سرگرمی و آموزشی

خمیر بازی، راهنمای خرید خمیر بازی دخترانه اسلایم خارجی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید خمیر بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز قصد داریم در مورد یک اسباب بازی آموزشی کودک صحبت کنیم که هرگز از مد نمی‌افتد، خمیر بازی یک بازی آموزشی ایده آل برای کودکانی است که در مرحله رشد قرار دارند. خمیر بازی خلاقیت را در کودک شما بیدار می‌کند و هماهنگی حرکتی، یادگیری اشکال، رنگ‌ها، اعداد و حروف را تحریک می‌کند. گزینه‌های مختلفی برای خمیر بازی وجود دارد و بنابراین، ما به شما نشان خواهیم داد که قبل از خرید مناسب ترین خمیر بازی برای کودکان، چه مواردی را باید در نظر بگیرید.

خرید خمیر بازی ممکن است ساده به نظر برسد زیرا همه آن‌ها شبیه به هم هستند. اما تفاوت‌های زیادی بین مدل‌های موجود وجود دارد و باید بدانید که چگونه مدل مناسب را انتخاب کنید. به همین دلیل است که ما این راهنمای خرید را با تمام اطلاعاتی که برای گرفتن بهترین تصمیم در هنگام سرمایه گذاری روی خمیر بازی نیاز دارید، ایجاد کرده‌ایم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید خمیر بازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع خمیر بازی کودک آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید خمیر بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

خمیر بازی چیست؟

خمیر آموزشی محصولی است که معمولاً از پلاستیک ساخته می‌شود که یک ماده پلاستیکی قابل قالب گیری است. خمیر بازی سال‌هاست که در رنگ‌های مختلف بخصوص در دوران کودکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این به این دلیل است که با آن، نه تنها می توان کودکان را سرگرم کرد، بلکه مهمتر از همه، رشد آن‌‌ها را تحریک کرد. امروزه گل رس مدلینگ به یک اسباب بازی ثابت در خانه‌های برزیلی تبدیل شده و بهترین چیز این است که اجازه می‌دهد خلاقیت در کودک شما اوج بگیرد. با این اسباب بازی می‌توان انواع شکل‌ها را خلق کرد، از اشکال هندسی گرفته تا حیوانات، مردم، خانه‌ها، مناظر شهری، طبیعت و بسیاری موارد دیگر. امروزه گزینه‌ها به قدری متنوع شده‌اند که می‌توان کیت‌هایی را پیدا کرد که از قبل ابزارهای لازم را برای راحت‌تر کردن شکل دادن به خمیر برای کودک و همچنین قالب‌هایی برای آسان‌تر کردن بازی به همراه داشته باشد. اما دقیقاً به دلیل تنوع موجود در بازار، لازم است درک کنیم که چه چیزی یک محصول را از دیگری متمایز می‌کند. به هر حال این اسباب بازی به عنوان محصولی کودکانه باید برای سلامتی کودک بی‌خطر باشد. البته باید قوامی داشته باشد که در پایان بازی برای مادران و پدرها سختی ایجاد نکند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بازی فکری

تاریخچه پیدایش خمیر بازی:

خمیر آموزشی اولین بار در سال ۱۸۸۰ میلادی در مونیخ آلمان پدیدار شد. این خمیر توسط شخصی به نام فرانتس کولب، صاحب یک داروخانه ساخته شد. این فرد با اختراع این خمیر تصمیم گرفت به دوستان مجسمه ساز خود که در مورد زود خشک شدن خاک رس برای مدل سازی مجسمه‌های خود شکایت داشتند، کمک کند. اما تنها در سال ۱۹۸۷ بود که مدل سازی خاک رس آن‌طور که امروزه به عنوان این خمیر میبینیم توسط معلم هنر انگلیسی ویلیام هاربوت کامل شد.

اهمیت استفاده از خمیر بازی در آموزش دوران کودکی:

خمیر آموزشی از ۲ سالگی به بعد توصیه می‌شود. دقیقا در این مرحله است که کنجکاوی و اکتشافات به ویژه با حرکت دست و انگشت آغاز می‌شود. خمیر آموزشی یک منبع ساده و بسیار مهم در آموزش دوران کودکی می‌باشد. با این بازی می توان هماهنگی حرکتی، خلاقیت و تمرکز را توسعه داد. ناگفته نماند که خمیر آموزشی به دلیل ترکیباتش، کشف اشکال، رنگ‌ها، بافت‌ها و احساسات جدید را تحریک می‌کند. خمیر آموزشی یک منبع ساده و مهم برای آموزش کودکان است، زیرا به رشد هماهنگی حرکتی، خلاقیت و تمرکز آن‌ها کمک می‌کند. وقتی کودک بزرگتر می‌شود، گل رس مدل‌سازی به او کمک می کند تا اعداد و ریاضیات و همچنین حروف و تشکیل کلمات را بیاموزد. علاوه بر این، کودکان از طریق الگوبرداری از خاک، از تخیل خود برای گفتن داستان و تجسم افکار در ذهن خود استفاده می کنند. ناگفته نماند که این نوع کار دستی باعث آرامش کودک شما می‌شود.

مزایای استفاده از خمیر بازی:

  • همان‌طور که دیدیم خمیر آموزشی محصولی با مزایای بی‌شمار است. خمیر آموزشی علاوه بر اینکه حواس کودک را پرت و سرگرم می‌کند، رشد روانی حرکتی کوچولوها را از سنین پایین تحریک می‌نماید. علاوه بر این، خمیر آموزشی باعث افزایش تمرکز و خلاقیت در کودکان می‌شود.
  • کوچولوها با ورز دادن، نرم کردن، جدا کردن و سرهم کردن قطعات به اندازه و تناسب توجه می‌کنند و با دست زدن به دست‌ها و انگشتان، کودکان هماهنگی حرکتی ظریفی را ایجاد می‌کنند. این کار استفاده از مداد و حروف را در آینده آسان‌تر می‌کند.
  • مزیت دیگر خمیر آموزشی این است که خلاقیت‌ها را می‌توان نگه داشت یا به اشکال دیگر تبدیل کرد. اما حتی با وجود تمام این مزایا، خمیر آموزشی می‌تواند معایبی داشته باشد. به عنوان مثال، برخی از کیت‌ها می توانند بسیار گران باشند. علاوه بر این، همه خمیرهای بازی دارای بافت و کیفیت ایده آل نیستند. برای مثال، برخی ممکن است به لباس یا زمین بچسبند. ناگفته نماند که برای خرید فقط باید خمیر آموزشی غیر سمی را خریداری کنید.

چگونه می‌توان از خمیر بازی استفاده کرد؟

کودکان می‌توانند آزادانه خمیر آموزشی را کشف کنند. اما امکان قرار دادن لوازم جانبی متعدد دیگر نیز در بازی وجود دارد. همان‌طور که دیدیم، کیت های آماده‌ای وجود دارد که همراه با چند لوازم جانبی ارائه می‌شود.‌ اما می‌توانید با چوب بستنی، شکل‌های کیک کوچک، قیچی، پانل‌ها و سایر قطعات و اسباب‌بازی‌هایی که در خانه دارید، بازی را غنی کنید. راه دیگر بازی با خمیر آموزشی این است که دوستان کودک خود را دعوت کنید تا با هم سناریوهای ماجراجویی بسازند. همچنین می‌توانید فعالیت‌هایی را پیشنهاد دهید که مدل‌سازی آن‌ها موضوعی داشته باشد که کودک آن را دوست دارد. مثلاً: حیوانات، جنگل‌ها، خانه‌ها و ماشین‌ها و غیره. در پایان بازی، کارشناسان توصیه می‌کنند که در کودک نیز انگیزه جمع‌آوری اسباب بازی را ایجاد کنید. در آخر نیز خمیر را کنار بگذارید و دستان خود را خوب بشوئید.

بهترین خمیر بازی برای کودکان مبتلا به سلیاک چیست؟

  • اگر پسر یا دختر شما به گلوتن یا پروتئین موجود در گندم، جو و چاودار حساسیت دارد، مهم است که خمیر آموزشی علاوه بر غیر سمی بودن، خاص باشد. مشکل بزرگ این است که انگشتان کودکان اغلب ممکن است حاوی بقایای خمیر باشد و آن را در دهان خود قرار دهند. اگر این اتفاق بیفتد، کودک گلوتن را می‌خورد. بنابراین مراقب خمیرهای بازی مورد استفاده در مهد کودک‌ها و مدارس باشید که معمولاً از کربوهیدرات غلات که ممکن است آرد گندم باشد تهیه می‌شوند.
  • در ضمن حواستون به توده‌های مدلینگ باشد که خیلی پف‌دار و نرم هستن چون گلوتن دارند. توصیه ما این است که همیشه خمیر آموزشی را که حاوی موم زنبور عسل است و گلوتن ندارد را خریداری کنید. در مدرسه، برای جلوگیری از آلودگی با معلمان صحبت کنید، زیرا خمیر آموزشی بدون گلوتن را نمی‌توان با خمیر آموزشی ساخته شده با گلوتن کنار هم نگه داشت. همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که محلی که کودک سلیاک در آن بازی می کند، غذا می‌خورد یا فعالیت‌های مدرسه را انجام می‌دهد به گلوتن حاصل از خمیر آموزشی معمولی آلوده نباشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بازی شطرنج

معیارهای خرید: قبل از انتخاب خمیر بازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اطمینان از سرمایه گذاری روی خمیر آموزشی ایده آل، باید تفاوت بین گزینه‌های موجود در بازار را بدانید. به این ترتیب، تضمین می‌کنید که خمیر آموزشی علاوه بر کاربردی بودن در پایان بازی، برای حفظ سلامت کودک باکیفیت خواهد بود. بنابراین ما برای شما فاکتورهای اصلی را انتخاب کرده‌ایم که قبل از خرید خمیر آموزشی باید در نظر گرفته شود.

  • اندازه
  • رنگ ها
  • تعداد
  • کیت ها
  • بافت

در زیر هر یک از این عوامل را به تفصیل برای شما شرح می‌دهیم تا در هنگام خرید بهترین خمیر آموزشی بهترین تصمیم را بگیرید.

اندازه

اولین عاملی که قبل از خرید خمیر آموزشی باید به آن توجه کنید اندازه ظرف خمیر است. این عامل مطمئناً بر قیمت محصول و امکانات خلاقانه کودک تأثیر خواهد گذاشت. کودک با حجم بیشتری از خمیر آموزشی، می‌تواند زمان بیشتری را به سرگرمی و خلاقیت بگذراند. علاوه بر این، گم شدن یا خشک شدن خمیر آموزشی به مرور زمان غیر معمول نیست. به همین دلیل، داشتن مقدار بیشتر از تمام شدن بازی جلوگیری می‌کند. امروزه می‌توانید طیف وسیعی از اندازه‌های خمیر آموزشی را پیدا کنید. به عنوان مثال: می‌توانید نسخه را در بسته‌هایی انتخاب کنید که اندازه آن‌ها بین ۲۰ تا ۱۵۰ گرم است. قیمت، البته، متناسب خواهد بود. در این مورد، رایج ترین این گزینه این است که بسته بندی با خمیر حدود ۱۵ گرم باشد.

رنگ‌ها

یکی دیگر از عوامل مهمی که باید قبل از خرید خمیر آموزشی در نظر بگیرید، توجه به رنگ آن است. واقعیت این است که تعداد زیادی رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد. و همان‌طور که دیدیم، رنگ‌ها بخش اساسی از مزایایی هستند که گل رس مدل‌سازی در رشد بچه‌ها ایجاد می‌کند. توصیه ما این است که هرچه تنوع رنگ‌ها بیشتر باشد برای کودک بهتر است. اما اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید رنگ‌های مختلف را خریداری کنید، حداقل سه رنگ را انتخاب نمائید، مخصوصاً رنگ‌های اصلی: آبی، قرمز و زرد. از این رنگ‌ها می‌توان کودک را تحریک کرد تا رنگ‌های ثانویه را با مخلوط کردن یکی با دیگری ایجاد کند.

تعداد

در نظر بگیرید که قرار است چند بسته یا گلوله از خمیر را خریداری کنید. کیت‌هایی با ۲ تا ۱۵ شیشه خمیر آموزشی وجود دارد. شما می‌توانید شیشه‌ها را به صورت جداگانه خریداری کنید. اما، به طور کلی، وقتی مجموعه‌ای از ظرف‌ها را خریداری می‌کنید، تقریباً همیشه سود و هزینه آن بیشتر است. بنابراین امروزه گزینه‌هایی از کیت وجود دارد که از ۲ تا ۱۵ شیشه خمیر آموزشی را ارائه می‌دهد. همچنین در نسخه لوله‌ای شکل، بسته‌هایی که می‌توانند ۵ تا ۲۰ تکه خمیر آموزشی داشته باشند.

کیت‌ها

علاوه بر امکان خرید خمیر آموزشی به صورت تکی یا ست با چند رنگ، می‌توانید روی یک کیت کامل نیز سرمایه گذاری کنید. در این مورد، کیت علاوه بر خمیر آموزشی، لوازم جانبی برای تحریک کودک به بازی و خلق دارد. به طور کلی، کیت‌هایی را خواهید یافت که بین ۱۰ تا ۳۰ قطعه هستند. ابتدایی ترین کیت‌ها با اشکال هندسی، اعداد یا حروف و همچنین وردنه و قیچی ارائه می‌شوند. اما کیت‌های کامل‌تر شامل فلش کارت‌ها، سینی‌ها و سایر لوازم جانبی هستند که یادگیری را تحریک می‌کنند. تنها نکته منفی کیت‌ها این است که به طور کلی دارای گزینه های کمی از خاک رس مدل سازی و اندازه‌های کوچک هستند. به طور کلی، آن‌ها شامل دو تا چهار شیشه تنها حدود ۲۰ گرمی می‌باشند.

بافت

در نهایت بافت خمیر آموزشی را نیز بررسی کنید. به این دلیل که برخی از برندها یک محصول روغنی ارائه می‌دهند که به دست، کف، دیوار و اسباب بازی ها می‌چسبد. همچنین مراقب انواع خمیر آموزشی باشید که تمایل به خرد شدن و پخش شدن در تمام خانه دارند. به هر حال، بعد از یک بازی سرگرم کننده، نمی‌خواهید دوبرابر کار تمیز کردن خانه و لباس‌ها را انجام دهید، واقعیت این است که بهترین انواع خمیر آموزشی به شدت قالب‌پذیر هستند و به دست نمی‌چسبند.

روش مراقبت و نگهداری از خمیر بازی:

  • همیشه خمیر آموزشی را در ظرف اصلی خود قرار دهید و درب آن را محکم فشار دهید تا مطمئن شوید که کاملاً مهر و موم شده است. در غیر این صورت، خمیر ممکن است شروع به خشک شدن کند.
  • اگر ظرف اصلی را گم کرده‌اید، خمیر را در یک کیسه ساندویچی زیپ‌دار یا یک ظرف پلاستیکی تمیز درب دار، مانند ظرف غذاخوری، نگهداری کنید.
  • نگه داشتن خمیر آموزشی خود در جایی خنک واقعاً به جلوگیری از خشک شدن آن کمک می کند. در تابستان ما دوست داریم خمیر خود را در یخچال نگه داریم. نه تنها به ماندگاری طولانی‌تر آن کمک می‌کند، بلکه بچه‌ها احساس خمیر خنک روی دست‌هایشان را دوست دارند.
  • بهترین کاری که می‌توانید برای خمیر خود انجام دهید این است که اغلب با آن بازی کنید. له کردن منظم آن از خشک شدن خمیر جلوگیری می‌کند، از تشکیل کریستال‌های نمک جلوگیری کرده و به از بین رفتن آن کمک می‌کند.
  • اگر خمیر شما به هر دلیلی شروع به خشک شدن کرد، خوب ورز دادن آن با پاشیدن کمی روغن به ترمیم مجدد آن کمک می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید خمیر آموزشی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای خمیر بازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته ۱۰ عددی

خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x70 میلی‌متر
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    ۱۰ بسته هرکدام دارای یک نقشه و دارای ۵ رنگ و ابزار های لازم برای بازی با خمیر بازی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ خمیر بازی پلی-دوه مدل آرایشگری

خمیر بازی پلی-دوه مدل آرایشگری

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x130x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    • محصول کمپانی آمریکایی Hasbro• دارای ۱۱۲ گرم خمیر بازی در ۲ رنگ مختلف• دارای ۱ عروسک و ۱ صندلی آرایشگری• دارای ۱ قیچی برای موهای خمیری• ساخته شده از مواد ضد حساسیت برای پوست کودکان و مطابق با استانداردهای اروپایی (CE)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ خمیر بازی هاسبرو مدل Play-Doh Kitchen Creations Ultimate Ice Cream Truck کد F1039

خمیر بازی هاسبرو مدل Play-Doh Kitchen Creations Ultimate Ice Cream Truck کد F1039

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۵۰x600x300 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    این ست بستنی فروشی در اندازه واقعی به کودکان فضای برای بیان تخیلات خود را می دهد.به کمک دستگاه ،خمیرها، ابزار و قالب‌ها کودکان میتوانند بستنی درست میکنند و موسیقی سرگرم کننده و صداهای صندوق پول باعث می شود بچه ها احساس کنند که واقعاً کامیون بستنی خود را اداره می کنند.
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۵۰۰
  • اقلام همراه
    -دارای ۱ کامیون بستنی-دارای ۲۷ لوازم جانبی (۲ قالب اسکوپ بستنی، قالب ساندویچ بستنی، ۴ ظرف، ۶ عدد مخروط، قالب یخ پاپ، ۲ چوب یخ پاپ، قالب کارت اعتباری، ۲ غلتک، اسکوپ، ابزار تزئینی، چاقو، ۳ قاشق، برس تمیزکننده، قوطی خالی)-دارای ۱۲عدد خمیر
  • سایر توضیحات
    -مناسب برای ۳ سال به بالا-نیاز به ۲عدد باتری AA-محصول باید توسط یک بزرگسال مونتاژ شود-صداهای واقعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ خمیر بازی پلی توی طرح اسپاگتی و دسر کد SM8056

خمیر بازی پلی توی طرح اسپاگتی و دسر  کد SM8056

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳۵x58x186 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد بازیکن
    یک
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    کودک
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    روش بازی بصورت استفاده از قالب ها برای ایجاد اشکال مختلف از خمیر میباشد
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۳۲
  • اقلام همراه
    ۶ رنگ خمیر ، ابزار و قالب ها
  • سایر توضیحات
    محصول وارداتی ، کیفیت ساخت بالا ، خمیر بازی با کیفیت و غیر سمی ، تم خوراکی ها ، دارای ۶ رنگ خمیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ خمیر بازی مدل باربیکیو کد ۳۷۵

خمیر بازی مدل باربیکیو کد 375

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x70x260 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۲۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    مجموعه لوازم خمیر بازی و منقل باربیکیو .
  • اقلام همراه
    ۶ عدد خمیر بازی در رنگهای مختلف .
  • سایر توضیحات
    مجموعه لوازم خمیر بازی . جنس مرغوب ساخت چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ خمیربازی پلی دو مدل DS-9005

خمیربازی پلی دو مدل DS-9005

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰*۱۵۰*۲۲۰ میلی‌متر
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    کودک
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۴۱
  • اقلام همراه
    – ۱ عدد دستگاه بستنی ساز – ۴ بسته خمیر – ابزار مخصوص ساخت بستنی- ظروف مخصوص بستنی- قالب های مختلف
  • سایر توضیحات
    ست خمیر بازی بستنی ساز یک اسباب بازی بی خطر و مناسب جهت آموزش تهییه بستنی ، رنگها و ساخت انواع مدل ها میباشد- برای کودکان زیر ۳ سال مناسب نمیباشد- دارای قطعات کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ خمیر بازی پلی دوه مدل چرخ و فلک

خمیر بازی پلی دوه مدل چرخ و فلک

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰x240x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۸۰ گرم
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    ۵ بسته خمیرانواع قالبها و وسایل کار با خمیراسباب بازی چرخ و فلک
  • سایر توضیحات
    خمیر بازی پلی دوه مدل مهمانی کاپ کیک با خمیرهای بسیار نرم و رنگهای متنوع و زیبا به همراه قالب و وسایل کامل شکل دادن و بازی با خمیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ خمیر بازی مدل پاتی کد ۱۰-۲ بسته ۴ عددی

خمیر بازی مدل پاتی کد 10-2 بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x100x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • هدف بازی
    حرکتی و مهارتی
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    خمیر بازی بسته ۴ عددی در ۴ رنگ
  • سایر توضیحات
    خمیر بازی بهداشتی مدل پاتی در ۴ رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ خمیر بازی هاسبرو مدل Play-Doh Drizzy Ice Cream کد E6688

خمیر بازی هاسبرو مدل Play-Doh Drizzy Ice Cream کد E6688

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۰x210x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۳۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    ۳ سال به بالا
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    کودکان می توانند به کمک قالب وخمیربازی ،بستنی درست کنند
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۳۰
  • اقلام همراه
    -۶ بسته خمیربازی ،۵ ظرف بستنی-۲عدد قوطی ،۲عدد قاشق-۱ دستگاه بستنی ساز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست خمیر بازی کد ۲۰۲۰

ست خمیر بازی کد 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲۰x250x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    کودک
  • اقلام همراه
    -۶ قوطی خمیر پلی دو-۳ عدد عروسک مدل-۱ عدد ماشین مخصوص خمیر بازی-چند عدد قالب مخصوص مدل موی سر-۱ عدد قیچی-چند مدل قالب
  • سایر توضیحات
    ست خمیر بازی Play-Doh مدل Crazy Cuts یک اسباب بازی بی خطر و مناسب جهت آموزش مشاغل، رنگها و ساخت انواع مدل ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ خمیر بازی پلی-دوه مدل دندانپزشکی دکتر دریل طرح پر کردن دندان

خمیر بازی پلی-دوه مدل دندانپزشکی دکتر دریل طرح پر کردن دندان

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۰x220x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۶۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    • محصول کمپانی آمریکایی Hasbro• دارای ۴۵۴ گرم خمیر بازی در ۶ رنگ مختلف• دارای ۱ ماکت سر• دارای ۸ اکسسوری دندان پزشکی شامل: دریل، آینه، سرنگ و مسواک• دارای ۱ قالب دندان• ساخته شده از مواد ضد حساسیت برای پوست کودکان و مطابق با استانداردهای اروپایی (CE)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته ۷ عددی

خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته 7 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x100x100 میلی‌متر
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    ۷ بسته هرکدام دارای یک نقشه و دارای ۵ رنگ و ابزار های لازم برای بازی با خمیر بازی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ خمیر بازی طرح مرغ مدل ۸۶۱۱

خمیر بازی طرح مرغ مدل 8611

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x300 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    ۶ ماه به بالا
  • اقلام همراه
    ۱۰ بسته خمیر رنگیقالب تخم مرغتیغ اصلاح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ خمیر بازی ۶ رنگ پلی دو مدل Crazy Cuts

خمیر بازی 6 رنگ پلی دو مدل Crazy Cuts

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۲۵۰*۳۲۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    خردسال
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۴۶
  • اقلام همراه
    -۶ قوطی خمیر پلی دو-۳ عدد عروسک مدل-۱ عدد ماشین مخصوص خمیر بازی-چند عدد قالب مخصوص مدل موی سر-۱ عدد قیچی-چند مدل قالب
  • سایر توضیحات
    ست خمیر بازی Play-Doh مدل Crazy Cuts یک اسباب بازی بی خطر و مناسب جهت آموزش مشاغل، رنگها و ساخت انواع مدل ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ خمیر بازی پلی دوه مدل کاپ کیک

خمیر بازی پلی دوه مدل کاپ کیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵۰x350x70 میلی‌متر
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    کودک
  • اقلام همراه
    – دارای دستگاه کیک‌ساز- دستگاه کیک‌ساز دارای یک چرخ‌فلک با ۵ محفظه قرارگیری قالب پلاستیکی- دارای ۵ قوطی حاوی خمیر بازی- دارای ۱۶ عدد قالب پلاستیکی در طرح و رنگ‌های مختلف- دارای ۲ عدد بشقاب پلاستیکی- دارای ۲ عدد کارد پلاستیکی- دارای یک جفت قاشق و چنگال پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    – ست خمیر بازی یک اسباب بازی بی خطر و مناسب جهت آموزش رنگها و ساخت انواع مدل ها میباشد- ساخته شده از مواد غیر سمی و ضد حساسیت- مناسب برای کودکان بالای ۳ سال- دارای دستگاه کیک‌ساز با ابعاد ۲۷ × ۲۶ × ۲۹ سانتی‌متر- وزن دستگاه کیک‌ساز ۲۵۸ گرم- دستگاه کیک‌ساز دارای یک چرخ‌فلک با ۵ محفظه قرارگیری قالب پلاستیکی- دارای ۵ قوطی حاوی خمیر بازی- ابعاد هر قوطی حاوی خمیر بازی ۵.۵ × ۴ × ۴ سانتی‌متر- وزن هر قوطی حاوی خمیر بازی ۶۹ گرم- دارای ۱۶ عدد قالب پلاستیکی در طرح و رنگ‌های مختلف- دارای ۲ عدد بشقاب پلاستیکی با ابعاد ۱۰ × ۱۰ سانتی‌متر- دارای ۲ عدد کارد پلاستیکی و یک جفت قاشق و چنگال پلاستیکی- مناسب برای آموزش اشکال مختلف- مناسب برای آشنایی با رنگ‌های مختلف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ خمیر بازی فیشر تیپ مدل Tip 300

خمیر بازی فیشر تیپ مدل Tip 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x200x200 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    ۳ سال به بالا
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    این دانه های اسفنجی از نشاسته سیب زمینی تهیه شده و کاملا بهداشتی است،به راحتی آب به هم میچسبند و قابل تکه کردن و تبدیل به قطعات ریز و درشت می باشد،علاوه بر اینکه می توان با این اسفنج ها اشکال دارای حجم را ساخت، می توان در نقاشی ها و روی کاغذ هم از این اسفنجها استفاده کرد.
  • اقلام همراه
    ۱ عدد چاقو پلاستیکی، ۱ عدد پد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ خمیر بازی طرح دستگاه بستنی ساز مدل ۸۰۵۲

خمیر بازی طرح دستگاه بستنی ساز مدل 8052

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x110x180 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    ۱۴ عدد خمیر رنگیدستگاه بستنی ساز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ خمیر بازی مدل کیا بسته ۱۴ عددی

خمیر بازی مدل  کیا بسته 14 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x150x180 میلی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    ۱۴ رنگ خمیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ خمیر بازی پلی-دوه مدل مراقبت از هاپو

خمیر بازی پلی-دوه مدل مراقبت از هاپو

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۰x220x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    ویژگی ست خمیر بازی مراقبت از هاپو Play Doh• محصول کمپانی آمریکایی Hasbro• دارای ۲۸۴ گرم خمیر بازی در ۵ رنگ مختلف• دارای ۱۲ اکسسوری و شابلون• دارای وسایل دامپزشکی شامل: گوشی پزشکی، دماسنج، آمپول، بانداژ و …• ساخته شده از مواد ضد حساسیت برای پوست کودکان و مطابق با استانداردهای اروپایی (CE)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ خمیر بازی مدل دندانپزشکی کد WL23837

خمیر بازی مدل دندانپزشکی کد WL23837

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۰x67x215 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    کودک
  • اقلام همراه
    -۱ عدد سر آموزشی با قابلیت باز کردن دهان-۵ بسته خمیر نون تاکسیک دو-دریل مخصوص دندانپزشکی باتری خور-وسایل دندانپزشکی-قالب های مختلف
  • سایر توضیحات
    دارای دریل مخصوص دندانپزشکی باتری خور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ خمیر بازی مدل Rainbow

خمیر بازی مدل Rainbow

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x200x200 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    ۳ سال به بالا
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    این دانه های اسفنجی از نشاسته سیب زمینی تهیه شده و کاملا بهداشتی است،به راحتی آب به هم میچسبند و قابل تکه کردن و تبدیل به قطعات ریز و درشت می باشد،علاوه بر اینکه می توان با این اسفنج ها اشکال دارای حجم را ساخت، می توان در نقاشی ها و روی کاغذ هم از این اسفنجها استفاده کرد.
  • اقلام همراه
    ۱ عدد چاقو پلاستیکی، ۱ عدد پد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته ۹ عددی

خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته 9 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x70 میلی‌متر
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    ۹ بسته هرکدام دارای یک نقشه و دارای ۵ رنگ و ابزار های لازم برای بازی با خمیر بازی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ خمیر بازی پلی-دوه مدل ساندویچ تاکو

خمیر بازی پلی-دوه مدل ساندویچ تاکو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x130x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    • محصول کمپانی آمریکایی Hasbro• دارای ۱۱۳ گرم خمیر بازی در ۴ رنگ مختلف• ساخته شده از مواد ضد حساسیت برای پوست کودکان و مطابق با استانداردهای اروپایی (CE)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ خمیر بازی مدل دندانپزشکی

خمیر بازی مدل دندانپزشکی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x220x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • هدف بازی
    آموزشی
  • رده سنی
    خردسال
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
  • اقلام همراه
    -۱ عدد سر آموزشی با قابلیت باز کردن دهان -۵ بسته خمیر پلی دو -فرز مخصوص دندانپزشکی باتری خور -وسایل دندانپزشکی -قالب های مختلف
  • سایر توضیحات
    ست خمیر بازی Play-Doh مدل Doctor Drill 'n Fill یک اسباب بازی بی خطر و مناسب جهت آموزش دندانپزشکی، رنگها و ساخت انواع مدل ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ خمیر بازی پلی-دوه مدل بستنی ساز

خمیر بازی پلی-دوه مدل بستنی ساز

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳۰x220x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    ۶ ماه به بالا
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    خمیر بازی
  • اقلام همراه
    دارای یک دستگاه بستنی ساز و لوازم بستنی سازی و قالب و خمیر و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته ۸ عددی

خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x100x100 میلی‌متر
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    ۸ بسته هرکدامدارای یک نقشه و دارای ۵ رنگ و ابزار های لازم برای بازی با خمیر بازی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ خمیر بازی طرح دندان پزشکی مدل PD8605

خمیر بازی طرح دندان پزشکی مدل PD8605

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x230x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    کودک
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    دندان پزشکی با خمیربازی
  • اقلام همراه
    ۵ بسته خمیر رنگیمسواکقالبآینه دندان پزشکیدریل دندان پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ خمیر بازی هاسبرو مدل Play-Doh Tractor کد F1012

خمیر بازی هاسبرو مدل Play-Doh Tractor کد F1012

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸۰x210x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • تولید شده در
    خارج از کشور
  • خلاصه روش بازی
    کودکان میتوانند به کمک قالب وخمیربازی ،اسب درست کنند
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰
  • اقلام همراه
    -دارای ۳ خمیربازی-۱ تراکتور و قالب طرح اسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ خمیر بازی پلی-دوه مدل کارخانه خلاقیت

خمیر بازی پلی-دوه مدل کارخانه خلاقیت

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰x150x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    • محصول کمپانی آمریکایی Hasbro• دارای یک دستگاه شکل دهی به خمیر با ۲ شابلون و اشکال متفاوت• دارای ۲ قوطی خمیر بازی• دارای ۱۶۸ گرم خمیر• خمیرها ساخته شده از مواد طبیعی ضد حساسیت• ساخته شده از مواد ضد حساسیت برای پوست کودکان و مطابق با استانداردهای اروپایی (CE)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته ۱۱ عددی

خمیر بازی آریا مدل MS7 بسته 11 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x70x70 میلی‌متر
  • هدف بازی
    خلاقیت
  • رده سنی
    خردسال
  • اقلام همراه
    بسته ۱۱ عددی دارای یک نقشه و دارای ۵ رنگ و ابزار های لازم برای بازی با خمیر بازی می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید خمیر بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شلوار موتور سواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا