لباس کودک و نوجوان

راهنمای خرید شلوار جین بچگانه، (شلوار لی) ارزان و باکیفیت+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوار جین بچگانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

اگر به نوع لباس، تیپ و استایل کودک خود علاقه دارید و می‌خواهید همیشه در همه جا کودک شما خوش لباس و خوشتیپ باشد به طوری که توجه همه را به او جلب کنید. بهتر است به سراغ شلوار جین بچگانه بروید. تفاوتی نمی‌کند که کودک شما پسر باشد یا دختر، یک شلوار جین می‌تواند در نوع لباس کودک کلی تغییر ایجاد کند. خوشبختانه امروزه این نوع از شلوار بچگانه دارای تنوع سایز و رنگ زیادی است، یعنی شما می‌توانید شلوار جین بچگانه را با هر نوع لباسی با هر رنگی که داشته باشد، ست نمایید. انتخاب لباس مناسب تاثیر زیادی بر خوشتیپ بودن کودک شما دارد. این‌جاست که اهمیت شلوار جین بچگانه بیشتر از سایر لباس‌ها مشخص می‌شود.

شلوار جین بچگانه نسبت به سایر جنس‌های شلوار بچگانه، مقاومت بیشتری دارد، یعنی شما می‌توانید دفعات زیادی آن را شستشو دهید. بدون اینکه در کیفیت شلوار تغییری ایجاد شود به همین دلیل نسبت به جنس‌های پارچه‌ای و کتان ارزش خرید بیشتری دارند. شاید یکی از دلایلی که باعث می‌شود والدین از میان انبوهی از جنس پارچه، جین را انتخاب می‌کنند این باشد که نسبت به جنس‌های دیگر کمتر چروک می‌شود و نیازی به اتو کشیدن ندارد. همچنین پوشیدن و بیرون آوردن این شلوار هم بسیار راحت است به همین علت کودک شما بدون نیاز به کمک والدین می‌تواند، آن را پوشیده یا از تن خارج نماید.

اگر شما هم جزو آن دسته از کسانی هستید که قصد خرید شلوار جین بچگانه را برای کودک خود دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید شلوار بچگانه به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع شلوار جین بچگانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم و ضروری را که هنگام خرید شلوار جین بچه‌گانه باید به آن توجه داشته باید را آموزش می‌دهیم.

شلوار جین‌بچگانه چیست؟

شلوار جین بچگانه یا همان شلوار لی در حقیقت از پارچه کتانی به نام دنیم دوخته می‌شود. این پارچه کتان ضخیم با بافت را‌ه راه مقاومت بسیار زیادی هم دارند. دلیل اینکه در کشور ایران به شلوار جین، شلوار لی هم گفته می‌شود این است که برندی با نام لی (Lee) در سال ۱۸۷۳ این مدل شلوار را وارد بازار کرد به همین علت به شلوار لی معروف شدند و امروز هم خیلی از افراد شلوار جین را به عنوان شلوار لی می‌شناسند. این شلوار بچگانه در دو نوع سایز نقلی که مناسب سن ۱ تا ۶ سال است و سایز کودک که سایز آن‌ها تا ۱۲ سال است تولید می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی دخترانه

انواع شلوار لی یا شلوار جین‌بچگانه:

  • شلوار جین بچه‌گانه کمرکش: برای کودکان داشتن کمر کشی یک مزیت مهم به شمار می‌آید. شلوارهای کمر دکمه‌ای کمر کودک شما را ممکن است ناراحت کند و کودک با آن احساس خوبی نداشته باشد. کمر کشی خوشبختانه خیلی نرم و راحت است و کودک درون این شلوار احساس راحتی شلوار خانگی را دارد. به راحتی این شلوار را می‌توانید برای کودک خود بپوشید و به علت نداشتن زیر هم پوشیدن آن راحت‌تر است.
  • شلوار جین بچه‌گانه ساس‌بند‌دار: این مدل شلوار بچگانه معمولا دارای ساس‌بند هستند. یعنی روی کمر آن‌ها یک عدد ساس‌بند با دکمه به آن متصل می‌شود به دلیل اینکه ساس‌بند برای این شلوار طراحی شده به خوبی به آن وصل می‌شود و به سادگی ساس‌بند باز نمی‌شود. پس اگر قصد استفاده از ساس‌بند را برای کودک خود دارید، بهتر است شلوار‌های جین ساس‌بند دار را انتخاب کنید. زیرا با دکمه روی شلوار بسته می‌شوند و نسبت به ساس‌بند‌های گیره‌ای به راحتی شل نمی‌شوند. همچنین رنگ ساس‌بند ست شلوار بچگانه است.
  • شلوار جین بچه‌گانه زاپدار: بعد از مد شدن شلوارهای جین سنگ شور شده که به آن‌ها شلوار لی پاره و زاپدار هم گفته می‌شد. این شلوار به شدت میان جوانان محبوبیت کسب کرد به همین علت تولید کنندگان شلوار جین بچگانه رو به تولید این نسل از شلوار بچگانه آوردند. طراحی و دوخت این نوع شلوار دقیقا مانند نمونه بزرگسال است به همین دلیل به کودکان زیبایی و جلوه خاصی می‌دهد.
  • شلوار جین بچه‌گانه دمپا کوتاه: این مدل‌ بیشتر برای دختر بچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شلوار دمپا کوتاه هم در واقع الهام گرفته از شلوار جین زنانه دمپا کوتاه است. شکل و ظاهر این شلوار نیاز به توضیح خاصی ندارد و همه با مدل زنانه آن آشنایی دارید. تنها تفاوتی که این شلوار با مدل‌های بالایی دارد این است که مقداری جذب‌تر بوده و مچ پا را پوشش نمی‌دهد و مچ پا از شلوار نمایان است.
  • شلوار جین بچه‌گانه راسته یا جذب: این مدل بیشتر شباهت به ساپورت دارد، یعنی از دور کمر تا مچ پا کاملا چسبیده و جذب بدن می‌باشد. در واقع این مدل شلوار بیشتر شبیه به یک ساپورت است تا شلوار بچه‌گانه و به علت اینکه جنسآن‌ها از پارچه جین تمام کش است به ان‌ها شلوار جین بچه‌گانه راسته یا جذب گفته می‌شود.
  • شلوار جین بچه‌گانه دمپا گشاد: این مدل شلوار بچه‌گانه یک شلوار جین معمولی است با این تفاوت که از کمر، باسن و ران به صورت چسبیده هستند و از قسمت زانو به پایین گشاد می‌باشند به علت داشتن دمپای گشادتر نسبت به قسمت‌های دیگر شلوار به این مدل شلوار جین بچه‌گانه دمپا گشاد گفته می‌شود.
  • شلوار جین بچه‌گانه سندبادی: با شنیدن کلمه سندباد خود به خود فکر شما به طرف شخصیت کارتونی سندباد می‌رود. بله درست است به دلیل اینکه این مدل شلوار به شلوار شخصیت سندباد شباهت دارد به شلوار سندبادی معروف شده است. شلوار سندبادی یک شلوار گشاد مانند شلوار کردی می‌باشد که قسمت مچ‌پای آن به صورت کشی و چسبیده است.
  • شلوار جین بچه‌گانه شش جیب: همان طور که از نام آن‌ها پیداست، دارای شش عدد جیب می‌باشند. این شلوار یک شلوار پسرانه محسوب می‌شود. این مدل بسیار آزاد و راحت است و داشتن تعداد جیب‌های بیشتر باعث می‌شود نسبت به شلوارهای دیگر جادارتر باشد. در واقع این مدل بهره گرفته از شلوارهای کتان هستند زیرا اولین نمونه شلوارهای جین با پارچه کتان دوخته شد.

بهترین مارک شلوار جین بچگانه:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک شلوار جین بچگانه معرفی کنیم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا راهنمای خرید و شاید در حق خیلی از برندهای باکیفیت هم مقداری کم لطفی کرده باشیم به همین دلیل در این قسمت به شما لیستی از بهترین برندهای شلوار لی بچه‌گانه را معرفی می‌کنیم‌.

  • شلوار جین بچه‌گانه سوگولی
  • شلوار جین بچه‌گانه تودوک
  • شلوار جین بچه‌گانه جیبیجو
  • شلوار جین بچه‌گانه پیپرتس
  • شلوار جین بچه‌گانه لوپیلو
  • شلوار جین بچه‌گانه هراجینز
  • شلوار جین بچه‌گانه اوریجینال مارینز
  • شلوار جین بچه‌گانه سرجنت میجور
  • شلوار جین بچه‌گانه آرمانی

سایز شلوار جین بر اساس سن کودک:

معمولا سایز شلوار بچگانه بر اساس قد و وزن کودک شما می‌تواند، متفاوت باشد. اما یک سری سایز استاندارد وجود دارد که برای بیشتر کودکان صدق می‌کند و به قرار زیر است:

  1. سایز ۳۰: مناسب سن یک سال
  2. سایز ۳۵: مناسب سن یک تا دو سال
  3. سایز ۴۰: مناسب سن دو تا چهار سال
  4. سایز ۴۵: مناسب سن سه تا پنج سال
  5. سایز ۵۰: مناسب سن چهار تا هفت سال
  6. سایز ۵۵: مناسب سن پنج تا هشت سال
  7. سایز ۶۰: مناسب سن هفت تا دوازده سال
  8. سایز ۶۵: مناسب سن هشت تا چهارده سال
  9. سایز ۷۰: مناسب سن ده تا شانزده سال
  10. سایز ۷۵: مناسب سن دوازده تا هجده سال

حتما بخوانید: راهنمای خرید موتور شارژی کودک

نکات مهم هنگام خرید شلوار جین بچگانه:

  • قیمت شلوار: قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه را برای خرید شلوار جین بچگانه مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع شلوار: نکته بعدی که باید به آن توجه داشته باشید مدل شلوار است. همان‌طور که گفته شد شلوار جین بچگانه انواع مختلفی دارد که در قسمت ابتدایی مطلب تک تک آن‌ها مورد نقد و برسی قرار گرفت. اگر در انتخاب مدل شلوار جین با مشکل مواجه شده‌اید می‌توانید به قسمت مربوطه در ابتدای مطلب مراجعه کرده و آن را مطالعه نمایید.
  • سایز شلوار: شلوار بچه‌گانه هم مانند سایر پوشاک دارای سایز بندی است. شما می‌توانید با توجه به سن کودک خود سایز شلوار جین مناسب را برای آن مشخص کنید. سایز شلوار بچه‌گانه از ۳۰ که مربوط به سن یک سال است شروع شده و پنج تا پنج تا به آن اضافه می شود تا اینکه به سایز ۷۵ می‌رسد که تا سن هجده سال را پوشش می‌دهد. برای اطلاع از سایز دقیق شلوار بچگانه مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.
  • رنگ شلوار: در زمان‌های گذشته شلوار جین به رنگ آبی معروف بود، یعنی شما شلوار جین را فقط در رنگ آبی با طیف‌های تیره و روشن مشاهده می‌کردید. اما امروزه خوشبختانه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود. شما می‌توانید با توجه به رنگ کفش بچگانه و پیراهن بچه خود رنگ شلوار را انتخاب نمایید.
  • نوع بسته شدن: روش بسته شدن کمر شلوارهای بچگانه با یکدیگر متفاوت است. برخی از آن‌ها به وسیله زیپ و دکمه بسته می‌شوند. مدل‌هایی هم وجود دارد که کمرکش هستند و مانند یک شلوار راحتی پوشیده و معمولا کمر کودک در آن احساس راحتی بیشتری دارد. نمونه دیگری هم وجود دارد که کمر آن‌ها به وسیله بند بسته می‌شود که چندان مناسب نیست و پیشنهاد می‌کنم این مدل را خریداری نکنید.
  • نوع دوخت: از روی دوخت شلوار می‌توان به کیفیت آن تا حدودی پی برد. شلوارهای بی‌کیفیت معمولا دوخت مناسبی ندارند. شلوار بچگانه به دلیل اینکه کودک درون آن تحرک بیشتری دارد باید دوخت محکم‌تری داشته باشد تا حین بازی از قسمت دوخت پاره نشود. پس همیشه موقع خرید شلوار جین بچگانه به نوع دوخت آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.
  • جنس پارچه: پارچه جین در دو نوع ضخیم و کاغذی موجود است. لی کاغذی مقداری نازک‌تر و نرم‌تر می‌باشد به همین دلیل شستشوی آن نیز راحت‌تر است. بچه‌ها به علت اینکه بیشتر روی زانو راه می‌روند ممکن است لی کاغذی از ناحیه زانو زودتر پاره شود. پس اگر به دنبال یک جنس محکم هستید لی ضخیم گزینه مناسبی است.

روش نگهداری از شلوار جین بچگانه:

  1. جنس جین را به علت داشتن الیاف نخ و پنبه نباید با شوینده‌های اسیدی مانند وایتکس شستشو داد زیرا به سرعت پوسیده شده و تغییر رنگ می‌دهند.
  2. بر خلاف سایر جنس‌های شلوار بچه‌گانه جین را می‌توان با ماشین لباسشویی شستشو داد به شرط اینکه دمای آب روی درجه پایین باشد.
  3. در صورت خیس شدن شلوار جین بلافاصله آن را روی طناب پهن کنید تا در مجاورت هوای آزاد خشک شود در غیر این صورت فرسوده می‌شود.
  4. اگر از رنگ‌های تیره شلوار جین استفاده می‌کنید، آن را با لباس‌های روشن شستشو ندهید زیرا مقداری رنگ پس می‌دهند. بهترین روش شستشوی آن‌ها این است که آن را برعکس کرده و با آب سرد شستشو دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوار جین بچگانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای شلوار جین بچگانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شلوار جین بچگانه الایو مدل بندی

شلوار جین بچگانه الایو مدل بندی

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوار جین بچگانه اس.اولیور مدل ۲۱۰۱۳۶۰

شلوار جین بچگانه اس.اولیور مدل 2101360

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    جنس کار جین سبک کشی میباشد
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوار جین بچگانه مدل Mini 1152 tire

شلوار جین بچگانه مدل Mini 1152 tire

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوار جین بچگانه مدل Mrvn 6-36

شلوار جین بچگانه مدل Mrvn 6-36

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوار جین بچگانه مدل بانا بانا

شلوار جین بچگانه مدل بانا بانا

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوار جین بچگانه ارکسترا مدل carré۰۰۱

شلوار جین بچگانه ارکسترا مدل carré001

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    دارای آستر پلار سراسری مناسب فصول سرد و اسکی .جنس شلوار ۱۰۰ پنبه جنس آستر پلار پلی استردارای کش تنظیم سایز کمر
  • کشور مبدا برند
    سوئیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلوار جین بچگانه سی اند ای مدل b11048

شلوار جین بچگانه سی اند ای مدل b11048

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    جین سبک و کاغذی
  • کشور مبدا برند
    هلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوار جین بچگانه مون‌سا مدل ۳۷۰ رنگ آبی

شلوار جین بچگانه مون‌سا مدل 370 رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوار جین بچگانه مدل ۵۱۰۶ mini

شلوار جین بچگانه مدل 5106 mini

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    دم پا کش
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلوار جین بچگانه دفکتو مدل Dfc-jeans

شلوار جین بچگانه دفکتو مدل Dfc-jeans

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلوار جین بچگانه مدل Bobon 7542

شلوار جین بچگانه مدل Bobon 7542

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلوار جین بچگانه مدل استیکر کد ۱۰۰۷۱

شلوار جین بچگانه مدل استیکر کد 10071

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    چاپ
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    کوتاه
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلوار جین بچگانه مدل کمرکش

شلوار جین بچگانه مدل کمرکش

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلوار جین بچگانه مدل Mini 1217

شلوار جین بچگانه مدل Mini 1217

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلوار جین بچگانه مدل اسکینی

شلوار جین بچگانه مدل اسکینی

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    جذب
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلوار جین بچگانه مدل Okhvt think 75100

شلوار جین بچگانه مدل Okhvt think 75100

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    کوتاه
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلوار جین بچگانه مدل مام فیت زاپ دار

شلوار جین بچگانه مدل مام فیت زاپ دار

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلوار جین بچگانه مدل مجیک کد ۰۲

شلوار جین بچگانه مدل مجیک کد 02

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلوار جین بچگانه مدل بگ ۰۰۲

شلوار جین بچگانه مدل بگ 002

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع لباس
    گشاد
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    جنس جین بهاره،کیفیت کار بالاست.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلوار جین بچگانه مدل پاندا دم پا آزاد کد ۱۰۰۷۴

شلوار جین بچگانه مدل پاندا دم پا آزاد کد 10074

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    تکه‌دوزی
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلوار جین بچگانه لوپیلو مدل Jgvc-9876

شلوار جین بچگانه لوپیلو مدل Jgvc-9876

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلوار جین بچگانه مدل مام فیت

شلوار جین بچگانه مدل مام فیت

مشخصات

  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ابر و بادی
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    خمره‌ای
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    پارچه شلوار فوق جنس نیل میباشد که شبیه ترین پارچه به لی است و همچنین به خاطر کشسانی بودن جنس شلوار احساس راحتی را برای فرد استفاده کننده ایجاد می نماید.
  • جزئیات
    کمر کش است. دارای دو جیب در بالای شلوار و دکمه دار میباشد.
  • نگهداری
    شستشوی محصول با مایع لباسشویی باعث حفظ طول عمر محصول میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلوار جین بچگانه مدل مام استایل کد ۲۰۰۳

شلوار جین بچگانه مدل مام استایل کد 2003

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    بالای مچ پا
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • توضیحات جنس
    شلوار جین مام استایل آبی و کمر کش بدون زاپ یک شلوار شیک و زیبا و یک انتخاب خوب برای شما است. جنس پارچه جین بسیار مرغوب است. پارچه آن در حد ۱ الی ۲ ستانتی متر کشسانی دارد.حتما قبل از ثبت سفارش سایزبندی شلوار را چک کنید.
  • نگهداری
    به صورت چشت و رو با آب سرد شسته شود
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلوار جین بچگانه مدل Hamed 1061

شلوار جین بچگانه مدل Hamed 1061

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلوار جین بچگانه مدل استیکر دم پا آزاد کد ۱۰۰۷۲

شلوار جین بچگانه مدل استیکر دم پا آزاد کد 10072

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    چاپ
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    کوتاه
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شلوار جین بچگانه مدل sh28

شلوار جین بچگانه مدل sh28

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شلوار جین بچگانه مدل Mini 1155

شلوار جین بچگانه مدل Mini 1155

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شلوار جین بچگانه مدل اسکینی کد PK-BLZR-011

شلوار جین بچگانه مدل اسکینی کد PK-BLZR-011

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    جذب
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شلوار جین بچگانه مدل Mini 5107

شلوار جین بچگانه مدل Mini 5107

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    دم پا کش
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شلوار جین بچگانه مدل Mini 1524

شلوار جین بچگانه مدل Mini 1524

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ شلوار جین بچگانه پیپرتس مدل ۲۱۰۴_۳۷۲۶۲۶

شلوار جین بچگانه پیپرتس مدل 2104_372626

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ شلوار جین بچگانه مدل تکه دوزی پاندا دمپا کش کد ۱۰۰۷۳

شلوار جین بچگانه مدل تکه دوزی پاندا دمپا کش کد 10073

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    تکه‌دوزی
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    راسته
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ شلوار جین بچگانه مدل Mini 1204

شلوار جین بچگانه مدل Mini 1204

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ شلوار جین بچگانه مدل Mini 1523

شلوار جین بچگانه مدل Mini 1523

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ شلوار جین بچگانه اس.اولیور مدل ۲۱۱۷۸۸۶

شلوار جین بچگانه اس.اولیور مدل 2117886

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ شلوار جین بچگانه مدل جاگرPK-H-BLU001

شلوار جین بچگانه مدل جاگرPK-H-BLU001

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ شلوار جین بچگانه سی اند ای کد ۵۰۲۹

شلوار جین بچگانه سی اند ای کد 5029

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ شلوار جین بچگانه مدل Mini 1212 roshn

شلوار جین بچگانه مدل Mini 1212 roshn

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ شلوار جین بچگانه مدل مام استایل ۰۲

شلوار جین بچگانه مدل مام استایل 02

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    بلند
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ شلوار جین بچگانه مدل Art 1586

شلوار جین بچگانه مدل Art 1586

مشخصات

  • جنس
    جین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • نوع فاق
    متوسط
  • نوع لباس
    جذب
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوار جین بچگانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بازی فکری جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا