دوربین

میکروسکوپ، راهنمای خرید اینترنتی انواع میکروسکوپ آزمایشگاهی و دانش آموزی

نکات مهمی که هنگام خرید میکروسکوپ باید در نظر بگیرید.

آیا تا به حال توجه کرده‌اید که خرید یک میکروسکوپ جدید چقدر می‌تواند دردناک باشد و از دست دادن آن سخت خواهد بود. این می‌تواند یک روند خسته کننده باشد. بسیاری از دانشمندان و دانشجویان شکار میکروسکوپ جدید را به دلایل مختلف بسیار ترسناک می‌دانند. ممکن است نگران باشید که میکروسکوپ مناسب را دریافت نکنید و پشیمان شوید، یا ممکن است متوجه شوید که به طور کلی برخورد با فروشندگان باعث ناراحتی شما می‌شود.

خرید میکروسکوپ می‌تواند یک تجربه پیچیده و ترسناک باشد. جستجو در میان میکروسکوپ‌ها و بمباران شدن با مشخصات و شرایط فنی دلهره آور است. این در نظر نمی‌گیرد که قیمت میکروسکوپ می‌تواند از کمتر از صد دلار تا هزاران دلار متغیر باشد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم، زمانی که این راهنما را به پایان می رسانید، درک بسیار بهتری از نوع میکروسکوپ متناسب با نیازهای خود خواهید داشت. زیرا در نهایت، کلید خرید میکروسکوپ یا هر محصول دیگری یافتن محصول مناسب با ویژگی‌های مناسب با قیمت مناسب است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید میکروسکوپ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع میکروسکوپ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید میکروسکوپ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

میکروسکوپ چیست و چه کاربردی دارد؟

میکروسکوپ‌ها یکی از تجهیزات علمی هستند که به ما این امکان را می‌دهند تا چیزهای بسیار کوچکی را ببینیم که چشمان ما در غیر این صورت قادر به دیدن آن‌ها نبودند. میکروسکوپ‌ها از عدسی‌هایی مشابه عینک‌ها یا ذره‌بین استفاده می‌کنند تا اشیا را بزرگ‌تر نشان دهند به این عمل بزرگ‌نمایی می‌گویند. میکروسکوپی‌هایی که ما اغلب می‌بینیم میکروسکوپ‌های نوری نامیده می‌شوند. از یک نور استفاده می‌کنند تا به ما کمک کنند تا به جزئیات کوچک موردی که در حال بررسی هستیم نگاه کنیم. ما می‌توانیم از یک نمونه نوری برای مطالعه سلول‌ها، انگل‌ها و برخی باکتری‌ها استفاده کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلسکوپ

انواع میکروسکوپ موجود در بازار:

در زیر لیستی از هفت نوع میکروسکوپ به همراه اصول کار و کاربردهای آن‌ها آورده شده است:

میکروسکوپ‌های ساده:

یک نمونه ساده دارای یک عدسی محدب با فاصله کانونی کوچک است. این میکروسکوپ ساده نامیده می‌شود زیرا فقط یک عدسی برای بزرگنمایی اجسام دارد.

برنامه‌های کاربردی عبارتند از:

  • این به طور گسترده در آزمایشگاه‌های مدرسه و کالج‌ها برای انجام آزمایش‌ها استفاده می‌شود.
  • با استفاده از یک نمونه ساده می‌توان بیماری‌های پوستی مختلف را شناسایی کرد. بنابراین، این یک ابزار مفید برای متخصصان پوست نیز می‌باشد.

میکروسکوپ‌های مرکب:

میکروسکوپ‌های ترکیبی یا بیولوژیکی دو بخش نوری (عدسی عینی و چشمی) و عدسی‌ها را ترکیب می‌کند. این نمونه بیش از یک عدسی دارد، بنابراین به مشاهده نمونه کوچک و نه جزئیات آن‌ها در بزرگنمایی بالاتر کمک می‌کند.

  • از آن در آزمایشگاه‌های پزشکی قانونی، متالورژی، مدارس، تصفیه خانه‌های فاضلاب، بافت شناسی، آسیب شناسی و آزمایشگاه‌های دامپزشکی استفاده می‌شود.
  • نمونه‌هایی که می‌توان با استفاده از این مدل مطالعه کرد، سلول‌های گونه، باکتری‌ها، جلبک‌ها، ویروس‌ها، سلول‌های خونی، انگل‌ها و بخش‌های نازک اندام هستند.

میکروسکوپ‌های الکترونی:

در میکروسکوپ‌های الکترونی منبع نور پرتوی از الکترون است. می‌تواند نمونه‌ها را در نانومتر بزرگ‌نمایی و نگاه کند و همچنین به آماده‌سازی دقیق نمونه نیاز دارد. نمونه‌ها باید به نازکی صد نانومتر باشند تا الکترون‌ها از آن عبور کنند و میکروگراف یا تصویر تولید کنند.

میکروسکوپ‌های الکترونی دو نوع هستند: میکروسکوپ‌های الکترونی روبشی و میکروسکوپ‌های الکترونی عبوری، برای اهداف زیر در آزمایشگاه‌ها و صنایع مختلف استفاده می‌شود.

  • در صنایع برای کنترل کیفیت و تجزیه و تحلیل شکست استفاده می‌شود.
  • این به طور گسترده در مطالعات فلزات و ساختارهای کریستالی استفاده می‌شود.

میکروسکوپ‌های کاوشگر اسکن:

فعل و انفعالات بین پروب و نمونه را اسکن می‌کنند. سه نوع رایج‌ترین میکروسکوپ‌های پروب روبشی، میکروسکوپ‌های نوری روبشی میدان نزدیک یا میکروسکوپ‌های نوری میدان نزدیک، میکروسکوپ‌های نیروی اتمی و میکروسکوپ‌های تونلی روبشی هستند.

  • این میکروسکوپ‌ها به مطالعه و تجزیه و تحلیل خواص مختلف نمونه‌ها و نمونه‌ها مانند خواص الکتریکی و مغناطیسی کمک می‌کند.

میکروسکوپ‌های استریو:

میکروسکوپ‌های استریو یا کالبد شکافی یک نمای سه بعدی از یک نمونه را ارائه می‌دهند و دارای یک عدسی شیئی و چشمی جداگانه هستند.

  • عمدتاً برای نمونه‌های بزرگ‌تر که با چشم غیرمسلح تجسم می‌شوند و در دست نگه داشته می‌شوند، مانند گیاهان کوچک، نمونه‌های حیوانی و نمونه‌های خاک استفاده می‌شوند.

برخی از کاربردهای این میکروسکوپ‌ها عبارتند از:

  • بررسی آثار تاریخی و سکه‌ها.
  • در جراحی‌های میکروبی استفاده می‌شوند.
  • برای مطالعه ساختارهای کریستالی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میکروسکوپ‌های پلاریزه:

این میکروسکوپ‌ها از نور پلاریزه کننده با نور منعکس شده یا عبوری برای تجسم اجسام استفاده می‌کنند. هم دارای یک پلاریزه برای عبور تنها یک موج نوری خاص هستند و هم یک آنالایزر برای روشن کردن نمونه با تعیین مقدار و مسیر نور به نمونه‌ها می‌باشند‌. در هنگام کار با مواد دوشکس کننده بسیار مناسب هستند.

  • این میکروسکوپ‌ها عمدتاً توسط سنگ شناسان، زمین شناسان، شیمیدانان و صنایع داروسازی در سنجش‌های مختلف استفاده می‌شود.

میکروسکوپ‌های معکوس:

در این میکروسکوپ‌ها، کندانسور و عدسی‌های شیئی در بالای مرحله نمونه، به سمت پایین قرار دارند، در حالی که برجک و شیئی در زیر مرحله نمونه، به سمت بالا هستند. این سیستم در جهت مخالف میکروسکوپ‌های معمولی است.

  • میکروسکوپ‌های معکوس بزرگنمایی ۴۰x، ۱۰۰x و اغلب ۲۰۰x و ۴۰۰x را فراهم می‌کنند. آن‌ها برای تصویربرداری از سلول‌های زنده، لقاح آزمایشگاهی، میکروبیولوژی، علوم اعصاب، و مطالعات زیست شناسی سلولی استفاده می‌شوند. از نظر تجاری، این میکروسکوپ‌ها به صورت میکروسکوپ‌های معکوس بیولوژیکی یا میکروسکوپ‌های معکوس متالورژیکی در دسترس هستند.

بنابراین کدام میکروسکوپ را باید انتخاب کنیم؟

این سوال واقعاً به برنامه‌های کاربردی شما بستگی دارد. به عنوان یک هدیه برای کودکان، متوجه خواهید شد که میکروسکوپ‌هایی با قدرت بالا نسبت به میکروسکوپ‌های کم توان مفیدتر هستند و ارزش آموزشی بیشتری دارند. فعالیت‌های بسیار بیشتری وجود دارد که می‌توان با میکروسکوپ‌های با قدرت بالا انجام داد و مشاهدات با قدرت بالا احتمالاً هیجان‌انگیزتر هستند. من کودکانی را دیده‌ام که ساعت‌ها به معنای واقعی کلمه به بررسی مخلوقات آب حوضچه و قطعات حشرات با میکروسکوپ‌ها می‌پردازند. همچنین میکروسکوپ‌های پرقدرت عموماً از انواعی هستند که در مدارس پایه‌های ۳-۱۲ استفاده می‌شوند. اگر به دنبال انواع دیگری از میکروسکوپ‌ها هستید یا در مورد مدل‌هایی غیر از این ابزار اولیه کنجکاو هستید، برای مشاهده برخی دیگر از انواع میکروسکوپ‌ها به انتهای این مقاله مراجعه کنید.

انواع منبع نور به کار رفته در میکروسکوپ‌:

بسیاری از انواع نورها به میکروسکوپ‌هایی متصل می‌شوند که برای اهداف خاصی طراحی شده‌اند. در زیر لیستی از چهار نمونه منبع نور با ویژگی‌هایی مانند گرما، طول عمر لامپ و دقت رنگ وجود دارد که باید قبل از خرید این محصول در نظر گرفته شود.

  • ال ای دی LED: نور خنک روشن و بدون گرما تولید می‌کند، و همچنین با یک رئوستات یا دیمر متغیر برای تنظیم شدت مطابق با آزمایش‌ها ارائه می‌شود. لامپ ماندگاری بالایی دارد و ارزان است. علاوه بر این، هنگامی که با باتری‌های قابل شارژ استفاده می‌شود، می‌توان از آن به عنوان یک وسیله قابل حمل برای مطالعات میدانی یا در مکان‌هایی که برق مشکل دارد استفاده کرد.
  • هالوژن: نور سفید قوی تولید می‌کند، به سرعت گرم می‌شود و با یک رئوستات کم نور یا متغیر برای تنظیم شدت آن در صورت نیاز عرضه می‌شود. ماندگاری متوسطی دارد و به راحتی قابل تعویض است. هالوژن یک منبع نور استاندارد می‌باشد که در همه میکروسکوپ‌های اومانو و پایه وجود دارد.
  • نور تنگستن یا رشته‌ای: نورهای اولیه را فراهم می‌کند و در میکروسکوپ‌های سطح ابتدایی موجود است. نور سفید گرم را فراهم می‌کند و به سرعت گرم می‌شود. با این حال، با سیستم کم نور ارائه نمی‌شود، عمر کوتاهی دارد و ارزان است، اما یافتن جایگزینش دشوار است. منابع نور تنگستن به ندرت در مدل‌های جدیدتر میکروسکوپ‌ها استفاده می‌شوند.
  • نور فلورسنت: نور سفید با حرارت کمتر تولید می‌کند. ماندگاری پایینی دارد و معمولاً در میکروسکوپ‌های تخصصی یا اپی فلورسنت مشاهده می‌شود. همچنین چراغ‌های فلورسنت حلقه‌ای وجود دارد که به عنوان منبع نور اضافی با میکروسکوپ‌های استریو استفاده می‌شود. میکروسکوپ‌های فلورسنت عمدتاً در آزمایش‌های بیولوژیکی با کارایی بالا استفاده می‌شوند، زمانی که یک جزء خاص، بخشی از یک نمونه یا مسیرهای متابولیکی مورد نیاز است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین دوچشمی

نکات مهمی که هنگام خرید میکروسکوپ باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

به یاد داشته باشید، فروشندگان فقط انسان‌هایی مانند من و شما هستند، اگر بتوانیم با آن‌ها به این شکل رفتار کنیم، کل فرآیند جستجوی یک میکروسکوپ جدید راحت‌تر پیش می‌رود. من در واقع قبلاً در بخش فروش بودم و اکنون یک کارگردان اصلی هستم. بنابراین منصفانه است که بگوییم من هر دو طرف معادله را دیده‌ام. شما می‌توانید این ۷ نکته را هنگام خرید هر تجهیزات سرمایه‌ای، نه فقط این محصول رعایت کنید.

نحوه استفاده از میکروسکوپ جدید را مشخص کنید:

  • قبل از اینکه حتی با فروشنده خود تماس بگیرید یا روی دکمه “تماس با ما” به صورت آنلاین ضربه بزنید، به این فکر کنید که برای چه آزمایش‌هایی از این وسیله استفاده می‌کنید. آیا از آن فقط برای کاربردهای نور عبوری استفاده خواهید کرد تا بررسی کنید که کشت سلولی شما چگونه است؟ یا فقط باید قبل از رفتن به سراغ نمونه‌های کانفوکال مرکزی، فلورسانس روی آن را به سرعت بررسی کنید؟ شاید شما فقط برای آزمایشگاه خود به یک نمونه نیاز داشته باشید و نمونه‌های بسیار کم نور دارید، در این صورت می‌خواهید اهداف انتقال بالا همراه با یک دوربین بسیار حساس را داشته باشید.
  • اینها همه چیزهایی هستند که باید در نظر گرفته شود. اگر مطمئن نیستید به چه ویژگی‌هایی نیاز دارید، به مقالات مختلفی نگاه کنید که انواع آزمایش‌هایی را که می‌خواهید با نمونه جدیدتان انجام دهید را نشان می‌دهند. به طور خاص، بخش مواد و روش‌های این مقالات را بررسی کنید. اگر روش‌ها واضح نیستند، یک ایمیل به آن فروشنده ارسال کنید. آن‌ها اغلب خوشحالند که به شما کمک کنند. داشتن یک ایده واضح از نیازهای خود باعث می‌شود که کل تجربه احساس خرید یک وسیله دست دوم را کاهش دهد.

صراحتاً بودجه خود را برای تیم فروش توضیح دهید:

  • با پرسنل فروش در مورد بودجه خود باز باشید. وقتی می‌خواهید بهترین معامله ممکن را به دست آورید، ممکن است این امر خلاف واقع به نظر برسد، اما در اینجا صداقت بهترین سیاست است. اگر به تیم فروش بگویید که می‌خواهید یک نمونه کانفوکال داشته باشید، اما به این نکته اشاره نکنید که بودجه شما بسیار پایین‌تر از مقدار استاندارد کانفوکال است، وقت همه را تلف می‌کنید.
  • پرسنل فروش ممکن است بتوانند جایگزینی را پیشنهاد کنند که برای آزمایش‌های شما به خوبی کار کند، اما اگر روی نمونه خاصی تنظیم شده‌اید و آن میکروسکوپ در حد بودجه شما نیست، ممکن است پیشرو باشید. مخفی نگه داشتن بودجه‌تان این کار را نمی‌کند. قیمت واحد را کاهش دهد از سوی دیگر، ممکن است متوجه شوید که واحد ایده‌آل شما یکی از گزینه‌های با قیمت بالاتر در بازار است و می‌توان واحدهای با کیفیت پایین‌تر را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر خریداری کرد.

فهرستی از ترجیحات میکروسکوپ را بنویسید تا با تیم فروش به اشتراک بگذارید:

  • بر اساس تجربیات خود با میکروسکوپ‌های دیگر، فهرستی از موارد پسندیدن و دوست نداشتن داشته باشید. شاید در مقطع تحصیلات تکمیلی یا پست دکترا، تجربه استفاده از میکروسکوپ‌های دیگر را داشته باشید. شاید شما فقط نوع خاصی از جوی استیک را برای استیج موتوری خود دوست داشته باشید یا هر بار که در نرم افزار XYZ خرابی خاصی رخ می‌دهد واقعاً از آن متنفر هستید.
  • این ترجیحات را از قبل با یک فروشنده به اشتراک بگذارید. در فروشگاه، ما به این موارد به عنوان “نقاط دردناک” اشاره می‌کنیم و تیم فروش می‌خواهد مطمئن شود که این نکات می‌تواند برای شما برطرف شود. بنابراین، اگر فهرستی از چیزهایی دارید که واقعاً دوست دارید و واقعاً دوست ندارید، این کار هم برای شما و هم برای تیم فروش آسان‌تر می‌شود تا ابزار دقیق مورد نیازتان را به دست آورید.

در مورد جدول زمانی خود و اینکه چه مدت به میکروسکوپ جدید نیاز دارید باز باشید:

  • اگر تیم فروش نمی‌تواند خواسته شما را تضمین کند، پس شاید بهتر است با نماینده میکروسکوپ‌های دیگری صحبت کنید که بتواند در صورت نیاز آنچه را که نیاز دارید به شما بدهد. به عنوان مثال، زمانی که ما به دنبال تهیه میکروسکوپ‌های جدید برای آزمایشگاه آموزش میکروسکوپ خود بودیم، می‌دانستیم که باید آن‌ها را تا اوایل ژانویه در محل خود داشته باشیم. به این ترتیب، تا اواسط ژانویه، ما آن‌ها را برای رفتن به کلاس آماده خواهیم کرد. این ضرب الاجل بسیار سختی بود و ما مجبور بودیم از شرکتی خرید کنیم که بتواند آن را رعایت کند، حتی اگر مدل مورد علاقه ما نباشد.
  • اگر در حال خرید یک کانفوکال برای جمع‌آوری داده‌های خاص قبل از مهلت کمک مالی هستید، باید به فروشندگان نیز اطلاع دهید. گاهی اوقات، اگر نیاز به دریافت اطلاعات کمی دارید، فروشندگان می‌توانند ابزارهای نمایشی را وارد کنند و به شما این امکان را می‌دهند که این ضرب الاجل سخت را به عقب برگردانید. بنابراین اگر از قبل در مورد ضرب الاجل صحبت کنید، فرآیند استرس کمتری خواهد داشت.

به جای اینکه نسخه‌ی نمایشی را برای شما بیاورند، از مرکز نمایشی دیدن کنید:

  • یک مهندس سرویس ممکن است یک روز را صرف تنظیم آن کند، ممکن است به نظر مشکلی بیاید، اما اگر محموله در زمان مورد انتظار وارد نشده باشد، ممکن است عجله داشته باشند تا لیزرها را تراز کنند و کارهای دیگر را بین آخرین نسخه نمایشی و رسیدن انجام دهند. در آستان شما در نهایت می‌توانید سیستمی را آزمایش کنید که در صورت خرید آن، عملکردی بدتر از عملکرد شما دارد.
  • در مورد یک محصول جدید، آن‌ها زمان مورد نیاز خود را صرف می‌کنند تا مطمئن شوند همه چیز در یک راستا و به روز است. اگر بتوانید به مرکز آزمایشی آن‌ها بروید، تجهیزاتی را آزمایش خواهید کرد که به دقت نگهداری شده‌اند و بسیار شبیه آنچه از جعبه خارج خواهید شد خواهد بود. علاوه بر این، پرداخت هزینه‌های سفر برای سازنده مقرون به صرفه تر از ارسال میکروسکوپ و نصب آن در آزمایشگاه شما خواهد بود. بنابراین، رفتن به مرکز آزمایش هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. ممکن است چند روز خوب باشد و شما با بهترین تنظیمات دستگاه کار خواهید کرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید میکروسکوپ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میکروسکوپ ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ میکروسکوپ مکانیک مدل MC75T

میکروسکوپ مکانیک مدل MC75T

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • تعداد چشمی
    ۳
  • منبع تغذیه دوربین
    آداپتور
  • رزولوشن سنسور
    ۷۰۵۰
  • نوع نور
    رینگ لایت
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۴۵
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۷
  • تنظیم فوکوس
    ۴۵ برابر
  • قابلیت‌های میکروسکوپ
    تنظیم فاصله چشمی ها
  • طراحی اپتیکی
    سه چشم
  • نوع هد
    سه چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    اداپتور
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میکروسکوپ چانگ شنگ تویز مدل c2119

میکروسکوپ چانگ شنگ تویز مدل c2119

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم گرم
  • منبع تغذیه
    باطری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۴۵۰
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • گستره بزرگنمایی
    ۴۵۰
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ میکروسکوپ مدیک مدل MH-300L

میکروسکوپ مدیک مدل MH-300L

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • تعداد چشمی
    ۲
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری
  • رزولوشن سنسور
    ۳۰۰
  • نوع نور
    ال ای دی
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۳۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • طراحی اپتیکی
    مستقیم
  • نوع هد
    دوچشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    باطری
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میکروسکوپ دیجیتال مدل Mc-1600x

میکروسکوپ دیجیتال مدل Mc-1600x

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع نور
    معمولی
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۳
  • منبع تغذیه دوربین
    درگاه USB
  • نوع سنسور
    HD Color CMOS
  • نوع اتصال دوربین
    USB2, USB3, Micro USB
  • رزولوشن سنسور
    ۱۰۸۰×۱۹۲۰
  • کنترل نور
    دارد – با ولوم
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۶۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۵۰
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نمایشگر
    ساده
  • نوع هد
    تک چشمی
  • منبع تغذیه
    باطری
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میکروسکوپ مدل SCIENTIFIC MICROSCOPE کد ۱۰۱۲

میکروسکوپ مدل SCIENTIFIC MICROSCOPE کد 1012

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد چشمی
    ۳
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • نوع نور
    LED
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۲۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    باطری
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۳ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میکروسکوپ دیجیتال مدل ۱۰۰۰X

میکروسکوپ دیجیتال مدل 1000X

مشخصات

  • حافظه
    ندارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۵۰
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰۰
  • رزولوشن سنسور
    ۱۶۰۰*۱۲۰۰ تا ۶۴۰*۴۸۰
  • نوع اتصال دوربین
    USB2, USB3, Micro USB
  • نوع سنسور
    HD Color CMOS
  • کنترل نوردهی
    دارد – با ولوم
  • منبع تغذیه دوربین
    درگاه USB
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میکروسکوپ مدیک مدل M826

میکروسکوپ مدیک مدل M826

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • منبع تغذیه
    برق شهری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    ندارد
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۶۴
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۲۸۰
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    led
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    برق شهری
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۶۴ برابر
  • بزرگنمایی عدسی شیئی
    ۴X 10X 40X

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ میکروسکوپ مدل light کد at0059

میکروسکوپ مدل light کد at0059

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰x
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۲۰۰x
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    ال ای دی
  • رزولوشن سنسور
    دارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • نوع بزرگنمایی
    ۸۰۰ برابر
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰x

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ میکروسکوپ مدل Refinded کد ۲۱۱۹

میکروسکوپ مدل Refinded کد 2119

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باطری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    بله
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰ برابر
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۳۰۰ برابر
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    ساده
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ میکروسکوپ دیجیتال مدل DM4

میکروسکوپ دیجیتال مدل DM4

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • مشخصات نور
    ۸ عددLED
  • کنترل فوکوس
    دارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۵ میلی متر
  • فرمت فایل
    JPG / AVI 640×480/26 و ۱۲۸۰×۷۲۰/۲۶ فریم در ثانیه
  • منبع تغذیه دوربین
    باتری
  • نرم افزار
    پشتیبانی از سیستم عامل های: ویندوز XP، win7، win8.1، win10، Mac OSx10.5 یا بالاتر
  • کنترل نوردهی
    بله
  • نوع سنسور
    high performance optical wafers
  • رزولوشن سنسور
    بزرگترین پیکسل: P 1080
  • کنترل نور
    بله
  • نوع نور
    ۸ عددLED (روشنایی قابل تنظیم)
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱
  • مکانیسم فوکوس
    تنظیمات دستی
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نوع سیستم
    دستی
  • نمایشگر
    نمایشگر ۴.۳ اینچی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • منبع تغذیه
    باتری ۱۸۶۵۰ ۲۶۰۰mA قابل شارژ
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    بلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ میکروسکوپ کامار مدل دانش آموزی LED NEW 2024

میکروسکوپ کامار مدل دانش آموزی LED NEW 2024

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مکانیسم فوکوس
    دستی
  • گستره بزرگنمایی
    ۱۰۰x 400x 900x
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری قلمی
  • رزولوشن سنسور
    .
  • مشخصات نور
    لامپ LED
  • نوع نور
    LED
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۹۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • تعداد چشمی
    ۳
  • نوع استیج
    ثابت
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • قطر لوله چشمی
    ۳
  • قابلیت‌های میکروسکوپ
    تنظیم فاصله چشمی ها
  • زاویه چشمی
    ۱۸۰
  • طراحی اپتیکی
    نوری
  • نوع سیستم
    اپتیکال
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    باطری قلمی
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۵ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ میکروسکوپ مدل MP600 کد ۹۳۸۰

میکروسکوپ مدل MP600 کد 9380

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • منبع تغذیه
    کارکرد با دو منبع باتری و نور محیط
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    چشمی
  • طراحی اپتیکی
    ندارد
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۶۰۰
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    لامپ و آیینه
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    باتری
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ میکروسکوپ دیجیتال مدل INSKAM-307

میکروسکوپ دیجیتال مدل INSKAM-307

مشخصات

  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰۰
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰mm
  • تجهیزات همراه
    کاتالوگ.پایه نگه دارنده.کابل usb . و یک پارچه تمیز کننده لنز
  • منبع تغذیه دوربین
    درگاهUSB
  • رزولوشن سنسور
    ۱۹۲۰
  • نوع نور
    LEDLED
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۵۰
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نوع سیستم
    دستی
  • نمایشگر
    ۴.۳ inch
  • نوع هد
    تک چشمی
  • منبع تغذیه
    باتری قابل شارژ لیتیومی
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ میکروسکوپ مدیک مدل MH-600

میکروسکوپ مدیک مدل MH-600

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • منبع تغذیه
    ۲ عدد باطری قلمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ساده
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۶۰۰X
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    LED
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۳ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ میکروسکوپ مدل pr60

میکروسکوپ مدل pr60

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ گرم گرم
  • نوع نور
    لامپ ledled
  • بزرگنمایی عدسی شیئی
    ۶۰-۱۰ برابر
  • بزرگنمایی عدسی چشمی
    ۶۰-۱۰ برابر
  • قطر عدسی چشمی
    ۱ سانتی متر و ۲ سانتی متر
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۲ سانتی متر
  • نوع بزرگنمایی
    بزرگنمایی واقعی
  • گستره بزرگنمایی
    ۶۰-۱۰ برابر
  • تجهیزات همراه
    قاب و اچار مخصوص
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری ساعتی
  • نرم افزار
    ندارد
  • کنترل نوردهی
    ندارد
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • کنترل نور
    ندارد
  • مشخصات نور
    لامپ led
  • استایل نور
    ساده
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۲ عدد
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۶۰ برابر
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰ برابر
  • مکانیسم فوکوس
    دیجیتالدیجیتال
  • محل کنترل فوکوس
    ندارد
  • تنظیم فوکوس
    دیجیتال
  • قطر لوله چشمی
    ۲و۰.۵
  • زاویه چشمی
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نوع سیستم
    ساده
  • نمایشگر
    ندارد
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • حافظه
    ندارد
  • منبع تغذیه
    باطری ساعتی
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ میکروسکوپ  کامار مدل O3S50B

میکروسکوپ  کامار مدل O3S50B

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    نوری
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰ برابر
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۲۰۰ برابر
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳ عدد
  • نوع نور
    LED
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۵ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ میکروسکوپ ریفایند مدل C 2119

میکروسکوپ ریفایند مدل C 2119

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۵ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • نوع بالشتک چشمی
    خیر
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۴۵۰
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    مصنوعی از طریق لامپ LED
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میکروسکوپ مدیک مدل MH-450L

میکروسکوپ مدیک مدل MH-450L

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • منبع تغذیه
    ۲ عدد باطری قلمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ساده
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰X
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۴۵۰X
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    لامپ معمولی
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۳ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ میکروسکوپ مدیک مدل MH-300L

میکروسکوپ مدیک مدل MH-300L

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • مکانیسم فوکوس
    چرخشی
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • نوع نور
    لامپ معمولی
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۳۰۰X
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰X
  • محل کنترل فوکوس
    دستی
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نمایشگر
    ساده
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    ۲ عدد باطری قلمی
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۳ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ میکروسکوپ دیجیتال روبیکس مدل X1000

میکروسکوپ دیجیتال روبیکس مدل X1000

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم گرم
  • نوع عدسی شیئی
    ۱
  • قطر عدسی چشمی
    ۲
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۵۰
  • منبع تغذیه دوربین
    درگاه USB
  • کنترل نوردهی
    دارد با ولوم
  • نوع سنسور
    FULL HD COLOR CMOS
  • نوع اتصال دوربین
    USB / TYPE-C /MICRO USB
  • رزولوشن سنسور
    ۴۸۰*۶۴۰ تا ۱۰۸۰*۱۹۲۰
  • مشخصات نور
    ۸ عدد ال ای دی براق تعبیه شده در دستگاه با قابلیت تنظیم شدت نور
  • نوع نور
    لامپ LEDLED
  • نوع اپتیک عدسی شیئی
    ساده
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۵۰
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • قطر لوله چشمی
    ۲
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نوع سیستم
    دستی
  • نمایشگر
    ندارد
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • حافظه
    ندارد
  • منبع تغذیه
    پورت یو اس بی کامپیوتر و پورت یو اس بی موبایل
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ میکروسکوپ دیجیتالی مدل G600

میکروسکوپ دیجیتالی مدل G600

مشخصات

  • وزن
    ۳۸۰ گرم گرم
  • نوع نور
    LED
  • کنترل فوکوس
    دارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۵ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    ۶۰۰X
  • تجهیزات همراه
    دفترچه راهنمای انگلیسی، آداپتور استاندارد (بدون نیاز به مبدل مانند تصویر)، کابل یو اس بی، پایه نگهدارنده میکروسکوپ
  • منبع تغذیه دوربین
    باتری لیتیومی شارژی
  • نوع سنسور
    CMOS
  • رزولوشن سنسور
    ۳.۶ مگاپیکسل
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۶۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نمایشگر
    ۴.۳ اینچی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • منبع تغذیه
    باتری قابل شارژ لیتیومی
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ میکروسکوپ مدیک مدل MH-750

میکروسکوپ مدیک مدل MH-750

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • منبع تغذیه
    ۲ عدد باطری قلمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ساده
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰X
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۷۵۰X
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    LED
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۳ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ میکروسکوپ مدل FLW-ZX60

میکروسکوپ مدل FLW-ZX60

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باتری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    دارد
  • تنظیم فوکوس
    ندارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۶۰
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۲
  • نوع نور
    دو عدد چراغ سفید و چراغ نور آبی UV
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ندارد
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ میکروسکوپ مدل ZM_1200

میکروسکوپ مدل ZM_1200

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باطری قلمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ساده
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰برابر
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۲۰۰برابر
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳ عدد
  • نوع نور
    led
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    ۴ عدد باطری قلمی
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰ برابر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ میکروسکوپ مدل M-1200 کد ۲۰۲۳ NEW

میکروسکوپ مدل M-1200 کد 2023 NEW

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • قطر لوله چشمی
    ۱۲
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰
  • منبع تغذیه دوربین
    باتری قلمی
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • نوع نور
    LED
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳ عدد
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۲۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • تعداد چشمی
    ۱
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • زاویه چشمی
    ۳۶۰
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نوع سیستم
    ساده
  • نمایشگر
    ساده
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    ۴ عدد باتری قلمی
  • کنترل فوکوس
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ میکروسکوپ کامار مدل دانش آموزی Set 71 Pcs NEW 2024

میکروسکوپ کامار مدل دانش آموزی Set 71 Pcs NEW 2024

مشخصات

  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۵ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    ۱۰۰x 400x 900x
  • تجهیزات همراه
    شامل تجهیزات آزمابشگاهی پنس لوله و قطره چکان و نمونه های آماده فیلتر رنگی
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری قلمی
  • رزولوشن سنسور
    دارد
  • مشخصات نور
    لامپ LED
  • نوع نور
    LED
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۹۰۰
  • تعداد چشمی
    ۱
  • نوع استیج
    ثابت
  • تنظیم فوکوس
    دارد
  • قابلیت‌های میکروسکوپ
    تنظیم فاصله چشمی ها
  • طراحی اپتیکی
    نوری
  • نوع سیستم
    اپتیکال
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    باطری قلمی
  • خروجی نور
    پایین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ میکروسکوپ مدل ۳۰۰X

میکروسکوپ مدل 300X

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • منبع تغذیه
    باطری
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • نمایشگر
    ندارد
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • تنظیم فوکوس
    بله
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۳۰۰
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • نوع نور
    ساده
  • رزولوشن سنسور
    ندارد
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۳ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ میکروسکوپ مدل N-S 51 Piece 900x New

میکروسکوپ مدل N-S 51 Piece 900x New

مشخصات

  • وزن
    ۶۸۰ گرم
  • تعداد چشمی
    ۳
  • منبع تغذیه دوربین
    باطری قلمی
  • رزولوشن سنسور
    .
  • مشخصات نور
    لامپ LED
  • نوع نور
    LED
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۳
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۹۰۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰
  • نوع استیج
    ثابت
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    باطری قلمی
  • جنس بدنه
    فلز
  • اقلام همراه
    دفترچه‌ راهنما
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ میکروسکوپ دیجیتال مدل WIFI04

میکروسکوپ دیجیتال مدل WIFI04

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱mm
  • منبع تغذیه دوربین
    باتری لیتیومی داخلی
  • نرم افزار
    دارد
  • کنترل نوردهی
    دارد
  • رزولوشن سنسور
    ۱۶۰۰×۱۲۰۰ تا ۶۴۰×۴۸۰
  • نوع نور
    ۸LED
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰۰۰X
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۰X
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • طراحی اپتیکی
    ساده
  • نمایشگر
    ندارد
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    battery
  • قابلیت ثبت فیلم و عکس
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ میکروسکوپ مدل  ۱۲۰X

میکروسکوپ مدل  120X

مشخصات

  • وزن
    ۵۹ گرم
  • تعداد چشمی
    تک چشمی
  • منبع تغذیه دوربین
    باتری
  • رزولوشن سنسور
    بله
  • نوع نور
    LED
  • تعداد عدسی های شیئی
    ۱
  • بیشترین بزرگنمایی استاندارد
    ۱۲۰
  • کمترین بزرگنمایی استاندارد
    ۶۰
  • تنظیم فوکوس
    دستی
  • طراحی اپتیکی
    تک چشمی
  • نوع هد
    تک چشمی
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • منبع تغذیه
    کارکرد با دو باتری قلمی
  • کمترین فاصله عملکرد
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید این محصول در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گرمکن صندلی خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا