کوه‌نوردی و کمپینگ

کوله پشتی کوهنوردی، راهنمای خرید بهترین کوله پشتی کوهنوردی ارزان

هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی به این چند نکته توجه کنید.

علاقه مندان به طبیعت و کسانی که مدت زیادی را در طبیعت سپری می کنند، می دانند که حمل کردن تجهیزات مورد نیاز، بدون داشتن کوله پشتی کوهنوردی کاری غیر ممکن است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید برای سفر در دل طبیعت و کوهنوردی نیاز به یک کوله پشتی کوهنوردی دارید. این کوله پشتی قادر است تمامی تجهیزات مورد نیاز شما برای سفر را در خود جای دهد و وزن تجهیزات را بر روی قسمت های مختلف بدن شما تقسیم کند. این کار باعث می شود که وزن کمتری حس کنید و کمترین فشار به ستون فقرات شما وارد شود.

در واقع می توان گفت یکی از مهم ترین ابزار برای کوهنوردی و کمپینگ، کوله پشتی کوهنوردی می باشد. کوله پشتی مخصوص کوهنوردی انواع مختلفی دارد. این تنوع بالای مدل ها باعث می شود انتخاب برای شما سخت شود. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، نگران نباشید کیمیک به شما کمک خواهد کرد تا بهترین کوله پشتی کوهنوردی را برای خود انتخاب و با خیالی آسوده خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید تا به شما نکات ضروری هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی را آموزش دهیم.

کوله پشتی کوهنوردی چیست؟

به وسیله ای که توانایی نگهداری تمامی تجهیزات مورد نیاز شما برای طبیعت گردی و کوهنوردی را دارد، کوله‌پشتی کوهنوردی می گویند. مهم ترین ویژگی این نوع کوله پشتی ضد آب بودن آن می باشد تا در شرایط بد آب و هوایی، تجهیزات و لباس های اضافی شما که درون کوله قرار دارند، خیس نشوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تبر یخ نوردی

اجزاء تشکیل دهنده کوله پشتی کوهنوردی:

  • باربرها: این تسمه‌های تنظیم ممکن است کوچک به نظر برسند، اما به درستی استفاده شوند، آنها تفاوت زیادی در راحتی کوله شما ایجاد می کنند. آنها بندهای شانه را به بالای قاب پک متصل می‌کنند و برای تغییر زاویه و فاصله پک نسبت به بدن شما استفاده شوند. این به جلوگیری از دور شدن یک کوله سنگین از شما کمک می‌کند و بار وزن کوله را روی باسن‌تان متمرکز می‌کند.
  • پانل پشتی: معمولاً برای راحتی شما کانتور و پددار می‌شوند، پانل‌های پشتی دارای طیف وسیعی از طرح ها هستند. اکثر آنها قابل تنظیم بوده و برخی از آنها اندازه می‌باشند تا بتوانید به آن تناسب کامل دست پیدا کنید. کانال‌های فوم باعث ایجاد بالش می‌شوند و می‌توانند تنفس را بهبود بخشند، اگرچه برای راه رفتن در هوای گرم باید مراقب سیستم‌های مش معلقی باشید که سطح بالایی از تهویه را ارائه می دهند.
  • کمربند باسن: یک کوله پشتی با کمربند باسنی انتخاب کنید که به درستی روی کمر شما جا شود و به خوبی شما را در راه رسیدن به یک تجربه پیاده روی عالی یاری کند. معمولاً هر چه بسته بزرگتر باشد، بالشتک قوی‌تر است و حداکثر پشتیبانی و راحتی را هنگام حمل بارهای سنگین ارائه می‌کند. بالشتک باید روی استخوان‌های لگن گرد شود تا اطمینان حاصل شود که وزن بسته به طور مساوی توزیع می شود. بهترین کار این است که چند بسته را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما راحت تر است.
  • تسمه‌های شانه‌ای: مانند کمربند‌های باسن، ضخامت و نوع پد استفاده‌شده روی تسمه‌های شانه اغلب با اندازه بسته تغییر می‌کند. تسمه های ضخیم بالشتکی، راحتی و پشتیبانی را فراهم می‌کند. تسمه‌های نازک تر انعطاف پذیری بهتری را ارائه می‌دهند و تسمه‌های مشبک با بالشتک بریده برای تهویه عالی هستند.
  • تسمه جناغ سینه یا بند سینه: بند جناغ سینه به تسمه‌های شانه وصل می‌شود و پس از اتمام کار روی سینه می‌نشیند. در حالت ایده آل هم موقعیت و هم طول بند قابل تنظیم خواهد بود. برای بهبود پایداری بسته و کمک به ثابت نگه داشتن تسمه‌های شانه و جلوگیری از لیز خوردن کوله باید از آن‌ها استفاده کنید.

  • درب: درب اغلب دارای یک یا بیشتر از یک جیب برای ذخیره سازی آسان در بالای بسته شما است. در برخی موارد می توان درب را نیز برای کاهش وزن برداشت یا حتی به عنوان یک بسته کوچک باسن استفاده کرد.
  • دسترسی به پنل جلویی زیپ‌دار: یکی از ویژگی‌هایی که در بسته‌های کوله پشتی محبوب تر شده است، این است که می‌توان پانل جلویی را برای دسترسی آسان به محفظه اصلی باز کرد.
  • جیب مخفی جلویی: در آب و هوای متغیر عالی است، از آن برای نگهداری ژاکت، کتاب راهنما، دوربین و موارد دیگر می‌توانید، استفاده کنید.
  • محفظه کیسه خواب: دو محفظه سازماندهی بسته‌های بزرگ را بسیار آسان می‌کند. از آن معمولاً برای نگهداری کیسه خواب استفاده می شود، محفظه پایه اغلب توسط یک تقسیم کننده داخلی از بسته اصلی جدا می‌شود. این را می‌توان به راحتی واگرد کرد و به جای آن یک بخش کامل ایجاد کرد.
  • تسمه رول تشک: اغلب برای محکم کردن رول تشک فوم در قسمت بیرونی بسته استفاده می شود، اینها همچنین می‌توانند به عنوان نقاط عمومی استفاده شوند.
  • جیب‌های کمربند باسن: این جیب‌ها برای دسترسی سریع برای تنقلات، ژل‌های انرژی‌زا، تلفن، کیف پول، دستکش و سایر لوازم ضروری بسیار عالی هستند.
  • جیب های جانبی کشی: جیب‌های کناری معمولاً برای نگهداری بطری‌های آب استفاده می‌شوند و اغلب از مواد کشی برای یک جا در دسترس و در عین حال مطمئن ساخته می شوند.
  • تسمه‌های فشرده سازی: از تسمه‌های فشرده سازی می‌توانید برای کاهش حجم بسته خود استفاده کنید. آنها به ویژه در صورتی مفید هستند که بسته شما پر نباشد زیرا به ثابت نگه داشتن بار کمک می‌کنند.
  • حلقه‌های تبر یخ و عصای کوهنوردی: شما از این حلقه‌ها می‌توانید برای حمل عصای کوهنوردی یا تبرهای یخ خود استفاده کنید.

انواع کوله پشتی کوهنوردی:

  1. کوله‌پشتی‌های کوهنوردی با قاب داخلی: اکثر کوله پشتی‌هایی که امروزه در بازار فروخته می‌شوند، دارای بسته‌هایی با قاب داخلی هستند که بدن را در آغوش می‌گیرند و ساختار آن در پانل پشتی پنهان شده است. آنها برای پایدار نگه داشتن یک کوهنورد در زمین‌های ناهموار و دور از پیچ طراحی شده‌اند، ممکن است از انواع فن آوری‌های پشتیبانی بار استفاده کنند که همگی برای انتقال بار به باسن فرد استفاده کننده عمل می‌کنند.
  2. کوله پشتی با فریم خارجی: با یک بسته فریم خارجی، می توانید ساختاری را که بار زیادی را تحمل می‌کند را مشاهده کنید. سخت افزار آلومینیومی معمولاً در بیرون از آنجایی که فریم فراتر از کوله پشتی است قرار می‌گیرد. اگر بار سنگین و نامنظمی مانند چادر بزرگ یا کایاک بادی حمل می‌کنید، این کوله پشتی‌ها ممکن است انتخاب مناسبی باشند. بسته‌های قاب خارجی نیز تهویه خوب و گزینه‌های زیادی برای سازمان دهی چرخ دند‌‌ها را ارائه می‌دهند.
  3. کوله پشتی‌های بدون قاب: طرفداران وزن کم که دوست دارند سریع و سبک پیاده روی کنند، ممکن است یک کوله بدون قاب یا یک کوله کوهنوردی را انتخاب کنند که در آن قاب قابل جابجایی باشد تا وزن خود را کاهش دهند. اما بسته‌های بدون قاب تحت بارهای سنگین بسیار ناراحت کننده‌تر هستند.

انواع کوله پشتی کوهنوردی بر اساس ظرفیت:

  • آخر هفته (۱ تا ۳ شب؛ ۳۰-۵۰ لیتر): بسته‌ ‌بندی‌های کارآمد که از وسایل جدیدتر و کم حجم‌تر استفاده می‌کنند، واقعاً می‌توانند با استفاده از بسته‌هایی در این محدوده، وسایل شما را در سفرهای ۱ تا ۳ شب سبک نگه دارند. توجه داشته باشید که بسته بندی نیاز به نظم و انضباط شخصی و برنامه ریزی دقیق دارد. با این حال، اگر بتوانید از پس آن برآیید، جایزه وزن سبک کوله را روی پای خود احساس می‌کنید.
  • چند روزه (۳-۵ شب؛ ۵۰-۸۰ لیتر): اینها محبوب ترین بسته‌های کوله پشتی هستند که در بازار فروخته می‌شوند و برای سفرهای ۳ روزه یا بیشتر در هوای گرم انتخابی عالی هستند. بسته‌های ۵۰ تا ۸۰ لیتری نیز برای سفرهای کوتاه‌تر که در آن‌ها کمی مجلل‌تر بسته‌بندی می‌کنید یا برای فعالیت‌های چند ورزشی مانند اسکی برون‌کانتری عالی هستند.
  • سفر طولانی مدت (بیشتر از ۵ شب؛ ۷۰ لیتر یا بیشتر): برای سفرهای ۵ روزه یا بیشتر معمولا بسته‌های ۷۰ لیتری یا بیشتر مورد نیاز است. اینها معمولاً برای سفرهای زمستانی که بیش از یک شب طول می‌کشد، انتخاب ارجح هستند. بسته‌های بزرگ‌تر می‌توانند راحت‌تر لباس‌های اضافی، یک کیسه خواب گرم‌تر و یک چادر ۴ فصل را در خود جای دهند. آنها همچنین گزینه خوبی برای افرادی هستند که بچه‌های کوچک را با کوله‌پشتی می‌برند، زیرا مامان و بابا وسایل زیادی حمل می‌کنند.

برای خرید کوله پشتی چگونه طول کمر خود را اندازه گیری کنیم؟

برای این کار چیزهایی که نیاز دارید: یک دوست و یک نوار چسب انعطاف پذیر

تاج ایلیاک خود را پیدا کنید:

دست‌هایتان را روی استخوان‌های باسن، معروف به تاج ایلیاک قرار دهید. انگشتان را رو به جلو و شست‌تان را رو به عقب قرار دهید. یک خط خیالی بین انگشتان شست خود بکشید. این پایه طول نیم تنه شما را مشخص می‌کند.

مهره C7 خود را پیدا کنید:

برجستگی استخوانی را در پایه گردن خود پیدا کنید. اگر سر خود را به سمت جلو خم کنید، پیدا کردن آن آسان تر است. این مهره C7 هفتمین مهره گردن شماست و همچنین بالای طول تنه شما را مشخص می‌کند.

بین آنها را اندازه گیری کنید:

با استفاده از متر، از دوستی بخواهید که فاصله بین مهره C7 و خط فرضی بین انگشتان شست را روی باسن اندازه گیری کند. مطمئن شوید که صاف ایستاده‌اید، این اندازه گیری طول تنه شما را نشان می‌دهد.

روش اصولی استفاده از کوله پشتی کوهنوردی، تا کمترین فشار به کمر شما وارد شود:

بر روی زمین بشینید و کوله پشتی را بر دوش خود قرار دهید. این کار باعث کاهش فشار بر ستون فقرات شما می شود. کمربند کوله می بایست بالاتر از باسن شما قرار بگیرد. این کار باعث می شود که کمربند آن محکم بسته شود.

در مرحله بعدی بندهایی که روی دوش شما قرار دارند را به خوبی محکم کنید. اگر بین شانه شما و بند های کوله شکاف وجود دارد، نشانه این است که نیم تنه کوله برای شما بلند است و اگر حس کردید که بندهای کوله باعث ناراحتی در کمر شما می شود به معنای این است که نیم تنه‌ی کوله برای شما کوتاه است. پس می بایست سایز بزرگتری تهیه کنید. همیشه قبل از خرید در فروشگاه کوله پشتی را امتحان کنید، تا بهترین سایز را برای خود انتخاب نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید طناب کوهنوردی

نکات مهمی که هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی باید به آن ها توجه کنید:

  • مدت زمان صعود خود را مشخص کنید. اگر قصد دارید کوهنوردی و صعود های طولانی مدت داشته باشید و در طول روز مشغول کوهنوردی خواهید بود، مطمئنا نسبت به کوهنوردی های ۱ یا ۲ ساعته به کوله پشتی تخصصی و حرفه ای تری نیاز دارید.
  • شرایط آب و هوایی منطقه ای که قرار است به آنجا بروید را مورد بررسی قرار دهید، منطقه ای که قرار است در آن کوهنوردی کنید هوای سرد و برفی دارد یا هوای گرم و مرطوب. برای هر کدام از این صعود‌ها، کوله پشتی خاصی طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد صعود به منطقه گرم و مرطوب دارید می بایست کوله پشتی انتخاب کنید، که قابلیت جابه جایی و جریان هوا بین کمر شما و کوله پشتی را داشته باشد. با این کار کمر شما عرق نخواهد کرد. اگر قصد صعود به منطقه ای را دارید، که اب و هوای سرد و برفی دارد می بایست به دنبال کوله پشتی های ضد آب بروید؛ چون اگر کوله شما ضد آب نباشد تمامی تجهیزات شما خیس خواهد شد.
  • مشخص کنید که فقط قصد صعود به ارتفاع دارید یا می خواهید در طبیعت قدم بزنید و از طبیعت لذت ببرید. بهتر است کوله پشتی را انتخاب کنید که جای کمربند داشته باشد و به وسیله کمربند بتوانید تجهیزات خود را به کوله پشتی اضافه کنید.
  • مهم ترین فاکتور هنگام خرید کوله پشتی کوهنوردی سایز کوله پشتی می باشد. اگر بخواهیم حجم یک کوله پشتی معمولی را در نظر بگیریم ۴۰ لیتر حجم دارد. حجم کوله پشتی بر اساس فعالیت های شما سنجیده می شود. در ادامه حجم های مختلف کوله پشتی کوهنوردی با کاربردهای آن ها را به شما توضیح می دهیم.
  • اگر قصد دارید مسیری کوتاه در زیر نور خورشید را طی نمایید، بدوید و دوچرخه سواری کنید، کوله پشتی ۱۰ لیتری و کمتر از ۱۰ لیتر برای شما مناسب است.
  • اگر قصد دارید مسیر طولانی تری را سپری کنید و در کوهستان بدوید و دوچرخه سواری نمایید، کوله پشتی با حجم ۱۱ تا ۲۰ لیتر مناسب شما خواهد بود.
  • اگر قصد دارید کوهنوردی طولانی مدت در مسیر های ناهموار داشته باشید به شما توصیه می کنیم، کوله پشتی با حجم ۲۱ تا ۳۵ لیتر تهیه کنید.
  • برای فعالیت هایی مانند صخره نوردی که نیاز به تجهیزات و لباس های بیشتری دارد، می بایست از کوله پشتی با حجم های بزرگتری استفاده کرد، برای این منظور کوله پشتی هایی با حجم ۳۶ تا ۵۰ لیتر تولید شده است.

روش تمیز کردن کوله پشتی کوهنوردی:

احتمالا برای شما هم پیش آمده که کوله پشتی خود را در مسیر، در گل و لای، در غبار، روی چمن‌ها، در انبار چمدان‌های اتوبوس کشیده‌اید و درخشش خود را از دست داده‌اند. الان زمان تمیز کردن آن فرا رسیده است.

ایده خوبی نیست: مهمتر از همه، هرگز کوله پشتی خود را در ماشین لباسشویی قرار ندهید. اگر آن را در آنجا قرار دهید، این بهترین راه برای آسیب رساندن به پوشش یا کف کوله شما است.

۸ مرحله برای تمیز کردن کوله پشتی:

  1. کوله پشتی را کاملا خالی کنید.
  2. اگر کوله شما اجازه می‌دهد فوم و قاب را بردارید و اگر مطمئن هستید می‌توانید آنها را برگردانید.
  3. سرتاسر کوله را جاروبرقی بکشید تا گرد و غبار روی کوله و زیپ‌ها از بین برود.
  4. کوله را در حمام، زیر دوش یا تشت آب قرار دهید.
  5. یک برس سفت بگیرید.
  6. کوله را با آب صابون به خوبی بشویید و لکه‌ها را با برس بمالید.
  7. اگر کف‌های حمل هنوز روی کوله هستند، آنها را خوب بشویید و آب آن را بگیرید.
  8. سپس کف‌ها و بقیه کوله را با استفاده از یک پارچه میکروفیبر پاک کنید.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف خود را بگذارید تا در هوای تازه و در مکانی خشک شود، به طور ایده آل دور از نور خورشید زیرا اشعه ماوراء بنفش پارچه را از بین می‌برد.

اگر نمی‌خواهید فوم‌های بند شانه خیس شود، می توانید از خنثی کننده بو نیز استفاده کنید.
اگر زمانی نیاز به احیای خاصیت دفع آب کیف خود دارید، می توانید پس از خشک شدن کامل کوله از اسپری فعال کننده مجدد استفاده کنید.

روش نگهداری از کوله پشتی کوهنوردی:

  • ابتدا با رعایت دستورالعمل های بالا، مطمئن شوید که کیف شما کاملا تمیز است.
  • سپس تمام تسمه‌های کوله پشتی را ببندید تا حجم کوله شما تا حد امکان کاهش پیدا کند، حیف است که کوله شما در کمد گرد و خاک به خود بگیرد.
  • برای نگهداری آن، فضایی خشک و سایه دار را انتخاب کنید. زیرا اشعه خورشید عملیات پوسیده شدن پارچه شما را تسریع می‌کند.

اگر فقط در انبار فضا دارید و آنجا مرطوب است، کوله خود را نزدیک دیوار نگذارید و حتما آن را در قفسه بگذارید. تا برای بازگشت به روزهای خوب از رطوبت محافظت ‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کوله پشتی کوهنوردی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه کوله پشتی کوهنوردی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کوله پشتی کوهنوردی فری نایت مدل FK0399

کوله پشتی کوهنوردی فری نایت مدل FK0399

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۲x28x77 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۵۶-۷۵ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کوله پشتی کوهنوردی ۵۵ لیتری مدل ۰۹

کوله پشتی کوهنوردی 55 لیتری مدل 09

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۶۳×۱۸×۳۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نحوه حمل
    رودوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کوله پشتی کوهنوردی ۹۰ لیتری مدل کلاسیک ضدآب

کوله پشتی کوهنوردی 90 لیتری مدل کلاسیک ضدآب

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۳۰x50x90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۹۰ لیتر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    پوشیدنی
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کوله پشتی کوهنوردی ۸۰ لیتری آلوا مدل BTY-3077

کوله پشتی کوهنوردی 80 لیتری آلوا مدل BTY-3077

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۷۲x34x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۵۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۸۰ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب
    دارای ۴ جیب زیپ‌‌دار (دو عدد در دو طرف، یک عدد در جلو و یک عدد در بالا
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • توضیحات دسته
    جنس برزنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کوله پشتی کوهنوردی ۶۰ لیتری مدل FP011

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری مدل FP011

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۶۰x30x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۶۰ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    رودوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری ساتونا مدل سیمرغ

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری ساتونا مدل سیمرغ

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۶۰x24x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    پوشیدنی
  • سایر توضیحات
    کوله پشتی ۵۰ لیتری ساتونا مدل سیمرغ در دسته بندی کوله های تاکتیکال و بوشکرفت قرار دارد و میتوان از آن در طبیعت گردی و کمپینگ نیز استفاده نمود متریال مورد استفاده در این کوله پشتی از دوام و کیفیت بالایی برخورداره و برای سبک تاکتیکال و بوشکرفت که نیاز به کوله پشتی با مقاومت بسیار بالا هست مناسبهطراحی این کوله پشتی با توجه به تسمه های متعدد و قابل تنظیم مناسب اتصال زیرانداز و پتو در قسمت های جانبی و بالا و پایین کوله هست و در قسمت رویه نیز میتوان ابزارهای مختلفی از جمله تبر، چاقو، ارّه را متصل کرد در قسمت های جانبی نیز تسمه های متعددی برای اتصال تجهیزات یا کیف های جانبی طراحی شده همچنین دارای دو عدد جیب قمقمه در پایین کوله طراحی شده.طراحی این کوله پشتی به گونه ای بوده که هم بتوانید در برنامه های کوهنوردی سبک و هم برای داخل شهر از آن استفاده کنید. کوله پشتی ۵۰ لیتری ساتونا مدل سیمرغ جز کوله پشتی های Bushcraft Day Pack محسوب میشه و شما میتوانید با داشتن این کوله پشتی همه ملزومات سفر یک الی دو روزه رو با خود حمل کنید.سیستم ذخیره سازی دارای دو جیب کشسان جانبی(داخلی) و محفظه اصلی با درب و کیسه جمع شونده دارد و به منظور راحتی استفاده کننده کوله مجهز به تسمه های فشرده سازی، بند بارکشی و بند سینه قابل تنظیم شده است. از دیگر ویژگی های کوله پشتی ۵۰ لیتری ساتونا مدل سیمرغ تسمه های نگهدارنده تبر یخ و عصای کوهنوردی در دو سمت، تسمه حمل زیرانداز در پایین، و بالای کوله اشاره کرد.سیستم حملنوع فریم پنل پلاستیکی فشرده با الومینیوم هست که از سیستم TR استفاده شده.همچنین قابلیت تنظیم کمربند، بند رودوشی ها و بند سینه وجود دارد.پارچه های ۱۰۰۰D Pu Uv کاملا ضدسایش و مقاوم در برابر پارگی هستند همچنین مقاوم در برابر آب و اشعه ی فرابنفش هست.آستری داخلی کوله نیز از پارچه های ۳۰۰D استفاده شده که کیفیت و دوام فوق العاده بالایی دارد.راهنمای تنظیم کوله پشتیهر چه اجسام سنگین به بدن نزدیکتر باشند، حفظ تعادل در حین حمل آسان و راحتتره فقط ملزومات اولیه را بایدبیرون کوله پشتی نصب کرد. کوله پشتی‌های ما امکان اتصال تجهیزات به پهلو، مانند میله‌های چادر، زیرانداز، تارپ، چادر، و…دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کوله پشتی کوهنوردی ۴۵ لیتری مدل تاکتیکال کد ۳-۲۰۲۴

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری مدل تاکتیکال کد 3-2024

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۳۰x30x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • سایر توضیحات
    استفاده از ترکیب پارچه کوردورا به همراه پلی استر ۹۰۰D در ساختار کوله پشتیمقاومت بالا در برابر نفوذ آب و سایشبرخورداری از ابعاد کامپکت و طراحی ارگونومیکبرخورداری از ۴۵ لیتر ظرفیت داخلیقابل استفاده برای فعالیت های کمپینگ ، طبیعت گردی ،شکار و نظامیدارای جیب های متعدد جهت قرار گیری منظم لوازمبازشو سرتاسری محفظه اصلیقابلیت قرارگیری ابزار و تجهیزات در قسمت انتها و اطراف کوله پشتیاستفاده از پد ها فومی مشبک و تنفس پذیر در قسمت کمری و بند های شانه جهت کاهش تعریق و گردش هوای هرچه بهترمجهز به بند بر روی کمر و بند بر روی سینه جهت پایداری و استحکام هرچه بهتر کوله پشتی بر روی بدندارای بند های فشرده سازی جهت کاهش حجم کوله پشتیاستفاده از زیپ دوطرفه در تمامی محفظه ها و جیب های خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کوله پشتی کوهنوردی ۷۰ لیتری مدل B60

کوله پشتی کوهنوردی 70 لیتری مدل B60

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۷۰x26x36 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۷۰+۵ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    بست
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • حجم داخلی سایز بزرگ
    ۷۰+۵ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کوله پشتی کوهنوردی ۶۵ لیتری گوگانا مدل ۰۰۱۶

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری گوگانا مدل 0016

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۵x35x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۶۵ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    شش عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی به حجم ۴۵ لیتر .دارای ۴ جیب زیپی در قسمت جلویی کوله پشتی .دارای ۲ جیب زیپی در دو طرف کوله جهت حمل وسایل و یا بطری نوشیدنی .
  • نحوه حمل
    تک بند
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو بند جهت استفاده به صورت تک بندی یا دو بندی کولیدارای یک دسته از جنس نوار جهت استفاده به صورت دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کوله پشتی کوهنوردی ۴۰ لیتری مدل KH-9252

کوله پشتی کوهنوردی 40 لیتری مدل KH-9252

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۸×۲۹×۴۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۴۰ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کوله پشتی کوهنوردی ۹۰ لیتری مدل کلاسیک کد ۰۲۱

کوله پشتی کوهنوردی 90 لیتری مدل کلاسیک کد 021

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۳۰x50x90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۹۰ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    تک بند
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کوله پشتی کوهنوردی ۶۵ لیتری فوروارد کد FCLT8020

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری فوروارد کد FCLT8020

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۴۶x25x58 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۷۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۶۵ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی زیپی تمام باز شو چمدانی جهت قرار دادن وسایل اصلی سفر و یا کوه نوردی دارای دو جیب زیپی در دو طرف کوله جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی تا ۱.۵ لیتر دارای یک جیب زیپی شبرنگ در قسمت جلوی کوله جهت دسترسی آسان به وسایل دارای یک جیب زیپی در قسمت پایین کوله جهت قرار دادن وسایل ضروری
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    سه عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک دسته با نوار دوزی دوبل و دوخت الیک جهت حمل کوله به صورت دستیدارای یک دسته از جنس نوار جهت آویزان کردن کولهدارای دو بند کولی همراه با دوخت الیک و نوار دوزی جهت حمل به صورت کوله
  • سایر توضیحات
    دارای یک محفظه اصلی زیپی تمام باز شو چمدانی جهت قرار دادن وسایل اصلی سفر و یا کوه نوردی دارای دو جیب زیپی در دو طرف کوله جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی تا ۱.۵ لیتر دارای یک جیب زیپی شبرنگ در قسمت جلوی کوله جهت دسترسی آسان به وسایل دارای یک جیب زیپی در قسمت پایین کوله جهت قرار دادن وسایل ضروریدارای یک دسته با نوار دوزی دوبل و دوخت الیک جهت حمل کوله به صورت دستیدارای یک دسته از جنس نوار جهت آویزان کردن کولهدارای دو بند کولی همراه با دوخت الیک و نوار دوزی جهت حمل به صورت کولهدارای ابر و آستر در سر تاسر کوله پشتی دارای دوخت الیک در تمامی قسمت های کوله جهت استحکام بخشیدن و ایستایی کوله دارای ۴ عدد پایه استوک در قسمت کف کوله دارای بند های مخصوص در کف کوله جهت حمل کیسه خواب و کاپشن و زیر انداز و …دارای بند مرکز ثقل قابل تنظیم شانه جهت کاهش فشار از شانه ها دارای بند مرکز ثقل کمری جهت کاهش فشار از کمر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کوله پشتی کوهنوردی ۶۵ لیتری مدل C198

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل C198

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۸*۳۶*۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۶۵ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    صفر
  • توضیحات جیب
    دارای یک جیب بزرگ جلوی محصولدارای دو جیب کناری برای قمقمهدارای یک فضای اصلی بزرگ با تودوزی تمام آستر
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    چهار عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو بند کوله پشتی ابر دوزی شده طبی عرق گیردارای دو دسته در بالای کوله پشتی
  • سایر توضیحات
    دارای برزنت ضد آب مقاومدارای تودوزی تمام آستردارای زیپ های رواندارای بندهای مقاومدارای شکم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کوله پشتی کوهنوردی ۶۰ لیتری مدل NEW198

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری مدل NEW198

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۵۸×۴۰×۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۶۰ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • تعداد جیب داخلی
    صفر
  • توضیحات جیب
    دارای یک فضای اصلی بزرگدارای یک جیب بزرگ در جلوی کاردارای دو جیب بغل قمقمه
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    چهار عدد
  • توضیحات دسته
    دارای دو بند طبی عرقگیردارای دو دسته در بالای کار
  • سایر توضیحات
    دارای برزنت ضدآب دارای تودوزی تمام آستردارای زیپ های رواندارای شکم بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کوله پشتی کوهنوردی ۴۲ لیتری مدل Beltly

کوله پشتی کوهنوردی 42 لیتری مدل Beltly

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰×۳۵×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۴۲ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی به حجم ۴۲لیتر دارای یک جیب در جلوی کوله پشتی دارای دو جیب در دو طرف کوله جهت حمل وسایل یا بطری نوشیدنی
  • نحوه حمل
    تک بند
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک جفت بندپشت جهت حمل تک بندی یا دوبندی دارای یک دسته ضخیم ابردار از جنس بدنه دارای یک دسته نواری با عرض ۲.۵ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    دارای بند قفلی ثقل کمر جهت کاش فشار از شانه ها دارای دو جفت بند سگگ دار زیر و روی بندپشت کوله برای حمل کیسه خواب و… دارای پد ضدتعریق دارای دو بست قفلی در دو طرف کوله برای حمل عصا،کاپشن و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کوله پشتی کوهنوردی ۷۵ لیتری گوگانا مدل ۱۰۰۰۳۲

کوله پشتی کوهنوردی 75 لیتری گوگانا مدل 100032

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۴۲x90x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۱۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۷۵ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    بست
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی به حجم ۶۵ لیتر با قابلیت افزایش حجم به میزان ۷۵ لیتر و یا قابلیت کاهش سایز به حجم ۵۰ لیتر دارای دو جیب زیپی در قسمت جلویی کوله پشتی دارای یک جیب زیپی در قسمت رویی جیب بالای کوله پشتی دارای دو جیب زیپی در دو طرف کوله جهت حمل وسایل و یا بطری نوشیدنی دارای دو جیب توری در دو طرف کوله جهت قرار دادن وسایل و یا بطری نوشیدنی تا ۱.۵ لیتر دارای یک جیب زیپی در قسمت پایینی کوله پشتی دارای یک جیب مخفی در قسمت کلاهی کوله پشتی دارای دو جیب زیپی در دو طرف بند کمری کوله پشتی
  • نحوه حمل
    تک بند
  • توضیحات دسته
    دارای دو بند جهت استفاده به صورت تک بندی یا دو بندی کولی دارای یک دسته از جنس نوار جهت ایتفاده به صورت دستی
  • سایر توضیحات
    دارای پالت شلاقی PVC در سر تا سر قسمت پشتی کوله جهت افزایش ایستایی کوله دارای پد تهویه هوا در سر تا سر قسمت پشتی کوله پشتی دارای پد تهویه هوا در سر تا سر بند دوشی دارای پد تهویه هوا در قسمت بند کمری کوله دارای بند مرکز ثقل سینه جهت کاهش فشار از شانه ها دارای بند مرکز ثقل کمری جهت کاهش فشار از کمر دارای بند های کمکی و دوخت الیک و دوبل جهت افزایش مقاومت کوله دارای ابر و آستر در سر تا سر کوله پشتی دارای پارچه ضد آب و قایل شست و شو دارای نوار های مخصوص جهت حمل کیسه خواب , پتو و .. دارای یک زیپ افزایش یا کاهش حجم در قسمت زیرین کوله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کوله پشتی کوهنوردی ۵۰ لیتری فری نایت مدل ۴۹۶

کوله پشتی کوهنوردی 50 لیتری فری نایت مدل 496

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۳۶×۲۳×۵۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۳۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۵۰ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • تعداد جیب خارجی
    پنج عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کوله پشتی کوهنوردی ۶۰ لیتری مدل ابردوزی کد ۰۲۱

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری مدل ابردوزی کد 021

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰x34x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    یک دستهساده برای آویزان کردن کوله و یک دسته ابردوزی شده برای حمل آسان کوله با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کوله پشتی کوهنوردی ۶۰ لیتری فری نایت مدل FK0392

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فری نایت مدل FK0392

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۷۳x34x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • حجم داخلی
    ۵۶-۷۵ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کوله پشتی کوهنوردی ۵۵ لیتری مدل Koo-1-ct

کوله پشتی کوهنوردی 55 لیتری مدل Koo-1-ct

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰×۴۶×۵۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۵۵ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    شش عدد
  • توضیحات جیب
    کوله پشتی دارای یک جفت جیب در دو طرف کیف جهت حمل بطری نوشیدنی است.همچنین علاوه بر جیب محفظه اصلی سه جیب دیگر در قسمت پیش کوله پشتی تعبیه شده است
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک جفت بندپشت جهت حمل تک بندی یا دوبندی دارای یک دسته ضخیم ابردار از جنس بدنه دارای یک دسته نواری با عرض ۲.۵ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    کوله دارای یک بند قفلی ثقل کمر است که از تکان خوردن کوله هنگام حرکت و راه رفتن میکاهد و به فرد تسلط ببشتری میدهد. همچنین داخل کار آستر درجه یک استفاده شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کوله پشتی کوهنوردی ۳۰ لیتری مدل S40

کوله پشتی کوهنوردی 30 لیتری مدل S40

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۵۵x35x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۳۰ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • محفظه
    جیب داخلی
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کوله پشتی کوهنوردی فوروارد کد FCLT38 TRAVEL SIDE

کوله پشتی کوهنوردی فوروارد کد FCLT38 TRAVEL SIDE

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۵۰x34x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    تک بند
  • سایر توضیحات
    دارای یک محفظه بزرگ زیپی آستر دار جهت قرار دادن وسایل اصلی و بزرگ دارای یک جیب زیپی در قسمت کلاهی کوله جهت دسترسی آسان به وسایل دارای دو جیب زیپی در دو طرف کوله جهت دادن موبایل و … دارای دوجیب زیپی در قسمت جلویی وسط کوله جهت قرار دادن موبایل و … دارای یک جیب نقاب دار در قسمت پایین کوله دارای یک محفظه بزرگ زیپی آستر دار جهت قرار دادن وسایل اصلی و بزرگ دارای یک جیب زیپی در قسمت بالایی کوله جهت دسترسی آسان به وسایل دارای دو جیب زیپی در دو طرف کوله جهت دادن موبایل و … دارای یک جیب زیپی در قسمت جلویی وسط کوله جهت قرار دادن موبایل و … دارای یک جیب نقاب دار در قسمت پایین کوله دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستی دارای دو بند جهت حمل به صورت کوله دارای نوار کشی در قسمت پشتی کوله جهت افزایش مقاومت دسته ها دارای نوار کشی در قسمت بالای کوله جهت حمل کیسه خواب و پتو دارای بند مرکز ثقل کمر جهت کاهش فشار از کمر دارای پد تهویه هوا در قسمت پشتی بند های کوله دارای ابر و آستر در سر تا سر کوله پشتی پارچه ضد آب و قابل شست و شو دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستی دارای دو بند جهت استفاده به صورت کوله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کوله پشتی کوهنوردی ۶۰ لیتری فیرو پلاس مدل FP020

کوله پشتی کوهنوردی 60 لیتری فیرو پلاس مدل FP020

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۶۰x35x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۶۰ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    پنج عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کوله پشتی کوهنوردی ۳۵ لیتری مدل A8

کوله پشتی کوهنوردی 35 لیتری مدل A8

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۵۵x18x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۳۵ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کوله پشتی کوهنوردی مدل کاترپیلار ۵۰ لیتری

کوله پشتی کوهنوردی مدل کاترپیلار 50 لیتری

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۶۰x17x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۸۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۵۰ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • توضیحات جیب
    محفظه های آن شامل یک جیب بزرگ و اصلی، یک جیب با سایز کوچک تر، یک جیب رویی، یک جیب افقی و کوچک روی کوله، دو جیب عمودی برای قرار دادن وسایل کوچک و ضروری، دو جیب توری و کشسان در دو طرف کوله برای قرار دادن بطری یا قمقمه، می باشد
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کوله پشتی کوهنوردی ۵۵ لیتری مدل Koo7-ANT

کوله پشتی کوهنوردی 55 لیتری مدل Koo7-ANT

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰×۴۶×۵۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۵۵ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    پنج عدد
  • توضیحات جیب
    کوله پشتی دارای یک جفت جیب در دو طرف کیف جهت حمل بطری نوشیدنی است.همچنین علاوه بر جیب محفظه اصلی سه جیب دیگر در قسمت پیش کوله پشتی تعبیه شده است
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک جفت بندپشت جهت حمل تک بندی یا دوبندی دارای یک دسته ضخیم ابردار از جنس بدنه دارای یک دسته نواری با عرض ۲.۵ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    کوله دارای یک بند قفلی ثقل کمر است که از تکان خوردن کوله هنگام حرکت و راه رفتن میکاهد و به فرد تسلط ببشتری میدهد. همچنین داخل کار آستر درجه یک استفاده شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کوله پشتی کوهنوردی ۶۵ لیتری مدل KHZ

کوله پشتی کوهنوردی 65 لیتری مدل KHZ

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰×۳۵×۶۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۶۵ لیتر
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    چهار عدد
  • توضیحات جیب
    جیب جلو یک عدد سرزیپ ۸ و جیب اصلی دو عدد سرزیپ ۱۰ دارد
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    یک دسته از جنس بدنه و قسمت تحتانی دسته اسفنجی نرم است.دسته دیگر از نوار ۲.۵ سانتی متری ساخته شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کوله پشتی کوهنوردی ۳۵ لیتری دیکمپ مدل TRAVEL-30-005

کوله پشتی کوهنوردی 35 لیتری دیکمپ مدل TRAVEL-30-005

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۴۵ × ۳۰ × ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کوله پشتی کوهنوردی ۴۵ لیتری دیوتر مدل APP-132

کوله پشتی کوهنوردی 45 لیتری دیوتر مدل APP-132

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۶۲x27x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۷۰ گرم
  • حجم داخلی
    ۳۵ لیتر
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    شش عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    سه عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کوله پشتی کوهنوردی برساد مدل +Bb 103 tactical

کوله پشتی کوهنوردی برساد مدل +Bb 103 tactical

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    – سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    پنج عدد
  • تعداد جیب داخلی
    سه عدد
  • نحوه حمل
    دو بندی
  • تعداد دسته
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کوله پشتی کوهنوردی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش کوهنوردی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا