لوازم آرایشی

مداد لب، راهنمای خرید اینترنتی انواع مداد خط لب باکیفیت با قیمت روز

هر آنچه که در مورد خرید مداد لب باید بدانید.

اگر نگاهی به کیف لوازم آرایشی خانم‌ها بیاندازید، به طور قطع با تعداد زیادی مداد لب مواجه خواهید شد. شاید دلیل آن برتری این محصول نسبت به رژ لب باشد. شما با مداد لب می‌توانید لب‌های خود را برجسته‌تر کرده و زیبایی لب‌های خود را چند برابر کنید. خوشبختانه بر خلاف رژ لب، مداد لب طیف وسیعی از رنگ‌ها را شامل می‌شود و شما با دستی کاملا باز می‌توانید، رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید. توصیه ما به شما این است که به سراغ رنگ‌هایی بروید که به رنگ لب طبیعی شما نزدیک‌تر باشد، زیرا جلوه زیباتر و طبیعی‌تری به لب‌های شما می‌دهد.

شما کسی را پیدا نخواهید کرد که دوست نداشته باشد که لبخندی زیبا داشته باشد. در حالی که رژ لب ها همیشه بهترین متحد برای درخشان کردن لبخند بوده اند، اما قدرت محدودی دارند. اگر می‌خواهید به لب‌های خود حجم و فرمی بدهید که همیشه می خواستید، راز این است که مداد لب را به روتین آرایشی خود اضافه کنید. اگرچه به این لوازم آرایشی نقش حاشیه‌ای تری داده شده است، اما در واقع می‌توانند لبخند قابل قبول را به یک قطره چکان فک واقعی تبدیل کنند. آیا می‌دانید کدام مداد لب با نیازهای شما مطابقت دارد؟ به خواندن راهنمای ما ادامه دهید، و همه چیزهایی را که برای خرید مداد لب عالی باید بدانید را خواهید آموخت.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مداد لب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول آرایشی با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مداد لب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مداد لب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

مداد لب دقیقا چیست؟

این محصولات آرایشی دقیقاً برای ترسیم خطوط لب طراحی شده‌اند. اما اگر از قبل صاحب رژ لب براق هستید، چرا باید وقت و هزینه خود را برای محصول دیگری صرف کنید؟ خط لب در واقع طیف گسترده‌ای از مزایایی را ارائه می‌دهد که محدود کردن خود به آرایش سنتی به شما نمی‌دهد.
در واقع، خط لب یک محصول ضروری در روشویی شماست، چه برای اینکه آرایش شما را برای مدت طولانی تری دست نخورده نگه دارد و چه برای اینکه به لب‌های شما حجم دلخواه را بدهد. اگر آن را به درستی اعمال کنید، هنگام گنجاندن آن در روتین آرایش خود، متوجه نتایج باورنکردنی خواهید شد. بیایید نگاهی به مزایا و معایب اصلی آن‌ها بیندازیم:

حتما بخوانید: راهنمای خرید رژ لب

مزایای استفاده از مداد لب:

  • می‌توانید به لب‌های خود حجم بدهید.
  • عیوب و عدم تقارن‌ها را اصلاح می‌کنند.
  • رژ لب شما خارج از لب شما پخش نمی‌شود.
  • آن‌ها آرایش را برای مدت طولانی تری دست نخورده نگه می‌دارند.
  • برخی از محصولات حاوی مواد مرطوب کننده هستند که از لب‌های شما محافظت می‌کنند.

معایب استفاده از مداد لب:

  • یادگیری استفاده از آن‌ها ممکن است کمی طول بکشد.
  • خطاهای آرایش بیشتر نمایان می‌شوند.

راهنمای خرید مداد لب:

چگونه باید از خط لب استفاده کنیم؟ کدام سایه‌ها متنوع ترین هستند؟ چه نوع آستری برای من مناسب است؟ همه اینها سوالاتی هستند که وقتی می خواهید محصولات آرایشی و بهداشتی خود را خریداری کنید با آن‌ها مواجه می‌شوید، سؤالات گسترده ای هستند و برای دریافت پاسخ به مکان مناسبی آمده‌اید. در بخش زیر، مهم‌ترین جنبه‌های خط لب را بررسی می‌کنیم تا به شما در انتخاب مدل کامل کمک کنیم.

نحوه انتخاب مداد لب:

اگر در مورد بهترین خط لب برای استفاده سردرگم هستید، جای نگرانی نیست. در صورت شک، رنگی از خط لب را انتخاب کنید که با سایه رژ لب شما مطابقت داشته باشد. اگر می‌خواهید خط لبی را انتخاب کنید که با هر سایه‌ای زیبا به نظر برسد، آن محصولی را انتخاب کنید که تا حد امکان با رنگ طبیعی لب شما مطابقت داشته باشد. همچنین می توانید رنگ خط لب خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید. به سادگی یک خط را با خطوط کوچک که از مرکز شروع می‌شود، بزنید و سپس رژ لب خود را بزنید.

نحوه استفاده از مداد لب:

خط لب بیشتر برای ایجاد جلوه‌ای پرتر بر روی لب ها یا دادن ظاهری مشخص تر به رژ لب استفاده می شود. اما ممکن است بپرسید، چگونه آن را استفاده کنیم؟ خوب در اینجا نحوه پوشیدن آستر آورده شده است.

مرحله اول: لایه برداری و آبرسانی:

قبل از زدن خط لب، مطمئن شوید که لب‌هایتان مرطوب و فاقد هرگونه پوست مرده هستند. در غیر این صورت یک روکش صاف به دست نخواهید آورد. برای مرطوب نگه داشتن لب‌ها، بالم لب را روی آن‌ها بمالید. پوست مرده را با یک مسواک ملایم به دقت پاک کنید. پس از آن، لب‌های خود را با دستمال کاغذی تمیز کنید تا هرگونه کثیفی و مومیایی اضافی پاک شود.

مرحله دوم: گذاشتن پایه:

اکنون زمان اضافه کردن پایه است. برای اینکه طبیعی به نظر برسد، از خط لبی استفاده کنید که رنگی شبیه به رژ لب شما دارد. رنگ‌های طبیعی مانند صورتی رز یا موکای روشن ممکن است برای پوشیدن در روز استفاده شود. برای عصر یک رنگ تند مانند قرمز روشن یا صورتی سوزان را امتحان کنید.

مرحله سوم: طرح کلی:

تکنیک‌های مختلفی برای فرم دادن به لب‌ها وجود دارد، اما تازه کارها باید به اصول اولیه پایبند باشند. با کمان کوپید خود شروع کنید که در مرکز لب بالایی شما قرار دارد. به آرامی و با دقت شکل M را درست بالای خط لب طبیعی خود بکشید. مطمئن شوید که زیاده روی نمی‌کنید‌. حالا به سمت لب پایین بروید و از مرکز شروع به ترسیم طرح کنید و به طرفین بروید. برای به دست آوردن پایان ایده آل، دهان خود را کاملا باز نگه دارید و لب‌های خود را در هنگام طراحی سفت نگه دارید.

مرحله چهارم: آن را پر کنید:

هنگامی که طرح کلی را کامل کردید، از حرکات کوچک برای پر کردن خطوط لب بالا و پایین استفاده کنید. سپس با استفاده از همان خط لب، لب ها را پر کرده و آن را به راحتی انجام دهید. هنگامی که این کار را انجام دادید، رژ لب یا برق لب انتخابی خود را اعمال کنید. لبه‌ها را با نوک q یا دستمال صاف کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بالم لب

نکات مهمی که هنگام خرید مداد لب باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

هنگام خرید خط لب هشت نکته مهم وجود دارد:

  1. فرمول: بافت‌های خامه‌ای و مخملی را انتخاب کنید که به راحتی روی آن می‌لغزند، ثابت می مانند و احساس خشکی بیش از حد نمی‌کنند. ترکیبات را در نظر بگیرید که علاوه بر اینکه لب‌ها را انعطاف‌پذیر و رنگدانه‌تر نشان می‌دهند، بازیکنان برتر امروزی آبرسانی می‌کنند و دارای موادی مانند گلیسیرین و روغن نارگیل هستند.
  2. محدوده رنگ: لازم نیست دقیقاً آن را با رژ لب خود مطابقت دهید، یک آستر برهنه زیر هر تعداد از لبه‌های مجموعه شما کار می‌کند. بدیهی است که برهنه یک سایه استاندارد نیست. به دنبال برندهایی با طیف رنگی بزرگ باشید که متناسب با هر رنگ پوستی باشد. مداد مناسب به لب‌های شما کمک می‌کند تا پرتر به نظر برسند.
  3. تطبیق پذیری: بهترین خط لب می‌تواند همه این کارها را انجام دهد. رژ لب مورد علاقه ما را می‌توان به صورت جداگانه به عنوان رژ لب اشباع یا به عنوان طرح کلی یا لایه زیر رژ لب یا براق برای تقویت رنگدانه استفاده کرد. چندین ویژگی کاربردی مانند تیزکننده داخلی و برس برای ترکیب رنگ دارند.
  4. اعمال کننده: دقت مهم است، بنابراین نوک فوق العاده ظریفی را انتخاب کنید که مانور دادن به آن آسان باشد و روی پوست ظریف اطراف لب شما کشیده نشود. این همچنین به این معنی است که شما خارج از خطوط لکه نخواهید کرد. هر دو گزینه چرخش به بالا و قابل تیز کردن در دسترس هستند، چرخش‌ها سرعت و راحتی را ارائه می‌دهند اما دقت کمی کمتر از مدادهای سنتی دارند.
  5. ارزش برند: اگر یک برند نامعتبر را فقط به دلیل ارزان بودن خریداری کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ احتمال به دست آوردن یک محصول غیر قابل اعتماد افزایش می‌یابد. برندهای مشهور بیشتر نگران حفظ شهرت خود هستند، در حالی که دیگران نگران نیستند. برندهای خط لب به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود که آن‌ها را از رقبا متمایز می‌کند شناخته شده‌اند. بنابراین امیدواریم محصولی در لیست ما وجود داشته باشد که نیازهای شما را برآورده کند.
  6. مشخصات فنی: زمانی که اعدادی در اختیار دارید، معیارهای کمی کیفیت همیشه آسان است. به عنوان یک شرکت، ما در تلاش هستیم تا محصولاتی را پیدا کنیم که فراتر از حد استاندارد باشند و خط لب شما را متعادل کنند.
  7. رتبه فروشنده: خیلی جالب است، فقط داشتن یک خط لب خوب نیست، بلکه باید یک محصول محبوب و رو به رشد نیز ارائه دهید. هر دو هدف برآورده شده است. واضح است که محصول بر اساس تعداد کاربران رو به افزایش موفق است. به دلیل این تعداد رو به رشد، تولیدکنندگان باید بتوانند خدمات پس از فروش و کیفیت بهتری ارائه دهند.
  8. ارزش خرید: ضرب المثلی در مورد دریافت چیزی که برای آن پول می‌دهید وجود دارد. ارزان ترین چیز هرگز بهترین نیست. در نتیجه، صرف پول زیاد برای محصولی که ارزش واقعی ندارد نیز ایده خوبی نیست. قرار دادن خط لب خود در لیست شامل ارزیابی چیزی است که برای پولی که خرج می‌کنید به دست می‌آورید.

چند نکته دیگر در مورد خرید مداد لب:

  • لازم نیست مداد خط لب خود را با گزینه‌های امروزی تیز کنید. می‌توانید خط لب‌های مکانیکی را پیدا کنید که به سادگی آن‌ها را به سمت بالا می چرخانید. تنها نقطه ضعف این گزینه این است که نمی‌توانید با یک مداد لب تیز، تا آنجایی که می‌توانید خط ظریفی ایجاد کنید.
  • خط لب را در رنگ‌های متنوعی پیدا خواهید کرد. با این حال، در مورد سایه‌ها نیز گزینه‌های متفاوتی وجود دارد. برخی ظاهر جسورانه‌ای را که از انتخاب سایه تیره تر نسبت به رژ لبشان حاصل می‌شود، ترجیح می‌دهند. برخی دیگر دوست دارند خط لب را با رنگ رژ لب هماهنگ کنند. اما گزینه دیگر این است که بیشتر با لب های خود مطابقت دهید تا حتی پس از از بین رفتن رژ لب، ظاهر عالی داشته باشید.
  • بسیاری از برندهایی که خط لب تولید می‌کنند رژ لب را نیز می فروشند، این احتمال می‌دهد که بتوانید مطابقت دقیق آن را پیدا کنید. اما لازم نیست مارک هر کدام را یکسان بپوشید. ممکن است خط لبی را که دوست دارید در یک برند و رژ لبی که در برند دیگر بهتر است پیدا کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هر خط لبی که انتخاب می‌کنید در برابر لکه شدن مقاوم است. هدف از خط لب این است که رژ لب شما لک نشود، بنابراین خط لبی که لک می‌شود کمک چندانی نخواهد کرد.
  • برخی از خط لب‌ها به صورت ست فروخته می شوند. این به شما یک نسخه پشتیبان برای زمانی که اولین مداد شما تمام می‌شود، می‌دهد، اما ممکن است بخواهید یکی را در منزل و یکی را در کیفتان برای آن دست زدن‌های سریع در طول روز نگه دارید.
  • برای مدادهای خط لب مکانیکی خامه‌ای، یک نوک زاویه‌دار می‌تواند به شما کمک کند جزئیات مورد نیاز خود را به دست آورید.
  • اگر قصد دارید از خط لب بدون رژ لب استفاده کنید، به دنبال خط لب با بافت کرم تر باشید تا رطوبت مورد نیاز در طول روز را به لب‌های شما بدهد.
  • برای بهترین نتیجه، خط لب خود را در یک منطقه خشک و خنک نگهداری کنید. این به ویژه برای فرمول‌های خامه‌ای مهم است. گرما و نور می‌توانند خط لب را خشک کرده و به مرور زمان رنگ آن کمرنگ شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید مداد لب مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مداد لب زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره ۳۱

مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره 31

مشخصات

  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    گوشتی
  • شماره رنگ
    ۳۱
  • سایر مشخصات
    رنگ گوشتیبافت نرمماندگاری بالاخط لب و خط چشم
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۴۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مداد لب گلدن رز شماره ۵۳۲

مداد لب گلدن رز شماره 532

مشخصات

  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۵۳۲
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره مجوز
    ۱۶۰۸۶۰۰۱۳۱۳۸۲۴۶۰۹۹۰۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۴

مداد لب مای سری Everlasting شماره 04

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کالباسی
  • شماره رنگ
    ۰۴
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۵

مداد لب مای سری Everlasting شماره 05

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۰۵
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۳

مداد لب مای سری Everlasting شماره 03

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی
  • شماره رنگ
    ۰۳
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مداد لب لیزر شماره ۱۹

مداد لب لیزر شماره 19

مشخصات

  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۱۹
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مداد لب فلورمار مدل N 407

مداد لب فلورمار مدل N 407

مشخصات

  • رنگ پایه
    قرمز کبود
  • شماره رنگ
    ۴۰۷
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره ۳۶

مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره 36

مشخصات

  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    سرخابی
  • شماره رنگ
    ۳۶
  • سایر مشخصات
    رنگ سرخابیبافت نرمماندگاری بالاخط لب و خط چشم
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۴۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مداد لب گلدن رز مدل DREAM شماره ۵۱۹

مداد لب گلدن رز مدل DREAM شماره 519

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۵۱۹
  • سایر مشخصات
    فرمولاسیون غنی بافت نرم و روان ماندگاری مناسب تنوع رنگی به روز عدم ایجاد خشکی بر روی لب
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مداد لب گلدن رز مدل DREAM شماره ۵۰۱

مداد لب گلدن رز مدل DREAM شماره 501

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کالباسی
  • شماره رنگ
    ۵۰۱
  • سایر مشخصات
    فرمولاسیون غنی بافت نرم و روان ماندگاری مناسب تنوع رنگی به روز عدم ایجاد خشکی بر روی لب
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مداد لب اسنس مدل soft and precise شماره ۳۰۲

مداد لب اسنس مدل soft and precise شماره 302

مشخصات

  • رنگ پایه
    کرم
  • شماره رنگ
    ۳۰۲
  • کشور مبدا برند
    آمریکا
  • شماره مجوز
    ۷۵۴۵۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مداد لب ریمل لاندن مدل Exaggerate Automatic شماره ۱۰۵

مداد لب ریمل لاندن مدل Exaggerate Automatic شماره 105

مشخصات

  • حجم
    ۰.۲۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش تیره
  • سایر مشخصات
    – مداد لب بادوام و ایده آل برای کشیدن خط دقیق- دارای رنگ غلیظ و بافتی نرم- با سر زاویه دار
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مداد لب لیزر شماره ۰۴

مداد لب لیزر شماره 04

مشخصات

  • رنگ پایه
    قرمز
  • شماره رنگ
    ۰۴
  • شماره مجوز
    ۱۲۷۸۶۳۴۵۲۱
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مداد لب بورجووا مدل Khol and Contour شماره ۰۱

 مداد لب بورجووا مدل Khol and Contour شماره 01

مشخصات

  • حجم
    ۱.۱۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    جگری
  • شماره رنگ
    ۰۱
  • سایر مشخصات
    – مقاومت بالا
  • شماره مجوز
    ۱۶۰۸۶۰۰۱۳۱۳۸۲۴۶۰۹۹۰۰
  • سایر توضیحات
    غنی شده با رنگدانه های خالص دوام و ماندگاری تا ۱۶ ساعت فرمول نرم و ایده آل حاوی ویتامین E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مداد لب بارین بیوتی شماره ۱۵

مداد لب بارین بیوتی شماره 15

مشخصات

  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کالباسی تیره
  • شماره رنگ
    ۱۵
  • سایر مشخصات
    بافت نرمماندگاری بالا
  • شماره مجوز
    ۹۰۰۱۵۵۰۰۷۵۵۹۸۷۸۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مداد لب دبورا مدل ۲۴Ore Long Lasting شماره ۰۸

مداد لب دبورا مدل 24Ore Long Lasting شماره 08

مشخصات

  • رنگ پایه
    کالباسی
  • شماره رنگ
    ۰۸
  • شماره مجوز
    ۸۰۰۹۵۱۸۳۰۰۷۹۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۸

مداد لب مای سری Everlasting شماره 08

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قرمز
  • شماره رنگ
    ۰۸
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۷

مداد لب مای سری Everlasting شماره 07

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی تیره
  • شماره رنگ
    ۰۷
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مداد لب آی فیس شماره L-04

مداد لب آی فیس شماره L-04

مشخصات

  • حجم
    ۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    L-04
  • شماره مجوز
    ۵۶۱۹۰۷
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره ۲۳

مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره 23

مشخصات

  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قرمز تیره
  • شماره رنگ
    ۲۳
  • سایر مشخصات
    بافت نرمماندگاری بالاخط لب و خط چشم
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۴۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مداد لب بارین بیوتی شماره ۲۹

مداد لب بارین بیوتی شماره 29

مشخصات

  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    عنابی
  • شماره رنگ
    ۲۹
  • سایر مشخصات
    بافت نرمماندگاری بالاخط لب و خط چشم
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۹۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مداد لب لیدو مدل Extra precise شماره ۵۰۵

مداد لب لیدو مدل Extra precise شماره 505

مشخصات

  • حجم
    ۷ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    قهوه ای
  • شماره رنگ
    ۵۰۵
  • شماره مجوز
    ۱۲۴۲۰۰۷۰۶۶۱۰۷۲۴۳۲۶۴۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مداد لب گلدن رز مدل DREAM شماره ۵۳۳

مداد لب گلدن رز مدل DREAM شماره 533

مشخصات

  • حجم
    ۱۰ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    بنفش
  • شماره رنگ
    ۵۳۳
  • سایر مشخصات
    فرمولاسیون غنی بافت نرم و روان ماندگاری مناسب تنوع رنگی به روز عدم ایجاد خشکی بر روی لب
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مداد لب نوت سری Ultra Rich Color شماره ۰۴

مداد لب نوت سری Ultra Rich Color شماره 04

مشخصات

  • حجم
    ۱.۱ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی
  • شماره رنگ
    ۰۴
  • سایر مشخصات
    – ضد حساسیت با دوام بالا- در معرض مستقیم نور آفتاب قرار داده نشود.- بهترین زمان مصرف تا ۲۴ ماه بعد از باز کردن درب محصول
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره مجوز
    ۴۲۵۰۲۳۰۳۳۲۶۱۶۴۱۶
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۱

مداد لب مای سری Everlasting شماره 01

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صوتی
  • شماره رنگ
    ۰۱
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ مداد لب نوت سری Ultra Rich Color شماره ۰۳

مداد لب نوت سری Ultra Rich Color شماره 03

مشخصات

  • حجم
    ۱.۱ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    صورتی پر رنگ
  • شماره رنگ
    ۰۳
  • سایر مشخصات
    – ضد حساسیت با دوام بالا- در معرض مستقیم نور آفتاب قرار داده نشود.- بهترین زمان مصرف تا ۲۴ ماه بعد از باز کردن درب محصول
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره مجوز
    ۶۵۰۵۴۰۳۹۴۲۷۹۲۱۳۴
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۲

مداد لب مای سری Everlasting شماره 02

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    سرخابی
  • شماره رنگ
    ۰۲
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مداد لب مای سری Everlasting شماره ۰۶

مداد لب مای سری Everlasting شماره 06

مشخصات

  • حجم
    ۰.۹۵ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کالباسی
  • شماره رنگ
    ۰۶
  • سایر مشخصات
    – نرم و روان- ماندگاری طولانی- مناسب برای کشیدن خط لب ایده آل
  • شماره مجوز
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مداد لب گلدن فیشر شماره ۱۰۹

مداد لب گلدن فیشر شماره 109

مشخصات

  • رنگ پایه
    سرخابی
  • شماره رنگ
    ۱۰۹
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • شماره مجوز
    ۵۶ظ۱۳۳
  • سایر توضیحات
    نرم و روان با ماندگاری بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره ۱۷

مداد لب و چشم بارین بیوتی شماره 17

مشخصات

  • حجم
    ۴ میلی‌لیتر
  • رنگ پایه
    کالباسی
  • شماره رنگ
    ۱۷
  • سایر مشخصات
    بافت نرمماندگاری بالاخط لب و خط چشم
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۶۹۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید نداد لب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ذره بین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا