کتاب و لوازم تحریر

مداد شمعی، راهنمای خرید مداد شمعی مخصوص کودک بی خطر و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مداد شمعی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

من عاشق ساختن هنر با مداد شمعی هستم زیرا رنگ‌های درخشانی تولید می‌کنند و شما می‌توانید بدون نیاز به قلم‌مو، حلال یا پالت، درست در آن غواصی کنید. تنها چیزی که واقعاً برای شروع نیاز دارید چند رنگ مداد شمعی، یک ورق کاغذ و انگشتانتان است. هیچ رسانه دیگری به شما اجازه نمی‌دهد تا با استفاده از مداد شمعی، رنگ غنی را به همان سرعتی که می توانید روی ساپورت اعمال کنید. مداد شمعی از مخلوط کردن رنگدانه خشک با چسب صمغ و مقداری پرکننده برای تشکیل خمیر غلیظی ساخته می‌شوند که به شکل چوب در می آیند و اجازه می‌دهند خشک شود. این مواد بر اساس نوع مداد شمعی و کیفیت متفاوت خواهند بود.

با وجود سادگی، مداد شمعی‌ها بسیار متنوع هستند. همان طور که در زیر خواهید دید، پنج نوع اصلی مداد شمعی وجود دارد که قادر به انجام انواع تکنیک‌ها و افکت‌ها هستند. مداد شمعی‌های نرم و روغنی دارای بافت کره‌ای یا مومی می‌باشند که برای جلوه‌های نقاشی مناسب است. وقتی تمام سطح تکیه گاه را با مداد شمعی بپوشانید به آن نقاشی پاستلی می‌گویند. همچنین می‌توانید پاستل‌های سخت‌تری را که برای طراحی و جزئیات دقیق مناسب هستند، تهیه کنید. هنگامی که بخش‌هایی از ساپورت ظاهر می‌شود، معمولاً به آن نقاشی پاستلی گفته می‌شود. این تطبیق پذیری به این معنی است که می‌توانید از مداد شمعی برای انواع موضوعات و ژانرها استفاده کنید. یکی از کاربردهای مورد علاقه من برای مداد شمعی نقاشی‌های گچی پیاده رو است. من هر سال در یک جشنواره هنری پیاده رو شرکت می‌کنم و همیشه از خلاقیت و نبوغ هنرمندان پیاده رو الهام گرفته و شگفت زده می شوم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مداد شمعی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را انواع مداد شمعی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مداد شمعی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

مداد شمعی چیست و چه کاربردی دارد؟

مدادهای شمعی مدادهایی با سرب پاستلی هستند. در ابتدا زمانی که شرکت Schwan Stabilo مجموعه خود را در دهه ۸۰ راه اندازی کرد، آن‌ها را مداد زغالی رنگی نامیدند. با این حال، همان‌طور که مارک‌های بیشتری آن‌ها را به عنوان “مداد پاستلی” معرفی کردند، از روند نامگذاری پیروی کردند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید خمیر بازی

چرا باید از مداد شمعی استفاده کنیم؟

بر خلاف مداد شمعی‌های سخت و نرم، که درجه خاصی از سختی در تسلط دارند، برداشتن و استفاده از مدادهای پاستل از همان ابتدا بسیار آسان تر است. از آنجایی که آن‌ها به شکل مداد هستند و با کار کردن با آن‌ها از قبل آشنا هستند، زیرا همه ما بدون شک استفاده از مداد رنگی را در دوران کودکی به یاد داریم. یک مداد شمعی به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویری خیره کننده با جزئیات باورنکردنی ایجاد کنید که با مداد رنگی به دست نمی‌آوردید. از آنجایی که آن‌ها برای هنرمندان مبتدی و متخصص ایده آل هستند، میزان یادگیری و تنوع موضوعاتی که می‌توانید بکشید بسیار زیاد است.

انواع مداد شمعی موجود در بازار:

پنج نوع اصلی پاستیل وجود دارد: نرم، پان پاستلی، سفت، مدادی و روغنی. همه آن‌ها اساساً به شکل چوب یا تابه رنگدانه هستند، اما در نحوه چسباندن آن‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. پاستل‌های نرم، پاستل‌های سخت و مدادهای پاستلی همگی با صمغ یا صمغ رزین چسبانده شده‌اند، به این معنی که با یکدیگر سازگار هستند و می‌توانند روی همان نقاشی یا طراحی استفاده شوند. از طرف دیگر، پاستیل‌های روغنی با روغن و موم چسبانده شده‌اند، که به آنها بافت منحصر به فردی شبیه رنگ روغن می‌دهد، اما به این معنی است که آن‌ها را نمی‌توان با انواع پاستل دیگر مخلوط کرد. بیائید نگاهی دقیق تر به هر یک بیندازیم: پاستل نرم، پاستل پان، پاستل سخت، مداد پاستلی و پاستل روغنی.

مداد شمعی‌‌های نرم:

پاستل‌های نرم شکل سنتی پاستیل‌ها و همچنین پرکاربردترین آن‌ها هستند. آن‌ها دارای غلظت بسیار بالایی از رنگدانه می‌باشند که با کمترین میزان چسبنده آدامس در کنار هم نگه داشته می‌شود. در نتیجه، آن‌ها به راحتی خرد می‌شوند، اما رنگ‌های آن‌ها فوق العاده شدید است. این قوام شکننده و بافت پودری آن‌ها را برای ترکیب، لایه‌بندی روی رنگ‌های زیاد و جلوه‌های نقاشی مناسب می‌سازد. شما همچنین می‌توانید از لبه‌ها برای خطوط ظریف استفاده کنید، اما بیشتر هنرمندان از پاستل سخت یا مداد پاستل برای کارهای جزئی و طرح‌های اولیه استفاده می‌کنند. هر سازنده از فرمول کمی متفاوت استفاده می‌کند که می‌تواند بر روی بافت پودری و چگونگی خرد شدن آن‌ها تأثیر بگذارد.

مداد شمعی‌های پان‌:

پان پاستل‌ها شکلی از مداد شمعی‌های نرم هستند، اما به جای اینکه به شکل چوب در بیایند، آن‌ها را در شیشه قرار می‌دهند. این فرمت اجازه می‌دهد تا چسب بسیار کمتری داشته باشد و احتمالاً بالاترین غلظت رنگدانه در بین هر محصول پاستلی را دارد. بسته بندی از رنگدانه محافظت می‌کند، ضایعات را کاهش می‌دهد و امکان ذخیره سازی و حمل و نقل آسان را فراهم می‌کند. آن‌ها برای هنرمندان جذاب هستند زیرا می‌توان آن‌ها را با قلم مو، اسفنج و سایر ابزارها بلند کرد و مانند رنگ روی تکیه گاه اعمال کرد. می‌توانید طیف وسیعی از اپلیکاتورهای تخصصی به نام «ابزار نرم» را خریداری کنید که درجات مختلفی از جزئیات و جلوه‌های مختلف نقاشی را امکان‌پذیر می‌کند.

مداد شمعی‌های سخت:

پاستیل‌های سخت از همان مواد تشکیل دهنده پاستیل‌های نرم ساخته می‌شوند، با این تفاوت که حاوی چسب بیشتر و رنگدانه کمتری هستند. این بدان معنی است که رنگ آن‌ها به این شدت نیست، اما به راحتی خرد نمی‌شوند و نمی‌شکنند. از آنجایی که پاستیل‌های سخت پایدارتر هستند، مخصوصاً برای تکنیک‌های طراحی و کار در مکان مناسب هستند. آن‌ها به صورت مدادهای استوانه‌ای یا مربعی هستند که می‌توان آن‌ها را با چاقو تیز کرد تا خطوط ریز ایجاد شود. در روش دیگر، می‌توان از کناره‌های چوب‌ها برای اعمال نوارهای رنگی گسترده استفاده کرد. شما می‌توانید از پاستل‌های سخت برای کل نقاشی استفاده کنید، اما معمولاً هنرمندان از پاستل‌های سخت در ترکیب با پاستل‌های نرم استفاده می‌کنند. آن‌ها را می‌توان مانند مداد شمعی‌های نرم ترکیب کرد و برای طرح‌های اولیه، جزئیات کوچک و کارهای تکمیلی مناسب هستند.

مداد پاستلی:

اگر به دنبال خلق آثار هنری کنترل شده و دقیق با پاستل هستید، مدادهای شمعی عالی هستند. آن‌ها درست مانند مدادهای معمولی هستند، اما در داخل چوب یک لایه نازک از مداد شمعی وجود دارد که بین پاستل‌های سخت و نرم یکدست است. مدادهای پاستلی به اندازه کافی همه کاره هستند تا به تنهایی مورد استفاده قرار گیرند، اما بسیاری از هنرمندان از آن‌ها در ترکیب با سایر انواع پاستل به استثنای پاستل های روغنی استفاده می‌کنند. آن‌ها را می توان خشک یا مرطوب استفاده کرد و می‌توان آن‌ها را مانند سایر پاستل‌ها مخلوط کرد. می‌توانید آن‌ها را تا حدی تیز کنید تا جزئیات دقیق ایجاد کنید یا از آنها برای خطوط نرم و مبهم استفاده نمائید. بسیاری از هنرمندان نیز از آن‌ها برای طرح‌های اولیه استفاده می‌کنند، که به ویژه با توجه به اینکه مدادهای گرافیتی با پاستل سازگار نیستند، بسیار مفید است.

مداد شمعی‌های روغنی:

آیا بافت و تطبیق پذیری رنگ روغن را دوست دارید اما از مواد شیمیایی بدبو و بسیاری از ابزارها و لوازم مورد نیاز متنفر هستید؟ اگر چنین است، شما عاشق پاستل روغنی خواهید شد. پاستیل‌های روغنی اساساً چوب‌های استوانه‌ای رنگدانه‌ای هستند، اما با موم و روغن چسبانده شده‌اند، نه صمغ. این تفاوت به ظاهر ناچیز به آن‌ها قوام متمایز و خواص مختلفی می‌دهد که در سایر انواع پاستل وجود ندارد. اولین تفاوت این است که پاستل‌های روغنی مانند پاستیل‌های نرم خرد نمی‌شوند. با این حال، آن‌ها همچنان حاوی رنگدانه به همان اندازه بیشتر هستند و رنگ‌های روشن و شدید تولید می کنند.

چرا مداد شمعی‌های نرم محبوب‌تر هستند؟

پاستیل‌های روغنی در ترکیب کردن خوب نیستند و با سایر انواع پاستل سازگار نیستند. این بدان معنی است که کار با جزئیات می‌تواند تا حدودی دشوار باشد و باعث می‌شود پاستل‌های روغنی برای کارهای بزرگتر مناسب تر باشند.‌ پاستیل روغنی را می توانید با کیفیت هنرمندان و هنرجو به صورت تکی یا ست خریداری کنید. تولیدکنندگان تقریباً به همان اندازه که برای پاستیل‌های ملایم ارائه می‌دهند، تقریباً ۸۰ رنگ ارائه نمی‌دهند، اما دامنه آن بیشتر از چیزی است که شما نیاز دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مداد رنگی

نکات مهم هنگام خرید مداد شمعی:

  1. قیمت: مدادهای پاستلی می‌توانند گران باشند، اما به دلیل ویژگی‌های برجسته منحصر به فرد و جزئیات ظریفی که به آثار هنری اضافه می کنند، ارزش سرمایه گذاری را دارند. مبتدی‌ها می‌توانند روی یک مجموعه با کیفیت خوب با قیمت حدود ۳۰ دلار سرمایه گذاری کنند، در حالی که مجموعه‌های حرفه‌ای با رنگدانه‌های زیاد می‌توانند چند صد دلار قیمت داشته باشند.
  2. تنوع رنگ: متمایز از سایر رسانه‌ها، پاستل‌ها مات هستند و برای ایجاد رنگ‌های مختلف به خوبی با هم ترکیب نمی‌شوند، بنابراین متخصصان یا هنرمندانی که قبلا از پاستل استفاده کرده‌اند و کاربرد و تکنیک آن را درک کرده‌اند، با تنوع رنگی زیاد به خوبی عمل می کنند. برای مبتدیان، شروع با چند رنگ برای تسلط بر تکنیک و درک تفاوت پاستل با سایر رسانه‌ها بهترین است.
  3. ثبات: بیشتر مداد شمعی‌ها محلول در آب هستند و به آن‌ها اجازه می‌دهد رنگ‌های صاف‌تر ترکیب شوند و مانند پاستل‌های سخت یا نرم، کمتر گچی و زبر باشند. رنگ‌ها لایه لایه می شوند. مدادهای پاستلی می‌توانند بافتی نرم و پودری داشته باشند که برای سایه‌زنی، لایه‌بندی و توزیع رنگ مناسب است، در حالی که مدادهای سخت «پیت» برای جزئیات بهتر مناسب‌تر هستند. به همان اندازه که انتخاب رنگ‌هایی با قوام مناسب مهم است، انتخاب بهترین کاغذ برای مداد پاستلی است که ضخیم‌تر و دندانه‌دار است و به رنگ‌ها اجازه می‌دهد تا با کاغذ یکپارچه شوند.
  4. تمیزتر و لکه دار شدن کمتر: کار با مدادهای پاستلی راحت‌تر از کار با میله‌های پاستلی سخت یا نرم است، زیرا کار با آن‌ها تمیزتر است و لک روی کاغذ ایجاد نمی‌کند. هنرمندان اغلب از ترکیبی از پاستل نرم یا سخت، پاستل روغنی و مداد پاستلی در یک قطعه استفاده می‌کنند، بنابراین لازم نیست یکی یا دیگری را انتخاب کنید.
  5. ایمنی: هنگام کار با مداد شمعی‌های نرم، باید بسیار مراقب باشید، زیرا معمولاً ذرات ریز گرد و غبار را در هوا آزاد می‌کنند که در صورت استنشاق می‌تواند منجر به بیماری‌های تنفسی جدی شود. هنگام استفاده از پاستل‌های نرم یا کار در فضای باز که ذرات گرد و غبار به راحتی راه خود را پیدا می‌کنند، می‌توانید از این امر جلوگیری کنید.
  6. نوع پاستل: همانطور که قبلا ذکر شد، پنج نوع اصلی از پاستل وجود دارد: پاستل سخت، نرم، مدادی و پاستل روغنی. تفاوت در نحوه نصب آن‌ها به یکدیگر ایجاد می‌شود. پاستیل‌های نرم، مدادی و سخت با چسب رزین چسبانده می شوند، به این معنی که سازگار هستند و می توانند با هم روی یک نقاشی اعمال شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید مداد شمعی مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مداد شمعی باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار زا برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پاستل گچی ۳۶ رنگ مونگیو مدل GALLERY

پاستل گچی 36 رنگ مونگیو مدل GALLERY

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    بدون پوشش
  • ابعاد بسته بندی
    ۲۸×۲۰×۳
  • وزن بسته بندی
    ۱۰۰۰
  • سایر توضیحات
    اصلی ساخت کره جعبه مقوایی بهمراه کاتالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پاستل گچی ۲۴ رنگ فابر کاستل مدل Creative Studio Quality

پاستل گچی 24 رنگ فابر کاستل مدل Creative Studio Quality

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    چهار وجهی
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • وزن بسته بندی
    ۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پاستل گچی ۱۸۰ رنگ جنرال لویتان کد ۰۷

پاستل گچی 180 رنگ جنرال لویتان کد 07

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۰۰
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • ابعاد بسته بندی
    ۴۶x31x4
  • وزن بسته بندی
    ۲۶۰۰
  • سایر توضیحات
    بدلیل دست ساز بودن پاستل ها ، از نظر طولی دارای کمی اختلاف هستند و ابعاد هر پاستل تقریبا ۴۴ میلیمتر طول در ۱۳ میلیمتر قطر می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مداد پاستل ۷۲ رنگ کرتاکالر مدل ۴۷۰۷۲

مداد پاستل 72 رنگ کرتاکالر مدل 47072

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۷۲
  • نوع پوشش
    چوب
  • سایر توضیحات
    – ساخت اتریش – مناسب نقاشان، دانشجویان و هنر جویان- جعبه فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پاستل گچی ۲۴ رنگ فابر کاستل مدل پلی کروم کد ۶۲۸۸۷

پاستل گچی 24 رنگ فابر کاستل مدل پلی کروم کد 62887

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • ابعاد بسته بندی
    ۲۲*۲۲*۳
  • وزن بسته بندی
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پاستل گچی ۷۲ رنگ مونگیو مدل گالری کد ۷۲

پاستل گچی 72 رنگ مونگیو مدل گالری کد 72

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۷۲
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پاستل گچی ۳۶ رنگ فابر کاستل مدل Studio Quality

پاستل گچی 36 رنگ فابر کاستل مدل Studio Quality

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۳۶
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • ابعاد بسته بندی
    ۲۵*۱۸*۲
  • وزن بسته بندی
    ۲۰۰
  • سایر توضیحات
    – پاستل نرم (Soft)- با رنگ‌های غلیظ، درخشان و زنده- قابلیت ترکیب آسان رنگ‌ها با یکدیگر- مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان و هنرمندان – قابل استفاده روی انواع کاغذ و سطوح مختلف- نیاز به استفاده از تثبیت کننده برای حفظ افزایش دوام کار- مناسب برای طراحی‌های دقیق و سایه‌زنی‌های گسترده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پاستل گچی ۴۸ رنگ  آرتیست گالری مدل تولیپ کد ۱۱۰

پاستل گچی 48 رنگ  آرتیست گالری مدل تولیپ کد 110

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۴۸
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • سایر توضیحات
    پاستل گچی softنرم و حرفه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مداد پاستل ۱۲ رنگ کرتاکالر مدل ۴۷۰۱۲

مداد پاستل 12 رنگ کرتاکالر مدل 47012

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • نوع پوشش
    چوب
  • سایر توضیحات
    – ساخت اتریش – مناسب نقاشان، دانشجویان و هنر جویان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پاستل ۲۴ رنگ کلارک مدل پن پاستل

پاستل 24 رنگ کلارک مدل پن پاستل

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پاستل گچی ۲۴ رنگ فابر کاستل مدل Studio Quality

پاستل گچی 24 رنگ فابر کاستل مدل Studio Quality

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • ابعاد بسته بندی
    ۱۸*۱۷*۲
  • وزن بسته بندی
    ۲۰۰
  • سایر توضیحات
    دارای رنگ های جذاب و درخشان به راحتی قابل پاک شدن با انگشت ، پارچه ، محو کن یا قلموی پاستل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پاستل گچی ۴۸ رنگ فابر کاستل مدل Creative Studio Mini

پاستل گچی 48 رنگ فابر کاستل مدل  Creative Studio Mini

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۴۸
  • فرم سطح مقطع
    چهار وجهی
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • وزن بسته بندی
    ۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پاستل گچی ۶۰ رنگ رامبراند کد ۱۲۰۹۶۹

پاستل گچی 60 رنگ رامبراند کد 120969

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۶۰
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    بدون پوشش
  • ابعاد بسته بندی
    ۳۰*۳۰*۳
  • وزن بسته بندی
    ۱۵۰۰
  • سایر توضیحات
    دارای رنگدانه های قوی و پوشش فوق العادهپاستل گچی فوق حرفه ای و دارای قابلیت ترکیب رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مداد پاستل ۱۲ رنگ کوه نور مدل ۸۸۲۷

مداد پاستل 12 رنگ کوه نور مدل 8827

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • نوع پوشش
    چوب
  • سایر توضیحات
    – ساخت جمهوری چک- شامل ۱۲ عدد پاستل مدادی – مناسب نقاشان، دانشجویان و هنر جویان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پاستل گچی ۲۴ رنگ درونت کد ۲۴

پاستل گچی 24 رنگ درونت کد 24

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    چهار وجهی
  • نوع پوشش
    بدون پوشش
  • وزن بسته بندی
    ۳۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست پاستل گچی لیرا مدل Brown Tones کد ۹۰۸۸۹ مجموعه ۲۵ عددی

ست پاستل گچی لیرا مدل Brown Tones کد 90889 مجموعه 25 عددی

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۵
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • موارد استفاده
    افراد حرفه‌ای
  • نوع پوشش
    بدون پوشش
  • وزن بسته بندی
    ۵۰۰
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • سایر توضیحات
    این ست شامل مداد کنته و پاستل های طیف قهوه های می باشد مناسب برای طراحی و نقاشیشامل تراش و پاک کن هم هست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پاستل مدادی ۱۲ رنگ استابیلو مدل CarbOthello Rot Edition کد CB1201

پاستل مدادی 12 رنگ استابیلو مدل CarbOthello Rot Edition کد CB1201

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    چوب
  • وزن بسته بندی
    ۵۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پاستل گچی ۷۲ رنگ گالری مدل تولیپ MVP72

پاستل گچی 72 رنگ گالری مدل تولیپ MVP72

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۷۲
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • سایر توضیحات
    – پاستل نرم و حرفه ای هنرمندان- ساخته شده از بهترین رنگدانه و خاک رس کائولین- ایده‌آل و مناسب برای دانش آموزان و هنرمندان- رنگ های زنده و شفاف- با قابلیت دردست گرفتن آسان- بالاترین میزان ثبات نوری- جعبه مقوایی شیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پاستل گچی ۹۰ رنگ رامبراند کد ۱۳۵۸۱۵

پاستل گچی 90 رنگ رامبراند کد 135815

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۹۶
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    بدون پوشش
  • ابعاد بسته بندی
    ۳۵*۳۵*۳
  • وزن بسته بندی
    ۱۵۰۰
  • سایر توضیحات
    دارای رنگدانه های فوق العاده قویاین پاستل فوق حرفه ای می باشددارای قابلیت ترکیب رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پاستل مدادی ۲۴ رنگ استابیلو مدل CarbOthello چرمی

پاستل مدادی 24 رنگ استابیلو مدل CarbOthello چرمی

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    چوب
  • وزن بسته بندی
    ۷۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پاستل گچی ۷۲ رنگ فابر کاستل مدل Studio Quality

پاستل گچی 72 رنگ فابر کاستل مدل Studio Quality

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۷۲
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    بدون پوشش
  • وزن بسته بندی
    ۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پاستل گچی ۴۸ رنگ وایلدتولیپ سری Gallery کد MPV-48

پاستل گچی 48 رنگ وایلدتولیپ سری Gallery کد MPV-48

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۴۸
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • ابعاد بسته بندی
    ۳۴۲ × ۱۸۸ × ۲۲
  • سایر توضیحات
    پاستل نرم و حرفه ای هنرمندانساخته شده از بهترین رنگدانه و خاک رس کائولینایده‌آل و مناسب برای دانش آموزان و هنرمندانرنگ های زنده و شفافبالاترین میزان ثبات نوریجعبه مقوایی شیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پاستل گچی ۳۶ رنگ کرتاکالر کد ۷۱۴۹۵

پاستل گچی 36 رنگ کرتاکالر کد 71495

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۳۶
  • فرم سطح مقطع
    چهار وجهی
  • نوع پوشش
    بدون پوشش
  • وزن بسته بندی
    ۴۰۰
  • سایر توضیحات
    این پاستل گچی کاملا نیمه حرفه ای می باشد و دارای رنگدانه های فوق العاده بالایی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پاستل روغنی ۲۴ رنگ فابر-کاستل سری Creative Studio مدل Studio Quality

پاستل روغنی 24 رنگ فابر-کاستل سری Creative Studio مدل Studio Quality

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • سایر توضیحات
    – با رنگ‌های غلیظ، قوی و بسیار درخشان – مناسب تکنیک موم مذاب (انکاستیک)، پاستل و خراشیدن – امکان ایجاد رنگ‌های جدید با ترکیب رنگ‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پاستل گچی ۳۶ رنگ وایلدتولیپ سری Gallery کد MPV-36

پاستل گچی 36 رنگ وایلدتولیپ سری Gallery کد MPV-36

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۳۶
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • ابعاد بسته بندی
    ۲۵.۸ × ۱۸.۸ × ۲.۲
  • سایر توضیحات
    پاستل نرم و حرفه‌ای هنرمندانساخته شده از بهترین رنگدانه و خاک رس کائولینایده‌آل و مناسب برای دانش‌آموزان و هنرمندانرنگ‌های زنده و شفافبا قابلیت در دست گرفتن آسانبالاترین میزان ثبات نوریجعبه مقوایی شیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پاستل مدادی ۱۲ رنگ کنته پاریس مدل طیف پوست کد ۱۳۵۵

پاستل مدادی 12 رنگ کنته پاریس مدل طیف پوست کد 1355

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۱۲
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    چوب
  • وزن بسته بندی
    ۷۵۰
  • کشور مبدا برند و محصول
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پاستل مدادی ۲۴ رنگ فابر-کاستل مدل Finest Artist Pitts کد ۱۱۲۱۲۴

پاستل مدادی 24 رنگ فابر-کاستل مدل Finest Artist Pitts کد 112124

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    چوب
  • سایر توضیحات
    – پاستل مدادی- مناسب برای هنر و گرافیک- همراه با دفترچه چارت رنگ- مبدا برند: آلمان- طول: ۱۷۵ میلی‌متر- عرض سطح مقطع: ۷ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پاستل گچی ۳۰ رنگ رامبراند کد ۱۲۰۲۳۱

پاستل گچی 30 رنگ رامبراند کد 120231

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۳۰
  • فرم سطح مقطع
    دایره
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • سایر توضیحات
    دارای پیگمنت رنگی فوق العاده بالادارای قابلیت ترکیب رنگ کاملا حرفه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مداد پاستل ۳۶ رنگ کرتاکالر مدل ۴۷۰۳۶

مداد پاستل 36 رنگ کرتاکالر مدل 47036

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۳۶
  • نوع پوشش
    چوب
  • سایر توضیحات
    ساخت اتریش – مناسب نقاشان، دانشجویان و هنر جویان- جعبه فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پاستل گچی ۲۴ رنگ فابر کاستل سری Creative Studio مدل Studio Quality

پاستل گچی 24 رنگ فابر کاستل سری Creative Studio مدل Studio Quality

مشخصات

  • تعداد رنگ موجود در بسته
    ۲۴
  • فرم سطح مقطع
    مربع
  • نوع پوشش
    کاغذی
  • سایر توضیحات
    – پاستل نرم (Soft) – با رنگ‌های غلیظ، درخشان و زنده – قابلیت ترکیب آسان رنگ‌ها با یکدیگر – مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان و هنرمندان تازه‌کار – قابل استفاده روی انواع کاغذ و سطوح مختلف – نیاز به استفاده از تثبیت کننده برای حفظ افزایش دوام کار – مناسب برای طراحی‌های دقیق و سایه‌زنی‌های گسترده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مداد شمعی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کش ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا