تبلتویژه

شارژر موبایل، راهنمای خرید اینترنتی انواع شارژر دیواری ساده و فست

نکات مهمی که هنگام خرید شارژر موبایل باید در نظر بگیرید.

انتخاب بهترین شارژر موبایل برای گوشی‌های هوشمند و سایر گجت‌هایتان همیشه کمی سخت بوده است و روند رو به رشد حمل و نقل گوشی‌های بدون آداپتور جعبه‌ای فقط این فرآیند را سخت‌تر کرده است. بسیاری از استانداردهای شارژ، انواع کابل و اصطلاحات خاص برند مطمئناً به کاهش نیازهای شما کمک نمی‌کند. شارژ کردن تلفن به اندازه کافی ساده است، شما نیاز به یک شارژ موبایل و کابل متناسب با تلفن هوشمند خود را دارید. وقتی این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید، به طور کامل خواهید آموخت تا بهترین شارژر موبایل را برای گوشی هوشمند، تبلت و سایر ابزارهای جدید خود انتخاب کنید.

شاید در نگاه اول خرید شارژر موبایل کار ساده‌ای به نظر برسد، اما وقتی نگاهی به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها بیاندازید، متوجه خواهید شد، که کار چندان ساده‌ای هم نیست و شما نیاز به یک راهنمای خرید کامل دارید. ما اینجا هستیم تا این راهنمای خرید شارژر موبایل را در اختیار شما قرار دهیم تا شما با مطالعه آن بتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید. قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید، باید درک درستی از تلفن هوشمند خود و نوع شارژ شدن آن به دست آورید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شارژر موبایل را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شارژر موبایل آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شارژر موبایل باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شارژر موبایل دیواری چیست؟

شارژر دیواری که به عنوان شارژر USB نیز شناخته می‌شود، در اصل یک دوشاخه با درگاه USB است که مستقیماً به پریز برق وصل می‌شود و برای شارژ گوشی هوشمند و سایر دستگاه‌های قابل حمل استفاده می‌شود. شارژرهای دیواری خارج از جعبه همراه با دستگاهی که خریداری می‌کنید به عنوان یک واحد شارژ اولیه قابل قبول هستند. با این حال، این شارژرها فقط برای دستگاهی که با آن عرضه می‌شود در نظر گرفته شده است و فاقد تطبیق پذیری و شارژ هوشمند لازم برای شارژ هر دستگاهی است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور بانک

چرا به آن شارژر دیواری می‌گویند؟

شارژرهای دیواری نام‌های مختلفی دارند و همانطور که در بالا ذکر شد، به طور کلی به عنوان شارژر USB یا کمتر به عنوان شارژر پلاگین شناخته می‌شوند، اما به عنوان شارژر سریع، شارژر GaN و شارژر USB-C نیز شناخته می‌شوند. علاوه بر این، گاهی اوقات با استفاده از نام پروتکل شارژی که استفاده می‌کنند، مانند PD (تحویل نیرو)، شارژ سریع (Qualcomm) و PPS که سامسونگ معمولاً از آن‌ها استفاده می‌کند، نام برده می‌شود.

انواع شارژر موبایل دیواری:

شارژرهای دیواری به طور کلی به سه گروه تقسیم می‌شوند. شارژرهای تک پورت، دو پورت و چند پورت. اکثر شارژرهای تک پورت اکنون از یک درگاه USB-C استفاده می‌کنند، در حالی که شارژرهای دیواری دو یا چند پورت ممکن است ترکیبی از USB-C و پورت USB-A سنتی داشته باشند. شارژرهای دیواری همچنین دارای خروجی‌های مختلف قدرت هستند که معمولاً بر حسب وات (W) رتبه بندی می‌شوند. شارژرهای دیواری تک پورت معمولاً حدود ۲۰ تا ۳۰ وات هستند، اما انواع چند پورت می‌توانند بین ۶۰ تا ۱۰۰ وات باشند. با دومی، می‌توانند برخی از لپ‌تاپ‌ها را شارژ کنند. برای مقایسه، مدل‌های قدیمی شارژر USB 5V/1A که در گذشته استفاده می‌کردیم، خروجی ۵ وات داشتند.

کدام شارژر موبایل برای شما مناسب است؟

وصل کردن به دیوار یکی از روش‌های اصلی برای جذب نیرو برای شارژ مجدد است، اما روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید شارژ مورد نیاز خود را دریافت کنید، با گذشت زمان تغییر می‌کند. هر دستگاهی که از باتری استفاده می‌کند معمولاً با نوعی شارژر همراه است. ممکن است بخواهید یک گزینه پشتیبان یا چیزی که می‌توانید با خود ببرید، همه به خاطر راحتی داشته باشید.

طرف دیگر معادله نیز مهم است. کابل‌ها و پورت‌هایی که باید با آن‌ها وصل شوید ممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت باشد. ممکن است یک دستگاه اپل داشته باشید که از یکی از پورت‌های اختصاصی این شرکت استفاده می‌کند، یا یک دستگاه اندرویدی که USB-C را پذیرفته است، که به عنوان استاندارد صنعتی جدید در حال ظهور است.

مهم نیست از چه چیزی استفاده می‌کنید، شارژرها اکنون به شکل‌هایی هستند که دستگاه را به پریز دیواری متصل می‌کنند، از شارژ بی‌سیم استفاده می‌کنند یا به عنوان بسته‌های قابل حمل عمل می‌کنند که عمر باتری اضافی را در حین حرکت به همراه می‌آورند.

دوشاخه‌ها و پورت‌های محبوب:

دستگاه‌های موبایل اپل سال‌هاست که از چیزی که شرکت لایتنینگ می‌نامد به عنوان درگاه شارژ استفاده می‌کنند. این یک فیش ۸ پین تمام دیجیتال است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و در آن زمان به دلیل داشتن یک درگاه شارژ برگشت پذیر منحصر به فرد بود. این پورت استاندارد برای تمام محصولات iOS اپل است.

از سال ۲۰۱۶، تعداد فزاینده‌ای از دستگاه‌های اندرویدی (همراه با سایر لوازم الکترونیکی، از جمله لپ‌تاپ‌ها) از USB-C استفاده کرده‌اند. این یک کانکتور و کابل متفاوت از microUSB است که کوچکتر و توانایی آن محدودتر بود. USB-C یک درگاه شارژ برگشت پذیر است و نه تنها می‌تواند یک دستگاه را شارژ کند، بلکه داده‌های زیادی را از طریق آن فیلتر می‌کند. همچنین از این نظر منحصر به فرد است که بسیاری از کابل‌های USB-C دارای دوشاخه‌های یکسانی در هر دو طرف هستند که اتصال برای شارژ یا انتقال داده را آسان‌تر می‌کند.

USB-C از پروتکل‌های سریع‌تر مانند سرعت USB 3.1 و همچنین سرعت‌های فوق‌العاده سریع Thunderbolt 3 پشتیبانی می‌کند که به پهنای باند تا ۴۰ گیگابیت در ثانیه اجازه می‌دهد از طریق یک کابل جریان یابد. ممکن است هر دستگاهی از آن سطح سرعت پشتیبانی نکند، اما قابلیت دوام کابل مشخص است. لپ تاپ‌ها، تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند، هاب‌های شارژ، هارد دیسک‌های خارجی و بسیاری از دستگاه‌های دیگر به طور فزاینده‌ای از این پورت استفاده می‌کنند.

MicroUSB قبل از USB-C به عنوان استاندارد صنعتی برای دستگاه‌های غیر اپل پیشی گرفت و هنوز هم تا حدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وسایل الکترونیکی کوچک‌تر مانند هدفون‌های بی‌سیم، شارژرهای باتری قابل حمل ممکن است همچنان از این درگاه استفاده کنند. به آرامی در حال حذف شدن است، اما هنوز هم راحت است که یکی از این کابل‌ها را در اطراف قرار دهید.

شارژرهای بی‌سیم:

شارژ بی‌سیم روشی مناسب برای شارژ گوشی بدون نیاز به استفاده از کابل است. استاندارد فعلی صنعت Qi نامیده می‌شود و به طور گسترده توسط طیف گسترده‌ای از مارک‌ها پشتیبانی می‌شود. این بدان معناست که شما می‌توانید به جای خرید یک شارژر برای هر دستگاه، دستگاه‌های سازگار را به صورت بی سیم شارژ کنید.

شارژرهای بی‌سیم معمولاً دارای پدها یا پایه‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند که به سادگی گوشی را رو به بالا قرار دهید تا باتری آن پر شود. بدون نیاز به اتصال کابل یا هر بار به دنبال پریز برق باشید. شارژر بی‌سیم را در مکان مناسبی قرار دهید و هر زمان که بخواهید از آن استفاده کنید. وقتی آماده شدید، فقط تلفن را بردارید و بروید.

شارژرهای بی‌سیم ساییدگی و پارگی کابل‌ها را ندارند، که می‌تواند باعث آسیب ناشی از اتصال و قطع مکرر شود. نرخ عبور شارژرهای بی‌سیم نیز بهبود یافته است. یک پد شارژ ۵ واتی می‌تواند گوشی هوشمند را با نرخی مشابه شارژر دیواری ۵ وات ۱ آمپر شارژ کند، در مدل‌های جدیدتر از وات بالاتر برای شارژ سریع تر استفاده می‌شود.

شارژرهای فست شارژ یا شارژ سریع:

گاهی اوقات به آن “شارژ سریع” نیز می‌گویند، اگرچه هر دو اصطلاح مترادف هستند. ممکن است تلفن‌های هوشمند اندرویدی پریمیوم و پیشرفته با این فناوری از قبل داخلی عرضه شوند. ولتاژ شارژ در قسمت جلویی را افزایش می‌دهد، به این معنی که تلفن یا تبلت می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی تا درصد مشخصی شارژ شود. Quick Charge 3.0 به طور گسترده پشتیبانی می‌شود و تنها در ۳۰ دقیقه می‌تواند باتری را تا نیمه پر کند. برای استفاده از آن فقط به یک شارژر دیواری و کابل سازگار نیاز دارید که ممکن است همراه با تلفن یا تبلت در جعبه باشد.

برخی از دستگاه‌های اپل مانند iPhone Xs Max، iPhone Xs، iPhone XR، iPhone X، iPhone 8 و iPhone 8 Plus از USB-PD پشتیبانی می‌کنند که استاندارد مورد استفاده برای شارژ سریع iPad Pro با کابل لایتنینگ است. این تلفن‌ها دارای کابل‌هایی نیستند که USB-PD تعبیه‌شده دارند، بنابراین فقط با استفاده از کابل رسمی اپل یا شخص ثالث از برند دیگری که از آن پشتیبانی می‌کند، می‌توانید سریع‌تر شارژ کنید.

با استفاده از کابل USB-C-to-Lightning و آداپتور برق USB-C که از USB-PD (Power Delivery) پشتیبانی می‌کند، می‌توانید iPhone Xs Max، iPhone Xs، iPhone XR، iPhone X، iPhone 8 و iPhone 8 را به سرعت شارژ کنید. به علاوه تا ۵۰ درصد در ۳۰ دقیقه.

Quick Charge 4.0 استاندارد آینده خواهد بود و زمان شارژ را حتی بیشتر کاهش می‌دهد.

شارژرهای قابل حمل:

وقتی یک پاوربانک قابل حمل همراه خود داشته باشید، تقویت باتری در حال حرکت همیشه امکان پذیر است. اینها در اشکال، اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف می‌آیند و به شما اطمینان می‌دهند که چیزی متناسب با نیازهای خود دارید. آن‌ها همچنین جهانی هستند. کافی است دستگاه تلفن همراه خود را با یک کابل مناسب به پاور بانک وصل کنید و می‌توانید بدون اینکه نزدیک پریز برق باشید شارژ کنید.

هرچه پاوربانک بزرگتر باشد، بیشتر اوقات می‌تواند تلفن، تبلت یا ابزار موبایل شما را شارژ کند. با برخی از ظرفیت‌های بزرگ‌تر، می‌توانید بیش از چهار بار شارژ کامل را از یک پاوربانک که در یک جیب یا کیف قرار می‌گیرد، دریافت کنید.

برای برخی از مدل‌های خاص تلفن، می‌توانید یک قاب باتری برای محافظت و شارژ پشتیبان گوشی خود در حین حرکت تهیه کنید. به این ترتیب، مجبور نیستید همیشه به باتری گوشی خود متکی باشید. هر وقت آب میوه کم شد، یک مورد اضافی دارید که باید دوباره از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید شارژر موبایل:

اول از همه، به خاطر داشته باشید که ارزان بودن می‌تواند برای شما واقعاً گران تمام شود. شارژر برای تامین برق مورد نیاز گوشی برای عملکرد مورد نیاز است، از این رو یک وسیله ضروری به شمار می‌رود. شارژر بد می‌تواند باعث شود باتری و سایر اجزای گوشی شما دچار مشکل شوند و آسیب ببینند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شارژر فندکی خودرو

نکات مهمی که هنگام خرید شارژر موبایل باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

یکی از ایرادات تلفن‌های هوشمند امروزی این است که اگر به شدت از دستگاه استفاده کنید، می‌توانید باتری را به سرعت تخلیه کنید. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید برای مدت طولانی از منزل دور باشید، همراه داشتن شارژر ضروری است. ما به شما پنج نکته مهم را توضیح می‌دهیم که هنگام خرید شارژر برای موبایل خود باید در نظر داشته باشید.

خرید شارژر با کیفیت:

اول از همه، فراموش نکنید که جنس ارزان می‌تواند برای شما بسیار گران تمام شود. شارژر وظیفه تامین برق مورد نیاز گوشی را بر عهده دارد، بنابراین یک مورد ضروری است. یک شارژر بی‌کیفیت می‌تواند برق ناپایدار را تامین کند و باعث آسیب دیدن باتری و سایر اجزای گوشی شود. خرید شارژر از یک برند معتبر ضروری است، و حتی بهتر است اگر بتوانید مدل رسمی آن را از سازنده گوشی خریداری کنید. شارژرهای لیبل سفید و تقلیدهای چینی کیفیت مشکوکی دارند.

رابط MicroUSB یا USB-C:

دومین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، کانکتور شارژر است. گوشی‌های هوشمند امروزی بسته به مدل و برد از پورت‌های USB-C و MicroUSB استفاده می‌کنند. این کانکتورها با یکدیگر سازگار نیستند، بنابراین مطمئن شوید که انتخاب درستی دارید. اساساً کانکتور شارژر باید همان کانکتوری باشد که موبایل شما دارد. در مورد آیفون، آن‌ها اخیراً از کانکتور لایتنینگ به USB-C سوئیچ کرده‌اند.

طول و کیفیت کابل شارژر:

خرید شارژر با کابل کوتاه یکی از بدترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. این امر باعث می‌شود که مجبور باشید به دنبال جایی باشید که می‌توانید با خیال راحت گوشی خود را در حین شارژ شدن آن‌جا بگذارید، بسیار ناراحت کننده است. شارژرهایی وجود دارد که کابل شارژر را می‌توان از خود آداپتور برق جدا کرد. در این موارد در صورت نیاز می‌توانید کابل را برای مدت طولانی‌تری تعویض کنید. فقط مطمئن شوید که کابل از کیفیت خوبی برخوردار است. کیفیت کابل نیز مهم است زیرا نمی‌خواهید ظرف چند روز پس از استفاده شکسته شود یا آسیب ببیند.

جریان و ولتاژ شارژر:

جریان شارژر با آمپر (A) اندازه گیری می‌شود. هرچه این مقدار بیشتر باشد، فرآیند شارژ سریعتر است. بهترین شارژرها می‌توانند در مدل‌های پیشرفته‌تر به ۲.۵ آمپر یا حتی بیشتر برسند. با استفاده از شارژر با آمپر بالا به موبایل شما آسیبی وارد نمی‌شود، بنابراین هر چه این مقدار بیشتر باشد بهتر است. سرعت شارژ را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما برخلاف آمپر، باید با ولتاژ باتری گوشی مطابقت داشته باشد تا از آسیب‌های جبران ناپذیر جلوگیری شود. ولتاژ معمولاً بین ۵ تا ۱۲ ولت متغیر است. همچنین شارژرهایی با فناوری شارژ سریع وجود دارد. آن‌ها می‌توانند ولتاژی را که تحویل می‌دهند بسته به میزان شارژ باتری موبایل تنظیم کنند. برای استفاده از آن‌ها، موبایل شما باید با این فناوری سازگار باشد.

قالب پلاگین:

در نهایت، بررسی کنید شارژری که می‌خواهید خریداری کنید، دارای دوشاخه‌ای باشد که با پریزهای کشور شما سازگار باشد. در غیر این صورت، باید از یک آداپتور استفاده کنید، که ممکن است زمانی که در جاده هستید و مجبور به حمل آن می‌باشید، ناراحت کننده باشد. شارژرهایی با طراحی مدولار وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که امکان تعویض دوشاخه را می‌دهد. با این حال، آن‌ها گران‌تر هستند و اگر زیاد به کشورهای دیگر سفر نکنید، خرید یکی از آن‌ها منطقی نیست. با این پنج امتیاز، مطمئناً با خرید یک شارژر جدید برای تلفن همراه خود به موفقیت دست خواهید یافت. برای کمک به کاربران بیشتر می‌توانید پست را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید شارژر موبایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شارژر موبایل ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شارژر دیواری لیتو مدل LH-13 به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری لیتو مدل LH-13 به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۴۴ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۶ آمپر
  • توضیحات
    دارای کابل تایپ سی به طول ۱ متر ، دارای دو خروجی همزمان
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    فناوری Quick Charge 3.0

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شارژر دیواری ۲۵ وات

شارژر دیواری 25 وات

مشخصات

  • وزن
    ۴۹ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۹ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۸ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    میزان شدت جریان خروجی (PDO) متغیر بین ۳ آمپر در ۵ ولت و ۲٫۷۷ آمپر در ۹ ولت، شدت جریان خروجی (PPS) متغیر بین ۳٫۳ آمپر در ۵٫۹ ولت، ۳٫۳ آمپر در ۱۱ ولت و ۲٫۲۵ آمپر در ۱۱ ولتمحدوده ولتاژ ورودی معادل ۱۰۰ الی ۲۴۰ ولت، فرکانس ورودی ۵۰ الی ۶۰ هرتز با توان خروجی کلی ۲۵ واتپشتیبانی از فناوری شارژ سریع و Power Delivery به منظور شارژ ایمن و سریع تر دستگاه های سازگاربدنه مقاوم در برابر فشار و ضربه از جنس پلاستیک باکیفیت، مجهز به یک عدد پورت تایپ سینوع کانکتور ۳ پین و نیاز به تهیه تبدیل ۳ به ۲ برق جداگانه به منظور سازگاری با پریزهای برق شهری ایران
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شارژر دیواری شیائومی مدل Redmi K40 Gaming MDY-12-EF 67W به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری شیائومی مدل Redmi K40 Gaming MDY-12-EF 67W به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۳ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    بهره گیری از متریال پلاستیکی جهت ساخت بدنه، دوام و کیفیتی ایده آل مقاوم در برابر آسیب های احتمالیپشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC3.0 و تکنولوژی PDدارای جعبه گوشی و کابل TYPE-C به طول ۱۰۰ سانتی متر همراه شارژر، روکش کابل از جنس TPE مقاوم در برابر کشششدت جریان ورودی : ۱۰۰.۱۲۰v,50/60HZ,0.9A ; 200.240v,50/60Hz,0.92Aشدت جریان خروجی: ۵v 3A/ 9v 3A/ 20v 1.35A/ 11v 3A max / 5v 3Ax 9v 3A/ 20v 3.35A max/ 11v 6.1A maxمدل های ساپورت شده توسط این آداپتور : شیائومی پوکو X3 GT – شیائومی Mi 11T – شیائومی Mi 11 Pro – Mi 11 ULTRA – شیائومی ردمی K40 Gaming
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

مشخصات

  • وزن
    ۴۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۸ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    توان خروجی ۲۵ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شارژر دیواری ۶۶ وات داریا مدل DA-P66E05

شارژر دیواری 66 وات داریا مدل DA-P66E05

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۰.۶ آمپر
  • توضیحات
    فناوری شارژ سریع ۶۶ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شارژر دیواری ۲۰ وات سوموس تل مدل SMS-ER20

شارژر دیواری 20 وات سوموس تل مدل SMS-ER20

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • توضیحات
    حداکثر توان خروجی: ۲۰ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شارژر دیواری ۲۵ وات کوکلاسیک مدل Galaxy-A54 همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری 25 وات کوکلاسیک مدل Galaxy-A54 همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شارژر دیواری ۲۰ وات کوکلاسیک مدل C-3 به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری 20 وات کوکلاسیک مدل C-3 به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۶۲ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۶۷ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    دارای خروجی فست شارژ ۲۰W ، دارای کابل تایپ سی به طول ۱ متر
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شارژر دیواری ۲۰ وات مک دودو مدل CH-402

شارژر دیواری 20 وات مک دودو مدل CH-402

مشخصات

  • وزن
    ۵۵ گرم
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۶۷ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    -۵V=3A,9V=2.22A,12V=1.67A
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شارژر دیواری ۲۰ وات سوموس تل مدل SMS-ER20 به همراه کابل microUSB

شارژر دیواری 20 وات سوموس تل مدل SMS-ER20 به همراه کابل microUSB

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    microUSB
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • توضیحات
    حداکثر توان خروجی: ۲۰ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شارژر دیواری تسکو مدل TTC61 به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری تسکو مدل TTC61 به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    تعداد درگاه خروجی: ۱ عددنوع درگاه خروجی: USBولتاژ ورودی: ۱۱۰-۲۴۰ ولتشدت جریان خروجی: متغیر بین ۳.۶ آمپر در ولتاژ ۵ ولت، ۲ آمپر در ولتاژ ۹ ولت و ۱.۵ آمپر در ولتاژ ۱۲ ولتپشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC3.0 پشتیبانی از فناوری Power Delivery کابل همراه: USB-Cطول کابل: ۱۰۰ سانتی مترروکش کابل: TPE

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شارژر دیواری ۲۵ وات مدل EP-TA800

شارژر دیواری 25 وات مدل EP-TA800

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شارژر دیواری پرووان مدل PWC510

شارژر دیواری پرووان مدل PWC510

مشخصات

  • وزن
    ۴۷ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800

شارژر دیواری 25 وات سامسونگ مدل EP-TA800

مشخصات

  • وزن
    ۶۳ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۸ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    پشتیبانی از شارژ سریع فوق العاده سریع تا ۲۵ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شارژر دیواری هیسکا مدل H-108 به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری هیسکا مدل H-108 به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۹۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ خروجی
    ۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    دارای کابل دوسر Type-cقدرت خروجی ۴۵ واتظرفیت خروجی: Type-c: 5V/3A, 9V/3A, 12V/3A, 15V/3A, 20V/2.25A USB-A: 5V/4.5A, 9V/2A, 12V/1.5A دارای استاندارد QC نسخه ۳.۰دارای قابلیت شارژ سریع PD
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شارژر دیواری ۳۰ واتی انکر مدل ۵۱۱ Nano 3

شارژر دیواری 30 واتی انکر مدل 511 Nano 3

مشخصات

  • وزن
    ۳۹ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • توضیحات
    – توان: ۳۰ وات- دارای فناوری شارژ ایمن(Active Shield 2)
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شارژر دیواری لیتو مدل LH – 14

شارژر دیواری لیتو مدل LH - 14

مشخصات

  • وزن
    ۲۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۶ آمپر
  • توضیحات
    – دارای یک عدد خروجی USB با ولتاژ ۵V/3A- دارای یک عدد خروجی USB با ولتاژ ۹V/2.22A- دارای یک عدد خروجی USB با ولتاژ ۱۲V/1.6A- دارای یک عدد خروجی TYPE – C با ولتاژ ۵V/3A- دارای یک عدد خروجی TYPE – C با ولتاژ ورودی ۹V/2.22A- دارای یک عدد خروجی TYPE – C با ولتاژ ورودی ۱۲V/1.6A- دارای مجموعا خروجی ۲۰W- دارای گواهی استاندارد EAC اروپا- دارای گواهی استاندارد CE اروپا- دارای فناوری QUICK CHARGE 3.0- دارای درگاه خروجی PD- دارای گواهی استاندارد ROHS
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شارژر دیواری ۲۵ وات مدل EP–TA800 (2023)

شارژر دیواری 25 وات مدل EP--TA800 (2023)

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شارژر دیواری ۲۰ وات کوکلاسیک مدل C-18

شارژر دیواری 20 وات کوکلاسیک مدل C-18

مشخصات

  • وزن
    ۳۸ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    دارای دو خروجی همزمان با توان کل ۲۰W
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شارژر دیواری لیتو مدل LH-26 18W به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری لیتو مدل  LH-26 18W به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۶۲ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۰ آمپر
  • توضیحات
    شدت جریان خروجی (۲.۴)و(۱.۵)و(۱)آمپرمیباشد .مقاوم در برابر دمای بالا.دارای گواهی استاندارد CE و مجهز به فناوری AUTO-iD.توان خروجی کلی ۱۸Wاست .به همراه یک کابل شارژ Type-Cبه طول یک متر- ساخته شده از مواد ضد حریق- حفظ سلامت باطری
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شارژر دیواری ۲۵ وات

شارژر دیواری  25 وات

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۱ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شارژر دیواری ۱۵ وات سامسونگ مدل EP-T1510 به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری 15 وات سامسونگ مدل EP-T1510 به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    شارژر سامسونگ ۱۵w
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شارژر دیواری شیائومی مدل ۶۷ وات به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر دیواری شیائومی مدل 67 وات به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شارژر دیواری ۲۰ وات سوموس تل مدل SMS-ER20 به همراه کابل USB-C

شارژر دیواری 20 وات سوموس تل مدل SMS-ER20 به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • توضیحات
    حداکثر توان خروجی: ۲۰ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شارژر دیواری انکر مدل A2013 Power Port

شارژر دیواری  انکر مدل A2013 Power Port

مشخصات

  • وزن
    ۷۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    – تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0- شدت جریان خروجی در ولتاژ خروجی ۵ ولت برابر با ۳ آمپر- شدت جریان خروجی در ولتاژ خروجی ۹ ولت برابر با ۲ آمپر – شدت جریان خروجی در ولتاژ خروجی ۱۲ ولت برابر با ۱.۵ آمپر- دارای نشانگر LED
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شارژر دیواری ۳۵ وات سامسونگ مدل EP-TA220

شارژر دیواری 35 وات سامسونگ مدل EP-TA220

مشخصات

  • وزن
    ۹۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.2
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۵ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • توضیحات
    (USB-C) Super Fast Charging max. 25 W, PD 3.0 PPS max. 35 W / (USB-A) AFC,QC max. 15 W / (C+A) 20 W + 15 W
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شارژر دیواری ۲۰ وات اپل مدل ZP/A

شارژر دیواری 20 وات اپل مدل ZP/A

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    توان خروجی : ۲۰ واتدارای گواهی CEمناسب برای گوشی‌های اپل:iPhone 12 ProiPhone 12 Pro MaxiPhone 12 miniiPhone 12iPhone 11 ProiPhone 11 Pro MaxiPhone 11iPhone SE (2nd generation)iPhone XSiPhone XS MaxiPhone XRiPhone XiPhone 8iPhone 8 Plusمناسب برای آیپادهای:iPad Pro 12.9-inch (4th generation)iPad Pro 12.9-inch (3rd generation)iPad Pro 12.9-inch (2nd generation)iPad Pro 12.9-inch (1st generation)iPad Pro 11-inch (2nd generation)iPad Pro 11-inch (1st generation)iPad Pro 10.5-inchiPad Air (4th generation)iPad Air (3rd generation)iPad (8th generation)iPad (7th generation)iPad mini (5th generation)
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شارژر دیواری ۲۵ وات

شارژر دیواری 25 وات

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    یک عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شارژر دیواری مک دودو مدل CH-0921

شارژر دیواری مک دودو مدل CH-0921

مشخصات

  • وزن
    ۹ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شارژر دیواری هیسکا مدل H-115PD

شارژر دیواری هیسکا مدل H-115PD

مشخصات

  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۱۰۰-۲۴۰ ولت
  • ولتاژ خروجی
    ۲۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر
  • توضیحات
    ولتاژ ورودی: ۱۰۰V-240V – آمپر ۰.۷ با نرخ ۵۰-۶۰ هرتزخروجی PD: ولتاژهای ۵V-3A و ۹V-3A و ۱۲V-2.5A و ۱۵V-2A و ۲۰V-1.5A(30W)خروجی با استاندارد PPS: ولتاژهای ۳.۳/۱۲V-2.5A و ۳.۳/۲۰V-1.5Aخروجی QC: ولتاژهای ۵V-4.5A و ۹V-3A و ۲۰V-1.5A(30W)ظرفیت کل: ۳۰W MAX
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شارژر موبایل در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید ظرف یکبار مصرف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا