایه نگهدارنده دوربین گوشی از آلومینیوم یا فیبر کربن ساخته شده است. آلومینیوم سخت، سبک وزن و مقاوم در برابر خوردگی است. فیبر کربن در دماهای سرد قوی تر، سبک تر و راحت تر است، اما عموماً گران تر از آلومینیوم می‌باشد.
  5. بخش‌های پا: اگر اولویت شما سهولت در نصب است، به سراغ یک مونوپاد با قسمت‌های پا کمتر بروید. اما اگر قابل حمل بودن را ترجیح می‌دهید، یکی را انتخاب کنید که قسمت‌های پا تاشو بیشتری داشته باشد، زیرا حمل آن راحت‌تر از مونوپادهایی است که قسمت‌های پا کمتری با اندازه جمع‌شده طولانی‌تر دارند.
  6. پایه: آیا ثباتی را که سه پایه ایجاد می‌کند دوست دارید اما از فضای بزرگی که اشغال می‌کند متنفر هستید؟ سپس یک مونوپاد با پایه برای شما عالی است. مونوپادهای دارای پایه مانند نسخه کوچکتری از سه پایه با پایه‌های کوچک و یک پایه بزرگ در مرکز هستند.
  7. تجهیزات جانبی: لوازم جانبی پایه‌های نگهدارنده برای عکاسانی که می‌خواهند با استفاده از مونوپاد خود به کیفیت تصویر و تجربه عکاسی بهتری دست یابند مفید هستند. آن‌ها یا به عنوان ویژگی‌های داخلی یا به عنوان افزونه‌های جداگانه ارائه می‌شوند. برخی از مفیدترین لوازم جانبی عبارتند از: سرهای چرخان (برای کج کردن دوربین به جلو و عقب)، پایه آزادسازی سریع (برای تنظیم سریع و تعویض دوربین)، سر کج یا سر توپ (برای انعطاف بیشتر هنگام عکاسی در جهت عمودی یا افقی) و بند دستی و بند شانه‌ای (برای راحتی و امنیت).

روش نگهداری از مونوپاد تلفن همراه:

پایه‌های تلفن همراه نیازی به نگهداری زیاد ندارند. اگر آن را در معرض بسیاری از عناصر بیرونی قرار ندهید، واقعاً نیازی به نگرانی نیست. اما اگر از پایه خود در محیط های شدید یا در آب استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که آن را کاملا خشک کرده اید. نگهداری پایه با رطوبت باعث زنگ زدگی و خراب شدن سریع می‌شود. همیشه قبل از اینکه آن را در کیف حمل خود قرار دهید، تمام رطوبت را از روی پاها و پایه پاک کنید.

مونوپاد خود را تمیز کرده و از یک ترکیب روان کننده استفاده کنید:

هر از چند گاهی، خوب است که پایه خود را به طور کامل تمیز کنید. باید آن را از هم جدا کنید و تمام کثیفی‌ها و آلودگی‌ها را پاک کنید. برای انجام این کار، کافی است به آرامی هر نخ را بچرخانید تا پایه خود را جدا کنید. از یک پارچه تمیز کننده نرم برای پاک کردن آن استفاده نمائید. سپس روی تمام نقطه های پایه کمی از ترکیب روان کننده استفاده کنید. ترکیب روان کننده پایه شما را از زنگ زدگی محافظت می‌کند تا تنظیمات نرمی را انجام دهد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید مونوپاد مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مونوپاد تلفن همراه ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پایه مونوپاد یانتنگ مدل YT-1288 به همراه ریموت با قابلیت Zoom

پایه مونوپاد یانتنگ مدل YT-1288 به همراه ریموت با قابلیت Zoom

مشخصات

  • مناسب برای
    اندرویدی نسخه ۴.۳ به بالا و آیفون با نسخه iOS 6.0 به بالا با سایز صفحه‌نمایش تا ۵.۵ اینچ و دوربین‌های عکاسی(از طریق پیچ استاندارد ۱/۴ اینچ)
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    – متشکل از ۴ تکه تلسکوپی (نحوه باز شدن: گیره‌ای)- حداکثر طول: ۱۲۵ سانتی‌متر- حداقل طول: ۴۲.۵ سانتی‌متر- جنس: آلومینیوم- وزن: ۲۳۵ گرم- دارای بند دستی- قابلیت شارژ ریموت از طریق کابل microUSB- قابل استفاده با گوشی‌های موبایل- قابلیت زوم با دستگاه های با سیستم عامل iOS سازگاری ندارد- قابل استفاده با دوربین‌های دیجیتال کامپکت- دارای ریموت کنترل با قابلیت قرار گیری و اتصال به دسته مونوپاد- دارای آیینه ای کوچک بر روی قسمت نگهدارنده گوشی برای کادربندی بهتر- قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تنظیم قسمت نگهدارنده گوشی در زوایای مختلف- برای عکاسی می بایست برنامه دوربین توسط خود کاربر فعال شود- درصورتیکه دکمه زوم برای برخی از گوشی های اندرویدی کار نکرد، باید به قسمت تنظیمات دکمه صدا مراجعه کنید و آن را در حالت زوم قرار دهید(Volume Button Key)- قابلیت استفاده با گوشی موبایل و دوربین های عکاسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT01

 پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT01

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای گوشی های با عرض ۹۲ میلیمتر
  • سایر توضیحات
    تعداد محور : ۳وزن مجاز موبایل : ۲۵۰ گرمباتری : ۲۲۰۰ میلی آمپرمقدار چرخش : ۳۲۰ درجهسازگار با تمامی ورژن های بلوتوث

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT-0G

پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT-0G

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای گوشی های با عرض ۹۲ میلیمتردارای پایه های محکم برای نگهداری موبایل
  • جنس
    ABS+PC
  • سایر توضیحات
    تعداد محور : ۳وزن مجاز موبایل : ۲۵۰ گرمباتری : ۲۲۰۰ میلی آمپرمقدار چرخش : ۳۲۰ درجهسازگار با تمامی ورژن های بلوتوث

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پایه مونوپاد ایکس او مدل SS08

پایه مونوپاد ایکس او مدل SS08

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۶×۴۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • مناسب برای
    گوشی موبایل
  • جنس
    abs
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پایه مونوپاد پرووان مدل PMO712

پایه مونوپاد پرووان مدل PMO712

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۳x40x194 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای
    سیستم عامل های اندروید و iOs
  • جنس
    Stainless steel
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ
  • سایر توضیحات
    دارای LED برای نوردهی در مکان های کم نوردارای سه پایه برای ایستادن رو سطح صافدارای ریموت عکاسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پایه مونوپاد مدل R1

پایه مونوپاد مدل R1

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مناسب برای
    عکاسی و فیلمبرداری سلفی
  • جنس
    پلاستیک و فلز
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ
  • سایر توضیحات
    هنگام بازدید از یک موزه یا یک بنای تاریخی قطعاً شما ترجیح می‌دهید که تصاویر واضح‌تری از فضای اطراف خود داشته باشید و به همین دلیل دیگر سلفی گرفتن با دستان خالی گزینه‌ای مناسب برای این نوع از عکاسی نیست. مونوپاد ها برای هم‌چین شرایطی گزینه‌ای عالی هستند.اما حمل مونوپاد ها را می‌توان مشکل عمده آن‌ها دانست که اغلب از وزن زیادشان ناشی می‌شود،بسیاری از افراد هستند که از گوشی خود برای تماس‌تصویری، آموزش تصویری، شرکت در ویدیو کنفرانس، لایو در شبکه‌های اجتماعی، ضبط کلیپ و مواردی از این دست استفاده‌های بسیار زیادی می‌کنند. برای این موضوع این افراد همیشه به دنبال جایی یا جایگاهی هستند که گوشی خود را در آن قرار دهند و گوشی به صورت ثابت و بدون حرکت باشد تا حاصل کار آن‌ها تصویری بدون لرزش و با کادربندی خوبی از آب درآید. برای به‌دست آمدن این ویژگی‌ها می‌توانید از سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل R1 استفاده کنید. این هولدر دارای سه عدد پایه است که باعث تثبیت گوشی می‌شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گوشی را روی این پایه تنظیم کنید و در پشت میز خود بنشینید و به کار خود بپردازید یا آن را روی میز قرار دهید و ایستاده به آموزش بپردازید. گفتنی است این محصول برای گوشی‌هایی تا اندازه ۶.۵ اینچ مناسب خواهد بود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پایه مونوپاد یوسمز مدل us-zb052

پایه مونوپاد یوسمز مدل us-zb052

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • مناسب برای
    عکس برداری سلفی
  • جنس
    پلاستیک و فلز
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    اگر به دنبال یک دسته سلفی جمع و جور جیبی و با کیفیت میگردید که دارای ریموت عکس برداری روی خود دسته باشد پیشنهاد میشود یک بار هم که شده از محصولات یوسامز خریداری کنید۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پایه مونوپاد یسیدو مدل SF14

پایه مونوپاد یسیدو مدل SF14

مشخصات

  • مناسب برای
    عکاسی و فیلم برداری سلفی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پایه مونوپاد مدل L15

پایه مونوپاد مدل L15

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۱۰x60x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای گرفتن عکس از طبیعت و دیگران و خود بدون نیاز به فرد دیگری
  • جنس
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ
  • سایر توضیحات
    همراه با نور پرکننده دوبل جداشدنی + موقعیت ۹ (سه رنگ)ارتفاع: ۱۰۷۰ میلی متریسه پایه تقویت شده + بلوتوث سلفیچرخش: ۳۶۰ درجهپشتیبانی: اندروید و iOS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پایه مونوپاد یانتنگ مدل ۱۲۸۸

پایه مونوپاد یانتنگ مدل 1288

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۳۰x70x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • مناسب برای
    اندرویدی نسخه ۴.۳ به بالا و آیفون با نسخه iOS 6.0 به بالا با سایز صفحه‌نمایش تا ۵.۵ اینچ و دوربین‌های عکاسی(از طریق پیچ استاندارد ۱/۴ اینچ)
  • جنس
    آلمینیوم
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    متشکل از ۴ تکه تلسکوپی (نحوه باز شدن: گیره‌ای) – حداکثر طول: ۱۲۵ سانتی‌متر – حداقل طول: ۴۲.۵ سانتی‌متر – دارای بند دستی – قابلیت شارژ ریموت از طریق کابل microUSB – قابل استفاده با گوشی‌های موبایل – قابلیت زوم با دستگاه های با سیستم عامل iOS سازگاری ندارد – قابل استفاده با دوربین‌های دیجیتال کامپکت – دارای ریموت کنترل با قابلیت قرار گیری و اتصال به دسته مونوپاد – دارای آیینه ای کوچک بر روی قسمت نگهدارنده گوشی برای کادربندی بهتر – قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تنظیم قسمت نگهدارنده گوشی در زوایای مختلف – برای عکاسی می بایست برنامه دوربین توسط خود کاربر فعال شود – درصورتیکه دکمه زوم برای برخی از گوشی های اندرویدی کار نکرد، باید به قسمت تنظیمات دکمه صدا مراجعه کنید و آن را در حالت زوم قرار دهید(Volume Button Key) – قابلیت استفاده با گوشی موبایل و دوربین های عکاسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مونوپاد مدل Selfie Stick

مونوپاد مدل Selfie Stick

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    اتصال از طریق جک ۳.۵ میلیمتری به انواع گوشی های اندروید و iosبه طول ۷۸ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پایه مونوپاد مدل R1S-LED

پایه مونوپاد مدل R1S-LED

مشخصات

  • مناسب برای
    انواع گوشی موبایل تا ۶.۵ اینچ
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    -جنس بدنه آلومینیوم و پلاستیک -دارای گریپ‌های نرم برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی گوشی -قابلیت قفل کردن و ثابت نگه داشتن قسمت نگهدارنده ی گوشی -دارای ریموت کنترل بلوتوثی – دارای چراغ ال ای دی قابل شارژ -دارای پایه ای با قابلیت نصب ریموت کنترل بر روی دسته مونوپاد -قابلیت استفاده به صورت سه‌پایه و جایگیری ثابت با توانایی حفظ تعادل -خوش‌دست -قابلیت تنظیم گیره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پایه مونوپاد یانتنگ مدل YT_1288

پایه مونوپاد یانتنگ مدل YT_1288

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برایاندرویدی نسخه ۴.۳ به بالا و آیفون با نسخه iOS 6.0 به بالا با سایز صفحه‌نمایش تا ۵.۵ اینچ و دوربین‌های عکاسی(از طریق پیچ استاندارد ۱/۴ اینچ)
  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده با گوشی موبایل و دوربین های عکاسیدارای ریموت برای عکاسی، دارای آیینه ای کوچک بر روی قسمت نگهدارنده گوشی برای کادربندی بهتر،قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تنظیم قسمت نگهدارنده گوشی در زوایای مختلف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پایه مونوپاد مدل XT-02P100cm

پایه مونوپاد مدل XT-02P100cm

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۰۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مناسب برای
    اندرویدی نسخه ۴.۳ به بالا و آیفون با نسخه iOS 6.0 به بالا
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    – دارای ریموت کنترل با قابلیت قرار گیری و اتصال به دسته مونوپاد- قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تنظیم قسمت نگهدارنده گوشی در زوایای مختلف- قابل استفاده با گوشی‌های موبایل- حداکثر طول: ۱۰۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پایه مونوپاد ریمکس مدل P13

پایه مونوپاد ریمکس مدل P13

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۳ گرم
  • مناسب برای
    گوشی های اندرویدی وآیفونی از عرض ۶.۵ سانت تا ۹ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    ۳ درجه حرارت رنگ و ۹ سطح روشناییپایه تلسکوپی ۷ سگمنتی تاشومیله فولادی ضد زنگ یکپارچهریموت بلوتوثچرخش ۳۶۰ درجهچراغ دوبلکوچک و تاشوآسان برای حمل و نقلقابلیت استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی،لایو استریم ها،چت های تصویری، ویدئو چتها ،کنفرانس ها،هلدر رومیزی و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مونوپاد استند مدل XT-02

مونوپاد استند مدل XT-02

مشخصات

  • مناسب برای
    دستگاهی با عرض تقریبی ۶ سانتی متر تا تقریبا ۸.۷ سانتی متر
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    متناسب با اکثر گوشی های موجود در بازار، این مونوپاد دو عملکرد را انجام می دهد: یک پایه سلفی و یک سه پایه که می توانید آن را روی یک سطح صاف قرار دهید سر قابل تنظیم و قایل چرخش ۳۶۰ درجه، امکان موقعیت مناسب دستگاه را فراهم می کند شامل کنترل از راه دور است که به لطف آهنربا به بدنه متصل می شود به لطف اتصال بلوتوث ، از اتصال سیمهایی که می توانند به سوکت تلفن هوشمند آسیب برسانند ، جلوگیری خواهید کرد بدون نیاز به نرم افزار اضافی است سبک و حمل آن آسان است، مناسب برای سفرها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پایه مونوپاد گوشی موبایل مدل A32

پایه مونوپاد گوشی موبایل مدل A32

مشخصات

  • ابعاد:
    ۸۰۰X3X3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۶ گرم
  • مناسب برای
    انواع گوشی ها
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    بدون ریموت عکاسی سری قابل چرخشطول ۸۰cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سه پایه مونوپاد ریمکس مدل P-13

سه پایه مونوپاد ریمکس مدل P-13

مشخصات

  • مناسب برای
    سلفی، لایو، تماس تصویری
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    این محصول هم زمان قابل استفاده به عنوان مونوپاد و هم سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پایه مونوپاد یانتنگ مدل VCT-1388

پایه مونوپاد یانتنگ مدل VCT-1388

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۲۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • مناسب برای
    تلفن همراه و تبلتدوربین تا حداکثر وزن ۵۰۰ گرم
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    دارای ریموت کنترلدارای کیف حملنگهدارنده تلفنحداکثر ظرفیت بار ۰.۵ کیلوگرمطول تاشو ۴۲ سانتی مترحداکثر طول استفاده ۱۲۳ سانتی متروزن بسته بندی ۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پایه مونوپاد مدل CT-3888

پایه مونوپاد مدل CT-3888

مشخصات

  • مناسب برای
    کلیه گوشی های موبایل و دوربین عکاسی
  • جنس
    آلومینیوم و پلاستیک ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مونوپاد استند مدل P10

مونوپاد استند مدل P10

مشخصات

  • مناسب برای
    دستگاهی با عرض تقریبی ۶ سانتی متر تا تقریبا ۷.۷ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    متناسب با اکثر گوشی های موجود در بازار، این مونوپاد دو عملکرد را انجام می دهد: یک پایه سلفی و یک سه پایه که می توانید آن را روی یک سطح صاف قرار دهید سر قابل تنظیم و قایل چرخش ۳۶۰ درجه، امکان موقعیت مناسب دستگاه را فراهم می کند شامل کنترل از راه دور است به لطف اتصال بلوتوث ، از اتصال سیمهایی که می توانند به سوکت تلفن هوشمند آسیب برسانند ، جلوگیری خواهید کرد بدون نیاز به نرم افزار اضافی است سبک و حمل آن آسان است، مناسب برای سفرها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مونوپاد مدل Selfie Stick 3

مونوپاد مدل Selfie Stick 3

مشخصات

  • مناسب برای
    انواع گوشی موبایل
  • سایر توضیحات
    اتصال از طریق جک ۳.۵ میلیمتری به انواع گوشی های اندروید و ios

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پایه مونوپاد یانتنگ مدل ۱۲۸۸ به همراه ۳ پایه یونومیت

پایه مونوپاد یانتنگ مدل 1288 به همراه 3 پایه یونومیت

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای گوشی های تا ۶.۵ اینچ
  • جنس
    پلاستیک و فلز
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده با دوربین‌های دیجیتال کامپکت- قابلیت استفاده با گوشی موبایل و دوربین های عکاسی- دارای آیینه ای کوچک بر روی قسمت نگهدارنده گوشی برای کادربندی بهتر- قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و تنظیم قسمت نگهدارنده گوشی در زوایای مختلف- متشکل از ۴ تکه تلسکوپی (نحوه باز شدن: گیره‌ای)- قابلیت شارژ ریموت از طریق کابل microUSB- دارای بند دستیهمچنین با توجه به نوع سه پایه ، کنترل و اعتدال این مونوپاد بیشتر شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مونوپاد شیائومی مدل Mi Selfie Stick Tripod

مونوپاد شیائومی مدل Mi Selfie Stick Tripod

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی های دارای سیستم عامل اندروید ۴.۳ یا iOS 5.0 و بالاتر
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    -جنس بدنه آلومینیوم و پلاستیک-دارای گریپ‌های نرم برای جلوگیری از ایجاد خط و خش روی گوشی-قابلیت قفل کردن و ثابت نگه داشتن قسمت نگهدارنده ی گوشی-دارای ریموت کنترل بلوتوثی با قابلیت شارژ با کابل های اندرویدی استاندارد-دارای پایه ای با قابلیت نصب ریموت کنترل بر روی دسته مونوپاد-دارای نشانگرهای LED برای نمایش وضعیت ریموت کنترل-قابلیت استفاده به صورت سه‌پایه و جایکیری ثابت با توانایی حفظ تعادل بهتر از محصولات مشابه-خوش‌دست-قابلیت تنظیم گیره- طول دسته در حالت جمع شده: ۱۹ سانتی متر- طول دسته در حالت باز: ۴۲ سانتی متر – وزن: ۱۵۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT-0G

پایه مونوپاد باسئوس مدل SUYT-0G

مشخصات

  • مناسب برای
    انواع گوشی موبایل
  • جنس
    ABS
  • سایر توضیحات
    قابلیت چرخش دوربین در سه محور به صورت ۳۶۰ درجهقابلیت هدایت و تنظیم گیره با جوی‌استیک (Joystick)امکان استفاده با یک دستتحمل وزن ۲۵۰ گرممدت زمان نگهداری شارژ باتری: ۱۲ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پایه مونوپاد اولانزی مدل BG_3

پایه مونوپاد اولانزی مدل BG_3

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای دوربین های ورزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پایه مونوپاد یانتنگ مدل JP-AB به همراه ریموت

پایه مونوپاد یانتنگ مدل JP-AB به همراه ریموت

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی تا سایز ۶ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مونوپاد مدل Z07-1

مونوپاد مدل Z07-1

مشخصات

  • مناسب برای
    عکاسی و فیلمبرداری بصورت سلفی
  • جنس
    فلز و پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پایه مونوپاد مک دودو مدل SS-1770

پایه مونوپاد مک دودو مدل SS-1770

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۰×۳۷×۲۰۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹۴ گرم
  • مناسب برای
    سلفی
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم + پلاستیک ABS

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مونوپاد مدل Z07-1

مونوپاد مدل Z07-1

مشخصات

  • مناسب برای
    عکس های سلفی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مونوپاد گوشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جوراب ورزشی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا