ابزار سلامت

ماسک تنفسی، راهنمای خرید انواع ماسک طبی، سه‌لایه، سه بعدی، N95

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماسک تنفسی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای حفظ سلامت انسان‌ها در جامعه ماسک تنفسی می‌باشد. همان طور که می‌دانید بیشتر بیماری‌هایی که انسان به آن‌ها مبتلا می‌شود، از طریق باکتری و ویروس از راه مجاری تنفسی مانند بینی و دهان وارد بدن انسان می‌شود. یکی از راه‌هایی که می‌تواند جلوی آلوده شدن به این باکتری‌ها و ویروس‌ها را بگیرد، استفاده از ماسک تنفسی است. البته به شرطی که از ماسک مناسب استفاده کنید و آن را درست روی صورت خود قرار دهید. اندازه ویروس‌ها نسبت به باکتری‌ها اندکی کوچکتر است بنابراین یک ماسک تنفسی معمولی نمی‌تواند جلوی آلوده شدن به ویروس را بگیرد و فقط قادر به دفع باکتری‌ها می‌باشد.

شاید تا چند سال پیش کمتر کسی از ماسک تنفسی استفاده می‌کرد و فرهنگ استفاده از ماسک تنفسی جا نیافتاده بود. اما امروزه با ورود گونه جدید کرونا ویروس و همه گیری جهان به این ویروس استفاده از ماسک تنفسی تنها روشی است که شما تا زمان واکسیناسیون می‌توانید برای جلوگیری از بیماری از آن استفاده کنید. ویروس کرونا و آنفولانزا هر دو بعد از سطوح از طریق هوا منتقل می‌شوند، یعنی شما برای پیشگیری یا باید بدن خود را در برابر ویروس واکسینه کنید و یا از ماسک تنفسی استاندارد استفاده نمائید. تصور کنید که اگر ماسک تنفسی وجود نداشت، بیشتر جمعیت جهان بر اثر بیماری کرونا از بین رفته بود. اما به لطف ماسک تنفسی و رعایت بهداشت همگانی در جهان این بیماری در حال ریشه کن شدن است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامت خود و جامعه احترام می‌گذارید و قصد خریداری کردن ماسک تنفسی دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار مفید به مشکل برخورد کرده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ماسک تنفسی آشنا کرده و بهشما عزیزان یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماسک تنفسی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از ماسک تنفسی چیست و چه کاربردی دارد؟

ماسک در واقع یک پوشش است که بینی دهان و چانه شما را به خوبی پوشش می‌دهد. ماسک معمولا به وسیله تعدادی کش روی صورت فیکس می‌شود. ماسک به گونه‌ای طرحی شده که فقط اجازه عبور هوا به داخل بینی و دهان را می‌دهد و سایر ذرات موجود در هوا مانند گرد و غبار، باکتری‌ها و ویروس‌ها را به خود جذب می‌کند و اجازه عبور آن‌ها به مجاری تنفسی شما را نمی‌دهد. امروزه ماسک‌های مختلفی با کاربردهای مختلف ساخته شده‌اند که در ادامه به شما تک تک آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تصفیه کننده هوا

تاریخچه استفاده از ماسک تنفسی:

اولین بار در اوخر قرن نوزدهم میلادی بود که ماسک روی کار آمد، در آن زمان پزشکان برای جلوگیری از آلودگی باکتریائی حین عمل جراحی از ماسک استفاده می‌کردند. البته در کشور چین از سال ۱۹۱۰ میلادی برای جلوگیری از آلوده شدن با بیماری طاعون مورد استفاده قرار گرفت. تقریبا چیزی در حدود هشت سال بعد با پیدایش بیماری آنفولانزا استفاده از ماسک همه‌گانی شد. بعد از فروکش کردن آنفولانزا تقریبا ماسک از میان برداشته شد تا اینکه در سال۲۰۰۲ میلادی ویروس سارس شیوع پیدا کرد و بعد از آن بیماری کرونا ثابت کرد که تنها راه مبارزه با ویروس‌ها رعایت بهداشت و استفاده از ماسک است.

انواع مدل‌های ماسک پزشکی:

  1. ماسک معمولی کش‌دار: این مدل ماسک برای محافظت یک طرفه در برابر آلودگی به کار می‌رود. شخصی که مدام سرفه و عطسه می‌کند، می‌تواند با استفاده از این ماسک بینی و دهان خود را بپوشاند و ویروس را به اطرافیان خود منتقل نکند. این مدل ماسک به وسیله کش به پشت گوش‌ها روی صورت نصب شده و به خوبی روی صورت چسبیده نمی‌شود.
  2. ماسک جراحی سه لایه: این مدل ماسک به وسیله بند روی صورت گره زده می‌شود و نسبت به ماسک‌های مشابه بیشتر روی صورت می‌چسبد. از ورود خون، ترشحات و ۹۵ درصد باکتری‌ها به بدن جلوگیری می‌کند. بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته هر فرد صورت خود را در هر ساعت چیزی در حدود ۱۹ تا ۲۳ مرتبه لمس می‌کند که این ماسک از تماس دست آلوده به دهان و بینی جلوگیری می‌کند.
  3. ماسک‌ فیلتردار N95: نوع دیگری از ماسک هستند که به خوبی قسمت زیادی از صورت را پوشش می‌دهند. این ماسک تقریبا تا ۹۵ درصد از ورود ویروس و ۱۰۰ درصد از وجود باکتری با مجاری تنفسی شما جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که افراد عادی بیش از ۴ ساعت نمی‌توانند از این ماسک استفاده کنند زیرا به ریه‌ها آسیب وارد می‌شود. بنابراین اگر با بیمار ارتباط مستقیم دارید، می‌توانید از این مدل ماسک استفاده کنید.
  4. ماسک‌ سه بعدی: همواره یکی از مشکلاتی که افراد موقع پوشیدن ماسک با آن رو به رو هستند و بیشتر به همین علت از ماسک استفاده نمی‌کنند، نداشتن فرمی زیبا است. ماسک سه بعدی با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود علاوه بر زیبایی تا حد زیادی از آلوده شدن شما به ویروس جلوگیری می‌کنند. این ماسک در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در بازار موجود است که شما می‌توانید به دلخواه آن را با لباس خود ست کنید.

از ماسک تنفسی چه مدت می‌توان استفاده کرد؟

به طور کلی از ماسک‌های معمولی به مدت ۲ ساعت و برای ماسک‌های فیلتردار یا همان N95 می‌توان به مدت ۸ ساعت استفاده نمود. البته به شرطی که ماسک فرم و حالت خود را از دست ندهد و به خوبی روی صورت چسبیده شود. در صورتی که ماسک فرم خود را از دست بدهد و احساس کنید از کناره‌ها نفس می‌دهد و یا با خون و آلودگی عفونی شده باشد، باید بلافاصله آن را تعویض نمائید.

آیا با زدن ماسک می‌توان از آلوده شدن به کرونا ویروس جلوگیری کرد؟

بله اگر شما از یک ماسک خوب و استاندارد استفاده کنید و به درستی آن را روی صورت خود نصب کنید تا حد زیادی می‌توانید جلوی انتقال این ویروس را بگیرید. زیرا این ویروس بیشتر از طریق قطرات تنفسی فرد آلوده منتقل می‌شود. یعنی اگر فرد آلوده هنگام عطسه و سرفه از ماسک استفاده کند، جلوی پخش شدن قطرات تنفسی در محیط گرفته می‌شود.

چه کسانی نیاز به استفاده از ماسک دارند؟

به طور کلی به علت اینکه خیلی از افراد ناقل بدون علامت هستند و می‌توانند ویروس را به دیگران منتقل کنند باید تمام افراد جامعه از ماسک استفاده کنند. کسانی هم که علائم شبیه سرماخوردگی دارند به هیچ عنوان نباید از منزل خارج شوند تا چرخه این بیماری به طور کلی متوقف شود. حتی شما با زدن ویروس هم تا پایان چرخه اپیدمی باید از ماسک استفاده کنید.

چه نوع ماسکی برای حفظ سلامتی مفید است؟

به طور کلی هر ماسکی می‌تواند از شما در برابر بیماری محافظت کند، البته به شرط اینکه فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید. اگر شما با فرد آلوده‌ای در تماس نیستید، نیاز به استفاده از ماسک فیلتر دار نیست و یک ماسک عادی هم کفایت می‌کند به شرط اینکه به خوبی صوری صورت چسبیده شود. اگر با فرد آلوده در تماس هستید، بهتر است یک ماسک فیلتر دار را استفاده کنید. ماسک فیلتر‌دار برای فرد آلوده به ویروس پیشنهاد نمی‌شود زیرا به راحتی ویروس را منتقل می‌کند.

مزایای استفاده از ماسک تنفسی:

  • از ورود گرد و غبار دود و ریزگردها به دستگاه تنفسی شما جلوگیری می‌کند، همان طور که می‌دانید علت بیشتر سرطان‌های ریه بعد از سیگار آلودگی هوا می‌باشد.
  • خیلی از بیماری‌ها از طریق باکتری منتقل می‌شوند، ماسک می‌تواند جلوی آلوده شدن و منتشر کردن بیماری‌های باکتریائی را بگیرد.
  • منشا بسیاری از بیماری‌های خطرناک و کشنده، ویروس است، مانند: آنفولانزا، سارس، کرونا و بیماری کشنده نیپا که از طریق ویروس منتقل می‌شود.‌ماسک می‌تواند جلوی انتقال ویروس را بگیرد و از شما محافظت کند.
  • شغل‌هایی هستند مانند جوشکاری که بعد از جوش زدن گاز سمی و سرطان‌زا تولید می‌کنند، استفاده از ماسک می‌تواند مانع انتقال این گازهای سمی به ریه شما شود. همچنین نجارها موقع برش زدن می‌توانند با ماسک مانع از ورود ریزگردها به درون ریه شوند.
  • رنگ‌ کارهای ساختمان و خودرو که برای رنگ کردن از پیستوله استفاده می‌کنند، معمولا مواد شیمیاییخطرناک مانند، تونر و رنگ را در هوا پراکنده می‌کنند. استفاده از ماسک جلوی ورود این مواد به ریه را می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز

نکات مهم هنگام خرید ماسک پزشکی:

  1. قیمت ماسک: یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید ماسک قیمت آن می‌باشد. هیچ گاه نباید از یک ماسک دست دوز ارزان انتظار داشت که جلوی آلوده شده شما به ویروس را بگیرد. قیمت ماسک‌های خوب و استاندارد معمولا بالاتر از یک ماسک معمولی است. پس با خرید ماسک‌های ارزان خداحافظی کنید زیرا از شما محافظت نخواهند کرد.
  2. نوع ماسک: انتخاب نوع ماسک بستگی به محلی دارد که در آن نیاز به استفاده از ماسک دارید. برای نانوایی سوپر مارکت و جاهایی که فاصله گذاری را می‌توان رعایت کرد و هوا به خوبی جریان دارد یک ماسک معمولی کفایت می‌کند. اما برای اداره و جاهای شلوغ باید از ماسک جراحی سه لایه استفاده کنید. اگر با فرد مشکوک در تماس هستید یا از بیمار آلوده به ویروس نگهداری می‌کنید، بهتر است از ماسک فیلتردار استفاده کنید.
  3. جنس ماسک: جنس ماسک باید از پارچه مخصوص آغشته به مواد نانو باشد تا توان دریافت باکتری‌ها و ویروس‌ها را داشته باشد. هیچ گاه یک ماسک مامان دوز یا پارچه‌ای از شما محافظت نمی‌کند. در کل ماسک شما باید سه لایه محافظ داشته باشد که هر یک از لایه‌ها جلوی ورود یک ماده خاص و باکتری و ویروس را بگیرد. ماسک‌های دست دوز فقط برای محکم کردن ماسک طبی مناسب هستند. هیچ وقت به خاطر زیبایی از ماسک استفاده نکنید.
  4. فیلتردار یا معمولی: اینکه ماسک شما فیلتر‌دار باشد یا معمولی بستگی به نوع استفاده و مکانی دارد که قرار است ماسک را در آنجا استفاده کنید. اگر ماسک را برای مراجعه به پزشک و مکان‌های شلوغ مانند مترو و اتوبوس می‌خواهید توصیه می‌کنم ماسک فیلتر‌دار را انتخاب کنید. زیرا استفاده بیشتر از ۸ ساعت از این ماسک به ریه‌های شما آسیب وارد می‌کند. اما اگر ماسک را برای فضای باز مثل نانوایی و پیاده روی می‌خواهید و قرار است مدت زیادی از ماسک خود استفاده کنید، ماسک معمولی برای شما مناسب‌تر است.
  5. برند ماسک: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید، این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که برند‌هائ معروف و شناخته شده وجود دارند که از قبل امتحان خود را پس داده‌اند، نباید به سراغ خرید برند‌های بی‌نام و نشان رفت زیرا به احتمال زیاد، استاندارد نبوده و تاییدیه وزارت بهداشت را ندارند. شما با خرید این محصولات سلامت خود و اطرافیان را به خطر می‌اندازید.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: روزانه حجم زیادی جنس تقلبی وارد بازار می‌شود که از نظر شکل ظاهری مشابه ماسک اصلی و استاندارد هستند و تنها راه تشخیص آن‌ها از یکدیگر داشتن مهارت و تجربه بالا در این زمینه است. پس برای خرید ماسک اصل و استاندارد همیشه ماسک را از فروشگاه کارای پزشکی یا داروخانه خریداری کنید. زیرا روی این مراکز نظارت کافی وجود دارد و امکان تقلبی بودن آن‌ها خیلی کم است.

چند نکته در مورد استفاده از ماسک:

  • همیشه ماسک را کامل باز کنید تا بیشتر فضای صورت یعنی بینی را تا زیر چشم‌ها و دهان را تا زیر چانه شما پوشش دهد.
  • یک عدد فلز در قسمت بینی ماسک قرار داده می‌شود، کار این فلز این است که با اندازه فرم بینی شما روی صورت محکم شود و ویروس از کناره‌ها وارد ماسک نشود.
  • اگر ماسک شما به خوبی روی صورت چسبیده نمی‌شود، کش‌های کنار آن را گره بزنید تا محکم‌تر روی صورت شما قرار بگیرد اگر با این کار نتیجه‌ای حاصل نشد، حتما یک ماسک دیگر برای فیکس شدن روی آن قرار دهید.
  • تمام ویروس‌ها و باکتری‌ها روی ماسک قرار می‌گیرد، پس اگر دست شما با ماسک برخورد کند باید آن را با آب و صابون شستشو دهید. هرگز ماسک خود را شستشو ندهید، فراموش نکنید که ماسک یک وسیله یکبار مصرف است.
  • هیچ وقت ماسک خود را روی زمین رها نکنید زیرا آلودگی به محیط پخش می‌شود و دیگران را آلوده می‌کنید. همیشه ماسک خود را درون کیسه فریزر قرار داده گره بزنید و درون سطل زباله قرار دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ماسک تنفسی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماسک تنفسی ارزان، باکیفیت و پرفروش را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید‌.


۱ ماسک تنفسی کودک جی اچ تی مدل سه بعدی کد ۲۰۰۵ بسته ۲۰ عددی

ماسک تنفسی کودک جی اچ تی مدل سه بعدی کد 2005 بسته 20 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x6x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    چهارلایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    سازمان غذا و دارو
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۰
  • سایر توضیحات
    ماسک سه بعدی کودک جی اچ تی با رنگ زرد GHTماسک سه بعدی کودک جی اچ تی با رنگ زرد GHT انتخابی هوشمندانه برای مقابله با آلودگی‌های محیطی، حساسیت فصلی و جلوگیری از آلرژی تنفسی در کودکان محسوب می‌شود. مهم‌ترین تفاوت ماسک کودکانه با ماسک‌های معمولی، اندازه آن است. به همین منظور سری جدید ماسک‌های تنفسی سه بعدی، در اندازه کوچک، مناسب با صورت کودکان طراحی شده ‌است.متاسفانه بیشتر مصرف ‌کنندگان، به اندازه ماسک کودکانه توجهی نمی‌کنند. در صورتی که اندازه یک ماسک تعیین می‌کند، چه مقدار از صورت به بهترین نحو پوشانده شود. این ماسک، در گروه ماسک‌های تنفسی قرار دارد و برای کودکان مناسب سازی گردیده ‌است. شما می‌توانید از ماسک تنفسی کودک سه بعدی، برای مصرف روزانه کودک و در بازه‌های زمانی نسبتاً کوتاه استفاده کنید.مشخصات ماسکاستفاده آسانضد حساسیتمقاومت کم در برابر تنفسظرفیت فیلتراسیون بالابدون الیاف شیشهکیفیت بالاقابلت تنظیم آسانتهویه خوبکشور سازنده : ایرانتعداد: ۲۰ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماسک تنفسی مدل ۲۲ مجموعه ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل ۲۲ مجموعه ۵۰ عددی

مشخصات

  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماسک تنفسی مشهد ماسک مدل ملت بلون بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مشهد ماسک مدل ملت بلون بسته ۵۰ عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • کاربرد
    عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N95 نانوالیاف بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N95 نانوالیاف بسته 25 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x10x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    چهارلایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۵%افت فشار: کمتر از ۴۵ پاسکالکلاس ماسک تنفسی: N95تنفسی پذیری: عالیبسته‌بندی: جعبه ۲۵ عددی سلفون شدهدارای فوم محفاظ بینیدارای برگه تاییدیه میزان کارایی و فیلتراسیون ذراتتعداد لایه ها : ۴ لایه ۶۰، ۴۰ و ۳۰ گرم به همراه ۱ لایه نانوالیاف می باشدو وزن کلی لایه ها مجموعا ۱۳۰ گرم در مترمربع می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماسک تنفسی کودک فست مدل ۳ بعدی مدادرنگی ۵ لایه بسته ۳۰ عددی

ماسک تنفسی کودک فست مدل 3 بعدی مدادرنگی 5 لایه بسته 30 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    پنج‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    آزمایشگاه و بیمارستان
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۳۰
  • سایر توضیحات
    بسته بندی سلفون شده ( هر جعبه شامل ۵ بسته ۶ عددی سلفونی )۵ لایه بسته رنگارنگ – پک مدادرنگیمناسب کودکان ۴ تا ۱۰ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماسک تنفسی فست مدل سه بعدی شش لایه KF94 رنگارنگ بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی فست مدل سه بعدی شش لایه KF94 رنگارنگ بسته 25 عددی

مشخصات

  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵ عددی
  • سایر توضیحات
    مزیت: امکان تنفس راحت تر با وجود فیلتر-راحتی در صحبت کردن -دارای فنر بینی کاملا ثابتپوشش دهی کامل صورتدارای لایه ملت بلون متراکمکاهش مه زدگی عینکتنفس راحتصحبت کردن راحتدارای فیکسر روی بینی و کش فول التراسونیکبسیار سبکعدم تماس با دهانعایق در برابر انتقال باکتری‌ها، ویروس‌ها و عوامل آلاینده محیطیلایه های ماسک: ۲ لایه اسپان باند ۵۰ گرم -۴لایه ملت بلون ۲۵ گرمداخل جعبه۵ عدد بسته ۵ عددی رنگارنگ ماسک وجود دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماسک تنفسی مدل سه لایه مشکی ۶۰۸۰۴۰۰۰۲ بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل سه لایه مشکی 608040002 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۳ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماسک تنفسی مدل سه بعدی ۵ لایه کد FAST-KF94 بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی مدل سه بعدی 5 لایه کد FAST-KF94 بسته 25 عددی

مشخصات

  • تعداد لایه ماسک
    پنج‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵ عدد
  • سایر توضیحات
    مزیت: امکان تنفس راحت تر با وجود فیلتر-راحتی در صحبت کردن -دارای فنر بینی کاملا ثابتپوشش دهی کامل صورتدارای لایه ملت بلون متراکمکاهش مه زدگی عینکتنفس راحتصحبت کردن راحتدارای فیکسر روی بینی و کش فول التراسونیکبسیار سبکعدم تماس با دهانعایق در برابر انتقال باکتری‌ها، ویروس‌ها و عوامل آلاینده محیطیلایه های ماسک: ۲ لایه اسپان باند ۴۰ گرم -۳ لایه ملت بلون ۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماسک تنفسی جانان طب مدل ماسک N95 بدون دریچه بازدمی N95 MASK

ماسک تنفسی جانان طب مدل ماسک N95 بدون دریچه بازدمی N95 MASK

مشخصات

  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماسک تنفسی مدل ۲ مجموعه ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل 2 مجموعه ۵۰ عددی

مشخصات

  • کاربرد
    عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماسک تنفسی کودک مشهد ماسک مدل رنگین کمان بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی کودک مشهد ماسک مدل رنگین کمان بسته 50 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماسک تنفسی مدل سه لایه کودک صورتی ۶۰۸۰۴۰۰۱۲ بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل سه لایه کودک صورتی 608040012 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماسک تنفسی مدل سه لایه سفید ۶۰۸۰۴۰۰۰۱ بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل سه لایه سفید 608040001 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۳ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N99 نانوالیاف رسپی نانو بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N99 نانوالیاف رسپی نانو بسته 25 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x10x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    پنج‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۹%افت فشار: کمتر از ۵۵ پاسکالکلاس ماسک تنفسی: FFP3 / N99تنفسی پذیری: عالیبسته‌بندی: جعبه ۲۵ عددی سلفون شدهدارای فوم محفاظ بینیدارای برگه تاییدیه میزان کارایی و فیلتراسیون ذراتتعداد لایه ها : ۵ لایه ۶۰، ۴۰ و ۴۰ گرم به همراه ۲ لایه نانوالیاف می باشدو وزن کلی لایه ها مجموعا ۱۴۰ گرم در مترمربع می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماسک تنفسی سه بعدی ۶ لایه مدل FAST-KF94 بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی سه بعدی 6 لایه مدل FAST-KF94 بسته 25 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    موثر در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی مانند کروناتشکیل شده از ۶ لایه محافظقابلیت بالا در تصفیه هوامقاوم در مقابل ورود ویروس، ذرات معلق و گرد و خاک به سیستم تنفسیعدم ایجاد مشکل در تنفسلطیف و سازگار با پوست صورت بدون پرزدهیضد حساسیت پوستی و تنفسیعدم ایجاد حساسیتدارای فیکساتور و گیره بینیطراحی مناسب، کاربردیساخته شده با آخرین تکنولوژی اولتراسونیک روزبسته‌بندی کاملا استریلدو لایه‌ اسپان‌باند (۴۰ گرمی ضخیم) و ۴ لایه‌ ملت‌بلون ۲۵ گرمی قابل استفاده در :استفاده روزمره و شخصیدندانپزشکی‌هابیمارستان‌ها ( عمومی – جراحی – و … )مراکز درمانیمطب پزشکانآزمایشگاه‌هامناطق شهری با آب و هوای آلودهنوع دوخت پرس اولتراسونیکنحوه اتصال کش پرس اولتراسونیکابعاد ماسک ۱۸ سانتی‌متر × ۸ سانتی‌متر- دارای بارکد تائیدیه سازمان انرژی اتمی- بسته بندی بصورت شیرینگ شده می باشد – هر بسته محصول شامل ۲۵ عدد ماسک سه بعدی می باشد که هر ۵ عدد آن بصورت مجزا در یک سلفون پک شده اند .-لوگو FAST MASK چاپ شده بر روی جعبه و حک شده بر روی خود ماسک و ثبت شده می باشد – بسیار سبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N95 نانوالیاف بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N95 نانوالیاف بسته 25 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x10x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    چهارلایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۵%افت فشار: کمتر از ۶۰ پاسکالکلاس ماسک تنفسی: FFP2 / N95تنفسی پذیری: عالیبسته‌بندی: جعبه ۲۵ عددی سلفون شدهدارای فوم محفاظ بینیدارای برگه تاییدیه میزان کارایی و فیلتراسیون ذراتتعداد لایه ها : ۴ لایه ۶۰، ۴۰ و ۳۰ گرم به همراه ۱ لایه نانوالیاف می باشدو وزن کلی لایه ها مجموعا ۱۳۰ گرم در مترمربع می باشد.جعبه طرح کلاسیک شامل ۱۰ عدد سفید، ۵ عدد آبی روشن، ۵ عدد طوسی و ۵ عدد مشکی می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماسک تنفسی ریما مدل سه لایه نانوالیاف N95 رسپی نانو بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی ریما مدل سه لایه نانوالیاف N95 رسپی نانو بسته 50 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    چهارلایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰
  • سایر توضیحات
    ماسک‌های تنفسی چهار لایه نانو ۹۵ ریما (ماسک نانویی سه‌لایه N95 رسپی‌نانو) از نظر ظاهری مشابه ماسک‌های سه‌لایه جراحی (ماسک سه‌لایه پرستاری) و از نظر عملکرد به دام‌اندازی و افت‌فشار مانند ماسک‌های FFP2 و N95 هستند. این ماسک‌های تنفسی حاوی یک لایه نانوالیاف الکتروریسی شده در بین لایه‌های اسپان‌باند محافظ خود هستند. همچنین فیکسر روی بینی دارند و به راحتی روی صورت تنظیم می‌شوند. این محصول تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های متعددی از جمله تاییدیه نانومقیاس، پروانه بهداشتی سازمان غذا و دارو و چندین گواهینامه استاندارد ایزو را کسب کرده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماسک تنفسی مدل SBN بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل SBN بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷ × ۹ × ۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ گرم
  • کاربرد
    عمومی
  • سایر توضیحات
    – ماسک سه لایه نیمه صنعتی- هر بسته حاوی ۵۰ عدد ماسک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماسک تنفسی کودک مدل PK1 بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی کودک مدل PK1 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x9x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۷ گرم
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    بدون استاندارد
  • کاربرد
    عمومی
  • سایر توضیحات
    سه لایه مرغوبپارچه اس ام اس ۲۵ گرمی بدنه پرس اولتراسونیکاتصال کش چسبیدارای فیکسر بینینرم.. بسیار راحت.. و متناسب با سایز صورتبدون الیاف شیشه.. بی بو و عدم ایجاد حساسیت پوستداخل بسته بندی مناسب ( کارتن )ارزش خرید بسیار بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماسک تنفسی کودک  دکتر فست مدل ۳ بعدی ۵ لایه رنگارنگFAST-KF94 جعبه ۲۴ عددی

ماسک تنفسی کودک  دکتر فست مدل 3 بعدی 5 لایه رنگارنگFAST-KF94 جعبه 24 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    cm7 x cm18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    پنج‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۴
  • سایر توضیحات
    – محتوی ۲۴ عدد ماسک در چندین تنوع رنگ متفاوت – مناسب کودکان ۴ تا ۱۰ سال طراحی شده است.– تنفس راحت کودکان– تصفیه هوای عالی– سهولت صحبت کردن با ماسک– فیکس شدن بر روی صورت کودک توسط فنر بینی–سبک و کم حجم–تولید شده توسط دستگاه های التراسونیک به روش مستقل , استفاده از پرس التراسونیک برای دوخت درزها و اتصال کش ماسک–ثبت لوگو برند FAST بصورت برجسته بر روی ماسک–ابعاد ماسک ۱۸ سانتی‌متر × ۷ سانتی‌متر– دارای مجوز سیب سلامت ( سازمان غذا و دارو ) و IMED ( پروانه ساخت از سازمان تجهیزات پزشکی )–راندمان فیلتراسیون ۹۵ درصد– استاندارد بین المللی KF94–برخورداری از لایه فیلتر کننده نانو الیاف، محافظی مطمئن برای آنها در مواقع بروز آلودگی هوا و حمله ریزگردهاست.لایه نانوالیاف موجود در ماسک کودک نانوکسین، ریزترین ذرات آلاینده (تا ۳/. میکرون) را در لایه‌های الیاف نانو خود به دام انداختهو مانع ورود آن‌ها به دستگاه تنفسی کودک و عوارض بعدی ناشی از آن می‌شود. – موثر در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی مانند کرونا- تشکیل شده از ۵ لایه محافظ- قابلیت بالا در تصفیه هوا- مقاوم در مقابل ورود ویروس، ذرات معلق و گرد و خاک به سیستم تنفسی- عدم ایجاد مشکل در تنفس- لطیف و سازگار با پوست صورت- بدون پرزدهی- ضد حساسیت پوستی و تنفسی- عدم ایجاد حساسیت- دارای فیکساتور و گیره بینی- طراحی مناسب، کاربردی- بسته‌بندی کاملا استریل- دو لایه‌ اسپان‌باند ( ضخیم) و ۳ لایه‌ ملت‌بلون ۲۵ گرمیقابل استفاده در :استفاده روزمره و شخصیمدارس اماکن عمومیدندانپزشکی‌هابیمارستان‌ها ( عمومی – جراحی – و … )مراکز درمانیمطب پزشکانآزمایشگاه‌هامناطق شهری با آب و هوای آلوده- نوع دوخت پرس اولتراسونیک- نحوه اتصال کش پرس اولتراسونیک- دارای بارکد تائیدیه سازمان انرژی اتمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماسک تنفسی ریما کد C95S بسته ۵ عددی

ماسک تنفسی ریما کد C95S بسته 5 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    کارگاه ساختمانی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵
  • سایر توضیحات
    کلاس ماسک تنفسی: N95کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۵% افت فشار: کمتر از ۶۰ پاسکال رنگ: آبی کمرنگبسته‌بندی: سلفون شده تک عددیکاربرد: محیط‌های بیمارستانی، معدن و وجود مواد شیمیایی غیرسمیتعداد در بسته بندی : ۵ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماسک تنفسی مدل سه لایه کودک آبی ۶۰۸۰۴۰۰۱۲ بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل سه لایه کودک آبی 608040012 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N95 نانوالیاف بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی ریما مدل سه بعدی N95 نانوالیاف بسته 25 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    چهارلایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    آزمایشگاه و بیمارستان
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    سایز : مناسب جهت افراد ۶ الی ۱۸ سالکارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۵%افت فشار: کمتر از ۶۰ پاسکالکلاس ماسک تنفسی: FFP2 / N95تنفسی پذیری: عالیبسته‌بندی: جعبه ۲۵ عددی سلفون شدهدارای فوم محفاظ بینیدارای برگه تاییدیه میزان کارایی و فیلتراسیون ذراتتعداد لایه ها : ۴ لایه ۶۰، ۴۰ و ۳۰ گرم به همراه ۱ لایه نانوالیاف می باشدو وزن کلی لایه ها مجموعا ۱۳۰ گرم در مترمربع می باشد.رنگ :سفید، آبی روشن، طوسی، مشکی، آبی، قرمز، زرشکی، زرد، نارنجی، بنفش، صورتی، سبز، کرم (از هر رنگ ۲ عدد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماسک تنفسی مدل سه لایه پزشکی بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل سه لایه پزشکی بسته 50 عددی

مشخصات

  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    سازمان غذا و دارو
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماسک تنفسی کودک ریما مدل سه بعدی N95 کد BF95 بسته ۱۰عددی

ماسک تنفسی کودک ریما مدل سه بعدی N95 کد BF95 بسته 10عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    چهارلایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    آزمایشگاه و بیمارستان
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۰
  • سایر توضیحات
    کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۵%افت فشار: کمتر از ۴۵ پاسکالکلاس ماسک تنفسی: FFP2 / N95تنفسی پذیری: عالیبسته‌بندی: جعبه ۱۰عددی سلفون شدهدارای برگه تاییدیه میزان کارایی و فیلتراسیون ذراتلایه ها: این ماسک ۳ لایه داری یک لایه اسپان باند ۴۰ گرم، و یک لایه اس ام اس ۴۰ گرم با نانو و یک لایه اس ام اس ۳۰ یا ۴۰ گرم می باشد و وزن کلی لایه ها مجموعا ۱۱۰ تا ۱۲۰ گرم در مترمربع می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماسک تنفسی ریما مدل ماسک تنفسی ریما مدل وی تایپN99 نانوالیاف رسپی نانو

ماسک تنفسی ریما مدل ماسک تنفسی ریما مدل وی تایپN99 نانوالیاف رسپی نانو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۰
  • سایر توضیحات
    کلاس ماسک تنفسی: N99کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): ۹۹%بسته‌بندی: جعبه ۱۰ عددیافت فشار: کمتر از ۷۰ پاسکالکاربرد: محیط‌های بیمارستانی، معدن و وجود مواد شیمیایی غیرسمی و کلیه محیط های عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماسک تنفسی ریما مدل سوپاپدار نانو FFP3-N99 بسته ۱۰ عددی

ماسک تنفسی ریما مدل سوپاپدار نانو FFP3-N99 بسته 10 عددی

مشخصات

  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    آزمایشگاه و بیمارستان
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۰
  • سایر توضیحات
    کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۹% ………………… افت فشار: کمتر از ۸۵ پاسکال ………………… کلاس ماسک تنفسی: FFP3 سوپاپدار ………………… تنفسی پذیری: عالی ………………… بسته‌بندی: ۱۰ بسته آلومینیومی ۱ عددی ………………… دارای برگه تاییدیه میزان کارایی و فیلتراسیون ………………… لایه ها: این ماسک اسپان باند ۶۰ گرم، ملت بلون ۲۵ گرم، اس ام اس ۴۰ گرم با نانو، اسپان باند ۱۷ گرم، اس ام اس ۴۰ گرم با نانو، اس ام اس ۴۰ گرم است ………………… رنگ این محصول : سفید می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماسک تنفسی دیاودی مدل Surgical بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی دیاودی مدل Surgical بسته 50 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    آزمایشگاه و بیمارستان
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماسک تنفسی مدل SB1 بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل SB1 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷ × ۹ × ۰.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ گرم
  • کاربرد
    عمومی
  • سایر توضیحات
    – ماسک سه لایه- دارای گیره بینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماسک تنفسی گاردین مدل سه بعدی ۴ لایه (Kf94) بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی گاردین مدل سه بعدی 4 لایه (Kf94) بسته 25 عددی

مشخصات

  • تعداد لایه ماسک
    چهارلایه
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ ماسک تنفسی مدل ملت بلون بسته ۵۱ عددی

ماسک تنفسی مدل ملت بلون بسته 51 عددی

مشخصات

  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • سایر توضیحات
    بسته ۵۰ عددی + یک عدد رایگان جهت تست استاندارددر بسته بندی یک عدد ماسک رایگان قرار داده شده است تا خریدار با تست های مختلف و برش ماسک از وجود فیلتر ملت بلون مطمئن گردیده و با خیال راحت اقدام به مصرف ماسک نماید.سه لایه فیلتردار تمام پرس التراسونیک (اسپان باند + لایه وسط فیلتر ملت بلون + اسپان باند)بسته بندی کاملا بهداشتی پرفراژ دار که ماسک ها در پلاستیک ایزوله و بهداشتی قرار داده شده و سپس درون جعبه، بسته بندی و با هولوگرام پلمپ شده استدارای فیکسر بینی قابل تنظیمجلوگیری از ایجاد واکنش آلرژیکلایه ملت بلون، مخصوص نفوذ ناپذیری ویروس ها و فیلتر اصلی است که بر طبق استاندارد تعریف شده معاونت غذا و دارو می باشدنکته مهم در تولید این ماسک‌ها، استفاده از فول پرس التراسونیک و کش ها هم بصورت التراسونیک به بدنه نصب گردیده است؛ تا دارای بالاترین استاندارد در نفوذ ناپذیری ویروس و باکتری ها باشد، زیرا دوختن با چرخ‌خیاطی یا حرارت یا دستگاه‌های غیر اتومات علاوه بر ایجاد منافذ به واسطه دوختن نخ و سوزن، احتمال آلودگی بیشتر در زمان تولید را نیز دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ ماسک تنفسی مشهد ماسک مدل پرستاری بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مشهد ماسک مدل پرستاری بسته ۵۰ عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • کاربرد
    عمومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ ماسک تنفسی حیات پوشش پاک مدل سه لایه مجموعه ۵۰ عددی

ماسک تنفسی حیات پوشش پاک مدل سه لایه مجموعه 50 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰
  • سایر توضیحات
    این محصول شامل پنج بسته ده عددی ماسک سه لایه حیات میباشد.که به خاطر نوع بسته بندی استفاده و حمل آن کاربردی تر از بسته بندی های جعبه ای است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ ماسک تنفسی مداکس مدل ۹۵ بسته ۱۸ عددی

ماسک تنفسی مداکس مدل 95 بسته 18 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2001+A1:2009
  • کاربرد
    شرایط اضطراری
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۸
  • سایر توضیحات
    محصولات تنفسی مداکس (Medoux) بر اساس استانداردهای اروپا EN149:2001+A1:2009 و مطابق با استاندارد NIOSH امریکا با مجوز ساخت از وزارت بهداشت در ایران تولید میشوند. محصولات این شرکت با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی های تولید ماسک تنفسی در دنیا، تحت لیسانس استرالیا تولید و علاوه بر بازار داخلی به بیش از ۱۹ کشور دنیا صادر شده است. ماسک ان۹۵ سوپاپ دار کربن اکتیو مداکس با توجه به استفاده از دو لایه ملت بلون وارداتی گرید A+ (فیلتراسیون بالای ۹۹ درصد) میتواند از آسیب رساندن ذرات خطرناک به دستگاه تنفسی شما جلوگیری کند. این محصول مناسب استفاده در بیمارستان ها، صنایع فولاد، معادن، پتروشیمی، خودروسازی و… بوده و همچنین بهترین انتخاب در مصارف عمومی خواهد بود. این محصول با بهره گیری از یک لایه کربن فعال فاقد کروم میتواند بسیاری از گازها، گرد و غبار و فیوم ها، همچنین رایحه های نامطبوع را فیلتر کند. سوپاپ یکطرفه تخلیه ی بازدم بکار رفته در این محصول با طراحی اختصاصی عملکرد ۱۰۰ درصدی و بدون نقص را برای شما به ارمغان می آورد. فرآیند تولید این محصول توسط دستگاه های تمام اتوماتیک انجام شده و پس از بسته بندی در دو مرحله به روشهای حرارتی و UVC استریل میشود. در بسته بندی ۱۸ عددی ماسک ان۹۵ سوپاپ دار کربن اکتیو مداکس (Medoux) هر ماسک به تنهایی دارای وکیوم جداگانه و هولوگرام کنترل کیفیت بوده و جهت مصارف صنعتی و پزشکی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ابعاد استاندارد این محصول میتواند علاوه بر پوشاندن تمام صورت شما، باعث کاهش نشتی هوا در هنگام تنفس باشد. این محصول به رنگ سفید به بازار عرضه میشود. گرماژ بالای لایه های این ماسک علاوه بر فیلتراسیون بالای ۹۹% محصول سبب کنترل فشار تنفسی شما و اطمینان خاطر از حفظ سلامتی در هنگام استفاده از آن خواهد شد. میتوان گفت مداکس (Medoux) با کیفیت ترین و استانداردترین ماسک های تنفسی را در اختیار مصرف کنندگان خود در سرتاسر دنیا قرار داده و از این حیث نه تنها در بازارهای داخلی بی رقیب بوده بلکه در بازارهای جهانی نیز پرچمدار کیفیت و زیبایی در بین محصولات مشابه است. ماسک ان۹۵ سوپاپ دار کربن اکتیو مداکس (Medoux) دارای شش لایه فیلتر اسپان باند ۴۰ گرم / ملت بلون ۲۵ گرم وارداتی / کربن فعال ۵۵ گرم / ملت بلون ۲۵ گرم وارداتی / اس ام اس ۲۵ گرم / اسپان باند ۳۰ گرم بوده و از کش های آنتی باکتریال و بسیار لطیف با قابلیت تنظیم اندازه در آن استفاده شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ ماسک تنفسی مدل سه لایه طوسی ۶۰۸۰۴۰۰۱۲ بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل سه لایه طوسی 608040012 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۳ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ ماسک تنفسی ریما مدل وی تایپ N99 نانوالیاف بسته ۱۰عددی

ماسک تنفسی ریما مدل وی تایپ N99 نانوالیاف بسته 10عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    شش‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    EN149:2010
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۰
  • سایر توضیحات
    کارایی فیلتراسیون (ذرات ۰/۳ میکرون): بیش از ۹۹%افت فشار: کمتر از ۶۵ پاسکالکلاس ماسک تنفسی: FFP3 / N99تنفسی پذیری: عالیبسته‌بندی: جعبه ۱۰عددی سلفون شدهدارای فوم محفاظ بینیدارای برگه تاییدیه میزان کارایی و فیلتراسیون ذراتلایه ها: این ماسک دارای ۱ لایه اسپان باند۶۰ گرم، اس ام اس ۴۰ با نانو، اسپان باند ۱۷ گرم، اسپان باند ۱۷ گرم، اس ام اس ۴۰ گرم با نانو، اس ام اس ۳۰ گرم است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ ماسک تنفسی مدل DX6 بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی مدل DX6 بسته 50 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x9x0.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • کاربرد
    عمومی
  • سایر توضیحات
    ماسک ۳لایه دور دوخت شده بسته بندی کاملا بهداشتی دارای فیکس کننده بینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ ماسک تنفسی فست مدل سه بعدی ۵ لایه (Kf94) بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی فست مدل سه بعدی 5 لایه (Kf94) بسته 25 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    پنج‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    CE
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    مزیت: امکان تنفس راحت تر با وجود فیلتر-راحتی در صحبت کردن -دارای فنر بینی کاملا ثابتپوشش دهی کامل صورتدارای لایه ملت بلون متراکمکاهش مه زدگی عینکتنفس راحتصحبت کردن راحتدارای فیکسر روی بینی و کش فول التراسونیکبسیار سبکعدم تماس با دهانعایق در برابر انتقال باکتری‌ها، ویروس‌ها و عوامل آلاینده محیطیلایه های ماسک: ۲ لایه اسپان باند ۴۰ گرم -۳ لایه ملت بلون ۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ ماسک تنفسی دایا تجهیز مدل ۳ لایه بسته ۵۰ عددی

ماسک تنفسی دایا تجهیز مدل 3 لایه بسته 50 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    سه‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    آزمایشگاه و بیمارستان
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    بدون فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ ماسک تنفسی مدل سه بعدی ۵ لایه FAST-KF94 سفید رنگ بسته ۲۵ عددی

ماسک تنفسی مدل سه بعدی 5 لایه FAST-KF94 سفید رنگ بسته 25 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد لایه ماسک
    پنج‌لایه
  • استاندارد ایمنی و محافظتی
    پروانه ساخت بهداشت از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کاربرد
    عمومی
  • ویژگی‌های ماسک تنفسی
    دارای فیلتر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵
  • سایر توضیحات
    موثر در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های ویروسی مانند کروناتشکیل شده از ۵ لایه محافظقابلیت بالا در تصفیه هوامقاوم در مقابل ورود ویروس، ذرات معلق و گرد و خاک به سیستم تنفسیعدم ایجاد مشکل در تنفسلطیف و سازگار با پوست صورتبدون پرزدهیضد حساسیت پوستی و تنفسیعدم ایجاد حساسیتدارای فیکساتور و گیره بینیطراحی مناسب، کاربردیساخته شده با آخرین تکنولوژی اولتراسونیک روزبسته‌بندی کاملا استریلدو لایه‌ اسپان‌باند (۴۰ گرمی ضخیم) و ۳ لایه‌ ملت‌بلون ۲۵ گرمیقابل استفاده در :استفاده روزمره و شخصیدندانپزشکی‌هابیمارستان‌ها ( عمومی – جراحی – و … )مراکز درمانیمطب پزشکانآزمایشگاه‌هامناطق شهری با آب و هوای آلودهنوع دوخت پرس اولتراسونیکنحوه اتصال کش پرس اولتراسونیکابعاد ماسک ۲۰ سانتی‌متر × ۸ سانتی‌متر- دارای بارکد تائیدیه سازمان انرژی اتمی- بسته بندی بصورت شیرینگ شده می باشد- هر بسته محصول شامل ۲۵ عدد ماسک سه بعدی می باشد که هر ۵ عدد آن بصورت مجزا در یک سلفون پک شده اند .-لوگو FAST MASK چاپ شده بر روی جعبه و حک شده بر روی خود ماسک و ثبت شده می باشد- بسیار سبک – رنگ بیرونی محصول سفید رنگ بوده و رنگ لایه داخلی آن سفید ( رنگ دوخت و لوگو سفید ) و یا رنگ های عموما آبی روشن ، یاسی ، نسکافه ای ، مشکی ، سبز ، قرمز می باشد که در اینصورت رنگ دوخت و لوکو به رنگ لایه داخلی دیده می شود .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماسک تنفسی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماگ مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا