لباس کودک و نوجوان

ست کلاه و شال گردن دخترانه، راهنمای خرید انواع ست کلاه و شال گردن دخترانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست کلاه و شال گردن دخترانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک مهم و ضروری در فصل پاییز و زمستان که دختر خانم‌ها به آن نیاز دارند، ست کلاه و شال گردن دخترانه است. این پوشاک علاوه بر گرم نگه‌داشتن سر و گردن جلوه زیباتری به چهره شما می‌دهد. به جز چند استان از کشور بقیه استان‌ها زمستان سردی را پشت سر می‌گذارند و برای به سلامت پشت سر گذاشتن سرمای هوا شما نیاز به کلاه و شال گردن دخترانه دارید. بدن دختر خانم‌ها نسبت به آقا پسرها حساسیت بیشتری دارد، بنابراین اگر فرزند شما دختر است باید بیشتر مراقب سلامت او باشید. اغلب تولید کننده‌های ست کلاه و شال گردن دخترانه به همراه آن یک جفت دستکش هم در بسته قرار می‌دهند تا کودک شما به خوبی برای زمستان تجهیز شود. از این رو شما می‌توانید دستکش ست خود را خریداری کنید تا جلوه بهتری به شما بدهد. پوشاک نقش مهمی در فرم دهی به استایل شما دارد، همان طور که انتخاب یک پوشاک مناسب می‌تواند شما را جذاب و خوش استایل نشان دهد، یک پوشاک نامناسب هم می‌تواند شما را بد فرم نشان دهد.

با توجه به اینکه ست کلاه و شال گردن دخترانه در دسته پوشاک مهم قرار می‌گیرد، شما باید نسبت به انتخاب این پوشاک حساسیت بیشتری به خرج دهید. امروزه با پیشرفت چشمگیر صنعت مد و پوشاک شاهد مدل‌های جدید و زیبا از ست کلاه و شال گردن دخترانه در بازار هستیم، اگر کمی سلیقه به خرج دهید و مدل‌های مختلف این محصول را مورد بررسی قرار دهید، متوجه خواهید شد که ست‌ کردن کلاه، شال‌گردن و دستکش با سایر پوشاک شما کار چندان سختی نخواهد بود. اول از هر چیزی باید جنس کلاه و شال گردن دخترانه را با سایر پوشاک خود هماهنگ کنید. اگر از کاپشن دخترانه چرمی استفاده می‌کنید، بهتر است مدل‌های پشمی و خزه‌دار را خریداری نمائید و اگر از کاپشن پارچه‌ای استفاده می‌کنید، مدل‌های بافت می‌توانند جلوه زیباتری به استایل شما بدهند.

ست‌کلاه و شال‌ گردن دخترانه چیست و چه کاربردی دارد؟‌

نوعی پوشاک که معمولا از جنس بافت یا پشم می‌باشد و به منظور گرم نگهداشتن ناحیه سر کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. شال نیز نوعی پوشاک زنانه و دخترانه است که به منظور گرم نگه‌داشتن ناحیه گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. ترکیب کلاه و شال دخترانه در کنار هم ست را تشکیل می‌دهد. در مدل‌های بافت در کنار این ست یک دست دستکش کار را تمام می‌کند و سبب تکمیل شدن مجموعه می‌شود. این ست معمولا برای گرم نگهداشتن نواحی سر و گردن در فصل پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که این ست شامل دستکش شود از آن برای گرم نگهداشتن نواحی دست هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپشن دخترانه

مزایای استفاده از کلاه و شال گردن دخترانه:

  • سر و گردن شما را در برابر سرما محافظت می‌کند و برای کسانی که دارای سینوزیت هستند بسیار مجرب است.
  • علاوه بر محافظت از شما در برابر سرما به ظاهر شما جنبه زیبایی می‌دهد و می‌توانید مانند یک ستاره بدرخشید.
  • شال گردن را در مواقع وزش باد شدید می‌توان جلوی صورت گرفت و صورت و دماغ را از سردی هوا محافظت نمود.
  • هنگام طوفان شن از شال گردن می‌توان به منظور یک لایه محافظ مانند ماسک تنفسی برای جلوگیری از ورود شن به سیستم تنفسی و چشم‌ها استفاده کرد.

انواع ست‌کلاه و شال‌گردن دخترانه:

  1. ست‌شال‌گردن و کلاه دخترانه بافتنی: این نمونه که یا به وسیله ماشین بافت و یا به وسیله دست بافته می‌شود. یک پوشاک مهم برای گرم نگهداشتن سر و گردن در برابر سرما می‌باشد. این مدل شال و کلاه بیشتر در فصل سرد سال مانند زمستان پوشیده می‌شود. به علت ایجاد گرمای خیلی بالا مناسب فصل پاییز و بهار نیست.
  2. ست‌شال گردن و کلاه دخترانه پشمی: پشم گوسفند یکی از مواد طبیعی در طبیعت است که به وسیله آن بیشتر پوشاک مناسب فصل سرما تولید می‌شوند. به علت اینکه حساسیت ایجاد نمی‌کند، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند برای کودک خود این جنس را خریداری کنند. پشم را به راحتی می‌توان رنگ آمیزی کرد به همین دلیل تنوع طرح و رنگ در شال و کلاه‌های پشمی فوق العاده زیاد است. بیشتر از این ست برای فصل بهار و پاییز استفاده می‌شود.
  3. ست‌شال‌گردن و کلاه دخترانه نوزادی: امروزه صنعت مد و پوشاک رشد چشمگیری داشته است به طوری که برای نوزاد هم ست شال و کلاه تولید می‌شود. مدل‌های نوزادی معمولا از جنس پارچه هستند و حتی در فصل تابستان هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل می‌توان به قابلیت شستشوی آسان و خشک شدن سریع آن‌ها اشاره کرد. اگر بخواهیم برای نوزاد دختر خود یک ست شال و کلاه بخریم بهترین گزینه خرید نمونه پارچه‌ای است.
  4. ست‌شال‌گردن و کلاه خزدار: این مدل هم در دسته شال و کلاه پشمی قرار می‌گیرد، اطراف کلاه آن مقداری خزه طبیعی یا مصنوعی ‌دوخته شده است که باعث زیبا تر شدن این مدل‌ها می‌شود. اگر به دنبال یک شت شال و کلاه خیلی گرم برای فصل زمستان هستید به شما توصیه می‌کنم حتما نمونه‌های خزدار را انتخاب کنید. زیبایی این مدل‌ها به حدی زیاد است که این مدل را به پرفروش‌ترین ست‌شال گردن و کلاه دخترانه موجود در بازار تبدیل کرده است.

بهترین مارک ست‌کلاه و شال‌ گردن دخترانه:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ست‌شال گردن و کلاه دخترانه به شما معرفی کنیم، شاید مقداری در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم و این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای ست‌شال گردن و کلاه دخترانه موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه کیکی رایکی
  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه مولینه
  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه فلور
  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه آی چیلیک
  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه برون
  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه سام
  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه لوپیلو
  • ست شال‌گردن و کلاه دخترانه درسا

ست‌کلاه و شال گردن دخترانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید ست شال و کلاه دخترانه وجود دارد که شما از طریق هر کدام از آن‌ها می‌توانید ست شال و کلاه دخترانه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما معرفی کنیم، نیاز به زمان زیادی دارد و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین دلیل دو روشی را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری ست شال و کلاه دخترانه: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین فروشگاه لباس بچه فروشی مراجعه کنید و از میان تنوع کمی از محصولات ست شال و کلاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی ست شال و کلاه دخترانه: در این روش شما دیگر نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها ست شال و کلاه دخترانه مورد نظر خود را خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

بهترین ست کلاه و شال گردن زمستانی دخترانه:

زمستان فصلی است که دمای هوا در برخی مناطق به چند درجه زیر صفر می‌رسد، بنابراین شما برای گرم نگهداشتن سر، گردن و صورت خود نیاز به یک نمونه خیلی گرم از شال و کلاه دخترانه دارید. از میان مدل‌های موجود در بازار نمونه بافت و پشمی ضخیم که معمولا خزدار هم هستند بهترین گزینه برای فصل زمستان می‌باشند.

بهترین ست کلاه و شال گردن پاییزه دخترانه:

فصل پاییز دمای هوا سرد می‌شود، اما نه به اندازه‌ای که نیاز به استفاده از ست کلاه و شال گردن زمستانی داشته باشید. در این فصل اگر بخواهید از نمونه‌های زمستانی استفاده کنید به علت اینکه هوا چندان سرد نیست، مدام عرق خواهید کرد و در صورت بیرون آوردن آن به علت اختلاف دما دچار سرما خوردگی خواهید شد. به همین علت باید از ست‌هایی استفاده کنید که سبک‌تر و خنک‌تر می‌باشند.

راهنمای خرید ست کلاه و شال‌ گردن دخترانه:

در نگاه اول شاید خرید این پوشاک کار چندان ساده‌ای به نطر نرسد، اما اگر در مورد خرید این لباس اطلاعات کافی در دسترس داشته باشید، شاید خیلی ساده‌تر از آن چیزی باشد که فکرش را می‌کنید. تجربه ثابت کرده است، کسانی که با مطالعه قبلی خرید خود را انجام داده‌اند، خرید موفق‌تری داشته‌اند. شما قبل از خرید ست شال و کلاه دخترانه باید به فصلی که قرار است آن را استفاده کنید و سن شخص استفاده کننده توجه داشته باشید. در ادامه به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ست‌شال گردن و کلاه دخترانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را می‌آموزیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روسری دخترانه

نکات مهم هنگام خرید ست کلاه‌ و شال گردن دخترانه:

  1. قیمت ست شال‌‌گردن و کلاه دخترانه: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید ست شال و کلاه را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ست شال و کلاه: این پوشاک بسته به نوع فصل و سلیقه شخص انواع مختلفی دارد، این شما هستید که با توجه به سن کودک خود باید بهترین نمونه را برای او انتخاب و خریداری کنید. اگر این ست را برای فصل زمستان می‌خواهید باید نمونه پشمی و بافت را انتخاب کنید، اما برای فصل‌هایی که هوا زیاد سرد نیست مانند پاییز باید نمونه‌های خنک‌تر را انتخاب کنید.
  3. نوع بافت: کیفیت شال و کلاهی که خریداری می‌کنید، ارتباط نزدیکی با کیفیت آن دارد. ست شال و کلاه دخترانه دست بافت به دلیل اینکه مدت زمان زیادی صرف بافته شدن آن با قلاب می‌شود، کیفیت بالاتری دارند و به طبع قیمت آن‌ها هم گران‌تر است. اما مدل‌هایی که ماشین بافت هستند یعنی با ماشین بافندگی دوخته می‌شوند، کیفیت پایین‌‌تری دارند، در عوض قیمت آن‌ها ارزان‌تر است.
  4. انتخاب کلاه برای صورت ریز و گرد: اگر دختر شما دارای صورت گرد و کوچک است به شما پیشنهاد می‌کنم، بی‌خیال مدل‌های بزرگ و لبه‌دار شوید، زیرا صورت کودک شما را کوچک‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهد. اما اگر کودک شما صورت کشیده‌تری دارد، بهتر است از مدل‌های بزرگتر و لبه‌دار استفاده کنید. این ویژگی صورت کودک شما را کوچک‌تر و گردتر از اندازه واقعی نمایش می‌دهد. پس حتما با توجه به فرم صورت کودک خود ست کلاه و شال گردن آن را انتخاب کنید.
  5. طول و عرض شال گردن: با توجه به مدل گره زدن شال گردن باید طول و عرض آن را انتخاب کنید. مدل‌هایی که عرض بیشتری دارند قسمت بیشتری از گردن و صورت شما را پوشش داده و گرم نگهداری می‌کنند. اگر شال را می‌خواهید به مدل‌های مختلف گره بزنید نیاز به طول بیشتری دارید. اگر شال گردن شما طول مناسبی نداشته باشد مدام از روی دوش شما افتاده و مجبورید آن را بالا بیاندازید.
  6. رنگ و طرح شال و کلاه: نکته‌ای که شاید کمتر به آن توجه می‌شود، توجه به طرح و رنگ ست‌شال گردن و کلاه دخترانه می‌باشد. اگر کودک شما پوست تیره‌ای دارد باید بیشتر به سراغ طیف رنگ‌های روشن بروید و اگر پوست روشن‌تری دارد باید به سراغ رنگ‌های تیره بروید. طرح و نقش روی شال و کلاه ارتباط مستقیمی با سن شخص استفاده کننده و سلیقه آن شخص دارد. برای دختر‌های یک تا پنج سال شخصیت‌های کارتونی بهترین گزینه می‌باشند.

روش نگهداری از ست‌کلاه و شال گردن دخترانه:

  • هرگز برای شستشوی این پوشاک از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، زیرا سبب کسر سایز آن‌ها می‌شود به خصوص اگر مدل‌های بافتنی باشند.
  • استفاده از مایع سفید کننده به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، حتی اگر شال و کلاه شما دارای رنگ سفید باشد.
  • به هیچ عنوان برای خشک کردن سریع ستشال گردن کلاه دخترانه خود از بخاری یا خشک کن لباس استفاده نکنید، بهترین کار خشک کردن در هوای آزاد است.
  • بهتر است، هر هفته این لباس‌ را شستشو دهید، در صورتی که چرک مرده شود، به سادگی آن را نمی‌توان تمیز کرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید ست‌‌کلاه و شال‌گردن دخترانه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ست‌کلاه و شال گردن دخترانه زیبا، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل گیسو کد ۶۵۶۵

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل گیسو کد 6565

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل پاپیونی

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل پاپیونی

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه کد ۱۴۰۲۶۴

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه کد 140264

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • نگهداری
    – شست و شو با دست
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    – کشبافت نرم و لطیف – ضد حساسیت – مناسب گروه سنی تا ۴ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل پوم دار ۰۱

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل پوم دار 01

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل فندقی کد SHB2-DBL

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل فندقی کد SHB2-DBL

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار
  • نگهداری
    برای دوام بیشتر شستشو دستی با آب سرد توصیه می شود.
  • جزئیات
    دستبافتمناسب برای کودکان و نوجوانان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل فرانسوی کد ۱۹

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل فرانسوی کد 19

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل ۸۲۷۶

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل 8276

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه سام مدل ۱۳۶ رنگ سفید

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه سام مدل 136 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    دارای رنگبندیطراحی زیبا و برجسته بافتدارای طراحی شکیلمناسب برای دختر و پسرست کلاه و شال رینگیبسته بندی شکیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SAM کد ۱۵۲ رنگ کرم

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SAM کد 152 رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    دارای رنگبندیطراحی زیبا و برجسته بافتدارای طراحی شکیلمناسب برای دختر و پسرست کلاه و شال رینگیبسته بندی شکیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه سام مدل ۲۱۰ رنگ زرد

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه سام مدل 210 رنگ زرد

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    نگین دار
  • جزئیات
    دارای رنگبندیطراحی زیبا و برجسته بافتدارای طراحی شکیلمناسب برای دختر و پسرست کلاه و شال پروانه اییبسته بندی شکیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل درسا-۶

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل درسا-6

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SAM کد ۱۵۲ رنگ طوسی

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SAM کد 152 رنگ طوسی

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    دارای رنگبندیطراحی زیبا و برجسته بافتدارای طراحی شکیلمناسب برای دختر و پسرست کلاه و شال رینگیبسته بندی شکیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل مارپیچ مدل ۸۲۷۶

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل مارپیچ مدل 8276

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل پاپیونی

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل پاپیونی

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه سام مدل ۲۱۰ رنگ سفید

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه سام مدل 210 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    نگین دار
  • جزئیات
    دارای رنگبندیطراحی زیبا و برجسته بافتدارای طراحی شکیلمناسب برای دخترانست کلاه و شال پروانه اییبسته بندی شکیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SA115

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SA115

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل sop123

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل sop123

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل ۸۲۷۶

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل 8276

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل ۸۲۷۶

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل 8276

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه کد ۱۵۰۲۴۷

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه کد 150247

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • نگهداری
    – شست و شو با دست
  • جزئیات
    – کشبافت نرم و لطیف – ضد حساسیت – مناسب گروه سنی تا ۴ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل زمستانی رنگ کرم

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل زمستانی رنگ کرم

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طول شال گردن ۱۱۰ سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل گلباران PI

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل گلباران PI

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل K-SH-1

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل K-SH-1

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل ۸۲۷۶

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه طرح مارپیچ مدل 8276

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل کد SHB07-SLV

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل کد SHB07-SLV

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    دستبافتمناسب برای کودکان و نوجوانان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SO115

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SO115

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه کد A1

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه کد A1

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SAM کد ۱۵۲ رنگ قرمز

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل SAM کد 152 رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    دارای رنگبندیطراحی زیبا و برجسته بافتدارای طراحی شکیلمناسب برای دختر و پسرست کلاه و شال رینگیبسته بندی شکیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل C8

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل C8

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده
  • نگهداری
    شستشو با آب کمتر از دمای ۴۰ درجه سانتی گراد
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    ست شال و کلاه فری سایز مناسب برای تمام سنین بچه گانه ۵ تا ۱۵ سالطول شال گردن بچه گانه دخترانه ۱۵۰ سانتی مترعرض شال گردن ۱۱ سانتی مترقطر کلاه بچه گانه ۲۵ سانتی متررنگ صورتیتولید ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل مخمل داخل خز kha

ست کلاه و شال گردن بافتنی دخترانه مدل مخمل داخل خز kha

مشخصات

  • جنس
    خز
  • طرح
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ست‌کلاه و شال گردن دخترانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید منبع انبساط خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا