ابزار سلامت

دستکش لاتکس، راهنمای خرید دستکش لاتکس شیشه‌ای و مشکی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستکش لاتکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

دستکش لاتکس اغلب به عنوان یک اقدام احتیاطی ایمنی دست هنگام تمیز کردن، پخت و پز، شستن، انجام هر گونه کار مکانیکی یا الکتریکی، استفاده از مواد شیمیایی خشن، استفاده از ابزارهای تیز و در تمام نقاط شرایط کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستکش لاتکس برای تمیز نگه داشتن دست‌ها و ایمن نگه داشتن آن‌ها از بریدگی‌ها، جای جوش، باکتری‌ها، میکروب‌ها و هر نوع عفونت در زندگی روزمره استفاده می‌شوند. برای اطمینان از ایمنی و بهداشت مناسب دست، انتخاب نوع مناسب دستکش لاتکس با توجه به نیازهای شما ضروری است. بنابراین مهم است که قبل از خرید مناسب ترین دستکش یکبار مصرف، مواد، کیفیت، اندازه، قیمت، دوام و بسیاری از خواص دیگر را بررسی کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستکش لاتکس را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستکش لاتکس آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستکش لاتکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

دستکش لاتکس چیست و چه کاربردی دارد؟

دستکش‌های لاتکس با استفاده از لاستیک طبیعی ساخته می‌شوند و مدت زیادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرند. آن‌ها بادوام و در عین حال راحت هستند و حتی در حرکت دست انعطاف پذیری دارند. آن‌ها همچنین محافظت خوبی در برابر عفونت‌ها دارند. قبل از خرید یک جفت دستکش لاتکس مطمئن شوید که به لاتکس حساسیت ندارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماسک تنفسی

انواع دستکش یکبار مصرف:

  1. دستکش وینیل: دستکش‌های وینیل که برای استفاده کوتاه‌مدت طراحی شده‌اند، یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای لاتکس ارائه می‌کنند و در عین حال یک مانع موقت مؤثر در برابر آلاینده‌های بیولوژیکی ایجاد می‌کنند. دستکش‌های وینیل که از رزین‌های PVC مصنوعی به دست می‌آیند، خطر آلرژی مشابه جایگزین‌های لاتکس یا لاستیک طبیعی را ندارند و آن‌ها را به گزینه‌ای جذاب برای تهیه غذا و ایمنی کارکنان تبدیل می‌کند. دستکش‌های پودری به آرامی با نشاسته ذرت تغذیه می‌شوند و قرار دادن آن ها روی دست را آسان تر می کند. انتخاب دستکش‌های پودری در مقابل دستکش‌های بدون پودری یک اولویت است.
  2. دستکش پلی: دستکش‌های پلی اتیلن با ارائه بهترین اقتصاد به عنوان یک راه حل ارزان قیمت برای ایجاد مانع بین دستان خالی و غذا عمل می‌کنند. همراه با شیوه‌های مناسب شستشوی دست، دستکش‌های پلی می‌توانند به حفظ یک محیط بهداشتی عاری از بیماری‌های ناشی از غذا کمک کنند. بافت منحصربه‌فرد دستکش‌های ریخته‌گری شده پلی که در وب سایت کیمیک فروخته می‌شود، تناسب بهتری را ارائه می‌دهد و در هنگام خیس شدن احتمال لغزش کمتری دارد. طراحی گشاد برای تعویض مکرر دستکش آسان است.
  3. دستکش لاتکس: دستکش‌های لاتکس ترکیبی بی نظیر از راحتی و محافظت را ارائه می دهند. این دستکش‌ها که در برابر سوراخ شدن مقاوم هستند، به عنوان یک مانع بهینه در برابر آلاینده‌های بیولوژیکی عمل می‌کنند. لاتکس همچنین به طور گسترده‌ای در نظر گرفته می شود که بهترین تناسب را در بین هر دور ریختنی ارائه می‌دهد. نگرانی‌های مربوط به آلرژی همچنان بزرگترین عیب لاتکس در تهیه غذا است، به همین دلیل است که این دستکش ها برای استفاده در سرایداری توصیه می‌شوند. سه ایالت محدودیت‌های فعالی برای استفاده از دستکش لاتکس در موسسات خدمات غذایی دارند: آریزونا، اورگان و رود آیلند.
  4. دستکش نیتریل: نیتریل که به عنوان بهترین جایگزین برای لاتکس در نظر گرفته می‌شود، همچنان محبوبیت خود را افزایش می‌دهد. نیتریل مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر بسیاری از مواد شیمیایی رایج دارد و نسبت به همتایان لاتکس و وینیل خود در برابر سوراخ شدن مقاوم‌تر است. دستکش‌های نیتریل نیز فاقد لاتکس و پروتئین هستند و استفاده از آن‌ها را برای همگان بدون نگرانی از آلرژی ایمن می‌سازد.

دستکش های لاتکس چگونه ساخته می شوند؟

در کارخانه، مایع لاتکس بیشتر با مواد شیمیایی در فرآیندی به نام “ترکیب” پردازش می‌شود. ترکیب لاتکس آماده برای فرآیند غوطه وری را تثبیت و تقویت می‌کند. در طی فرآیند غوطه وری، فرم دهنده‌های دستی سرامیکی تمیز ابتدا در یک مخزن منعقد کننده فرو می‌روند که دارای دو عملکرد است:

  1. این امکان را فراهم می‌کند تا محلول لاتکس روی دستگاه فرم دهنده دستی جمع شود.
  2. این امکان را فراهم می‌کند که دستکش‌های شکل گرفته بدون آسیب رساندن به لایه لاتکس از روی دست جدا شوند.

سپس فرم دهنده دستی در محلول لاتکس فرو می رود و پس از آن لاتکس پخته شده و شروع به ژل شدن می‌کند. پروتئین اضافی با فرو بردن شکل دهنده‌های دستکش در مخازن آب (آبشویی) حذف می‌شود، سپس به دنبال آن مهره‌ها غلت می‌زنند. در نهایت، دستکش‌ها وارد فرآیند ولکانیزاسیون می‌شوند که از گرما برای اتصال متقابل زنجیره‌های پلیمری استفاده می‌کند که به فیلم خاصیت ارتجاعی و استحکام بیشتری می‌دهد. بسته به نوع پایان دستکش ممکن است تحت پردازش بیشتری قرار گیرد. به عنوان مثال کلر، دو کلر، پوشش پلیمری، آلوئه ورا. دستکش‌ها از فرم دهنده‌ها جدا می‌شوند و برای چرخه غوطه وری بعدی تمیز می‌شوند.

چگونه بفهمم که به لاتکس حساسیت دارم؟

علائم آلرژی به لاتکس در افراد مختلف و با شدت آلرژی متفاوت است، اما مشکلات رایجی که ایجاد می‌شود شامل کهیر، خارش، قرمزی فوری و در موارد شدیدتر تنگی نفس است. اگر متوجه این مشکلات شدید، برای تایید آلرژی به دنبال راهنمایی پزشکی باشید و از استفاده از دستکش لاتکس خودداری کنید. در عوض انواع نیتریل یا مصنوعی را انتخاب نمائید.

سه نوع اصلی آلرژی مرتبط با دستکش وجود دارد:

  1. کهیر تماسی – نوع I: این یک واکنش آلرژیک سیستمیک به پروتئین‌های لاتکس طبیعی لاستیک است. علائم شامل کهیر، رینیت، ورم ملتحمه، آسم و در موارد شدید آنافیلاکسی و افت فشار خون است.
  2. درماتیت تماسی آلرژیک – نوع IV: این یک واکنش حساسیت مفرط است و معمولاً در پوستی که با دستکش در تماس بوده است، موضعی می‌شود. به طور کلی واکنشی به مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید دستکش و معمولاً به مواد شیمیایی از نوع “شتاب دهنده” است که در دستکش‌های لاتکس و نیتریل استاندارد استفاده می‌شود. علائم شامل بثورات قرمز یا اریتم و خارش است.
  3. درماتیت تماسی تحریک کننده: این یک تحریک پوستی است که پاسخ سیستم ایمنی بدن را درگیر نمی‌کند. عواملی که باعث خشکی و آسیب به پوست می‌شوند، از جمله اثر ساینده و خشک کننده پودر دستکش ایجاد می‌شود. علائم شامل خشکی و قرمزی است. کسانی که این نوع واکنش را دارند باید از لاتکس اجتناب کنند و دستکش‌های یکبار مصرف بدون پودر را انتخاب کنند.

ما طیف گسترده‌ای از دستکش‌های نیتریل و دستکش‌های مصنوعی را در سایت کیمیک موجود می‌کنیم تا مطمئن شویم که شما ایمن و راحت می‌مانید.

آیا دستکش‌های لاتکس برای مصارف پزشکی و جراحی ایمن هستند؟

دستکش‌های جراحی معمولاً از لاتکس ساخته می‌شوند و به‌طور ویژه برای استفاده در طی مراحل جراحی طراحی شده‌اند. آن‌ها استریل شده و به صورت جداگانه بسته بندی می‌شوند تا خطر عفونت یا آلودگی متقاطع بین بیمار و اعضای تیم جراحی به حداقل برسد.

دستکش‌های جراحی کمی متفاوت از انواع دیگر دستکش‌های پزشکی هستند. برخلاف دستکش‌هایی که برای معاینه و استفاده عمومی طراحی شده‌اند، دستکش‌های جراحی قبل از استفاده تحت فرآیندهای استریلیزاسیون دقیق قرار می‌گیرند. آن‌ها همچنین تمایل دارند تناسب محکم تری داشته باشند تا جراح حساسیت و دقت بیشتری در طول یک عمل داشته باشد. آن‌ها همچنین با استاندارد بالاتری نسبت به سایر دستکش‌های پزشکی ساخته شده‌اند تا حداکثر محافظت را در برابر پارگی ارائه دهند.

تمام دستکش‌های جراحی باید با استانداردهای درجه پزشکی و همچنین الزامات استاندارد بریتانیا (BS) مطابقت داشته باشند.

دستکش‌های جراحی قبلاً حاوی پودر بودند که سبب می‌شد راحت‌تر پوشیده شوند. این دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، زیرا تالک و سایر پودرها می توانند باعث ایجاد مشکلاتی با آلودگی و کنترل عفونت در طی مراحل جراحی شوند.

دستکش‌های لاتکس برای استفاده در صورتی توصیه می‌شود که استفاده ‌کننده به احتمال زیاد با خون تماس داشته باشد زیرا سطح بالایی از محافظت فکر و تناسب دستکش ارائه می‌دهد.

چرا دستکش‌های لاتکس پودری هستند؟

دستکش‌های لاتکس در دو نوع پودری و بدون پودر موجود هستند. پودر مخصوصاً زمانی که دست‌ها مرطوب می‌باشند به پوشیدن کمک می‌کند، با این حال، پودر عوارضی ایجاد می‌کند و استفاده از آن در NHS ممنوع شده است. علاوه بر این، پودر می تواند حاوی پروتئین لاتکس باشد و مشکلات را برای کسانی که به لاتکس حساسیت دارند تشدید کند. دستکش‌های لاتکس بدون پودر دارای پوشش پلیمری هستند و سطح آن‌ها برای کمک به پوشیدن پوشش داده می‌شود.

به چه اندازه‌ای از دستکش لاتکس نیاز داریم؟

بیشتر دستکش‌های لاتکس در اندازه‌های مختلف از XS تا XL موجود هستند. ایده خوبی است که دستکش‌هایی کمی بزرگ‌تر از حد مورد نیاز خریداری کنید تا مطمئن شوید که بیش از حد کشیده نمی‌شوند و آن‌ها را مستعد پارگی یا سوراخ نمی‌کنند.

راهنمای خرید دستکش لاتکس:

  • بزرگ‌ترین توصیه‌ای که از متخصصان پزشکی می‌بینیم این است که دستکش‌های لاتکس راهی آسان برای بازگشت به زندگی عادی خود ندانیم. آن‌ها جایگزینی برای شستن دست‌ها، استفاده از ضدعفونی کننده دست یا انجام هر یک از اقدامات ایمنی مهم دیگری که این روزها انجام می دهیم، نیستند.
  • دکتر امش آدالجا، محقق ارشد مرکز امنیت سلامت جانز هاپکینز، به تودی شو گفت: «دستکش‌های لاتکس می‌توانند به راحتی پاره شوند… آن‌ها برای بیرون رفتن، دویدن از پله‌ها و انجام کارهای روزمره طراحی نشده‌اند. وقتی صحبت از پمپاژ گاز یا هر چیز دیگری به میان می آید خیلی بادوام نیستند … آن‌ها سوراخ می شوند و برای پوشیدن در حین فعالیت‌ها و زندگی روزمره نیستند. حتی به عنوان یک پزشک، من تمام دستکش‌هایم را پاره می‌کنم.
  • همچنین باید بدانید که ویروس کرونا چگونه گسترش می‌یابد، زیرا دستکش‌ها در برابر هر روشی محافظت نمی‌کنند. آلین هولمز، یک RN در نیوجرسی، به Today گفت که ویروس از طریق مخاط و قطرات آبی که افراد منتشر می‌کنند، پخش می‌شود و “آن قطرات حدود چهار یا پنج فوت می‌روند و سپس به زمین می‌ریزند. پوشیدن دستکش لزوماً این کار را نمی‌کند.

به همین دلیل است که من هر جفت دستکش را بعد از استفاده دور می‌اندازم و مراقب هستم که از دست زدن به قسمت‌های بیرونی دستکش خودداری کنم. قسمت آخر بسیار بزرگ است، همانطور که Adajla گفت افراد احتمالاً هنگام پوشیدن دستکش صورت خود را لمس می‌کنند، که شما نباید انجام دهید. با دستکش یک فلفل تند را باز نمی‌کنید و با نوک انگشتان دستکش به چشمانتان ضربه نمی زنید درست است؟

در نهایت، ما دستورالعمل‌های صحیح برداشتن دستکش را مستقیماً از CDC دریافت کرده‌ایم.

نحوه بیرون آوردن دستکش لاتکس از دست:

  • پوست برهنه خود را با قسمت بیرونی دستکش لمس نکنید.
  • با استفاده از یک دستکش، دستکش دیگر را از پایه در مچ دست بکشید.
  • دستکش را از بدن خود جدا کنید و آن را به سمت بیرون بکشید.
  • آن دستکش را در دستی که هنوز دستکش دارد نگه دارید.
  • با استفاده از دستی که در دستکش نیست، با قرار دادن انگشتان خود در داخل دستکش، دستکشی را که می‌پوشید جدا کنید.
  • دستکش دوم را بیرون بکشید و هر دو را به درستی دور بیندازید.

دستکش لاتکس را از کجا می‌توان خریداری کرد؟

در انتهای این مقاله لیست انواع دستکش‌های لاستیکی را مشاهده خواهید کرد. در حالی که می‌توانید دستکش‌های لاتکس زرد را در داروخانه‌های محلی خود پیدا کنید، آن‌ها تنها گزینه نیستند. اگر دستکش‌های نیتریل را می‌بینید، آن‌ها گزینه خوبی هستند زیرا دوام قوی‌تری نسبت به دستکش‌های لاتکس دارند، اما همچنان از درجه بالایی از محافظت در برابر ویروس‌ها برخوردارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پالس اکسیمتر

نکات مهم هنگام خرید دستکش لاتکس:

  1. مواد: مهمترین عاملی که باید در نظر گرفت جنس دستکش یکبار مصرف است. دستکش هایی که تصمیم به خرید دارید باید از مواد با کیفیت و مناسب برای نوع کار یا هدف استفاده شما باشد.
  2. کیفیت: اگرچه یکبار مصرف است، اما دستکش هایی که خریداری می‌کنید باید با استفاده از مواد با کیفیت خوب ساخته شوند. در حین استفاده باید محافظت کامل را بدون هیچ گونه خرابی ارائه دهد در غیر این صورت، هدف استفاده از دستکش از بین می‌رود.
  3. هزینه: هزینه یکی دیگر از موارد مهمی است که هنگام خرید دستکش یکبار مصرف باید در نظر گرفته شود. هزینه دستکش یکبار مصرف می تواند با توجه به کیفیت و همچنین کمیت دستکش یکبار مصرف متفاوت باشد. بنابراین، قبل از خرید مجموعه‌ای از دستکش‌های یکبار مصرف، باید یک مقایسه کامل انجام شود.
  4. تناسب و راحتی: دستکش یکبار مصرفی که خریداری می‌کنید باید اندازه دقیقی داشته و مناسب باشد. مناسب بودن دستکش عامل مهمی است، زیرا تناسب مناسب باعث راحتی، انعطاف پذیری و حتی تنفس دستان شما می شود.
  5. حفاظت: هدف از خرید مجموعه‌ای از دستکش های یکبار مصرف هر چه باشد. آن‌ها چه برای اهداف ایمنی یا بهداشتی باشند باید از دستان شما محافظت کامل کنند و برای اطمینان از این امر ضخامت، استحکام کششی و مقاومت در برابر پارگی و سوراخ شدن را تضمین می‌کند.
  6. درجه خدمات: همیشه ایده خوبی است که درجه خدمات دستکش یکبار مصرفی را که قصد خرید آن را دارید بررسی کنید. دستکش‌ها برای مصارف صنعتی خاص ساخته شده‌اند و بر این اساس درجه بندی شده‌اند. شما باید خرید دستکش را بر اساس صنعت یا کاری که برای آن به دستکش نیاز دارید ترجیح دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید دستکش لاتکس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستکش لاتکس ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستکش لاتکس مدل OP-PERFECT سایز لارج بسته ۲۵ عددی

دستکش لاتکس مدل OP-PERFECT سایز لارج بسته 25 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x23x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستکش لاتکس بیومکس مدل ۰۱M سایز مدیوم بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس بیومکس مدل 01M سایز مدیوم بسته 100 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستکش لاتکس شیک کد M50 سایز مدیوم مجموعه ۵ عددی

 دستکش لاتکس شیک کد M50 سایز مدیوم مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    شامل ۵ بسته ۱۰ عددیسایز مدیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستکش لاتکس شیک کد M40 سایز مدیوم مجموعه ۴ عددی

 دستکش لاتکس شیک کد M40 سایز مدیوم مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    شامل ۴ بسته ۱۰ عددیسایز مدیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستکش جراحی لاتکس پهاتاف مدل ۰۱ سایز ۶.۵ بسته ۲ عددی

دستکش جراحی لاتکس پهاتاف مدل 01 سایز 6.5 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    این دستکش یکبار مصرف می‌باشد . یک جفت در هر بسته است. غیرقابل استریل مجدد می‌باشد .این دستکش با با اتیلن اکسید استریل شده‌است . بهتر است در دمای ۰ الی ۴۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستکش لاتکس اوپی پرفکت مدل SML سایز اسمال- مدیوم- لارج بسته ۳ عددی

دستکش لاتکس اوپی پرفکت مدل SML سایز اسمال- مدیوم- لارج بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    بسته بندی شامل: ۱ بسته ۱۰۰ عددی دستکش لاتکس سایز اسمال- یک بسته ۱۰۰ عددی دستکش لاتکس سایز مدیوم و ۱ بسته ۱۰۰ عددی دستکش لاتکس سایژ لارج می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستکش لاتکس سریکس مدل ۰۱XS سایز اسمال بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس سریکس مدل 01XS سایز اسمال بسته 100 عددی

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستکش لاتکس کرنبری مدل SIGMA سایز XLarge بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس کرنبری مدل SIGMA سایز XLarge بسته 100 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷*۱۲*۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۵ گرم
  • نحوه عملکرد
    مکانیکی
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستکش جراحی لاتکس مدی اسمارت مدل ۰۱ سایز ۷ بسته ۵ عددی

دستکش جراحی لاتکس مدی اسمارت مدل 01 سایز 7 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x20x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستکش لاتکس سینوا مدل دیبا سایز مدیوم بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس سینوا مدل دیبا سایز مدیوم بسته 100 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستکش لاتکس شیک کد M100 سایز مدیوم مجموعه ۱۰ عددی

 دستکش لاتکس شیک کد M100 سایز مدیوم مجموعه 10 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    شامل ۱۰ بسته ۱۰ عددیسایز مدیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستکش لاتکس اینتکو مدل نیتریل سایز مدیوم بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس اینتکو مدل نیتریل سایز مدیوم بسته 100 عددی

مشخصات

  • جنس
    نیترایل
  • سایر توضیحات
    فاقد پودرفاقد لاتکسبسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستکش لاتکس کرنبری مدل SIGMA سایز small بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس کرنبری مدل SIGMA سایز small بسته 100 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷*۱۲*۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستکش لاتکس سریکس مدل ۰۱M سایز مدیوم بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس سریکس مدل 01M سایز مدیوم بسته 100 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستکش لاتکس شیک مدل L30 مجموعه ۳ عددی

دستکش لاتکس شیک مدل L30 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    شامل سه بسته ۱۰ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستکش جراحی لاتکس حریر مدل ۰۱ سایز ۸.۵ بسته ۵۰ عددی

دستکش جراحی لاتکس حریر مدل 01 سایز 8.5 بسته 50 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    سایز ۸.۵ بزرگترین سایز دستکش جراحی یعنی سایز لارج استضخامت بیشتر ساق جهت ایستایی بهتر دستکش هنگام عمل جراحیدارای ساق بلند جهت حفاظت بیشتر به هنگام جراحیاستریل، بدون بید، یکبار مصرفمناسب جهت جراحی های حساس (چشم، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و…)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستکش لاتکس اوپی پرفکت مدل اکسلنت سایز خیلی بزرگ بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس اوپی پرفکت مدل اکسلنت سایز خیلی بزرگ بسته 100 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    بدون پودر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستکش لاتکس شیک مدل ۱۰-L سایز لارج بسته ۱۰ عددی

دستکش لاتکس شیک مدل 10-L سایز لارج بسته 10 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    سایز لارج (L)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستکش لاتکس سینوا مدل دیبا سایز لارج بسته ۱۰ عددی

دستکش لاتکس سینوا مدل دیبا سایز لارج بسته 10 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستکش جراحی لاتکس حریر مدل ۰۲ سایز ۶.۵ بسته ۵۰ عددی

دستکش جراحی لاتکس حریر مدل 02 سایز 6.5 بسته 50 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    سایز ۶.۵ کوچکترین سایز دستکش جراحی یعنی سایز اسمال استضخامت بیشتر ساق جهت ایستایی بهتر دستکش هنگام عمل جراحیدارای ساق بلند جهت حفاظت بیشتر به هنگام جراحیاستریل، بدون بید، یکبار مصرفمناسب جهت جراحی های حساس (چشم، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی و…)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستکش لاتکس سریکس مدل ۰۱L سایز لارج بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس سریکس مدل 01L سایز لارج بسته 100 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۱۱×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستکش لاتکس شیک مدل ۱۰-M سایز مدیوم بسته ۱۰ عددی

دستکش لاتکس شیک مدل 10-M سایز مدیوم بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    سایز مدیوم (M)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستکش لاتکس اوپی پرفکت مدل ۰۱x سایز ایکس اسمال مجموعه ۲ عددی

دستکش لاتکس اوپی پرفکت مدل 01x سایز ایکس اسمال مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستکش لاتکس سریکس مدل ۰۱M سایز مدیوم بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس سریکس مدل 01M سایز مدیوم بسته 100 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۱۲×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستکش لاتکس سینوا مدل دیبا سایز لارج بسته ۱۰۰ عددی

دستکش لاتکس سینوا مدل دیبا سایز لارج بسته 100 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستکش جراحی لاتکس اچ دی مدل ۰۲ سایز ۷.۵

دستکش جراحی لاتکس اچ دی مدل 02 سایز 7.5

مشخصات

  • جنس
    لاتکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستکش لاتکس شیک مدل L20 کد ۲ مجموعه ۲ عددی

دستکش لاتکس شیک مدل L20 کد 2 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    شامل دو بسته ۱۰ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستکش جراحی لاتکس پهاتاف مدل ۰۱ سایز ۸ بسته ۲ عددی

دستکش جراحی لاتکس پهاتاف مدل 01 سایز 8 بسته 2 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    این دستکش یکبار مصرف می‌باشد . یک جفت در هر بسته است. غیرقابل استریل مجدد می‌باشد .این دستکش با با اتیلن اکسید استریل شده‌است . بهتر است در دمای ۰ الی ۴۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستکش لاتکس شیک کد M20 سایز مدیوم مجموعه ۲ عددی

 دستکش لاتکس شیک کد M20 سایز مدیوم مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    شامل دو بسته ۱۰ عددیسایز مدیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستکش جراحی لاتکس استریل حریر مدل ۰۱ سایز ۸ بسته ۵۰ عددی

دستکش جراحی لاتکس استریل حریر مدل 01 سایز 8 بسته 50 عددی

مشخصات

  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    دستکش جراحی لاتکس بدون پودر مدل اوپی پرفکت پریمیوم (OP-PERFECT Premium) ساخت شرکت دستکش حریر ایران می باشد. این نوع دستکش استریل بوده و برای جراحی مناسب می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستکش لاتکس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید غذای ماهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا