لباس کودک و نوجوان

دامن دخترانه، راهنمای خرید انواع دامن دخترانه زیبا، جدید و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دامن دخترانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از پوشاک مورد علاقه دختر بچه‌ها دامن دخترانه است. بیشتر خانواده‌ها تمایل دارند به جای استفاده از شلوار و شلوارک تکراری و کسل کننده از دامن دخترانه استفاده کنند. این پوشاک بعد از محبوب شدن در بین بزرگسالان وارد صنعت مد و پوشاک بچه‌گانه شد که به نوبه خود انقلابی بزرگ در صنعت لباس بچه محسوب می‌شود. شما می‌توانید دامن دخترانه را به راحتی با انواع تی‌شرت، بلوز و شومیز دخترانه ست کنید. طراحی دامن دخترانه به گونه‌ای است که برای فصل بهار و تابستان گزینه مناسبی می‌باشد. زیرا در کنار خنک بودن کودک آزادی عمل بیشتری برای بازی کردن‌های روزانه دارد.

دامن دخترانه با طرح و رنگ‌های متنوع تولید و روانه بازار می‌شود به طوری که به راحتی می‌توانید آن را با هر رنگ و طرح لباسی ست کنید. این پوشش زیبا می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای مناسبت‌های مختلفی چون تولد و روز دختر باشد. پس اگر در انتخاب کادو برای دخترتان یا یکی از بستگان سردرگم شده‌اید، خرید دامن دخترانه را به شما پیشنهاد می‌کنم. هنگام خرید دامن دخترانه حتما به ویژگی‌های ظاهری فرزندتان توجه داشته باشید تا در مراسمات مختلف مانند ماه بدرخشد و بسیار شیک پوش و خوش استایل باشد. به طور کلی خرید لباس بچه‌گانه نیاز به دقت بالایی دارد چون پوست کودکان لطیف است و امکان دارد که نسبت به یک جنس خاص واکنش نشان دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود قصد خریداری کردن دامن دخترانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس زیبا به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دامن دخترانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دامن دخترانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آموزش می‌دهیم.

منظور از دامن‌ دخترانه چیست؟

نوعی پوشاک پچه‌گانه است که به منظور پوشاندن ناحیه کمر تا مچ پا و گاهی تا پایین و بالای زانو مورد استفاده قرار می‌گیرد. دامن دخترانه معمولا به همراه کت و گاهی با بلوز هم پوشیده می‌شود. از نظر اندازه دامن‌های دخترانه یا خیلی بلند و یا خیلی کوتاه هستند و از نظر طرح شامل: کلوش، تَرک و راسته می‌باشند و از نظر جنس هم دامن دخترانه از پارچه‌های پنبه، حریر، جین، کتان و ساتن دوخته می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شومیز دخترانه

تاریخچه استفاده از دامن:

تاریخ استفاده از دامن به مصر باستان بر می‌گردد. شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما این پوشاک اولین بار توسط مردان پوشیده می‌شد. البته نه به شکل امروزی بلکه یک تکه پارچه کتان را مانند لُنگ دور کمر می‌بستند. البته دامن توسط زنان هم پوشیده می‌شد اما به صورت بلندتر که بعدها پیراهن جای خود را به دامن داد. تقریبا از سال ۱۸۹۰ بود که دامن به عنوان یک لباس جداگانه مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدای قرن ۲۰ میلادی دامن شروع به کوتاه تر شدن کرد به طوری که امروزه دامن‌های خیلی کوتاه هم در بازار وجود دارد.

انواع مدل‌های دامن‌ دخترانه:

  1. دامن‌دخترانه ساده: ساده‌ترین نمونه دامن هستند، این مدل فاقد هر گونه چین پلیسه و طرح خاصی می‌باشد. با این وجود طرفداران زیادی را هم به خود اختصاص داده‌اند. این مدل بیشتر برای دختر بجه‌های لاغر اندام توصیه می‌شود.
  2. دامن‌دخترانه پیلی: این مدل دامن معمولا با پارچه‌های ضخیم دوخته می‌شود. دامن پلی با چین‌های آن شناخته می‌شود که دارای دو مدل چین منظم هستند. یعنی پیلی یک طرفه و دو طرفه که از روی یک طرفه و دو طرفه بودن پیلی می‌توان آن‌ها را از یکدیگر تفکیک کرد.
  3. دامن‌دخترانه لُنگی: این دامن شباهت زیادی به لنگ حمام دارد به همین دلیل به آن لُنگی گفته می‌شود. البته از طریق مکانیسم بسته شدن به لنگ شباهت دارند نه طرح و رنگ. یعنی از یک پارچه تشکیل شده که آن را دور کمر می‌پیچند و برای اینکه از روی کمر باز نشود، آن را گره می‌زنند.
  4. دامن‌دخترانه فون: اگر در انتخاب دامن مناسب با تیپ و استایل خود مشکل دارید، بدون شک این مدل مناسب شما است. زیرا برای هر تیپ و استایلی پوشیده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دامن فون این است که از نظر اندازه نه خیلی تنگ هستند و نه گشاد، بلکه از ناحیه کمر تنگ بوده و هر چه به پایین می‌آیند، گشاد تر می‌شوند.
  5. دامن‌دخترانه دراپه: نمونه دیگری از دامن‌های فانتزی به حساب می‌آیند در این مدل دامن لایه‌های چین دار به صورت دراپه روی هم دوخته می‌شوند و باعث می‌شود شکل زیبایی به خود بگیرند. این مدل دامن را در هر جایی نمی‌توان پوشید و فقط برای یک سری مناسبت‌های خاص پوشیده می‌شود.
  6. دامن‌دخترانه طبقاتی: اگر به دنبال یک دامن مناسب برای میهمانی و جشن‌های خانوادگی هستید بدون شک دامن طبقاتی بهترین گزینه است. این دامن در واقع از دوخته شدن چند لایه دامن روی هم ایجاد می‌شود به طوری که زمانی از بالا به دامن نگاه می‌کنید به شکل طبقه طبقه دیده می‌شود. جنس توری یکی از رایج‌ترین پارچه‌های دوخت این دامن است.
  7. دامن‌دخترانه ترک‌دار: الگوی دوخت این مدل دامن شکل هندسی مثلث است. یعنی تعدادی اشکال مثلث، مثلث روی هم قرار گرفته و دوخته می‌شوند. تعداد این مثلث‌ها معمولا اعداد زوج می‌باشد. دوختن مثلث‌های زوج روی یکدیگر از ناحیه کمر تا روی زانو باعث می‌شود این مدل ظاهر زیباتری نسبت به دامن‌های دیگر داشته باشد.
  8. دامن‌دخترانه دایره‌ای: در واقع این دامن به شکل یک دایره گشاد دوخته می‌شود که کوچکترین دایره آن اندازه دور کمر است. توجه داشته باشید این دامن مناسب بچه‌های لاغر اندام می‌باشد و به هیچ عنوان مناسب دختر بچه‌های چاق نیست. زیرا به علت گشاد بودن بیش از اندازه کودک شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که به علت گشادی مقداری دست و پا گیر هستند.
  9. دامن‌دخترانه نامتوازن: تفاوت اصلی این دامن با دامن‌های دیگر در اندازه متفاوت دامن از جلو، عقب و کناره‌ها با یکدیگر است. این مدل دامن به علت فانتزی بودن مناسب مهمانی‌های رسمی مناسب نیست و فقط برای جشن و مجالس زنانه پوشیده می‌شود. زیرا برای مهمانی‌های مختلط پوشش دهی لازم را برای کودک شما ندارد. فراموش نکنید که یک سری موارد در همین سن باید به کودک آموزش داده شود.
  10. دامن‌دخترانه پلیسه: به چین‌های خیلی ریز پلیسه گفته می‌شود. این مدل دامن به دلیل داشتن تعداد زیادی پلیسه مقداری حالن پف کرده دارد. بنابراین دختر شما اگر مقداری اضافه وزن دارد یعنی از ناحیه ران و باسن دارای برجستگی است، نباید از دامن پلیسه‌دار استفاده کند.
  11. دامن‌دخترانه مدادی: برخلاف مدل‌های قبلی این دامن را می‌توان روی تاپ و تی‌شرت پوشید و شما مجبور نیستید آن را فقط روی کت استفاده کنید. طراحی این دامن کوتاه، تنگ و چسبیده است و برای مهمانی‌های رسمی گزینه مناسبی می‌باشد. شما می‌توانید زیر این دامن از کفش پاشنه بلند استفاده کنید تا ظاهر شما را کاملا متفاوت نشان دهد.
  12. دامن‌دخترانه کوتاه: اگر دختر شما دارای پاهای کشیده و زیبا است می‌توانید از دامن کوتاه استفاده کنید. اندازه استاندارد دامن کوتاه تا بالای زانو است، توجه داشته باشید که دامن‌های کوتاه‌تر از جذابیت کودک شما کم می‌کند. معمولا هنگام خرید دامن کوتاه یک تی‌شرت زیبا هم برای روی دامن سفارش دهید.
  13. دامن‌دخترانه متوسط: یک نمونه استاندارد دامن است زیرا اندازه آن کوتاه‌تر از روی زانو نیست و بلند‌تر از ساق پا هم قرار نمی‌گیرد. بنابراین یک دامن مناسب برای بیشتر مهمانی‌ها و جشن‌ها است. این مدل برای هر تیپ و استایلی مناسب است، فقط توجه داشته باشید که نباید زیر این دامن‌ها صندل و کفش تخت پوشید. زیرا باعث می‌شود جلوه زیبایی نداشته باشد.
  14. دامن‌دخترانه بلند: اندازه این دامن به گونه‌ای است که کل پاهای کودک شما را پوشش می‌دهد. گاهی دامن به حدی بلند است که مقداری از آن روی زمین کشیده می‌شود. متخصص‌های مد و پوشاک به دامن‌هایی که تا قوزک پا امتداد دارند، دامن ماکسی یا بلند می‌گویند.

فواید پوشیدن دامن‌دخترانه:

  • دامن باعث می‌شود کودک شما حس ظرافت و زنانگی بیشتری داشته باشد.
  • دامن به حدی راحت است که کودک به راحتی می‌تواند بازی و فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد.
  • اگر کودک شما در ناحیه پا دچار مشکل است و نمی‌خواهید آن را نمایان کنید، بهتر است از دامن ماکسی یا بلند استفاده کنید.
  • اگر برخلاف بالا کودک شما پاهای کشیده و زیبایی دارد و دوست دارید آن‌ها را بیشتر نمایش دهید می‌توانید از دامن کوتاه و تنگ استفاده کنید.
  • دامن جلوی خیلی از بیماری‌های داخلی و زنان را می‌گیرد زیرا به نواحی تناسلی کودک مستقیم در تماس نیست.
  • کمتر خانواده‌ای پیدا می‌شود که در مهمانی برای کودک خود از دامن استفاده کند. همین موضوع باعث می‌شود کودک شما خاص‌تر جلوه دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیراهن دخترانه

نکات مهم هنگام خرید دامن‌دخترانه:

  1. قیمت دامن: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، در واقع قیمت است که مشخص می‌کند برای کودک خود چه نوع دامنی را انتخاب کنید. قبل از هر کاری مقدار بودجه برای خرید دامن را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما راحت می‌شود.
  2. نوع دامن: دامن‌ها انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید با توجه به قد، چاقی و لاغر خود نوع آن را مشخص کنید. البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که دامن مورد نظر را برای چه مناسبتی قرار است، استفاده کنید. اگر قد شما خیلی کوتاه است یک دامن کوتاه می‌تواند قد شما را بلند‌تر نشان دهد و اگر قد شما خیلی بلند است یک دامن بلند شما را خوش‌ تیپ‌تر نمایش می‌دهد. در قسمت ابتدایی مطلب می‌توانید با انواع دامن‌دخترانه اشنا شوید.
  3. رنگ و طرح دامن: تنوع طرح و رنگ دامن‌ها به حدی زیاد است که شما می‌توانید با توجه به زن رنگ پوست و سایر فاکتورهای بدن خود مثل چاقی و لاغری رنگ و طرح دامن مورد نظر خود را انتخاب کنید. همیشه به سراغ رنگ‌هایی بروید که بیشتر جلب توجه می‌کنند. زیرا کودک هر چه بیشتر در چشم باشد از نظر خانواده‌های دیگر خاص‌تر به نظر می‌رسد.
  4. جنس دامن: با توجه به فصلی که قرار است از دامن استفاده کنید، جنس دامن را مشخص کنید. آیا دامن را قرار است در فصل گرم سال استفاده کنید یا در فصل گرم سال و حتما به نوع استفاده از دامن هم توجه داشته باشید. جنس توری بیشتر برای جشن و مراسم غیر رسمی و کتان و ساتن برای مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  5. مکانیسم پوشیدن: به طور کلی دامن‌های دخترانه را به سه روش یعنی کش، زیپ و بند می‌توان پرو کرد. اگر سن کودک شما به گونه‌ای است که باز و بسته کردن زیپ و بند برای او مقداری دشوار است، شما می‌توانید از دامن‌های کش‌دار استفاده کنید، زیرا به راحتی باز و بسته می‌شوند. دامن‌های گره دار را می‌توان به شکل پروانه‌ای و پاپیون گره زد که نسبت به نمونه زیپ و کش جلوه زیباتری به کار می‌دهند.
  6. سایز دامن: دامن‌ هم مانند سایر لباس‌های بچه‌گانه دارای سایز بندی است. بنابراین شما باید دامن متناسب با قد و وزن کودک خود را خریداری کنید. خوشبختانه شرکت‌های تولید کننده دامن این کار را برای شما ساده کرده‌اند و روی کمر دامن مشخص می‌کند که مناسب چه سن و سالی است. البته با توجه به تیپ کودک این سایزها می‌تواند متفاوت باشد.

روش نگهداری از دامن‌دخترانه:

  • از اتو کشیدن دامن با دمای بالا خودداری کنید، زیرا حرارت زیاد اتو می‌تواند باعث از بین رفتن الیاف پارچه و پوسیده شدن آن شود.
  • همیشه موقع شستشو دامن را برعکس کرده و با آب سرد شستشو دهید. این کار باعث می‌شود رنگ دامن اسیب کمتری ببیند.
  • همیشه برای بیرون آوردن دامن زیپی و بند‌دار ابتدا بند یا زیپ آن را باز کنید. هرگز با فشار دامن را از پای خود خارج نکنید. زیرا ممکن است دچار پارگی شود.
  • برای خشک کردن دامن خیس آن را در معرض هوای آزاد قرار دهید. هیچ وقت دامن را روی بخاری و سایر وسایل گرمایشی قرار ندهید زیرا امکان سوختن دامن به دور از انتظار نیست.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دامن دخترانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های دامن دخترانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دامن دخترانه مدل تبسم

دامن دخترانه مدل تبسم

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دامن دخترانه مدل Pippa

دامن دخترانه مدل Pippa

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی با حرارات ملایم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دامن دخترانه مدل جلو دکمه دار

دامن دخترانه مدل جلو دکمه دار

مشخصات

  • جنس
    لینن
  • قد
    زیر زانو
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    شستشو در اب ۳۰ درجه
  • کد کالای محصول
    SH-SUM-103
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دامن دخترانه اونلی مدل ۷۵۷۵۲

دامن دخترانه اونلی مدل 75752

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • فرم دامن
    جذب
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    دانمارک
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دامن دخترانه مدل rainbow47

دامن دخترانه مدل rainbow47

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دامن دخترانه مدل ۴۵۵۵

دامن دخترانه مدل 4555

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی با حرارات ملایم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دامن دخترانه مدل reyban

دامن دخترانه مدل reyban

مشخصات

  • جنس
    تور
  • قد
    کوتاه
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دامن دخترانه مدل R01

دامن دخترانه مدل R01

مشخصات

  • جنس
    تور
  • قد
    روی زانو
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    لطفا با درجه پایین یا با پارچه محافظ اتوکشی شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دامن دخترانه مدل luna

دامن دخترانه مدل luna

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دامن دخترانه مدل tol6523

دامن دخترانه مدل tol6523

مشخصات

  • جنس
    تور
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دامن دخترانه مدل جین

دامن دخترانه مدل جین

مشخصات

  • جنس
    جین
  • قد
    زیر باسن
  • فرم دامن
    راسته
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دامن دخترانه تی یو مدل پلیسه ای ۲۰۲۳

دامن دخترانه تی یو مدل پلیسه ای 2023

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قد
    روی زانو
  • فرم دامن
    پلیسه‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دامن دخترانه کد ۱۱۰

 دامن دخترانه کد 110

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    قد دامن ۴۰ سانت است دور کمر سایز ۳۴ .۷۰ سانت است و به نسبت بزرگتر و کوچکتر شدن هر سایز ۳ سانت زیاد و کم می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دامن دخترانه کد ۷۵۵

دامن دخترانه کد 755

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    آستر دامن به صورت شلوارک می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دامن دخترانه مدل ۷۱۱۶-۶

دامن دخترانه مدل 7116-6

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • قد
    کوتاه
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کد کالای محصول
    ۷۱۱۶-۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دامن دخترانه مدل ۳۲

دامن دخترانه مدل 32

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دامن دخترانه مدل ۲۵۴

دامن دخترانه مدل 254

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی نشودمیتوان از مواد براق کننده و واکس چرم استفاده نمود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دامن دخترانه مدل ویلاین

دامن دخترانه مدل ویلاین

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی با حرارات ملایممناسب برای استفاده روزمره و مهمانی و تولد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دامن دخترانه مدل جارما

دامن دخترانه مدل جارما

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر۴۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی با حرارات ملایم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دامن دخترانه مدل رامونا

دامن دخترانه مدل رامونا

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دامن دخترانه مدل سالونا

دامن دخترانه مدل سالونا

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی با حرارات ملایممناسب برای استفاده روزمره و مهمانی و تولد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دامن دخترانه طرح ستاره کد ۱۱۲۹ رنگ آبی

دامن دخترانه طرح ستاره کد 1129 رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کد کالای محصول
    ۱۱۲۹
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دامن دخترانه مدل دختر کفشدوزکی کد ۱۱۲۹

دامن دخترانه مدل دختر کفشدوزکی کد 1129

مشخصات

  • جنس
    ویسکوز
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کد کالای محصول
    ۱۱۲۹
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دامن دخترانه اونلی مدل ۷۵۷۵۱

دامن دخترانه اونلی مدل 75751

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    زیر باسن
  • فرم دامن
    جذب
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور مبدا برند
    دانمارک
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دامن جین دخترانه مدل ۰۰۱۱

دامن جین دخترانه مدل 0011

مشخصات

  • جنس
    جین
  • قد
    زیر باسن
  • فرم دامن
    راسته
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دامن دخترانه مدل چین دار کد ۰۲

دامن دخترانه مدل چین دار کد 02

مشخصات

  • جنس
    لینن
  • قد
    روی زانو
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دامن دخترانه اسمارت استار مدل پلیسه

دامن دخترانه اسمارت استار مدل پلیسه

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • قد
    روی زانو
  • فرم دامن
    پلیسه‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    کمر رگلاژ داررنگ مشکی
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دامن دخترانه مدل تبسم

دامن دخترانه مدل تبسم

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    مهمانی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دامن دخترانه مدل Nino

دامن دخترانه مدل Nino

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی با حرارات ملایم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دامن دخترانه مدل جین

دامن دخترانه مدل جین

مشخصات

  • جنس
    جین
  • قد
    زیر باسن
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ دامن دخترانه مدل بابونه ۳۳

دامن دخترانه مدل بابونه 33

مشخصات

  • جنس
    تور
  • قد
    روی زانو
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    گل‌دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ دامن دخترانه مدل راه راه

دامن دخترانه مدل راه راه

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • قد
    روی زانو
  • فرم دامن
    فون
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ دامن دخترانه کاز استورس مدل ۰۲۴۰۴۸۷۰۰۱

دامن دخترانه کاز استورس مدل 0240487001

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • قد
    کوتاه
  • فرم دامن
    خمره‌ای
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ دامن دخترانه کد ۹۳

 دامن دخترانه کد 93

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    قد دامن ۴۲ سانت است دامن از دو لایه حریر که زیری سفید پلیسه دار و رویه طرح دار است و سفید پلیسه دار به اندازه ۵ سانت بلند تر استدور کمر سایز ۳۶ . ۷۵ سانت است و به نسبت بزرگتر وکوچکتر شدن سایز ۴ سانت بزرگتر یا کوچکتر می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ دامن دخترانه تی یو مدل پلیسه دار ۲۰۲۳

دامن دخترانه تی یو مدل پلیسه دار 2023

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قد
    روی زانو
  • فرم دامن
    پلیسه‌دار
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • کشور تولید کننده
    سریلانکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ دامن دخترانه لوپیلو مدل Jan مجموعه دو عددی

دامن دخترانه لوپیلو مدل Jan مجموعه دو عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • قد
    کوتاه
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ دامن دخترانه مدل ۹۸۷

دامن دخترانه مدل 987

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ دامن دخترانه لوپیلو مدل SMB36

دامن دخترانه لوپیلو مدل SMB36

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • قد
    زیر باسن
  • فرم دامن
    چین‌دار
  • طرح
    طرح‌دار
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ دامن دخترانه مدل کاملین

دامن دخترانه مدل کاملین

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۴۰ درجه سانتی گراد شستشو شود از تماس با مواد سفید کننده اجتناب شود خشکشویی نشود از خشک کن استفاده نشوداتوکشی با حرارت ملایم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ دامن دخترانه کد ۱۲

دامن دخترانه کد 12

مشخصات

  • جنس
    حریر
  • فرم دامن
    کلوش
  • طرح
    ساده
  • مورد استفاده
    اداری و رسمی
  • نگهداری
    قد دامن ۶۸ سانت است و دور کمر سایز S 68 سانت است و به نسبت بزرگتر و کوچکتر شدن هر سایز ۴ سانت زیاد و کم می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دامن دخترانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سارافون دخترانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا